Stránky

19. listopadu 2013

Jak nás channelingy tahají za nos

Sepsal OrgoNet.

V současné době asi není lidských silách rozlišit v oblasti alternativních informací, co je pravda a co není, kdo je disinformátor, kdo se snaží manipulovat a kdo je jenom "užitečný idiot". Vše je absolutně propleteno. I já procházím různými fázemi poznání, a myslím, že je nejvyšší čas zde přehodnotit můj vztah k channelingům. Do loňského data Vzestupu 12. 12. 2012 jim tu bylo věnováno hodně prostoru (což jste mi někteří vytýkali, ale mně se to v tu dobu zdálo pravdivé).


Všemožné světové channelingy od různých světců, archandělů a mimozemšťanů, ba i od Ježíše a jeho matky, jsou shromažďovány na webu The Golden Age of Gaia (GAG), který si předsevzal, že povede lidstvo k Vzestupu, a dále do Nového věku. Takže to je můj hlavní zdroj kanálových (des)informací. Jeho editor Steve Beckow je historik, a před "Vzestupem" jsme byli na podivuhodně stejné notě.

V období blamáže channelingových zdrojů těsně po Vzestupu byl vůči některým zdrojům i mírně kritický, ale pak si zase ho "přitáhli" tím, že mu dali pocit "nepostradatelnosti" v hnutí "pracovníků světla". Takže on zůstává, kde byl, a já se učím od Ivy. (Zajímalo by mě, co by na ni říkal? Po nějakou dobu byl opravdu mou spřízněnou duší ...)

Pozorování mě tedy za poslední rok dovedlo k tomu, že je zřejmě naprostá pravda, co píše Daniel: že channelingové hnutí je dílem NWO a jeho psychotronických zbraní, a prostřednictvím channelingů prosazuje elita svou agendu.

"... je zvláštní, že právě v tu dobu (zavádění psychotronických zbraní, pozn. Org.), na počátku 80. let, začalo také „channelingové šílenství“. Už to nejsou obvyklá média z dřívější doby, která komunikovala s dušemi zemřelých, ale nabralo to nový směr: komunikace s mimozemšťany z vnějšího vesmíru, jiných planet a jiných dimenzí. (36)
Monast zastává názor, že veškeré tyto channelingové informace, údajně od mimozemšťanů, jsou pouhou propagandou a snahou ovládat duchovní vývoj člověka tím, že pojem „boha“ je stále externalizován – jen se prostě přesunul ze starých bohů na nové ET. Ale pořád je tu ta samá skupina vládců, která tahá za vodicí nitky."
"1. Začne to nějakou světovou ekonomickou katastrofou. Nebude to úplný krach, ale dostatečný k tomu, aby zavedli nějakou dočasnou měnu, nežli zavedou elektronické peníze nahrazující veškeré papírové a plastové peníze. (5)Nemusíte dlouho surfovat po netu, abyste zjistili, že už to začíná probíhat, například projekty jako OPTT (One People´s Public Trust), Neil Keenan a jeho „globální fondy“, revaluace (RV) iráckého dináru, volné „replikátory“ pro dobré otroky, aby naplnily jejich životy materiálními statky, „reset“ bankovního systému, atd., to vše má něco společného: všechny jsou nějaké dávání: dostanete něco za nic. I příroda používá koncept „dávání“, a to velmi často, ale rozdíl je v tom, že v přírodě se tomu říká návnada. 
2. Druhou věcí je namluvit křesťanům, že při předpokládaném božském zásahu mimozemské civilizace na záchranu pozemšťanů od divokého a nemilosrdného démona dojde k extázi. Jejím cílem je zbavit se veškeré významné opozice proti naplnění NWO jednou ranou, a to v rámci hodin od započetí nebeské show!“ (5)To je týž vzorec, ale místo dárků tu máme spasitele, další starý koncept, kde nějaká entita bere na sebe záchranu bezradných lidí svým zásahem, „masovým zatýkáním“ zkaženého politického nebo obchodního systému. Anebo jde o záchranu prostřednictvím „vzestupu“, čili „masového povýšení“ k vyššímu stavu bytostí, kde uniknete opresívnímu systému. Opět to od vás nevyžaduje nic, jen si lehnout na záda, dát si další pivko a „užít si ohňostroj“. Přesvědčit lidi, že jsou bezmocní, je dobrý způsob, jak zredukovat opozici."
Příklady projevů agendy NWO na GAG: Dostanete něco za nic

Editor Steve Beckow podivuhodně věří ve svou výhradní osobní komunikaci s Archandělem Michaelem, předávanou tlumočnicí "Rady lásky", Lindou Dillon, přímo hlasem. Je to velmi působivé. Nepochybuji, že božství zajisté toto dokáže, promlouvat přímo přes lidskou osobu, ale projevy Archanděla Michaela se obsahově poněkud měnily, od počátečního univerzálního nabádání k lásce a světlu až po konkrétní ekonomické pokyny, které dobře zapadají do koncepce Illuminátů - slibovat něco zadarmo.

Chcete být milionářem? Kupte si vietamský dong

Archanděl Michael například v září "pracovníkům světla" poradil, že si mají zakoupit vietnamský dong, který je těžce podhodnocený. Že v brzké době dojde k jeho revaluaci, a tímto způsobem se stanou majitelé dongu z ničeho nic milionáři (peníze samozřejmě použijí na "hnutí světla", a své nezbytné potřeby). (Řada pracovníků světla, co chodí na ten web,  totiž uvěřila channelingům a počítala s tím, že po Vzestupu nastane okamžitě zlatý věk, a že peníze už nebudou potřeba, a tak ve svatém nadšení věnovali své úspory na dobročinné účely, a pokud neměli práci, tak nemají teď z čeho žít ...)
Z článku
http://goldenageofgaia.com/the-global-currency-reset/the-reval-itself/one-last-reminder-on-the-reval/
"Představte si, že dong, který stojí několik pencí, bude zhodnocen na 2, 3 nebo 4 dolary. ... Když si koupíte dongy za 96 dolarů, dostanete 1,6 miliónu dongů, a když budou zhodnoceny na 2 dolary, vynese to 3,2 miliónu dolarů. Takže za 10 dolarů dostanete třeba 320 000 USD."

Takže, GAG má na téma "revaluace" a "reset světové měny" mnoho článků, které řeší, kde koupit dongy, jak to pak provést s výměnou, s daní, a jak v klidu počkat, protože vše se děje samo. (Moc to nerozhlašovat, je to speciální informace pro pracovníky světla (:-))) 
Revaluace byla bezprostředně očekávána už v září, ale od té doby se zatím nic neděje...

(Poradna pro Čechy, kteří by to chtěli zkusit: v Evropě nikde vietnamský dong nekoupíte. Na e-bay ano, ale nelze ho převést k nám. Nejlepší je asi zaletět si do Vietnamu, na letišti vyměnit eura či dolary, a čekejte (:-))). Ale kde vám ty milióny pak proplatí???) (Pochybuju, že naše početná českovietnamská populace má u sebe tuto měnu.)

Globální fondy rozdávají peníze všem

Webem a mailovou poštou občas probleskne zpráva, že existují nějaké "globální fondy" založené před desítkami či stovkami let různými mecenáši, a mají dnes hodnotu "miliard miliard miliard" dolarů, jsou kryté zlatem a vykoupí všechny dluhy, korporace a vše, co patří Illuminátům, a všem lidem na Zemi rozdají milióny peněz. Bude to co nevidět.

Nejznámější takový údajný fond je Saint Germain Prosperity Trust, který založil před x lety až staletími kanálující světec Saint Germaine, a na jehož kontě je prý těch "1+40 nul" dolarů, řádově to neumím ani říct.

Na GAG viz např. článek: "Prosperita z fondu Saint Germain poteče jako mana nebeská" http://goldenageofgaia.com/2013/08/st-germaine-prosperity-will-flow-like-manna-from-heaven/

A "poplašný mail", co mi přišel od "pracovníků světla" (mají mě na seznamu):
30. 6. 2013
Milá skupino překladatelů, podle rozhlasu Hollow Earth Network se dnes ráno fondu Saint Germain podařilo zahájit vyplácení 234 triliónů dolarů krytých zlatem světu. To je zpráva, která dosvědčuje sdělení od Salusy, jehož překlad přikládám. Taki

Jiným takovým fondem je OPPT . One People´s Public Trust - údajně skupina právníků a ekonomů a boháčů, kteří se rozhodli, že bohatství světa je třeba rozdělit všem lidem. Více na http://wakeup-world.com/oppt-in/
Takže čekejte, na všem už se pracuje.


NESARA - zákon/program na obnovu světa

Zákon, či program globální prosperity, dle něhož bude obnoven svět. Nějaký takový zákon v USA snad i existuje, i když o jeho cílech jsou pochybnosti. Přehled anglicky viz např. http://alcuinbramerton.blogspot.cz/2007/07/nesara-announcement-expected-in-run-up.html
Opět jasná nabídka: dostanete vše zadarmo, stačí si počkat.


Masové zatýkání 


Channelingy již před Vzestupem slibovaly masové zatýkání elity, a po Vzestupu se snažily přinášet důkazy, že k tomuto zatýkání již dochází.

K tomuto účelu byly založeny různé (asi fiktivní) organizace právníků, které vydávaly a šířily na internetu zatykače na různé veřejné činitele, např. na papeže (to jsme psali i na Orgonetu, viz http://orgo-net.blogspot.cz/2013/02/papez-abdikoval-aby-se-vyhnul-zatceni.html). Ty zatykače ovšem vypadaly hned podezřele, a neměly právní moc, a nějak to vždy vyšumělo do ztracena. Jen abychom si mysleli, že se nějaká spravedlnost už děje.

Nějací politici sice v průběhu roku zatčeni byli, to ano, ale to je asi dohonila karma ...

Poplašná zpráva o masovém zatýkání na GAG: Důkaz masových rezignací v elitě:
http://somethingthatdescribesmeandmyarticles.blogspot.cz/2013/02/proof-of-500-elite-resignations-mass.html

Containment - omezení členů elity

Na GAG do omezování činnosti elity byli zapleteni i mimozemšťané, kteří údajně dokázali "zneškodnit" členy elity, tak, aby sice jako fungovali, ale nemohli dělat škodlivá rozhodnutí. "Temní jedinci" byli obklopeni "světelným boxem", který jim bránil škodit. V tomto tzv "containmentu" byli údajně Putin, mnoho členů americké vlády, bývalý papež, a já nevím kdo ještě. (Tuto informaci také šířil hlavně Archanděl Michael, a potom i ostatní zdroje, co nechtěly zůstat pozadu. )
Viz např. http://goldenageofgaia.com/2013/09/the-process-of-containment-explained/

Závěry

Na channelingy stále dokážu věřit, ale ...

V každém channelingu, i ovlivněném, je kus pravdy. Můj oblíbený Matthew mě nepochybně krásně učil, dokud nezačal příliš konkrétně vykládat současnou situaci, pak to už bylo podezřelé. Myslím, že klidně mohli v příhodný čas začít vpravovat jeho matce do mozku příslušné signály, co má říkat?

Za dost čistý zdroj považuju možná SaLuSu, který/a  přestal/a vysílat v březnu tohoto roku, pokud vím (Mike Quinsey měl mrtvici). Poslední sdělení z března mi připadá hodně vysoko, ale musel/a asi s pravdou brzdit, lidi by víc nepochopili. (Nejvyšší čisté vědění říká teď Iva, a kolik lidí, i těch "duchovních", je schopno to přijmout?) Předpokládám, že funguje i falešný/á Salusa ...

Věřím, že dobročinní mimozemšťané existují a že nám pomáhají, ale že do jejich sdělení se plete naše pozemská elita. 

Neumím teď rozpoznat, zda existují nějaké skutečné channelingové zdroje, nevytvořené NWO nebo neovlivněné. Možná jsou to jenom ty, které tak trochu podceňujeme, protože komunikují "nedokonale", třeba prostřednictvím písmen (dívky z Telče, Ross Purviance) apod?

Podnětem k sepsání těchto postřehů byl Danielův článek. Pokud čtete anglicky, tak si na webu najdete jistě mnoho dalších informací. 

Umíte si představit, že se mi moc chtělo zveřejnit tu bomba informaci o vietnamském dongu, ale říkám si, to je nějaká fligna, počkej. A stačilo pár měsíců počkat, a je z toho jasný nesmysl.

Dodatek: Jeden velmi výstižný komentář čtenáře:
Anonymní 20. listopadu 2013 5:09
Podle mně nejdůležitějsí 5D channelingy jsou ty naše, nám nejbližší.
A to (pridal jsem i me osobni pocitove komentare) :
Ego: "Postřílejte ty sprejery, nebo mi nějak vymažte z hlavy chemtrails at na to nemusim myslet a muzu se zabyvat svym blahem"
Duše: "Nenechavej se tim rozhodit, at muzou proudit energie a at nam v nasem duchovnim 4D prostoru pro spojeni mysli a vyssiho ja nevznika nase osobni chemtrailsova blokada"
Mysl: "Sleduj to, zkoumej to, mas mozek a i kdyz to nebude pravda, tak se svet nezbori"
Tělo: "Pecuj o mou prizemni 3D schranku a neplytvej energii na dění někde 10 km nad náma"
Vyšší já: "Neboj, já tě povedu i když ti budou sypat na hlavu ten největší sajrajt"

P. S. Orgonet 28. 11. 2013:
Díky všem za upřímné komentáře.
Co teda dělat, abychom byli lepšími lidmi?
Možná se stačí řídit příslovím: "Co nechceš, aby ti jiní činili, nečiň ty jim."
To stačí. V tom je všechno.
Není to nejlehčí, ale jde to. Než na někoho/něco zareaguji, představím si, jak by se moje reakce líbila mně, kdybych byl na místě toho druhého...
Každý den aspoň jednou, a každý den budeme o kousek lepší...



