Stránky

25. března 2015

Test americké laserové zbraně zničil německé letadlo a zabil 150 nevinných civilistů

Test amerického laseru zničil německé letadlo a zabil 150 nevinných civilistů
US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians

http://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm
March 25, 2015
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers


Ruské Ministerstvo obrany  dnes oznámilo ve zprávě pro vnitřní potřeby Kremlu, že depeše od Severní flotily ukázaly, že včerejší pád německého letu Germanwings 4U 9525 v jižní Francii byl „přímým důsledkem“ nezdařeného testu Vysokoenergetického tekutého laserového obranného systému (HELLADS, High Energy Liquid Laser Area Defense System,) Amerického letectva, který se snažil sestřelit interkontinentální balistickou střelu (ICBM), ale místo toho zničil civilní letadlo a zabil 150 lidí na jeho palubě.



Podle této zprávy Ministerstva obrany Sevení flotila, která je v plné bojové pohotovosti http://www.upi.com/Top_News/World-News/2015/03/19/Russias-Northern-Fleet-on-full-alert/9991426781432/ , byla zpravena o tomto incidentu včera stíhačem ponorek Severomorsk, který v současné době operuje ve Středozemním moři http://tass.ru/en/russia/784541 . Ten oznámil, že nad jižní Francií, západní Itálií a jihozápadním Švýcarskem byly detekovány rozsáhlé atmosférické elektrické anomálie. Oblast, kde Severomorsk toto detekoval, jak zpráva oznamuje, je náhodou také bojovou operační oblastí 510té bojové letky stíhacích letounů http://www.aviano.af.mil/library/factsheets/factsheet.asp?id=4352 Amerických leteckých sil, operující ze základny Aviano v Itálii  .

Je zvláštní, jak píše dále zpráva, že tyto anomálie, k nimž došlo v bojové operační oblasti 510té letky v jižní Francii, se včera vyskytly ve stejnou dobu jako výpadek britských civilních radarových systémů; to byl potvrzeno Flight Emergency: „Trochu se v Manchestru dívám na radar, podívám se nahoru a vidím, že A380 prolétá právě nad BA, ale na radaru nic? Hm.“ https://twitter.com/FlightEmergency/media 



Zpráva MO dále vysvětluje, že radarové systémy USA-UK-EU často mají černý výpadek, když startují nebo přistávají bombardéry B1, což bylo právě včera, kde byl v Manchesteru oznámen tento incident, který se pravděpodobně shodoval s dobou, kdy odstartoval britský bombardér B1 http://www.boeing.com/boeing/history/bna/b1b.page , jeden z těch, které jsou schopny používat systém amerického letectva HELLADS.

Zpráva MO též uvádí, že vojenská struktura USA-UK-EU často ohrožuje civilní lety svými válečnými hrami nad kontinentem, jako například minulý rok, kdy mezi 5. a 10 červnem z radarů dočasně zmizelo 50 letadel v Rakousku, Německu, České republice a Slovensku http://rt.com/news/165872-military-exercises-planes-disappearing/ . Slovenské řízení letového provozu ve svém prohlášení o výpadku radaru připustilo: „Zmizení objektů na radarových obrazovkách bylo spojeno s plánovaným vojenským cvičením, které se konalo na různých místech Evropy … a jehož cílem bylo přerušení radiokomunikačních frekvencí. Tato aktivita rovněž způsobila dočasné zmizení několika cílů z radarových displejů, i když letadla byla v radiovém kontaktu s řízením letového provozu a pokračovala normálně ve svém letu.http://rt.com/news/165872-military-exercises-planes-disappearing/

A jak nebezpečné mohou být tyto západní válečné hry pro civilní letadla, pokračuje zpráva, bylo dokázáno 3. března, kdy při hrůzné předběžné simulaci včerejšího zničení letu Germanwings 9525 Americké letectvo v přípravě na včerejší nepovedený test nad jižní Francií způsobilo, že let Lufthansy LH1172, Airbus A321, letící v normální letové výšce, náhle několik minut prudce klesal, jak dokazují radarové grafy. 


K vysvětlení prudkého klesání letadla Lufthansa LH1172 k zemi v jižní Francii zhruba před dvěma týdny si můžeme přečíst článek z Airliner Reporter s názvem Živé zachycení prudkého sestupu letadla Airbus A321 http://www.airlinereporter.com/2013/05/catching-a-lufthansa-airbus-a321s-rapid-descent-live/ , kde se mimo jiné praví:
Bylo pár momentů,kdy jsem si myslel, že se zřejmě dívám na zřícení letadla v reálném čase, ale díky Bohu, piloti jednali rychle a dovedli letadlo na blízké letiště."

Lufthansa řekla AirlineReporteru.com,že let LH1172 měl na palubě 151 pasažérů, a že kapitán se rozhodl přistát v Nantes ve Francii „kvůli onemocnění pacienta“. Tvrdila, že nešlo o naléhavý případ a že letadlo přistálo bezpečně. http://www.airlinereporter.com/2013/05/catching-a-lufthansa-airbus-a321s-rapid-descent-live/

Zpráva MO dále uvádí, že na rozdíl od letu Lufthansa LH1171 let Germanwings 9525 nebyl schopen se zotavit z rychlého sestupu... místo toho byl rozcupován na desetitisíce kousků kovu a lidského masa na úbočí hory v jižní Francii. 



K tomu,co způsobilo naprosté zničení letu 9525, zpráva uvádí, že 3. února Americké letectvo testovalo svůj laserový systém tím, že zamířilo na starý satelit na měření počasí, a zcela ho zlikvidovalo tím, že ho ohřálo zevnitř, takže explodoval na oběžné dráze. http://www.techtimes.com/articles/36976/20150303/u-s-military-satellite-explodes-possibly-due-temperature-spike.htm

Nicméně, jak praví experti MO ve zmíněné zprávě, chemické laserové systémy jako je HELLADS Amerického letectva, který sestřelil let 9526 společnosti Germanwings a téměř sestřelil let LH 1172 společnosti Lufthansa, jsou známy tím, že je extrémně obtížné zacílit je na dálkové cíle, protože jejich „účinky“ mají tendenci šířit se atmosférou a zasahovat cokoli a vše, co je v jejich cestě.

