Stránky

20. března 2015

K přesunu konvoje má Idnes "správnou" protiruskou diskusi, Novinky protiamerickou. Jak je to možné?

Novinář z Novinek je normální, nebo tu diskusi někdo nepohlídal, což si odskáče?

Sepsal Orgonet 20. 3. 2015

Dnes odpoledne vyšly na Novinkách a Idnes, které pokládám za celkem rovnocenné co do "kvality" informací,  články na stejné téma: ministr Stropnický obhajuje průjezd americké armády.

Články se poněkud liší přístupem k informacím, jak můžete porovnat na níže uvedených odkazech, (ale to můžete přeskočit, to není cílem tohoto článku).

Článek Idnesu je bulvárně podbízivý, emotivní: Stropnický: Nešvejkujme, USA jsou spojenci. Provokatéry kolony objedou, 20. března 2015 15:05, aktualizováno 15:43
Celý článek: http://zpravy.idnes.cz/ministr-stropnicky-k-americkemu-konvoji-v-cesku-f6d-/domaci.aspx?c=A150320_135828_domaci_jw

Článek Novinek je docela normálně střízlivě věcný: Na provokace jsme připraveni, hlásí armáda k průjezdu amerických vojsk, Dnes 16:23, Celý článek: http://www.novinky.cz/domaci/364848-na-provokace-jsme-pripraveni-hlasi-armada-k-prujezdu-americkych-vojsk.html

Mnohem zajímavější však je, jaká diskuse se nachází pod jednotlivými články. Porovnejte: 

Diskuse na Idnes

Diskuse na Idnes obsahovala v dobu mého náhledu 1 421 příspěvků. Nikoli věcných, ale vesměs primitivně protiruských, obsahujících pouhé nadávky na Rusko (což je na idnes normálním jevem). 

Tento druh diskuse, kdy pár okamžiků po vydání článku je pod ním už třeba 700 komentářů, je zjevně buď vyráběn roboticky, či je dílem několika placených diskutérů, z nichž každý píše pod několika/mnoha pseudonymy, univerzální protiruské/protikomunistické příspěvky hodící se k jakémukoli článku, kde je slovo Rusko, mají předem připravené a jen je vyvěsí.  Nezdá se mi možné, že by tolik lidí článek četlo a cítilo potřebu vychrlit nějaký plivanec na Rusko. To musí být organizované.
Malá statistika:
Z 25 komentářů Idnes  na stránce Doporučené je:
11 protiruskýcch
7 protikomunistických
5 chválících průjezd
1 lehce ironizující průjezd (asi cenzurou nepochopen)
1 mimo téma
čili 0% ideologicky "závadných" komentářů.

Tento článek tedy patřil ke "sledovaným", a byla na něj nasazena plná síla propagandistické umělé diskuse. Normální čtenář do takové diskuse nemá šanci zasáhnout, protože jeho nesouhlasný příspěvek se ve stovkách umělých komentářů naprosto ztratí. Reagovat na něco věcně nemá smysl, v těch stovkách komentářů se vše ztratí. Hlavně, že většina příspěvků vydává protiruský povyk.

Idnes je tedy dnes po stránce propagandistické v pořádku, vyhověla.

Diskuse (verze Doporučeno) nejde zkopírovat, místo jmen (stejně falešných) se tisknou jakási numera, tak sem dávám printscreeny. (Pokud ty "diskusní perly" opravdu chcete číst, klikněte pro zvětšení).







Diskuse na Novinkách 

Diskuse na Novinkách obsahovala  v době mého náhledu 259 příspěvků (což pokládám za reálný počet od skutečných čtenářů), a kupodivu! jsou to převážně příspěvky "normálních lidí", kteří si zcela normálně a pochopitelně nepřejí, aby se nám tu promenádovala neblaze proslulá americká armáda. Ne že by se trollové zde neprojevili, ale jejich protiruské příspěvky (jsou v menšině) jsou silně omínusovány.

Malá statistika:
Ze 30 komentářů Novinek na stránce Doporučené je:
20 nesouhlasů s přejezdem
7 protiruských
3 protikomunistické
čili: 66% ideologicky "závadných" příspěvků!

Nevím, jak je to možné, že to takhle prošlo, že by to někdo zanedbal? Zapomněl nasadit robota a trolly? Nebo měl tu odvahu nechat to být schválně?

itka Gregorová, Velké Kunětice
Pátek, 20. března 2015, 16:26:47  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+41
Jo aha, tak ku Vyškovsku přijedou a Prahou budou končit?