184 komentářů:

  1. Já channelingům nevěřím, nevím totiž KDO je ten napojený a KAM se napojuje...i kdyby jeho záměr byl čistý, tak je to informace pro něj, pro jeho úroveň vývoje..a už vůbec neberu ta sdělení ohledně politické situace, finančního systému, je to propaganda jak vyšitá. Možné je to brát s tím vědomím, že vím, že je to snaha o klam a tak k tomu přistupovat a ty informace adekvátně zpracovat...Přiznám se, že před koncem roku 2012 byla taková celkem davová psychoza a trochu člověk byl nakloněn jim věřit, ale později jsem se od nich distancovala..................
    Ivu beru tak z 80%, což je poměrně dost.....vezmu si od ní, co potřebuji, to ostatní nechám.
    Hezký den, ? M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No konečně ti to Orgo taky došlo, ale že ti to trvalo ! Myslel jsem, že máš větší citlivost pro rozlišovací schopnosti oddělování "zrna od plev". Alespoň že ses dobral správného poznání, kdo tu hraje, s kým tu hraje, a o co se hraje. Že se tu se hraje o lidské (tedy naše, moje i tvoje) dušičky, ti snad už konečně došlo ! Podobné probuzení tě časem čeká i s Ivankou. Ale na to přijdeš časem taky sám bez vnějšího mentorování a přesvědčování.

      Vymazat
    2. :-))) nikdy jsem nevěřil chanelingu, a kdo rozezná energie, nemohl věřit také- vše od ještěrek:-))) ale když jsem to tu napsal tehdy......:-)
      Bohužel mnoho knih je zavádějících (duchovních)

      Vymazat
    3. Jedním slovem jedna megablamáž pro domýšlivé lidské ego !

      Vymazat
    4. Ne všechny ještěrky jsou zlé. V USA se taky řekněme teoreticky vyskytují zlí autokrati, ale přeci nemůžeme hned tvrdit, že celí národ je hned špatný, protože ten kdo mluví za Ameriku je právě tak špatný.

      K channelingům se nevyjádřím raději, jde vidět, že umíte kritizovat, ale co to vyzkoušet? Opravdu jen tak z hecu se tomu třeba pár měsíců věnovat? Nic nezkazíte. ;)

      Vymazat
  2. Gratulkuji k probuzení v této oblasti. Ema

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gratuluji, Emo, Tobě za to, že´s už delší dobu probuzena, a že se angažuješ v probouzení druhých ! Neustávej a vytrvej až do konce (pádu Zla,duality) !

      Vymazat
    2. Přidávám se ke gratulaci :)... jsem ráda, že jsi už od toho upustil Orgonetíku.. moc si vážím práce, kterou pro nás lidi děláš :)... ale chybovat je lidské.. přeji hodně štěstí a síly do dalších časů :)
      Lúthien

      Vymazat
  3. Velmi ma potesilo ze moj usudok bol spravny ,ja som od zaciatku nedaval na tieto channelingy a neveril som tomu ale ludia tak verili ze ked som im to povedal tak by ma boli ukamenovali ,je to len manipulacia a odklonenie cloveka od svojej cesty ,a pridam aj Teal Scott (Teal Bosworth) a jej podobne osoby co ludi duchovne vysavaju a odklanaju od pravdy .

    AsgarD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podobne som to tak cítil aj ja s channelingom a keď spomínate konkrétne Teal Scott, tak neveril som a neverím ani jej posolstvám; tak to jednoducho cítim od vzhliadnutia jej prvého videa; len ako príklad - to už je racio, nie duchovná báza - v jej videách je nesmierne veľa illuminátskej symboliky, až ma niekedy z toho mrazí a zarážalo ma, že ľudia takémuto podstatnému vodítku na odkrytie podstaty neprikladali dôraz alebo si to nevšimli; je to dôkaz jej perfektne odvedenej práce na spracovávaní ľudí; tí sú zameraní na obsah jej slov, čo je pochopiteľné ale komplexné vnímanie je dôležité a možno nevnímajú "okolie a medzináznaky", ktoré sprevádzajú jej prezentácie; je pekná, zábery sú neraz cielene robené na jej pery, oči a to dokáže odpútať pozornosť; Teal je nástroj elít na manipuláciu; viem to však pochopiť, hľadanie má veľa úskalí a nastražených pascí, nebol som na tom inak a tie nástrahy sú na nás nastavené stále a selekciou potrebujeme prechádzať denno denne a preto je vzácna takáto diskusia; myslím, že tu je veľmi dôležité počúvať svoje vnútorné cítenie, ale ošetrené od akýchkoľvek emocií; emocie si často dokážeme zameniť za naše ja a vtedy blúdime

      Ds

      Vymazat
    2. *** Cakal som tvrde reakcie ze som si dovolil napisat na Teal Scott alias Teal Bosworth byvalu modelku ktora si vytvorila armadu fanuskov co kazdeho ukamenuju ,obcas mi to pripada ako vo filme Silent Hill sekty a ktore si myslia kolko lasky ludom davaju a hop ludia sa ocitnu vo vlastnom blude,a cesta ku laske a stastiu sa premeni na fanatickost .Ostatne ako vvzdy pisem kazdy si nesie evoju knihu zivota v sebe a treba sa zastavit a zalistovat ,potom prideme na vacsie osvietenie ako sa upierat na falosne proroctva zapredanej duse .Velmi Ma potesilo ze vela ludi prejavilo svoje nazory .***

      AsgarD

      Vymazat
    3. K Teal Scott alias Teal Bosworth (snad její skutečné jméno) jsem našel zajímavý příspěvek zde (http://yourvibration.wordpress.com/2013/05/16/vibrational-review-teal-scott-revisited-the-question-is-is-she-a-liar-is-she-a-fraud-is-what-she-does-or-teach-does-for-you-what-she-claims-it-will-do/), kde je odhaleno, že je komerční modelkou za zrovna ne malé peníze. Zajímavá je rovněž zmínka o jejím hlase, a o její (ne)důvěryhodnosti jako o Teal Scott. Dobře se podívejte na tyto snímky z archivu jejích fotografií (http://www.vegasinsider.com/models/photos.cfm/model/4), a uvidíte, že kult sexismu a vampu jí není cizí. Zvláštní navíc je, že jsou ty fotky prezentovány na stránkách "(osob, lidí) zasvěcených Vegas (Las Vegas)", což podezření na její konspirační roli jako Teal Scott ještě více podporuje (stránky zde : http://www.vegasinsider.com/models/photos.cfm/model/4). Naprosto nevylučuji, že Teal Scott může být další velmi dobře připravenou návnadou nwo ! Ona určitě ví, proč dělá to, co dělá, a zadarmo to jistě není !

      Vymazat
    4. Pro Anonymní 19. listopadu 2013 19:51
      Správně Ds, jen probuzení mají schopnost číst "mezi řádky" a vidět události (viz její prezentace na netu) v souvislostech. Správně díš, když říkáš : "...komplexné vnímanie je dôležité a možno nevnímajú "okolie a medzináznaky", ktoré sprevádzajú jej prezentácie."
      Stále tu znova a znova opakuji, že globalisté, temnáři, illumináti, okultisté, zednáři atd. atd. se vyjadřují řečí symbolů a brisur, prostřednictvím podobenství a filosoficko-hermeticko-okultními tezemi, kterým většina lidí nerozumí, a proto jim uniká obsahi i sdělení, která před lidmi ukrývají. Také proto se jim daří jejich plány uskutečňovat na náš úkor a újmu. Nezapomínejte, že symboly mají také svou energetickou a duchovní sílu (podobně jako např.orgonity), která umocňuje sílu jiných subjektů s energetickým a duchovním potenciálem. Když tyto symboly umístíte na miliony vhodných míst, a propojíte je v účelovou síť, budou mít potenciál ovlivňovat i jinak netečného člověka. Je to součást magie a okultismu, které globalisté účinně a úspěšně ovládají !

      Vymazat
  4. Vzhledem k tomu že vše je pravdivé záleží na tom co si vybereš:-) Salusa není jen jeden informátor, vždy mluvil i za jiné entity, co se týče datumu 21.12.2012...k oné události došlo, nebo spíše pořád probíhá a vrcholí to v současné době, každý si prostě vybere podle svého srdce a vědomí, ty vyspělejší / zkušenější čerpají už jen ze svého srdce , ti méně..jen z netu , jako většina alarmistů s ch.trails apod .

    http://www.2012portal.blogspot.cz/

    http://salusathroughfaithandhope.blogspot.pt/search/label/SLOVAK
    atd.
    https://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/ilona.palusova





    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono to prebieha a bude vrcholiť tisícročia...

      Vymazat
    2. k této události dochází jen jednou za několik tisíciletí, škoda že ji využije jen malá část obyvatel Země !

      Vymazat
    3. Dobrý den. Jak poznám a co to vlastně vrcholí v této době? Díky

      Vymazat
    4. Hele ty alarmisto z chemtrails nech chemtrailsáky na pokoji, oni ti taky nerejou do Salusy, Ilonky a jiných chanelinkářů ! Apropo, už ti některý z nich podal jediný fyzický důkaz o tom, o čem mluví ? Chemtrailsáci mají na rozdíl od tebe na obloze důkazy každý den !!!

      Vymazat
    5. Pravda je jen jedna jediná, jen její verze(vaše subjektivní názory) jsou nepravdivé. To, že s inteligencí Gizeh spolupracovali už fašouni je nabíledni a také je nabíledni proč. Stačí se o to trochu zajímat, o jejich velmi temnou mystiku. K chanelingu bych chtěl říci, že je možné se spojit s JAKOUKOLI bytostí ve vesmíru. Konkrétní případy bych být Vámi nesoudil, je vidět že většina z vás je na scestí. Ale to je v pořádku, dostali jsme koneckonců svobodnou vůli takže záleží na každém z nás, jak dlouho bude trvat, než se ztotožní s Jednotou. A že s námi temné bytosti manipulují už drahnou dobu, o tom také vůbec nepochybuji. Josef Preněk

      Vymazat
    6. Bez ohledu na to by se mohlo nacházet v odkazech co jsi uvedl pod svou zprávou ti můžu bezpečně sdělit že 21.12.2012 k ničemu nedošlo nic neprobíhá a v současné době nic nevrcholí alespoň ne to co si myslím že jsi měl na mysli.
      Jinak se samozřejmě ten den stalo mnoho věcí :
      např. Hodně lidí se narodilo a zemřelo, někteří šli do práce a někteří měli volno. Někteří o práci přišli a jiní ji nenašli. A v Mexiku v Palenque byla při východu slunce mlha. A samozřejmě se stalo mnoho dalších věcí.

      To co se zcela jistě nestalo a ani nezačalo dít a neprobíhá je konec světa, nebo vzestup lidského vědomí :-)
      S koncem světa podle Mayských předpovědí se spletli o sto let takže asi za sto let bude podobná psychóza.
      A vzestup vědomí těžko protože blbů je všude stále naprostá většina. U nás se to krásně ukázalo při nedávných volbách.
      A vzestup do vyšších dimenzi se taky nekoná, protože planeta je stále stejně krásná a stále stejně ničena lidstvem.

      Jinak pro příště to co začíná tak že se o tom mluví ve smyslu že to ovlivní všechny lidi na planetě a že se to stává jednou za tisíciletí nebo za deset tisíc let a pak náhle ti zastánci a šiřitelé mluví o tom že to štěstí bude mít jen pár lidí je bezpečně vždy fake. :-)

      Jinak Channelingy mám moc rád. Čtu si je jako pohádky pro dospělé pře spaním.
      Takže samozřejmě děkuju za odkazy a časem na ně mrknu.

      Vymazat
    7. Hele proč tedy ještě vlstně žiješ když tu dštíš tolik pekla a síry ?

      Vymazat
  5. Ani já channelingům nevěřím. Čemu věřím, je obsáhlý materiál TAJEMSTVÍ AMENTI na stránkách www.Demiurg.cz. Doporučuji přečíst všem, kteří mají plné zuby snah o nastolení NWO. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tajemství amenti mě uchvátilo tak, že jsem to jistou dobu bral jako absolutní a kompletní pravdu. Ale čas ukázal a stále ukazuje, že absolutní pravda neexistuje. Pravda se vždy větví a konec v nedohlednu.. Hledání pravdy mi připadá jako fraktální geometrie svou nekonečností :). Jinak Tajemství amenti je pravdivé z pár procent, možná bych ještě někde našel mail s názorem na toto téma od člověka, co zodpovídá za stránky novaduchovnicesta.cz. Proto Vám kladu na srdce, berte i Taj. amenti s rezervou a jako krásné scifi, které bohužel nelze ověřit. L.

      Vymazat
    2. vše lze ověřit...ve svém srdci , za ztišenou myslí !

      Vymazat
    3. Proč čerta vytloukáte ďáblem ? Vy jste fakt nepoučitelní ! Nejste schopni vidět a přijímat skutečné pravdy, ale jen ty svoje egopravdičky, co se vám houfně rodí v kebulích !

      Vymazat
    4. I tam jsou smíchány pravdy, polopravdy a lži- tak si vyber :-))))

      Vymazat
  6. amenti je desinfo.. Ano Daniel mi v tomto velice vela veci osvetlil ohladom NWO channelingov jeho web sledujem kazdy den tak aj antiquatis a chystam sa prestudovat si RS od Larsona =) Je fajn ze publikujes aj jeho veci =) Matej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, amenti je desinfo od samého počátku. Těch dezinfo kanálů je jak pavoučích sítí, proto je v tom takový chaos, v kterém se jen několik málo lidí vyzná. Oponáři a loutkáři především, protože ti to vymysleli, uvedli na scénu světa, a řídí to ke svému prospěchu a k naší zkáze.

      Vymazat
  7. To je ferovej clanek,hodne o vas rekl,donutil me prehodnotit si muj nazor za lepsi,taky gratuluju a drzte se ;-)

    OdpovědětVymazat
  8. Myslim,ze neni spatny znat i ty channelingy,clovek kterej hleda pravdu a lepsi budoucnost potrebuje mit poradnej rozhled a zaber.Ale porad je potreba zustat stat nohama na zemi a pouzivat hlavu,overovat,premejslet,predstavovat si,pak se casem veci sami tribej a zapadaj do sebe jako puzzle,nebo se naopak kompromitujou a vyvracej.Zakladem zustava brat v potaz,ale neverit.Proverovat,nebo na provereni cekat.Ve chvili kdy uteceme nekontrolovane z reality,je zle.Neni to zase tak jednoduchy ubranit se konzumu a materialismu a pritom si zachovat dobry duchovno a cistou hlavu,jeste na sobe pracovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je základ, znát zbraně a taktiku protivníka, jinak nelze mít šanci nad ním vyhrát !