Pokud jde o přesný scénář způsobení destrukce letadla Germanwings, experti MO uvádějí, že šlo o kombinovaný pokus Západní aliance zacílit na „testovací interkontinentální střelu“ http://rt.com/usa/243353-usaf-nuclear-icbm-test/ , simulující útok Ruské federace jadernou hlavicí.

Konkrétní „testovací interkontinentální střela“ (ICBM), která byla použita pro tento test, jak praví zpráva, byla vypuštěna den předem, v pondělí ráno, ze základny amerického letectva v Kalifornii, a Obamův režim o ní prohlásil, že je to poselství světu o jaderných schopnostech Washingtonu.“ http://rt.com/usa/243353-usaf-nuclear-icbm-test/

Toto „poselství světu“ však, jak uvádí zpráva MO, bylo ve skutečnosti namířeno přímo na Ruskou federaci jako odplata za ochromení americké letadlové lodi Theodore Roosevelt použitím technologie „Magrav“ http://www.whatdoesitmean.com/index1853.htm ; tato loď byla již předtím pdobně zničena před pár týdny francouzskou ponorkou se stejnou technologií, a podobně byla paralyzována loď USDS Donald Cook v Černém moři.

Bohužel, jak zpráva suše uvádí, z 37 letadel NATO, které se účastnily tohoto včerejšího amerického testu jaderné střely, pouze jediná italská vojenská stíhačka přepnula svůj transponder na pohotovstní kód #7700, když viděla, jak se let 9525 společnosti Germanwings řítí k zemi. http://www.dailymail.co.uk/news/article-3009151/headlines-news-Germanwings-plane-crash-french-alps-crash-Airbus-A320-Barcelonnette-Barcelona-Dusseldorf-francois-hollande-Lufthansa-4U9525.html

A protože mnozí němečtí piloti odmítají dnes létat http://economictimes.indiatimes.com/news/international/world-news/germanwings-cancels-flight-as-pilots-refuse-to-fly/articleshow/46687560.cms kvůli těmto americkým válečným akcím proti Ruské federaci, zpráva uzavírá tím, že pravděpodobnost, že lidem na Západě bude sdělena pravda o tom, co se stalo s letem 9525, je stejná jako pravděpodobnost, že jim bude řečena pravda o letu MH17 Malajských aerolinií, který, jak dokazují satelitní snímky, byl sestřelen ukrajinským bojovým letounem http://www.mirror.co.uk/news/world-news/russia-claims-satellite-image-shows-4631625 , je asi tak stejná, totiž … nulová. 



Chtějí vůbec lidé na Západě vědět pravdu o tom, kolik nesčetných životů položili jejich vojenští vůdci na oltář války? Na to nikdo už dnes nedokáže odpovědět.


Other Reports In This Series To Read For Context: Russian “Shock Of March” Battle Plan Targets Norway, Saudi Arabia, “Cheney Gives The Orders, Not Obama!” US Official Rages At Kremlin, Russia Warns “State Of War” Exists As UK Nukes Prepare First Strike, Obama Meets With Top Russian Spy, Warns He Can’t Stop War, Moscow Bomb Shelters Begin To Fill As Russia Prepares For War, Top US Commander Under Arrest For Refusing To Fire Nukes At Russia, “Prepare For Nuclear War” Russia Warns Citizens As US Tanks Flood Into Europe, Terrified US Aircraft Carrier Flees From Russian Subs To UK Safety

March 25, 2015 © EU and US all rights reserved. Permission to use this report in its entirety is granted under the condition it is linked back to its original source at WhatDoesItMean.Com. Freebase content licensed under CC-BY and GFDL.


91 komentářů:

  1. Ani by som sa nečudoval, že to naozaj tak aj bolo...Už len to rozmetanie trosiek lietadla, nehovoriac o telách cestujúcich, neustále meniace správy.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňa by zaujímalo, či niekomu tam dole na povrchu zeme niečo z toho lietadla (účiastka, či dokonca človek...) spadlo na hlavu. A zaujímalo by ma to reálne. Alebo na strechu, do záhrady, na auto...

      Marek & Marek G.

      Vymazat
    2. To si myslite,ze vysoko v Alpach ma nekdo zahradku s cesnekem...?

      Vymazat
    3. Tohle by ti Ačemirani dělad neměli. Měli by sejmout spíš nějaký nizozemský nebo mimozemský lítadlo a pak tvrdit, že se to ento hentý samo.

      Vymazat
  2. USA chcú postrašiť Nemecko, aby nebolo také nerozhodné.... NEMECKO BY TO ALE MALO POVEDAŤ DO SVETA (to s tým lietadlom), A PRIDAŤ SA K RUSKU !!!....

    Marek & Marek G.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že toto Nemci len tak neprehltnú... BE

      Vymazat
    2. Německo se pokoušelo osamostatnit od USA...jenže klasika:američtí agenti (nebo-řekněme-příznivci-v západních vládách to znemožnili tím,že mnoho Ev.zemí od sebe vzdálili a Evropa může mluvit o jednotě jak chce. jednotu jen tehdy,kdy se olně podřídí "přáním" USA.

      Vymazat
    3. ,,A to nevie tých Američanov niekto napomenúť, aby to nerobili,že sa to nepatrí robiť niekomu zle."

      Vymazat
    4. A ty si snad myslis, ze to Amici nevedi a je potrebny jim to pripominat? Jenze oni se dost citi. Jim nikdo nedal mandat na delani policejtu cele Zemekouli. Oni se proste rozhodli, ze oni jsou ti pravi na rozhodovani o osudech narodu na tehle planete. A pozdeji take i v celem vesmiru, pokud je nekdo dovtedy neporesi... Oni si proste mysli, ze jsou nadnarod, ze jsou ti, kteri jsou vyvoleni, ze oni jsou ti, kdo vladne a muze si dovolit uplne vsechno. Je jim uplne jedno, co si mysli ostani narody, hlavne kdyz drzi hubu a poslouchaji, zatimco si Amici pri poslouchani sve hymny drzi leve bradavky.

