Stránky

13. října 2015

Igor Chaun: Od počítačové xenofobie k lidství

Před nedávnem mi mnozí čtenáři posílali odkaz na silně xenofobní video "Armáda v civilu" od Igora Chauna. Orgonet zveřejní ledacos, ale xenofobie mu vlastní není. Tak si jenom pomyslel, aha, těžká zkouška hmotou přišla na Igora, a nechal se chytit... 

A teď mi čtenář (velký dík) poslal odkaz na video, kde Igor poctivě přiznává, jak ta zkouška probíhala a jak nakonec dopadla ... on pochopil a zvládl hmotu ... (on tomu říká srdce, a my někteří to nazýváme podle IA třeba jinak, ale myslíme jedno a totéž, ať se tomu říká srdce, láska, jednota, pokora či jinak...)

Video velice doporučuji všem, kteří se učí (třeba s pomocí IA jako já) zakotvit v pokoře... mně je příklad Igora Chauna velkým poučením (a byl mi zajisté proto ukázán.) 

=Orgonet=

MIGRANTI a osobní zkušenost Igora Chauna (30. 9. 2015)


https://youtu.be/As0Jzyj3Gc8

Publikováno 2. 10. 2015
IGOR: „Přátelé, kdo se zajímáte o situací s uprchlíky, podívejte se, prosím, na toto video. Popisuje, jak se vyvíjel můj názor od videa „ARMÁDA V CIVILU?“, vystřeleného z domova od PC, až po vlastní cestu za migranty přes sedm evropských zemí. Postupovali jsme dolů na jih, proti proudu jejich cesty, proti přílivu… A čím déle jsme situaci poznávali, tím nám bylo jasnější, že situace není černobílá, a tím více se ozývalo naše lidství…“ Vystoupení Igora Chauna v rámci představení Léčivého divadla v Praze na Lávce 30. 9., v den návratu. V úvodu zazní hudebni improvizace Patrika Kee a Ezyho. V obraze je doprovázejí fotografie z naší cesty. Poděkování patří taky Peterovi Kováčikovi za skvělou společnost a pomoc na cestě, a Gabriele Filippi, za jeji Léčivé divadlo. A Šárce, která to citlivě natočila. :-) A všem, kteří nám s cestou pomohli a podpořili nás. - Děkuju, Igor






Některá videa z cesty Igora Chauna (celkem 14 dílů, všechny najdete na jeho kanálu.

14. Armáda živých lidí

13. Dobrovolníci z Čech

12. Bublifuk
https://youtu.be/VNIAv35bKqM


P.S. Orgonet:
Nepočítám, že tento článek/video se tu setká s (vůbec nějakým) pochopením. Ale pokud se tu najde někdo, kdo rozumí, udělá mi radost, když sem napíše aspoň slovíčko... 




118 komentářů:

  1. Moc krásně namluvené vide, byť jsem věřící, tak bych tak krásně mluvit neuměla, ale je to asi tím, že se živím něčím jiným než pan Chauna. Uprchlíků je mi líto, ale proto, že někdo jim něco nasliboval co my nemůžeme dát. Jsem žena- můžu jim otevřít své srdce, když jsem pro ně nic,něco méně než kus dobytka? Ať chceme nebo, jsou jiní, jiná mentalita, jiná kultura. Možná by pan Chauna nemusel sbírat obrázky z netu, cestovat až do Srbska, ale stačilo by zajet do upr. táburů v naší republice a poptat se personálu, který se o uprchlíky stará. Nemyslím to zle, ale většina z nás tuší, že míchání kultur je něčí záměr, aby vznikla nová rasa lidí a my hrajeme hlavní roli. A že budu mít strach o své dcery mi žádné mírumilovné video bohužel nevyvrátí. Tak to cítím já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako žena s vámi souhlasím. Ale míchání kultur si neumím představit a když, nejspíš tak, že si zotročí naše dcery a vnučky a syny a vnoučky vyvraždí, jak jinak by mohla nová rasa lidí vzniknout? Jejich ženy si jinověrce či ateistu vzít nesmí, to je radši zabijí a naše ženy musí přistoupit na islám. Takže žádná nová rasa, ale šíření zlého, netolerantního islámu, který z žen dělá otrokyně. Společnost, kde jsou ženy otrokyněmi, je demokratická, nebo otrokářská? O kolik století, nebo dokonce tisíciletí bychom se vrátili proti času? Na to by mi měl Igor Chaun a taky ombudsmanka Šabatová odpovědět, ale asi by to neuměli, nebo nechtěli.

      Vymazat
    2. Pochopte konečně, že bílá rasa tu závěrečnou fázi nwo GP kazí. Proto musí být změněna nebo vyhlazena. Uprchlíci jsou tu pár chvil, a už své požadavky drze stupňují tím, že se vehementně dožadují neomezeného bezplatného volání mobilem a bezplatného přísunu sexu s bílými ženami. Muslimku prý zneuctít nesmí, ale bílý nevěřící "dobytek" se nepočítá. Je neuvěřitelné, co si ti arabi a afričani dovolí z huby vypustit za humus na kamery. Že prý na to mají od jejich boha právo ! Tak nevím, zda jsme ještě v Evropě nebo se nějakou devil gate přemístila už i sem.

      Vymazat
  2. Nehnevajte sa, ja sa len pýtam,že čo nám to chcete, tými videami nahovoriť, že niečo nie je plánované, tak obrovský prílev utečencov, z ktorých väčšina vôbec nie je zo Sýrie???

    OdpovědětVymazat
  3. A trochu inak...minca má tiež dve strany, nie len jednu:

    https://www.youtube.com/watch?v=nwXrK-7BVt8

    https://www.youtube.com/watch?v=tE2xzA1kRL4

    https://www.youtube.com/watch?v=fDEi_OMHQJ0

    OdpovědětVymazat
  4. A koľko tých dobrovoľníkov pomohlo vlastným občanom doma, bezdomovcom, žobrákom, dôchodcom, telesne postihnutým?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je otázka do pranice! Super. Taky bych to rád viděl, věděl. Možná je to touha zviditelnit se? Jít proti proudu ať je jakýkoliv? Ne nejsem xenofobní, ani rasista, já pomohu slabšímu, kdykoliv, kdy potkám. Tohle je ale slabost v hlouposti, Až čas nám ukáže naše chyby. ( i druhých,bohužel)

      Vymazat
    2. Slunickari si hraji na hrdiny a masiruji si ego.Tim nahravaji temnarum !Vlastizradci!
      Za zady se jim migranti smeji.Odkud se berou ty tuny odhozeneho odpadu?
      Jsem pro pomoc , ale nasim lidem !Je jich vic nez migrantu v chudobe i bez domova a bez prace !Duchodci casto nemaji na najem , leky a matky detem na jidlo a rodiny na vzdelani deti!A zaskolu take platime velke vydaje !
      Oni vse zadarmo ?
      Nezaplatim socialni a zdravotni a mam na krku exekuci a zabaveni strechy nad hlavou.
      Igore , prosim , muzes filmovat hned za Prahou a pokracovat napric celou republikou !!!
      Pak budes mit o cem tocit, migranty uz nataci kde kdo!
      Myslim, ze hlad a zimu nemaji jen migranti.

