Stránky

27. ledna 2014

Depopulace probíhá přirozeně, NWO se nemusí ani snažit

Depopulace způsobená poklesem plodnosti
27. 1. 2014
OrgoNet dle různých zdrojů (pod článkem)


Všichni zde víme, že jednou ze snah NWO je depopulace, kvůli níž kabala provádí různé programy chemické, biologické, očkovací, GMO, kontroly mysli, atd.



Automaticky si představujeme, že to má proběhnout formou nějaké katastrofy či epidemie či jinak způsobeného hromadného úmrtí, a tak nějak si nepřipouštíme, že nejúčinnější depopulační program probíhá zcela spontánně. Je to pokles počtu obyvatelstva z důvodu poklesu porodnosti a plodnosti (plodnost=počet dětí na jednu ženu). 

Pokles plodnosti je způsoben různými faktory, a hlavní roli asi nehrají faktory fyziologické (poškození organismů vlivem znečištěného životního prostředí či záměrných aktivit NWO), nýbrž psychické a sociální. Mít děti nebo dokonce hodně dětí je v rozvinutých státech omezující po všech stránkách. Není divu, že ochoty žen mít děti ubývá ... (Samozřejmě že NWO "tlačí" po všech stránkách na konsumerismus a různými způsoby nám vytváří životní "nejistoty", což rovněž nepřispívá k chuti přivádět děti na svět.)

Přikládám pár údajů o poklesu plodnosti z různých zdrojů, které ukazují, že do konce století by NWO nemusel mít problém s přelidněností planety, i když nehne ani prstem (a to on hne). Leda že by mladí překvapili a tu plodnost ještě zachránili, ale pochybuju (:-))

Západní elity, nehledě na NWO, měly vždy snahu omezit populační explozi pracující třídy. Byla činěny i vědecké závěry o možnosti přelidnění planety, ale současný přehled o populaci poskytuje zcela jiný obraz: obyvatelstva na Zemi ubývá. Je to způsobeno poklesem plodnosti.

Odhad OSN byl, že do r. 2050 bude na Zemi 9 miliard obyvatel, a pak se počet stabilizuje.

V letech 1950-55 byla globální plodnost (počet dětí na jednu ženu) na světě 4,95. V letech 2000-2005 již pouze 2,79. Aby se současný počet obyvatel udržel, je třeba, aby plodnost byla ve vyvinutých státech 2,1 a v rozvojových státech 3,4.

Pokud na konci století plodnost poklesne k 1,63, lidstvo prakticky přestane existovat.

Zatímco počet obyvatel na Zemi ještě roste, protože se v mnoha zemích zvýšila délka života, v některých zemích je již zřetelný trend k poklesu. Některé země jako Řecko, Rusko, Taiwan, Litva, Jižní Korea a další mají již teď plodnost nižší než 1,5 a ani přistěhovalectvím se nedosahuje přírůstku obyvatel. 

V Japonsku je již nyní situace velice akutní. Je tam mnoho dlouhověkých lidí, a v blízké době bude většina japonského národa v penzi, čímž vzniká problém s jejím vyplácením. Mezery v sociálním systému zřejmě vyplní vyšší daňové zatížení mladých lidí, čímž jejich ochota mít děti bude ještě menší. (Plodnost v Japonsku teď činí 1,41, veškeré demografické parametry zaznamenávají v této době rekordní pokles, viz http://www.zerohedge.com/news/2013-06-07/japanese-birth-rate-plunges-record-low-death-rate-hits-record-high )

Japonsko:



K tomuto stavu se blíží i další rozvinuté země, včetně USA.

Tabulky poklesu plodnosti a porodnosti (celkový počet narozených) v USA děsí americkou vládu, jejíž rozpočtové plány počítají s jistým množstvím daňových poplatníků, kteří se odmítli narodit.
(Přitom plodnost v USA je 1,9 - větší než v Česku, kde je 1,43!)

USA:




(Mimochodem, počet potratů v USA (825 564) byl prý v roce 2008 vyšší než počet obětí ve všech 7 válkách, kterých se USA zúčastnily...)

Plodnost v Česku je jedna z nejnižších na světě!

Česko je na tom ve srovnání zemí světa dosti bídně: 1,43 dítěte na 1 ženu v roce 2011! Viz údaje http://www.czso.cz/csu/2012edicniplan.nsf/t/6A002ECDC9/$File/400712a4.pdf
Dle jiných zdrojů je číslo ještě nižší, a dále klesá, viz tabulky http://www.mpsv.cz/nahled/cs/1058 a http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Plodnost.png
Česko tedy ani zdaleka nedosahuje minima plodnosti pro udržení počtu obyvatel (2,0-2,1)  ...