      Vymazat
  3. Že toto letadlo bylo sestřeleno jsem již uvedl 24.3.2015 v oddílu Mimo téma na stránce Leva-netu i jakou zbraní bylo sestřeleno,na rozdíl od vašeho večerního článku až 25.3.2015,trochu máte zpoždění,i jaká část letadla byla zasažena,a z jakého zařízení,akorát to bylo ze satelitu,ty letadla jsou již jen clona,svést pozornost,satelit přešel z nízké orbity potom na vyšší.
    VítězslavK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já sem vložím váš příspěvek z Levanetu, ať to lidi nemusejí tam hledat. http://leva-net.webnode.cz/kniha-navstev/mimo-tema/
      Havárie letadla A320

      Vitězslav.K | 24.03.2015
      Když se v cítím do děje,vidím červený paprsek vyslaný ze satelitu na nižší orbitě,namířený mezi pravý motor a tělo letadla.Nevím jak popsat tento systém,něco jak na způsobu imploze,kdy se ve střetu v dráze paprsku atomy zbortí smrští a následně rozstřelí do prostoru.,v podstatě to místo vyškubne z těla letadla.Satelit byl skoro v dráze částečně proti letadlu z delší vzdálenosti na horizontu.Další akce parazitů
      VitězslavK.


      Více zde: http://leva-net.webnode.cz/kniha-navstev/mimo-tema/

      Vymazat
    2. K té zbrani bych ještě chtěl dodat, záleží na tom, jak ji nakalibrujete jsou to, podstatě dvě zbraně v jedné,kolem středového pole paprsku jsou vytvářeny kolem dokola soustředná kola energie kruhů valící se dopředu.Buď s jedním kruhem nebo vice kruhy vedle sebe.S nevábným pachem po vystřelení,nejsem vědec popisuji jen co vidím,a cítím,dále bych se chtěl zmínit,že to všechno byla vysoká hra lidí,kteří chtěli dostat jen jednoho člověka,v letadle,a to odborníka na astrální pole kolem člověka a na vytváření kódů v energetickém obalu člověka ,a tím i vytváření různých kvalit vlastností člověka ,řečeno krátce odborníka na klonování,dá se říci.Budoucnost ukáže realitu pravdy.

      Vymazat
    3. Bože, člověče, tos tomu tedy dal rozměry :-)

      Vymazat
  4. Nejde o nezdařený test, jde o varování francie a německa, vývoz kapitálu přes ECB a transatlantickou smlouvu vázne a merkl a holland začínají koketovat s ruskem. Konflikt se tak konečně přesouvá tak, kde měl být. Ta židovská černá vopice moc dobře ví, že na ruskou půdu jen tak někdo beztrestně nevstoupí, pro ekonomiku USA se musí evropa obětovat. Tohle sdělovací prostředky nesdělí (protesty v záp. evropě), ale zato nás budou informovat jak polský xindl vítá AMI konvoj květy a spolu s jejich dcerami, asi návod jak by to mělo probíhat tady.
    Jandera

    OdpovědětVymazat
  5. Okopíroval jsem na jiné adrese:

    Hovořil jsem včera ráno s jedním pilotem LH, velice dobrý známý, který mně telefonoval a sdělil mně, že mnoho pilotů nenastoupilo ráno do práce. Ano, máte pravdu, že LH posílala jiné stroje do různých destinací, aby dostala turisty zpátky do Německa. Byly to Boeing 737 nebo 757. Ale jenom pár. Každý pilot může létat jenom na jednom typu letadla, na který má oprávnění. Nikdy nemá na dvě. Také mně sdělil, že bylo interně zakázáno pilotům LH hovořit o čemkoliv co by se týkalo danné katastrofy, pod pohrůžkou okamžitého vyhazovu. Zajímavé! Moc dobře věděli, že katastrofa se týkala něčeho zvláštního. Normální to nebylo a hlavně trosky letadla a roztrhaná těla na kousíčky nejsou vůbec normální. Podívejte se na jakékoliv katastrofy z minulosti, vždy byla nalezena těla skoro celá. Kerosín, palivo do letadel, který po jakémkoliv nárazu okamžitě vybuchuje, taky nevybuchl a na nebi nebyl vidět, že by ho piloti při stavu nouze vypouštěli.

    Byly i takové informace na netech, že dotyčnému letadlu prasklo přední sklo a vypadlo. Prý to pilotům v momentě rozervalo plíce a proto nevolali 3 kráte May Day pro stav nouze. I pro tento případ je to zcela absolutní nesmysl. Kdyby skutečně taková situace nastala, prudké omývání vzduchu při rychlosti 950 km/h kolem letadla utvoří před kabinou "film" který nedovolí vstupu vzduchu do cocpitu. Vůbec by to piloti v cocpitu nepocítili, že nemají sklo. Teprve při nízké rychlosti při dosedu na letišti by měli trohu vítr v kabině, který by jim ale neublížil.

    Všechno je velice zvláštní. I kdyby byl výbuch v kabině a letadlo se ve vzduchu rozervalo, vyšetřovatelé by nalezli určitě zdeformované nárazem, ale "celé" turbíny. Je to speciální kovová hmota používaná pro lopatky kompresoru, přední části turbíny a zadní horká část turbíny taky tak. I tyhle byly roztrhány na velice malinké části. Muselo se stát skutečně něco velice zvláštního, co způsobilo těsně nad zemí tento "kafé mlejnek".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle výškového grafu letu se "něco" muselo stát nad mořem v 10.30h, 11 800m n. m. / 910 km.hod.kousek od fr.pobřeží. Ideální vzletová výška a rychlost na vzlet nad Alpy. Ale...odtud začlo klesání. Technická porucha to rozhodně nebyla! Svět a pozůstalí by se měil dovědět co se stalo. Já, od počátku po prvním přečtení tvrdím, že je "sundali" :-(

      Vymazat
    2. "Vůbec by to piloti v cocpitu nepocítili, že nemají sklo." To jako vážně? Trpíte těžkýma deziluzema, a základním nedostatkem fyziky střední školy. Tlak v 10km je výrazně nižší (3 - 4x) než na povrchu. A jak určitě nevíte, tlaky se vyrovnávají. Tomu se odborně říká dekomprese. V zásadě by okamžitě veškerý kyslík zmizel do atmosféry a piloti by se během minuty udusili, jelikož v takové výšce je kyslík řídký a nedýchatelný. Národ deb*lů..