      Vymazat
    3. Tvrdý brainwashing EU vůči Evropanům, to je to, co se po celé Evropě v rámci uprchlické krize děje dnes a denně. A kolaborantské neziskovky ještě k tomu EU pokrytecky asistují ! Jen ať holky z neziskovek jdou na jeden večer do utečeneckého tábora utěšit ty nešťastné, trápící se arabské a africké mladíky. Garantuju vám, že se živé možná odtud již nevrátí. Podobných příkladů se již stalo v Evropě více. A to víme ještě jen o těch, co byly zveřejněny.

      Vymazat
  5. Syrští lidi, prosím, těm Amíci zbořili svět ale ti ilegální migranti, pro ty máme písničku:,, Tak vás tu máme bratři, vnuci Satanovi ,, - (Išmaelovi).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Jeden exislamista, nyní křesťanský kněz, jasně prohlásil, že duch islámu je duch satanův, a proto od islámu odpadl, když poznal Kristovo učení.

      Vymazat
  6. http://www.bezpolitickekorektnosti.cz/?p=59720

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč sem Orgonet nepověsí tohle? V zájmu objektivity!

      Vymazat
    2. Protože si to tu OrgoNet rediguje sám, nedovtipo.

      Vymazat
  7. hmm... S New age na vecne casy...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pamatujte, že nic, co je pod satanovým vlivem tu nebude na věky. A to je naše jistota pro budoucnost.

      Vymazat
  8. No, co se to deje !
    Valka Iluminatu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, to jen globální prediktor dopustil zápas mezi jeho dvěma křídly na život a na smrt, tedy kdo z koho. Brzy to bude zjevnější, až místo chemočar za letadly uvidíte bílé stopy za odpálenými raketami. A vězte, že těch čar bude mnohem víc, než jste dnes zvyklí vídat. Putin totiž povolil sestřelování amerických letadel, které se budou pokoušet zásobovat jednotky všech teroristů, válčících proti Putinovi a Asadovi. Obamovi generálové jsou totiž celí nadržení si to s Putinem v Sýrii rozdat. Nezapomínejte však, že už tam válčí skoro deset států včetně Evropských, a ta současná eskalace napětí směřuje k jadernému konfliktu a 3WW. Už se o tom zmiňují politici jak v USA tak v Evropě, že už je to jen otázka času, kdy k tomu dojde. Zápaďáci nadšeně burácejí vítězstvím, o kterém ještě nikdo neví, kam se přikloní. Putin jim pohrozil, že v Sýrii zažijí druhý Stalingrad, když ho k tomu donutí. Když zaženete medvěda do kouta, nerozpakuje se ani vteřinu, a zaútočí vší svou silou i za cenu vlastní smrti. Ale to se nestane. Historie nás již mnohokrát poučila, že kdo se odvážil na Rusa, odtáhl s ponižujícím výpraskem. A nejinak tomu bude i v Sýrii. Koneckonců možná, že Netanjahu a Obama Sýrii považují za počátek uměle vyvolaného Armageddonu, kam to celé směřuje.

      Vymazat
    2. Válka, co se ji také Illumináti pokoušejí zažehnout proti nám.

      Vymazat
  9. Igora jsem si celý život vážil a snímek Armáda v civilu ukázal, že má koule. Nevidím žádné duchovno ani učení I.A. za tím, že neunesl zodpovědnost za své konání a veřejně si ty koule uřezal. Myslím si, že člověk jeho věku a formátu když něco vypustí tak by si měl za tím stát a ne to smazat a omlouvat se. Vůbec nekomentuju obsah videa, ale chování člověka který se prezentuje jako duchovně vyspělý. Bohužel mu už nevěřím...Petr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná na něj někdo udělal BUBUBU ?

      Vymazat
    2. No asi tak nejak...!
      Neverim mu uz davno a je nas vic.Koho zde zajimaji , jeho pocity.Je jak maly kluk a radoby duchhovnem se ohani .Zeptejte se za kterou sranu kope ligu !

      Vymazat
    3. Orgo, víme, že Igora Chauna máš delší dobu v oblibě, a očekáváš na jeho "migrantský počin" pochvaly a ódy. Ale zklamal nás, protože ukázal, že vyměnil jedno schizma za druhé, stejně nebezpečné i pro něho samotného. Uvidíš a uslyšíš dalším časem sám, že je třeba se probrat z mnohých iluzí, v jejichž jsme zajetí. Čert nikdy nespí, a proto musíme být neustále ve střehu.

      Vymazat
    4. Já už taky ne. Čouhá z něho příliš modré, a to není dobré znamení.

      Vymazat
  10. nejhorší nejsou trpaslíci, ale užiteční idioti. když jakákoli entita v přírodě neuhájí své teritorium, zaniká. o nic jiného nejde, nehledejte v tom nic nadpozemského. pokud nejsme schopni na hranicích filtrovat příchozí podle našich kritérií tak jsme rezignovali na pud sebezáchovy, žádné kecy o ušlechtilosti to nezmění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ale trpaslíci nejsou za prvé pořádně nikde vidět, a za druhé se strašně rychle množej.

      Vymazat
  11. Podle mého názoru je Chaun velký pozér. Na něm nic opravdového nevidím. U spousty tzv. duchovních lidí je to stejná póza. Ostatní lidé tohoto druhu jsou až neskutečně naivní. To je moje zkušenost s lidmi, kteří se táhli za Petrem Chobotem.
    Jsem zvědavý, jak se budou tzv. sluníčka chovat, až tady Islám skutečně povládne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nepovládnou tady ani křesťané, ani islám, ale nwo a jeho nábožensko ideologická doktrína chrislám. A navíc Igor Chaun se svým projevem a myšlenkami zařadil do toho podivného pantheonu, kde vídáme např. i Teal Scott. Tím jeho důvěryhodnost notně trpí.

      Vymazat
  12. Nakonec uvidíme, že to je jen o nás o a Bohu. (Matka Tereza).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tam to zjevně směřuje. Matka Tereza to věděla už desítky let před tím, než to skutečně přišlo. Poněvadž jako spolehlivé a Bohu věrné osobě jí bylo něco velmi podstatného ukázáno. Tím se prokazuje, že existuje vědění lidské, a nad tím vědění Božské. A tam má k vlastní smůle lidstva přístup jen velmi malý počet lidí, avšak ani ne tolik svými zásluhami, jako Boží Milostí (byli prostě Bohem vybráni jako spolehlivé a Jemu věrné osoby).

