Stránky

2. listopadu 2013

Máme být vegetariány?

Je konzumace živočišných produktů egoistická, když je zřejmé, že zvířata kvůli lidem trpí? 
(Iva Adamcová, přednáška Bystřice pod Hostýnem 28. 9. 2013, 4:13. )

Víte, vy to vidíte trošku jinak. Je pravda, že strava je velice důležitá pro vaši vibrační úroveň. Před chvilkou jsem se zmínila, že jsem byla deset let vegetarián, a aby mě zbrzdili, tak mi znova přikázali jíst maso. Taky mi řekli, že jednou přijde čas, kdy to znovu odložím už natrvalo. Ale já jsem nikdy neměla pocity, a věřte mi, že je to nejlepší i pro vás, neodmítat to maso z důvodu toho, že by zvířata trpěla. Tak to není.

Za prvé: třeba Indiáni potřebují bílkovinu, aby přežili... Pan doktor Tomáš říkal, že když v Africe krokodýl žere člověka, tak Bůh žere Boha. Ano, i ve zvířeti žije božství, v jiné fázi vývoje, nižší než je člověk. Ale to je hmota, do které my si oblékneme to božství a tady se pohybujeme a hrajeme roli, a máme body A až B. A věřte, že když to zvíře nemá bod B, tak ho nedoženete. Když nemá zemřít, tak ho zkrátka neulovíte. Tohle je pravidlo. To za prvé.

Za druhé: jestliže budu mít hlad a potřebuju tu přežít a půjdu a zabiju to zvíře, zase: doženete jen zvíře, které má bod B, jiné ne.

Za další: když jdete do hypermarketu a tam už máte připraveny masové výrobky, tehdy to zvíře kvůli vám neumřelo. Pozor, naopak, vy tam jdete proto, aby neumřelo zbytečně, když už tu bílkovinu tady nechá. To by se zkazilo. Je to pravda? To by támhle mohlo shnít.

To jsou věci, které si lidi zbytečně dávají do hlavy. Ale v jejich fázi, když to ještě odmítají, je to zase dobré, protože jsou ve vývoji, kdy si zvedají lásku ke světu. Napřed v prvních životech je člověk bezcitnou, skutečně negativní existencí, kde je obrovské ego, a je tam jenom malinká jiskřička božství. 

A pak, to už víte, jaký je systém, to bylo na základních přednáškách, kdy každým životem se sloupává slupka ega a přibývá božství. A když se překlenete přes prostřední část, to znamená přes srdeční čakru, tak pak vlastně vzrůstá ve vás to božství a zvyšuje se vám láska ke světu. Tehdy to zase ten člověk jakoby přežene s tou láskou, pak už je zase až fanatický. To všechno si musíte prožít, abyste to zase odložili, a dokázali se prožít až k jednotě.

Takže, věřte mi, je to i tak, že to, co vám teď chutná, a máte na to chuť, to máte jíst. Protože posloucháte vaši intuici, vaše tělo vám říká, co ve vaší fázi, i duchovní, teď zrovna potřebujete.

Nevím, jestli se vám to stalo, mně se to stalo už několikrát, kdy najednou třeba několik měsíců jsem nemohla jíst určitou potravinu. Zkrátka, při vzpomínce na to, že bych si ji dala do pusy, mi bylo divně, přišla taková nechuť. Tady to tělo ví, že si třeba musíte dát oraz od masa nebo od uzenin, nebo já nevím od čeho, a máte zase chuť na úplně jiné věci. A to je nejlepší, tenhleten instinkt, ten už máte vybudovaný, to už vám říká vlastně ta pozice.

Takže, všechno má svůj čas. Dělat si výčitky, to je zbytečné. Já jsem byla duší, která sem přišla čistá už z druhé strany, připravená na tyhle věci, ale byla jsem vychovaná skutečně jako masožrout. To bylo samé, Ivanko, masíčko spapej, knedlíčky nemusíš. A mně maso vždycky chutnalo, neměla jsem problém. Když mi pak řekli, že ne, mělo to svůj důvod. Protože já jsem si ověřovala na vlastní zkušenost, a zase pro vás, co to s vámi udělá, když to maso nejíte. A skutečně se začne měnit obrovsky rychle vaše nitro. Protože ty vibrace vás stahují.

Zvířata kvůli lidem netrpí. Víte, i to utrpení, které se týká třeba života, kdy někdo týrá zvířata – i to zvíře má svůj osud. Už jsem vám říkala, že my tady jsme vlastně jako fotografie. To nám říkali seshora, mému muži se to tenkrát strašně líbilo: napřed jsme negativem, abychom se mohli stát pozitivem. Vy si musíte obě strany mince prožít a zažít a odložit. To samé mají zvířata. Pozor, ty ještě čeká nejen dokončení zvířecích životů, ale ještě prožití všech lidských životů, než se dostanou na vaši úroveň. I ona se samozřejmě vyvíjejí. Takže když to zvíře má v životě nějaké utrpení, má to svůj dobrý důvod, který si jako osud planety vybralo. Tohle je realita světa.

Pokud vy jste u toho a jste už velice soucitní, smíte zasáhnout. I to zvíře to má v osudu.

Tohle jsou děje, které tu jsou, nic jiného.




124 komentářů:

  1. Jinými slovy - Každému, co jeho jest.
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní2. listopadu 2013 23:26



      Ke komentáři níže zkopírovanému nebylo lze odpovědět Tedy takto :

      Kožené kabelky, boty a opasky opravdu nenosím. A není to lehké najít tyto v nekoženém provedení. Nemyslím, že vegetariánství či vegánství by mělo být řešením pro celou lidskou společnost rychlou změnou. Domnívám se, že cesta je v postupném omezování. Jinak vegan potřebuje ke svému životu asi čtyřicetinu půdy oproti normálnímu jednlíkovi masa. I to může být argumentem pro tuto cestu

      Rozumím tomu, rozumím Ivance, maso jím a chutná mi, ale jen tak jednou týdně v neděli...a v týdnu třeba jednou šunku od kosti nebo rybu. Přesto, že jsem velmi soucitná, s tímto problém nemám.....jinak jsem hlavně na ovoci a zeleninových salátech, bez přílohy, nebo jen malý kousek chleba...omezením příloh jsem se zbavila těch špíčků v oblasti kolem pasu, je to bezva...
      Jinak : těch, kdo odmítají ze soucitu maso se ptám : kožené boty, kabelky, opasky, bundy taky nenosíte ?
      Hezký večer všem.

      Vymazat
    2. Problém je v tom, že plno lidí "káže vodu a přitom pije víno". Pak se nemůžete divit, že svět je jen jedna velká falešná přetvářka !

      Vymazat
    3. A kde jsou ta jiná slova ?

      Vymazat
  2. Dejme tomu, ze vsem "preskoci" a prestanou zabijet zvirata pro maso. Lidem dojde maso, na kterem jsou furt dost zavisli a zrejme z hladu se najdou jini co i kdyz nikdy nesnesli zabit ani kapra to proste nevydrzi a pujdou si pro maso i pres mrtvoli. Pak je teda druha moznost, ze opravdu vsem "preskoci" a cely svet bude mit rad zvirata a starat se o ne. Tech zvirat budou mraky, budou potrebovat potravu a budou pribyvat a i pri te nejlepsi snaze budou umirat. Co pak s nimi? Masove velike zvireci hrbitovy? Nebo se proste previbruji a po smrti se vypari z te extremni spokojenosti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro 19:33. Toto co popisujete je samozřejmě teoretická úvaha ke které nemůže dojít v osudové rovině. Nemůže k tomu dojít, protože takto to nefunguje, tyto děje můžou být pouze teorií. Navíc v této úvaze opomíjíte jeden důležitý fakt, že se mohou zvířata požírat mezi sebou Silnější slabší, tak je tomu v přírodě naprosto normálně. Je to dění, které je dáno vibračními úrovněmi , jinou úrovní božství, tak jak popisuje Ivanka.
      Ale k Ivance a jejímu sdělení Naprosto skvěle vysvětleno. Kolikrát si říkám proč mám někdy nutnou potřebu jíst maso když vím, že tím vlastně přispěji k jejich zabíjení. A Ivanka mi v tom udělal mnohem větší jasno. Ano, intuice v nás hraje mnohem větší roli než si uvědomujeme. Ta intuice vede naše kroky, jednání, chuťové smysly tak, aby byly děje naplněny.To vede k naplňování zkušeností jak si jimi má každý projít. Rozdíly těchto zkušeností spočívají pouze v rozdílné úrovni božství. To si myslím, že nám Ivanka svým sdělením říká. Honza.

      Vymazat
    2. Jo, to se asi brzy stane i tady v ČR, že všem najednou přeskočí, a bude tu velkej mazec !

      Vymazat
  3. Pokud s tímto názorem nesouhlasíte, ani to sem nepište, je mi jasné, že vás je absolutní většina. Váš názor vám tímto není vyvracen, v tuto chvíli je vaší vývojovou pravdou, jinak to být nemůže, a je to tak dobré. Prosím, neřešte to, dovolte i vy mně mou z vašeho hlediska "nevědomost" (:-)))
    Teto článek je míněný pro ty, co jsou na tyto informace připraveni, jsou blízko pochopení podstaty světa a odložení ega. Udělá mi radost, když se tu najde aspoň někdo, kdo napíše, že rozumí ...
    Pro mě je to úžasná pravda. Vegetariánství bylo i jedním z témat mého života, po více než 10 letech bez masa kvůli soucitu se zvířaty se dostavil pokyn zase jíst maso. Nikdy mi nebylo úplně jasné, jak je to vlastně s tím utrpením zvířat (i lidí), že to přece musí mít nějaké místo v systému světa ... a díky Ivě teď už chápu, že má.
    Pokud budou aspoň nějaké pozitivní reakce, něco z podobných úžasných (a nejvyšších právě teď na světě dostupných) informací můžu občas uvést... když ne, přestanu teda "páchat dobro" jejich zveřejňováním (:-))), i když mě to nesmírně láká (:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím, páchejte dál...

