jsem maminka sedmiměsíční krásné šikovné holčičky, která sleduje Tvůj blog už hezky dlouho. Protože vím, že se na blogu objevují i články týkající se očkování - a taky proto, že dcera není očkovaná a ani nebude - rozhodla jsem se napsat o jedné závažné věci. Nikde se o tom moc nemluví, pokud si za problematikou člověk nejde sám, jako ostatně u všech podstatných věcí :-)
Jde o to, že 8.1. má být zdravotním výborem schválená novela zákona o ochraně veřejného zdraví, která by v praxi uvedla i šílené sankce pro ty, kdo neočkovacím rodičům pomáhají. Tedy pro pediatry, školky, tábory atd., kteří vezmou neočkované dítě... Je nás plno, kdo s tím nesouhlasí, ale kdybys, prosím, vystavil ještě třeba tento odkaz
na svém blogu, aby se k této informaci dostalo víc lidí, myslím, že by to bylo skvělé :-)
Krásný víkend,
Anna
"Návrh novely zákona o ochraně veřejného zdraví představuje radikální krok směrem k ještě většímu vynucování očkování, bez veřejné debaty, bez pozornosti médií, v době, kdy ještě lidé budou pomalu procitat ze sváteční atmosféry. Já se o jeho znění dočetla pouze na facebookové stránce Rozalia (tedy sdružení, které se očkováním zabývá) a na blogu Zuzany Candiglioty, od níž přejímám nejdůležitější body:
- Mateřským školám a nově i provozovatelům tzv. dětských skupin a osobám provozujícím péči o děti do 3 let věku (fyzickým osobám na základě živnosti, právnickým osobám i bez podnikatelského oprávnění – tedy i neziskovým mateřským centrům nebo hlídacím klubům) bude hrozit pokuta až 500.000 Kč za přijetí dítěte, které není kompletně naočkované – § 50, § 92k odst. 4 a odst. 6 písm. d
- Školám, organizátorům škol v přírodě, dětských táborů a dalších zotavovacích akcí bude hrozit pokuta až 100.000 Kč za vyslání nebo přijetí dítěte, které není kompletně naočkované, a za nesplnění povinnosti pořídit výpisy z posudků o zdravotní způsobilosti dětí a následně je uchovat po dobu 6 měsíců od skončení akce – § 9 odst. 1 písm. a), § 92d odst. 3 písm. b) a odst. 7 písm. b)
- Praktickým dětským lékařům za nesplnění povinnosti provést povinné očkování bude hrozit pokuta až 3.000.000 Kč a za nesdělení informací hygienické stanici o jménu a bydlišti pacienta a datu a druhu jeho očkování či trvalé kontraindikaci až 2.000.000 Kč – § 45 odst. 2, § 51 odst. 1 písm. b), § 92k odst. 2 písm. c) a f) a odst. 6 písm. a), b)"
Dodatek od čtenářky:
Dobrý večer,
posílám pár poznámek k poslednímu příspěvku.
Zájem o projednávanou novelu lze vyjádřit i na místě, neboť jednání výborů jsou veřejná. Diskutovat však lze pouze se souhlasem výboru (viz jednací řád: http://www.psp.cz/docs/laws/ 1995/90.html#34).
Pozvánka na schůzi výboru pro zdravotnictví: http://www.psp.cz/sqw/text/ text2.sqw?idd=103032.
Link na novelu, vč. jejího zdůvodnění: http://www.psp.cz/sqw/text/ tiskt.sqw?O=7&CT=270&CT1=0.
Hezký večer přeje
A dodatek od čtenáře:
Hi tu Viktor, drive v diskusich obcas videt.
Diky ze jsi zpet, dobra volba alternativniho webu
Hele mně se to nechce rozepisovat, ale k tomuto: http://orgo-net. blogspot.cz/2015/01/ ministerstvo-zdravotnictvi- hodla-v.html
neslo by prihodit prispevěk: ze poslanci mají číst toto: http://www.psp.cz/sqw/ text/tiskt.sqw?O=7&CT=270&CT1= 0 a mají o něčem rozhodovat dle svého uvážení. ( sosnete 1. ze čtyř částí čtení, a když budete trpěliví, najdete možná část z tohoto: http://candigliota. blog.respekt.ihned.cz/c1- 63312960-jak-pritvrdit-s- povinnym-ockovanim- likvidacnimi-pokutami- navrhuje-ministerstvo
...to je výcuc o který jde
Myslíte, že oni vědí, pro co hlasujou?
A vědí to lidi ?
A dnes (7. 1.) jsem zjistil, že to neví naše pediatrička. Hodně se divila.
Díky
8. 1. 2015: Dodatek Orgonet:
Díky čtenáři za odkaz do komentářů http://www.mzcr.cz/dokumenty/zadna-nova-sankce-za-neockovani-deti-se-vuci-lekarum-nechystav-jednani-je-pouz_9909_1.html , kde se píše:
Žádná nová sankce za neočkování dětí se vůči lékařům nechystá, v jednání je pouze vyšší pokuta
V reakci na mylnou mediální interpretaci některých dopadů vládního návrhu zákona o ochraně veřejného zdraví považujeme za nutné uvést na pravou míru, že tento zákon nezavádí žádnou novou sankci vůči těm lékařům, kteří odmítnou provádět povinná očkování dětí. Znění normy zůstává v tomto ohledu stejné. Navrhovanou změnou je o jeden milion vyšší možná pokuta, nikoli podmínky pro její udělení. Pokud zákon v této podobě bude schválen, změní se tedy pouze horní hranice výše pokuty, a to z dosud platných maximálně dvou na maximálně tři miliony Kč.