Ondřej Kolář, Paseka

Pátek, 20. března 2015, 16:26:58  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
-80
Tak jako v Sudetech vítali Hitlera, tak jsou někteří zde připraveni vítat Putina, který nás přijede vzít pod svou ochranu.



Jiří Pešice, Osek u Rokycan

Pátek, 20. března 2015, 16:27:42  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+113
My jsme také připraveni. Vajec máme dostatek a pokud půjde do tuhýho, jsme připraveni splnit svou občanskou povinnost a postavit se za zájmy lidu :)))



Martin Micka, Jesenice u Prahy

Pátek, 20. března 2015, 16:28:30  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+112
Provokace je už to, jak je přesun medializován!!!



Mirek Jeřicha, Praha

Pátek, 20. března 2015, 16:28:30  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+142
Tady je docela zajímavý rozdílný pohled na věc - pan Stropnický prohlašuje, že jsou připraveni na to, že by konvoj mohl čelit při průjezdu republikou provokacím.
Já mám opačný názor - domnívám se, že provokací je průjezd vojenské kolony republikou.
(přesun mohl být bezproblémově po železnici - ale tady jde opravdu o cílenou provokaci a neodůvodněnou a nesmyslnou demonstraci síly)



Ondřej Kolář, Paseka

Pátek, 20. března 2015, 16:28:38  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
-60
Jiří Pešice, Osek u Rokycan
Pátek, 20. března 2015, 16:27:42 | Souhlasím | Nesouhlasím | Nahlásit | -1
My jsme také připraveni. Vajec máme dostatek a pokud půjde do tuhýho, jsme připraveni splnit svou občanskou povinnost a postavit se za zájmy lidu :)))
---
A jaké že jsou ty zájmy lidu?



Věnceslav Petr, Chomutov

Pátek, 20. března 2015, 16:30:06  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+53
Ministr obrany Martin Stropnický (ANO) se pozastavil nad vlnou odporu proti průjezdu amerických sil
....................................................................

Proti průjezdu nikdo až tak moc nemá, to je pan ministr vedle. Ovšem to "divadlo" kolem mu zřejmě vyhovuje.To je problém ministra herce....-)
Příspěvek není určen pro tamaroidy..-)



Matyáš Bern, Praha 5

Pátek, 20. března 2015, 16:31:42  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
-60
Jiří Pešice, Osek u Rokycan

My jsme také připraveni. Vajec máme dostatek a pokud půjde do tuhýho, jsme připraveni splnit svou občanskou povinnost a postavit se za zájmy lidu :)))
____
Buďte od té dobroty a stavějte se, laskavě, za zájmy pana Pešiceho z Oseka a neberte si do huby zájmy lidu.
Každý má právo vyjádřit svůj názor.
Pouze idiot o svém názoru tvrdí, že je to zájem lidu.
Takže za Pešiceho, za sebe, pane Jiří.
Jo?



Jan Janečko, Ústí nad Labem

Pátek, 20. března 2015, 16:32:11  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+82
Nechci žádné cizí vojska na našem území. Ať Američani táhnou domu.

Jak je to při přejezdu cizích vojsk výzbrojí a municí? Jedou za provozu ostatní dopravy s ostrou municí?



Petr Bejr, Chrastava

Pátek, 20. března 2015, 16:32:18  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+94
Evidentně komediant každým coulem



Mirek Jeřicha, Praha

Pátek, 20. března 2015, 16:32:58  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+63
Ondřej Kolář, Paseka
Tak, jako v Sudetech vítali Hitlera, Tak jsou někteří zde připraveni vítat Putina, který nás přijede vzít pod svou ochranu
------------------------------------------
Asi jste četl jiný článek, nebo jste ho špatně pochopil. Ta kolona těžké vojenské techniky, která bude demonstrativně projíždět republikou, určitě nebude mít na prvním tanku Putina.



Jan Luzar, Ostrov nad Ohří

Pátek, 20. března 2015, 16:32:58  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+77
O nás bez nás !!



Petr Pešek, Praha

Pátek, 20. března 2015, 16:33:06  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
-67
Každý náznak provokace vůči spojencům je nutné posuzovat jako vlastizradu. Je načase aby si proputinovští pohůnci uvědomili, kde je jejich místo.



