Stránky

15. listopadu 2015

Další zajímavosti ukazující na falešný teroristický útok v Paříži



Čím pařížský teror prozrazuje svou inscenovanost
(Střípky z internetových diskusí - zejména Jim Stone a jeho čtenáři, proto je to nesouvislé.)

15. 11. 2015
Sestavil/vyhledal Orgonet z různých internetových zdrojů.



Jim Stone: Na koncertě bylo 1000 lidí, všichni s mobilními telefony. Nejméně 50 z nich muselo právě v okamžiku útoků natáčet video. Těším se na všechny ty záběry, které ukáží, co se dělo. Já prostě nevěřím jen tak řečem, opravdu musím vidět to roztřesené rozmazané video z toho koncertu, co byl přerušen útokem.


Foto: Divadlo Bataclan v Paříži. 

JS: To, co co mi dává souvislost větší než pár fotek v novinách, co se opakují stále dokola, jsou obrázky Izraelci způsobených katastrof, a/nebo staré záběry terorů, které se staly v minulosti. Stejně jako při útoku na Charlie Hebdo, kde jsou zveřejněné soukromé důkazy? Přece to vidělo tisíc lidí, a mnoho z nich zrovna muselo natáčet video, aniž vědělo, že se něco stane, protože si natáčelo koncert. Kde je ta obrovská hora veřejných důkazů, „která se ani nedá probrat“, od šťastných až po smutné? Ty důkazy by musely zaplavit youtube, anebo se to nestalo.

JS: Prošel jsem si fotky, co jsou na nich sanitky, koncert, další takzvané útoky, atd. , a volám „sračky“! Není tam nic podstatného, podobně jako na obrázcích hamburgerů ve fast foodech, kde nikdy nedostanete to, co vidíte na obrázku. Fotek je velmi málo, a to, co je, nevypadá spontánně, nýbrž inscenovaně. Na tom ale nezáleží, oni na základě této lži mohou podniknout politické činy. Vše závisí na tom, jak hloupí jsou lidé. 

JS: Židovská komunita pomalu krachuje, a doufám, že skončí bez jediné vindry, ale nebýt připraven na nejhorší – na to, že vyhrají – by byla úplná blbost. Fakt, že koncertní sál byl majetkem Židů, řve „Mossad“, a Rusko v tom taky jede, oni hrají tu hru s nimi, protože žádný stát, co má špionážní agenturu, nemůže být tak hloupý.

JS: Právě tam probíhalo cvičení na terorismus, a koncertní klub Bataclan má židovské majitele, čímž bylo provedení inscenované teroristické akce úplnou hračkou.

JS: Jak to, že je spousta obrázků z konceru, ale na nich není nic z teroristického útoku – lidi přece měli mobily venku, aby si dělali fotky ze všech úhlů a mohli ukazovat, jak to bylo skvělé, na 9 yardech plochy by přece někdo musel zachytit něco z toho útoku. 

Orgonet: Klub Bataclan, kde bylo údajně nejvíce obětí, je historická budova patřící židovským majitelům, kde probíhají židovské konference, galapředstavení a jiné akce. V minulosti byl několikrát cílem protižidovských útoků. Viz http://www.i24news.tv/fr/actu/culture/92426-151114-le-bataclan-une-cible-pour-les-terroristes-depuis-plusieurs-annees

Orgonet: Skupina, která koncertovala, Eagles of Death Metal http://www.alterinfo.net/notes/Le-groupe-Eagles-of-Death-Metal-qui-jouait-pendant-l-attentat-au-Bataclan-aurait-echappe-au-massacre_b8520653.html je americká "garážová" sestava dvou mužů, kteří hrají satanský rock s obscénními texty. Předtím koncertovala v Tel Avivu. Ukazuje na připravenost. 

Jak to, že se muži ze skupiny nestali cílem teroristů, když byli na jevišti/nejvíc na ráně? Ukazuje na připravenost.  

JS: Fakt, že Putin pořád nechce říct, že 9/11 provedl Izrael a Bush, dokazuje, že Rusko je součástí problému, a že také hraje tu hru. V Sýrii jsou jen pro své vlastní zájmy, tak nečekejte, že spasí svět.

JS: Na scéně útoku našli pas Syřana. To na 100% dokazuje, že tato operace byla provedena Mossadem, CIA a pravděpodobně s pomocí francouzské tajné služby. Je evidentní, že to zkoušejí hodit na Syřany, aby měli výmluvu pro bombardování Sýrie. Totéž se stalo 9/11, jak si pamatujete. Údajně našli pas Araba v ruinách Světového obchodního centra. Kdo má kapku rozumu, prohlédne jim to.

JS: Je to pro Francii něco jako 9/11, jenomže je to 11/13. Znamená pátek třináctého něco pro Evropu? 