Vyšší maximální hranici pokuty chce norma zavést proto, že povinnost se týká lékařů, kteří si mají být vědomi významu pravidelného očkování. I Česká lékařská komora označila postupy lékařů, kteří odmítají provádět povinná očkování, či podávají zákonným zástupcům informace v rozporu se zákonem, za postupy non lege artis. Takový postup lékaře ohrožuje zdraví nezletilého pacienta a může ve svém důsledku vést až ke vzniku epidemického výskytu nákazy.
Pokuta za neprovedení pravidelného očkování hrozí poskytovateli zdravotních služeb, který nesplní povinnost provést pravidelné očkování, ač o ně zákonný zástupce dítěte žádá. Pokud jde o odpírače očkování, nemůže za odepření očkování ze strany zákonného zástupce dítěte nést odpovědnost poskytovatel zdravotních služeb, neboť tím, kdo porušil zákon, není poskytovatel zdravotních služeb, ale zákonný zástupce dítěte.
Pro více informací kontaktujte Ministerstvo zdravotnictví ČR, tel.: 224 972 166
Odbor komunikace s veřejností, e-mail: tisk@mzcr.cz
Článek Idnes: Zavedením novely se vlastně nic nezmění: http://orgo-net.blogspot.cz/2015/01/zvyseni-sankci-za-neockovani.html
Odbor komunikace s veřejností, e-mail: tisk@mzcr.cz
Článek Idnes: Zavedením novely se vlastně nic nezmění: http://orgo-net.blogspot.cz/2015/01/zvyseni-sankci-za-neockovani.html
Divné je, že temnáři, kteří jsou v menšině, mávají s většinou tak, že si to pozemšťané nechají líbit. Smutné je, že řada lidí se nechává uplatit a stávají se ochotnými poskoky temnářů. Jak kdysi psal na orgo-netu dobrý a nedoceněný Aolian - kdyby některé přírodní bytosti nekolaborovaly s temnáři, tak by temnáři nedostali do vzduchu jediné letadlo.... Temnáři ochromují naši svobodnou vůli, otravují nás i naše děti mj. skrze nevhodné vakcíny, jedy ve vzduchu, vodě, jídle. Systematicky zanášejí šišinku, jako důležitý orgán mimosmyslového vnímání a udržují nás v karanténě. Přitom přírodní bytosti, neřkuli lidé, mají sílu semknout se a úspěšně vystoupit proti temnotě. Svobodnou vůli nám nikdo nemůže vzít. A máme na své straně Zdroj všeho Světla a Světelné strážce (mj. vyspělé bytosti z Agharty). Tak se snad kolektivní vědomí v nadcházejících týdnech povzbudí a pozvedne, hvězdy revoluci ve vědomí lidí během prvního čtvrtletí vysloveně nasvědčují.
OdpovědětVymazatDokud lidi půjdou na ruku všem, co oslavují temnou stranu, včetně své vlastní naduté hlavy - přesněji svého rozumu a budou z nich padat perly - vše v pořádku, vše, jak má být a temné bytosti mají vyšší úroveň než-li lidé, nejspíš se žádné změny nedočkáme.
VymazatTo bychom totiž ( po kolikáté už to tu bylo řečeno) museli opustit všechny ty modly ( a moudré "radiče" - kterým našeptávají temné bytosti) - které se ty za ty časy vystřídaly a byly po čase odvrhnuty, jako už nevyhovující... prostě se rozloučit už i s tou poslední garniturou, která své ovečky stahuje dolů...
Jak to tak bývá, pravda bolí a tak jí nikdo netleská, za to hloupostem a bezcitnostem tleská kdekdo, protože to náramně dává vyrůst egu a hezky ho to hladí po srsti - protože světe div se - hloupost a nadutost roste do závratných výšin - protože se sčítá s počtem stejně pochlebujících a vzájemně si lebedících ve společném hnoji- chro - chro - a rozum nic jiného nepotřebuje a je mu úplně jedno, jakým argumentům dá za pravdu ( sebevětší hovadině uvěří), jen proto, že mu to společné rochnění na jednom hnoji dělá děsně dobře a vůbec mu nevadí děsný puch, hlavně, že je pohodlíčko a že žrádlo dojde až k rypáku - tj. pohodlné argumenty, rozum se pak vůbec nemusí namáhat - přijít čemusi na kloub, stačí kývat a nechat blbost vyrůst až k nebesům... však co je většího, než-li společná blbost? No pro blbce, samozřejmě nic.
Putin: Přátelé! Nový rok už klepe na dveře. Je načase ho uvítat a říci svým blízkým hřejivá slova. Poděkovat jim za pochopení a za to, že je na ně spolehnutí, za trpělivost a starostlivost. Čím víc bude dobroty a lásky, tím větší bude naše sebedůvěra, tím budeme silnější, a to znamená, že určitě dosáhneme úspěchu.