      Vymazat
  13. Včera jsem na stanici ČRo 2 poslouchal rozhovor s Benjaminem Kurasem. Ten říkal, že na xenofobii není nic zavrženíhodného, protože to česky znamená strach z neznámého. Přece nemůžete někoho morálně odsuzovat za to, že má strach! Přesto se slovo xenofob používá mainstreamem v hanlivém smyslu jako nějaké morální selhání. Video jsem neviděl, tak se k němu nebudu vyjadřovat, jen obecně říkám, že videa, články, pořady, atd. které používají citové vydírání, ukazují, jací jsou ti uprchlíci chudáci a neukazují už druhou stranu mince, jsou vlastizrádné a potenciálně nebezpečné.

    LK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všechno, co se lidem vnucuje proti jejich vůli, je nebezpečné a zavrženíhodné. Ale ti, co mají moc, ještě na to nepřišli, nebo dávají pokrytecky najevo, že je to nezajímá.

      Vymazat
  14. Lidem v nouzi je potřeba pomáhat, o tom není pochyb, ale tady se zcela ztrácí základní otázka problému a to je : kdo a proč ty lidi vyhnal z domovů a proč právě nyní je ten někdo žene jako zvěř právě do Evropy. Ty šírší souvislosti zde zcela chybí. Jsou prostě meinstrímem zcela účelově ignorovány. A to že to plodí strach, nejistoty a na druhé straně soucit, to je také účelem - rozděl a panuj. Prostě silná a zdravá společnost se těžko manipuluje a ovládá, u nemocné a rozhádané to je jednoduché.
    Libor Buček, 14.10.2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Prostě silná a zdravá společnost se těžko manipuluje a ovládá, u nemocné a rozhádané to je jednoduché." Proto je v plánu EU původní obyvatelstvo Evropy buďto pokořit nebo jednoduše vyhladit, když to bude potřeba. A miliony muslimů jsou prostředek, proti němuž se budeme jen těžko bránit. Politici snadno přijmou islám, když v nic a nikoho nevěří. Přijmou jej jako nezbytnou nutnost, ale ve svých srdcích zůstanou nadále těmi původními nevěřícími psy a fenami. Až i jim budou podle šarii padat hlavy, pozdě budou bycha honiti.

      Vymazat
  15. Je potřeba vidět všechno nezaujatě,ze všech stran,a posoudit rizika nebo i přínos,zde bohužel převažují zápory,promíchání populace,kdy jedinci z evropského kontinentu ,s vyšším počtem duchovních těl, vstoupí ve svazek manželský s jinou populací,s nižším počtem duchovních těl ,o tyto duchovní těla přijdou,je to takový duchovní pád,zpátky do zvířecích těl v závorce,kdy populace menší inteligencí si inteligenci o něco povýší-jejich potomci,z nich vzešlých.Vznikne akorát chaos,kdy generace přenese agregor strachu do generace další,která ač domovinu měla úpně někde jinde si tento pocit v sobě uložený,bude pěstovat a v nevhodný čas dá o sobě z podvědomí vědět.Záleží na tom i jakou stranu v sobě budou živit,co převáží na miskách vah dobra i zla,na straně fyzické pokud dostanu početím o duchovní těla více,měla by následovat i duchovní výchova,zralost jedince odpovídající tomuto stavu,ale tato společnost,vláda České republiky nedokáže tuto výchovu jedinci zajistit ani v tomto územním z řízení i bez emigrantů.A jedinci s povýšenou inteligencí bez duchovních zábran jsou snáze ovladatelní astrálními silami,či jinými entitami,které do nich snáze vstupuji,a posilují jejich negaci,s přepisem,že se ničeho nekalého nedopouštejí.Jak to vidím dál,řekl bych další ztracené generace, s mementem.Proto souhlasím s p.Zemanem,pomáhat ano, ale přesouvat pomoc ,ale do jejich země.Naše republika vzniklá, kdysi z rodových statků,kdy každá částečka země,rostlin, s bytostmi byla celostně duchovně spolu spjata,kdy rostliny dávaly člověku ,kdo se o ně staral,vše potřebné pro růst a vývin,ale vytržená jiná společnost dosazená na jiné území,již není geneticky uzpůsobená na naše klimatické a půdní podmínky,proto na ní bude příroda hledět ,jak na vetřelce a dá nám to v živinách i pocítit.A nejenom země,příroda,ale i bytosti jemně-hmotných sfér.

    VítězslavK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Vítězslava K., diskutujte, prosím, častěji.

      Vymazat
    2. Vše je tak trochu jinak,když se podíváte na auru pana I.Chauna,tak zjistíte ,že se podstatně změnila je impregnována myšlenkou původní aury,jako maskování,ale pod maskou je úplně jiná aura,aura jiné entity,vstupujeme do dalšího levelu,převzetí těl,vůlí jiné entity a obydlením těla vlastníka,nebo nahrazení naklonovanými lidmi, s ovládnutím veřejného mínění.Pokud se, jedince, vystupující jménem společnosti nepodaří uplatit,nebo něčím vydírat,nastupuje provedení rituálu magie kladby,tu miluje církev,i zednáři,jedinec je potom snáze ovladatelný a snáze napadnutelný,viz pan Klaus,nad panem Zemanem jim rituál nevyšel, nebyl dokončen,zásahem jiných osob.A nad panem I.Chaunem byl též proveden rituál,ze začátku se jim nedařil,ale až za pomoci jeho nejbližších přátel ho vykonali.Tím mohli nahradit nebo potlačit jeho ducha v těle a nahradit vůlí jiné entity.Již před rokem jsem psal na dotaz ohledně jaký názor mám na I.Chauna,do emailu jedné paní,jeho cesta,kterou se měl vydat byla úplně jiná,měl se duchovně vzdělávat a pracovat vnitřně na sobě, a posilovat energeticky svoje tělo,aby bylo odolnější vůči atakům,což nenásledoval,a taky tak dopad,je mě ho líto jen,vzdálil se od svého cíle,co měl vykonat zde na zemi.
      VítězslavK.

      Vymazat
    3. Je zajímavé v této souvislosti vědět, že komunity imigrantů v různých částech Evropy už začali bojovat sami mezi sebou především z mocenských důvodů. Možná, že se jich vzájemně vybije víc, než můžeme očekávat, kolik jich tady vůbec zůstane na živě. Egregor Evropy se jen tak zahnat, zničit nedá. To ještě uvidíte. Vetřelcům tady bude velmi těžko i bez šarii.

      Vymazat
    4. Vítězslav K., děkuji za výstižné a myslím, pravdivé ,vysvětlení k tématu p.Chauma i jeho osobě. Děkuji Orgonetu, že ty příspěvky vůbec zveřejnil. Nestává se vždy.

      Vymazat
    5. A to isté čo Chaunovi sa stalo asi aj Orgovi. Tak teraz to začína dávať zmysel.

