Stránky

14. ledna 2016

Čtení pro Zemana: I z ČSR v roce 1948 prchali hlavně mladí muž

Motto: Češi nemají současným uprchlíkům moc co vyčítat. "Opustit Československo v letech 1948–1989 se rozhodlo až půl milionu lidí, což představuje 3,5% obyvatelstva." (Zdroj.) =Orgonet=


I z ČSR v roce 1948 prchali hlavně mladí muži

Převzato: http://www.lidovky.cz/uprchlici-jsou-hlavne-mladi-muzi-d4i-/nazory.aspx?c=A160114_120452_ln_nazory_sm
Petr Zídek
14. LEDNA 2016 12:05

Po převratu v únoru 1948 začali Češi a Slováci prchat ze země po stovkách denně, přestože jim s výjimkou známých odpůrců komunistů bezprostředně nic nehrozilo. S výjimkou prominentních osob z řad politiků, důstojníků, diplomatů apod., pro které Američané rezervovali „zlatou klec“ v podobě vily Alaska House ve Frankfurtu nad Mohanem, prošla většina uprchlíků z Československa záchytným táborem v Goetheschule u Řezna.

Pro poznání skladby tehdejších uprchlíků se dochoval unikátní pramen: táborová evidence osob, které byly v Goetheschule přijaty od 5. března do 8 .prosince 1948. V roce 1949 ji v několika kopiích přepsal jeden z uprchlíků jménem Václav Lavička. „Lavičkův seznam“, obsahující záznamy o 9277 uprchlících, objevil a v roce 2003 a 2004 vydal a analyzoval historik Bořivoj Čelovský. „Můžeme s jistotou říci, že seznam z roku 1948 podává věrný obraz uprchlíků, kteří opustili ČSR v prvních letech po komunistickém puči v únoru 1948,“ píše Čelovský.

Vzhledem k tomu, že celkový počet uprchlíků z Československa po únoru 1948 bývá odhadován na 25 000, podchycuje Lavičkův seznam zhruba dvě pětiny z nich. Není důvod se domnívat, že zbylé tři pětiny se nějak výrazně odlišovaly, jiná byla pouze skladba „prominentů“ a jejich rodin, ale těch bylo dle odhadů jen zhruba 300.

Z Lavičkova seznamu vyplývá, že 81,5 procenta uprchlíků z Československa po únoru 1948 byli muži. Průměrný věk uprchlíků byl 23,7 roku. 67,1 procenta uprchlíků byli svobodní. A 69,6 procenta mužských uprchlíků byli mladíci ve věku 15–29 let.

Pro srovnání: podle oficiálních švédských údajů požádalo loni ve Švédsku o azyl 162 877 lidí, z toho 114 728 mužů (tedy 70,4 procenta). Německé oficiální zdroje mluví o 69,2 procenta mužů mezi uprchlíky. Podíl mužů v dnešní uprchlické vlně z Blízkého východu je tedy nižší, než byl v uprchlické vlně z komunistického Československa po roce 1948.

Dominance mladých mužů v současné uprchlické vlně nemůže překvapit, tím méně šokovat nikoho, kdo má o migračních procesech alespoň elementární povědomí. Vždy a za všech okolností migrují v první řadě mladí muži, je to téměř antropologická konstanta. Protože mladí muži mají nejvíce energie překonat překážky a začít jinde nový život. Také morální panika, která z toho v zemích, kam přistěhovalci směřují, vzniká, není žádnou novinkou: stačí se podívat do amerických či britských novin přelomu 19. a 20. století. Jen tehdy místo muslimů budili hrůzu katolíci z Itálie, Irska a východní Evropy.

Zdroj:http://www.lidovky.cz/uprchlici-jsou-hlavne-mladi-muzi-d4i-/nazory.aspx?c=A160114_120452_ln_nazory_sm



Dodatek Orgonet: Další informace o uprchlictví z českých zemí, z nichž vyplývá, že zrovna český národ nemá současným uprchlíkům moc co vyčítat...