Česko:



Zdroje:

P. S. Orgonet: 


Poklesu světové populace vlastně odpovídá i idea vzestupu planety a lidí do 5D: všichni současní lidé zde dožijí své osudy, jak si určili, a protože je planeta již ve 5D, znovu se na Zemi budou vtělovat jen duše 5D, kterých bude mnohem méně. (Duše 3D se nemusejí příštího vtělení bát, budou pokračovat ve svém vývoji na jiné podobné planetě, rozdíl nepoznají.)

Takže vše vlastně probíhá, jak má. My, co jsme teď na Zemi, to tady v klidu dožijeme, a naše děti taky prožijí své osudy tak, jak si naplánovaly. Starosti nám nepomůžou, nejlépe učiníme, budeme-li co nejvíce v klidu a budeme se věnovat zejména své přítomnosti (:-)))

51 komentářů:

  1. K depopulácii nikto nikoho nenúti a nútiť nebude. Ľudia si to zabezpečujú sami a ešte za to platia. Volá sa to hormonálna antikoncepcia.

    Tom

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ....a kondóm tiež tak odsudzuješ ??? ......... Viem, kresťanom vadí, že sa rodí menej detí ako v minulosti...lebo o to menej detí končí v detských domovoch, a tak cirkev už nemôže vo veľkom manipulovať bezbrannou mladou krvou bez rodičov, aby uctievala smutného Ježiša na kríži....
      Neuznávam ani antikoncepciu, a ani kondómy (ale keď už vybrať si niečo z toho čo používať, tak kondóm). No u nepoučených ľudí je jedna z týchto dvoch vecí NEVYHNUTNÁ, aby sa im nerodili deti ak ona bežiacom páse....
      Skutočná odpoveď ako predísť problémom s nechtením tehotenstvom je v tantrickej erotike a jej technikách............. Ale pre teba bude asi aj TO dielo Satanovo, že ? ....... Koľko detí chceš ty ? ... Toľko, koľko krát budeš mať erotiku deleno tri ? ... Seriózna otázka, budem rád za zverejnenie môjho príspevku.

      Marek & Marek G.

      Vymazat
    2. ...a nezmyselne ockovanie proti HPV :-)

      http://www.badatel.sk/kpm/gardasil-znicil-dievcatu-vajecniky-merck-zabudol-otestovat-vakcinu/

      Vymazat
    3. Konečně něco, kde dva Markové mohou uplatnit své zkušenosti. :DDD
      Já mám fertilitu již splněnu, už nechci nic, a co vy dva???

      Vymazat
    4. pro dva marky- HA nezpracuje ČOV a ta se dostává do ŽP a do P.Řetězu a to nám
      samečkům nedělá dobře na kladélko-chapiš to? Vašek

      Vymazat
    5. Vašek : chápem. Tak isto neodporúčam HAK..... No na penis nerobí dobre ani umelohmotný kondóm napustený chemickou látkou, ktorá trochu znecitlivuje penis. Znova ako vravím, odpoveď je v tantre........Ale osobne nie som proti občasnému použitiu kondómu....

      Vymazat
    6. co tak oboustranný manuál..V

      Vymazat
  2. Ahojte lidi,
    tváří v tvař realitě co:) No ja jako jeden ze zastupců mladých můžu zodpovedně prohlasit, že to asi take nespasím i když o to vlastně ani nějak zvášť neusiluju...
    Můžu jen potvrdit, že na uzdě nás všechny drží pěkně zkrátka ti bazilišci:) Mám na mysli to, že moje prostředky čili prachy co vydělám pokryjí sotva bydlení stravu atd.... Většinou se musim před výplatou nechat založit a co vám budu povídat všichni se na tom kolotoči vezem společně... Na druhou stranu je fakt, že ty nejlepší věci jsou zadarmo:) Takže už se zase těším na jaro kdy se příroda probudí, praci na zahradce, vejlety, koupačky atd..
    No a pokud by nějaká slečna chtěla zamakat na tom našem nezrovna lichotivym statním průměru, rad se s ní do to ho pustím s plnou vervou. Jmenuju se Martin je mě 28 let a jsem z Brna jinak sem samozřejmě strašně chytrej veselej a prostě bezvadnej borec:) a vždy sem snil o početné rodince. Takže svobodná ulítlá ale zodpovědná :) asi tak mě požadavky v kostce...A založíme odbojovou skupinku neboli naší novou rodinku co?:) Ty caparty už nějak uživíme přeci hlady nepojdem.... A navíc je to odpověd na ty ekonomické věci co se týká důchodu čím víc potomků tím je větší šance na zajištěné a spokojené stáří, no a ne?
    Měj te se fanfárově Váš eM.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je aspoň řeč od chlapa (:-)))

      Vymazat
    2. Martin, tú zoznamku skús radšej naživo, budeš mať z toho (ak nie hneď, tak aspoň časom) lepší pocit...;-)
      A čím viac detí budeš mať, tým menej času na seba a partnerku, takže zváš aj to. :-)
      Môj názor.