      Vymazat
  16. Myslím, že sem se hodí tento odkaz:

    http://michalmaly.blog.idnes.cz/c/479625/zabijte-vsechny-islam-je-jedine-reseni-rvou-migranti.html

    na blog Michala Malého.

    OdpovědětVymazat
  17. Chaun (spíš chán) má schopnosti, které zapůjčuje zlu. Nebo nechápe o co jde. Je dost starý na to, aby chápal. Pokud nechápe, pak je min. slušně řečeno nechápavý. Silný pud něco dělat, ještě neznamená konat dobro.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ví, možná neví. Ale hraje to na nás velmi dobře. Vždyť pochází z hereckého prostředí.

      Vymazat
  18. Igore Igore ach :) ach :) je mi také líto dětí, co je Hitler přivazoval na tanky, toto je stejná situace. Skočil jsi jim na špek.
    Tebe bych si do své ZOO určitě nedal dělat ředitele, to bych tam neměl za nějakou dobu žádné zvíře. Tím rozhodně nemyslím
    že jsou nějaké zvířata lepší a duchovnější než jiné. Jsou to božské bytosti a dej je do jednoho výběhu, to budeš valit oči. :)
    Jako valí oči ti tví kamarádi, když jim v Evropě řekli že se tady maká a ,,soludit,, můžou akorát tak spolu :)
    Petr

    OdpovědětVymazat
  19. "Princezná so zlatou hviezdou na čele" ....kto s dobrom prichádzaš, buď vítaný. Podporme myšlienkami každého z nás jeho hlas. Podporme to dobro, ktoré je v nás. Ale pripomeňme si i druhú časť "vety"....koho zámerom je zlo, toho ďalej nepustí.
    A k tomu len jedna otázočka s čím prichádzajú títo migranti???

    OdpovědětVymazat
  20. Ten Chan, náhoda to nie je, že také priezvisko, že nič nie je náhoda, ale že každý sa rodí tam, kde má, kde má prežiť svoj život, lebo tam je to preňho aj prospešné, nie inde, ale presné tam, kde sa teraz narodil.

    Také prehlásenia Chána sú veľmi nebezpečné a scestné, nepochopenie zákonitosti Vesmíru, len opíjanie vlastného ega, ktorá sa tvári a hovorí: Ľudia ja už teraz viem...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cit. "Ten Chan, náhoda to nie je, že také priezvisko, že nič nie je náhoda.."
      To není nic o náhodě. Je to o právu "zvolit si své jméno ,které se mi líbí ! " Možná tuto změnu z původního neučinil Igor, ale ještě jeho rodiče. To nevím jistě."Chaunových " rodokmen se mi však v českých končinách vypátrat nepodařilo. :- ))

      dan.

      Vymazat
    2. Že by další zakuklení "chazarkovia"

      Vymazat
  21. Pre Chána a jemu podobných: http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/6722-syrske-zeny-proklinaji-muzske-migranty-za-to-ze-je-opustili-a-ptaji-se-kdo-nas-bude-chranit Čo odpoviete týmto matkám ženám, čo, keď sú nechané na pospas od mužov, ktorí sem smerujú, nie aby ich chránili, tak ako rodnú vlasť pred votrelcami???

    OdpovědětVymazat
  22. To je jak z padesátých let. Pomýlený soudruh opět našel své správné já a vrací se do lůna Strany. Mě vomejou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už vomyli včera, když jsem si to pustila.

      Vymazat
    2. Nojo, straničtí kádrováci ještě zdaleka nevymřeli zdá se.

      Vymazat
  23. Musim se k tomu taky vyjádřit a apeluji na sluníčkáře, zanechte toho..svět není jen tma, nebo světlo chápate?
    Vše musí být v rovnováze, pokud je jako sluníčkář včetně orgonetu příjmu s láskou, tak je jasné, že takové lidi mě ubijou, jelikož vše ve světě má své hranice a je na mě, jestli je nechám překročit, nebo dám pevně najevo, tady je moje osobní zóna, tam je Tvoje a nenechám si do své zóny zasahovat. Proč si myslíte, že láskyplné lidičky dostávají na prdel, když se tolik nabízí? Protože je to extrém světla. Ono se říká, že násili není řešením, není a je..Když mě někdo bude šikanovat, pochopí to, když mu řeknu :hele nedělej to, škodíš mě i sobě, zničíš si karmu a odnesem to oba. Já budu mit blok, ty větší ego.." -Nebo raděj mu dám na "dršku", tohle nedělej, překročil si mez, ty jsi mě napadl a schytáš si to sám..Někdy nelze jen přihlížet, co se nám děje. Je jen na nás, kam to necháme dojít.
    Tahle vlna může skončit i nenásilně přec..Chete azyl? Tak se naučte řeč, naučte se pracovní morálky, návyků a příjmetě zodpovědnost za své jednání. Nechcete pracovat? Nevadí, počkejte na vlak a ten Vás odveze zpátky domů..Stejně se většina neumí chovat, ani číst a psát a neumí vlastně ani pracovat, jen válčit..Je jasné, že některé země si musí odpykat karmu, ale tím, že se bude pořád tohle dít se karma nikdy neuzavře. Proč? Protože jsou násilníci a chtějí vše zadarmo a vnutit nám jejich zvyky..kruh karmy se dá uzavřít leda tím, že odpustíme. Jinak to vrátí nám, pak my jim a zase oni nám a takhle to tu bude věčně.
    Takže vnímat srdcem, ale taky i rozumem..žít v rovnováze a ne extrémech, jako je násilí a sluníčkáři.

    OdpovědětVymazat
  24. pointa toho co se deje neni v tom jestli se sem hrnou organizovane chlapi nebo zeny a deti,,,, pointa je v tom ze my puvodni obyvatele jsme nahrazovani, a budeme nahrazeni !! jinou rasou s jinymy hodnotami a smyslenim,,, to video me v te genocide bez zbrani jen utvrdilo. takze to, na co prisel po vlastnim zkoumani je to same co smazal,,, vysledek pro nas i pro nej bude stejny.
    bude nahrazen !! a jeho deti si to uzijou ,, na zivo v cesku ,,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jste to přesně definoval : budeme nahrazeni ! Protože bílým se nedá poroučet a držet je na uzdě jako ty s prominutím přicházející degeše. Proto musíme být nahrazeni, vyhlazeni, vyhnáni apod. Jen by mě zajímalo, kdo bude vyrábět, a zda budou mít činovníci EU nakonec co žrát. Ti, co sem přicházejí, je neoblečou, nenakrmí, nepostaví domy a paláce, nevyrobí auta, prostě NIC. A tak jim dobře tak, ať si tu špínu, co nám nyní kydají na hlavy, pěkně vyžerou až do dna.