      Vymazat
    3. Jasně že to sundali, sundali to jako tenkrát to polské letadlo s představiteli polského státu...Ovšem každá nevinně prolitá krev si žádá zadostiučinění. A finální zadostiučinění dostane s návratem rovnováhy na tuto planetu. Pro temnáře se už už - a teď to bude řečeno slovy Aoliana - otevírají brány universálního rozkladu.

      Vymazat
    4. Pro pana který napsal:
      "Vůbec by to piloti v cocpitu nepocítili, že nemají sklo." To jako vážně? Trpíte těžkýma deziluzema, a základním nedostatkem fyziky střední školy. Tlak v 10km je výrazně nižší (3 - 4x) než na povrchu. A jak určitě nevíte, tlaky se vyrovnávají. Tomu se odborně říká dekomprese. V zásadě by okamžitě veškerý kyslík zmizel do atmosféry a piloti by se během minuty udusili, jelikož v takové výšce je kyslík řídký a nedýchatelný. Národ deb*lů..

      Deziluze máte vy. Bud jste špatně četl, nebo neznáte fyziku vy. Nehovoří se o bočním oknu, tam by to působilo jako vývěva. U předního okna vlevo i v pravo (čelního skla) při této rychlosti má obtékání systém obalu. Nedojde k dekompresi kabiny. Zeptejte se nějakého pilota, ten vám to poví. Dotyčný z prvního komentáře má naprostou pravdu. Je jasné, že každých 4500 metrů se dělí atmosféra na polovinu, to asi ví každý. Tedy v deseti kilometrech je to jenom 2krát a ne 3-4krát, jak to píšete vy. Pište o tom čemu rozumíte.
      Kdybyste hledal tlak vzduchu najdete : https://cs.wikipedia.org/wiki/Atmosf%C3%A9ra_Zem%C4%9B#Tlak

      Vymazat
    5. Pro "piloti by se během minuty udusili, jelikož v takové výšce je kyslík řídký a nedýchatelný. Národ deb*lů.." Nevím, ale vaše argumenty se mi moc nezdají. Určitě by to tak probíhalo v kabině cestujících. Okna kokpitu jsou však namířena dopředu a letadlo mělo několikaset kilometrovou rychlost. Tudíž i ten řídký vzduch by tlačen velkou silou dovnitř kabiny. Takže bych se spíše přikláněl k původnímu názoru než k vaší arogantní reakci.

      Vymazat
    6. To s temi znalostmi fysiky: Me ten nazor taky prekvapil, ale netroufnu si rict od pasu, ze je to nesmysl. Tam ten ridkej vzduch proudi rychlosti 900km/h a hlavne obteka teleso. Kolem trupu letadla jsou mista, kde je rozlozeni tlaku vyssi, stejne a nizsi nez je u okolniho vzduchu. Zalezi ve kterem miste je zrovna to okynko a kolik tam je toho tlaku "navic".

      Kdyby tomu tak nebylo, ani ta kridla by neudrzela 100 a vic tun letadla ve vzduchu 8-D

      Vymazat
    7. Pro dotyčnou osobu diskutující o tlaku vzduchu v 10 kilometrech. Vůbec na tlaku vzduchu nezáleží. Proč, přečtěte si text.
      Podívejte se na princip, co drží letadlo ve vzduchu. Molekula vzduchu, která narazí na náběžnou hranu křídla letadla (dejme tomu, že se rozdělí na dvě částečky), které se musí spojit zase za křídlem. Ta první, která se pohybuje pod křídlem (kratší vzálenost ke konci křídla) omývá spodní část křídla pomalu, a zde se vzduch hromadí. Tlačí křídlo směrem nahoru. Naopak částice omývající horní část křídla (delší vzdálenost ke konci křídla) se urychlí a způsobí podtlak, který "táhne " křídlo směrem nahoru. Na konci křídla se zase spojí. Dole tlačí - nahoře táhne. S trupem letadla je to stejné. Vůbec nezáleží na tlaku vzduchu! Trup se chová také jako křídlo. Zespodu je tlačen, nahoru je tažen.
      Z tohoto důvodu se nic nestane při prasklém nebo vypadlém předním sklu posádce cocpitu. Testováno v aerodynamických tunelech. Nebudete tomu věřit, ale tlak v cocpitu rozhodně neklesne.
      Podívat se můžete na popsané tady:
      http://csve.cz/cz/clanky/vznik-vztlaku/307
      http://www.laazatec.cz/clanek448.html


      Problém nastává až při přistání, kdy přestane proudění na křídlech po dosedu předního kola na runway. To potom má posádka v cocpitu "mírnou" vychřici.
      Znovu opakuji, vše je testováno v aerodynamických kanálech. Diskutujte jenom o věcech, kterým rozumíte.
      Dotyčný z úvodního článku má naprostou pravdu o vypadlém předním skle.

      Vymazat
    8. Tak mi někdo vysvětlete, jak je možné, že už v 5 kilometrech dokázal rozdíl tlaků v kabině a venku vytáhnout kapitána čelním oknem ven!
      http://technet.idnes.cz/kapitan-vypadl-za-letu-z-kokpitu-stevardi-jej-drzeli-jen-za-nohy-p82-/tec_technika.aspx?c=A080324_193134_tec_technika_pka

      Vymazat
    9. :D kdyz by piloti ani nepocitili, ze nemaji sklo, tak mi, prosim vas, vysvetlete, proc se nedelaji rovnou letadle bez predniho skla. Piloti by si vzali motrkarskou prilbu, aby jim neslzely oci a vyrobci letadel by usetrili spoustu penez na prednich sklech. Proc s touhle novofyzikalni teorii neprisel uz nikdo driv? :D tady se clovek opravdu pobavi

      Vymazat
    10. Že tam teda ty skla dávaj......