      Marek & Marek G.

      Vymazat
    3. No hned to kopiruju kamosce do mejla jelikoz na orgonet nechodi ...... je svobodna ulitla ale zodpovedna :-D kousek od Brna. Navic ma bezvadnej smysl pro humor. Prala bych ti videt jeji zahradku :-D
      Ty jo tak Orgonet je uz i seznamka ......supeeeer :-D

      Vymazat
    4. Herzky sis ten inzeratek nalajnoval,ale ma to hacek,system propaguje docel mrnavou zaludnost,vytvoril totiz z cistokrevnejch zlatokopek zodpovedny stvoreni co vlastne nejde po prachach,ale rika se tomu ze hleda partnera podle toho jak dokaze zabezpecit rodinu.Vidis tu zaludnost?Takze kdyz chces velkou rodinu,zacni makat na velikym baliku a boj se toho,ze se objevi nekdo s jeste lepsim kontem.Nalil jsem ti realistickej optimismus do zil? To jsem rad :-))))))))))))))))))))

      Vymazat
    5. Pab Proud : Hovorí sa, že keď na ženu príde "pud materstva" a chce deti, tak je schopná (nie každá, ale zas ich nie je ani tak málo...) ich mať aj s mužom ktorého nikdy nebude milovať, ale aspoň aby bol prachatý a postaral sa o jej deti.
      Typickým príkladom zo Slovenska je Boris Kollár. Deti má asi s piatimi ženami, a väčšine z nich (ak nie každej) šlo v prvom rade o to, aby mali S ISTOTOU zabezpečené deti. A to milionár Boris Kollár nemá problém zabezpečiť.
      Tak isto je dôležité vedieť, že keby sa ženy nemuseli vydávať, nevydávali by sa. Manželstvo je inštutúciou, ktorú zaviedol do reality MUŽ. ... Predtým sa totiž žilo v komúnach, v ktorých neexistoval pojem "otec"..... Existovali matky, "strýkovia" a deti. Až keď začal z určitých dôvodov vznikať súkromný majetok, tak až vtedy začali vznikať manželstvá.... S príchodom súkromného majetku muž chcel, aby po ňom zdedilo majetok jeho biologické dieťa. A aby mal istotu že patrí jemu, tak vo vtedajšej dobe (a ešte aj v nedávnej minulosti) muž chcel uzavrieť manželstvo LEN S PANNOU, aby mal istotu, že po svadobnej noci o 9 mesiacov bude otcom ON... Preto aj svoju ženu strážil ako oko v hlave (hlavne prvé dva mesiace od oplodnenia), aby mal tú istotu.
      Žena potrebuje stať sa matkou, a mať postarané o svoje dieťa/deti, a byť milovanou od muža. Manželstvo ale nepotrebuje, a hoci v dnešnej dobe ženy túžia po manželstve (väčšina), tak to len preto, aby mali istotu (aspoň teoretickú), že muž sa o ich dieťa/deti postará, a neodíde od nej.... TO JE JEDINÝ DôVOD.
      Deti sú obrovský záväzok... Keď si ich už niekto urobí 2,3,4..... tak musí rátať s tým, že ich treba živiť, ale aj venovať sa im. Podľa mňa ten čo chce mať veľa detí, dáva najavo, že sa nechce zaoberať sebou, ale len svojimi deťmi. Ale zas v dobe "statkov", keď sa chodilo orať na pole a staralo sa o dobytok, tak vtedy sa plodilo toľko detí preto, aby si medzi sebou rozdelili prácu......
      ĽUDIA, TEŠME SA V AKEJ DOBE ŽIJEME.......... Vtedy sa žilo na statkoch, a KONKRÉTNY muž s KONKRÉTNOU ženou boli od seba oveľa závislejší, než teraz....
      Teraz, v dobe keď človek má 1-2 deti, nie je tak ťažké rozviesť sa a nájsť si niekoho... Ale v dobe keď mal človek statok, 4 či 5 detí.......tak si to len tak NEMOHLI DOVOLIŤ.................. A keď si muž so ženou prestali rozumieť, AJ TAK OSTALI SPOLU, neostávalo im prakticky nič iné..... Boli to "väzni" pod jednou strechou........
      Čím ďalej tým viac si uvedomujem, že "RODINA" (mama, otec a ich deti....žijúci v jednej domácnosti, fixne) nie je riešenie, ktoré by ľudí robilo šťastnými............ Odpoveďou je asi fakt KOMÚNA..........
      Rodina (taká akú ju poznáme) je vo väčšine prípadov VäZENÍM.........
      Veľmi veľa robia aj prírodné podmienky - podnebie............ Napr. taká komúna v Indii je omnoho ľahšie realizovateľná, než komúna napr. v SR či ČR.... (komúna = veľká "rodina" pozostávajúca z možno 50 - 500 členov).