Foto: Čeští uprchlíci v azylovém centru ve Vídni v roce 1968. Zdroj: http://www.demokratiezentrum.org/wissen/bilder.html?index=2046



Foto: Azylovým centrem Traiskirchen u Vídně procházelo v letech 1968 - 1989 ročně 30-40 000 českých uprchlíků. Zdroj: http://blisty.cz/art/78657.html,   https://cs.wikipedia.org/wiki/Uprchlick%C3%BD_t%C3%A1bor_Traiskirchen



Foto: Čeští uprchlíci na rakouských hranicích v srpnu 1968. Zdroj zde. 


Dodatek Orgonet:

Škoda, že coby komentáře sem přišla přehlídka ohraných českých hysterických klišé na téma uprchlictví, kterých jsou na novinkách a idnesech celé tuny, a všechny omílají  totéž pořád dokola. Je to komické, jelikož se tady vůbec nic neděje, a ani nebude, a cizina má ze zdejší paniky bžundu (:-)))

Myslel jsem si, že se ozve přece jen aspoň někdo, kdo je trochu nad věcí. Jenže takoví nepotřebujou psát (:-)))), no nevadí.

Když Češi utíkali na Západ, báli se jich tamější lidé zrovna tak jako se česká většina teď teď bojí Arabů. Jejich noviny psaly o českých uprchlících to, co se píše teď: kradou, jsou necivilizovaní, nemytí, zvednou kriminalitu, vyžírají nás. No, taková panika jako teď tady to určitě nebyla.

Češi houfně kradoucí v obchodech v sousedních zemích po roce 89 k dobré pověsti už vůbec nepřispěli. Moji vrstevníci jistě pamatují cedulky ve všech obchodech v rakouských příhraničních městech: Češi, nekraďte nám tady. Škoda, že jsem si to nevyfotil, dneska tomu už mladí nevěří, ale tenkrát focení nebylo tak snadné jako dnes. To je jedno, že většina Čechů se chovala slušně, i Rakušáci a Němci nás odsoudili podle zlodějů. A to jsme ještě tenkrát ani nebyli za rasisty.

Česká veřejnost se mylně domnívá, že Češi mají celkově na Západě nějakou dobrou pověst. Bohužel nemají, spíše naopak, a výjimky jen potvrzují pravidlo. Vlastní zkušenost: dlouhodobějším pobytem v cizině to lze zjistit; až si vás tam místní oťuknou a usoudí, že jste slušný člověk, pak vám třeba i řeknou, co si mysleli na začátku, ale může to trvat pár let...  (Viz též http://www.diskutuj.me/clanek/cesi-a-cikani-jsou-jeden-narod-odlisny-barvou-pleti-a-reci-spojeny-mentalitou-4021-7sq.)





71 komentářů:

  1. A co tím chtěl jako básník říct. Ad jedna, bylo jich jen 9277 a ne miliony a ad dvě, nechovali se jak zvrhlé prasata.A teď se omlouvám prasatům. Hezký den. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne, aj to mňa ihneď napadlo, že tým chce Orgonet povedať?

      Prečo neutekajú inde, kde ich viera je samozrejmosťou, prečo nezostanu v Turecku, prečo neutekajú do Izraela, tých prečo je tak veľa, to len Orgonet asi nechce vidieť, že toto je presne organizovaná akcia, na zničenie Európy!

      Vymazat
    2. Taky souhlasím s tímto příspěvkem. Kdyby se dosavadní islámští přistěhovalci integrovali a nesnažili se vytvořit si vlastní stát s vlastními zákony a pravidly, nic proti. Pochybuju, že se tehdejší čeští emigranti snažili v destinacích svého útěku o to, aby se tamnější společnost přizpůsobovala a ustupovala jim. Milan

      Vymazat
    3. Len sa pozrite na našich cigánov, že koľko z nich sa začlenili medzi majoritu, a to sa začleňujú už nejaký ten piatok a nie a nie sa začleniť?

      Choďte sa pozrieť do takého Nemecka, že ako sa začlenili dodnes taký Turci, veď ich je tam dosť? Ako sa tam začleňujú taký Moslimovia, Afričania a budete mať ihneď odpoveď, že nič také sa nedeje, len samé getá a nič viac, česť tým niekoľkým, ktorí to dokázali, kde našinec ani vstúpiť nemôže.