JS: Tato událost vypadá jako sponsorovaná státní/vojenskou/výzvědnou agenturou, a taky je. Simultánní, efektivní. Plánovaná měsíce dopředu, a žádnými jeskynními hordami. Není to pomsta za Libyi, spíše to zapáchá jako bomby v Moskvě, Maidan, Sandy Hook, bostonský maraton, Aurora, reportéři Philly tv, Charlie Hebdo, Benghazi, bomby v Bombaji, bomby a střílení vše zabaleno v jedno. Plus francouzské zkušební bubliny ve vlaku, kde tři chlapi nabíjejí kalašnikov a nezraní se (něco podobného i v Oregonu – přesně ti samí chlapi), plus Germanwings, Metrojet...

Svědkové zevnitř Bataclanu: „Byla tam obrovská panika. Teroristé na nás stříleli 10 až 15 minut. Byla to krvavá lázeň.“ Julien Pearce prý neslyšel útočníky mluvit, ale řekl, že jeden přítel, který utekl, je slyšel mluvit o Iráku a Sýrii. (CNN). - Vždyť je to přece normální, slyšet maníky povídat si o Iráku a Sýrii (ISIS), když po vás střílejí 15 minut kalašnikovem. O čem jiném bych já diskutoval se svým kámošem střelcem, nebo o tom vykládal cizím lidem, když právě střílím po lidech v koncertním sále? - Celá ta věc byla plánovaná.

Bude to připsáno ISIS/Al Kajdě, a použito k ospravedlnění ještě většího válčení proti šíleným muslimům majícím k dispozici americké tanky Abram M1, agenda je pořád stejná, více války z peněz daňových poplatníků.

Už potřetí našli na místě nepoškozený pas útočníka, jako předtím při 9/11, jako při Charlie Hebdo. 
Pasy arabských zemí musí být z extra materiálu, který přečká každý výbuch. Proč z toho nedělají letadla a tanky?

Stejně jako před hlavním útokem na Charlie Hebdo proběhla předtím zkouška (v roce 2011), tak i v koncertním sále Bataclan proběhlo již několik útoků.


Orgonet: 

Video ukazující útěk lidí postranními vchody Bacatlanu, které prý natočil novinář le Mondu , by klidně mohlo být hrané. Novinář bydlí ve druhém patře a je prý zvyklý na "hlučné odchody" z protějšího klubu, ale slyšel střelbu. Chvili prý filmoval, pak šel dolů otevřít dům, aby se lidé měli kam schovat, a dostal taky kulku do ruky. Je v nemocnici, byl operován.



Všimněte si ženy dramaticky visící za špičky prstů z okna v druhém patře. Tato fotka prošla velkou částí světového tisku. Škoda, že novinář ji přestal zabírat právě v okamžiku, kdy žena dlouhou dobu se tam celkem bez námahy držící (chvíli dokonce jednou rukou; musí mít obdivuhodně silné prsty) začala být vytahována nahoru štíhlou kamarádkou. Doufám, že to kamarádka zvládla. Nebo to byla jen dramatická inscenace pro média? (Visí si tam tak lehce, že podezírám, že nemělo být vidět, že tam visí upevněna na nějakém laně... Už to mají natočený? Mařko, vytáhni mě.)

Další podivnosti je muž, táhnoucí za ruce po ulici ležícího muže, zřejmě zraněného, zřejmě do bezpečí. Táhne ho dlouho a daleko, až oba zmizí asi v nějakém domě. Po chvíli ho však uvidíme zase na ulici, táhnoucího ležícího  muže zase zpět a na druhou stranu ulice. Mohl mít šok a nevědět co dělá, ale taky mohl hrát svou roli, a nevěděl, jestli už je nafilmován, tak to jel znovu... (Muž se jeví poněkud hadrový, táhnout jde podezřele lehce, jestli to není figurína.)

"Mrtvoly" před vchodem taky nemusí být pravé.

(Jediná verze, kterou u které nacházím možnost k vložení, je z turecké BBC, ale to nevadí.)

Update 16. 11. : Jak se tak na to znovu dívám, včerejší verze videa byla ještě bez rozmazání osob, ale dnes již "vlastník videa" k osobám přidal "rozmazávací obdélníky". Takže je vidět, co nemáme vidět, natož nedejbůh zkoumat. Ale viděli jsme myslím dost...