      A ešte "čerešnička" na torte.......... Čoraz viac zažínam rozumieť tomu, že človek je tvor POLYGAMNÝ.......a to ako muž, tak žena...... Keby tomu nebolo tak, tak zadaný muž/ zadaná žena, ženatý muž/ vydatá žena by nemali myšlienky na erotiku s niekym iným než svojim parnterom........ A tak isto by neexistovalo pomyslenie "Hmmm....toho/tú by som chcela/chcel..........ale som zadaná, ženatý..."... Lenže to všetko existuje, a náš INŠTINKT funguje.............
      SME POLYGAMNÍ, s tým nič nenarobíme, akurát to môžeme potlačiť......

      Anketová otázka na záver tohto príspevku : ...Alebo radšej ju nepoložím.........

      Marek & Marek G.

      Vymazat
    6. A povez Marku,rika ti neco web vedy.sk ? :-),osobne ten web pokladam za bezvadnej napad a bezvadnou vec,je cennejsi nez si dokazeme predstavit:-).Tak trosku mi to prijde ze si tam ctes,coz chvalim!

      Vymazat
  3. Neprobehne tedy prirozene,ale probiha jako chytre a zaludne provadenej,rizenej projekt!

    OdpovědětVymazat
  4. "Takže vše vlastně probíhá, jak má." Tohle je prave hodne nebezpecna filosofie,stejna jako kazani cirkvi lidem aby byli spokojeny se svym(prej danym) osudem a neodporovali vrchnosti! Predpokladam,ze taky vidite ono nebezpeci hlasani bezpodminecny lasky ke vsem a vsemu,at je to jaky chce!Stale stejna strategie,jen terminy a podminky se menej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebezpečí miluju :DDDD

      Vymazat
    2. Pan Proud : O tú bezpodmienečnú lásku ide v tom zmysle, aby sme nestrácali energiu nenávisťou (viem o čom hovorím, ešte som sa z tej negatívnej energie nevymanil a ničí mi to zdravie...) voči niekomu konkrétnemu (jednotlivec - u mňa, spoločenstvo - u iných). Tu nejde o to, aby sme súhlasili s tým, čo robia illumináti a podobné skupiny.... Tu ide len o to, aby sme sa tým nezožierali.
      Čo sa týka tej bezpodmienečnej lásky, tak.... asi by sme ju mali mať len voči ľuďom, ktorí nám priamo nijak neubližujú - ktorí nás NECHCÚ ZNIČIŤ (fyzicky a psychicky - a hlavne - SCHVÁLNE). Voči tým "ostatným" by sme mali byť neutrálne naladení, ale zabojovať, ak sa dá, no bez nenávisti.
      To si myslím.

      Marek & Marek G.

      Vymazat
    3. všichni jsme stejní , každý z nás má v sobě boží jiskru, pro to jsme všichni spojeni ..jsme jedno

      Vymazat
    4. Aby platilo Marku cos napsal,muselo by se to taky vzdycky upresnit a hlavne oznamit vsem,kterejm ten pojem nadhodim,vzdycky kdyz ho pouziju,protoze jinak ,jak sis prave vsimnul,privadim lidi na zcesti,misto abych je naopak "pozdvihnul"!Reagovals presne spravne jak jsem chtel vyprovokovat a musim uznat,zes reagoval dobre,bez urazeni a s vysvetlenim,palec nahoru:-).Ale dal jsem priklad,jak beznej clovek chape ono "kazani: o bezpodminecny lasce,kdyz nedostane patricny vysvetleni ;-). A pro anonymniho,"zaplatpanbu" za to,ze nastesti vsichni stejni prave nejsme a mame kazdej svoji individualitu:-).Jisker muze mit clovek kolik chce,klidne celej pozar,vysokou pec,ale co je mu to platny,kdyz nevi co s tim :-)

      Vymazat
  5. Doktor Albert Sherwinski, astrofyzik pracující v Cambridge a člověk, který má blízko k NASA, se domnívá, že v červnu 2014 Sluneční soustavu zničí oblak kyseliny.