VymazatČíst všechno: http://czech.ruvr.ru/2015_01_01/Putin-Rok-bude-takovy-jaky-ho-udelame-sami-1410/
Dobrotu a lásku může vyprodukovat pouze a jen srdce, rozum produkuje hlouposti, pokud si hraje na moudrého. A stejně tak jen a jen srdce může rozpoznat temnou lež obalenou do zářivého pláště lži. Rozum potřebujeme, abychom se zorientovali v našem světě, ale v duchovním potřebujeme srdce, jinak jsme stejní ztracenci v duchovním světě, jako psychicky silně narušení jedinci v našem světě.
Dokud jakýkoliv text, řeč, teorii - zasahující do duchovní sféry nebudeme poměřovat a poznávat srdcem, rozum nás svede do "pekla" najisto. Nemusím se rozepisovat o tom, jak taková cesta je snadná... kdo za něco stojí... nebude chtít prožít život na lenošce, ale bude chtít zařídit svým potomkům lepší svět. Pokud ti, co toho jsou schopni, konečně nevstanou z lenošky svého "všeznalého" rozumu, mohou klidně zůstat v té lenošce ležet už navěky - smrt a úpadek si je najde - dřív nebo později.
Právě a jenom teď máme možnost si dokázat, že se máme rádi... Že se konečně obrátíme na vyšší duchovní složky vlastní bytosti a budeme ji brát jako důležitější a celistvější, vědoucnější než upatlaný rozum, který se nechá kdekým až kde čím zmanipulovat... jen si každý vzpomeňme kolika bludům jsme každý věřili před nedávnem... Jak dlouho budeme ještě hledat další bludy, kterým bychom mohli věřit?
VymazatNa jakou "pravdu" se ještě pověsíme, jako závaží? Kdy se už konečně začneme chovat jako duchovní bytosti, nezávislé, samostatné, skutečně uznávající svou duchovní podstatu - pokud o duchovnosti jen mluvíme - plácáme slámu a žádný užitek z toho nebude ani žádný posun ke skutečnému poznání. Žádné zprostředkované poznání neexistuje - existuje jen pohodlně přijatý cizí názor, klidně i blud a nebo poznání - na vlastní kůži. Žádný slepenec - od každého trochu - nefunguje.
Tak se máme rádi nebo ne? Neexistuje žádný kompromis - žádné trochu - buď ano nebo ne. Pokud ano, necháme se vést srdcem a budeme plnohodnotně žít, pokud ne a budeme se pořád zaplétat do svých nebo cizích argumentů rozumu a postupně se zabijeme, protože život bez lásky nemá smysl a pokud nemáme rádi sebe, nemůžeme mít rádi ani nikoho jiného.
Když milujícímu rodiči budou před očima krájet dítě - řekne si - to je v pořádku? Nikdy tohle milující člověk neudělá, ani když to nebude jeho dítě... Lhostejnost je myšlenka od ďábla... Buď souhlasím nebo nesouhlasím... nebo se tím nezabývám, není to důležité. Je potřeba mít postoj, zvlášť k zásadním věcem. Chci lásku, dobro, spravedlnost a pravdu? Nechci..., neexistuje je mi to jedno - chci - nechci. Dokud nepostavíme rozum "do pozoru" a nevykážeme ho do prostoru, který mu patří - dopadneme jako Atlanťané. Jednou nás budou zkoumat jiné civilizace a divit se, proč skoro nikdo nepřežil...poučí se? Nebo to konečně zvládneme už teď my? Nikdy už pro nás nebude vhodnější okamžik ke spojení ve vyšších duchovních sférách, ke sdílení lidskosti, lásky a pravdy. A prvním schodem je naše vlastní srdce... je to v málo pohádkách ukazované?
Nemusíme pořádat kdoví jaké akce - stačí, když se rozhodneme - uvnitř sebe - tohle chci a zatím jdu, třeba nevím, jak, ale moje bytost za tím jde a dosáhne cíle... Dosáhne? nebo bude i nadále věřit lžím, že vše je v pořádku?
K celoplanetární změně nestačí jednotlivec, je potřeba více lidí, jak dlouho budeme ještě čekat, až nás spasí někdo jiný a jeho učení - jehož poslechem jen mrháme čas od skutečného vnitřního života, který odsouváme jako příliš bolestivý. Informace potřebujeme, ale jen ve chvíli, kdy nám srdce řekne, že je máme hledat... mnohem lepší je si povídat právě se srdcem - tehdy nám totiž nic neproteče mezi prsty, neomylně to poznáme a pochopíme - co je skutečně důležité...
Proč to furt svádět na temnáře (to s tou šišinkou a očkování a chemií atd.)...to jsme my.
VymazatA na druhou stranu anděly, přátele z vesmírných lodí apod. (dobré motivace, vedení)...to jsme také my.
Takže s tím srdcem naprosto souhlasím, začít u sebe, odvahu a jen si dát trochu pozor, co už je masírování ega a co je třeba k něčemu dobré.A spousta z těch co se teť dělají mistry jsou bývalí Atlanťané a pod, ale víme kam to dostali...a jedou opět podobně.Jo..Jo..má už navíc a za tím si stojím. Howg :-).