Jíří Kozák, Louny

Pátek, 20. března 2015, 16:33:30  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+102
To, že se americká vojska mohou přes Česko přesunout, je podle Stropnického to nejmenší, co Česká republika může pro spojence v NATO udělat.
„Česká republika ze své vůle jako demokratický stát vstoupila do Severoatlantické aliance, a stala se tak členem společenství demokratických zemí, které vytvářejí nejkompaktnější a nejefektivnější obranné společenství.
---------------------------------------------------------------------------------
1. Bojím se, že začnou pro spojence dělat i to "větší" než nejmenší.

2. OMYL!! Ne česká republika ze své vůle, ale jen pár politiků a přisluhovačů vstoupila do NATO!
Českého národa se na to nikdo neptal a žádné referendum k tomu nebylo!

3. O svobodně a demokracii u nás silně pochybuju. Zvlášť po Vašem dnešním projevu.


Pletete si pojmy s dojmy, herče!

Tohle je reálný život, ne nějaká vymyšlená slaboduchá kriminálka!



Vít Hoza, Ostrava

Pátek, 20. března 2015, 16:34:17  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+82
Impérialistí, agresori a celosvetovi stvaci pojedou pres mou rodnou zem.



Petr Bejr, Chrastava

Pátek, 20. března 2015, 16:34:20  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+37
Jiří Pešice, Osek u Rokycan
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________- Když je nasměrujou okolo mne tak rád se přidám ale mám jen 2 plata



Miroslav Nový, Klatovy

Pátek, 20. března 2015, 16:34:23  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
-54
Dnes Zeman prohlásil, že schvaluje průjezd americké vojenské kolony přes ČR.
Z toho místní rudochy nepochybně jebne. Jejich milovaný prasident souhlasí s průjezdem těch odporných amerikánců. To je hlína. :-)



Miroslav Nový, Klatovy

Pátek, 20. března 2015, 16:34:23  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
-43
Dnes Zeman prohlásil, že schvaluje průjezd americké vojenské kolony přes ČR.
Z toho místní rudochy nepochybně jebne. Jejich milovaný prasident souhlasí s průjezdem těch odporných amerikánců. To je hlína. :-)



Eliška Štolcarová, Mohelnice

Pátek, 20. března 2015, 16:35:35  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+105
Stropnický se pozastavil nad vlnou odporu proti průjezdu amerických válečných sil- a neměl by tento odpor brát v potaz a ne se pouze pozastavovat nad ním? Zase se rozhoduje bez ohledu na názor většiny!



Igor Hendrych, Vsetín

Pátek, 20. března 2015, 16:36:23  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
-31
Hoza, že sis zase nevzal prášky....



Antonín Hoduš, Kladno

Pátek, 20. března 2015, 16:37:21  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
-44
Šeříky sice ještě nepokvetou,ale zlatý déšť už má napučeno.Zamávám jim tedy zlatým deštěm.Už se na ty hochy americký těším,zaslouží si to.



Jitka Gregorová, Velké Kunětice

Pátek, 20. března 2015, 16:37:21  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+62
Armáda má vytipována místa, kde by americký vojenský konvoj mohl čelit provokacím.
.......................................................
No, tak to by mně zajímalo.



Pavel Srbek, Lom

Pátek, 20. března 2015, 16:37:31  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
-49
To že nazval tu tlupu negramotů co chtějí protestovat proti průjezdu Američanů Švejkama jim ještě Stropnický fandí. Já bych je nazval GREBENÍČKOVCI.



Vít Hoza, Ostrava

Pátek, 20. března 2015, 16:37:32  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+45
Prasata tady nesmí projet.



Vladislav Šedivec, Habartov

Pátek, 20. března 2015, 16:37:36  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+80
Jako komediant docela dobrej.Jen škoda že u toho nezůstal.
Apropo,co udělali kdy oni něco pro nás?Kromě toho,že nás chtějí zatáhnout do světového vojenského konfliktu.



Michal Pokorný, Tišnov

Pátek, 20. března 2015, 16:38:51  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
-52
Antonín Hoduš, Kladno
Pátek, 20. března 2015, 16:37:21 |
Souhlasím |
Nesouhlasím |
Nahlásit |
0

Šeříky sice ještě nepokvetou,ale zlatý déšť už má napučeno.Zamávám jim tedy zlatým deštěm.Už se na ty hochy americký těším,zaslouží si to.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Víte proč v 45tém házeli na rudou armádu šeříky?Protože všechny kostky byly na barikádách!