      Vymazat
    2. Přimlouvám se, páchej dál, milý Orgonete, někteří rozumíme těmto pravdám a otázka masa nás take trápila, Ivanka vše vždy vysvětlí logicky a s přehledem. Díky za to! A.Š.

      Vymazat
    3. Nedokáži pochopit jaký byl ten pokyn, aby jsi začala po deseti létech(!) zase jíst maso.
      Chápu to trochu u známé, která je teď zrovna v jiném stavu a má prostě nezvladatelné chutě na maso a ořechy. Ale snad se později k vegetariánství zase vrátí.
      Mně vegetariánství drží už nějakých 20 let a ten pocit, že bych se zakousl zase do masa, si prostě ani neumím představit. Stačí si jen vzpomenout na pohled takového telátka a mám jasno.

      Vymazat
    4. Rozumím tomu, rozumím Ivance, maso jím a chutná mi, ale jen tak jednou týdně v neděli...a v týdnu třeba jednou šunku od kosti nebo rybu. Přesto, že jsem velmi soucitná, s tímto problém nemám.....jinak jsem hlavně na ovoci a zeleninových salátech, bez přílohy, nebo jen malý kousek chleba...omezením příloh jsem se zbavila těch špíčků v oblasti kolem pasu, je to bezva...
      Jinak : těch, kdo odmítají ze soucitu maso se ptám : kožené boty, kabelky, opasky, bundy taky nenosíte ?
      Hezký večer všem.

      Vymazat
    5. Rozumím ....

      Vymazat
    6. Orgo, je dobře, že tě tyto informace nesmírně lákají. Páchej to dál. Jsou to totiž dost zásadní informace. Slouží pro někoho k prohlédnutí, pro někoho k pochopení a pro někoho k vzestupu. To jsou pouze různé úrovně. Velké díky za to.
      Vždyť i tento blog má určitou úroveň bytí / božství /. A je hooodně vysoká. Honza.

      Vymazat
    7. Díky za uveřejněný názor. Moc a poměně často o tom přemýšlím, proč jíme maso, když....po 40ti denním půstu mi přišla informace, že jsme nastaveni tak, že opravdu nám stačí lístek ze stromu a lok z pramene.Ale v realitě, ve které žijeme, těžké v této době pro mnohé, tj, v těžkých vibracích dějů, abychom byli silní....ustáli to, snad proto jíme maso...nevím...kdybych žila mimo civilizaci, maso nejím, to vím. Tedˇ mi chutná, ale stále přemýšlím, čím to je, kdy dostanu impulz a zda vůbec./Jím jeden, max, dva druhy masa. Z mláďat nemohu, nepozřela bych./ Protože jak píše paní Adamcová, taky záleží na poslání a co k němu momentálně potřebuje i tělo fyzické,aby to udrželo.Myslím si, pro nás, masožravce prozatimní, jde o přístup k poživatině. Myslím tím,tak jako naši předci před každým jídlem poděkovali za potravu...Tak jako jsem viděla dokument o vesnickém řezníkovi, vždy dal zvířeti poklid, aby nestrádalo a "před" ho poprosil o odpuštění...a poděkoval mu za potravu,kterou se stává...je to v očích mnohých alibismus, protože to zvíře bude zabito a snězeno, ale přesto je tam určité duchovní srovnání se, pokora.Stejně jako k poraženým stromům, kdy dřevorubec oznámil stromu,den,dva "před" že bude pokácen, aby mohl duch/bytost stromu odejít...Myslím, že nám schází určitá pokora ke všemu živému, bereme vše jako automaticky, mnohdy bez skrupulí, a zvířata chováme v nedůstojných podmínkách jen proto, aby bylo na pultech marketů dostatek čerstvého, nadbytek!! A to je špatně. Plundrujeme doslova.Nevážíme si plodů Země.Nevážíme si ani jeden druhého.Nevážíme si přírody. Chováme se jak aliens. A v tom to je vše, tj, v nás.
      PS: a taky má pí Adamcová pravdu v tom nejedení masa, že se vibrace člověka jemní, a v dlouhém půstu jste už "jinde". A taky je ale pravdou, že vegetariánství nedělá člověka lepším,hodnotově.

      Vymazat
    8. Páchejte ale přitom nezapáchejte

      Vymazat
    9. Orgo, já nějak nemůžu strávit to, že jsem si před narozením něco vybral, a s tím že jsem pak vešel do světa. Mám zcela odlišný názor, a některé události ve světě a v mém životě můj názor podporují.

      Vymazat
  4. Děkuji za zajímvaý pohled na vegetariánství. Ale nabízí se otázka,kdo z nás je schopen, v případě nouze,zabít tele či sele? Zvířata naopak trpí,stačí se podívat na podmínky a prostředí v jakém žijí a čím jsou krmeny (GMO).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trpí spolu s námi, protože děláme si navzájem co děláme.A oni jsou součástí tohoto světa. Je to špatně. Pokud není úcta k člověku, není úcta ke zvířeti, stromu.....

      Vymazat
    2. Zvířata netrpí v přírodě, tam je všechno regulováno přirozeným výběrem. Ale pod kuratelou lidí zvířata nesmírně trpí jak v zajetí tak v přírodě. Protože člověk je vůči fauně a floře bestiální vrah !!! A mnohdy to člověku dělá dobře na duši i egu, když může beztrestně ničit a zabíjet !!!

      Vymazat
  5. Prosím, páchaj dobro ďalej. Mne článok od p. Ivy Adamcovej zrovinka teraz pomohol. V´daka. B

    OdpovědětVymazat
  6. Milý Orgonete,

    článek veskrze dobrý, ale tohle mne trochu vyděsilo:
    "Zvířata kvůli lidem netrpí."

    když netrpí kvůli lidem, tak kvůli komu? Jsou snad chovány, očkovány, někdy i klonovýny v takovém množstvím pro opice? Nebo pro lidi aby je jedli?
    A co ti co je zabíjí? Pro zvířata je to utrpení, stejně tak jako pro dobrou lidskou bytost je utrpení, když její rodina strádá nebo jí někde uřeže ruku, hlavu jen proto, že může...

    Ať už to je jejich osudem či ne, trpí kvůli někomu, ale možná si to tak vybrali.

    Zvířata trpí to je nesporné a jen stará duše si uvědomí, že to tak je a ještě starší duše ví, že to tak má být - je to jejich vývoj-osud, jak píšeš dále.

    Ve světě kam kráčíme, však tohle již nebude tolik potřeba (toto je na delší povídaní, alespoň dle toho jak to vnímám já), aspoň pro ty, co jsou na určité duchovní úrovni, jak píšeš dále v komentáři:
    "Teto článek je míněný pro ty..."

    Být vegetariánem či ne?
    - každý k tomu musí dojít sám.

    Uvedu svůj příběh:
    25 let jsem jedl maso. Pak jsem přestal a ted jsem 3 roky vegetariánem. Jak se to stalo? Asi úplně jinak než Vám všem ostatním...
    Vždy v práci chodíme na oběd, vždy maso. Všude maso tj. i mimo oběd. Pak jednoho dne mi to maso prostě začalo smrdět, nemohl jsem dojíst menu. Všichni spolupracovníci si ale libovali. Myslel jsem si, že to je asi špatný kus. Ted den už jsem maso nejedl a další pokus udělal ten další. Na menu jsem nešel, místo toho po práci za kámošem a hurá na pivo a výpečky s bramborákem do oblíbené restaurace. Ale to maso strašně smrdělo, nedalo se to jíst, dal jsem to kamaraádovi a ten si mlaskal. Ted už jsem byl vyděšen. Co se to děje? Maso jsem nejedl dva dny do víkendu, kdy jsem zašel s přítelkyní do oblíbené zase úplně jiné restaurace a situace se opakovala.
    A tak jsem přestal jíst maso a je ze mne vegetarián. Vnitřně vím kam to směřuje, ale to sem nepatří.
    Kolegové v práci si ze mne na toto sem tam pořád dělají legraci a říkají - nebud blbej, nejez trávu, pak nemaj zvířata co jíst, ŽER KAMENY :)

    Takže za mne ted a tady - vegetarián.

    Díky za dobrý článek Orgonete a všem ostatním,
    buďte pevní na své cestě, protože stačí sejít kousek bokem a nikdy nevíte, kam až vás může dovést.

    GinBaw

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ti to "přišlo" takto náhle, není co řešit. Taky bych nejedla maso, pokud by mi to takto přišlo zhůry:-) Zase jsem naprostý abstinent:-) A někdo nejí rajskou :-)))

      Vymazat
    2. Před pár měsíci jsem doma vařila kuřecí polévku.Nějak divně to smrdělo maso
      staré nebylo.Mám doma psa i kočku.Oba dostali na talířek maso.Pes přišel k
      talířku očichal to a odešel.Pak se vrátil znovu to očichal a odešel.Kočka to samé.
      Nejedli to ani jeden a já nechápala.Za pár týdnů vypukla aféra s polským masem
      které bylo napíchané nějakým svinstvem.Tak jsem si odplivla a maso mám tudíž
      vyřešené navždy.Pokud někomu přestalo chutnat tak i tohle může být důvod.Tak
      jak poznaly moje zvířata že tam něco je co by jim zřejmě uškodilo tak to pozná i
      některý člověk.Nikoho přesvědčovat nebudu všem masožroutům přeji dobrou chuť.

      Vymazat
    3. Kuřecí maso nejí ani můj pes!! ani syrové, ani vařené- jo smrdí. Když bílé maso, tak králík, nebo krůta- ty nesnesou různé přídavné jedy do žrádla, jako druh slepice. Pes,nebo kočka jsou dobrými ochutnávači :-)) Někdy nežerou ani svoje granule, nebo konzervy- nedivím se.:-)

      Vymazat
    4. To je tím, že máte oba dva (vč.psa) moc mlsné huby.