Nevím co si mám myslet o přátelských vesmírných lodích v kontextu s tím, co se odehrálo kdysi na Marsu - masivní (tedy ne zcela) vyhlazení života na povrchu planety umělými zásahy zřejmě z orbity planety. Doklady této zkázy jsou na Marsu patrné dodnes doslova "na každém kroku" včetně zvýšené radiace v atmosféře Marsu (obdobné hodnoty i na Zemi v místech jaderných výbuchů) !
VymazatFarmaceutický průmysl si vyrábí pacienty už od prvních dnů života lidské bytosti! Můj syn po jednom očkování začal kulhat a pak jeden den nemohl chodit vůbec. Na pohotovosti nám lékař potvrdil, že jde o následky očkování. Naštěstí je v pořádku. Pro nás to byl ale zdvižený prst a od té doby jsme proti očkování. Je to svinstvo a my se o tom bohužel museli přesvědčit osobně. Jitka
OdpovědětVymazatDobrý den, no očkování nemůžete ze zákona odmítnout ( nebo se aspoň o to všichni snaží ), ale ústava mi umožňuje očkování odmítnout. A samozřejmě ústava je "víc než zákon". To je citace mé známé - doktorky. Ale samozřejmě cizímu by to nikdy neřekla. Já už mám děti větší a očkované :-( , ale nebál bych se jít do soudního sporu s ministerstvem zdravotnictví.
VymazatPodle názoru ministerstva zdravotnictví je povinné očkování v souladu s Ústavou:
Vymazat"Oblasti právní úpravy ochrany veřejného zdraví se dotýká nález Ústavního soud ze dne 3.
února 2011, čj. III. ÚS 449/06, vydaný v oblasti povinnosti zákonných zástupců nezletilých
osob podrobit se pravidelnému očkování. Z citovaného nálezu Ústavního soudu pokud jde o
vztah předmětné úpravy zákona o ochraně veřejného zdraví a Úmluvy na ochranu lidských
práv a důstojnosti lidské bytosti v souvislosti s aplikací biologie a medicíny (Úmluva
vyhlášená ve Sbírce mezinárodních smluv pod č. 96/2001) plyne, že v obecné rovině je
povinné očkování ospravedlnitelné nejen ve vztahu k čl. 5 a 6 této Úmluvy, ale i k dalším
základním právům občana podle Ústavy ČR a Listiny základních práv a svobod. Tedy
povinné očkování je i ve vztahu k základnímu právu svobodně projevovat náboženství nebo
víru přípustným omezením tohoto práva, neboť jde evidentně o opatření v demokratické
společnosti nezbytné pro ochranu veřejné bezpečnosti, zdraví a práv a svobod druhých.
Správní orgány však musí zvažovat výjimečné nesankcionování povinnosti podrobit se
očkování, jsou-li dány okolnosti, které zásadním způsobem volají pro zachování autonomie
povinné osoby."
Názor ministra mě vůbec nezajímá, mě zajímá pouze litera zákona nebo Ústavy!
Vymazatto Anonymní6. ledna 2015 14:12
Vymazatnj, hajzl hajzla kryje. Dělaj takový zákony, aby si je "oni" mohli vykládat po svým. Viz např rozhodnutí nejvyššího soudu čr z posledních let .
Ale jak říkám, pokud člověk chce, poradí si.
http://www.omsj.org/corruption/cfrmap
OdpovědětVymazatCFR: Unvaccinated are Healthier than Vaccinated Populations
March 30, 2014
(REFUSERS) – (Comment) The Council on Foreign Relations (CFR) recently published a disease map purporting to show that disease outbreaks are the fault of the unvaccinated. While the mainstream media like PBS ran the story, they missed the fact that the CFR map shows the highest disease outbreaks in the most-vaccinated populations.
No pravda, pěkný komentář, ale přeci očkované lidi se nemusí bát těch neočkovaných ne?? Proto se přece nechali očkovat :-) :-) tak se bát nemusí ...
VymazatJe to jen zase známé a osvědčené "vyhánění čerta ďáblem". A lidští pitomečkové na to stále a znovu slyší...
VymazatAnonymní5. ledna 2015 21:59: Díky, žes mi nahrál, už dlouho jsem to chtěl někde napsat.
VymazatCo to je za demenci, že se očkovaní bojí neočkovaných, když by měli být imunní? Vynucování očkování je logický důkaz, že nejde o zdraví lidí nebo to mi snad chcete říct, že se všichni ti s očkováním souhlasící lidé dobrovolně přiznávají, že tomu vlastně VŮBEC NEVĚŘÍ? :D A kdyby tomu tedy ti lidé nevěřili, tak proč to do sebe nechaj dávat resp. kde berou tu jistotu, že jsou mezi očkovanými lidmi v "bezpečí" a mezi ostatními ne, když tomu nevěří? Přece nikdo nemůže nikomu vnucovat, aby byl "zdravej", i kdyby to očkování fakt fungovalo a bez nežádoucích účinků.
Řečeno slovy člověka, který o tom prd ví, ale má vlastní myšlení: Pokud mají očkovaní lidé důvod se bát neočkovaných, tak na co to kurva je, to očkování? Sorry lidi, ale tahle logika je pro mě absolutně nepochopitelná.