      Vymazat
  9. ...ano, taky jsem prošel podobným procesem, a to nejenom v channelingu, ale i v různých "zasvěceních" do různých energií a rituálů...myslím, že je to zákonitá etapa vývoje, po které následuje už jenom pohled do svého srdce a přes ně, podle mne, vstup do jedině bezpečných dimenzí; je to proces hledání, nalézání a interpretace jeho sdělení...ten červ pochybností o všem vnějším by se měl přesunout z oblasti "myšlení" do "cítění", protože rozum na odhalení mystifikací nemůže stačit, jsou, jak já říkám, stejně "multidimenzionální", jako jimi nabízené světy... a domnívat se, že je myšlenkovým procesem prohlédnu/odhalim, je pošetilé...oni jsou v "myšlení" nepředstavitelně napřed..
    jistou dobu jsem se, kvůli nechuti konzumovat tato doporučení a směry, cítil jako ignorant, odpoadlík, renegát hmoty... dnes vím, že v tom nejsem sám, že je to zákonitost...
    takže tak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozum je spojen s egem - takže duchovno MÍNUS ! Jedině srdce a jeho intuice má šanci v nás probudit duchovní dimenze, které se začaly kvůli nám a pro nás transformovat. Kdo to pochopí, pozná a přijme, může o sobě říci, že je šťastný člověk !

      Vymazat
  10. Milý Orgonete ! Tak za takové pěkné zhrnutí všech možných blamáží, kterými jsme za poslední čas prošli, od srdce děkuji. Jak vidno, přinejlepším já to tak viciťuji, hledáš pravdy kde se dá a byl jsi jistě hodně postrčený kupředu, vida, že už nehltáš všechny informace , jak jsou nám pomocí netu přistrkávány. To je zásadní pokrok ! Už dokážeš "cítit" pravdu a lež.

    A nyní dovol, abych si vypůjčila tvé řádky k mému náhledu na věc :
    Co se týče 12.12.12, nic není ztraceno ! Na to pamatujme ! Byla to celosvětová modlitba za lepší svět. Mnozí čekali vzestup do x-té dimenze, jiní návrat Spasitele jiní prostě něco hezkého. A ono nic. Jenomže, nebe není hluché k prosbám věřících. A není ani ignorant. Ač si Bůh z našeho pohledu dává na čas, pamatujte na to, že v nebi je jeden náš pozemský rok jeden den ! Takže, nechtějme po tátovi, že nám do druhého dne věnuje letenku na Havaj ! Strpení..On ho s námi má také. A nebudeme sklamáni.
    Pokud člověk neví, čemu věřit, pak je naprosto spolehlivé toto: Žádný dnes žijící člověk na Zemi nedostal pověření od Boha, aby nám předával poselství a sdělení. A to ani od plejáďanů, Archandělů a ani od Ježíše. Dokonce to ani není zjevení panny Marie . Toho by se měl člověk pevně držet, chce-li hledat pravdu. Vím, jak Bůh člověku předává to, co předat chce. A vím, že duchovního spojení člověk nedocílí násilím. Přijde to jednoho dne, nečekaně. Nikdy nepředává po někom nějaká poselství lidem. Co chtěl Bůh říct všem, to nechal napsat do knihy zvaná Bible. Dále. Vždy ukazuje ty věci, které mají člověka "postrčit" v duchovním vzrůstu. Vždy je to pro člověka příjemné ,okouzlující a fascinující . Nikdy člověk neupadá do extáze, nervozity a ani pochybností. Protože...duch svatý je v nás a je to právě on, který nám způsobuje špatné svědomí, stejně tak to v nás "radostně zajuchá" pokud učiníme něco moc hezkého a pokud se snažíme být k němu pozorní, vycíme lež "na sto honů" . Stejně to funguje, pokud přijímáme nějaké nové informace. Pokud člověk má neustálý pocit, že ještě to není "ono" ještě má nutkání hledat pravdu jinde, pak 100% nenašel hodnotnou pravdu.
    Na druhou stranu, jsme tu na Orgonetu různí lidé. Různých vzestupů. Všichni hledáme, ale každý je na jiném schodku. Takže, já bych se přimlouvala za články všech možných "odborníků na věc", abychom my čtenáři to tu mohli hezky rozebrat a okecat...a ono nás to opět popostrčí o kus dál.
    Díky Orgo, za to, že jsi.
    Srdečně zdraví

    dan.



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono nic, ..tak ještě jednou pořád to probíhá, protože lidé jako vy a další nebyli připraveni a nejsou, pro to to jde pomaleji ! Země se posune , a jestli se přidáte taky ..záleží jen na vás !

      Vymazat
    2. Každý máme toho svého "anděla strážného", který nás vede za ruku. Přesvědčila jsem se znovu a znovu (a zrovna při havárce před 14 dny) v těch nejtěžších životních chvílích. A netřeba našeptávačů odjinud, ani ze světů étéru ani hmoty, pokud v nich cítíme stopy manipulace. Vše pak jde tak nějak hladce, rozvinuje se před námi koberec Poznání...O přelomu roku 2012 a 2013 vím taky své, cítím opravdu veliké změny a mnozí skoro teatrálně dostávají, co zaseli, i když už jsem skoro v Pravdu nevěřila. Všem nám přeji souznění se sebou samým, pak souzníme i s ostatními, a Příroda, Vesmír, Bůh pak udělají pro nás maximum :-) JaJi

      Vymazat
    3. Dan, keď spomínaš tú Bibliu, zrejme si ju čítala. Ako si teda vysvetľuješ napríklad toto :
      "Pánova moc. – 11,1Výrok nad Ninive. Kniha videnia Nahuma z Elkoša.
      22
      Pán je žiarlivý a pomstivý Boh,
      Pán je pomstivý a plný hnevu,
      Pán sa pomstí na svojich protivníkoch
      a chová hnev proti svojim nepriateľom."

      Naprieč Starým zákonom je Boh opisovaný ako žiarlivý, pomstychtivý a plný hnevu, dokonca nabáda Izraelitov, aby pri dobýjaní miest zabíjali všetkých, vrátane žien a detí.
      Nový zákon je zas plný rozporov - na jednej strane je to "miluj svojho blížneho ..." a na druhej strane : „Ak niekto prichádza ku mne a nemá v nenávisti svojho otca, matku, ženu, deti, bratov, sestry, ba aj svoj život, nemôže byť mojim učeníkom“.

      Otázka aj do pléna - čítali ste Bibliu ? A aký máte na ňu názor v kontexte vyššie uvedených skutočností ?

      IvH

      Vymazat
    4. Pro IvH
      Dáváte mi otázku na tělo ! Bibli jsem sice četla celou, ale ty jednotlivé Knihy zas tak nastudované nemám.Ale aby jste pochopila Bibli, je nutné vzít v úvahu, že Bible popisuje Zrození světa a lidí, pak časy po vyhnání z ráje. Z důvodů poslechnutí hlasu "hada" se ujímá vlády lidí padlí andělé..tedy protivník Boha. Tedy tady je nástin toho, jaké síly, jaký "Bůh" měl nad Zemí moc. Viz Pánova moc. Je to vlastně celý popis dějin pádů člověka a to až k Ježíši. Kdy se Bůh rozhodl svá stvoření od zlého pána vykoupit. Oběť svého syna. Můžeme říci, že nyní probíhá takové jakési "dělení si majetků". To dobré si Bůh ponechá, komu se zalíbilo sloužit tomu druhému, bude holt odstraněný.
      Takže, odpovídám. Bible zní morbidně, ale přesně popisuje (viz váš úryvek výše) džungli našeho světa po té, co se moci ujal odpůrce Boha. Takový prototyp Antikrista. Byl to fakt. Ač to zní neuvěřitelně a nepředstavitelně. Pokud někoho zajímá, co bylo, je to tam. Pokud někoho zajímá, proč trpí a za co, je to tam, je tam vše.., jen si to tam najít.

      dan.

      Vymazat
    5. Starý zákon byl psán pro lidstvo ve 2D, kdy lidé byli na úrovni nejnižších čaker a schopni těch nejhorších egoismů - krutosti, hněvu. Proto tolik zabíjení ... Na té úrovni se potřebovali bát aspoň nějakého trestu, protože jinak by se chovali naprosto bezuzdně, a tomu, že Bůh je trestající, byli schopni rozumět.
      Ježíš Kristus přišel na rozmezí 2D a 3D, převedl své učedníky do 3D a svým životem dal náhled i do 4D/5D. Proto Nový zákon je v jiném duchu, je to pro lidi 3D, kteří ještě jsou schopni značných egoismů, ale mají je postupně odkládat. Jsou tam i vhledy do 4D (to je brána přechodu) a 5D - třeba miluj bližního svého - to lidé tenkrát ještě nebyli schopni pochopit, ale měli se to začít učit. Ježíš to přišel lidem jenom předběžně ukázat, naznačit, že je možné se chovat tak, že když tě někdo uhodí, nastavíš druhou tvář. Věděl, že teprve za 2000 let to bude část lidstva schopná pochopit.
      A to je právě naše doba, doba "druhého příchodu Krista", který spočívá v tom, že máme možnost "ukřižovat" své ego a projít do 5D, kde neexistuje egoismus. Planeta ve svém vývoji už postoupila do 5D (4D je brána přechodu, kterou otvírá pokora). Část lidí se této úrovni pomalu přizpůsobuje, a ti, co projdou branou pokory, budou se dále vyvíjet v 5D . Ti, co neprojdou do 5D, dokončí zde své životy ve 3D a dále se budou vtělovat a vyvíjet na jiné planetě, která je podobná Zemi, ale má vibraci 3D.
      I modlitba Otčenáš obsahuje jak 5D: ...buď vůle tvá..., tak i 3D: ... zbav nás od zlého (dualita).
      Pokud jde o nenávidění otce svého atd.: význam je ten, že Ježíš chce, aby ti, kteří chtějí šířit jeho učení, byli schopni odkládat egoismus, a k tomu patří mít rád nejen členy své rodiny, ale všechny lidi stejně. Ježíš sám, když za ním přišla matka a on zrovna léčil, ji nechal čekat, a když se ho ptali, proč se nevěnuje svojí matce, řekl, že miluje všechny stejně...

      Vymazat
    6. Vzhledem k mnoha přepisům od vzniku Nového zákona až po dnešní dobu se ptám. Existuje v nějaké podobě původní nauka Ježíše Krista? Pokud ano, předem děkuji za indícii, kde hledat a co. L.

      Vymazat
    7. Vzhledem k mnoha přepisům od vzniku Nového zákona až po dnešní dobu se ptám. Existuje v nějaké podobě původní nauka Ježíše Krista? Pokud ano, předem děkuji za indícii, kde hledat a co. L.

      Vymazat
    8. Pro OrgoNeta a Anonymní 19. listopadu 2013 20:23
      Velmi důležitá věta od dan k OrgoNetovi : Už dokážeš "cítit" pravdu a lež. Na to jsem čekal i já. Sice později, ale jsem rád, že jsem se toho vůbec od OrgoNeta dočkal.

      Vymazat
    9. Největší problém je asi v tom, že máš nastavit druhou tvář, když tě někdo uhodí... To tu máme už nějakou tisícovku let a nějak to jde spíš k šípku, než, že by se někdo z hajzlíků lepšil... skutečně je toto duchovní pravda? Skutečně se máme takhle nesmyslně chovat? Takže když mi někdo zavraždí dceru - mám mu dovést druhou?

      Má můj život menší význam, než útočníkův? - Když se vrátím jen k těm fackám? Proč já mám dostat dvě a ten druhý ani jednu? Když navíc nastavím druhou tvář - nejspíš jich schytám mnohem víc, než dvě... není tohle to spíš výuka útočníka k ještě větší krutosti? Koho napraví, když se nechám mlátit? Pokud to budu brát symbolicky - vychází to bohužel úplně stejně - může v tom být i vražda, odevzdanost, která nás přivedla k pasivitě a ohromné duchovní lenosti... A útočníka k agresi a ještě větší chuti k útisku, dík nechci...

      Vymazat
    10. Orgo, s dovolením se s vámi touto cestou podělím o pár odkazů...jde o muže vystupujícího pod jménem Cobra /nemá nic společného s plazy :-)

      http://timebandit15.wordpress.com/2013/11/17/conversations-with-cobra-chapter-one/

      jeho stránky...

      http://2012portal.blogspot.cz/

      Pokud uveřejníš, děkuji za sebe i za něj :-) A přeji Tobě i vám všem pohodu, radost a taky Lásku a Světlo :-)

      Vymazat
    11. Orgo, zdá se, že víš toho dost i z druhé strany mince, o kterou se tu nyní hraje. Doufám, žes s chanelinkáři skončil podobně jako s ostatními eskamotéry duchovna, dimenzí a podobných pouťových atrakcí.

      Vymazat
    12. ...bible... who knows?! kdo zná její "původní znění", původ vůbec, autora (-ry), kdo za to může dát hlavu ma špalek? z čeho bude při tom vycházet?! z faktů - kde je vezme, čím je potvrdí? nebo ze svého "kulturního" světonázoru?!
      lidé, je to dogma? pro mne ano, tím, jak je "nedotknutelná", projednou daná, nejvyšší, univerzální zdroj všeho poznání, víry, atd., atp. ...
      .... a tím má (pro mne) právě ony určující atributy mystifikace; takže tato kniha je (pro mne) jako inspirační, natož vůdčí zdroj nepoužitelná (samozřejmě, je to historický kulturní statek, to nepopírám, ale, mimochodem, co je to kultura? to, co je nám cpáno všemi otvory? )

      Vymazat
    13. Ďakujem za názor Orgo. Musím priznať, že osobne mám z tých xD hokej, ale časom snáď príde aj pochopenie. Myslela som, že sa zapoja viacerí, ale Biblia je asi viac zmieňovaná než čítaná.