      Vymazat
  7. Osviceny vsezravec versus zaprisahly vegetarian .... vzdycky si pak vzpomenu na heslo ČEZ - "Každý se dobíjíme po svém..." :)

    B.T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobíjíme se hlavně stahováním energií od ostatních lidí, zvířat, stromů, skal atd. Někteří lidé mají tak velký energetický deficit, že se chovají jako energetičtí upíři. Doslova sají energie ze všeho, co nebo koho zrovna potkají. A sami do okolí nevydají ani paprsek. Na takové lidi pozor, mohou vám způsobit vážné zdravotní potíže !

      Vymazat
  8. Děkuji ti, Orgo, za článek. Od Ivanky je to vlastně logické:-) Jinak to ani nemohlo být napsáno (řečeno). Člověk jen občas potřebuje, aby kolečka zapadla ve správnou dobu :-) Také mám období, kdy prostě maso nejím, a jindy si tělo jasně řekne - ŘÍZEK!! A pak jsem si vždycky říkala, jak to, že jdeš a sníš to, když víš, jak to zvíře trpí a i když je z nějaké bio farmy, kde se k němu krásně chovali a před smrtí mu za vše poděkovali, tak humánní vražda neexistuje - no, takhle se mi to chápe snáz. Co je myslím ale velmi důležité, je schopnost své tělo slyšet - myslím tím, rozeznat, kdy mi to říká tělo a kdy někdo jiný. Tady je často kámen úrazu, protože spousta lidí jí maso, právě protože své tělo neslyší.. Nj, ale třeba ho neslyší proto, aby mohli mít třeba nějakou tu civilizační nemoc jako je rakovina, aby pochopili, jak to je a trochu si zvýšili vibrace :-)) M.

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za tento článek,to je přesné.Tělo si samo řekne,co potřebuje,stačí dobře naslouchat své intuici,a nejen při výběru stravy. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Orgonete mam otazku k prispevku. Pisete zde ,cituji ---( Když jdete do hypermarketu a tam už máte připraveny masové výrobky, tehdy to zvíře kvůli vám neumřelo. Pozor, naopak, vy tam jdete proto, aby neumřelo zbytečně, když už tu bílkovinu tady nechá. To by se zkazilo. Je to pravda? To by támhle mohlo shnít) Moje otazecka zni :Pokud si nikdy nepujdu koupit maso a se mnou zastupy dalsich,tak to maso opravdu skonci na skladce, ale z ceho budou vydelavat masokombynaty penize?Nebudou nahodou muset snizit produkci a tim vlastne nechat umirat mene zvirat?Da se rict potom,ze ty zvirata, ktera skoncila na smetisti vlastne polozila zivot pro to, aby se ukoncilo zabijeni zvirat ve velkem?Dekuji za odpoved.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak to cítím i já. Tento Ivančin pohled na kupování masa v hypermarketech ve mně hodně zaskřípal (jako snad jediný bod z bystřičné přednášky, na které jsem byla). Ale naštěstí není nikde psáno, že s ní musím souznít ve všem...
      Díky! Na rozdíl od tebe bych si to neuměla takto obhájit. Jen vím, že pokud bychom maso kupovali a baštili dál jenom proto, aby zvířata neumírala zbytečně, tak by továrny na maso nic nepřimělo produkci snižovat. Nehledě na to, že našemu zdraví by to rozhodně nepřidalo...

      Vymazat
    2. Dobrý postřeh a dobrá otázka. Jsem na stejné vlně. Petr

      Vymazat
  11. Paní Iva Adamcová má i nemá pravdu. Pro ni je to její pravda, ke které dospěla. Její přednášky mám moc ráda a vnímám její úhel pohledu, cítím to podobně, ale sama maso nejím. Vše je o energii, každá potravina má jinou energetickou hodnotu (a tím nemyslím jen kalorie). Paní Iva je ve svém vývoji opravdu hodně daleko. Někdo, kdo se chce posunout dál, si pomůže třeba i tím, že přestane konzumovat maso, protože energetické vibrace masa jsou mnohem nižší než třeba vibrace živé zeleniny nebo ovoce. Mě osobně vyřazení masa v jídelníčku posunulo o velký kus dál. K tomu posunu jsem ale dozrála, moje vlastní tělo mi ukázalo, že už maso jíst nemám. Kdo cítí, že maso jíst potřebuje, ať ho jí. Pokud věří, že mu udělá dobře, pak mu dobře udělá. Jestli ale máte výčitky a myslíte si, že ubližujete, pak tuto energii na sebe nabalíte a vytvoříte si zbytečný blok. Člověk by měl dělat jen to, co vnímá jako to správné pro něj.

    OdpovědětVymazat
  12. Taky jsem léta nejedl maso kvůli utrpení zvířat a mohl jsem tak nějak jinak, bez pokrytectví komunikovat třeba s naším kocourem:) Nedávno jsem začal spontánně maso zase jíst a teprv potom jsem uviděl jaký jsem byl povýšený militantní vegetarián. Ne že bych to nějak vyřvával, pouze vnitřně. A pokládám za velkou milost, že jsem to mohl uvidět a odhalit tak jedno obrovské duchovní ego:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I u mě to bylo obrovské duchovní ego ... to mi došlo při setkání s lidmi, kteří stáli duchovně mnohem a mnohem výše (přijímáním, soucitem, klidem, prací pro druhé), a přitom jedení masa neřešili... Jaký rozdíl oproti fanatickým nervózním militantním vegetariánům, kteří na neustálé obhajování a prosazování svého vegetariánství spotřebovávali převážnou část své životní energie - a ti mě do té doby obklopovali ... tím poznáním se mi náramně ulevilo ...

      Vymazat
    2. Dobrý den,
      dle mého názoru je to lehce vytažené z kontextu. Stejně jako lidé, tak i jakákoliv fauna i flóra, dříve, než se inkarnovali na tento svět si vědomě vybrali a souhlasili s tím co a jak dlouho tady na tomto světě budou dělat. Děje se to proto, protože jsme se tady přišli učit. Jedna z lekcí tohoto světa je, naučit se nezabíjet a to v celkovém rozsahu, nehledě na druh. Ve finále je ale tato zkušenost víc komplexní, než by se mohlo zdát. Na jednu stranu jsme dobrovolně přišli na tento svět, prožít si vlastní zkušenost se smrtí, ať už je jakkoliv lehká, nebo krutá, je to každého výběr, dřív, než se tady ocitl. Tady už hraje "pouze" svou vybranou roli a hraje ji proto, aby ostatním ukazoval, co chceme, nebo nechceme dále dělat. A proto lekce nezabíjet vyžaduje spoustu dobrovolně zabitých, dokud se jako lidi neshodnem a neřeknem, že už jsme si toho prožili dost, víme jaké to je a co to způsobuje a že to už dále nechceme dělat, ať už se to týká lidí, zvířat, nebo rostlin. Na druhou stranu, my lidé, jsme tady v roli správců a nejedná se pouze o tuto planetu, ale také o něco tak základního, jako je vlastní tělo. Stejně tak, jako si člověk stříhá vlasy, nehty, je třeba udržovat i porost rostlinný. Co se týče rostlinné stravy, jde o to využívat plody, u jednoletých rostlin je to jasné, ty si vybrali, že za jeden rok tady vyrostou, darují nám plod a dobrovolně uhynou aby další rok mohli opět vyrůst. Víceleté rostliny nám dávají své plody každoročně a je třeba o ně pečovat, aby nám mohli odevzdat to nejlepší, co umí, ale nemusím každý rok pokácet strom, abych sklidil úrodu. Stejně tak to vidím u zvířat, dávají nám také své plody, vejce, mléko, ale nemusím zabít ani jedno znich, abych tyto plody dostal, jde o to pouze o ně pečovat. Už dále se nebudou muset zvířata chovat, jen proto, aby se co nejdřív po vykrmení zabily, děje se to pouze proto, aby nám to otevřelo oči a tak je to správně, protože bychom si to jinak nemohli uvědomit. To ale neznamená, že se nadále nebude "zabíjet", už to ale nebude bráno jako "zabíjení", ale jako péče v prospěch zvířete. Zeptejte se každého myslivce, nebo farmáře, který má svou práci rád, jaké to je pečovat o zvířata, nebo svá stáda. Ví, že starým, slabým či, nemocným kusům je třeba ulehčit, ale nedělají to z popudu zabíjet, nýbrž pečovat o své stádo. Nakonec je to ale stejně rozhodnutí toho zvířete, že chce odejít z tohoto světa, a je opět na nás jak z jejich tělem dále naložíme. Jde o to, zachovat rovnováhu Stejně tak je to i u rostlin ale i u lidí. Ikdyž tady je to ještě trošku opačný příklad, necháváme v bolestech a nemocích umírat své blízké, babičky a dědečky, ale sami se dlouhodobě dobrovolně trávíme vzduchem, který dýcháme, jídlem, které jíme, tímto vlastně naopak zatracujeme rychlou milosrdnou smrt a defakto schvalujeme dlouhodobé umírání formou otravy těla atd.. Ale i toto všechno nám otevírá oči a je na nás co si vybereme. Asi bych to zakončil větou, že neochota uvažovat o smrti, vede k neochotě uvažovat o životě. Takhle to vidím já, mějte se hezky..

      Vymazat
    3. Je to sice váš pohled, ale já s ním vůbec nesouhlasím.

      Vymazat
  13. Po přečtení výše uvedeného mne napadá, že je nejdůležitjší, abychom v sobě objevili ten "náš" nástroj, který nám řekne co jíst nebo kam jít, do té doby pro nás budou dobré jiné autority, což je ale také správně.