Kdo čte orgonet a jiné, tak pravděpodobně nepatří mezi lidi, kteří o tom nic neví, ale jak ukazuje položená otázka výše, tak i nevědoucí lidé by se měli logicky ptát, takže kdo to očkování bere jako normál, tak fakt nemá vlastní úsudek a jen jednoduše žere propagandu i s navijákem.
No hurá...konečně selský rozum a stačí ....co...jenže skuste s tím jít do parlamentu :-).
VymazatCo to (bez těch kurev atd.). někam napsat..poslat...sestrojit petici...takto jednoduchou...hned se přidám.
Museli bychom vytvořit něco jako občanskou společnost či politickou stranu, a jedině tak se dá něco protlačit do poslanec.sněmovny a senátu. To zn.že musíme jít po "stranické linii", jinak se to míjí účinkem ! Tzn.naoko jakoby spolupracovat, ale přitom tvrdě vymáhat svoje požadavky za pomoci těch, co nám jsou ochotni naslouchat a pomoci ke změnám, kterých bychom chtěli dosáhnout. Tlačit na ty vyžraný parchanty v poslaneckých a senátních lavicích, a znovu a znovu tlačit a tlačit...až jim bude ouzko, a prolomíme jejich temnářství.
Vymazatmoc hezký komentář ale právě tu svobodnou vůli má každý i v tom očkování dětí,že dostane strach a uposlechne vyhrůžky je už další věcí.Lidé by se měli semknout proti zlu,ale to by se nejdříve museli zbavit toho strachu,to je jedna s překářek,pro kterou jsme tady a jsme tímto procesem bytí na Zemi zkoušeni.Až se rozhodneme,že jediné co je reálné je spoluexistence ve Stvořiteli a že strach není nic jiného,než naše lidská vlastnost a s věčnou existencí duše nemá nic společného,pak se osvobodíme a projdeme touto zkouškou tady na Zemi ....
OdpovědětVymazatMusel byste se tudíž podvolit možným perzekucím, odebírání dětí z rodin apod., pokud chcete projevit odpor či svobodnou vůli proti jakémukoli režimu na tomto světě. Všechny režimy jedou vpodstatě podle stejného schématu : hrozby - násilí - strach ! Ať jsou nalevo, uprostřed nebo napravo. To jen hloupé ovčanstvo si nechává od médií a politiků nakukávat, že je tomu jinak.
VymazatEšteže som muž, a dám si veľký pozor... Mám 27 rokov, a vidím to tak, že si počkám možno aj do svojej 50-tky (zdravo žijem, robím hladovky, atď, zachovám si zdravie), keď skôr sa to nezmení a nebude tu tak, ako bude. TIEŽ V ŽIVOTE NECHCEM DAŤ SVOJE BUDÚCE DIEŤA OČKOVAŤ. A keď to o 10-20 rokov bude ešte horšie ako teraz, asi ostanem bezdetný. Keď ostanem bezdetný bude to to síce smutné, ale nebude to pre mňa najväčšia tragédia na svete.
OdpovědětVymazatMarek & Marek G.
O tom myslím zpívá v jedné písni skupina Peha - Počkám si na zázrak
Vymazatnwo počítá s tím, že ti tzv.nepřizpůsobiví, budou vyčleněni ze společnosti do rezervací a na pusté ostrovy, aby brzy vyhynuli. Ani hroby mít nebudou.
VymazatPřesně tak to vidím i já, s tím dítětem. Prostě v tomhle systému odmítám mít dítě, protože se nebudu bezmocně dívat na to, jak by moje dítě bylo nuceno přijímat sračky už od samotného narození očkováním počínaje až po sračky informační v povinné školní docházce. Za to mě to fakt nestojí, protože bych se akorát nasral... Ostatně kdo ví, jak dlouho tady ještě budu...
VymazatUž jen krátce kratičce. Myslím, že to s bídou dotáhneme jako svět k roku 2020.
VymazatTo jste teda frajeři...takže rozmnožovat se budou poze ti...co jim je to putýnka....takže vy jste z toho venku...doooobrýýýý. No jestli sena to vybodnete a dokonce plánujete, že to bude horší...tak vám to možná vyjde. Díky nechci...já si to plánuji jinak :-)....a tím nemyslím sluníčkově...i když, furt lepší než to co leze z vás...a já tak věřila mladé generaci.....jdete do sebe sakra chlapi :-)
VymazatNebyli na vojně, tak jacípak chlapi .... poseroutkové a mamánkové jsou to. Ti nás nezachrání. Spíš budou utíkat pod sukně svých matek a za kalhoty svých otců. Temnáři je tak mají tam, kde je chtěli mít. Budou to muset za mladé "vzít do ruky staří fotři", jestli se má vůbec něco změnit k prospěchu lidí, občanů.
VymazatVŠEM, kteří přemýšlejí jak nenechat svoje milovaný dítě očkovat:
VymazatJde to. Jsme národ švejků, mrkněte na ten film znovu a ono Vás jistě "něco" napadne.
PS
Rozdíly mezi očko a neočko dětmi jsou JASNĚ vidět už v prvních měsících jeho života!!!
Anonymní10. ledna 2015 10:48
VymazatAno. Děkuju Vám.