      Vymazat
    14. Orgonete, to, co píšete, je rozumná úvaha. Jen si dovolím připomenout, že pátá dimenze nás čeká v době, kdy poznáme jiný koncept fyzického prostoru, trvale propojený s jeho nejhustší, dobově omezenou formou = tělem. Mozek jako čip zpracovává zatím rozptýlená "data" z informačních polí, což se projevuje propojováním té "zbytečné" části lidské DNA. Efektem pak jsou vstupy této fyziky do naší reality (http://www.youtube.com/watch?v=i5gK2MxGR0M). Je víceméně jedno, zda jde o trikový sestřih anebo realitu, vše, co si dovedeme představit a NĚJAK zobrazit - se později přenese do reálného provedení.

      Vymazat
    15. Takže opravujem - ďakujem aj Dan a ostatným za názor.

      IvH

      Vymazat
    16. Pro Anonymní 20. listopadu 2013 17:02
      Nepěstujte si prosím egoforming. Ten vás přivede do zničení těla i ducha !

      Vymazat
  11. Já si ještě velice ráda přečtu Kryona,který taky nic nesliboval...prostě pracujte milé dětičky hlavně na sobě.Celkem dobře se mi to propojuje s Ivankou.
    Jste tím, co byste mohli nazvat duchovní skupina, kde jsou všichni odborníci na vyjádření biologického bytí [Kryonův popis skupiny, která se specializuje na procházení mnoha lidskými životy]. Tvořivý zdroj, což je Bůh, který stvořil Vesmír, galaxie a vše, co je, má elitní seskupení specialistů, a těmi jste vy! Jste součástí polévky, která je Bůh, který se specializuje na dělání toho, co děláte vy. Je to obtížná role, proto je k tomu vybráno jen několik bilionů. Jestliže chcete vědět, co se nachází ve vaší duši specialisty, pak vězte, že je to láska a soucit. To je tím hlavním. Není na to vždy pohlíženo tímto způsobem, ale je to tam, a když přijdete na Zemi, vaším posláním je rozdávat to – dělit se o to se samotnou energií planety. Akáša je systém, který pomáhá vést lidi....
    více zde:http://kryon.webnode.cz/
    S láskou Jarmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podívejte se, nikdo nic nesliboval , pokud někdo v kanálingu mluví o nějaké události , může mluvit pravdivě, protože to prostě vidí podle úrovně vědomí lidí, a vždy je několik variant realit, verzí..které se můžou stát, než se tak stane tak se na Zemi mezitím rozsvítí další a další lidé, kteří změní průběh událostí !! Kdyby jste jen tušili že vlastně Země už na místě kde byla neexistuje, že procházíme jakýmsi energetickým koridorem, že Země skutečně vzestupuje .., zvyšuje své vibrace/frekvence...., zabývali by jste se jen důležitými věcmi !!

      Vymazat
    2. Problém je v tom, že ty chanellingy jsou koncipované tak, aby ego mnoha lidí "vrnělo slastí", proto jsou pro mnoho lidí tak uvěřitelné !!! A z toho je potřeba se honem probrat a zpamatovat, dokud je ještě čas !!!

      Vymazat
    3. Nezapomínejte na umělou inteligenci Neurorestart, která se snaží nabourávat do "software" Univerza !

      Vymazat
    4. S UI Neurorestart som sa doteraz nestretla. Môžeš k tomu dať niečo viac ?
      IvH

      Vymazat
  12. Lidičky, vykašlete se na NWO, na chanelingy ... i na NWO :) ... PŘIJÍMEJTE SVOU PŘÍTOMNOST , MILUJTE SVÉ BLIŽNÍ A hlavně neřešte nic, nač nemůžete dosáhnout. ...a pokud přece jen něco potřebujete rozvíjet, pak rozvíjejte sebe. :) A poslouchejte Ivu. Vše dobré a krásné dny. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kromě poslušnosti Ivě beru vše ostatní, co tu bylo napsáno :-)

      Vymazat
    2. A milujte Petra Tona a jeho góloschopnost :D :D :D

      Vymazat
    3. Jen zbrkle neradit, to nikam nevede

      Vymazat
  13. to klidně ležíte v posteli dva dny po utoku na Dvojčata a najednou povídáte ženě...To je narafičené tak podvodně,jako utok na Říšský sněm...Je to informace na setinu sekundy od vašehoi TAO,odkud čerpáte a zachováváte chladnou hlavu,nebot,víte,co máte dělat v klíčovém okamžiku.Tento filmík ŽÁDÁ,RADÍ,INFORMUJE lidičky,co JIŽ mají tu kuráž nestrkat upravicovaně hlavu do písku a snést PRAVDU..To je první kruček k seberealizaci..pak je OCHRANA dokonalá...http://www.youtube.com/watch?v=TkjIVfoWolk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, alebo dva dni pred to vidíte pri budení, a ešte vám to sprievodcovia vysvetlia , že " zhodili si ich."...

      Vymazat
    2. ...to je síce pekné, ale väčší prúser je keď to pozeráš on line v televízii a vieš to hneď že je to habaďúra.... a nikto ti neverí a kukajú na teba jak na blba....

      Vymazat
    3. Shodili si je, a ještě za to dostali tučné výplatné od pojišťoven !

      Vymazat
  14. Kdyz jsme u tech ruznejch prognoz a podobnejch veci,koho z vas napadlo,ze klidne muze zustat pro zacatek realistou a nez se zacne zabejvat "vyssim" ucenim,mel by nejdriv zamakat sam na sobe v soucasny realite?Podivejte kam jdou mezilidsky vztahy,mravnost,moralka,materialismus,konzum,bezohlednost,skodolibost,lhostejnost a vubec veskery lidsky hodnoty!Pritom to vsechno zakonite primo ovlivnuje jak ekonomiku,tak politiku,zakony,mezistatni vztahy,vlastne vsechno.Nemeli bysme zacit primo tim? Sami sebou mezi ostatnima? Da se tak hodne dokazat,tim by se zmenil svet,veda,zdravotnictvi,obchod a hlavne taky bysme byli schopny porozumet a vysvetlit to vyssi,kteryho jsme soucasti,bez oblbovani,vejmyslu,lhani a hledani jen osobnich vyhod.Myslim,ze tak jako u skolaku,stejne u nas neni dobrej napad preskakovat tridy a jejich ucivo,sapat se po necem co bysme sice radi,ale jeste na to nemame,njsme na to pripraveny.Myslim zezacit takhle by bylo mnohem prinosnejsi a odrazilo by se to zarucene i pak v tech vyssich stupnich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Umělé duchovno" je cílená manipulace lidmi, aby byla odpoutána, otupena jejich schopnost si všímat negativních událostí, trendů, a to především v souvislostech, do kterých jsou nenápadně zavlékáni zlolajnými globalisty a jejich satanskou kabbalou !

      Vymazat
  15. Pojdte proste zacit bejt lepsima lidma,kazdej sam za sebe a sam si na tom muze pracovat,nikdo mu v tomhle nemuze branit,jenom zacit a chtit,obetovat trochu pohodli a krivejch pohledu tech ztracenejch,co teprve prijdou na to,ze je to treba a ze je to onen povestnej prvni krok........nebudete verit jak rychle se to odrazi v mezilidskejch vztazich a pak na cely spolecnosti,vsechno pak pujde lip a otevre se i ta kyzen cesta k duchovnu,tentokrat dokonce s podporou ostatnich,to nezni prece spatne a nic to nestoji,jen vykrocit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je do začátku velmi dobrý nápad : Pojdte proste zacit bejt lepsima lidma

      Vymazat
  16. Americani na to maji docela peknej vyraz,neco ve smyslu : pomalu,ale jiste! Slow Down! ;-). Takze pojdme bejt "pekny" a pekne se k sobe navzajem chovat.Pro zacatek by i to byl prece docela slusnej uspech :-).No a pekne se chovat nemusi znamenat delat darebakum blbce! Takovy je treba durazne upozornit a ignorovat,bez emoci,nedavat jim a tomu co vyvadej zadnou energii........a oni "vykrvacej" sami :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Znamená snad tento článek, Orgonete, že je zde možnost taková, že nás někdo chlácholí channelingy a to proto, aby jsme byli nečinní? Je to snad proto, že někdo stojící za channelingy má strach z konání lidí? Aby snad lidé nezhatili nějakou práci třeba NWO? Pokud je odpovědí ano, tak strach mocných je z KONÁNÍ lidí. Tedy není to jen o myšlenkových formách a těma měnit okolí jak nás učí channelingy, ale taky je to o tom se fyzicky zapojit ve změnách, které chceme zde na Zemi mít tady a teď!!! :)... Jde o můj osobní názor. Berte jej k zamyšlení :). L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro L.: Aha, Mlha se zase hlásí (:-)))
      To už je úděl učitele, že hodinu něco vysvětluje, a pak se ho Mlha na to samý zeptá ...
      Kurňa, proto to přece píšu ... v souvislosti s článkem Daniela ... zkus si to znovu přečíst.

      Vymazat
    2. Mlha jako bod uvědomění si již uvědomělého. Opakování je matka moudrosti přece :D. Děkuji za odezvu Orgo, nezlob se. L.

      Vymazat
    3. Bingo !!! Teď jste to odhalil...:-)

      Vymazat
    4. Myslim,ze jsi to odhadl celkem spravne,ale,muj nazor je,ze porad zustava par "ale" :-).Ony myslenky jsou zaklad,ale samy jen myslenky bez cinu jsou malo,jako bys sice mel auto,ale nemel benzin:-).A hned me napada ona zakladni a hlavni otazka,kdyz se vrchnost boji konani lidi,jakyho se boji?Revoluci? Demonstraci? Defenestraci? Ale vubec ne! Tohle si presne prave preje! To muze rozeznat,oddelit,potrit a jeste zbytku nahnat strach,ukazat silu a vzit nadeji!Odmenit darebaky a tim dat priklad podle svyho jak uz to zname,cukr a bic,rozdel a panuj! Takze,ano,bojej se konani,jenze jen konani v jednote,vedi,ze to by znamenalo jejich naprostej konec.Maji strach z organizovanyho mirovyho jednani jednotnejch vsech,neboli vetsiny.Zadna krev,zadna revoluce,zadny povstani,zadny provokace,jenom tichy a rozhodny jednotny NE vsemu zlu! Kdo na sobe zacne vedome a dobrovolne makat,zakonite se k tomu dobere pouhym rozumem a proste bude ignorovat co nemuze potrit,potirat na co dosahne nekonanim toho a podle toho.Chovanim se podle pravidel slusnyho vychovani a onoho dobre znamyho: Co nechces aby cinili tobe,necin ty jim! To pro zacatek bohate staci.A ted proc jsem napsal pouhym rozumem i kdyz nade mnou se pise o citu,pocitu,spravne ma bejt napsano podle prvni reakce nevedomi nez ho ovlivni onen rozum. Schvalne jsem napsal pouhym rozumem,protoze to staci vsem kdo jeste neznaji cesty energii a onu "vyssi divci" v zachazeni s nevedomim a jeho sledovani,protoze to je treba se naucit a kdo o tom moc nevi,neni treba mu motat hlavu dokud se s tim neseznami.Lepsi budoucnost prece chceme pro vsechny a nejen pro ty "seznameny",to by zase bylo prece spatne,pokracovani kastovani a zaklad k dalsim moznejm nepravostem se kterejma chceme skoncovat:-).Je par dobrejch veci,pomerne jednoduchejch zakladu co se nevedomi a cest energii tejka,mozna by nebylo spatny Orgonetko dat to pro lidi dohromady a seznamit je s takovym jednoduchym navodem jak na to.Jak se odevzdava energie spatnejm vecem uz jen tim,ze se proste oznamujou a jak se tomu vyhnout,to je treba duvod onech katastrofickejch cernejch kronik v mediich,shaneni energie,protoze universum nerozeznava dobrou,nebo spatnou,zna energii a odkud kam je posilana.Takze kdyz se rozcilim nad videem roztrhanyho ditete v Syrii,bohuzel vyslu poradnej ranec energie vyvolany emoci ve forme nenavisti prave tem,kdo jeho smrt zavinili,a to je ucel onoho videa,bohuzel,kazdej neznalej pak onu energii v dobry vire a rozhorceni odevzda,aniz by vedel vlastne cemu :-(.Stejne je to s nevedomim,dost casto se dela chyba ze se nerozezna ona prvotni reakce nevedomi,ktery nemusi premejslet,protoze vi.Jelikoz lidi nevedi ze existuje nevedomi a ze vi,zareagujou tedy na onen "sestej smysl" rozumem a prijmou az druhotnou zpravu ktera casto tu pravou popira.Pro ty kdo vedi jsou to mozna malickosti,pro ty kdo nevedi to muzou bejt velky veci a dobrej navod jak spravne vykrocit . ;-)

      Vymazat
    5. Ale to je to co si myslím celou dobu. Jim není nebezpečný ten co leží na gauči obrazně řečeno, ale ten kdo koná. Jiná věc je jak jsou i to konání schopní ovlivnit, dezinformovat , udělat i z lidí konajících blbce a v neposlední řadě i nějaký stupeň teroristů. Viz. že ten kdo si myslí o 11.9. své je brán jako terorista v prvním stupni.Ale odstraněni nebyli z většiny ti co jsou vlastně ticho,ale ti co konají, jsou slyšet, tím beru logicky , že ti jim stojí za likvidaci, protože ti jim škodí, vadí, hatí jejich plán.

      Vymazat
    6. orgonete, pobavil jsi mne, dnes jsem se poprvé zasmál (odpověď pro L), děkuju :o)

      Vymazat
    7. Jasně, že se bojí lidského ducha, protože má neuvěřitelné schopnosti, před kterými by temnáři neuspěli ani za zlámanou grešli ! Proto se nás pokoušejí "uspávat", odvádět naši pozornost jinam, aby mohli dosáhnout svých cílů proti nám lidem. Lidstvo je pro světovládce potenciálně nebezpečné, a ještě více pro jimi stvořenou umělou inteligenci SkyNet !!!