    Sám jsem si dříve (na začátku své "Cesty" ) přál , abych k vegetariánství došel z podobně praktických důvodů jako GinBaw (viz příspěvek 20:55) anebo z důvodů etických, nakonec ale mým nástrojem v tomto případě byla víc má kritická mysl než cokoliv jiného. Tedy úplně jinak, ale i tak jsem zato rád.
    Bez masa jsem se obešel nějakých 15let (možná i o něco víc , už nevím a není to důležité) a v posledních cca pěti letech jsem si dovolil už nebýt tak dogmaticky a třeba si to maso i dát, pokud se objeví chuť nebo pocit potřeby.
    Ale i když si to dovolím, necítím se potom o mnoho lépe, naopak spíš pozorují, jako by něco starého ve mne se chtělo projevit a ověřit si, jak to je. Jenže se vždycky zase rád vrátím ke své již obvyklé, bezmasé, stravě.
    To už by mne víc lákal přechod na syrovou stravu, ze které cítím úplně jinou lehkost bytí.
    Navíc nyní vnímám, že strava nás limituje svoji vibraci (respektive mi sami sebe limitujeme naším nastavením a tomu pak odpovídá ona strava) a proto se mi například nedaří v rámci charakteru mého života a mé práce jíst rawfood, to bych se musel naučit zvládat jemnější přístup k výše uvedeným oblastem, což mi zatím, přiznávám se, moc nejde. Ale funguje mi to i naopak, tedy abych si mohl dovolit jíst maso, musel bych opět tu "novou" energií někam transformovat nebo poslat dál, což ale ani nevím jak...prostě je vše jak má být :) .
    Časem jsem tedy krom své kritické mysli obdržel ještě další nástroje, které mi pomáhájí tuto zkušenost vnímat v širších souvislostech než na začátku a tohle "ladění procesu vnímání" se mi na tom všem fakt líbí :-) .
    Tedy berte to jako jednu z dalších možnosti, jak by to s tím jídlem a s námi mohlo fungovat.

    al.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Citim to tak nejak podobne, ako by si mi"hovoril z duse" a to mam iba 2-rocne skusenosti s vegetarianstvom. Nechavam takisto tomu prirodzeny priebeh, ale ako si spomenul… o to vacsia radost a tuzba je vratit sa do "starych kolaji". Nemozem si pomoct, ale ten kto je vsimavy na svojej duchovnej ceste po case si uvedomi ze kvalitnejsia cerstva strava(mam na mysli cerstvu zeleninu a ovocie) ma tie najvysie vibracie a prejavuje sa to doslova - primanim zivota a pravdy s velkou lahkostou, pokorou a pochopenim, zvysenim nasho citu voci okoliu(sucit, pokoj,balance) a konecny postrech aspon u mna… je rozvoj intuicie a mimozmysloveho vnimania. Co sa tyka masa, dam si aj teraz po dvoch rokoch niekedy, ale to len koli tomu ze moj pristup k cerstvej zelenine je v poslednej dobe velmi limitovany. Kazdemu je jasne, ze "hypermarketova zelenina" nie je zelenina… bez chute, neosahuje skoro ziadne vitaminy, mineralne latky, stopove prvky a najdolezitejsie su enzymy(koli tvorbe dalsich enzymov a koenzymov v nasom tele).
      Uvedomte si ze vsetky enzymy vacsinou zlikvidujeme uz pri 40 C.

      Najvačšie zásobárne enzýmov

      Brokolica, ružičkový kel, rukola, karfiol, kapusta

      Obsahujú sulforafán, ktorý významne zvyšuje tvorbu enzýmov a stimuluje prirodzené detoxikačné enzýmy v tele. Osobitné a výsadné postavenie má kyslá kapusta.

      Cibuľa

      Je v nej dialylsulfid, ktorý zvyšuje množstvo dôležitého protirakovinového enzýmu glutatión S-transferázy.

      Grapefruit

      Jeho pravidelná konzumácia môže znižovať riziko vzniku rakoviny. Nezapíjajte však grapefruitovou šťavou lieky, ovplyvňuje ich účinok.

      Papája

      Papaín je vynikajúci zdroj tráviacich enzýmov, pomáha pri artritických problémoch.

      Ananás

      Obsahuje bromelín, bohatý zdroj tráviacich enzýmov na štiepenie bielkovín. Urýchľujú aj hojenie rán a potláčajú zápal. Navyše, šálka ananásu zabezpečí takmer sto percent dennej potreby mangánu.

      Natto

      Fermentované sójové bôby obsahujú enzým nattokinázu, ktorý pomáha znižovať zrážavosť krvi a chráni pred tvorbou krvných zrazenín.

      Šťava z aloy pravej

      Veľmi účinná pri zápalových črevných ochoreniach. Obsahuje aj cenný antioxidačný enzým glutatión peroxidázu na ochranu pred voľnými radikálmi.

      Noni

      Šťava z bobúľ obsahuje jeden z najúčinnejších enzýmov proti rakovinovým bunkám.

      Cesnak

      Má priaznivé účinky spájané s enzýmom alicínom. Ošúpaný a nakrájaný cesnak nechajte chvíľku odpočinúť, aby sa liečivý účinok alicínu rozvinul naplno.

      Surové nepasterizované organické mlieko, živé jogurtové kultúry

      Sú v nich enzýmy, ktoré rozkladajú mliečny cukor laktózu, zdravé enzýmy zlepšujú aj trávenie vápnika.

      Nápoje z obilných tráv a riasy, jačmenná a pšeničná tráva

      Obsahujú veľa enzýmov, napríklad silný antioxidačný enzým superoxid dismutázu.

      Čerstvé zeleninové a ovocné šťavy

      Pozor na príliš sladké druhy. Preferujte skôr zeleninu a mixujte dôkladne umyté plody aj so šupkami.

      Pravý organický nepasterizovaný jablčný ocot

      Včelie produkty, najmä propolis

      Mango

      Klíčky

      Huby šii-take

      Vymazat
    2. Takže všechno je správně, a nic není špatně ? A to jsme ještě na planetě Zemi nebo na nějaké jiné ?

      Vymazat
  14. To je velmi zajímavé téma. Člověk je svou podstatou býložravec-jeho fyziologické parametry tomu nasvědčují. Osud je naplněn vůlí Boží a vůlí Bytostnou. Bytost v něm tedy spoustu věcí ovlivňuje, případně zlepšuje či zhoršuje svou vlastní vůlí a to ve vztahu k sobě i těm druhým. Je to tedy do značné míry na nás jak se rozhodujeme. Někdo je zatím zaměřen sám do sebe, a proto nevnímá a někdy ani nechce vnímat, to utrpení, na kterém se podílí a pod spoustou různých výmluv pokračuje dál. Tito se pak mohou v příštím životě narodit jako zvíře. Volnost při výběru budoucího osudu není zdaleka samozřejmou formalitou, ale vedlejší odměnou za dobré SRDCE.
    S pozdravem a přáním krásných podzimních dní Radbůza. :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověk je svým založením všežravec a taky plodožrout (např.jablka, hrušky, švestky, jahody, borůvky, maliny, ostružiny atd.atd.). Oči má vpředu pro stereovidění jako šelmy, aby určil vzdálenosti loveného zvířete případně vzdálenost svého nepřítele. Podobně používá všechny čtyři končetiny, když se pohybuje v členitém terénu podobně jako to dělají šelmy. Takže člověk je také dravec a predátor. Stojí tak díky své inteligenci na nejvyšším stupni potravního řetězce na Zemi. Pokud na to zapomene, nebo to bude ignorovat, vyhubí sám sebe !

      Vymazat
  15. Internet je poslední svobodomyslné médium. Kdo si chce informace najít, najde je, přijdou k němu. Chápu, že lidé pro přijetí pravd a jejich zpracování musí být vůči těmto informacím maximálně otevření. Každému také přijdou v určený čas. Pak se v jejich životech ději obrovské změny. Proto jsem si už dávno odvykl někomu radit a někomu něco předkládat. Není to totiž jenom o mase a o životosprávě. Pouze pokud vidím, že má aspoň trochu o věc zájem. Přesto ale pokud můžu někomu pomoct změnit jeho život k lepšímu, začněte aspoň tímto videem:
    http://www.youtube.com/watch?v=zMuJ-bDs30M
    Přesto děkuji za zde uvedený článek a diskuzi, pomáhá mi konfrontovat moje myšlenky, názory a znalosti. Pokračuj ve své práci, Orgonete, mám tě rád, přiteli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svobodomyslné snad, svobodné zase jen z části. A bude se to dále omezovat. Vždyť si všimněte, že anonymitu uživatelů se kdejaký server snaží rušit tím, že chce po vás registraci nebo přihlášení. Takže jakápak svoboda ? Znovu totáč, tentokrát virtuální !

      Vymazat
  16. Lidé postupně přejdou na bezmasou stravu, někteří dnes jiní zítra ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lidé spíš dříve pojdou než na něco nebo někam přejdou. Dělají pro to čím dál tím více, a čím dál rychleji.

      Vymazat
  17. Já to mám tak, že někdy nemám maso víc jak týden a nechybí mi, jindy na něj prostě mám chuť, tak si ho dám. Neřeším u toho, jestli mi to zlepší nebo zhorší vibrace, prostě tělo si o to řeklo a dostalo co chtělo. Přesně poznám, kdy mi chybí hořčík, protože začnu mít nezřízenou chuť na banány - to jako příklad.
    Jinak: svého času mi vyprávěla sestřička, která pracuje na chirurgii, jakým strašákem je pro chirurgy akutní operace - tedy ta, která se nedá odložit (např. apendix), u vegetariánů a veganů. Protože operace sama o sobě je pro tělo ukrutná zátěž, tím větší pro ty, kterým třeba chybí nějaké minerály v těle. Že všichni mnohem radši přijímají tyhle lidi den dva dopředu, aby se jim udělal rozbor krve a před operací se jim do žil dolilo vše, co jim chybí, a na sál pak šli v lepší kondici. Takže: ono všechno má svá pro a proti a těžko někomu radit jak si má zařídit vlastní život. Nicméně: jedno mi přece jen vadí - a to jsou takoví ti militantní býložravci, co sice mají plnou pusu dušičky a sluníčka a na chleba by sami sebe namazali, ale jakmile se před nimi někdo byť jen zmíní o mase, dostávají psotník a z takového člověka se obratem ruky snaží vyrobit dvouhlavé tele sluníčko-nesluníčko. Chtělo by to možná občas víc tolerance - od masožerů k býložravcům, a naopak to platí stejně.