      Vymazat
  25. Jak tak cítím, tak cítím, že pan Chaun se zalekl, prožil strach a úpadek vibrací a jako člověk vnímavý to přímo viděl --- Chápu naprosto celou planetu jako jeden celek, jeden organismus se vším životem a jako jeden druh taky jedno lidstvo .. to je ale velká otázka, ta jednota lidstva, kterému tolik vládne oddělenost - protože zrovna lidé pořádku neschopní, diskriminující, hrubě se chovající, mučící, popravující a pedofilii uznávající a planetu vůbec nijak nechránící, v odpadcích klidně žijící, půdu nezůrodňující, jen dobývající - kde jsou zastoupeni v nejvyšším měřítku? chce to více otázek, odpovědi pak přijdou samy. Mě přišlo od pana Chauna skutečně více statečné, že navzdory svým věrným jemu svou pozorností a chválou energii k němu směřující a navzdory strachu vybočit z módu new age, kouknul se na bolest, kterou je nyní vibračně dlouhodobě v míru náš kontinent ohrožen, na rizika, která nerespektování zákona o úctě k životu, bezpečí pro děti a ochraně žen, může přinést velmi podle přímo k nám domů. Nikdo přeci nechce upírat pomoc potřebným, ale je třeba nastavit pravidla hry pro všechny stejná. To, co se děje, je velmi podivné. Zde v bídě živoří důchodci celý život pracující a děti naše mnohé vyrůstají v různých strastech a bez pomoci a my si namísto pořádku ve vlastním domě zveme hosty, kteří dávají předem najevo, že vytvářet hodnoty budou jen za vlastních podmínek ,,, je mi z toho smutno. Panu Klaunovi se ulevilo, protože nemusel vyvinout sílu, k jejímuž projevu byl vyzván.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Panu Klaunovi se ulevilo, protože nemusel vyvinout sílu, k jejímuž projevu byl vyzván."
      Tím jste řekl/a úplně vše, více nebylo třeba.

      Vymazat
  26. Igora Chauna chápu, jako "ještě normálního" člověka z řad "sametových" studentíků, kteří posloužili v 89. roce jako užiteční pitomci pro lepší zítřky .Je třeba připomenout, že na sesazení socialistického zřízení se podíleli také synkové tehdejších prominetů. Nebo spíše synkové tehdejších disidentů z Havlovy Charty. Většina těchto (v 89. ještě mladež ) dětí, které se nějak na Václaváku angažovalo a archivní dostupné záběry už to často ani nezveřejní, byli v té době viděny před obrazovkami seriálů a filmů pro mládež (např. Třetí patro, Proč ? Chlapci a chlapi ) Většina z těchto aktérů dostala svých Jidášských 30 stříbrných v různých podobách. Někteří vlastní podivné nezkrachovatelné firmičky, někteří hrají ve filmech, někteří "podědili" teplé místečko v útulných kanceláříích neziskovek. Atd. Igor Chaun tedy, navzdory jeho spornému pokusu zahrát dokumentem znova na city Čechů, pro mě zůstává charakterním člověkem, který si za svůj žold od začátku užívá vcelku neškodné a přitom užitečné práce scénáristy.
    Já osobně si také myslím, že kdyby žil mezi námi, těmi 99% národa dole, měl by náhled na skutečný vývoj a jev událostí zcela jiný. Takto je stále ovlivňován názory chartistů, kteří to 1% národa tvoří. Těžko čekat od těchto lidí, že se s němi názorově někdy shodneme. Žijí totiž už dávno ve svém, zcela jiném světě. A my o něm známe jen ty pohádky z Blesku.

    dan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byla docela dobrá analýza, dan :-)

      Vymazat
    2. vy jste fakt ještě malé děti .....

      Vymazat
    3. lepší my jako malé děti než ti, co sem drze přivandrovali jako vzteklí a chamtiví psi. Jeden islámský duchovní to jasně řekl na kameru. Přece jako muslimové nebudete pracovat jako bílí hlupáci v Evropě, když to nevěřícím můžete bezpracně sebrat (majetek, ženy, děti, otroky atd.), protože je to vůle aláhova. A navíc prací nikdy takový majetek a bohatství mít nebudete. Takže islám je založen na kradení, kořistění, ničení a uchvacování toho, co jiný vymyslel, vyrobil, vydělal. Jiný islámský duchovní otevřeně na kameru islamisty zase naopak káral, že jsou velmi líní, práce se štítící, a proto nic nemají, a mít nebudou, pokud to někomu neukradnou. Ten islám je skutečně geniálně kriminální svinstvo, jaké nemá ve světě a v dějinách obdoby.

      Vymazat
  27. Pan Chaun u mne zcela skončil!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já chány nikdy nepřijala za své přátele.

      Vymazat
  28. Pan Chaun nebol mojim obľúbencom, bol taký ňuňuňu - ja vidím u neho zmenu a vítam to. BE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BE, to by zajímalo jistě více čtenářů, co jsi na tom pánovi viděla za vítající změnu. Hlava mapa mi to nebere.

      Vymazat
    2. Jako vitate tu zmenu, ze je nyni taky k ble bllee bleee.....?

      Vymazat
  29. Igor si zjevně opačně interpretoval působení entity, kterou koutkem oka spatřil. Chtěla ho spíše postrašit, aby přestal s mařením jejích cílů uvést i Evropu do chaosu a získat tak více vhodné potravy pro entity jejího druhu - hrubých vibrací, které emanují energetická těla vystrašených a trpících lidí. Není to jeho první scestná interpretace záměru poznání, který by rád prosazoval. Jeho oblíbená sekta Santo Daime, která zneužívá mocných sil pralesa (ayahuascy) k šíření demagogických náboženských ideologií k udržování lidí v nevědomosti a k získávání moci a peněz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť nevíme, kdo ho a za co vlastně platí. On to poctivě přizná ? Tomu nevěřím.

      Vymazat
  30. zkuste mi někdo rozumně vysvětlit, proč se mám cítit provinile za utrpení ilegálů porušujicích naše zákony. proč nepřiletí letadlem za 3 hodiny a 1000,- USD a místo toho volí utrpení a riskují své životy za 5.000,-USD po dobu několika měsíců? chápu že nelze odletět přímo ze Sýrie, ale cožpak máme se sýrií společnou hranici? a pokud jsou pravdivé srdceryvné výkřiky o uprchlících před válkou - ano tito jsou v táborech blízko sýrie, neboť tam se již nebojuje. proč podstupují statisíce další utrpení z daleké cesty? proč nezůstanou v krajinách kulturně i vzdálenostně blízkých? dokud na tohle nedostanu rozumnou odpověď, považuji všechny hlasatele morálních pouček za užitečné idioty.
    Když z komunistických zemí utíkali lidé, tak po překročení hranice šli kam je napadlo ? a když chtěli do USA nebo Kanady tak zaplatili pětinásobek letecké přepravy nějakému pašerákovi aby je na palubě zaoceánské lodi odvezl do Mexika a pak šli bez pasů přes hranice?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Protože to, co se děje nemáte chápat, nýbrž toliko bez výhrad přijímat, kapíto ? Cena a oběti, jak řekli eurohujeři, jsou pro jejich cíle irelevantní. Tedy bezvýznamné. Asi tolik, jako půl milionu mrtvých na Balkáně za rozpadu Jugoslávie. Tehdy naše čecho americká Madlenka, za souhlasu našeho humanitárního bombarďáka, řekla, že to (to množství mrtvých) stálo za to.