      Vymazat
    8. Orgo,Satanael jasně prohlásil, že manipulace lidí bude tak jemná a nenápadná, že ji odhalí jen skutečně uvědomělí a probuzení jedinci. Na ty bude cílen bestiální útok, aby nebyli světlem pro ostatní ! Je jedno, zda to bude pomocí mikrovlnné a zvukové (!) radiace, speciálních monitorovacích dronů nebo rovnou fyzickou likvidací "s vyrobenou krycí legendou"! První oběti tohoto zrůdného projektu již existují ve světě a dokonce už i v ČR !

      Vymazat
    9. Pro Anonymní 20. listopadu 2013 10:11
      JIM vadí dokonce i to, že se o jejich plánech, projektech, praktikách apod. mezi lidmi mluví. Z jejich pohledu se jedná o zakázaná témata, a všichni, kdo je budou přestupovat a nebo dokonce šířit, čeká fyzický i psychický teror prostřednictvím psychotronických a mikrovlnných zbraní ! Ty nejzatvrzelejší čeká nakonec "odstřel" (způsobení náhlé mrtvice,infarktu a dalších tělesných kolapsů) těmito technologiemi, díky čemuž nikdo (až na odborníky soudního lékařství a patologie, kteří budou pod pohrůžkami o takových událostech mlčet, nebo budou podplaceni za mlčení) nepozná pravou příčinu smrti ! Víte vůbec, že je možné člověka zabít prostřednictvím mobilního telefonu ?! Ty případy se už přetřásají v internetových komunitách !

      Vymazat
    10. Ako to myslíš pomocou mobilu ?

      Vymazat
    11. Tak jak to říkám : mobil není jenom telefon, ale také vysoce sofistikovaná zbraň. Je ovšem paradox, že tu zbraň neovládá její uživatel nebo majitel, nýbrž "někdo třetí za oponou" na dálku !!! Podívejte se na úvodní část filmu Immortal, a snad pochopíte o čem mluvím !

      Vymazat
  18. a jak je to s Eckhartem Tollem? Máte na něj něco? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eckharta si velice vážím a v době,kdy jsem ho četla jsem si myslela,že není nic lepšího a ono vlastně v té době ani pro mne nebylo.Vděčím mu za mnohé..Začala jsem se tedy řídit tím,co učí a to žití v přítomném okamžiku.Myslela jsem si ale,že nemůžu ani vzpomínat na minulost a dělalo mi těžkosti.Potom ale přišla Ivanka,která mi to vysvětlila jinak a až teprve s jejím vysvětlením mi to došlo..Ona sama říká,že časem zase přijde někdo jiný,protože to,co platí teď,už bude staré příště.Vše se vyvíjí.
      S láskou Jarmila

      Vymazat
    2. (:-))) Eckhart má pořád pravdu, je pořád výbornej a mravnej a čistej, ale jeho "školní třídu" už mám absolvovanou, takže jdu dál a už nemám potřebu se k němu vracet. Ta vyšší třída je Iva Adamcová.

      Co na něj mám (to je můj objev(:-), je, že to nejdůležitější chápe obráceně. On učí, že máme prvně být v přítomnosti, a pak se dostaví spokojenost (znáte z videí, jak kulí oči, aby se mechanicky dostal do přítomnosti). Jenže ono je to obráceně, je to tak, jak to učí Iva: prvotní je spokojenost. Když je člověk spokojený, pak teprve je v přítomnosti .... Proto Eckharta můžete poslouchat roky, jako já, pořád je to fantastické, a teprve za pár let si uvědomíte, že neděláte žádný pokrok, a že na mnoho situací to odpověď nedává. A pak vám to Iva vysvětlí, a když pochopíte, spoustu životních věcí dokážete velmi rychle vyřešit (:-))

      Aha, tak mě napadá, že by Eckhart taky patřil k nástrojům NWO, které brzdí duchovní pokrok? Protože on je druhý nejvlivnější duchovní učitel na světě, a co když třeba je tu od toho a naprogramován, aby držel duchovně pokročilé lidi pouze na jisté úrovni, aby nešli duchovně dál, protože by se dostali do 5D a vymanili se z NWO ...??? Fuj ta moje paranoia si nedá pokoj(:-)))

      No, snad ne, on je tu nejspíš jako učitel pro vrstvu těch, co se mají probudit, ale nemají ještě v tomto životě dojít až k pokoře čili 5D...

      Vymazat
    3. Slovansko arijsky vedy rikaji: Nikomu a nicemu never,i kdyby kolem tebe tisice verili! Overuj! Tolik podle myho k Tollemu a ostatnim.Rika se ze na kazdym sprochu..........ale na nas je najit onen "sproch" :-). A prosty voditko,jsou nektery veci,ktery neskodej a daj se zkouset primo na sobe,i tak se da poznat,jestli jsou predavany aspon trochu pravdivy informace.Napriklad Tolleho kouzlo pritomnyho okamziku,dava prece navod,zkazit neni co. ;-)
      Osobne se tim sam dost ridim,tak trochu se snazim pomahat nemocnejm lidem(rakovina,cukrovka,proste civilizacni svinstva) a nikdy jsem nikomu neporadil nic co jsem sam na sobe nevyzkousel! Tedy zadny prikladani rukou,zirani na fotografie a podobny kousky,tim je nechci zlehcovat,mozna fungujou,ja to ale neumim,tak to nemuzu overit :-). Drzim se starejch dobrejch vyzkousenejch veci.Strava,zivotni styl,problemy s kyselosti organismu,co skodi,co naopak pomaha a cisti.Ve strevech se nam skrejva 80% vsech nemoci a problemu.Tak jednoduchy to je.Tezsi je to ovsem vydrzet a vsechno prekopat,zacit jinak jist a jinak zit :-).Zmenit chute. Lehce se to rika ale neni to jednoducha cesta,vim o cem mluvim,protoze takovy knedlozelovepro ma zatracene silny kouzlo:-))))))

      Vymazat
    4. Taky jsem už o tom přemýšlela...je takový hodně statický, řekla bych až nudný...alespoň pro mne...takový bez
      šťávy...Iva je praktická žena....a s jejím výkladem žití v přítomném okamžiku, neboli spokojeností, souhlasím bez výhrad, M.

      Vymazat
    5. Achchchch............ta 5D..........:-)))))) , ;-)

      Vymazat
    6. No a kdyz uz jsem se tak moc rozepsal.Jeden takovej zajimavej postreh o prirozeny veci.Netreba ho dal komentovat,jen si zjistit pravy vyznamy slov a v klidu se zamyslet ;-). Mam na mysli obycejny VLASTENECTVI(Patriotismus).vsimate si jak je vlada a poslanci a ostatni vedatori narvana samejma titulama pred a za jmenama? Na to prece oni "obycejny,jednoduchy" lidi dobre slysej!!! A vlastenectvi,sounalezitost,jednota,ono "nejdriv narod,pak teprve skrz nej ja",je zesmesnovany,skrceny v koutku,dokonce az primo blaznivy sci-fi? Cemu takova strategie muze asi jenom slouzit? ;-),ze by rozbiti smejsleni,narodu,statu?Vzhuru ke globalizaci............. ;-).Pro me ma jeden vlastenec mnohem vetsi cenu nez deset titulu! Vzdelanejch poradcu najdeme dost,ale vlastencu co nenechaji ublizit narodu a poskodit stat je jako safranu,pokud vubec jeste nejakej! A neplette si vlastence s fanatikem,rasistou,nackem a podobne,to bych opravdu nerad:-))))

      Vymazat
    7. pan Tolle byl osvícen vnitřně svým TAO,kdy hodil na trh tři vynikající knihy..posléze mi připomíná jednu vysoce postavenou vědeckou kapacitu,která oslnovala pražské intelektuální kruhy,napsala mezinárodně uznávané sociologické rešerše,pak z těch knih na pokračování přednášela a hezkých pár let kočovala po Evropě a za slušný peníz z těch seminářu žila. Taková nějaká paní,či slečna BOSTLOVÁ,to je zajímavý emailový channeling s nějakými satanskými tlupami a temply pod Prahou,kde oslovuje kdejaké KNIEBOLO..Takový templ všech lemplu je Ministerstvo zdravotnictví,kdy satanové julinkové,hegerové,nastolili odporný byznys se zdravým přesně dle NEOCHVĚJNÉHO amerického vzoru.Asi dostali STRANICKÉ ŠKOLENÍ,kde se jim promítal tento film http://uloz.to/x2SQkRw/nemocnice-hospital-the-1971-cz-dub-avi Ten PARAKLET Z KOBARKY,co tam v tom filmu hospodaři, již začíná v zaprdlém českém kráteru PUSOBIT ,viz poslední fémová vražda...

      Vymazat
    8. Dokud potřebuješ jakéhokoli učitele,tak nemáš vyhráno. Tak jako si právě "zpochybnil" Tolleho, "zpochybníš" i ten další stupeň. A přitom je to tak jasné - minimálně ráno když koukáš do zrcadla- kde je ten pravý Mistr právě pro tebe. A jak se tomu člověk brání co? :-D

      Vymazat
    9. také jsme Vám radili, ať se pořádně podíváte do Mathew eyes, oni jsou tak drzí, kdo za nimi stojí:-)

      Vymazat
    10. Učitel, který učí furt to samé - je podezřelej... Když není schopen, či ochoten se sám učit a postupovat dál - je to jen papoušek... Pokud by byl potřeba učitel pro ty na nižší úrovni - vždy se najde někdo, kdo je na jejich úrovni - tak málo nás zas není... Lidi se dokážou najít - aby do sebe duchovně "zapadli". Ale učitel má vést žáky dál - do vyšších tříd a sám taky poznávat a přehodnocovat... Pokud je stále na stejné úrovni zamrzl a proč?

      Vymazat
    11. Já Tolleho vůbec nezpochybňuju, naopak si ho velice vážím za to, co mě naučil. To by bylo jako když postoupím do druhé třídy, tak začnu říkat, že paní učitelka z první třídy je horší, že toho umí míň než paní učitelka z druhé třídy. To je přece blbost. Každý učitel učí žáky to, co potřebují a jsou schopni se v daném stupni vývoje naučit.

      Pak je tady ještě to, že když se žáci učí ve skupině, vždycky je tam někdo, kdo nepochopil, nezapamatoval si, kdo zrovna nedával pozor, spal, chyběl, přijde nový žák, prostě někomu chybí kus látky. A učitel musí znovu a znovu trpělivě dokola vysvětlovat a opakovat některé věci, a ti, co už to znají, se nudí, ale učí se holt ve skupině, tak musejí na ostatní počkat. Tak je to v normální škole, a tak je to i v duchovním vývoji. A je to snad tím, že by učitel "zamrzl"?

      To, co učitel učí, není totéž, co zná a umí. Každý učitel se přizpůsobuje svým žákům. V první třídě nebudete učit třeba rovnice, i když je umíte, a je zbytečné žákům vůbec říkat, že existují, to by se akorát děsili ...

      I učitelé se vyvíjejí. Iva teď učí nejvyšší a nejčistší pravdu, která je v této době lidem dostupná, a k té pravdě patří i to, že za 5 let přijde jiný učitel (vlastně učitelka, říká Iva) která nám poznání zase posune dál. Iva teď už brzy předá vše, co měla předat, a my budeme mít těch 5 let, abychom to v praxi zvládli, a pokud to zvládneme, můžeme pak zase postoupit dál.

      Ani Iva nemohla před dvěma lety od začátku říkat vše, co ví, to by ji hned všichni odmítli, protože jsme nebyli připraveni ... a čím víc chápeme, tím nám toho víc může říci, a v každé její přednášce je něco nového.

      Vymazat
    12. Pro Orgonet:
      Zamyšlení to je pěkné s tím naším panem Echartem. možná, že hodně lidí ve vývoji brzdí. Stejně jako to stovky let činilo katolické kázání v kostelech. Ti lidé do kostelů chodili sice pravidelně a odříkávali Otčenáš, avšak v duchovním rozvoji byl zaznamenán jistý zádrhel, ne-li pokles. Proč asi ?
      Tady je moje odpověď, ač ty to jistě víš sám, Orgo.:Nikdy nestačí pouze "papouškovat" modlitby nebo číst stále dokola svaté texty nebo jen naslouchat a přikyvovat hlavou, jakou že má řečnitel pravdu a sílu emocí. Člověk, pokud má udělat pokrok, musí také začít na sobě pracovat. Musí se snažit o pochopení slabostí jiných, zbavit se tak zároveň onoho zla v sobě. Svého přebujelého ega. Např. člověk není na dobré cestě, pokud mu při setkání s nepříjemným člověkem proletí hlavou:"To je ale blbec"
      Na pana Eckharta nedám dopustit. On je dobrý kazatel. Aby však člověka postrčil v duchovním vzrůstu vzhůru, na to on a ani nikdo jiný nemá moc. To může udělat jen každý sám za sebe. Tím, že jde a snaží se podle toho nejen žít, ale i myslet.
      Máš však pravdu, Orgo. Setrvávat u jednoho učitele je zbytečná stráta času. Člověk musí hledat dál.

      dan.

      Vymazat
    13. Prostě channelingy nečtu - párkrát jsem to zkoušela a vždy mi z něčeho naskočila husí kůže. Jo je tam i pravda, ale manipulace velká, nemám zájem se v tom babrat - sám jste psal, že Tolle učí stále totéž... V normální škole se sice probírá ta látka, co je v osnovách, ale učitel prochází školou života a na jeho práci to je znát - proměňuje se i jeho, pokud se nezvyšuje úroveň - něco není v pořádku - duchovní učitel nemá povinné osnovy. Ale jinak mi je úplně fuk, jestli se někdo vyvíjí - pokud je dle mě vedle jak ta jedle a nemá mi co říct, nehodlám se jím zabývat.

      Nechápu, jak pořád musíte nálepkovat někoho jako nejlepšího duchovního učitele v danou chvíli. Iva tvrdí, že teď je nejlepší ona? Rozpoznal jste to sám? Nechápu. Jak dlouho to bude platit? Za půl roku to bude zase někdo jiný? Za 5 let přijde nový učitel a Iva bude mít předáno? Nevěřím. Žijeme v tak turbulentní době, že žádným předpovědím nevěřím.