Jak vidím, na idnesu se ještě dnes nachází necenzurované totéž video (včera nemělo embed), vhodnější k prozkoumání detailů (:-)))


P. S. Orgonet:

Dle francouzského článku http://www.huffingtonpost.fr/2015/11/16/femme-fenetre-bataclan-enceinte-heros-sauveur-video_n_8573368.html, a dle českého článku z Blesku 18. 11. žena z okna VISELA za ruce, a ne že stála na mřížích, jak někteří píšete; je údajně těhotná a zachránil ji statečný zachránce, kterému každou vteřinu hrozila smrt kalašnikovem. Škoda že ten novinář zrovna v tom okamžiku přestal natáčet scénu záchrany. Takže, tu sílu v prstech ta ženská skutečně má. a navíc je ještě těhotná. Obdivuhodné. (Podle mě má tu těhotenskou tuniku proto, že jí (mu?) režisér záběru pod ni potřeboval schovat  horolozecký sedák.)

60 komentářů:

  1. generál CIA vypovídá před americkým Kongresem o modelech vedení tajných válek proti světu a o zbrijařské lobby a jejích zájmech in kniha STOCKWELL,John: IN SEARCH OF ENIMES, 1978 rohovor se Stockwellem in Tajné války CIA-Matrix-2001.cz/clanek-detail/217-tajne-valky-cia/...,,NEVĚŘÍM NA NÁHODY JSOU JEN DOBŘE NEBO ŠPATNĚ PŘIPRAVENÉ AKCE.,,....5.tý ODBOJ OBRANA NÁRODA - ,,věrni zůstaneme-Věrni zůstali,, Orgonet a orgoneťáky zdraví z celého srdce a duše Indy a nezapomínejte, ře SCIENTIA EST POTENTIA.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten článek nám připomíná, že žijeme ve světě, který nám vyrábí média. Vy víte co se děje u vás v kuchyni, možná z okna uvidíte co se děje na ulici. Ale už nevíte co se děje o dva, tři bloky dál. Ale můžete se to dovědět od lidí, které znáte a kteří to viděli. To je asi tak všechno. Všechno ostatní máte zprostředkované tiskem, rádiem, televizí.Takže ti co ovládají tato media určují, co se dovíte, jaké u vás vyvolají představy a u většiny i to co si budou myslet. Pak je tu internet, který dosud poskytuje určité možnosti pohledu z jiného úhlu. To ale využívá jen mnalé procento populace. Ale i tam už začíná být husto. Za těchto podmínek je demokracie nejvhodnější systém jak ovládnout danou zemi cizí mocí. Proč sakra ti amíci tak neúnavně cpou demokracii všude, kde to ještě nemaj pod kontrolou. Ne nadarmo se říká: Když chceč ovládnout nějakou zemi, musíš mít dostatek peněz, musíš kontrolovat media a musíš tam zavést demokracii.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, je to velka podivana. ma-li to byt vse real, tak je to samosebou naprd. Mrtvi jsou zakyti, ok, beru, ale na tohle se podivejte, prosim.

    nejdrive jsem si myslela, ze je to taktez zinscenovane, nacez mi znamy potvrdil, ze je to doopravdy.

    preji hezkou ,,podivanou`` , mirca

    https://www.facebook.com/video.php?v=799661513461690&set=vb.100002535452826&type=2&theater

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby to bylo reálné, nenechali by tam ty mrtvoly přece jen tak ležet, ale bylo potřeba je natočit a zmanipulovat evropskou veřejnost a po uprchlické krizi mají "vládci světa" jistotu, že se vyhnou demonstracím proti válce v Sýrii, jako v Americe proti válce ve Vietnamu a v Korei. Teď je válka posvěcená a jakoby legitimní.

      Vymazat
  4. Eagles of Death Metal - "sestava dvou mužů, kteří hrají satanský rock s obscénními texty" - no tohle snad nemyslíte vážně?:D Co takhle si něco poslechnout a skupině si něco zjistit, než začnete vzbuzovat senzace za každou cenu? Orgo-než mám rád, jsem pravidelný čtenář a s většinou článků souhlasím, ale tohle bylo opravdu mimo mísu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Orgonet si to (uznává, že povrchně) zjištˇoval, a toto našel v odkazovaném článku. Klidně to můžeš upřesnit, co jsou zač, Orgonet to více zkoumat nehodlá.

      Vymazat
  5. ssakra to je oblb..., dík Orgoneti, predošlé som rozoslala kde sa dalo. BE