      Vymazat
    2. Znovu německá elita zatoužila po sociálním inženýrství ala hitler. Kam to vedlo, víme, a tak jim to nesmíme znovu po 70 letech míru v Evropě dovolit. Oni chtějí svou 3WW, my je zase chceme z jejich trůnů svrhnout do pekel.

      Vymazat
  31. Tož, nevím.
    1) Netroufal bych si považovat kohokoli za duchovně vyspělého - asi má p. Chaun nějaké měřítko či pověření.
    2) Podle toho co říká, je vše konáno a činěno z důvodu plnění daného úkolu jednotlivé bytosti. Ovšem v tom případě, je nutno připustit, že i ti, kteří buďto bombardují obyvatelstvo, nebo jinak likvidují lidské bytosti (fyzicky, duševně, duchovně.....), jsou též plniteli úkolu a to proto, aby se se jiní mohli zhostit svých úkolů (kauzalita). Pak ovšem by bylo možno konstatovat, že pokud by ti "špatní" neplnili své (v tomto případě tzv. špatné) úkoly,jsou vlastně dobrými, protože slouží těm, kteří mají své (tzv.dobré) úkoly, které zhusta vedou k tomu, že následně mohou být páchány opět jiné skutky, třeba i likvidace jiných bytostí. To je přece až nad fatalismus, nebo ne? Zákon kauzality je neúprosný.
    3) Domnívám se,že sv. Petr se sice může ptát, jak jsem pracoval se svým srdcem. Pokud cítím, že bych měl bránit hranice a cítím to celým srdcem (pro potomky, pro holou existenci.....), pak by se ovšem Petr mohl zeptat: "A proč jsi teda nebránil hranice, když jsi to měl v srdci (za úkol), proč jsi umožnil pozdržení Božího plánu tím, že jsi dopustil.......etc.etc)
    4) Osobně se neobávám toho, co mi řekne sv. Petr, obávám se, abych si někdy nemusel tzv. "naplivat do vlastní tváře". Pokud by se tak stalo ( a myslím, že tuto situaci každý zná, kdo nemá všechny "konce zavázány"), byl by to důvod, kdy by sv. Petr mohl býti "poněkud rozladěn".
    5) Pane Chaune, tím, že jste zveřejnil své první video a svůj prvotní názor, jste také plnil svůj úkol a dle mého není třeba se omlouvat. pokud byste tak neučinil, dnes byste k věcem nepřistupoval tak, jak přistupujete * opět neúprosná kauzalita.
    A jinak přeji všem krásné dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správný termín a odhalení - "má pověření", ale ne sám od sebe. A další důležité odhalení -"proč jsi umožnil pozdržení Božího plánu tím, že jsi dopustil..." A ještě jedno podstatné konstatování pro věci budoucí - "obávám se, abych si někdy nemusel tzv. "naplivat do vlastní tváře". Pokud by se tak stalo ( a myslím, že tuto situaci každý zná, kdo nemá všechny "konce zavázány"), byl by to důvod, kdy by sv. Petr mohl býti "poněkud rozladěn"."
      K bodu 5 jen uvedu, že p.Chaun vyměnil jedno schizma za jiné, na první dojmy méně nepříjemné či méně nepřátelské. Ne nadarmo se říká, čiň čertu dobře, peklem se ti odmění. Není rovněž náhoda, že pekelníci častují svoje černé ovečky slovy - milujte mě, jako já vás nenávidím. Ale to mezi lidmi není zas až tolik bráno na zřetel. Inu, chytrému napověz, vola kopni.

      Vymazat
  32. Nepřijde mi normální, tak rychle a tak radikálně změnit názor. To je jako chirurgický šok, nebo když je otec přítomen u porodu a ten šok z toho si zamění za silnější procitnutí k otcovství.
    On nemá přístup k informacím jak se integrovali za ta leta jinde?
    Nebo má a považuje to za správnou integraci, nebo čeká, že ted´ se integrují jinak?
    Nejsem fanatický odpůrce migrace, ale taky nejsem člověk, se kterým se dá orat a z toho důvodu nesouhlasím s týmto plánovaným chaosem.
    Nedá se proti tomu bránit,jak už jsem zde psala ani politikům nevěřím, ale na druhou stranu nebudu jako chaun, který je veřejně známý, mást společnost, že je to ok. Nejdříve upoutal svým negativním postojem proti , tím si ho všimli, to potřeboval a pak cíleně změnil názor na pro?
    Nebyl to jeho cíl a nikoliv prozření režiséra?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komedianti vždycky hráli na prvním místě ve svůj prospěch. Na to nezapomínejte. To se u šmíry nezměnilo ani za uplynulých 300 let.

      Vymazat
    2. má více informací než vy všichni tady ....., soudruzi ...co kdyby jste začali používat to kulaté na krku

      Vymazat
    3. Jestli neví, že to je projekt soudružky Merkel alias Kohlova děvčete, projekt zvaný Euromed, tak asi fakt nepoužívá on to kulatý na krku)))To totiž hodně mění na složení migrantů a taky jejich důvody k migracím.
      Není to spontánní migrace , nýbrž cíleně vyprokovaný, dobře organizovaný chaos.
      Agenda 2030 mu pak vnese taky svěží vzduch do života)))

      Vymazat
    4. To jako mluvite o sobe ? pane chytry

      Vymazat
    5. Pro Anonymní 15. října 2015 21:33
      My víme, že občas to tady Orgonet trollí samozvanými trolly jako solí, aby nám to tady lépe chutnalo.

      Vymazat
  33. Myslím, že pan Igor opradu napojení na vyšší sféry ztratil.
    Pomáhat je potřeba, ale v jejich zemi, ne nás nutit převzít karmu jiných národů.

    OdpovědětVymazat
  34. Gratuluji Orgonetovi, že povolil pod tímto článkem diskusi, přestože věděl, že většina komentářů bude negativních. Sleduji jeho vývoj od začátku a vidím velký pokrok, přestože s ním v mnohém nesouhlasím.

    OdpovědětVymazat
  35. Řada lidí si hraje na to, že má ty nejlepší informace a že oprávněně s nimi vystupují na veřejnosti, přitom sami sebe odhalují, že tomu tak není...

    OdpovědětVymazat
  36. Co je zas tohle za komediantskou propagandu?! Patří tohle vůbec na Orgonet?!