      Vymazat
    14. Hmmmm.Když jsme u těch otázek.....Ráda bych se zeptala na Bílé bratrsvo a nanebevzeté mistry. Nějak mi to učení od nich nesedí. Mám na mysli učení o Já jsem. Děkuji za odpovědi. Alenka

      Vymazat
    15. Hm.. Tolle sa sice dobre cita, pocuva, ale snad neprezeniem ked poviem ze 99% posluchacov a citatelov nezije to co on vravi.. Vela by chcelo, a to je prekazka.. on neuci, on oduca ludi vidiet deformovanu realitu.. tu nie je co preskakovat, posuvat sa do dimenzii.. je to dalsi koncept lakaveho pozlatka.. myslim ze nejde o nejakeho jedinca Tolleho ktory sa o cosi snazi..je to osvietene vedomie prejavene tentoraz ako ludska bytost..osvietenych bytosti je viac.. povedat ze pravda v jej rydzej podobe je prva trieda a jej vyssou nadstavbou su koncepty je samozrejme mozne a pokial clovek citi ze ma tuto cestu vyskusat, treba ju opacit.. do cohokolvek stupi malo sa tak stat.. mozno ako tolle hovori, este asi netrpel dost.. mam osobnu skusenost s tym ze po mnohych tazkych situaciach nahromadenych v pomerne kratkom case som prestal pocitovat silne vykyvy emocii, kladnym aj zapornym smerom.. nejaky cas sa mi to zdalo divne, az ked raz mooji hovoril, ze takyto stav je bezny a nie sme na neho zvyknuty, ze je to ako nove topanky na ktore si clovek musi trocha zvyknut a potom sa citi ako ryba vo vode.. a veru, asi po 4 mesiacoch som si tieto nove boty oblubil..ovela viac je mozne vnimat krasu okolo seba lebo tu nevyrusuju telesne pocity ktore reaguju na podnety mysle..telo je v klude a mysel si vychutna cez receptory tely vsetko naokolo.. myslim ze nie je mozne najst odpovede na vsetky otazky ktore mysel vymysli, kazda odpoved generuje novu otazku.. ked prestanu otazky, vyvstane stastie..you dont need anything to be happy, you need something to be sad.. toto raz povedal mooji, a myslim ze je to pravda.. clovek nepotrebuje nic aby bol stastny, ale potrebuje nieco aby bol nestastny.. tym niecim je myslienka.. bez myslienky ktora je vyhodnotena ako negativna clovek nikdy nepociti smutok.. nie su ziadne dimenzie, je len ludska mysel ktora vymysla svety a reality.. orgonetko, myslis ze si presiel? co ked si prepadol a si v rocniku nizsie.. to samozrejme nerypem, je to iba uvaha.. mam rad Tvoje stranky a nikdy som ziadne nenavstevoval castejsie..

      Vymazat
    16. Pro Orgonet 19. listopadu 2013 22:56

      Jsem přesvědčen, že to nebyla paranoia, ale záblesk odhalení toho, co se skutečně děje ( Aha, tak mě napadá, že by Eckhart taky patřil k nástrojům NWO, které brzdí duchovní pokrok? Protože on je druhý nejvlivnější duchovní učitel na světě, a co když třeba je tu od toho a naprogramován, aby držel duchovně pokročilé lidi pouze na jisté úrovni, aby nešli duchovně dál, protože by se dostali do 5D a vymanili se z NWO ). Pokud budeš vymetat i tyto kouty svých pochybností, jistě Pravdu nalezneš takovou, jaká skutečně je ! A že bude velmi bolestná, na to se připravuj už nyní !

      Vymazat
  19. průser http://zvedavec.org/vezkratce/7522/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to je průser : ze západu bankovní a korporátní loupeživí rytíři černého slunce, z východu islamisté rudého slunce. Co teď s tím ? Máme snad znovu začít opravovat a doplňovat pohraniční vojenské pevnostní linie ? Asi nám nic jiného nezbyde. Globalisté chtějí vyvolat válku mezi islamisty a křesťany s židy ! V EU podle posledního sčítání (spíš odhadem bych řekl) má být údajně už 52.000.000 muslimů věrných islámu a zákonům šaria !!! Ten multikulti papiňák to už dlouho nevydrží !!!

      Vymazat
    2. taky si jim na to skočil, už tě mají !

      Vymazat
    3. Sám nevíš proč a kam skáčeš, tak nekibicuj

      Vymazat
  20. Pro mě z toho plyne jasná informace: nikoho slepě nenásleduj. Ani toho moudrého pána, ani tu krásnou paní, ne, nejsi ovečka. Naslouchej svému srdci. Naslouchej i jiným, inspiruj se, přemýšlej... Ale rozhodující hlas ať má tvé srdce. Protože to je ten nejlepší kompas pro tvou cestu.

    A dokud to nepochopíme, necháme se vodit tím a oním guru, který se časem vždycky ukáže jako člověk bloudící ve svém vlastním bludišti. Tak dlouho, dokud nám nedojde, že my za ním chodit nemáme, protože naše bludiště to není...

    Ilíriel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Osho mě zklamal, viděl jsem jeho přednášku, a doslova mě šokovala

      Vymazat
  21. A co říkáte na Anastasii ? Ta mě oslovila. Nepripada mi jako Megreho channeling :) Pritom je jeji serie knih dost komplexni, co se obsaznosti informaci tyce ... a kdyz se hrabu v hline mezi rostlinkama v zahonku, tak se da spousta veci i overit v praxi ....
    B.T.

    OdpovědětVymazat
  22. A co Infinite Waters (Diving Deep) - http://www.youtube.com/user/Kemetprince1 ?
    Jak to vidite?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý z vás jste si našelo svého duchovního guru, a máte silné nutkání k nim přivádět další následovníky. Nedělejte to, nechte lidem svobodu rozhodování o nich samých. Když budete do lidí hučet svoje nové učení, zabíjíte tím potenciál jejich ducha.

      Vymazat
    2. Příliš mnoho učitelů, proroků a guruů. Je to přesně podle starého českého pořekadla - mnoho psů, zajícova smrt !

      Vymazat
  23. Podle mně nejdůležitějsí 5D channelingy jsou ty naše, nám nejbližší.
    A to (pridal jsem i me osobni pocitove komentare) :

    Ego: "Postřílejte ty sprejery, nebo mi nějak vymažte z hlavy chemtrails at na to nemusim myslet a muzu se zabyvat svym blahem"
    Duše: "Nenechavej se tim rozhodit, at muzou proudit energie a at nam v nasem duchovnim 4D prostoru pro spojeni mysli a vyssiho ja nevznika nase osobni chemtrailsova blokada"
    Mysl: "Sleduj to, zkoumej to, mas mozek a i kdyz to nebude pravda, tak se svet nezbori"
    Tělo: "Pecuj o mou prizemni 3D schranku a neplytvej energii na dění někde 10 km nad náma"
    Vyšší já: "Neboj, já tě povedu i když ti budou sypat na hlavu ten největší sajrajt"

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozor, abyste se nakonec nauzavřeli do klecí sebeklamu. Z nich se velmi těžko leze ven. Ego vás Pravdě tak lacino a snadno nevydá !

      Vymazat
    2. No jasně, že nejlepší jsou naše vysněné vnitřní vesmíry. Tak snadno se do nich dá utéci před skutečnou realitou, že ? Nebo se pletu ?

      Vymazat
    3. Je pravda ze vetsinou utikam, ale co je skutecna realita? Jsem vicemene introvert, mam mensi problemy se vztahy a komunikaci/interakci/seznamovani s lidmi. V lete jsem utekl do sveho hladoveho vitarianskeho vesmiru, zhubl jsem do docela pekne vahy a pocitil jsem svou zajimavou duchovni stranku, ale byl jsem dosti citlivy a tema chemtrails se me dost dotklo a nejak mi neslo se s tim srovnat. Tedka jsem se vratil do docela "normalni" stravy, uz mne to tak nevadi. Jsem takovy flegmatik, obcasny stir cholerik a zatim bohuzel rozjimam svuj pasivni vesmir :(

      Vymazat
  24. Zajímavé, jak se rozbíhá diskuse o tom, čemu lze plně důvěřovat v duchovních sférách.
    Jsem za důvěřovat všemu a přitom vše prověřovat,porovnávat s vlastním cítěním, zkušenostmi a názory.
    Např.mám konkrétně problém se spokojeností. Prostě mě něco štve.Tak přece musím hledat nějaké řešení, abych se mohla ke spokojenosti aspoń přiblížit.

    Chanellingy jsem někdy četla jen tak do poloviny. Někdy to byla pro mne prázdná slova, když jsem si vedle postavila realitu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správný postoj : vše je třeba vidět v souvislostech,a to mnoho lidí nedělá, protože propadli lenosti myšlení !

      Vymazat
    2. Na to nemá inteligenční ani jinou kapacitu NIKDO z nás ! Proto skutečnou Pravdu skrze nastrčené nebo samozvané guruy neodhalíme ! Jen srdcem a intuicí a vírou lze toho dosáhnout, žádné jiné prostředky zde neexistují!

      Vymazat
  25. Tesi me orgo, ze zacinas videt vic i mezi radky. Nezapominej vsak, ze vse je dobre, proto nech lezet vse co nechces svim zivotem a soustred se na to co chces. Chanelingi jsou ruzne a v te spleti lze jen srdcem poznat co je pro tebe vhodne. A k tomu vhodnemu ON te dovede. Nech byt to, k cemu nejsi naveden.
    Jeste bych rad podotknul, ze nase osudy nejsou byti pasivni, jak se mozna nekteri domnivaji. Prave naopak, osud je nase dynamika, nas motor byt aktivni. I branit se da ciste....A pro ty bojachtive: Neznam nejak moc Matku Terezu, ale pamatuji si od ni jednu myslenku, kdyz se ji zeptali, jestli by se ucastnila pochodu proti nejake valce. Nevim presne jak to rekla, ale priblizne: Pochodu proti valce se neucastnim, ale pochodu za mir moc rada.
    Hezke myslenky vsem
    Mira

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teraz ste mi Mira nahrali - dnes je opäť v Bratislave akcia za slobodu občana, za otvorenosť médií.
      Je prísľub , že médiá budú prítomné. To by odpovedalo matke Tereze postoju i môjmu.
      Žiaľ na cestu by som potrebovala minimálne 30 eur a tie n e m á m - takže začínam s trikolórou na kabáte, ..., je to osud, je to v nás. B.

      Vymazat
    2. Správně, ty intervenční kauzální uzly, body na linii osudu každého z nás tam nejsou proto, abychom rezignovali na život, když na ně cestou narazíme. Máme je přijmout naopak jako výzvu, a překonávat ke svému dalšímu růstu. Kdo se jim začne vyhýbat nebo před nimi dokonce utíkat a se skrývat, ony si ho dříve nebo později najdou, a bude pak vystaven exemplární zkoušce, před kterou nikam neunikne ! Bude ke konfrontaci donucen ! Tak je to "shůry" nastaveno, a tak je to potřeba i brát.

      Vymazat
  26. Dnes je velice těžké poznat, respektive procítit, který z channelingů je autentický. Po mnoha letech stále čtu Kryona a poslední dobou mi vnitřně sedí i Jeshua (www.jeshua.cz), i když né všechno mi sedne. Jinak naprosto souhlasím s tím, že si umím představit technologii, prostřednictvím které vám někdo vysílá do hlavy různá sdělení, nezapomínejme, že neoficiální tedy tajný armádní výzkum na tomto poli je o desítky let dopředu oproti tomu, co oficiálně známe. Ještě zmíním knihy od Sanay Roman a Barbary Marciniak, ty se mnou souzní i po dlouhých letech. Jaký názor máte na stránky www.jeshua.cz vy ? Díky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, jeshua.cz je snad jediný channeligový zdroj, o kterém si myslím že je čistý a autentický.

      Vymazat
  27. ,,Nevěřte ničemu prostě jen proto, že jste to slyšeli.
    Nevěřte ničemu jen proto, že si o tom povídá mnoho lidí,
    nebo jen kvůli tomu, že vám to řekli učitelé, guruové, rodiče či starší lidé.
    Pozorujte to a zkoumejte, a pokud shledáte, že to dává smysl,
    pak to přijměte a žijte podle toho." Budha (asi 563 - 483 př.n.l.)
    Úžasný výrok, který nepotřebuje žádný komentář...co říkáte...?
    Krásné podzimní listopadové dny všem ,,komentátorům a diskutujícím..." I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na buddhisty také pozor, vrkají sladce, ale promořeni herezemi jsou také dost a dosti.

      Vymazat
  28. Měla jsem asi před pěti lety jednoho duchovního učitele, tenkrát byl ještě docela neznámý, dnes přednáší nejen po celé republice, ale indický mnich o něm tehdy prohlásil, že je to inkarnovaný Ježíš a sám před ním poklekl. To ve mně vyvolalo velkou zvědavost, kdože to ten člověk vlastně je. Takže jsem se začala od něj "učit". Cítila jsem tenkrát, jak se napojuje-ohromoval mne svými poznatky a vědomostmi. Ale nakonec jsem se od něj odpojila, což se mu asi moc nelíbilo, a šla si svou cestou. Po letech jsme se letos potkali, měl přednášku, na které jsem s ocitla zcela "nedopatřením". Kladl lidem do publika otázky. S podivem zjistil, že jsem dospěla k podobnému Poznání , jako za tu dobu on. Mne však tentokrát už nezarážely jeho poznatky a vědomosti, ale spíš to, jak lidi tlačil,manipuloval a až téměř naštvaně popostrkoval, aby byli "tam na tom stupni, kde už je on". O ničem jiném se nedokázal ve svém volém čase bavit, než o "duchovních záležitostech", zatímco většina jsme se smáli, popíjeli vínečko...A najednou jsem si uvědomila, že i ten největší prosťáček, pasáček vepřů je proti němu i všem takovým ostatním guruům samotný pámbu, když se umí spontánně smát, být spokojený, radostný, nadšený z blbůstek, které mu život nabízí. Já vím, že pasáček je Tam z nevědomí, ale jednou tam doleze i guru, po těch všech úmorných přenáškách a tunách přelouskaných knih a DVD s duch(h)ovnem a bude se tam řehtat a radovat vědomě :-)) Já osobě považuji radost, spokojenou tvář a vděk za Život za nejlepší duchovní ukazovátka. JaJi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro JaJi
      Nádherné ! Podobé, jako u mě, Jednoho dne člověk uvidí něco, co mu tehdy unikalo. Blahopřeji Vám k duchovnímu uzdravení.

      dan.