    OdpovědětVymazat
  6. Zaujímave je aj to keď schytáte guľku z Kalašnikova u nás samopal vzor58 tak vám spraví poriadnu dieru do tela do 800 m je schopná prejsť cez viac tiel spôsobí ťažké zranenia keď trafí hlavu mozog vyletí predkom alebo zadnou časťou lebky tú to hroznu vec som bohužial videl keď sa na vojenčine odstrelil jeden vojak po liste od frajerky. To bol predslov a teraz k tomu čo ťahá to telo po ceste kde do paroma je čiara od krvi tí ležiaci na ceste kde je krv a záškĺby svalstva asi človek je inteligentnejši a hneď umiera a nebude sa preca triasť ako epileptik ako vianočný kapor či podrezané zviera aj na lehatku si si bude len tak bez pohybu ležať.Záchrankari neprišli po strelných ranách ku krvacaniu z tepny alebo žili alebo sú taký machri že krvacanie vedia zastaviť na dialku a ich oblečenie je bez kvapky krvi a pravdaže lietali nad terenom a nerozniesli ani jednu krvavú stopu .Ten zlatý alobal som nepochopil načo mali niektorý na sebe a najkrajšie na tom bolo ýe okolo tej 03:00 zachranari stali pred budovou kecali medzi sebou a behali do nutra a von a zas asi litali nad terenom. Chyby sa my nechcu opravovať v texte pišem si nedostatočnu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to připadá dokonce na figurínu, je to nějaké moc hadrové.

      Vymazat
    2. "Chyby sa my nechcu opravovať v texte pišem si nedostatočnu"
      Alespoň někdo konečně uzná, že je líný si po sobě číst, co napíše. Je vás tu mnohem víc, tak si sypte popel na hlavu a bijte s ní pak o mříže.

      Vymazat
    3. Lepšie ako o múr alebo o zem už sa nám vyhrážate neboj aj tak to vyhrajú slovania prežili sme vaše križiacke ,osmanske kolonialne nájazdi,koncetraky,kulagi a stále ste si nás úplne nepodrobili ,

      Vymazat
  7. Také souhlasím s tím, že vše v Paříži bylo zincenováno. A především souhlasím s tím, že ruská (která ale ve skutečnosti není ruská ale „bohem vyvolená“) oligarchie je v tom všem namočená taky a jen nás tahá za nos a hraje s námi špinavou hru. To máte to samé jako se soudruhy v socialismu. Kdyby nám tenkrát na rovinu vysvětlili, o co se ve světě hraje a že nás vlastně svými uzavřenými hranicemi chrání před sionisty a jinou verbeží, tak bysme to snad i pochopili. Jenže vrcholní soudruzi typu Brežněva už tenkrát byli ve skutečnosti oddanými služebníky amerických banksterů FEDu. Kdyby to tenkrát s těmi hranicemi udělali tak, že by řekli: Ano jdi si občane na západ, my tě tam pustíme, ale víckrát se již nevracej, zpátky tě už nepustíme, protože bys mohl být agentem západu a rozvracet republiku si nedáme. Tady nám to podepiš a jdi si spánebohem do toho zápaďáckého ráje. Ono by se časem rozkřiklo, co je to za ráj a většina socialistických občanů by radši existovala v té socialistické totalitě než v té nelidské a zrůdné peněžní kapitalistické, která ve skutečnosti ani kapitalistická není ani náhodou, protože to je již 100 let korporátní fašismus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně ty noční záběry z Paříže mi od začátku připadají jak natočené s komparzisty, reagujícími na povel klapka. Když jsem to někomu řekl, měl mě za blázna. Jakmile jdou po ulici všichni stejným směrem a navíc stejným tempem, něco není v pořádku. V těch ulicích je vidět jen malej úsek zřejmě neexistující, uměle postavených kulis ulice a s pózujícími a gestikulujícími vojáky. Ani jeden záběr, že by tam něco opravdu odklízeli nebo něco dělali. Sem tam se tam projde těsně před kamerou civilista a nebo chlapík se psem. Při vyhlášení nouzového stavu přece je i zákaz vycházení v noci, ne? A z toho stadionu - taky jen poklidný uměle sestavený dav. Jsem zvědavej, co tím chtějí "vládci světa" dosáhnout, že Francie uzavřela hranice. Vidím to tak, že věřím tomu, že to směřuje k válce, která určitě bude. Ale ne pravdivosti těch příčin. To je jen štvavá propaganda zájmů vládců, která začala už tím 11.9. Je to dokonale vymyšlené - to načasování. Stěhování národů, pak kvůli tomu uzavření hranic a pak vyprovokovat novou nenávist, potřebnou pro souhlas lidí s válkou proti IS a je to hotové.

      Vymazat
    2. Je to ještě horší - obskurní ohavismus

      Vymazat
    3. Pokud jste se dívali na zprávy, kde byly záběry z nových "teroristických útoků", tak je to zase jen fingované. Jen uměle poházená suť a bordel a herci, kteří na nich balancují. Furt jen přilévají olej do ohně.

      Vymazat
  8. No je tam krv pardon tu je to lepšie vidieť
    https://youtu.be/vFVTo5s6fas
    http://www.hlavnespravy.sk/zverejnili-dramaticke-zabery-z-koncertu-v-momente-kedy-teroristi-spustili-palbu/708082
    diskusii je presne to čo píšu viacerí kde sú ďalšie veci na youtube

    OdpovědětVymazat
  9. Je divné, že ten zraněný, kterého táhne, nezanechává žádnou krvavou stopu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč by jí mně zanechávat. Ta ráná nemusí stříkat všude kolem a dělat za sebou čáru jako ve filmu.