Milan Sýkora, Kamenice

Pátek, 20. března 2015, 16:39:12  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+70
Mirek Jeřicha
plně s Vámi souhlasím je to zbytečné zvidtetovalné a medializované,navíc účel teto kolony jak je oficialně uvaděno je směšný v době raket a moderního letectva je kolona těchto vozidel jen směšný cíl co nikoho a nic neochraní.Takové to vozidla jsou dobrá to starého valčení, k lokalní válce a nebo k potlačení nepokoju obyvatelstva ktere není nějak dobe vyzbrojene.Takže každý si muže udělat usudek co prujezd této kolony znamena.Vozidla mohla býti přepravana v klidu po železnici a byl naprostý klid.



Martin Micka, Jesenice u Prahy

Pátek, 20. března 2015, 16:39:38  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+46
Vít Hoza, Ostrava
Prasata tady nesmí projet.
----------------------------------------
Stala se chyba, měli jet na východ - rovnou na porážku! ;))



Jaroslav Hubka, Tršice

Pátek, 20. března 2015, 16:39:46  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+58
Pustit na území státu teroristy,to si nedovolil ani Bilak.O(((



František Vycpálek, Jičín

Pátek, 20. března 2015, 16:39:51  |  
Souhlasím  | 
Nesouhlasím  | 
+78
Celá loutková srandavláda je spolek zaprodanců a vlastizrádců, že pane frajtr z AUSu ?????????????


Závěrem: 

Někdy se stane i v rámci jednoho z těchto dvou serveru, že ve stejný den diskuse pod jedním článkem je "ohlídána", aby byla správně protiruská, a pod jiným článek na podobné téma je "ponechána osudu", a projde tam všechno. 

Takže, česká mediální propaganda má sice ledacos pod kontrolou, ale také má slušné rezervy, Doufejme, že to bude brzy napraveno. Možná by to chtělo Ministerstvo propagandy, jako u Orwella. MInistr propagandy by musel být mistrem všech lhářů (to by byla těžká volba, kandidátů je nespočet.).


38 komentářů:

  1. Orgo dobre uvažuješ o tých komentároch.
    Neverím,že viacej ako 20% obyvatelstva CZ alebo SR je Protiruských.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty diskuse souvisí i s tímto: 1. Kdo je moderuje? Někdy se stane, že moderátor je na obědě, je nemocný, je na dovolené, má víkendové volno... a na diskusích je to prostě poznat. 2. Kdo tam píše z placených trollů? Někdy se stane, že trollové jsou na obědě, nebo nemocní, jsou na dovolené, mají víkendové volno... a na diskusích je to prostě taky poznat. Diskusím na IDnes nebo Novinkách se nedá moc věřit...

      Vymazat
  2. ad si píše co chce ale molotovovy koktejli se už míchaj a je tam i nejaky napalm je to odskoušeny a par domackych dromu je kdysopzici i par praku a kuší tak proč to neskusit je tam ješte par jinych primytyvnych ale moc učinych věci ad se tešej žadna technologie ale lidsky rozum a primytyvizmus jako v afganistanu a vietnamu atd snad nebudeme jediny

    OdpovědětVymazat
  3. až pojedou budou koukat jak jim budem palit jejich vlajky to se pak uvidí jaky jsou vlastenci

    OdpovědětVymazat
  4. To iste bolo na Tupkách až kým ne zakázali diskusie k Ukrajine,Rusku ,NATO,EU a kým to zmazali zatiaľ sa šírilo info z Novorusie teraz je blok tak a trolov pripravili o prachy teraz sa presunuli na Hlavné spravy trolia tam ale moc sa im nedari.Inak teraz už sa nedá anonymne dať + treba byť prihlásený cez mail.No kleptokrácia ukazuje svoju pravú tvár .

    OdpovědětVymazat
  5. to je jen dle korouhvičky JAKO na začátku filmu České hlasování...Natáčí se ZVOLNA na VÝCHOD...