      Každý má žiť tam, kde sa narodil! Tam je to preňho hodné a správne! Nič nie je náhoda, nech už sa tam deje čokoľvek, nakoľko všetci už máme nejeden pozemský život za sebou, a žneme vždy len to, čo sme si vyslúžili!

      Vymazat
    4. Souhlasím, je to záměr na likvidaci Evropy a lidské svobody... neříká to jen Zeman, ale třeba i Orbán, nebo Klaus. Lidi přestaňte být slepí!! Prosím pěkně!

      Cituji např.: Orbán, maďarský premiér rovněž naznačil, že miliardářský investor George Soros řídí „aktivisty“ tak, aby se pokoušeli podvracet evropské národy podporou přílivu migrantů.

      http://www.ragauian.cz/pravda-o-islamu-umele-a-zamerne-prizivena-islamska-imigrace-do-evropy-je-prostredkem-likvidace-narodnich-statu-a-manipulace-lidi-ke-globalni-vlade-najde-se-alespon-7-statecnych-kteri-nas-zachrani/

      Je blbost srovnávat utíkající Čechy s mladými blbečky manipulovanými islamisty... islám má v programu vládnout... integrovat islám? nenechte se vysmát :-) na to oni nikdy nepřistoupí! jste slepí?!

      http://www.ragauian.cz/pravda-o-islamu-egyptsky-knez-zakaria-botros-varuje-muslimove-predstiraji-ze-jsou-hodni-az-poznate-pravdu-bude-uz-pozde-islam-chce-ovladnout-cely-svet-je-to-jeho-program-jste-dalsi-na-rade/

      Řeknu vám proč se to vše děje, protože tohle je dlouhodobý záměr, jak zlikvidovat naši kulturu! A islám umí vyrábět ovce velmi dobře!! Pochopte prosím proto se to všechno děje, je to plán!

      Rád bych milé čtenáře upozornil že ve skutečnosti je tím, kdo islámskou invazi do Evropy řídí, Vatikán... on totiž dokonce kdysi islám stvořil... proto papeženci a mohamedáni tak kamarádí... je to prosté milý Watsone

      http://www.ragauian.cz/vznik-islamu-a-tajne-dejiny-krestanstvi-aneb-jak-katolicka-cirkev-zabila-krista-znicila-krestanstvi-a-stvorila-islam/

      Vymazat
  2. Autor článku porovnává neporovnatelné. Ano, ze socialistického Československa i z dalších zemí střední a východní Evropy utíkali lidé. Jenže, to byli lidé z velmi podobné kultury, podobného myšlení, převážně ateisté nebo křesťané, kteří byli vděční, že mohou žít ve svobodné zemi, velmi tvrdě pracovali, aby se pokud možno co nejrychleji začlenili do "nové" společnosti. Ovšem muslimští imigranti přicházejí z úplně odlišné kultury, kde žena nemá téměř žádná práva, velmi častým je bití "neposlušné" ženy, ateisté i jinověrci jsou pronásledováni, absence pokory, soucitu a v neposlední řadě i touha prosazení práva Šária v Evropě je jasným důkazem jak odlišní jsou tito příchozí lidé od migrantů z dob socialismu. Za povšimnutí stojí také dramatické zvýšení kriminality v západní Evropě způsobené právě muslimskými imigranty v posledních letech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Absolutní souhlas... co se týče kriminality, obzvlášť té sexistické, je to velmi dobře doloženo... islám prostě "miluje" ženy... a pochopte prosím, islám se nechce integrovat! Je to tak těžké pochopit?

      Cituji:

      Švédsko: Hlavní město západu znásilněné díky imigraci

      V roce 1975 bylo hlášeno policii 421 znásilnění a v roce 2014 to bylo 6620. To je nárůst o 1472 %.
      Švédsko je tak nyní na druhém místě na světovém seznamu zemí ve znásilněních.

      V roce 1975 švédský parlament jednomyslně rozhodl změnit v té době homogenní Švédsko na multikulturní zemi.