      Vymazat
    11. Pán ktorý vysvetluje nadnášanie lietadla - povedali ste že molekula vzduchu sa pred nárazom na hranu krídla rozdelí? Pekný vtip.
      Chémia, 8.ročník základnej školy, učivo väzbová energia. Na rozdelenie molekúl akéhokoľvek prvku potrebujeme určité množstvo energie - tak mi povedzte kde sa tá energia dodáva vo vzduchu? :D Žiadne delenie nenastáva, iba aerodynamický jav.

      Vymazat
    12. Ve výškách kolem 10 000m je tlak skutečně čtvrtinový. Jak pán z "Anonymu 26. března 2015 18:06" správně uvádí na každých cca 4 500m klesne tlak na polovinu své hodnoty. Tedy ve 4 500m je dvakrát nižší a v 9 500m je to polovina z poloviny tedy čtvrtina (pokud umíme počítat zlomky, že ano). No a s tím prasklým sklem je to takto: skla pilotních kabin dopravních letadel jsou lepena z několika vrstev a mají celkovou tloušťku přes 20mm. Čas od času se stane, že v důsledku únavového namáhání dojde k samovolnému prasknutí některé vrstvy. Pokud by došlo skutečně k porušení všech vrstev, tak dochází k vyrovnávání tlaku mezi přetlakovaným prostorem uvnitř letadle a vnějším okolí a nastává dehermetizace. Žádné proudění kolem kabiny tomu nezabrání. Pro takový případ mají piloti i cestující k dispozici kyslíkové masky. A velmi zajímavá je takktéž v některém diskuzním příspěvku uváděná teorie vzniku vztlaku na křídle a trupu letadla dělením molekul na náběžné hraně a zase jejich spojováním za křídlem...

      Vymazat
    13. i kdyby tam neměli vzduch na přežití, měli dost na to, aby se ohlásili

      Vymazat
  6. To dava zmysel. Dakujem za publikovanie a osvetu.

    OdpovědětVymazat
  7. Válka již začala, jen lidé to ještě nevědí, pokud se jim nic osobního nestane. Temní, kteří manipulují s tímto světem, chtějí zavést NWO a jsou v tom namočeny všechny loutky, včetně Putina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíš chtějí donutit Putina, aby se k jejich nwo hře přidal !

      Vymazat
  8. Z dávných i nedávných dějů je zřejmé, že zde působí někdo, kdo je proti lidem zaměřen. Kdo jedná naprosto bestiálně a kdo Bestie je a má svoji posloupnost. Nahoře jsou temnářské elity - vysoce inteligentní negativní mimozemské bytosti s vysoce vyspělými technologiemi, které není snadné překonat. Pod nimi jsou nejrůznější hybridi, poskokové a slouhové i řada lidí včetně politiků se dala za vysoký peníz do služeb pro temnářskou říši. Došlo to tak daleko, že člověk prodává svého soukmenovce za mrzký peníz. Temnáři rozpoutávali galaktické války včetně ničení sĺuneční soustavy a unikátní planety Země a tady skončí. Nakonec jim to nevyjde. Už jsme pevně ve finální renesanci a směřujeme ke světelné kulminaci...Proti tomu jsou všichni temnáři krátcí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano.Jsou to oni, kdo rozpoutavaji chaos i v myslích...
      Umí programovat myšlenky a tim si dělají z lidi sluhy, kteří bohužel i ne za peniz udělají vše.

      Vymazat
    2. začněte na SOBĚ pracovat, ať je z vásčlověk, nenechte se ovládat!, ne všechny myšlenky co se vám oběvují v mysli jsou Vaše! vy jste bůh a sám rozhodujete čemu věříte a čemu nevěříte, každý sám za sebe nese odpovědnost pred Bohem-kosmickým principem - každý sám tahá pilku!

      Vymazat
  9. http://www.skyfly.cz/zajimavo/Piloti-strojnici.htm

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdo z Vás tady má vlastně pravdu a kde ji hledat nenabízí žádná možnost.

      Vymazat
  10. https://youtu.be/LLtm-3jTJWE
    tady je možná pohnutka jak a hlavně proč přimět německo k poslušnosti.

    OdpovědětVymazat
  11. Kopilot (udajne ) zamerne zahajil klesanie ,kapitan bol mymo kokpitu ,kopilot neotvoril zablokovane dvere zamerne ,mozno sa zacina zametat skutocnosti pod koberec ,ludia tomu asi neuveria

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvěří! Mnoho ano, teď jsem byl svědkem, manželé on letištní bezepčnostní technik, letecký mechanik s mnohaletou praxí - a všem vyprávěli přesně- že se nemohl pilot vrátit zpět do kokpitu, přes zamčené dveře a druhý pilot byl sebevrah :-( Technicky je to tak a basta! Jen jsem zíral- jj všichni uvěřeili-. vždyť pán je letecký technik!

      Vymazat
    2. ...nalejme si čistého vína, ve VŠECH profesich je to tak - doktoři, učitelé,advokáti, soudci, politikové, vědci, akademici, technici,...vinen je jednotlivec jenž si nectí sám sebe ani ostatních lidí, kdyby začal každý sám od sebe, svét jehoi společný by vypadal jináč.

      Vymazat
    3. a nejen ve všech profesích ano. i doma to je mezi příbuznými jsou hadi - jak by jste se cítili, kdy vidíte na smrtelné posteli ležet vetchou starenku skrz-naskrz preolezlou rakovinou- o tom, že ji dostala "z lásky" k bližnímu pomlčet, ale dcera ji léky proti bolesti nepodává, protože vetchá starenka zarputile tvrdí, že je nemá - je držena pod hrozbou vyhazovu na oddelení dlouhodobe nemocných, kde se umírá sice s analgetiky, ale bez rodiny a v anaonymite a samozrejme se prov ádí pitev jeste do 2dnu, kdy to "nebohý"mrtvý cítí v astrálním príčinném tele