    OdpovědětVymazat
  6. No, nezlobte se.....vy jste se tedy probudili ! ( s úsměvem )
    Nad diskuzemi na Novinkách, Idnesu, Lidovkách ...apod. jsem se podivovala už minimálně před 5 lety a věděla jsem, že něco nesedí...
    Takovéto diskuze (kde tahá za nitky někdo vzadu) - se raději nedívat či nečíst, protože stejně tušíte, že pravda je úplně někde jinde, než v matrixu...
    Takováto diskuze Vás zbytečně rozčílí a vycucne.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte jako s těmi maminkami s kočárky. Jedna zmzrlinu líže, druhá ji cucá. Schválně, která z nich je vdaná ?
      No přece ta, co má ruce snubní prstýnek :-)

      Vymazat
  7. Taky se dívám někdy na novinky do diskuzí co jsi lidé myslí, ale stylem, že kliknu na komentáře (1,2,3,4,5 až cca 16 stránek), tak až na tu poslední +- dvě stránky od poslední dopředu, čili když je poslední 16 tak max 14-tá stránka a tam jde vidět ty plusy do 100 a i do 200 není problém s mínusemi to samé, potom už to rapidně klesá kolem +-20 a ty nové už nikdo ani neminusuje ani neplusuje skoro.

    OdpovědětVymazat
  8. Na parlamentních listech TOTO :
    Ministr Stropnický s generálem po boku domlouval novinářům: Je na vás, jaký prostor dostanou odpůrci konvoje. Přečtěte si to slovo od slova

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Ministr-Stropnicky-s-generalem-po-boku-domlouval-novinarum-Je-na-vas-jaky-prostor-dostanou-odpurci-konvoje-
    Prectete-si-to-slovo-od-slova-367215

    OdpovědětVymazat
  9. Přesně tyhle poznatky mám i já, pro vyrovnané PH zařazuji k Orgonetu a podobným "alternativním" stránkám i Novinky a Idnes. Dobrý trénink práce s frustracemi z reakcí v diskuzích .... :)
    Taky bych si myslel, že některé scestné reakce mají na svědomí trollové, kdybych neznal jinak inteligentní lidi z mého okolí, kteří téměř bezvýhradně věří v mainstream :(

    OdpovědětVymazat
  10. VIETE ODKIAL CESTUJU AMERICKE VOJSKA.......MUSELI SPADNUT Z NEBA......NASE MEDIA TVRDIA,ZE NA UKAJINE BOJUJU- UKRAJINCI A SEPARATISTI- JA MUSIM MAT PROGRAM NEJAKY DIVNY,ZE TO MEDIA NESPOMENULI,ZE NA UKRAJINE SU NASADENE... VYCVICENE AMERICKE VOJSKA... ,KTORE SA TERAZ VRACAJU NASPäT......VSETKY KRAJINY KDE BOLI AMERICANIA NASADENI AKO-POMOC--,OCHRANA- SU ZDEVASTOVANE A ZAHYNULO VELKE MNOZSTVO CIVILNEHO OBYVATELSTVA....NA UKRAJINE JE VELKE MNOžSTVO NEZVESTNYCH,CI UZ VOJAKOV, ALEBO CIVILOV...AKO TVRDIA UKRAJINSKY VOJACI...STRATILI SA Z NEMOCNIC-PRAVDEPODOBNE NA LUDSKE ORGANY...KRAJINA VYZERA AKO PO -ZEMETRASENI-... NEPOKOJE AKO TVRDIA -MEDIA- ...ZIJEME ASI V INOM VESMIRE AKO MEDIA...TVRDIA,ZE RUSI DODAVAJU

    OdpovědětVymazat
  11. TVRDIA ,ZE RUSI DODAVAJU ZBRANE SEPARATISTOM....TITO SU TAK ISTO UKRAJINCI...AK TO PRIJIMAJU OMI VEDIA PRECO....V CESKOSLOVENSKU BOLI RUSI 20 ROKOV,ALE NEVRAZDILI OBYVATELSTVO A NEBOMBARDOVALI MESTA AKO KED POMAHA AMERICKA ARMADA...KTORA TO DOKAZALA ZA 1 ROK....POSTVALI PROTI SEBE SVOJICH VLASTNYCH OBYVATELOV...TERAZ SA SPOKOJNI VRACAJU DOMOV. NASE VLADY URCITE DOSTAJI ZA PRESUN PO PEKNYCH BALIKOCH...PRETO IM TO TOLERUJU.A MOZNO AJ PRETO ABY VYTVORILI NEPOKOJE AJ V NASICH KRAJINACH CO BY AMIKOM VYHOVOVALO...ROBIA TO V CELOM SVETE...