    Vědec je přesvědčen o tom, že v současné době se tento mrak pohybuje směrem k planetě. Ke střetu, po kterém všechno živé zemře, by mělo dojít právě v létě. Sherwinski poznamenal, že objev tohoto mraku potvrzuje „několik palčivých myšlenek teoretické fyziky“.
    NASA prohlásila, že o žádném kyselinovém oblaku neví. Existuje však názor, že specialisté záměrně skrývají některé špatné zprávy, aby nevyvolávali paniku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už aby to bylo! Těším se!

      Vymazat
    2. http://www.freepub.cz/2013/lez-v-roce-2014-zabije-zemi-vesmirny-mrak/

      Vymazat
  6. Veď ani ja sem už nechcem vrátiť keď to tu ostane tak jak je to teraz keď som bol malí tak sme chodili k rieke kde bolo také zátišie ako v raji a teraz za vozene smetím a na tom par cm ornice a kukurica.V jazere bolo toľko malých rybičiek čo vám šteklili nohy teraz po sezóne hnusná pena na kraji jazera rybky kde tu.Tak ma napadlo že aj zvieratká sa tiež robia depopuláciu a ešte k tomu aj stromy že by s finančných dôvodov asi nie ale tým čo tu stvára kabala.

    OdpovědětVymazat
  7. Pozrite na tento web.
    http://www.vedy.sk/sk/folder18.php#telegonia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Citujem z tvojho odkazu : "...Muž, ktorý ruší panenstvo, neodovzdáva iba Obrazy Ducha a Krvi svojho Rodu, ale odovzdáva aj energiu jedného roka svojho života..."
      ...Ako dobre, že som si nenašiel záľubu v "rušení panenstva", a stratil som tak len rok.... :D ....

      Marek & Marek G.

      Vymazat
    2. Ešte si dovolím citovať otázku aj s odpoveďou z tohto tebou uvedeného odkazu : "Znamená to, že pri každom pohlavnom styku muž okrem odtlačku svojich Obrazov Ducha a Krvi stráca ešte aj rok života?
      Ak žije so ženou, u ktorej je on prvým mužom v jej živote, tak len prvý raz stráca energiu 1 roka, bez ohľadu na to, koľko kontaktov so ženou bude mať do narodenia sa dieťaťa. Po narodení dieťaťa, pri nasledujúcom kontakte dáva žene energiu 9 mesiacov na narodenie sa druhého dieťaťa a tak ďalej. Ale ak muž vedie voľný pohlavný života, tak pri každom pohlavnom kontakte dáva každej žene energiu 1 roka svojho života."

      ...Tomu môže veriť len ovca =) Prečo ? Lebo potom by gigolovia mali mať od Stvoriteľa/Stvoriteľky zamýšľaný vek aspoň 200 rokov, a niektorí pornoherci, ktorí zároveň mávajú sex aj mimo natáčania, a "neviazane", aj 500 rokov....... ... Och, ten PÁTER DIJ..... Naučil sa naspamäť nejaké "predpísané knižky", a uveril absolútnym bludom... VEĎ JASNÉ, KRESŤANSTVO.... :-)...

      Marek & Marek G.

      Vymazat
    3. Tuplovaný Marek, volako si ťažko šaško zmätený

      Vymazat
  8. aj u nas sa deti budu v ucebniciach ucit o chemtrails
    http://chemtrailsgrancanaria.blogspot.com.es/2014/01/adiestrando-la-infancia.html

    -AsgarD-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, už dokonce v NDR natočili nový díly Ferdy Mravence, normoš se tam baví mezi sebou řečmi typu "Freda musí letět vytvořit mraky, už dlouho nepršelo... " atd.. to se Ondřej Sekora obrací v hrobě nejspíš.. Jo dál vzpomínám že i v učebnicích někde píšou o chemtrails, tvorbě počasí... ty učebnice snad nejsou v oběhu ještě, ale jsou připravenýý