    OdpovědětVymazat
  18. Clanek me moc nepotesil , ac jsem videl par videii s p. Adamkovou , tak my to moc smysl nedava , nemyslim si ze by se zvirata mela zabijet a uz vubec ne zpusobem dnes beznym (krutym) , vsichni vime ze kravy jsou treba v Indii posvatne, vime ze pred porazkou zvire to citi a ma starch a uvolnuje stresove hormony , ktere nam asi moc nepomahaji , cim je krmime tak asi moc bilkovin nedostavame, jen kolik litru vody potrebujeme na jeden kilogram masa atd. nekdy my pripada ze si jen hledame vymluvy, jeste bych chtel pripomenout Jezise( ktery sice kazal ryby, ale myslim nejedl je), Budhu, A. Einsteina, Nikola Tesla, Franz Kafka, Platon , da Vinchi aj. diky hlavne lasku a porozumeni ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vy v tom máte tedy pěkný guláš. Vůbec se proto nedivím, co jste tu napsal. Učte se faktům, ne jenom pocitům nebo tomu, že jste "něco jen myslel". To vás nikam neposune. Jen pravdivé skutečnosti, fakta a události vám mohou otevřít obzory a pomoci vám v další duchovní cestě.

      Vymazat
    2. Tak gulas urcite ne , jako vegetarian ;) kdybych se mel rozepisovat tak na to neni cas a prostor , ale drzet se faktu ?? A jakych asi ?? I vam preji hodne stesti na duchovni ceste , Karel

      Vymazat
  19. Morální kodex člověka:1. Neber život jiným tvorům, ani lidem, ani zvířatům.Jedinou výjimkou může být získávání nezbytné potravy, regulace přemnožení nižších organismů a sebeobrana.Vždy, když v utrpení umírá živý tvor, uvolňují se kvanta ČERNÉ energie.Dokud budou lidé zbytečně týrat a zabíjet nižší tvory, dotud musí počítat se zpětnými astrálními údery vírů ČERNÉ energie, které se ve hmotném světě projevují katastrofickými důsledky jako jsou zátopy, tornáda, ničivé cyklony, zemětřesení a války vybuchující v okamžiku, kdy černá energie se stává nezvladatelnou.....Víry astrální černé energie vyvolávají nová utrpení lidstva... Nic na Zemi se neodehrává náhodou, žádný člověk není postihován neštěstím hrou náhody, ale jedná se o vyrovnávání starého karmického dluhu. Pokud tě postihlo neštěstí a bolest, neobviňuj ani Stvořitele ani prozřetelnost, ale pečlivě prohlédni svůj karmický záznam, určitě v něm nalezneš kolonku „má dáti“.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste asi nějaký černý mág, že to tak prožíváte i tady na netu.

      Vymazat
  20. Proč tu jsme?

    Chčeš-li žíti šťastný život, nejez jiné tvory. Budha

    Nevěřím tomu, že naším úkolem je vyplenit tuto planetu od nerostných bohatství, přírodní biodiverzity, čistého životního prostředí. Ne, nevěřím tomu, protože náš mozek je tak vyspělý, že tohle by jsme pochopit měli. Byl nám dán mozek, abychom ho používali ku prospěchu věci a přežili jsme jako druh. http://www.afirmace.cz/nerusit-vrazdime/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opak toho, co tu tvrdíte, pozorujeme dnes a denně po celém světě. A stojí za tím inteligentní lidé, často vysokoškolsky vzdělaní, zkušení a životem protřelí. Jakmile se člověka zmocní peníze a moc, racio, rozum a logiku u takových lidí přestaňte hledat.

      Vymazat
  21. Před časem někdo vložil do komentářů odkaz na Ivančiny přednášky z letošního roku, psanou formou..nemohu se jich dopídit,
    pokud to ten dotyčný čte, prosím, vložte znovu odkaz, díky. Kety

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napiš mi mail, pošlu ti pozvánku.

      Vymazat
    2. Díky, termíny přednášek jsem si vyhledala u Ivanky na stránkách, Praha je už vyprodaná...myslela jsem psané texty z letošního roku...ale pokud nás budeš zásobovat jak to děláš teď, tak je to OK !
      Hezký den, Kety

      Vymazat
  22. Pred 10timi rokmi som cítila po zjedení kuraciny akoby rozrušenie. Sused sa raz zmienil, že "dnes to bol zurivý deň, naháňal som tie kurence, bolo treba naplniť kamión..." Došlo mi, že ani nie tak ich zabitie, už sú dokonale zblbnuté, ale to honenie ich. Veď žijú v obmedzenom priestore, furt sa pohybujú pomaly a naráz stres, ktosi ich naháňa. Nuž skúšala som bezmäsitú stravu pár mesiacov. Lenže telo si nachádzalo náhražku - upnulo ma na čokoládu a tam je tých "exhalátov" požehnane. Po pár týždňoch hlavne nočných konzumácií bonboniér som cítila chemiu. Teraz konzumujem citlivo i kurence, i čokoládku a ide to. Snažím sa o vyváženosť, balance. Nedávam si mixované veci, klobásy, párky, šunky, čím menej mechanizmov na tom pracovalo tým lepšie. Poprosila som o vedenie vyšší princíp, tak sa pýtam pred jedlom, pred kúpou či mám alebo nie. Odpoveď prichádza. Pred jedlom sa poďaujem za možnosť nasýtenia, i tomu zvieraťu, i tomu kto sa o neho staral a ponúknem pomyselne tam, tomu, kto potrebuje. Normáľne si želám, aby práve v okamihu keď si dávam na tanier lososa, prišiel niekto komu ulahodí tak ako mne. Dávaj, dostaneš. B

    OdpovědětVymazat
  23. Orgonete dej prosím i jiná témata a přednášky od Ivanky,posunují nás dál....díky Jája

    OdpovědětVymazat
  24. Nenechte se ovládat strachem viz. http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/2967

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. SUPER. doporučuji všem přečíst. Díky, Anonymní3. listopadu 2013 10:24

      Vymazat
  25. "Reagujeme podle toho jak jsme podmíněni.Jestliže jste byli vychováni ve vegetariánské rodině a někdo vám na stul položí masité jídlo ,bude vám na zvracení - ne kvuli masu,ale kvuli vašemu podmínění.Člověku,který je od mala zvyklý jíst maso se budou "sbíhat sliny" hned jak takový pokrm uvidí.Dostane hlad,bude šťastný a vzrušený,nezvedne se mu žaludek.To je též podmínění.." Osho http://www.youtube.com/watch?v=2PXRKq8aBl0

    OdpovědětVymazat
  26. Opět zajímavý podnět k zamyšlení:) diskuze zajímavá. Za sebe jsem ráda, že si to zvířata zvolila a že se tím nemusím trápit a ani důsledky souvisejícího jednání u lidí..takže vše v pořádku, to je úleva:) sama maso nejím, ale jsem opačný případ než se tady píše, pocítila jsem obrovskou agresi právě od jedlíků masa, a to nikomu nevnucuji a radši se tomuto tématu v konverzaci vyhýbám...to byste koukali ;) přijde mi, že povaha nesouvisí se stravou.. K.

    Ještě mě tak napadlo těm mnoha osobnostem, nebyl Hitler taky vegetarián (nebo je to fáma?)? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hitler byl především něco jako femme fatale v kalhotách

      Vymazat
  27. jak to vidím a cítím já ? :-)
    To co nás spojuje jako most, bez ohledu ras, pohlaví či druhu je bolest a utrpení. A př každém utrpení jsme to my, kdo zároveň trpíme, žádná bolest není samostatná. Neodvratná budoucnost je v pránické výživě. Veškerá příroda čeká a stále doufá v člověka, kdy jí jako duchovní bytost
    vyzvedne do vyšších vibračních úrovní. A dokud tak člověk neučiní, ani on sám se nemůže proměnit, zvířata i rostliny jsou totiž naše pokračování, hmotné personifikace našich sklonů. Schopnost sjednocení a vyciťování jsme zřejmě ztratili v nějaké velké katastrofě _ ale to už je fabulace...která nás donutila, dle hesla košile bližsí než kabát, pojídat maso, kácet stromy a necítit u toho jak umírají. Ten kdo v sobě tuto schopnost každého z nás oživí, nemůže pak takové věci dělat, už již proto, že náhle jejich bolest je jeho bolestí, jejich umírání je jeho umírání. Anebo v slzách odprošuje a omlouvá se za, co činit musí, jako mnohé primitivní :-) lovecké komunity dnes ...howg...slávek

    OdpovědětVymazat
  28. Milý Orgonete,paní Ivanko.Mám Vás rád,ale serete mě.Základní přednášky p.IVY jsem slyšel snad tisíckrát,další stokrát,neveřejné jedenkrát-výborné,ale toto?Nechápu.Duchovnost-vysoké vibrace,a taková propagace masa-z koncentračních táboru?Copak není masný prúmysl(koncentráky) tím hlavním,čím se snaží lidstvo udržet "dole" v nízkých vibracích?Celé chemtrails jsou proti tomu dětské omalovánky na obloze.Uź i vědci,doktoři,farmacie museli přiznat hlavní příčinu všech civilizačních chorob-konzumace masa a mléka.Aha,teď chceš říci,hl.příčina je vše negativní v nás-s tím souhlasím-ale copak maso z nás udělá pozitivní hodné beránky?Nejsou z nás spíše poslušné ovce?Tak mě napadá...že vy jste neviděli "základní přednášky"..?To by vše potom vysvětlovalo.
    Nevědomost,to je největší problém lidstva,hned po lennosti ty vědomosti získat.
    http://www.youtube.com/watch?v=zMuJ-bDs30M Pozemšťané http://www.youtube.com/watch?v=52mX6uCbVto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. "Mám Vás rád,ale serete mě" - to mi připomnělo jednu příhodu Miroslava Horníčka. On seděl u psacího stroje a cosi psal. Náhle do pokoje vešla jeho paní, a on ji požádal o hrnek kávy. Ona na to nereagovala, a začala v pokoji oprašovat věci na poličce, listy květin apod. Horníček to chvilku mlčky pozoroval, a pak řekl :" Ty už mě nemiluješ, viď?" Ona se k němu otočila a s rozpačitým úsměvem povídá :"Ne, už ne...ale mám tě ještě pořád ráda." Horníček na to:"No,vidíš...v tom je rozdíl mezi námi dvěma : já tě ještě stále miluji, ale nemám tě rád."