      Vymazat
    2. Preto mám rada Moojiho.... chechtám sa až slzy tečú :-DD

      Vymazat
    3. To bylo velmi přesné : s duch(h)ovnem. To nemělo chybu !

      Vymazat
    4. Jen jestli Tě nechtěl spíše vyučovati lásce, jako se o to pokoušel císař Rudolf II. s krásnou Sirael :-)

      Vymazat
  29. Podle mě nepotřebuje nikdo channelingy. Pravdu má každý v sobě, jen ji najít. Každý člověk si v sobě nese vědění, zakódované info, co a jak. A proto, je děláno všechno proto, aby se náhodou člověk nerozpomněl, nepřišel na zakódované tajemství, to by pak byl fičák. :-) Ve mě je pořád takový blok k těm všem, co říkají těm ostatním, jak je to správně, jak je to po stránce duchovní, že tam u nich taky není všechno OK. Nemůžu se prostě tak nějak vypořádat s tím, že ti všichni to říkají za peníze, vydávají kvanta knih za peníze, prostě ty peníze. Říkám si , že předávání vědění za peníze není a nedělo se to asi ani dřív v naší dávné historii o kterou se nás snaží připravit. Prostě vědění bylo předáváno zdarma z pokolení na pokolení, jako dar, součást životních zkušeností, součást života, jako informace v postupném růstu jednotlivých lidí, prostě se jim dostávala info s tím jak vyrůstali, tak se učili, zasvěcovali do svých schopností, bylo jim předáváno info o všem okolo blízkém i vzdáleném.. Já mám prostě problém ( a ano je to můj problém , ostatní to samozřejmě tak mít nemusí ) i s Tollem, babičkou,Scott,ale i Ivankou, prostě ve mě je blok, že to není všechno taky tak i u nich dobré a že mezi nimi není zas takový rozdíl od Mathewa, všech těch plejáďanů, hvězdných lidí a podobných.. Ale chápu , že ostatní to tak mít nemusí, každý jsem jiný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro anonymní 10:06
      Ano, máte pravdu a je to tak, Pokud je ve vás právě takový blok, tak ho rozhodně nezavrhujte. Kdo začne na šíření Boží pravdy vydělávat , ten jednoho dne zjistí, že už nemá lidem co prodávat. Pokrok ve vývoji se u nich "zasekne" a většinou i klesne.Takže:" Bude mu odňato i to málo, co měl"

      dan.

      Vymazat
    2. WOW, skvelé, zas jeden s blokom ako JA :-DD
      Naša rodina má priateľa už 21 rokov, ten nič neštudoval, nikam sa nenapájal, prosto buchlo mu do hlavy, a rúk a lieči. Raz mi povedal - B. život je taký jednoduchý. Tak toho sa držím, kto moc kecá je kecal.

      Vymazat
    3. Skoro bych řekla, že to není blok.

      Vymazat
    4. když něco vydáš knižně, tak to stojí peníze...dnes je vše za peníze , někdo se probudí až po nějakém zasvěcení či kurzu někdo vůbec , někdo sám od sebe ...

      Vymazat
    5. pre mna su napr. tieto Vase myslienky vedenim; poznanim, ze nie som sam, ktory to citi presne tak, ako Vy; a tento smer citim ja ako spravnu cestu, poznanie a vzostup, lebo citim, ze je vo mne a ide zo mna a ziadny guru a uz vobec nie za peniaze, mi ho nemoze dat; velmi spravne ste napisali - vedenie sa nepredava za peniaze, tam mi hned nieco skripe a takychto guru a ucitelov je velmi vela a maju mnozstvo nasledovnikov, vyznavacom, fanusikov, mna to k nim ale vobec netaha, citim, ze to nie je ta spravna cesta; so vsetkym, co pisete sa absolutne stotoznujem a osobne to nepovazujem za blok, ale prave za odkryvanie a postupne odlupovanie zakodovanych informacii vzostupu, ktore su v nas; voditkom mi je este jedno poznanie - vlastna skusenost, ktora sa mi postupne ukazala ako spravna a overena; nikto, kto je "celosvetovo" uznavany a verejne vyzdvihovany ako odbornik, osvieteny duchovny ucitel alebo im podobne osoby, ktore vyrastu akosi zrazu medzi nami a su "povolani" viest ludstvo k osvieteniu, ten nema moju doveru a nie na zaklade racia; zdovodnenia vychadzaju z môjho citenia a doteraz sa mi vzdy osvedcili, dnes ma to uz neprekvapuje ale v zaciatkoch, ked som zistoval, ze moje vnutorne "predpoklady" sa ukazali spravne a dnes citim z tohto zistenia pokoj a vyrovnanost, trochu to vo mne vibrovalo rozrusenim z poznania; pre mna Tolle, ktory je v jednej linii s Oprah Winfrey a s Barbarou Marx Hubbard, nemozu predstavovat duchovnych ucitelov, preco, to si kazdy zistite, ak hladate a zalezi vam na svojom duchovnom vzostupe, lebo informacii je hodne a neda sa to sem vtesnat ani napisat; len ako male voditko - na ich weboch je opat illuminatska symbolika, to je pre mna jeden z jasnych signalov s dolezitou vypovednou hodnotou a na webe u Eckharta Tolle je az zarazajuco priamo na ociach na uvodnej strane; Ivanku som este nevidel, necital, nepocul, k nej sa teda nevyjadrujem; a suhlasim tiez so zaverom - kazdy citime inak, kazdy ideme inou cestou za rovnakym cielom a na kazdej ceste je ten spravny oporny bod a je na nas, aby sme ho vycitili a odkodovali :-)

      Vymazat
    6. Chanelinky slouží jedinému účelu - rozleptávat vaše duše, a nutit je k poslušnosti svévolných -ismů.

      Vymazat
    7. Musím s Vámi jen souhlasit, také mám jakýsi blok k těmto "učitelům" hlásajícím "pravdu". Opravdu máme všichni v sobě veškerou moudrost a odpovědi na vše, jen to máme zablokované a jen málokdy se nám podaří k těmto vědomostem dostat. Mě se to jednou podařilo, když jsem byla pod narkózou a v ohrožení života, měla jsem tehdy onen pocit "všehovědění" Jediné co mi z tohoto pocitu zbylo je informace, že vše je "v jednotě". Tedy všichni a vše jsme "jedno". Byl to opravdu silný zážitek a nikdy na to nezapomenu.

      Vymazat
    8. Pravda je jenom jedna, a ta je u Boha !

      Vymazat
    9. Království Boží je ve vás , ..vy jste Bohové JK .

      Vymazat
    10. Přijde na to, jak se to vezme. Bůh je jenom jeden, ale zato má mnoho Božích dětí (lidí) !

      Vymazat
  30. http://inner-light.ning.com/profiles/blogs/fewa-kody-transformace-listopad-a-dal

    http://www.novoucestou.cz/?p=34642

    OdpovědětVymazat
  31. Milý Orgonete, nemusíte si sypat popel na hlavu pokaždé, když na něco změníte názor. To je prostě přirozené. Vaše hodnota spočívá v publikování článků, nad kterými se vyplatí přemýšlet. Vy přece nemusíte znát všechnu pravdu (kdo ji zná?).
    Ale nesouhlasím s tvrzením, že jediné čisté učení říká Iva. Jak to víte? Vy máte takový přehled, že znáte všechny moudré lidi, kteří se zabývají podobnými tématy? Nic proti ní, ale jako esenci toho nejmoudřejšího a nejvyspělejšího ji nevnímám a mrzí mě, že shazujete všechny duchovně myslící lidi, kteří na ni mají jiný názor než vy. Trochu se tím stavíte do pozice nekritického fanouška nějakého guru. Na svých stránkách (www.vhled.webnode.cz) se také snažím publikovat podobná témata, ale každý máme jiný okruh čtenářů, protože lidé jsou různí. Není možné, aby všem vyhovovala jen jedna věc, tak prosím buďte k nám "jiným" trochu tolerantní.
    Iris

    OdpovědětVymazat
  32. Nezdá se vám podezřelé, když někdo sám o sobě říká, že učí nejvyšší a nejčistší pravdu, která je v současné době lidem dostupná?! To je přece do nebe volající nesmysl!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne,to je do nebe volající pýcha ! A jak víme, každá pýcha předchází pád !

      Vymazat
  33. Channelingy rozdelujem na dve skupiny. Prva - Poslovia usvitu od Barbary Marciniak.
    Druha - vsetko ostatne
    :)

    Poslov usvitu odporucam...!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase jen další huntýř (pohaněč) lidí do chomoutu duchovního otroctví.

      Vymazat
  34. Myslim, ze to tu uz viaceri komentatori popisali a spomenuli ale dovtedy budeme hladat pravdu v okoli pokym nepochopime, ze pravda je v kazdom z nas. Ja osobne si myslim, ze neexistuju ziadne duchovne stupne a vyssie ci nizsie poznanie. To je iba nase ego v spolupraci s nasim uzasnym rozumom,kt.sa snazia vysvetlit nam to comu nerozumieme a snazia sa nas ako vzdy odlisit od inych a nejako sa zaradit. To je vec, kt.nam vstepuju do malicka a vela z nas si to priznalo za svoje a snazi sa co najviac odlisit (ved preto vznikli rozne prac.pozicie, vysoke ci ine skoly atd. ). Myslim, ze by sme mali byt v kazdej chvili takymi akymi sme t.j. : nebat sa povedat co si naozaj myslime, nehodnotit seba, svoje ciny a hlavne inych ludi, neposudzovat co ini robia a ako to robia a hlavne nebrat si nic osobne- uvedomit si , ze to co nam druhy hovori, ze prejav jeho vlastneho sveta a tam to ma aj zostat, nemusime sa s tym zosobnovat a hlavne trapit  Takto si myslim, ze sa treba postavit ku kazdej informacii, ku kt.sa dostaneme ci su to uz int.channelingy ci ine veci. Vzdy je to prejav jedinca, bud toho media al.nejakej entity a tam to ma aj zostat. Ked to v tej chvili citime, ze nam to nieco dava, tak sa nebojme to citat a skumat, nebojme sa toho co na to povedia iny- to je ich vec . A ak to citime uplne opacne, tak sa tym nezaoberat – naco budem posudzovat jeho prejav –ved je to jeho vec, co mi to da ked mu budem oponovat a s nim bojovat ?  Ved co krajsie ako spoznavat tento zivot a vsetky jeho stranky ? Nezabudajme na to ,ze vsetko ma svoj ucel, kazdy jedinec je to kvoli nejakej skusenosti ci dobrej al.zlej. I ked zla je nespravny pojem, pretoze vsetko je dobre a ked to pochopime tak sa nam bude zit ovela lahsie Tak prestanme uz bojovat voci vsetkemu a kazdemu, lebo v konecnom dosledku bojujeme iba proti sebe. Nas vonkajsi svet iba odraza nas vnutorny svet.Vsetko je uhol pohladu. Tak ako to bolo krasne v jednom filme : „Tento pohar je uz z polovice prazdny“ al. „Tento pohar je este z polovice plny „ 

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. duchovne stupne a vyssie ci nizsie poznanie - jsou tu jenom proto, že je za ně ochotno zaplatit ještě stále velmi mnoho naivních lidí !

      Vymazat
  35. https://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/photo.php?fbid=655614741148196&set=ms.655614741148196.655614787814858.655614834481520.655614997814837.bps.a.655614657814871.1073741939.100000990276425&type=1&theater

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to je...a bylo vždy i v minulosti. Tato možnost rychlé vzájemné komunikace přináší iluzi, že se děje něco výjmečného..... Ale co se děje? Nic....MENTÁL si s námi pohrává a k tomu nedostatečné informace (počítače,televize,filmy...!). Promiňte ORGO,ale to 5d,3d,2d, je také velice vtipné....Poklonu za Vaší úvahu... Je to součást hledání a možná to umožňuje i ostatním si srovnat hodnoty...Co se týče paní Ivy, je evidentní, že jste na ni přecitlivělý...Je to jeden z rysů sektářství... Paní Iva není špatný člověk, ale nepředstavuje "nejvyšší učení"...Tito lidé nejsou srovnaní s běžným životem...Mají komplikované vztahy (dominantní otec)...Atp.nechci to rozebírat, ale pokud se podíváte do minulosti, najdete mnoho podobných příkladů a jejich konec čeká i na učení paní Ivy....

    OdpovědětVymazat
  37. Díky Bohu!!! Konečně ste na to taky přišel ORGONETE.. :-))

    Jak jen VY jste mne zlobil a rozčiloval, když ste mi nezveřejňoval komenty, které jsem psala, ŽE TO JE VŠE BLBOST.

    OdpovědětVymazat
  38. Radši něž chanelingy dejte dlouhý kouř neutralizuje super očkování NWO na opice ze všech zdrojů včetně dýchání chemrails.