      Vymazat
  12. Temňáci nemohou Událost odklonit tak, aby se nestala. Tak se jí snaží aspoň oddálit. Některým čtenářům orgo-netu známý Franz Erdl v článku z poslední doby uvedl, že zvlášť někteří vysoce postavení jedinci přímo baží po vyvolání válečných stavů a doslova je jmenoval. Temňáci vždycky bažili po krvi. Před pár dny pád letadla za velmi zvláštních okolností za mlžení médií a dnes útok saudů...http://www.nwoo.org/2015/03/26/na-strednim-vychode-prave-propuka-valka-saudove-zacinaji-bombardovat-jemen-us-vojska-se-pristupuji-k-akcim/ http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/5726-prave-propuka-valka-saudove-zacinaji-bombardovat-jemen-americka-vojska-pristupuji-k-akcim http://www.veteranstoday.com/2015/03/25/saudi-arabia-bombs-yemen-launches-coalition-op-against-houthi-rebels/ http://www.czechfreepress.cz/evropa/azarov-prevrat-na-ukrajine-ridily-usa.html
    http://www.prvnizpravy.cz/zpravy/politika/nulandova-si-udelala-z-valky-na-ukrajine-rodinny-byznys/

    OdpovědětVymazat
  13. Neměl by Orgonet odkaz na tu konkrétní zprávu ruského ministerstva obrany, hovořící o HELLADS?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neměl. Ti, co sem chodí už nějakou dobu, vědí, že zprávy od Sorcha Fall pocházejí z interních reportů ruských rozvědek určených pouze pro Kreml, a jsou jí/jemu poskytnuté tajným zdrojem z Kremlu, takže samozřejmě nejsou nikde publikovány.
      Nikdo neví více než ruské zpravodajské služby (:-)))

      Vymazat
    2. nebo možnost B) krásná teorie, kterou vymyslím taky. Jen mi dodejte zadání kdo má být viník a komu má zpráva uškodit. Možné zdroje, které jsou na tokových fórech hltané

      -v pozadí ( viník)
      Rusko- hra tajných služeb - sestřelení letadla novou technologií, kde tajní ví o co jde a do světa vypuštěna krycí kachna o pádu, kde všichni zúčastnění ví jak to je

      viník USA snaha přinutit německo poslouchat

      židé snažící se ovládnout svět, ale první je potřeba vymýtit Rusko konfliktem mezi Ruskem a Evropou+
      USA
      zednáři snažící se ovládnout svět, ale první je potřeba vymýtit Rusko konfliktem mezi Ruskem a Evropou
      papež snažící se šířit křesťanství na východ, kde vzdoruje pravoslaví.
      Čína snažící se oslabit Rusko a poté jej nerušeně napadnout a získat území a hlavně nerostné zdroje.
      Spekulace, teorie..

      Vymazat
    3. ani MOSAD ????

      Vymazat
  14. Pamätám si keď spadlo lietadlo v Jaroslavli s hokejistami, tak dialóg medzi pilotmi z čiernej skrinky bol dostupný na nete a tu je len jedno pochybné tvrdenie dajakého prokurátora. Ďalšia vec ma zaujala, že ako prvý s touto informáciou prišiel New York Times tiež zaujimavé :(

    OdpovědětVymazat
  15. Na někoho to svést musejí a proto obvinili pilota, jak jeden tak druhý.Pochybuji , ze nebyl před odletem na WC ! A prostata ho jistě nezlobila.Mladeho naprogramovali a je to jednoduhe nez prevazet semtex. Ovládání mysli na dálku se uz dávno děje.Amici to běžně delaji už od atentátu na presidenta JFK atd....
    Jsme ve válce a je to daleko složitější zde vysvětlovat.Neni to jen z tohoto světa...

    OdpovědětVymazat
  16. Lietadlo nad Ukrajinou bolo zostrelene americkým lietajucim tanierom nie stíhačkou. V tom lietadle sedeli ľudia ktorí vymysleli liek na rakovinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle úplně přesné není.
      Lék na rakovinu tu je již delší dobu, ale paraziti ho nechtěli a nechtějí dát lidem - lidské utrpení jim dělá mimořádně dobře.

      Vymazat
    2. Už v roce 1928 byla udělena Nobelova cena za popsání příčin vzniku rakoviny a současné předložení léku na ní a prevence. Pak vše zmizelo v šuplícíh farmaceutických gigantů.

      Vymazat
    3. Nemyslím,že to je přímo o tom lidském utrpení... Bude v tom něco jiného, peníze... Kolik stojí ozařování, chemoterapie apod.. To je přece byznys jako prase. Tak proč přijít s lékem, který by oproti těmto zákrokům byl za pakatel ?

      Vymazat
    4. keby bol liek na rakovinu,tak by neumierali milionári ako s.jobs,ale by si ho kúpili...

      Vymazat
  17. Kdo seděl v tomto letadle a co věděl?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nebude jen v tom kdo ale duvod je jiny. Čtu tedy hodne teorii o tom ale po dnešnim výpadku celé síté v Holandsku se přiklanim k tomu laserovymu utoku z bombarderu UK

      Vymazat
  18. spravy z tv atd...robia ritolezi dobre plateni

    OdpovědětVymazat
  19. http://www.megahracky.cz/lego-star-wars-9525-pre-vizslas-mandalorian-fighter/

    OdpovědětVymazat
  20. Zdá se (viz článek) , že americké pobočky v Evropě (základny) se vskutku připravují na válku a nechtěně při té sestřelili civilní letadlo. Nyní se to nějak snaží zamést pod kobereček. Viz rychlé a nepodložené veřejné obvinění pilota a plno jiných matoucích "výsledků šetření".Jinak si ty často se měnící zprávy v hlavních médiích neumím vysvětlit. Situace v Evropě se dá přirovnat k březnu, roku 1938. Mimochodem, i tato tragédie jednoznačně naznačuje, že tajné technologie, schopné vyřadit z provozu kdeco, opravdu existují a není to pohádka !

    dan.