      Vymazat
    2. Máte pravdu. Nevědomost, hloupost a lenost jsou hrobem této civilizace !

      Vymazat
  29. Vyborna diskusia. Skusim napisat aj par svojich postrehov ci uz k clanku alebo prispevkom.

    ad1. Neunosne podmienky chovania a zabijania zvierat su vysledkom korporativneho kapitalizmu v ktorom sa nachadzame (system Boh=Peniaze). A vinit za to ludi konzumujucich maso ?? - to je neuvedomely prvok v retazci.

    ad2. mäso znizuje vibracnu uroven osoby a je to zavislost (pôžitok). pani Ivanka kedze sama konzumuje maso tak ho ospravedlnuje. Chyba mi tam duchovny aspekt podakovania za obetu zvierata.

    ad3. konzumenti masa VERSUS vegetariani. Tiez mam pocit ze vacsi hriech je odsudzovanie jednej strany druhou ako jest ci nejest maso. Prijimat veci take ake su.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud jste byl stvořen jako všežravec, nevidím jediný důvod se vyhybat pestrosti a rozmanitosti jídla, pokud na to máte příležitost případně peníze. Je tu však jedno ale !
      Člověk by měl jíst jen nezbytně nutné dávky, a ne se přežírat jak vepři na krmníku. Ono staročeské moudrosloví - jezte do polosyta, pijte do polopita, obezita pak bude bita - má své opodstatnění, zvláště dnes. Lidé nikdy předtím neměli tak snadný přístup k jídlu jako je tomu dnes ! Važme si toho, nebo to můžeme zase rychle ztratit !

      Vymazat
  30. Pro toho, kdo tápe a neumí se zorientovat v tom nepřeberném množství různých výživových směrů, mám jednu univerzální radu: Držte se svých pocitů...pocitů svého těla...ať už při nákupu potravin, vhodnosti přípravy, konzumaci a...v neposlední řadě TRÁVENÍ dotyčné stravy...pokud zjistíte, že vše je OK, jen trávení není OK, je vám těžko, pálí žáha, jste nadmutí, tak není něco v pořádku...je třeba se zamyslet a zjednat nápravu, protože pokud se mám rád, chci se cítit dobře....a jsme u toho...
    dostatečná sebeláska nám prostě nedovolí dávat do těla potraviny, které vnímáme jako nevhodné. A je zbytečné cokoli, než toto druhým radit...každý sám si intuitivně zvolí vhodné jídlo, pokud o to SKUTEČNĚ stojí. Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna zásadní rada zní : nežrat, nežrat, nežrat !

      Vymazat
  31. Bylo-li mu nabídnuto, Ježíš maso jedl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milarepa také:-) Sušené a staré. Nejedl v jeskyni nic jiného. Pak zase jenom kopřivy, to byl zelený mužík. On má každý svá období, hlavně když z toho nevznikne fašismus. Mám to za sebou:-) po 20 letech.
      Běžte do srdce a nepěstujte si myšlenku, že je to či ono jídlo vhodnější.

      Vymazat
    2. A to víte odkud ?

      Vymazat
    3. Bylo zmíněno v bibli již x krát přepisované... Ježíš Nazaretský byl také údajně esejec a pro esejce bylo vegetariánství samozřejmostí. Tak a teď babo raď, co je pravda a co ne ;).

      Vymazat
    4. Pro Anonymní 3. listopadu 2013 16:22
      No to byl ústřel jak hrom s tím fašismem. Napřed si to srovnejte, než něco napíšete.

      Vymazat
    5. Tak nevím, kde jste i esejce nabral/a.

      Vymazat
    6. Pán Ježíš pocházel z Galileje, proto nemohl být esejec. Asi jste si to spletl s esejistou, ten také píše texty, ale to je úplně jiná dimenze, víme ?

      Vymazat
  32. Já vegetariánka začínám věc vidět jinak. Po pěti letech nejezení masa z důvodu soucitu se zvířaty začínám o svém přesvědčení pochybovat. Soucit trvá dál, ale já se necítím zdravotně dobře. Mám velký problém s chodidly a kotníky, a když jdu po časové přímce, kdy tento problém začal, ocitám se právě v začátcích mého vegetariánského období. Přemýšlím, jestli to není pokyn shůry, že je třeba se ještě uzemňovat.
    Je to pro mě hodně o pokoře - pět let jsem hlásala, že maso člověku neprospívá (ani tělu, ani jeho vibracím), a teď začínám připouštět, že by to mohlo být i jinak, A možná k mému uzdravení bude stačit jenom změna postoje, kdoví... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo změna postoje ke stravovacích návyků, nebo nějaká očistná kůra...doporučuji např. paní doktorku Partykovou

      http://www.urinoterapie.eu/urinoterapie.htm

      Vymazat
    2. Živočišné bílkoviny a tuky magií a zaříkáním nenahradíte. Chce to zdravý rozum a méně hloupého fanatismu druhých v sobě !

      Vymazat
    3. Jako vegetarián preventivně používám glukosamin (je obsažen v takových těch drahých potravinových doplňcích na klouby).
      Tady ho dostanete snad 10x levněji: http://www.4fitness.cz/vyhodna-baleni-naplne/glukosamin-59-kc-hcl-kloubni-vyziva-p-108/
      Jako vegetarián funguji už 20 let a naopak se cítím spíše stále lépe. Chce to ale také jíst hodně zeleniny.
      Věřím syrovému zelí. Ve formě syrového zeleninového salátu jsem schopen sníst malou hlávku během tří dnů. :-))
      Je to zelenina, která je levná a je dosažitelná prakticky celý rok.

      Vymazat
    4. Zdravotní problémy máte protože jste vegetarián - ne že nejíte maso, ale že jíte živočišné mléčné výrobky. Staňte se veganem a máte po problémech. Doporučuji si přečíst knihu Pravda o mléce jak ji vidí věda - J. průchová

      Vymazat
  33. Jezte maso, ale dělejte to prosím vědomě!!!!! Přestaňte si hledat důvody, proč by jste je neměli jíst ( jsou to stejně jenom alibi, uvnitř to cítíte) , jedině tak je přestanete potřebovat jíst.
    Je to jen o zvyku, přesvědčení a chuti na kterém jsou lidé závislí. Biochemie našeho těla při konzumaci živočišné stravy funguje stejně, jako u jakékoli jiné látky na kterou si tělo navykne. Kolonie bakterií v našich střevech, které se těmito živočišnými bílkovinami živí si jen prostě žijí vlastním životem ( chtějí prosperovat a růst) , proto vylučují chemické látky, které nutí náš mozek k udržování hladiny právě těchto živočišných bílkovin. Je to pouze náš návyk a přesvědčení, které jsme přijali už v dětství, rodiči, společností, vědou. Jestliže jíte maso, a uvnitř si říkáte, že by jste neměli, vytváříte v sobě nevědomý stres, který vás ohrožuje ještě více než samotné maso. Nenamlouvejte si však prosím, že zvířata, která jsou záměrně chována pro vaši spotřebu jsou opravdu tím nejlepším co potřebujete ke svému fyzickému bytí. Maso těchto zvířat, která jsou chována, přepravována a zabíjena v takových podmínkách, je dlouhodobě vystaveno a zaplaveno toxickými stresovými hormony, které pak lidem velmi vydatně pomáhají udržovat jejich vlastní hladiny stres.hormonů. Jestliže jste tedy zatím ještě závislí na chuti masa, netrapte se, ale opravdu si velmi pozorně vybírejte maso, které chcete konzumovat. Je opravdu velký rozdíl kvality masa, podle toho v jakých podmínkách zvířátko žije, to dobře víte. Lidé z časových a jiných důvodů se nechtějí zajímat o to, odkud a jakým způsobem se k nim živočiš.potraviny dostávají. Což dalo šanci vzniku šílených velkochovů, které zvyšují produkci za jediným účelem, a to, učinit vás na nich naprosto závislých, nepřemýšlejících o tom, jakým způsobem je jim jejich dobrůtka zprostředkována.
    Je to, jako první fáze zrobotizování lidské mysli. Žádné velkochovy nemusí být, toto obrovské utrpení zvířat, může skončit, záleží na každém z nás , jestli se necháme ovládat, nebo se budeme stávat svobodnějšími bytostmi. Zvířata ve velkochovech se denně rodí, trpí a umírají tímto způsobem, jen kvůli lidskému pochopení a posunu. Řekla bych , že podobu této reality držíme právě našimi potřebami o kterých si myslíme, že jsou našimi potřebami. Což je však na hony vzdáleno pravdě. Přesto, važme si naší cesty poznání a buďme za ni vděčni , zkusme být tedy plně vědomými.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně se musejí lidé sami o sobě odnaučit nadměrně žrát a přežírat. Řekně vám to skoro každý doktor !

      Vymazat
    2. Jo,jo, stačí chvilku v restauraci pozorovat, a hned vidíte, kdo z hostů pouze jí, a kdo naopak nestydatě žere !

      Vymazat
  34. Pro ANONIMNÍ 11.42
    Když je potřeba se "uzemnit" jím brambory, kořenovou zeleninu a MASO
    Alenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když se chci uzemnit, tak se držím 5 minut hromosvodu.