    OdpovědětVymazat
  37. Igorek z toho popíjení ayahuascy ztratil smysl pro realitu.Ať si vezme kameru a jde natáčet
    do Německa co tam ti parchanti dělají.Bude se divit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To duchovní a možná i alkoholické popíjení, to jste náramně trefil/a :-)

      Vymazat
    2. Předávám svou zkušenost. Pracuji jako regresní terapeutka. Před jistou dobou přišla paní, která byla na seminářích s ayahuascou u nějakého peruánského šamana "Tonyho" (asi nick) v Peru a taky zde. Regrese byla na téma "Pocit izolovanosti, Tony si mě v Peru nevšímá, neumím španělsky" - procházely jsme tedy zážitek z Peru. Ayahuasca se popíjela večer, Tony si opravdu všímal dvou poměrně mladších děvčat než byla dotyčná, notabene hovořících španělsky. Pak bylo "okno", pak se probudila, nějaké fyzické potíže atd. Po opakovaném průchodu "okna" paní referovala o zářivém světle, které najednou bylo nad ní a které považovala za božské. Světlo vyslalo paprsky na ní a najednou lup - byla někde v kruhové místnosti, kde byli lidi, ale i jiné bytosti mimozemského typu. Musela podepsat spolupráci, že jim všem bude sloužit a že je to k dobru. Co konkrétně měla dělat kromě šíření "pozitivních" myšlenek a tvrzení, že k nám nastupuje nový dobrý řád, jsme nezjistili. Pak byla dána zase na zem a probudila se u Tonyho v chatrči.
      Moje interpretace - kdokoli, kdo se účastní ayahuascových dýchánků pod vedením různých Tonyů, Chobotů a jiných, je zřejmě propojen pak s těmi, kdo organizují "dobro" na této planetě. Pokud chce někdo hovořit s anděly a Bohem, nemusí k tomu mít ayahuascu ani nic jiného. Pan Chaun má vybranou srdeční čakru, je tam jakýsi bledý svit, něco se mu s ní stalo. Rezonuji s tím, co píše Vítězslav K.
      Brigita G.

      Vymazat
  38. Tak sa započúvajte, aby ste vedeli, že kto je Igor Chaun, že koho to on dáva do popredia po 25 rokoch, akú udalosť, ktorá bola len trápnym divadlom, aby sme uverili, že to my vraj meníme niečo...Môžem povedať, že som si v tých časoch dosť odstál na námestiach, zapájal sa, ale už skoro som pochopil, že opäť nás niekto oklamal, Chaun to nepochopil dodnes, vlastne nikdy som mu neveril...:

    https://youtu.be/s01MVtJmb1c?t=210

    http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Igor-Chaun-obvinil-Zemana-ze-lzi-a-vypustil-toto-video-k-masakru-na-Narodni-tride-346358

    OdpovědětVymazat
  39. Dobrý den , pane Chaun , jsou to všechno krásná slova , ale mýlíte se. Já si velmi vážím veškerého života , ale Vy a Vám podobní zřejmě nežijete v realitě . Viděl jste někdy toto nebo podobné video? www.youtube.com/watch?v=wGqVOEzlfWw. Na internetu jsou jich stovky a v žádném případě to nejsou videomontáže.Takto se chová IS. Korán výslovně nabádá k vraždění bezvěrců , což jsme my všichni.Pokud jsou muslimové v menšině , hlásají toleranci a mír.Pokud však získají pocit převahy , zničí vše , co není obsahem islámu.Toto já v Evropě nechci. Je to naše zem a kultura. Oni žijí mentálně ve středověku. Netvrdím , že jsou všichni muslimové špatní , ale islám je zlo ,které by mělo být zákonem zakázáno.

    OdpovědětVymazat
  40. Zklamal jste mně pane Chaune. V tomto případě jde o boj dobra se zlem. A naše civilizace dělá z lidí, kteří sem přinášejí pouze zlo chudáky, oběti zla. Doporučuji Vám, pane Chaune, abyste projel ještě jednu zemi. Německo. A strávil několik dnů s těmito lidmi v uprchlických táborech. Možná se potom proberete z těch nezpečných póz a budete zase vidět pravou realitu. Ukažte pravdu o tom, co si pozvala paní Merkelová. Ukažte pravdu, o tom, co vlastně němci chtějí. Nebo už nechtějí? Až prožijete jen jeden den a noc mezi těmi lidmi, jestli Vás mezi ně vůbec pustí a přežijete li to ve zdraví, jsem si jist, že z Vás bude minimálně stejný xenofob, jako je většina lidí uvažující vlastním zdravím rozumem.
    B.Z.

    OdpovědětVymazat
  41. Být ve střehu ve svém středu...

    OdpovědětVymazat
  42. Zpočátku jsem Igorovi fandil - že opustil teplo obýváku a jel to obhlédnout. Bohužel videa mě nebavila - dokumentaristicky celkem nudně zpracované a hlavně jsem měl pocit, že podléhá emocím - jako jedinému kritériu objektivního obrazu. Žádnému uprchlíkovi bych neudělil azyl, pokud by se nezřekl svého nelidského náboženství.

    OdpovědětVymazat
  43. Komentáře mluví za vše. A dobře, že to pan Chaun udělal. Alespoň se nyní ukázal v celé své naivní nebo nechci předjímat jaké kráse. Myslím, že se rozsvítilo dalším lidem, kteří ho obdivovali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne nadarmo celé věky platí po ovoci poznáte je.

      Vymazat
  44. A není ten igor také obdivovatelem havla, toho zástánce humanitárního bombardování a nejmorálnějšího z lidí daleko široko, kterého nám ostatně závidí celý svět?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu je dôkaz, že je, čo som tu aj včera dal, kde sa k tomu priznáva: https://youtu.be/s01MVtJmb1c?t=210

      Len ešte vždy som nepochopil, že prečo sem Orgonet s tým prišiel, zámer, účel? Lebo ak niekto tvrdý to o Havlovi, 17. novembri čo Chaun, tak potom ako sa to zhoduje stým, čo tu tvrdý aj sám Orgonet, alebo položím otázku: Ako vníma Orgonet osobu Havla a 17. november?

      Vymazat
    2. CHaun je velkým obdivovatelem Havla. Myslím, že podporou Havla se proslavil. Panu Chaunovi i Orognetovi doporučuji :
      http://cestyksobe.cz/petr-chobot-informace-ze-kterych-az-mrazi-prvni-dil/11024

      Vymazat
    3. Omlouvám se : Orgonetovi

      Vymazat
    4. Pro Anonymní 16. října 2015 19:19
      Položím Vám jinou otázku. Kdo pozvolna, ale jistě, ovládá už nějaký čas Orgoneta. A je to čím dál tím zjevnější. Všimlo si toho už více lidí, co sem delší dobu chodí. Jako v té reklamě na rádiu na matrace a postele - šéfe, dyť ty lidi už nejsou úplně blbý.