      Vymazat
  9. http://zivot.azet.sk/clanok/11664/hororove-vizie-juraja-mesika-uz-kupuje-trvanlive-potraviny.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ked to pisu na azet tak je to iste pravdive ,,,taketo vizie uz tu boli ale ked chce mat doma obchod nech nakupuje ,,,ako taketo hluposti moze niekto aj citat sirenie strachu a neistoty

      AsgarD

      Vymazat
  10. Je krásne mať deti. Chcela som mať štyri. Ale čím viac viem o svete, tým mám na to menšiu chuť. Človek má pomaly výčitky svedomia, že na aký svet ich to doviedol.
    Myslím, že tu v Európe a iných "vyspelých" častiach sveta pôrodnosť klesá nie len preto, že ľudia z rôznych príčin nechcú viac detí, ale nájde sa aj veľa takých, ktorí by chceli, no nemôžu. A tých myslím pribúda až podozrivo veľa. A som presvedčená, že to súvisí s tým čo jeme, ako žijeme a s vecami, ktoré nás obklopujú (plasty sú v tom až po uši, z toho, čo viem.)
    No a pokiaľ ide o tú akože nevyspelú časť sveta, tak tam sa pôrodnosť znižuje aj nenáhodne - riadene. Stačí sa pozrieť na škandál z 1995 na Filipínach. Nižšie uvádzam dva linky, kde sa dočítate, čo treba. Ten druhý článok je dosť dlhý, ak sa vám to nechce čítať celé, dajte na stránke vyhľadávať slovo Filipíny.
    http://www.slobodavockovani.sk/news/nadacia-billa-gatesa-sa-snazi-zamedzit-diskusii-o-toxickosti-ockovacich-vakcin-ktore-siri-do-sveta/
    http://www.slobodavockovani.sk/news/celosvetove-vyhlasenie-odporu-voci-povinnemu-ockovaniu/

    OdpovědětVymazat
  11. Pouze naivní blbky zadarmo rodí státům nové otroky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Trosku ukvapenej zaver,co? :-)))))))).Neradno zapominat na lidi,co maji deti z lasky a pro sebe!Na ty OPRAVDOVY pary. Ze se jim do toho potom namontuje "stat" a juvenilni justice je vysloveny nestesti,ale to uz je jiny tema.Zase plati: "nehaz vsechny do jednoho pytle!"

      Vymazat
    2. svatá prostoto-Vašek

      Vymazat
  12. Můj zlatý Marku! U dětí je žena ženou, žena dospívá porody a péčí o svá mláďata, k tomu byla stvořena, tak se opravdu realizuje. Myslíš, že lepší realizace pro ni je po porodu jediného dítěte chodit pak už jen do práce, do práce, do práce...až do zblbnutí, až do stáří...to je pro ni výhra? A proč má tolik z nich na prahu důchodu pocit, že jim život tak nějak utekl? Kdo má hodně dětí, vyhýbá se tomu zabývat se sám sebou...Hm. Ono to spíš vypadá tak, že dnešní lidé se tak moc zaobírají sami sebou, že už se zcela sobecky nechtějí s nikým dělit. A to nepovažuji za přednost, ale za úpadek, nezlob se na mě. Kdo má hodně dětí, nebojí se spíše vidět trochu dál, za roh...A když tu krásu pochopíš a oceníš, nemůžeš být už bohatší. Mám vysoké vzdělání s praxí, takže směle můžu říct, že jsem na věc mohla nahlédnout z obou břehů. ´Tento leden se mi narodilo páté děťátko. Můj pocit ženského naplnění je tak mohutný, že se k němu žádná vysoká škola ani nepřiblíží. PS: pouze naivní blbky žijí v tom, že rodí otroky. Eva, 44 let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No on to napsal prilis vulgarne a prilis tvrde,proto jsem se ozval taky,ale zamysleme se ciste prakticky a bez empatie! : Ano,dnesni zeny rodeji systemu budouci otroky! Naplnuje se Orwellova farma! A kdo ji nechce podporit,ten takovymu systemu dite neda!!! To je ale ovsem alarmujici skutecnost.Volil jsem kompromis, 1 dite! Mezi nami,on si ne kazdej muze dite dovolit v dnesni dobe boha penez.Ne kazdej poctive zijici a poctive se zivici,tak je to bohuzel nastaveny.Nesouhlasim s vasim pohledem: "cim vic deti,tim vic naplneni",nejsme veverky,a zeny nejsou "spermobanky"chteji taky jeste i svobodneji zit,nemam jim to za zly:-).Zaroven ale respektuju prani mit velkou rodinu,kdyz ji chteji "oba".Ale abysme svobodu mit deti a vychovat je podle nas,ve stastny rodine a pro stastnou budoucnost,musime proto zacit neco delat,protoze to se stalo minulosti! Jinak si musim myslet,ze zijete v tom,ze je vsechno v nejlepsim poradku? Ja vidim vsechno v nejhorsim neporadku a hlavne me zneklidnuje ze stav misto aby se lepsil,se rapidne horsi.Biju na poplach,ale vicemene marne,ovcani jsou uz systemem prilis rozmazleny a zaslepeny,znechuceny a poklesli na mysli,a to je moc spatne.To se musi zmenit.Kdyz nezmeni,stado pujde na smrt.Jina cesta neni.