    OdpovědětVymazat
  12. Vynikající článek jak platit penězi aby se vám vracely zpátky. Jsou od židů zakódované aby se vracely k nim a ne k vám. Tajemství odhaleno.

    http://prvopodstata.blog.cz/1503/navod-jak-spravne-platit-penezi-aby-se-vam-vracely-zpatky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja chcem aby peniaze skončili a vy tu dávate mágiu na podporu ich ešte väčšieho dopadu na človeka. Ste hmoťáci, nahrávate temnote. Božemôj, kedy V8m dôjde čo robíte !

      Vymazat
  13. Už jsem to jednou psal ale nějak to zapadlo. Všimli jste si někdo, že Zemi se zastavilo Srdce? Schumannová rezonance, puls Země, je po veeelmi dlouhé době šílených výkývů a rekordních frekvencí na NULE. Jakoby Země měla infarkt, nebo tak. Já v tom nejsem nijak kovanej ale třeba někdo najde nějaké souvislosti s děním.
    http://sosrff.tsu.ru/?page_id=12 , http://sosrff.tsu.ru/?page_id=7
    Rys

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavé, od "zatmění Slunce". Já osobně se nemohl dívat na zatmění nepřetržitě, ač jsem měl svářecké brýle, bylo mi divně a poté jsem jakoby blbě viděl. Kamarádka, která se nedívala mi říkala, že se jí motá hlava od té doby. Jo mě občas taky, ale říkal jsem si namožený z práce. Jo je to divné. Ale proč, co se děje, to asi nikdo neví...

      Vymazat
  14. http://svobodnenoviny.eu/uroven-napojeni-naseho-osobniho-lokalniho-vedomi-na-univerzalni-vedomi-univerza/

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych vejcema tolik neplýtvala. Přece jen - budou velikonoce a slepice by si díky tomu mohli strhnout své prdelky :-D Navíc pan Stropnickej žije se Žilkovou ....... někde se to podepsat musí :-D Pokud se to podělá, tak by mohl povolat Kocába. Ten má s odsunama vojsk zkušenosti :-D ty voe .... :-D Bůh má opravdu smysl pro humor :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkedy sliepky vajíčka "kakajú" !??? :D....
      Tak aké prdelky ?

      Vymazat
    2. Jako pokus o vtip poněkud slabší

      Vymazat
    3. Lepší slabší vtípek než trága :-D já taky vejce nehodím. Mám ke slepicím a jejich každodenním výprdkům úctu :-D

      Vymazat
  16. Vpodstatě mě štve, že máme GPS. Moje máma mi vyprávěla, že v roce 1968 zamotali vstupující armádě hlavu tím, že v Liberci přehodili názvy ulic. Pro tento druh českého humoru jsem vždy a za jakýchkoli okolností. Co vymyslet teď, abych se pobavila a navíc měla bodík (sama před sebou) za odboj? :-D :-D :-D
    JW

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zpřeházet ukazatele na cestách a zavést je někam do bažin. Jožin bažin si s nima už poradí :-)

      Vymazat
    2. Možno by zabralo ako sa kedysi spievalo :
      "Běž domú Ivane, čeká Tě Nataša...."
      To je moja výzva muzikantom ...... napr. takému ako TY Jirko...:D
      BED

      Vymazat
  17. http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1564-jejich-provokace-nase-sance-proti-americkemu-konvoji-bojovym-umenim-kodokan-judo-velezradny-protiutok-vlada-a-vlast-neni-totez-lze-do-zeleneho-mozku-zasit-seminko-pochyb.htm

    OdpovědětVymazat
  18. Zelení mozci byli, jsou a budou vždy vypatlaní vojenským drillem. Na vojně kdysi koloval vtip : hádej co vypadne z automatu, když tam hodíš blbce ? Lampasák !