      Vymazat
    2. To jste mi připomněl/a další podobné vtipálky pastafariány s cedníkem na hlavě

      Vymazat
  35. Zapomínáte, že to byli Reptiliáni a lidé s hadí postavou, kteří nás naučili jíst maso ? Skutečná oduchovnělá bytost nepotřebuje aby se živila energiemi jiných. Tím, že jíme maso čerpáme energii ze zvířat apak se není čemu divit, že se chováme jako zvířata, jako dobytek. Lidi jsou v podstatě dobytek, jsou to predátoři energií.
    Naštěstí v neštěstí nás brzy Ilumináti naučí přestat konzumovat maso a vůbec potraviny a budeme se muset stát breathariáni. Ano fyzickou stravu včetně konzumace zeleniny a ovoce bude minulostí. Vždyť vy si myslíte, že kromě GMO potravin budete mít i zdravou zeleninu a ovoce ? Maso je už plné toxických látek. A tak jako lidé umírali na metylalkohol tak budou za pár let umírat na následky pojídání masa a fyzické stravy.

    Lidský dobytek se musí transmutovat ve světelné inteligentní bytosti projít fázi, kde jako když housenka se promění v motýla. Pokud tohle nesvedeme, staneme se kořistí pro hadí bytosti a Reptiliáni nás zničí a přeprogramují. Přemýšlejte o tom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím, je možné od - Anonymní3. listopadu 2013 21:11 zaslat na můj email Lifery@email.cz na sebe kontakt ? Pokud ano, moc děkuji.

      Vymazat
    2. No jasně, ještě reptiliáni tu scházeli. :-))))) Člověk je všežravec a je tak nastaven i jeho metabolismus, protože kdyby jím nebyl, dávno by vyhynul. V době ledové by asi sotva vyžil jen z toho, co by si kde nasbíral za bobule... Prostě jedl vše, co se sníst dalo, a co kde k obživě sehnal. Jak prosté, milý Watsone!
      Mimo to: aby bylo kvalitní hnojivo pro růst vegetariánské stravy a nemuselo se používat tolik chemie, jsou k tomu potřeba i stáda dobytka, který to hnojivo vyprodukuje.

      Vymazat
    3. Pro Anonymní 3. listopadu 2013 21:11
      Vždyť naši vládci dělají všechno pro to, abychom se stali kořistí pro hadí bytosti, a aby nás reptiliáni zničili a přeprogramovali.

      Vymazat
    4. Tak to potom např. v Africe (Somálsko) nebo v Sev.Korei jsou už hezky oproti nám napřed :-) Tam je to samej šťastnej breatherián, což je jasně vidět z různých dokumentů a poplašných zpráv o hladomoru ;-)
      A my bychom je nejraději zabíjeli tím, že jim budeme posílat potraviny :-)))

      Vymazat
    5. Pro: Anonymní 4. listopadu 2013 4:12:
      To je slušná mystifikace s tím, že by na Zemi nic nerostlo bez trusu zvířat :)) Všechna organická hmota, co vyroste(tráva, listí, dřevo, plody, ...živočichové), je zároveň i zdrojem humusu po rozložení půdními mikroorganismy, žížalami, atd.
      Doporučuji nejdříve prostudovat příslušnou literaturu nebo odpozorovat v přírodě než zahustit ten bezmasý gulášek, co tu vaříme společně.
      B.T.

      Pro Anonymní4. listopadu 2013 14:19:

      Nelze se stát breatharianem v nedostatku..

      Vymazat
    6. Stát se breatharianem znamená tlačit silně káru NWO vpřed ! A to snad nemyslíte vážně !

      Vymazat
  36. Vegetariáni jsou "ŠPATNÍ", protože "ujídají" zvířatům.Nemyslíte,že je stejně "nemorální",jíst rostliny,případně jejich "nenarozené děti"?Zbývá jedině ta "prána".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už zacházíte až ad absurdum. Trochu z té virtuality upusťte plyn, abyste mohl ještě stát nohama na Zemi.

      Vymazat
    2. S takovými názory abyste začal/a rychle nacvičovat běh tryskem mezi kapkami deště, abyste je náhodou nevsákl/a do své mikiny.

      Vymazat
  37. Podívejte se na žaludky (velikost) a střeva (délka) bíložravců k poměru váhy a porovnejte je s člověkem. Je to přesně naopak, trávení jenom syrové rostlinné stravy je pro člověka obrovskou energetickou zátěží, zatímco přijatá energie je téměř na minimální úrovni. Co se týče hnilobných procesů tak vegetariáni mají velký problém v zimě si udržet tělesnou teplotu, protože maso zahřívá střeva a tím i krev, navíc se vytváří imunitní systém ve střevech.

    Na závěr :
    jezte celý měsíc jen středně tučné vepřové maso, bez příloh. Vynechejte sladkosti, obiloviny, mléčné výrobky a ovoce. Můžete jedno jídlonahradit čerstvou zeleninou, ale jen málo. Zapíjejte dostatečným množstvím studené vody cca 1/2 litr po každém jídle. Co se stane?

    1. Spraví se Vám játra, protože odejde žluč a budete méně agresivní, když nebudete mít zbytečný cukr.
    2. Perfektní stolice, naprosto nelepivá nepotřebujete toaletní papír
    3. Spousta síly a energie díky tuku a bílkovinám
    4. Začnete hubnout, ale přibývat na objemu svaloviny
    5. Nebudete nemocní protože střevní mikroflóra pojede na 100% díky bakteriím
    5. Ušetříte, maso je levnější jak zelenina a ovoce v poměru cena/energie
    6. Vyšší mozková činnost amenší únava a jiný pohled na svět :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maso zahřívá střeva stejným způsobem, jakým zahřívá tráva kompost a to tlením. Voda po jídle prodlouží a tím naruší správné trávení bílkovin. Díky studené vodě po jídle se výborně zanášejí cévy tukem, který ochladíme - všichni známe jak vypadá tuk za studena. Z energetického hlediska je získání bílkovin z masa oproti rostlinným bílkovinám o mnoho náročnější. Bílkoviny z masa se musí nejprve rozložit na aminokyseliny a opět složit na bílkovinu pro člověka vlastní - nikdy nepřijímáme bílkoviny v hotovém stavu z masa tak, jak je využíval daný tvor, ze kterého maso pochází. Hlavní rozdíl ve stravování vidím, když navštívím běžnou restauraci. Stačí se porozhlédnout, jak jsou lidé po jídle znavení. Strava není tolik o kecání, jako o tom udělat si vlastní zkušenost změnou stravovacích návyků. Pomalu... ale i to je cesta správným směrem ;). PS. spíše vidím člověka jako býložravce. Např. http://maso.skrabalek.cz/

      Vymazat
    2. Těch trdelnatých "střev" je tu stále dost a dosti všude kolem, že má z toho nejeden z nás žaludek "šoufl".

      Vymazat
    3. To nemyslíte važně. Jsme býložravci http://maso.skrabalek.cz/

      Vymazat
    4. ... na plísně si zapomněl / ovoce a zelenina jsou plný mikóz...a na to co je živí - cukry, škroby a vysoké PH. A rakovina není nic jiného než plíseň v těle. Co to je za debilní kecy s tím PH !!! Co plísně nesnáší je kyselé prostředí (jako zdravá vagina). A co se stane když se to PH zvedne !!! Raději PH 6 než 8 !!! To postrádáte všichni zdravý rozum nebo co ????
      Paradox : vegan ve čtyřiceti zemřel na rakovinu , jak je to možné vždyť ta zdravá strava?
      Bezdomovec v 60ti,, cože vždyť dvacet let jedl zbytky z popelnic .... aha chudák zemřel na omrzliny na nohou a následnou otravu kvrve . No jak se říká blbý mozek = nemocné tělo :-)

      Vymazat
  38. Vše ve Stvoření má svůj význam....lidské tělo je dokonalé takové, jaké je. Važme si toho, že máme zuby a smíme kousat ty lahodné plody...ať už ovoce, nebo mořské, nebo jakékoliv jiné...pokud se pořád vůči něčemu vymezujete, s o to větší razancí se to bude stále objevovat...prostě žijte přirozeně, s chutí a láskou jezte to, na co máte chuť a co vám slouží pro vaše nejlepší blaho. Není důvod cokoli jiného řešit. Teď je ta pravá chvíle, teď jsem spokojená, teď.....ono tělo se vyladí právě tou spokojeností a ruku v ruce s tím se tříbí i chutě....v těch nejluxusnějších restauracích dostanete obrovský talíř a na něm takové malé nic, hezky ozdobené...ano, ti největší gurmáni jedí velmi málo....a jsou velmi vybíraví....Markéta

    OdpovědětVymazat
  39. Živou bytost je možno zničit, ale není možno mrtvou vzkřísit. Proto nikdy nenič životy. Nezabíjej a nebuď příčinou zabíjení.
    Josef Zezulka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom prípade je aj prirodzená smrť zabíjaním.......Len z toho nemáme koho viniť, že ? .... Treba si uvedomiť, že je rovnaké zabiť kravu, ako vyrúbať strom, či zjesť jablká. Ovocie, zelenina, rastliny, CÍTIA rovnako, ako zvieratá. Akurát sa k nám neprídu pritúliť (po tom ja ale od zvieraťa netúžim...)... Takže nezabíjaj rastliny, je to tiež život, len ho nevidíš v "aktívnom" pohybe, tak ho tak nevnímaš.... A nedýchaj vzduch, špiníš ho nosom a ústami...A nepi vodu, vymočíš ju do kanalizácie a zmieša sa so stolicou - to jej bolo treba ? ... No vidíš, ja pekne budem aj naďalej papať zvieratká, lebo je to to najlepšie jedlo pre človeka, a raz to bude všeobecne známe. Cholesterolový mýtus je už napríklad odhalený (dosť dlho), a už sa o tom dozvedá stále viac ľudí...;-)

      Marek & Marek G.

      Vymazat
    2. Tuplovaný Marku, držte se alespoň trochu při zemi, když tu rozvíjíte svoje duchaplné teorie. Nemám totiž dojem, že je Orgonet už v moci docenta Chocholouška v Bohnicích.