      Vymazat
    2. Gratuluju k tomu novému ´´otrůčkovi:)´´ Ať se má čipera k světu. eM

      Vymazat
  13. To : Vlčice brdy - nechce sa mi veriť, že žena, ktorá mala alebo má deti, nosila ich, rodila ich, môže niečo tak trápne napísať. Vy ste sa pomýlili s nickom Vlčica, skôr zblúdilá vlčica, lebo vlčie matky sú tie najlepšie vo zvieracej ríši. B

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Vlčice jsou nejlepší matky ve zvířecí říši. A nejen ony dokáží při neperspektivních životních podmínkách zlikvidovat svůj vlastní vrh.
      U lidí je to jiné. Za Husákovy politiky zvýšení porodnosti a následných pobídek se narodili otroci, kteří získají nárok na odpočinek nejdříve po 50 letech intenzivního vykořisťování. Jejich děti jsou očkováním poškozeny dřív, než nastoupí povinnou školní docházku. Za 15 let z nich budou automatizované součásti vytvářející zisky NWO, neschopné prožít vlastní štěstí.
      Je na čase, sundat růžové brýle, smířit se s realitou a přestat s NWO spolupracovat. Vlčice to umí. A Vy?

      Vymazat
    2. Nehodnoťte, jak kdo je a bude schopný prožít vlastní štěstí! To prostě vědět nemůžete a je to od vás velice nabubřelé. Je to váš, jen váš úzký úhel pohledu, nenuťte ho jiným jako jedinou pravdu! S vaším postojem vlastně spolupracujete s NWO vy! Oni chtějí depopulaci, vy nechcete rodit - co si oni mohou přát víc,že?

      Vymazat
  14. I když to možná tak nevypadá, tak NWO populaci řídí. Nižší porodnost je jejich záměr ke snížení populace na Zemi. Nastavit obtížné ekonomické a jiné podmínky k potlačování porodnosti pro ně nebylo až tak obtížné. Tento záměr není tak rizikový jako třeba vyvolat globální katastrofu, nebo obrovský válečný konflikt. To by se totiž mohlo dotknout i těch, kterých se to dotknout nemá.
    Takže pro jednou s touto verzí, že NWO se nemusí ke snížení populace nijak snažit, protože probíhá přirozeně v úplném znění nesouhlasím.

    OdpovědětVymazat
  15. Trošku mimo téma. Prosím o radu, kam je možno nahrát videa na net mimo youtube, kde by tolik nešpehovali, jako na youtube. Pořád vás tam nutí něco propojovat, aby o vás věděli více. Proto jsem byl nucen tam účet zrušit. Přišel jsem tím i o videa. Tak přemýšlím založit účet jinde. Stránek je více, ale nevím, které by byly dobré méně špehovací. I když špehuje se kde co. Díky za radu.

    OdpovědětVymazat
  16. milý "anonymní", hledající bezpečný přístav na netu, dovedeš si představit, kolik stojí internet, kolik stojí jeho provoz, HW, SW? a teď si řekni - kdo na to má? a ten, kdo na to má, ten to také kontroluje. a odtud plyne odpověď na tvou otázku - není bezpečného internetu, vše je kontrolováno, tzv. svoboda internetu je řízena, co se zdá svobodné je pouze lakmus, indikátor, čidlo, které zachytává pro systém nebezpečné trendy a vyhodnocuje je. a někde za tím stojí ti, kteří to financují, kontrolují a vyhodnocují a třeba si říkají:" no, tak se podíváme, copak se nám tu dnes objevilo..." nebuďme naivní, vše je tak prosté...