    OdpovědětVymazat
  39. Naprosto souhlasím s tím, že nepotřebujeme žádného spirituálního vůdce. Žádného „učitele“ ,který jezdí od města k městu a za peníze vám říká co on dělá, s kým komunikuje a co mátě dělat vy. Já už dávno nenavštěvuji žádné „skvělé“ víkendové semináře (za peníze). Neposlouchám ty pravé osvícení, kteří pracuji v „napojení“. Zbavil jsem se obavy, zda neposlouchám „učitel“ cinknutého NWO. Nepotřebuji je ke svému životu. Nic se nemusím učit od druhých, protože všechno vím, jen se nemohu rozpomenout. Jedno však vím, že až nastane můj okamžik , tak to budu vědoucí a jsoucí. Uzavřel jsem se do skrytu svoji duše, abych se bránil před samozvanými učiteli, protože to jsou věci, které mně odvádějí od mého poslání. Každý z nás má svůj úkol, odlišný od manželky, syna nebo spolupracovníka. Tak proč poslouchat rady jiných a žít jejich životy. Srovnávat se nimi a klást si otázku - proč nejsem tak dobrý jako oni ! Kde dělám chybu a co mi schází abych byl na vibrační úrovní jako ONI ! Vždyť je to frustrující a ponižující ! Pravdu o sobě a proč jste tady a co máte vykonat vám nikdo neřekne. Hledejte ji jenom v sobě a zastavte tu nesmyslnou cestovní esoteriku a byznys ! Ve sdílení s blízkými si předávejte jen své osobní zkušenosti a poznatky, ale nikoho nepoučujte co má dělat a jak to má dělat a hlavně, kam příjdete rozdávejte lásku. To je nejvíc co můžete udělat pro matku zemi, sami sebe a pro všechny. Nezapomínejte, že JÁ jsme MY. A k tomu žádného učitele nepotřebujete .
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez jednoho vůdce se ovšem nikdy neobejdeme, a Jeho Království není z tohoto světa !

      Vymazat
  40. Nejlepší je vytělesnit se a přijít na to sám na vlastní oči, než vzhlížet k nějakejm kontaktérům, nebo ezoterikům, to je nakonec stejně jenom další vnější manipulace.
    Jarda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no hlavně že skáčete na špek klima alarmistům ...

      Vymazat
    2. a vy zase šišince mozkové :-))))))))

      Vymazat
  41. Chaneling je na takej úrovni pravdy ako je jeho kontaktér.Ako ja viem komunikujú cez duchovného pomocníka??? Ale ked je človekna duchovnom vzostupe 95% takkomunikuje priamo zo všetkým čo bolo stvorené.Ale takých ludí je velmi málo.Tam je nutná čisto prírodná strava .a td.Toto fungovalo každému kto žil v Atlantíde.Dnes to ide práve týmto ludom ale cez pomocníka.Poznám osobu ktorá tiež komunikuje ale nie je na nu spolahnutie .Ide hlavne po peniazoch.O pravdivost sa nezaujíma.

    OdpovědětVymazat
  42. K "předávání vědění za peníze" .... dlužno dodat, že PRÁVĚ IVA ADAMCOVÁ TOTO NEDĚLÁ. :) .... I pro mne byl tento fakt důkazem jakési opravdovosti . :) A kdo říká, že je to naopak, neví vše. :)
    Iva nic nikomu nenutí, nic neprodává, ... jen s nadsázkou a laskavým humorem pořád dokola povídá, a povídá, a povídá .... :)
    Audio nahrávky posílá Dan Hrabal Z D A R M A :) ..... a v tom vyprávění je tolik PRAVDY a UPŘÍMNÉ POMOCI , že doopravdy NIC JINÉHO NEPOTŘEBUJI. Vrátila jsem se psychikou do dětství, neřeším, co bude zítra :) a mám radost z každého dne. Iva osvobozuje .... a nevede nikoho k závislosti na ní ..... ale učí, abychom byli sami sebou :). S láskou všem, Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi, milá Moniko, neřešite otázky svého bytí či nebytí. Pak byste poznala, že to, co přednáší paní Iva, je k ničemu, protože to nefunguje. Jsou to chiméry, stejně jako chanelingy Salusy, Mathewa a dalších podvodných entit, nebo působení a přednášení Louisy Muratori, malé babičky, Teal Scott, Igora Chauna, Karaimi atd. I kdyby nešlo o peníze, tak jde především o tu manipulci a vytváření nesvéprávných idiotů z původně docela rozumných lidí, hledajících jiný svět, než je ten, ve kterém, bohužel, musíme žít.

      Vymazat
  43. Presne tak tiež si myslím, že každý musi začat od seba a potom už ľahko rozozna čo je nezmyslel a čo je pravda . Naopak to neide, ak by sa mal človek dopracovat rozumom k pravde nabudal by hned pri prvej zatáčke.

    OdpovědětVymazat
  44. Luisa Muratori este sme ju neprebrali :-D,nejak je o nej ticho aspon tento rok nedava tolko svedectiev ako to bolo o roku 2012,co som jej vela toho neveril a jej videa s prednasok boli chaoticke ,nechcem sudit ale zda sa mi ze dalsia osoba ktora strhla ludi do svojho marketingu a do svojho sveta .

    Asgard

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nediv se, když má takovou nadměrnou spotřebu. Někdo to zaplatit musí !

      Vymazat
  45. Povězte mi upřímně, proč nejsou chanelingy podepsané Rusy, Indy, Číňany ale jen Američany? Nikdy Vám to nepřišlo divné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. anglicky mluvící neznamená američané...,

      Vymazat
    2. Nevyšilujte zase jak malí caparti na písku s bábovičkama

      Vymazat
  46. Zdravím Orgonete, zde je rozhovor údajně bývalého ilumináta s českými titulky ke stažení. Jmenuje se Leo Zagami a rozhovor je z doby před rokem 2012, nicméně spousta informací mi příjde stále aktuálních. Z tohoto vide by mohla vzejít velmi zajímavá diskuze. Přeji hezký den. L.
    http://ulozto.cz/xdN6rNSA/leo-zagami-rar

    OdpovědětVymazat
  47. Kennedyho zastřelil řidič, který řídil jeho auto, William Greer

    http://www.youtube.com/watch?v=c6mqAtHWdF0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo a to auto mělo navíc turbovrtuli na useknutí prezidentovy hlavy, kdyby se ten řidič náhodou netrefil ... bláboly staré Blažkové, řekl by nejeden i o tom řidiči...

      Vymazat
  48. Ještě jste asi nepochopili,ani ORGONET ne,že všechny ty chanely jsou od různých entit a velmi zkreslené,některé záměrně dezinformační.Pokud hledáte pravdu,hledejte ty ,kteří mluví s ANDĚLY.Takový člověk ovšem nikde nic nevytrubuje a nevyhledává pozornost.Takového musíte hledat a velmi si cenit jeho rad.Vím o čem mluvím,takového člověka znám.Jedna veřejně známá je i Gabriela Filipi.Máte pravdu na dosah,ale budete se pořát chytat bludů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně že máš naprosto jasno o entitách mimo Zemi :-))))))))

      Vymazat
  49. Ahoj Orgo ahoj všem. Mnohokrát jsem hovořil s bytostmi nelidského rodu a nikdy mi nesdělovali budoucnost. Když jsem se ptal, bylo mi vždy řečeno že to záleží na nás. Je to pravda na kom jiném.Žádná poselství ani proroctví jediné co jsem cítil byla jistá dávka nervozity a Bůh ví jestli ne mojí. Mnohokrát jsem psal že pravdu najdete jenom sami v sobě, toto je krok správným směrem Orgo, nikdo Ti neukáže cíl ten víš jen sám a kde jinde ho hledat než sám v sobě. Nenech se ovlivnit ničím a nikým je spousta světů a spousta z nás vidí a může komunikovat a záleží na koho narazíte a s kým se dáte do řeči. Upozornuji že všichni mají vlastní potřebu vám podat informace tak trochu zkroucené, pootočené tak aby se ukázali v lepším světle. Jenže čím víc se ptáte tím více víte, no vlastně ne.:-) Chtěl jsem tím říct neustrnte na jednom zdroji sosejte info kde se dá. A až dorazíte na konec, stanete sami před sebou.... Kuba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kubo, dávej si o jednoho jointa míň, a budeš vidět i míň bytostí nelidského rodu.

      Vymazat
    2. Díky za radu, jako nekuřák to ocenuji. Zvlášt od člověka co se neumí podepsat. No nevim, mám tenhle dar už od mala a tak nějak se za to nestydím. Dobrá nebudu s tím otravovat. ..... Kuba

      Vymazat
  50. Jsem velice potěšen že Orgonet dospěl alespoň k tomuto názoru.Časem zjistíte,že i paní Iva je pouze velice schopný manipulátor.Ten,kdo má ve své cestě jasno nepotřebuje sdělení přetransformovaná někým do čehosi .Mnozí již dospěli k názoru,že je lepší se zeptat přímo a dostat přímou odpověď.Kolikrát přijde dříve,než je vyslovena,lépe řečeno domyšlena.Záleží jen na každém,v jaké fázi Poznání se nachází a zda se posune dál. Veškeré lidmi implantované myšlenky jsou dobré jen a jen ke vzniku zmatku v hlavě.Člověk má mít svůj vlastní názor a nemá se nechat nikým ovlivňovat a manipulovat.Teprve potom je schopen navázat kontakt se svými Průvodci komunikovat s nimi a najít tu svou cestu.Do té doby je to pouze tápání zmatené duše.
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro paní Vlastu: IVA ADAMCOVÁ, ŽE JE SCHOPNÝ MANIPULÁTOR? V ČEM, PROSÍM? K ČEMU VÁS konkrétně DOMANIPULOVALA? Nic nechce, nic nenutí, je vklidu ....jen vysvětluje.... trpělivě, s nadhledem, úsměvem , pokorou a Láskou .....
      Monika

      Vymazat
    2. "Vlnaři" a "vlnařky" vždycky budou bránit svoje nedotknutelné guruy

      Vymazat
    3. Stoprocentní souhlas. Zase na druhou stranu je to součást cesty. A ten celek alespon nějak poslepuje a nakonec stane zase jenom sám před sebou. Je to paráda ten život, co? Jakub

      Vymazat
  51. chanelling o vietnamské měně ... ?? Brala bych to asi jako vtip. Souhlasím s tím, že nejlepší učitel a průvodce je vlastní srdce. A člověk má dát na své pocity. S Ivou jsem sledovala pár videí a mně osobně vadí její projev, připadám si jako důchodce na předváděčce. Nicméně si říkám v čem je rozdíl mezi Ivou a Hovory s Bohem od Walshe? Nějak mám pocit, že říká to samé ... jen u něj cítím lásku. Nesledovala jsem všechny její videa, tak nevím jestli něco přidala, protože přišla později tak má třeba něco navíc pro vyšší třídy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. K Ivě Adamcové - a k tomu, jak působí v prvních videích a v základních přednáškách bych ráda řekla, že když jsem ji viděla poprvé, působila na mně podobně .... tedy i já se cítila jako důchodce na předváděčce. :) Vrátila jsem se k ní "náhodou", asi o půl roku později. Poslouchala jsem v tu dobu pouze audio nahrávky. A to je teprve, panečku, cvrkot! :) Základní přednášky jsou dobré hlavně pro orientaci v jejím dalším učení. A proto jsem se k těm videím stejně časem vrátila :). Ale pozor! Čím víc od Ivy víte, to znamená čím lépe a důvěrněji znáte pravidla, tím rychleji se začne Váš život odvíjet. Parádní konfrontace :) .... A ROZDÍL mezi jejím učením a Walhem je obrovský . Jenže to každý pozná a pochopí, pokud doopravdy přednášky Ivy poslouchá. Je pravdivá a ve svém povídání uvolněná, přátelská a hlavně vtipná. Její učení mně dalo odpovědi na všechny otázky. Uklidnila jsem se a mnohé zákonitosti ve svém životě pochopila a tím pádem i přijala ... Bylo to jako zacvaknutí posledního čtverečku v rubikově kostce. :) .... A funguje to tak, že ať poslouchám kteroukoliv přednášku, vždy dostanu odpovědi přesně na to, co zrovna potřebuji a řeším :). Vše je dobré. :)
      Mějte se všichni krásně.

      Vymazat
    2. "Po ovoci poznáte je..."
      Paní Iva od svých 40ti let dělala zdarma přednášky u sebe doma, třeba jen pro pár lidí..A lidi ji sami začali vyhledávat,
      protože jim pomohla, vysvětlovala jim příčiny vzniku té které nemoci. Na příbězích ze života ukazuje, jak žít duchovní praxi. Nikoho nenutí, jen vypráví. Kdo chce, ten si vezme. Já si beru tak 80 procent. A to je dost. Vezmu si to, co mi srdce poradí, ostatní nechám...K.

      Vymazat
  52. Náš spasitel je Petr Ton :D, ten to tam pálí skoro každej zápas, to je bombáááá :D

    OdpovědětVymazat
  53. Ivu poslouchám od června, ale o nějakém posunu nemůže být řeč. Poslouchám pozorně, ale mnoho informací se stále opakuje, nového je v těch audiopřednáškách minimum. Je mi to líto, ale pro mě se nic nemění. Dostala jsem se do velmi zlé situace, ale mohu si stokrát říkat, vše je dobré a ještě se nic neděje, ale ta situace vypadá stále špatně a žádné řešení se nenašlo, ačkoliv je už teď pozdě. Ani neznám nikoho, komu by Iviny přednášky byly k něčemu dobré.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jedna paní se Ivy ptá:"Poslouchám přednášky a nic se neděje,pořád jsem v prekérní situaci".A Iva s velikou pokorou a trpělivostí odpovídá"Když budete čekat,že se něco změní,tak i svět bude čekat,to je ještě očekávání."A paní:"No jo,ale vy se aspoň můžete podělit se starostmi svým blízkým."A Iva:"Kdybych byla na vašem místě,tak jsem šťastná,že v této situaci jsem sama a že nezatěžuji starostmi ty druhé".A ta paní:"No jo,já jsem opravdu egoista,teď jsem si to uvědomila."Já zase znám spousty lidí,kterým se díky Ivě a jejímu učení otočil život k lepšímu a i já k nim patřím,jsem šťastná.Ve všech situacích se dá najít to dobré a být spokojený.Nečekejte a v klidu přijměte to,co se vám děje,vy jste si to vybrala,aby jste se z toho něco naučila a odložila.Nic se nám neděje náhodně.J.

      Vymazat
    2. Přesně tak...je to o tom, najít v každé situaci něco dobrého...tomu se říká optimismus, já to žiju celý život ...M.

      Vymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.