      Vymazat
    2. Když mi dobře zaplatí, taky se dám najmout ke Crisis Actors....

      Vymazat
  10. http://cz.sputniknews.com/svet/20151115/1677794/is-korist-zapad.html
    Pekná odpoveď v komentároch pána Jana Pulkerta na "Odbornikov " z Wall Street Journal
    Dúfam že sa nechystá za velku mláku lebo mu označia vízum z SSSSSS a strávi svoj pobyt na letisku vo vyšetrovacej miestnosti
    www.magnificat.sk/tv/koniecAmeriky
    neviem ako bude fungovať tá adresa neviem ju skopirovať celu adresu to koniec ameriky si dajte až do ich vyhladavania keď to nepojde

    OdpovědětVymazat
  11. No dobře budiž, inscenace a podvod, tomu není až tak těžké uvěřit, ale postrádám tady účel.. účel toho všeho.. já žil v přesvědčení že jde o to docílení války proti rusku. Sice tady také postrádám smysl toho proč vlastně ? Proč by chtěl jednotlivec nebo skupina lidí vládnout celému světu. To jim nedochází jak by to bylo obtížné a hlavně k čemu ? Myslím že vládnoucí skupiny v každém státu mají dost nakradeno na zaopatření své rodiny, a rodin jejich rodin na generace dopředu.. Tak mě napadá.. Co by tedy chtěli potom co by vládli celé planetě měli by všecko co by chtěli, co pak ? Oč by jim šlo potom ? Celé mi to nedává absolutně žádný smysl... Přitom by ale mělo, jelikož vidím jakousi souvislost a propojenost, jen to asi nechápu, to co dělá amerika chápu, snaží se řešit chyby a finanční nedostatky zlodějským způsobem, snaží se podmaňovat okolní slabší státy aby měli z čeho krýt výdaje.. Baráky si nechali shodit aby měli důvod k válce a zlikvidovali citlivé tajné dokumenty, taky jim ty baráky a to co vnich úřadovalo údajně prodělávalo a zabili tak dvě mouchy jednou ranou, to chápu.. vzhledem k tomu, i přes toto vedení USA bylo tak špatné že netrvalo dlouho a opět se USA blíží finanční krizi, a ... a zde končím.. rád bych stručné a jasné vysvětlení. Prostě pochopitelně vysvětlit jednoduchým způsobem co se to tady vlastně děje..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bychom si přáli všichni, bohužel není na světě ani jediného smrtelníka, který by nám toto přání mohl splnit z prostého důvodu, že to nikdo neví. (:-)))
      Všichni se perou o majetek a moc se všemi, všichni lžou všem, tak asi nějak...

      Vymazat
    2. Taky nad tím vším velmi přemýšlím. V normálních lidských, tedy pozemských dimenzích to nedává pořád smysl, proč se to děje. Je třeba zřejmě připustit i jiné možnosti, ikdyž se to zdá pro mnohé neuvěřitelné. Třeba, že mnoho proroctví o tomto hovoří a my je ignorujeme. Ti lidé, co měli tyto schopnosti vidět docela jasně do budoucnosti se moc nemýlili. Jak si vysvětlit tyto schopnosti? Také si čím dál tím víc myslím, že tento svět řídí s jistými zájmy něco mimozemského a chce nás tady na zemi někam dostat. Vlády jsou jenom vykonavatelé jeho vůle, nic se neděje samo od sebe. Zkuste se podívat na toto video: https://www.youtube.com/watch?v=a-crHefHiWc Zdá se to téměř neuvěřitelné, ale když si připustím jen, že malé procento pravdy z toho může být, tak je to šílené.

      Vymazat
    3. Proč? Protože pro ně jsme jen obtížný hmyz který jenom užírá z jejich koláče. Z koláče planety který patří výhradně jim, a o který se nehodlají s nikým dělit. Nazval bych to patologickou posedlostí.

      Vymazat
    4. Zbrojařský průmysl potřebuje znesvářený svět a je mu zcela jedno, kdo proti komu bojuje. Nezajímají ho cíle ani ideje, zajímá ho jen byznys. Hlavní cíl je dobře vyzbrojit obě strany, aby byl konflikt pokud možno vyrovnaný a trval co nejdéle.