Ale nesouhlas s tou vojnou, ta toho chlapa "neudělá", to jsou jen kecy, Chlap potřebuje mnohem víc než vojnu.
Dovolte mi doplnit- ať už si to plně uvědomujete či ne, píšete Pravdu ve větě "Budou to muset za mladé vzít do ruky staří fotři" .
Protože právě ti "staří fotři" by měli bejt víc než nápomocni, aby odčinili svou vlastní chybu, kterou udělali před několika tisíci lety, kdy jejich špatným rozhodnutím zavinili přístup tmářů do jinak tisícelet (!) odolávajícího území Vedrussů, Védické Rusi, kteří vpustili cizince mezi sebe, a postupně tak pátou kolonou začal rozvrat Védické říše - zevnitř když to nešlo zvenku...
Jsme ne stejný lodi, nejen staří fotři, ale i mladí fotři, matky, děti, MY všichni se podílíme na navrácení toho, co nám bylo zprvu darováno a pak naší vlastní chybou ukradeno.
MOR HO!
To vědí temnáři již celé věky, že pokud se jim nedaří čelní frontový útok, použijí známou hebrejskou poučku : když se dva perou, třetí se směje (jinými slovy - má z toho prospěch). A tak se podařilo např.infikovat vnitřním rozkolem velkomoravskou vládnoucí dynastii a zničit šmahem celou Velkomoravskou říši. Podobně nebylo možné porazit husity zvenčí. A tak bylo přistoupeno na rozklad zevnitř. Úspěch nepřátel na tomto poli nenechal na sebe dlouho čekat - bitva u Lipan - bratrovražedná válka ! Podobné to je se současnými tzv.teror.útoky ve Francii. A budou následovat další falešné prapory uzavírajícího se kruhu globalizace nwo !
VymazatMohou si to dovolit, protože užitečných idiotů je mezi veřejností víc než dost. Možná i většina. Obchod se strachem je největší byznys jaký lze ve světě najít. Souvisí to s vulgárním materialismem a s vírou v to, že člověk je jen hromada masa nadaná inteligencí. Až lidi pochopí jak funguje příroda a jakými nezměrnými silami vládne, začne se blýskat na lepší časy a přinutí elity, aby skončily s tou devastací lidské populace.
OdpovědětVymazatKdyž nám ve škole delší dobu netopili a učili jsme se v zimních bundách, tak jsme se celá třída několikrát sebrali a odešli. Nemohli s tím nic udělat a konečně zařídili opravu...Koupím potravní doplněk s prošlou expirací a jdu ho vrátit. Prodavač odmítne vzít zboží zpět a vrátit peníze. Ale lidé ve frontě nezůstali potiše a začali prodavači vytýkat, že prodává prošlé zboží. Pak obrátil a peníze vrátil. Asi jsme mnozí zažili podobné situace a vidíme, že efektů z lidské vzájemnosti a spolupráce málo využíváme. Jinými slovy - lidé bezpochyby mají obrovskou sílu, když jsou zajedno. Proto nám temnáři po tisíciletí vtloukali do hlavy, abychom si každý hrabal na tom svém a rozdělovali nás (nedostatek spolupráce je zřejmý mezi neprobuzenými i probuzenými lidmi). Zvířecí smečka kolikrát spolupracuje lépe než skupina lidí. Když zavřeme zvířata, mají silné instinkty se osvobodit a utéci zpátky do volnosti. My lidé jsme se nechali od temnářů zavřít do pozemské karantény a zmanipulovaného reinkarnačního mechanismu, žijeme pod technologickým závojem izolováni od vyšších vesmírných dimenzí. Ani nevíme, jaké je závojem nestíněné světlo. Temnáři nás dali pod kontrolu a pokusili se zmanipulovat tak, abychom ztracenou svobodu nechtěli zpátky, šli sami proti sobě, abychom jim to tady vyklidili a už je nedráždili světlem našich duší. A jak už se tady na orgo-netu psalo: kam to jako celek nakloníme? Přeje si vůbec většina (nebo aspoň kritické množství populace), aby se začalo blýskat na lepší časy?
OdpovědětVymazatStačí připomenout legendu z Velké Moravy o třech synech a třech prutech. Starý panovník poučoval svoje syny tak, že každého z nich nechal zkusit zlomit svazek tří silných prutů. Ani jednomu se to nepodařilo. Pak je nechal lámat pruty jeden po druhém,a to šlo poměrně snadno. Tím jim ukázal, že pokud budou vždy při sobě, nikdo je nepřemůže, a nikdo jim nevezme ani zemi ani moc. Pokud to však dělat nebudou, nepřátelé je snadno a rychle roznesou na kopytech svých koní.
VymazatJá se nakláním k tomu dobrému, ti co to tu čtou, tak snad taky...takže nás asi bude dost....víc než 1/3 a to by mělo stačit..podle nějakých odborných teorií o přirozené pokroku To bylo kus teorie.
VymazatV praxi...spoustalidí se "Ústně" přiklání ..v realitě jim buď nedochází jednoduché spojitosti....či si to tak trochu předělají do nenápadna a omluví přežitím...takže...snad nás je alespoň ta třetina....držím nám palce...já jsm 1 a znám další 3až4...co nejen mluví, ale i praktikují...to jde ne?