      Vymazat
    5. Za něco je vhodné se Orgonetovi omluvit, za jiné rozhodně ne.

      Vymazat
  45. Pan Chaun radikálně změnil názor a postoj buď proto, že zašel příliš daleko , překročil určité mantinely a rozzuřil mafiánské struktury a tak na něj udělali bu bu bu, nějaké zastrašení, vyhrožování a pod.video měl nařízeno ihned stáhnout a co nejdříve vytvořit dokument, které jsou mimochodem velice nevydařené a pofiderní, jež by vyjádřily kladný postoj pro migranty a islamistickou zrůdnou ideologii, pak bych jistě dokázal pochopit tento radikální obrat. Možná i ta temná postava co jej vylekala byla nějakým hologramem, cílenou projekcí vytvořenou záměrně jistou mafiánskou klikou, jež posluhuje stínové vládě, která vlastně celý ten migrační humbuk a islamizaci Evropy režíruje. Druhá možnost je, že je pan Chaun se ukázal v pravém světle, obyčejný esoterický kariérista a sprosťáček, co si jen tak hraje na duchovního, zcela se znemožnil a udělal si prču z mnoha tisíců lidí, osobně mne velice zklamal a nemohu takového člověka brát už vůbec vážně.Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně - "rozzuřil mafiánské struktury". A umírat se mu ještě rozhodně nechce, tak bude spolupracovat. Nakonec peníze přece nesmrdí.

      Vymazat
  46. máme tady proroky a ani o nichnevíme: https://www.youtube.com/watch?v=0Ca0cPTCKbU

    OdpovědětVymazat
  47. Ach Bože, kde títo tu ľudia nabrali toľko kameňov ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach Boze, tak to prestante cist !
      A budete moc klidne spat a zehnat NOVOEVROPANUM:)
      Asi neplatite dane , ze ?

      Vymazat
    2. Ja spím dobre. Dane neplatím. To, že čítam reakcie druhých ľudí je moja vec. To, že sa vyjadrujem je tiež moja vec. ... bolo by vhodné prestať rozkazovať :-)

      Vymazat
    3. :)
      A prece mate ten kamen v ruce :) :) :) TAKE !
      Ostatni lide se zde take jen vyjadruji a hned je z toho Bozi kamenolom.

      Vymazat
    4. Nějak se ty provokace začaly šířit po netu jak epidemie. Útočí se na Evropany zdá se ze všech stran, a už i z čehokoli.

      Vymazat
    5. Rozkazují jen deprivanti a to snad Orgo není.

      Vymazat
  48. Kdo si přeje u nás v Evropě migranty je pro mě postižený na hlavu.Máme tady u nás
    několik tisíc cigánů kteří se za ta léta nedokázali přizpůsobit a teď ještě tohle?Jo to
    ani omylem.Lidi doufám nejsou hloupí a navzdory politikům to snad nedovolí.Chaun u
    mě tímto spadl až na dno.Kolik za tu propagandu dostal zaplaceno?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tam směřují i moje úvahy. Zadarmo to jistě nebylo.

      Vymazat
  49. mazaně nám to sem orgonet dal..z extrému do extrému, zlo - dobro, to je jen ukázka 3D v praxi. Hezky nám to pan Chaun ukázal (zahrál), díky. Platí tady nějaké zákony, a všemi těmi emocem,i od lítosti počíneje přes hněv až po strach, se vytváří podmínky pro tyto děje a pro to, že ti uprchlíci tady budou, ne naopak. Měli bysme situaci zklidňovat, hlavně ve svém okolí, kdo chce pomáhat, ať pomáhá a kdo ne, tak ať nepomáhá, musíme se odnaučit přiklánět ke každé myšlence a emoci, kterou cítíme, že je naše, tak tomu není..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "mazaně nám to sem orgonet dal" - to je správné odhalení. Pátrejte dál, a dovíte se o zdejší postupné "divné" proměně obsahu stránek více.

      Vymazat
  50. Všiml jsem si stažení Igorova videa "Armáda v civilu" a tak jsem jeho postoj, kde vysvětluje stažení videa sdílel.
    Ačkoliv video stáhl, svůj celý komentář k videu, v textové podobě, na facebooku ponechal a začal o tom s lidmi diskutovat.
    Igor mi napsal jako důvod ke stažení videa tato slova:
    "Nevím, kdo z vás a nakolik vnímá "energie nehmotného světa", ale co mě přimělo změnit názor, nebyly názory lidí, ale temnota, kterou jsem si k sobě přitáhl... Hovořím o tom i v textu..." Igor Chaun
    Ota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jednou "rohatýmu" upíšeš duši, už tě nepustí dle poučky, že co peklo zchvátí, to už více nenavrátí. V poslední době dokonce satanisti pořádají na odpadlíky hony, přivádějí je k potrestání, potvrzení své původní přísahy byť by bylo nutno použít násilí nebo mučení, a navrácení se k potupným černým modloslužbám a obětem.Především pak musí slepě poslouchat a plnit příkazy svých výše představených bez odporu a bez odmluv jako otroci.

      Vymazat
  51. Orgo, toto video moc dobre chapeme, ze je na objednavku.
    Tak jako nas zneuzili v 89, tak se scenar opakuje!(Jenze se v tom nyni vali cely svet.Amerika zaziva to same, jen nemame info.Tedy kdo chce, tak ma.)...
    Nyni jsou to slunickari.Maji vubec deti? Jsou to nadseni studentici a mysli si, ze zachranuji svet.Tak jako to bylo za nasich studentskych let.Sametova revoluce ,dobra komedie.
    Jen nyni to bude mit nedozirne nasledky.Prave proto, ze mame deti a jako rodic citim zodpovednost i za jejich bezpeci.
    Igora se opet jako studentik nechal zneuzit k tomuto umeleckemu pocinu, kde si hraje na otevirace srdecni cakry.At mu sprominutim vibruje co chce .
    Mel tam s kamerou zustat dele a pak natocit ten pokaleny a znecisteny odpadem hrbitov.
    Jeste jako velice duchovni krestan by natocil i jak se nebostici obraci v hrobe !
    Bylo by to asi zajimavejsi.
    Za tuto svobodu Srbobove bojovali a padli ve valce ve jmenu KOHO?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Orgo, kdo si toto a podobné příspěvky u Tebe objednává ? Nevěřím, že jen z ryze Tvého přesvědčení je sem dáváš. Čouhá z toho nějaká čertovina. Neriskuj, cena bude na konci velmi vysoká. A konec je již velmi blízko.

      Vymazat
  52. je to jenom systém provokace,ktera je nedomyšlená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. se nedivte provokatéři vždycky za sebou nechají nějaké stopy. ať už z vlastního lemplovství nebo naopak účelově tak, aby něco podstatnějšího před námi kryli.

      Vymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.