      Vymazat
    5. Vždyť už to tu někdo psal, proč terorist.útoky v Paříži. Obama se potřebuje dostat vojenskou invazí (asi podobnou té v Iráku) na Blízký Východ, aby zarazil Ruský postup proti IS. A poněvadž je vláda USA ve světě i doma již velmi zdiskreditovaná, a má malou podporu pro další invazi za oceánem, potřebovala nějakého "bílého koně", který by ji to umožnil. Francie se totiž po 43 letech v r.2009 znovu stala členem NATO, a 5.článek tohoto spolku praví, že pokud bude nějaký spojenec NATO napaden cizí mocností, může napadený člen požádat usa o vojenskou pomoc, což se rovná vojenské invazi,tažení na IS. Musí se však dodržet ještě tyto podmínky : napadený stát musí věřejně vyhlásit válku agresorovi a vyhlásit stanné právo na svém území. Tím je vše "posvěceno", a invaze vojsk NATO se může rozběhnout jak dobře namazaný stroj. Šlo také o to, aby usa na Bl.Východě válčila LEGITIMNĚ a ne jako dosud barbarsky bez vyhlášení války.

      Vymazat
    6. No a teraz by sme mali byť tý múdry...
      Na keru p... to niekomo bude vladnut svetu a mat velke bohatstvo... Aj tak ho raz zahrabu do tej istej hliny ako nas normalnych....

      Vymazat
    7. Poviem Vám moju mienku,ako to vidím ja. Ak by ste chcel niekomu ukradnúť jeho vlastníctvo a zistíte,že ho začal obraňovať Váš nepriateľ,čo by ste spravil? Presne to isté čo spravili oni, tento totálne nepremyslený čin. Ako viete Rusko začalo pomáhať Asadovi proti ISIL a z toho vyplýva celá podstata. Viete,že sa znovu našiel nepoškodený Sýrsky a Egyptský pas. Prečo asi? Aby bol dôvod vraj pomôcť Rusku v jeho boji proti ISIL. Zase zástierka,veď doteraz ich podporovali. A to sme pri rope. ISIL okupuje veľkú väčšinu ropných polí v Sýrii a predáva ich za 10dolárov barel do Turecka a odtiaľ do západnéj Európy. Po zničení ISIL,by vyschol prameň.Za to dokážu zneužiť obyčajných ľudí a aj vlastnú rodinu.A Egyptský pas,ten dokazuje,že budú mať spadené aj na Egypt,pretože Egypt začal spolupracovať s Ruskom.To je moja mienka. Možno sa mýlim,ale nezmýlila som sa v tom,že ani jeden,,dobre zaplatený terorista" nezostane na žive...aby sa nepreriekol.

      Vymazat
  12. http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/386485-akce-teroristu-u-stade-de-france-nedava-smysl-shoduji-se-experti.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale dává to smysl, když k tomu přidali údaj, že jeden atentátník se snažil dostat na stadion, ale byl zadržen, tak se odpálil venku.
      A možná je to pravda, že ho zadrželi, čímž francouzský stát přišel o plánovaný počet obětí ze stadionu, a musel si je sehnat střílením zadržených jinde, co nejrůznějších národností, aby měl co nejširší platformu boje proti ISIS nebo bůhví komu... viz článek Orgonetu 16. 11. o Nohemi Gonzalez.

      Vymazat
    2. Tos Orgo přesně trefil : aby měl co nejširší platformu boje proti....... bůhví komu

      Vymazat
  13. https://www.youtube.com/watch?v=WJqoekfAN2E

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zvuk s kalacha z ostrými podľa mňa nie je aj slepé dávajú iný zvuk skôr delobuchy možno iná zbraň alebo zvukové efekty zvukára
      .Ako to že sú traja majú hosťa ktorý správne nereaguje?
      Kde majú zachranari chírurgické rukavice chcem ich vidieť ma niekto taký záber.

      Vymazat
  14. Bataclan krátce po masakru:

    https://farm6.staticflickr.com/5721/23035637785_831c2de091_o.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ostatní těla už jsou odvežená? Tady je jich jen snad cca 27. Někteří atentáttnici se prý odpálili..Stopy po výbuchu nejsou vidět...

      Vymazat
    2. Podle informací, které jsem četla, se odpálili na balkoně, kde drželi i rukojmí. A byli dva. Třetí se odpálil prý jinde.

      Vymazat
  15. *se je mozné, jiz si lidé zacali zvykat na stàtni lzi, a kdo je trochu normàlni, nemùze zde verit ve Francii zàdnému socialistovi z jejich mafie kolaborantù s islàmskym fasismem
    *co slovo od predstavitelù socialistù ve Francie, to lez

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marxisti a bolševici jsou na světě všude stejní - baží stále víc a více po ještě větší moci, než jakou mají dnes