V Janově Zjevení je uveden počet zachráněných 144.000 lidských duší. Někde jsem četl, že tento počet má snad také určovat počet plně probuzených a transformovaných duší mezi lidmi jako spouštěč fenoménu sté opice. Asi ještě ten počet není naplněn podle dosud probíhajících destruktivních, zlých událostí ve světě pod taktovkou temných. Na druhou stranu se zdá, že se ten počet stále zvětšuje, neboť ovčanskost lidí je stále čím dál tím více narušována k nevoli temných :-)
VymazatHi tu Viktor, drive v diskusich obcas videt.
OdpovědětVymazatDiky ze jsi zpet, dobra volba alternativniho webu
Hele mně se to nechce rozepisovat, ale k tomuto: http://orgo-net.blogspot.cz/2015/01/ministerstvo-zdravotnictvi-hodla-v.html
neslo by prihodit prispevěk: ze poslanci mají číst toto: http://www.psp.cz/sqw/text/tiskt.sqw?O=7&CT=270&CT1=0 a mají o něčem rozhodovat dle svého uvážení. ( sosnete 1. ze čtyř částí čtení, a když budete trpěliví, najdete možná část z tohoto: http://candigliota.blog.respekt.ihned.cz/c1-63312960-jak-pritvrdit-s-povinnym-ockovanim-likvidacnimi-pokutami-navrhuje-ministerstvo
...to je výcuc o který jde
Myslíte, že oni vědí, pro co hlasujou?
A vědí to lidi ?
A dnes jsem zjistil, že to neví naše pediatrička. Hodně se divila.
Díky
Spoustu věcí si necháváme zbytečně líbit... Máme mimo jiné jednu z nejvyšších cen elektřiny, jedny z nejvyšších poplatků telefon. operátorům a za bankovní operace v Evropě. Nehledě na to, že průměrná mzda je u nás cca na 30% průměrné německé mzdy. Složení pracích prášků prodávaných na našem území je podřadné. Kupte si Persil ve Vídni a vyperte a uvidíte. Ovoce a zelenina se u nás prodává ve snížené kvalitě, často nahnilé a s plísněmi těsně před úplným zkažením (ve Vídni by se takový odpad nemohl dostat na prodejní pulty)... Protože lidí, kteří si to nechají líbit, je mnoho, je to naše většinové rozhodnutí, tak proč by to na nás nezkoušeli a více netlačili na pilu?
OdpovědětVymazatočkování je "povinné z vyhlášky" ale NE ze zákona, tudíž např Zákl listina lidských práv a svobod ajiné má vyšší moc než tato vyhláška...
OdpovědětVymazatsv.
To je ale potřeba mezi lidmi šířit, poněvadž poznání, které máte Vy, nemá každý druhý neb třetí občan !
VymazatAnonymní 10. ledna 2015 10:56
Vymazatz Vašeho pohledu možná pravda, šířím to kde se dá, anonymně.
Namítnout lze že každý člověk má svou vůli a svůj rozum, má přístup ke stejným datům jako já... jen jsou lidi líný hledat a učit se, tak to je .. Jenže ono je to dokope a to doslova! Utrpení už bylo přiliš mnoho.
jsem připraven poradit, stačí napsat sem. Tu na orgonetu jsou výborný odkazy, doporučuju
http://www.slobodavockovani.sk/
a číííííííííííííst, nic není zadarmo :-)
přidávám tedy pár odkazů:
Vymazat1/ Očkovacia ruleta: skúsenosti, riziká a alternatívy — 27. Jasonova cesta
http://www.slobodavockovani.sk/news/ockovacia-ruleta-skusenosti-rizika-a-alternativy-27-jasonova-cesta/
2/ Ten, čo vám v diskusii odpíše, že očkovanie je bezpečné, účinné a nespôsobuje autizmus, nemusí byť človek — môže to byť robot!
http://www.slobodavockovani.sk/news/ten-co-vam-v-diskusii-odpise-ze-ockovanie-je-bezpecne-ucinne-a-nesposobuje-autizmus-nemusi-byt-clovek-moze-to-byt-robot/
3/
http://www.slobodavockovani.sk/news/ockovacia-ruleta-skusenosti-rizika-a-alternativy-26-dokazy-poskodenia-zdravia-ockovanim/
-------------
a výroky doktorů např.:
„K lekárom treba vo všeobecnosti pristupovať s rovnakou mierou dôvery ako k predavačom ojazdených áut.“
Dr. Robert S. Mendelsohn:
„Confessions of a Medical Heretic“
(„Spoveď lekárskeho kacíra“,
v češtine vyšlo ako „Nevěř doktorům“
Test, ktorému sú nakoniec podrobené všetky spôsoby liečby, je: či sú pre lekárov výnosné alebo nie.“
George Bernard Shaw:
„The Doctor's Dilemma“
(„Lekárova dilema“
zdroj
http://www.slobodavockovani.sk/
http://www.slobodavockovani.sk/news/leukemia-po-ockovani-infanrix-hexa/
Vymazathttp://www.slobodavockovani.sk/news/obsah-serialu-clankov-mudr-ludmily-elekovej-v-casopise-medunka/
VymazatBudete se asi divit, ale mnoho přemnoho lidí nemá na spostu věcí, událostí apod. skutečný vlastní názor. A často přizvukují tam, kde se hodně halasí, předvádí a kejkluje (média). Lidi mají prostě divadlo rádi !