    OdpovědětVymazat
  17. Tohle je zajímavé téma a mě se týká. Jsem žena, je mi 36 let a také jsem vždy zvažovala, jestli děti vůbec..protože počítám s tím že je možné, že se na muže spolehnout nemusím( to není narážka na muže ), lokalita va které žiji ( oblast Hané) není plná pracovních příležitostí a ještě, když přijdou nějaké další potíže, na rodinu se spolehnout taky nemohu ( moc z ní nezbylo).. víte, nedokázala jsem si to představit, byli jsme vychováni k odpovědnosti a také chcete dítěti dát něco navíc..s paní Adamcovou se mi změnil pohled, že všechno je možné bez ohledu na situaci, pomoc vždy existuje a mohla bych toto předat i dětem ( když budou chtít), aby věděli, jak tady žít bez ohledu, co se tady děje a bude dít..budoucnost vypadá lépe než mě dříve mohlo napadnout. Je to uklidňující. Moc Vás všechny zdravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak pro koho, to je zásadní věc !

      Vymazat
    2. Ponúkame súkromné, komerčné a osobné pôžičky s veľmi nízkymi ročnými úrokovými sadzbami až 2% v jednom roku až 50 rokoch splácania kdekoľvek na svete. Ponúkame úvery vo výške od 5 000 do 100 miliónov eur. Naše pôžičky sú dobre poistené pre maximálnu bezpečnosť je našou prioritou. Strácate spánok v noci, keď sa obávate, ako získať oprávneného veriteľa? Kousáš si nechty rýchlo? Namiesto toho, aby ste zasiahli, kontaktujte Mark Home Loan (úverové služby), špecialistov, ktorí pomáhajú zastaviť zlú úverovú históriu, nájsť riešenie, ktoré víťazstvo je naším poslaním. E-mail: Info.newspring.kredit@gmail.com
      Žiadatelia musia vyplniť formulár žiadosti po úvere:
      FORMULÁR ŽIADOSTI O ÚVERY
      Vaše meno a priezvisko *
      Tvoj email *
      Vaše telefónne číslo *
      Vaša adresa *
      Tvoje mesto *
      Štát / provincia *
      krajina *
      Sex *
      Dátum narodenia *
      Máte účet? *
      Žiadali ste predtým? *
      Požadované množstvo úveru *
      Dĺžka úveru *
      Účel úveru *
      Aplikovali ste v akejkoľvek úverovej spoločnosti pred *
      Pošlite mi naskenovanú kópiu svojho ID: *
      Pôžička E-mail: Info.newspring.kredit@gmail.com
      S pozdravom,
      Pán Mark Moel.
      Info.newspring.kredit@gmail.com

      Vymazat
  18. Re: jajan29. ledna 2014 19:34
    To vím, že bezpečný přístav není nikde, jen mi šlo o to, že Google/youtube chce teď po tobě údaje, které se pak propojí E-mail a přezdívka ( bez nich tě to nepustí dál a nejde to vrátit zpět když se tak stane, takže je to hodně okaté a při zpracovávání je to hned jasné i ve vyhledávačích. Chtěl jsem zrušit účet Google, ale ne účet youtube a to nejde. Když je e-mail někde uveden v nějaké kolonce a nemusím jej používat pro přihlašování, tak to také sledují, ale není to tak okaté a špehující. Možná moje chyba, že jsem tam dal domácí e-mail (UPC) a nevytvořil nějaký další jiný svůj, který ale jinak nepotřebuji. Co doporučíte místo youtube pokud chci mít možnost nějaké to video tam dát, abych pak mohl použít třeba k nějakému článku. Navíc mě youtube naštval, protože jsem třeba natočil náš sokolský karneval a už mě to upozornilo, že nemám autorská práva na hudbu, která přitom karnevalu hrála z reproduktoru.
    Díky.

    OdpovědětVymazat
  19. Neviem prečo si zamieňajú v poslednom čase pojmy ako pravý Žid (umreli v koncentrákoch aby sa parazit nabalil) a Chazar (parazit ktorý zbohatol na hosp. kríze na I. aj II. svet.vojne vlasni media,banky dal zabiť cára Ruska tak aj v Sarajeve Rakúsko-Uhorského panovníka mali jedno spoločne už v tej dobe nechceli NWO a tak dalej bola by to dobre hrubá kniha čo napáchali )

    A teraz zase Rusko s Puťinom a ZSSR pričom terajšie Rusko nemá nič spoločné zo ZSSR lebo od Cára je to prvý Rus ktorý je vo vysokej funkcii.Ani prezident a v UV nebol Rus ale večinov Chazari.

    Aj tu si to pletu robia to zámerne?

    http://slobodnemedia.wordpress.com/2014/03/23/protokoly-sionskych-mudrcov/

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.