      Vymazat
  16. Akože pardon, ale chcela by som vidieť autora článku, ako si veselo natáča mobilom, keď všetkým teroristi prikázali si lahnúť. Kto sa pohol alebo niečo povedal, zastrelili ho. Takže určite, keby videli ťa natáčať, by ťa nechali tak. Taktiež sú známe fotografie i mená obetí, známy tam mal tiež kamarátov. Takže takéto senzácie a pochybnosti absolútne nie sú na mieste.
    A všetci videli video, ktoré obletelo médiá, keď fanúšik natáčal práve na začiatku streľby, kde ju jasne počuť. Potom natáčať prirodzene prestal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že tam někdo nemohl viditelně natáčet mobilem střelbu. Ale dost lidí by si jistě v ten moment právě natáčelo koncert, takže začátek střílení by určitě někdo nechtěně zachytil. Při zahájení střelby by se jistě lidi nezdržovali vypínáním videa, prostě by sebou/s tím sekli, takže některé mobily by pokračovaly v nahrávání samovolně, a musely by existovat nahrávky "do země" se zvukem střelby.
      Video z jeviště je falešné, jak je už dávno na mnoha místech internetu dokázáno. Zítra o tom možná dám celý článek. (Například: Fanoušek přestal natáčet kvůli střelbě, ale lidi stojící před ním vůbec na střelbu nereagovali? Že by je ohlušil koncert? Nikoliv. Zvuková stopa střelby byla k videu přidána dodatečně. (:-))) )

      Vymazat
    2. Kapela reagovala hned, protože byla k útočníkům čelem a viděli záblesky a vůbec všechno co se dělo. Lidi potom reagují taky, všichni ucuknou a ohlížejí se doprava za sebe.

      Vymazat
    3. těžko říct,já natáčet video svý oblíbený kapely a najednou slyšet někde za sebou střelbu,tak určitě celá nadšená běžím vstříc střelci a natáčím ho,ještě ho třeba poprosím,at mi na kameru zazpívá písničku....

      Vymazat
  17. Já v tom smysl vidím: evropská unie teď požádá Nato o pomoc v boji proti terorismu a už se nám tu ti černí a všemu odhodlaní hoši budou prohánět v našich státech.A když by mělo dojít k revoluci , myslíte , že tito hoši do nás nebudou střílet ???To ti naši policisté a vojáci by proti nám asi nešli...A navíc , zase trošku blíže k hranicím s Ruskem...Ta verbež zde bude na pozvání !!!

    OdpovědětVymazat
  18. Hlavně si na tom videu všimněte ty dva lidí jak na visí z parapetu na tom domě nalevo.Kolik z nás by se takhle za prsty udrželo více než 2 minuty?Dokonce jeden čas tam visí za jednu ruku.Prostě crisis actors...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co by neudělali pro dramatické video (:-))), podle je tam ta ženská pověšená na nějakém laně, takhle se tam držet by těžko někdo dokázal... (:-))) Proto ji asi přestali v tak dramatickém momentě zabírat (vystřihli záběr), když ji druhá ženská chtěla začít tahat nahoru, on by ten závěs/horolezecký úvazek byl asi vidět (:-))) V každém filmu jsou to ty nejnapínavější záběry, když někdo visí nad propastí a druhý ho chce vytáhnout nahoru, já osobně bych teda filmovat nepřestal (:-)))

      Vymazat
    2. Podla mna to dievca stoji na mrezi, alebo vonkajsich zaluziach, ktore su na okne podnou. Vidiet to na konci videa, kde je priblizeny zaber.

      Vymazat
    3. Dle francouzského článku http://www.huffingtonpost.fr/2015/11/16/femme-fenetre-bataclan-enceinte-heros-sauveur-video_n_8573368.html, a dle českého článku z Blesku 18. 11. žena z okna VISELA, a ne že stála na mřížích, jak někteří píšete; je údajně těhotná a zachránil ji statečný zachránce, kterému každou vteřinu hrozila smrt kalašnikovem. Škoda že ten novinář zrovna v tom okamžiku přestal natáčet scénu záchrany. Takže, tu sílu v prstech ta ženská skutečně má. a navíc je ještě těhotná. Obdivuhodné. (Podle mě má tu těhotenskou tuniku proto, že jí režisér záběru pod ni potřeboval schovat horolozecký sedák.)

      Vymazat
  19. Našiel som vašu stránku a som rád lebo ja som už dávno hovoril, že neverím ničomu co mi tu v médiách dávajú a som v šoku, ze ľudia takýmto klamstvom veria keď vidia co už dnes dokážu počítače vytvořit, nové světy, mimozemšťanov aj boha keď budú chcieť ísť technológie sú úžasné len ľudia ostali tupý až na malé vynimky

    OdpovědětVymazat
  20. Možná rodiče přítel nechtěl děsit a doufal, že ji najde. Foto ze scény je ale podivné.

    OdpovědětVymazat
  21. Cože?!! On táhne mrtvolu úplně reálné. Ona když otevřete oči má nohy na mříží pod ní na okně. Když vám jde o život, vydržíte víc než normálně. Vrchol co tu píšeš!!!