Vymazatnedivím se, je to dost smutný, nerad přiznám že asi máte pravdu...
VymazatA tito lidé ani netuší co je na ně ušitý za boudu...
Vím to, jedni z mých nejbližších též denodenně sledují TV a nejlepe všechny kanály u zpráv, prej "aby jim něco neuteklo", a "aby měli přehled co se děje", apod.
Snažil jsem se vysvětlit leč marně. Jejich volba a iluze. I takovej je život.
Včerejší (7. 1.) vyjádření k tématu pokuty za neočkování na stránkách Min. zdravotnictví:
OdpovědětVymazathttp://www.mzcr.cz/dokumenty/zadna-nova-sankce-za-neockovani-deti-se-vuci-lekarum-nechystav-jednani-je-pouz_9909_1.html
Pozor! Vypadá to, že Ministerstvo zdravotnictví ČR uvádí lživá fakta. Pohov.
Vymazata to v tomto odkazu:
http://www.mzcr.cz/dokumenty/zadna-nova-sankce-za-neockovani-deti-se-vuci-lekarum-nechystav-jednani-je-pouz_9909_1.html
je v posledním odstavci uvedeno cituju:
" ... Pokud jde o odpírače očkování, nemůže za odepření očkování ze strany zákonného zástupce dítěte nést odpovědnost poskytovatel zdravotních služeb, neboť tím, kdo porušil zákon, není poskytovatel zdravotních služeb, ale zákonný zástupce dítěte."
Lež je v tom, že pokud rodič odepře očkování, tak tím neporušuje Zákon, ale Vyhlášku - toho samého ministerstva zdravotnictví.
zdroj citace: http://www.mzcr.cz
------------------------
pro jistotu zkopíruju celý jejich text z toho webu sem:
Žádná nová sankce za neočkování dětí se vůči lékařům nechystá, v jednání je pouze vyšší pokuta
V reakci na mylnou mediální interpretaci některých dopadů vládního návrhu zákona o ochraně veřejného zdraví považujeme za nutné uvést na pravou míru, že tento zákon nezavádí žádnou novou sankci vůči těm lékařům, kteří odmítnou provádět povinná očkování dětí. Znění normy zůstává v tomto ohledu stejné. Navrhovanou změnou je o jeden milion vyšší možná pokuta, nikoli podmínky pro její udělení. Pokud zákon v této podobě bude schválen, změní se tedy pouze horní hranice výše pokuty, a to z dosud platných maximálně dvou na maximálně tři miliony Kč.
Vyšší maximální hranici pokuty chce norma zavést proto, že povinnost se týká lékařů, kteří si mají být vědomi významu pravidelného očkování. I Česká lékařská komora označila postupy lékařů, kteří odmítají provádět povinná očkování, či podávají zákonným zástupcům informace v rozporu se zákonem, za postupy non lege artis. Takový postup lékaře ohrožuje zdraví nezletilého pacienta a může ve svém důsledku vést až ke vzniku epidemického výskytu nákazy.
Pokuta za neprovedení pravidelného očkování hrozí poskytovateli zdravotních služeb, který nesplní povinnost provést pravidelné očkování, ač o ně zákonný zástupce dítěte žádá. Pokud jde o odpírače očkování, nemůže za odepření očkování ze strany zákonného zástupce dítěte nést odpovědnost poskytovatel zdravotních služeb, neboť tím, kdo porušil zákon, není poskytovatel zdravotních služeb, ale zákonný zástupce dítěte.
Pro více informací kontaktujte Ministerstvo zdravotnictví ČR, tel.: 224 972 166
Odbor komunikace s veřejností, e-mail: tisk@mzcr.cz
Přílohy
TZ_Očkování_7.1.2015 (DOC, 170Kb)
Ono to má též jeden logický aspekt. Pro očkované dítě nemůže z principu být neočkované dítě rizikem. Prostě to je funkce očkování, zařídí, že imunitní systém si s příslušnou nemocí poradí a nemoc nepropukne. Dokáže někdo medicínsky vysvětlit v čem je neočkované dítě pro ta ostatní děcka rizikem?
OdpovědětVymazatJde o prachy. Člověk je až na posledním místě.
Run, run a zase run (útok) na naše peněženky a účty, nic jiného v tom nehledejte :-)
Vymazatto
VymazatAnonymní 9. ledna 2015 16:10
Anonymní 10. ledna 2015 10:57
Nejde o prachy. Jde o zdecimování lidské rasy. O degradaci Člověka.
(!)
To první nevylučuje to vaše, a to vaše nevylučuje to první
VymazatAno. Prioritní je decimování lidské rasy, člověka. Peníze jsou jen prostředek, papírky, nesmysl.. Cítím že se shodneme.
VymazatTen podvod je tak kolosální, že pro občana co se např právě "vrátil od televizních novin" je dost nepochopitelný, jak by to vubec mohli dokázat.
Jednoduše. Přemýšleli vlastní hlavou na rozdíl od toho občana. Ten se nechal jen "houpat" těmi lžmi.