    OdpovědětVymazat
  21. Kdyz tak přemýšlím nad troskami letadla, co by mohlo zbusobit takové rozdrobení materiálu.?
    Sice jsem na škole trochu metolurgie, ale nevim, mozná se platu. Podle toho co vim, tak pouze kdyby se ten material hodne ale hodne podchladil, pak by se i vysvetlovalo, ze nevybuchl kerosin. Posloucham od vcerejska zpravy v radiu, byl jsem 2 dny na cestach, no reknu vám, kdyby tam nezahynulo tolik nevyných lidi, tak je to komedie jak hrom. Ráno v 7 uz řikali, ze rani vydáni the New York Times, kdyz tam byla noc, jeste, uz věděli, co bylo v černych skříňkách, komisari z francie to v 8 popreli, aby v 11 jiz jako o faktu o tom mluvili. Velmi zajimavy byl i rozhovor s pilotem, českým, ktery telefonoval z Kazachstánu. ? Když se ohradil proti, ještě nepotvrzeným zpravám o pilotovi, tak se volani přerušilo, aby v rozhovoru pokracovali asi za hodinu. Redaktoři c.rozhlasu, to je neco vskutku .... pfuj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rychlost nárazu 700 km/hod,to je neskutečná trhavá síla .Když jsem byl na vojně byl jsem na místě dopadu
      stíhacího bombardéru Su7..motor 15 metrů hluboko v měkké půdě a plášť stroje na kousky formátu A4...padal střemhlav z výšky 5 km....tzn velkou rychlostí..nehledej za tím žádnou záhadu,petrolej jistě vybuchl ale jen páry což nebyla asi žádná atomovka...

      Vymazat
    2. Dobře že jste se podělil o svou zkušenost. Rozmetání trosek je opravdu něco co mi hlava nebere...navíc, nezahlédl jsem ani fotky motorů, kde ty jen jsou? Nemyslíte že při havárii podstatně většího letadla jako A320 by trosky přecijen mohli být větší než to co nám ukazují v televizi? Ono totiž záběry ukazují trosky které jsou už "spadane" ze stěn svahů.... Spíš to opravdu vypadá na rozmetání ve vzduchu.... Nebo jaký, dle své zkušenosti, předpokádáte pohyb trosek při dopadu? Navíc tomto terénu?

      Vymazat
    3. Pamatuji si výpověď jednoho jednoho hasiče co zasahoval při odstraňování neštěstí 9/11 - který popisoval, že v celých troskách nebyly žádné větší fragmenty ničeho, telefonní sluchátka, kovové díly židlí, stolů, nic. největší kousek byl velký jako jeden článek prstu, při tom drží prst a názorně to ukazuje. A uvádí, že toto není prostě možné, že byl u několika desítek katastrof ohromných rozměrů a vždy se na místě havárie nebo různých neštěstí naleznou v podstatě nepoškozené jednotlivé díly. V obou případech se jedná o zcela jinou formu destruktivní energie. Jaká, to je asi jedno, ale nejedná se o mechanickou.

      Vymazat
    4. Dekuji za zkusenost. Jen mi bombarder do mekké pudy prijde trochu neco jineho nez Airbas do skaly. Ale kdo vi, tentokrát nám zabery z blizka nepousteji.

      Vymazat
    5. také mám komentář.Jen jiný.Kam spěje dnešní svět?A je možné tento trend zastavit?Je to mnohem důležitější než jedno letadlo, které slouží k naplnění cílů.

      Vymazat
    6. Z mého pohledu je roztříštění toho dopravního letadla o skály při takové rychlosti zcela adekvátní tomu, co jsem zažil a viděl.

      Byl jsem účastníkem úklidových prací při pádu L-159 ALCA ve Vojenském újezdu Brdy v roce 2003.
      http://cs.wikipedia.org/wiki/Leteck%C3%A9_nehody_vojensk%C3%BDch_stroj%C5%AF_%C4%8Cesk%C3%A9_a_%C4%8Ceskoslovensk%C3%A9_republiky
      http://www.brdy.org/content/view/136/101/
      Na místě to vypadalo asi tak, že pár metrů lesa byly stromy (smrky?) přesekány jak párátka křídly podle dráhy pádu, trup a motor do země vyryl pěknou brázdu a všude okolo bylo obrovské množství střepin z pláště od velikosti desetníku a spousty dalších součástek. Větší kusy trupu letadla už však byly odklizeny předtím, než jsme dorazili.
      Měli jsme najít co nejvíc zbývajících kovových střepin a také pozůstatky těla pilota. Moc z něj prý nezbylo. Největší část, kterou jsem zaregistroval, bylo rameno, které bylo na stromě.
      Množství trosek na místě však bylo obrovské, od té doby vím, co je to "na cimprcampr".

      Vymazat
  22. Další věc:
    http://www.maxresistance.com/cern-or-laser-test-germanwings-flight-4u-9525/

    OdpovědětVymazat
  23. Rusko a Čína - ktorú hlavu zotnú ako prvú? http://batona.net/uploads/posts/2014-04/1398610134_091.jpg

    OdpovědětVymazat
  24. Teď čtu při brouzdání:Aktualizováno Předevčírem 16:54 (tj.hned po pádu)
    "Podle dosud nepotvrzených zpráv britského webu Mirror bylo mezi troskami havarovaného airbusu ve francouzských Alpách spatřeno pohybující se tělo.
    Objevila se tak konečně naděje, že by mohli být na zemi ve vraku dopravního letounu přeživší. Podle francouzského prezidenta Françoise Hollande však katastrofu nikdo nepřežil.
    Prohlášení francouzského prezidenta je nicméně několik hodin staré a je proto možné, že se Hollande plete. Jasněji bude, až se do těžko přístupné oblasti konečně dostanou záchranné týmy mířící k místu nehody ve vrtulnících.
    Informaci, že bylo v troskách spatřeno pohybující se tělo, potvrdil prokurátor z Marseille Brice Robin, který řekl, že má informace o pohybu v troskách Airbusu 320."

    Hmmmm...na každém šprochu, pravdy trochu...když to říká i prokurátor..a dodnes nemají druhou černou skříňku.....hmmm. Bude zajímavé konečné story.

    OdpovědětVymazat
  25. ano válka už začala.....

    OdpovědětVymazat
  26. Vezmi američanovi GPS a nikdy tě nenajde. Vezmi američanovi noktovizor a každou noc zemře hrůzou. Vezmi američanovi vysílačku a přijde o svoji sílu. Vezmi američanovi dolary… a přijde o svoji hrdost.