    OdpovědětVymazat
  22. Eagles of Death Metal garažová skupina nie je sú štyria základ skupiny

    https://www.youtube.com/watch?v=0n9PDoprD2g
    koncert 2012
    https://www.youtube.com/watch?v=6oS-e8Xw2io
    koncert 2015
    Nove video z Pariža do 18 min všetko poriadku pozrite si konec videa čo tam vidíte
    https://www.youtube.com/watch?v=nRq1-zwODaA

    OdpovědětVymazat
  23. Nenavážejte se do židů !!! Ale jistě , zmetci se najdou v každém ethniku , židé však nejsou ti , co by si přáli ovládnout svět ! Zlo se rádo schovává za židy , aby poštvalo lidi proti nim ! Má k tomu důvod !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru tak.. Aj židia sa stávajú na odpor sionistom.
      Konec koncov sionista nemusí byť vôbec žid..

      Vymazat
  24. Nemyslím si, že "teroristický útok" v Paríži má poslúžiť k legalizácii vstupu pozemných vojsk SŠ a Nato do Sýrie.
    Skôr mám pocit ( a myslím si že podobných "teroristických útokov" bude viac ) , že to má pôsobiť ako rozbuška k vzniku ozbrojených konfliktov vo vnútri štátov EÚ proti Arabom či ilegálnym imigrantom ako takým.
    Charzarská mafia vie, že jej "tečie do topánok" a robí všetko pre svoju "záchranu" a krvavý stret civilizácií je jedna z možností. Vznik obrovského chaosu!
    Koho bude volať na pomoc k zavedeniu poriadku po vzniknutom chaose EÚ??? Rusko? či SŠ?
    A kto ovláda SŠ?
    Takže v čích rukách budú národy po "zavedení poriadku" ???
    Niekde na inej diskusii som, keď začali Rusi bombardovať pozície IS v Sýrii, napísal: " Verím, že v učebniciach dejepisu sa bude písať, že Rusi rozprášili Chazarskú ríšu v 10 a v 21 storočí." A ja tomu verím!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Vlády EÚ, zistili, že podcenili príliv imigrantov a ich vrúcne prijatie. Prestali to zvládať, každý už teraz vidí , že európe hrozí rozvrat, ak nie zánik europskej kultúry, no a nakaoľko nemôžu len tak z ničoho nič zmeniť rétoriku a začať sa tvrdo správať k miliónom chudáčikov, ktorých tak srdečne prijali a zachránili samych pred sebou. Tak potrebujú nejaký vážnejší dôvod, aby sa mohol sprísniť celkový postoj k imigrantom aj k štátom odkiaľ prichádzajú. A je jedno či to bol skutočný teroristický čin , alebo tomu do istej miery pomohli, hlavné je , že to viedlo k prebudeniu váhavej a bezradnej politickej garnitúry EÚ.

    OdpovědětVymazat
  26. A co vedlo to děvče k tomu, že vylezla z okna? Není ten klub v přízemi? Toť jen úvaha

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ako hovorite u vas: a sak..a
      To by ma ani nenapadlo...:-)
      Ozaj, odkial liezla??? A preco tam visela ako puca a popod nou vsetci behali?
      Nebola to az taka vyska a keby my islo o zivot, tak sa pustim...

      Vymazat
  27. Ta ženština stojí na mříži na dolním okně, takže se jí stačí přidržovat a ten tahající asi hledá vhodný úkryt, mohl dojít někam, kde už bylo plno tak jde na druhou stranu, není tam že by se vrátil ke dveřím a zase šel tahat stejnou trasu. Asi slyšíte trávu růst. Každopádně účel světí prostředky a je úplně jedno proč, hlavně aby už byli muslimáci vyhnáni z Evropy. A raději jeden žid, než 10 000 000 muslimů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dle francouzského článku http://www.huffingtonpost.fr/2015/11/16/femme-fenetre-bataclan-enceinte-heros-sauveur-video_n_8573368.html, a dle českého článku z Blesku 18. 11. žena z okna VISELA, a ne že stála na mřížích, jak někteří píšete; je údajně těhotná a zachránil ji statečný zachránce, kterému každou vteřinu hrozila smrt kalašnikovem. Škoda že ten novinář zrovna v tom okamžiku přestal natáčet scénu záchray. Takže, tu sílu v prstech ta ženská skutečně má. a navíc je ještě těhotná. Obdivuhodné. (Podle mě má tu těhotenskou tuniku proto, že jí režisér záběru pod ni potřebova schovat horolozecký sedák.)

      Vymazat
  28. http://inner-light.ning.com/profiles/blogs/kosmick-v-dom-teroristick-toky-v-pa-i-15-11-2015

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.