      Vymazat
  40. Najprv som sa chcel zdržať komentára k tejto téme, ale rozhodol som sa sem niečo napísať...
    NIektorí ľudia si myslia, že "mäsožraví ľudia", resp. tí, ktorí konzumujú veľa mäsa, musia "nepríjemne voňať"....
    Je to totálna hlúposť, ľudia.... Ja konzumujem už takmer 3 roky LEN ŽIVOČÍŠNE JEDLÁ, a k tomu ako prílohu živočíšne tuky + trochu zeleniny a MINIMUM ovocia (možno tak 50g/deň v priemere). Voniam príjemne. Ako deodorant používam len vodu silne nasýtenú sódou bikarbónou. Je to fakt dobrý deodorant. Ale späť k dôkazom (ktoré si síce nemôžete overiť, ale to už nie je môj problém...)......NESMRDIA MI ANI NOHY..... Dva krát týždenne si dávam kúpeľ a pred ním sprchu (sprchujem sa 6-7 krát týždenne, niekedy sa mi proste nechce...). Nepoužívam dokonca žiadne mydlo, a vlasy si umývam "medovou vodou", ktorú opláchnem po kúpeli (lebo si to vmasírujem do vlasov pred kúpeľom), a potom opláchem ešte slabou "citronádou" (bez cukru)......
    Chcem vás vyviezť z fámov O TOM, ŽE TEN KTO KONZUMUJE VEĽA MäSA, VAJÍČOK A NASÝTENÉHO TUKU, SMRDÍ....... Keď niečo smrdí, tak je to väčšinou lancý odev na človeku (hoci by stál veľa...), reakcia potu s farbami oblečenia (nové tričko, pred použitím vypraté, po spotení sa do neho páchne zatuchlinou...)........Mám jedno tričko (teda mal som, po 11 rokoch som ho vyhodil :-)...nosil som ho len pod pulóver a podobne...), mohol som ho nosiť aj TÝŽDEŇ kľudne, aj dlhšie.....A VôBEC NEZAPÁCHALO, OBYČAJNÉ BIELE BAVLNENÉ TRIČKO............... A môžem nosiť tričko z iného materiálu, a zelené, a môže zapáchať po jednom dni nosenia........A to nie je tým, že by som SMRDEL JA, ale tým, že to tričko je robené "najlacnejším spôsobom", materiál je "odpad", a farba je tiež "odpad"...........Najviac smrdia sivé tričká, a tenké tričká z bavlny - biele - tie sú ORIGINÁL VOŇAVÉ, a práve tie prezradia, či ich nositeľ páchne, alebo nie.

    Marek & Marek G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fuj, že se nestydíte, nosit týden jedno tričko. Je vidět, že vám hygiena příliš nevoní, zato plkat chujoviny vám jde jako ve výrobě na pásu.

      Vymazat
  41. Asi k tomu musí každý dojít sám, kouřit taky nepřestanete, když nechcete... Ale je potřeba šířit informace a pomoci ostatním pochopit podstatu. protože propaganda od vykořisťovatelů zvířat je obrovská!
    Osobně mi připadá konzumace mléka snad ještě horší, než masa (myslím mléka z obchodu). Mléko je 5 federálních zločinů - znásilnění, věznění, únos, mučení a vražda. Ještě bych toho napsala víc, ale nejlepší bude, když se podíváte na perfektního řečníka, bojovníka za práva zvířat - Gary Yurofského na následujícím odkaze:
    http://www.youtube.com/watch?v=zMuJ-bDs30M

    OdpovědětVymazat
  42. O jídle a pití...Chalíl Džibrán

    Potom starý muž, majitel hostince, řekl, Promluv k nám o jídle a pití.

    A on pravil:

    Měli byste žít z vůně země a jako mnohé rostliny být vyživováni světlem.

    Dokud však musíte zabíjet, abyste měli co jíst, a brát mládátům mateřské mléko, abyste uhasili žízeň, pak z toho učiňte obřad uctívání.
    A nechť je váš stůl oltářem, na němž jsou čisté a nevinné dary lesa a plání obětovány za to, co je v člověku ještě čistší a nevinnější.

    Když zabíjíte zvíře, promluvte k němu ve svém srdci takto,

    "Stejnou silou, jaká zabíjí tebe, jsem zabíjen i já; a také já budu pozřen.
    Neboť zákon, jenž mi svěřuje tebe do mých rukou, svěří i mě do rukou mocnějších.
    Tvá krev a má krev není ničím jiným než mízou vyživující nebeské stromy."

    A když drtíte jablko svými zuby, promluvte k němu ve svém srdci takto,

    "Tvá jádra budou žít v mém těle
    a květy tvého zítřka vykvetou v mém srdci
    a tvá vůně se stane mým dechem
    a společně se budeme radovat ve všech obdobích roku."



    A na podzim, když sesbíráte hrozny ze svých vinic pro vinný lis, promluvte k nim ve svém srdci takto,

    "I já jsem vinicí a mé plody budou sesbírány pro vinný lis,
    a jako nové víno budu uchován v nádobách věčnosti."

    A v zimě, když budete víno stáčet, nechť ve vašem srdci zazní píseň pro každý plný pohár a v té písni ať zazní vzpomínka na podzimní dny a na vinici a na vinný lis.

    OdpovědětVymazat
  43. Vážené dámy a páni.
    Veľa ľudí v dnešnej dobe získáva informácie z takzvaných chanelingov.
    Je to dobrý a aj dosť výnosný biznys a však máloktorý ak vúbec niekto vie povedať od koho tie informácie presne pochádzajú.Ak niekto chce mať vysoko pravdivé informácie tak musí mať k tomu aj fyzické predpoklady čiže vysokú vybračnú pravotočivú energiu (SVETLA)-frekvenciu .Ľavotočivá je energia temna.A pravotočivú energiu má to čo sa urodí!!! Meso -stres pri zabíjaní ,stiesnené podmienky to nie je to pravé!!!Potom sa na základe tej frekvencie vie adekvátne vysoko napojiť na informačný zdroj.Veľa chanelingových správ má malú %-uálnu pravdivosť o ktorú sa ani nezaujímajú .Mne samému už bolo cez chaneling toľko nasľubované že by ste o mne o mojej popularite už dávno vedeli.Chanelované správy údajne pochádzajú od plejádanov alebo z informačnej komunikačnej družice.na to určenej.Nie je to pozemský výrobok!!!Za jej chod zodpovedá ak si dobre pametám aj Sheldan Nidle s manželkou.V jednom vídeu o tom aj otvorene hovorí čo je jeho ulohou,čo má na starosti.
    Plejádania a iný tu už dávno v minulosti robili zásahy do vývoja života na planéte zem.A TO čO NIE JE PRIRODZENé JE NEGATýVNE! Zasahovať do niekoho bez jeho súhlasu = nátlak.Kde tam bol o to aký súhlas a čí záujem???Tak že sú asi svetelné bytosti ale je tam aj temnota. A oni s timito dnes komunikujú.Ani o tom nevedia,nezaujíma ich to alebo nevedia na to prísť.Každý človek ked sa dostane na stabilný 95% -ný duchovný vzostup s pravotočivými energiami môže a vie komunikovať s prírodou,stromom,anjelom,zemou a zo všetkým tým čo bolo stvorené-aj z vodou,vzduchom a nepotrebuje k tomu duchovného sprievodcu ako je tomu u chanelingu!!!Komunikuje osobne a priamo!!!!
    Takto o tom viem ja.Pravdu treba pracne hľadať.Všetko je zamorené negatívnymi a ovládacími energiami. Výsledok je zrejmý všade okolo kam sa pozriem. Kôli rôznym manipuláciám (mágii) je tu dnes veľké množstvo duší padlo z vyššej dimenzie dole sem do hmoty sa inkarnovalo a tu má dalšiu možnosť karmicky sa očistiť.Ak to nezvládne bude znova repete (ak niekde neuviazne) na zem a nie do vyšších svetov.

    S pozdravom vladimir22@azet.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť i lucifer(světlonoš) alias ďábel a satan je ještě stále světelnou Bohem stvořenou bytostí, díky čemuž může lidi svým světlem klamat, lhát a podvádět. A připravte se na to, že tuto část své moci brzy proti nic netušícím lidem použije ! Ten, kdo neví, naletí falešnému světlu satanovu ke své zkáze ! Proto zkoumejte všechna světla, která se vám dávají "poznat", abyste na věky nezahynuli !

      Vymazat
    2. Tak to je napsáno úplně přesně a bezchybně.Máte naprostou pravdu.Zdravím Vás Vladimíre.

      Vymazat
  44. Ano, mám stejný pocit z channelingů...ono se to hezky čte, ale já jsem velmi ostražitá, když nevím, KDO je za tím...
    Myslím, že i ty různé příručky o zhmotňování, je jich teď všude habaděj, mají za úkol svádět vyspělé bílé mágy do temnoty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdo stoji za channelingem? Neco k zamysleni...

      Nikolaj Levasov
      http://www.osud.cz/pricinou-starnuti-je-poruseni-harmonie-rika-nikolaj-levasov-vyznacny-rusky-badatel-ucitel

      Roger Morneau
      http://www.youtube.com/watch?v=YCL2GJ5YUHQ

      Vymazat
  45. Myslim si ze toto video nepotrebuje komentar <3
    http://www.youtube.com/watch?v=LplJu3ovnrg&feature=share

    OdpovědětVymazat
  46. http://svobodnenoviny.eu/edward-snowden-zverejnil-informace-o-nezname-civilizaci/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jí taky sežereme ...nebo ona nás ? :-)
      Ps: kdesi jsem četl úvahu týkající se nárůstu únosů mimozemšťany,
      že je prý karmický odraz za to, jak se chováme ke zvířatům ?

      Vymazat
  47. Ivo určitě dokážete dohonit zvíře v bodu B a zabít ho. Pokud při zabíjení zvířete v bodu B cítíte že je vše O.K. pak tedy dobrou chuť. Upřímně ;-) :-)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.