    OdpovědětVymazat
  27. Jen pro porovnání "podobné" havárie z roku 2005. Letadlo se nevládáno zortřítilo o kopce Řecka...to jak vypadaly následky havárie je dostatečně výmluvné, že to co ukazují ve Francii jen tak normální pád nebyl....

    https://www.google.cz/search?q=p%C3%A1d+letadla,+kypr&biw=1177&bih=508&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=HxAVVZqlD4bXUcHegYAJ&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=helios+plane+crash

    http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/4151398.stm

    OdpovědětVymazat
  28. A před tím si ho přidrželi dálkovým ovládáním.
    http://www.svetkolemnas.info/novinky/zahranicni/2182-media-zacinaji-cenzurovat-dukazy-nemecky-airbus-320-byl-zamerne-sestrelen-pomoci-dalkoveho-ovladani

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diskuse je zajímavá, dík...

      Vymazat
    2. Souhlasím, je zde opravdu dobrá diskuze, plná odkazů a hlavně názorů, k díku se přidávám

      Vymazat
  29. a čo keď bol použitý elektromagnetický impulz? výpadok veškerej elektroniky, zatiaľ sa neobjavili nejaké info, či niekto z pasažierov použil mobil na volanie blízkym. za tých 8-10min si myslím , že niekto by chcel rýchlo ešte zavolať..... Akty X

    OdpovědětVymazat
  30. To, čo určite nie je pravda, tak to, že ten pilot sa chcel zabiť aj ludí na palube. Keby totiž sa chcel zabiť tak, že si vezme so sebou aj ďalší, tak by s tým lietadlom namieril na volaké mesto napríklad Francie a nie do hôr kde to nie je tak zaujímavé ako keby si vzal so sebou ďalších niekoľko tisíc. (Marsei, Monako, Lyon atď) A keby sa chcel len zabiť , tak aj tie na palube mu boli k ničomu, mohol sa zrítiť aj sám na malom jednomiestnom lietadle na ktorom aj lietal. Takže všetko je prípustné len toto je asi najvačšia haluz.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, také je potřeba negovat tvrzení, že zamkl pilota mimo kokpit. V černé skříňce by bylo slyšet:"buch, buch, buch, ty hovado votevří, buch buch buch" :)

      Vymazat
  31. http://www.chelemendik.sk/Americka_geofyzicka_zbran_HAARP_394826674.html ........ citát z článku: Prostredníctvom použitia HAARP môže byť vo vybranom regióne úplne prerušená námorná a vzdušná navigácia. Blokované rádiové spojenie a rádiolokácia. Znefunkčnená elektronická aparatúra kozmických prístrojov, rakiet, lietadiel a pozemských systémov. Vo vybranej oblasti môže byť zastavené používanie všetkých druhov zbraní a techniky..... Podobnosť čisto náhodná?????

    OdpovědětVymazat
  32. Tak todle je jasný, že to udělaly Američani na příkas Obami, ale dyž de dohledad todlenc, najdetě mi taki kdo zastřelil letadlo MH17!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem zastánce Obamy, ale je také možné, že to šlo mimo Obamu. Určitě by byl toho také schopen, ale tento rozkaz mohlo provést spoustu jiných US velitelů nebo konspirátorů.

      Vymazat
  33. Velmi zajímavé!! Ještě zřejmě nebylo nikde tady zmíněno.
    Pokusy v CERNU se měly provádět od 23.3. symmetrymagazine.org/.../...

    Tady odkaz na video, které vidí jako jeden z možných důvodů včerejšího pádu letadla právě CERN. Údajně je CERN 7 km od místa zřícení. htps://www.youtu be.com/watch?v= Mtw8-3DiuhU
    a další odkaz, také k tématu CERNu http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/5720-dr-stephen-hawking-varuje-pred-nebezpecim-vedci-se-chteji-pristi-tyden-propojit-s-paralelnim-vesmirem

    OdpovědětVymazat
  34. VEĽKÁ BLAMÁŽ V EURÓPE. ANDREAS ÚDAJNÝ SAMOVRAŽEDNÝ PILOT, KTORÉHO UKÁZALI NA FOTKE, SA PRIHLÁSIL, ŽE ŽIJE. A ŽE ON NIEJE TÝM PILOTOM, O KTOROM MÉDIÁ HOVORIA.
    http://www.rtl.de/cms/news/punkt-12/er-ist-nicht-der-co-pilot-unglaublich-souveraen-klaert-andreas-die-verwechslung-auf-473c9-9851-22-2259984.html

    TEST AMERICKÉ LASEROVÉ ZBRANĚ ZNIČIL NĚMECKÉ LETADLO A ZABIL 150 NEVINNÝCH CIVILISTŮ
    http://orgo-net.blogspot.cz/2015/03/test-americke-laserove-zbrane-znicil.html

    http://www.uloz.to/live/xDMfgjPK/velka-blamaz-v-europe-andreas-udajny-samovrazedny-pilot-ktoreho-ukazali-na-fotke-sa-prihlasil-ze-zije-mp4

    OdpovědětVymazat
  35. A úplně tady Star Wars ne?

    OdpovědětVymazat
  36. Už jste někdo viděl padat sestřelené letadlo ?

    OdpovědětVymazat
  37. Všem jde jen o nerostné zásoby Ruska a proto využijí všech prostředků k jejich získání.

    OdpovědětVymazat
  38. A prečo je to údajne americké lietadlo na čiernobielej fotke ruský SU 37? :D :D :D
    https://www.google.com/search?q=su+37&safe=off&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=NiMcVeqkGIT7auDLgdAI&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1920&bih=969

    OdpovědětVymazat
  39. Zde je odkaz na velmi zdařilý článek ukazující na určité souvislosti a propojující nitky mezi událostmi z poslední doby včetně poučné diskuse:
    http://www.nwoo.org/2015/04/01/sebevrazdy-v-cia-ve-spojeni-s-airbusem-a-ukrajinou/

    OdpovědětVymazat
  40. Média naprosto programově a dokonce už i okatě lžou a tím sami sebe usvědčují. A ale naštěstí jsou lidé, kteří si nalhávat nenechají:
    http://myslenkyocemkoli.blogspot.cz/2015/03/jak-to-bylo-ve-skutecnosti-germanwings.html

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.