    OdpovědětVymazat
  19. Jooo dobrý postřeh- Novinky.cz a iDnes :-DDD jj funguje to tak, vždy se bavím- juknu se na příspěvky diskuze k tématu a srovnávám- na idnes je to samý troll. Úplně mnohdy mimo mísu a zuřivý :-D Jakoby z jiné planety- retardované :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Pro zasmání.! Mrkněte na skvělé video Amíci v Čechách dříve než to někdo smaže.To jsme celí my,Švejkovic potomci, ze všeho si aspoň udělat srandu. http://ulozto.cz/live/xHjNhjuP/americane-u-nas-2015-mp4

    OdpovědětVymazat
  21. V diskusii Hlavné spravy som našiel to to neviem či to poznate zdá sa my to dobra vec.Holešovská Výzva

    https://www.facebook.com/HolesovskaVyzvaOficialniStranka/posts/1049342005095819

    OdpovědětVymazat
  22. To je teda mazec :) ... Beznohému vojakovi, ktorý prišiel o nohy v bojoch na Donbase, daroval k jeho narodeninám opitý Porošenko hodinky a futbalovú loptu Dynama Kyjev... Invalid to prevzal s výkrikom - Slava Ukrajine, hrdinom sláva... https://www.youtube.com/watch?v=rNKesrev5Wc&feature=youtu.be

    OdpovědětVymazat
  23. ke článku Anonymní 20. března 2015 21:12 - molotovovy koktejly se již míchají.

    Patřím ke generaci která zažila rok 1968. V tomto roce mil bylo 17 náct let. Házeli jsem dlažební kostky na tanky, diskutovali z vojáky, ale vše bylo již rozhodnuto dopředu. Přišli nás osvobodit a tak vznikla časová jednotka "dočasnosti" - jeden furt.
    Nevím proč , ale mám obavy z aktivistů - "národních hrdinů", kteří jsou rozhodnuti postavit se silou proti 6 mm pancíři tanku nebo OT ! Můj nepříjemný pocit pramení z toho, že mám obavy aby nenastala také situace - jeden furt. Vždy se najde v naší vládě nějaký trotl, .který o ochranu vlasti za úplatu ( vlastně svého soukromého majetku) požádá USA o zřízení trvalé základny na našem území. .V roce ty bylo také tak - zvací dopis. Vasila Bilaka a dalších.
    Další můj nepříjemný pocit vyplývá z neznalosti toho, kdo stojí za výrobou molotovových koktejlů a organizování aktivního odporu. Není to organizováno americkou ambasádou ? Takhle pracuji USA na celém světe. Nesouhlasím s existenci jakékoli cizí armády na našem území stejně tak , jako tehdy v roce 1968.
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  24. "Rozděl a panuj" dlouho jsem nechápal, co toto pořekadlo přesně znamená, dnes to dokonce na vlastní oči vidím ... Kdo má zájem rozdělovat, aby mohl panovat? Je snadné se hádat, kdo je lepší a má pravdu, jestli Petr nebo Pavel, ale popřemýšlet KOMU TO VŠECHNO PROSPÍVÁ? - to už je těžší, bohužel ...

    OdpovědětVymazat
  25. This land is My land, it's not a Your land,
    so Yankee go home, to your New York Island,
    Fuck out from our forests, to your Gold Stream Wallstreet,
    This land was made for Me, not You!

    Parodie na písničku "This land is my land", neoficiální americká hymna, učí se ji ve školách (viz YouTube nebo Wikipedia).

    Transparent s touhle parodií by je mohl nakopnout do těch správných patriotických míst :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Hele neblbni s tou angličtinou. Oni mají uplně jinej vzdělávací systém, než je u nás. Tam zas až tak není jisté, že každý voják umí číst. Prej na ně víc fungujou obrázky :-D

    OdpovědětVymazat
  27. Všichni ti co podporují a souhlasí s průjezdem US kolony si neuvědomují, že braná povinnost pro muže a ženy je od 18 do 60 let a že je to může postihnout a pak mohou na živo projevit svoji soudružnost a loajalitu z vojáky USA.Budou mít na to dost času a méně času vymýšlet blbosti. Na hrubou košili hrubá záplata .Určitě jim bude dána i možnost položit svoje životy za záchranu US dolaru.

    OdpovědětVymazat
  28. Nikdo je sem nezval, nemají tu co dělat. Máme špatné zkušenosti s cizími vojáky v Česku, tahle zbytečná demonstrace síly zase jenom rozeštve národ.

    OdpovědětVymazat
  29. Je to trochu mimo téma, ale i v této diskusi zaznělo slovo "tamaroid". Poslední dobou se s ním často setkávám, mohl by mi někdo vysvětlit jeho vyznam?

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.