      O čtyřicet let později se objevují dramatické důsledky tohoto experimentu: násilná kriminalita se zvýšila o 300 %. Pokud se ale podíváme na počet znásilnění, je jejich nárůst ještě horší.

      V roce 1975 bylo hlášeno policii 421 znásilnění a v roce 2014 to bylo 6620. To je nárůst o 1472 %. Švédsko je tak nyní na druhém místě na světovém seznamu zemí v počtu znásilnění. Podle průzkumu z roku 2010 je Švédsko s 53,2 znásilněními na 100 tisíc obyvatel překonáno jen malým Lesothem v jižní Africe se 91,6 znásilněními na 100 tisíc obyvatel.


      http://www.ragauian.cz/svedsko-hlavni-mesto-zapadu-znasilnene-diky-imigraci-ze-zemi-jako-irak-syrie-nebo-somalsko/

      Vymazat
    2. Presne tak! Len dalsi "slunickar" bez mozgu alebo troll!
      Mozno to vyzera hrubo, ale prave takyto prispievaju k degradacii ludstva a spolocnosti!

      Vymazat
  3. To je sice hezké, ale jde o princip. Naši se tam nepřišli přiživovat na sociálních dávkách a nedělali bordel jako tohle stádo ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdo z těch, co utíkali na Západ, nechtěl šířit "svoji" víru, ale chtěl splynout a přizpůsobit se! Všichni či téměř všichni utíkali do kulturního prostoru shodného či velmi podobného, z jakého pocházel sám.

    A jistě drtivá většina našich emigrantů byla vděčna za jakoukoliv pomoc a nemyslela především na to, že bude žít z dávek sociální pomoci, které vybudovali obyvatelé země, kam utíkali.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj,
    Otázka pro Orgonet.
    Jsi sluníčkář, nebo co je s Tebou?
    Nepokoušej se najednou vnucovat lidem, že lidi migrovali a kdesi cosi..
    Nikde tam po nich nevidím žádný nepořádek a určitě si většina lidí vážila pomoci druhých.
    Asi také jisté nikdo nikoho neznásilňoval, jako nyní. nežádal dávky hned jak přišel..
    Víš, i kdyby nějací afričani, či podobní byli donucení CIA, tak čin udělali oni a nikdo jiný za to nenese tu plnou odpovědnost. Jen oni..nebo když mi někdo řekne, ať skočím, tak skočím a ponese za to odpovědnost ten, kdo mi to řekl?
    Nechápu už tenhle web...začíná se to tu množit sluníčkáři a až to propukne ve velkém, už bude pozdě se někomu bránit.

    OdpovědětVymazat
  6. Mily Orgonete myslím, ze jsi opet naletel Slunickárum, kterí to myslí vzdycky uprimne ale hlavne sami do vlastní kapsy..........pamatuji se po 68 to bele povetsinou rodiny s malíma detma a v dalsích vlnách po 79 také ...motto aby aspon deti mele lepsí zivot....toz nemichej kadlátka s jablky a mesle vlastní hlavó zdravím Te Petr

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, my se také ne jednou byli nuceni hromadně přesídlovat. Ale nejsme jiné víry než Rakušané a Němci. A nebyli jsme vládami štváni proti sobě ! Každý měl rovnaké možnosti. Buď se osvědčí, uživí se vlastní prací, nebo ať jde. Naši ubozí migranti se potřebují 5 krát denně modlit. A tak nevím, jak chtějí stíhat ty Evropské 12-ti hodinové směny a ještě odbíhat do mešity ke klekání.

    dan.

    OdpovědětVymazat
  8. Ale!
    Za prvé:Ti lidé se dokázali domluvit
    Za druhé:Prakticky okamžitě se dali zapojit do výrobního procesu.
    Za třetí:Nikdo z nich tam nešel proto,aby pobíral štědré sociální dávky.
    Za čtvrté:Všude v evropě bylo křesťanství-desatero!!Ať se Vám to líbí nebo ne,všichni jsme podle toho vychováni.I když většina Čehů o sobě tvrdí,že jsou ateisté.
    Nemůžete srovnávat hrušky a jablka.Islám je jiná kutura,jiná výchova a naprosto jiné uvažování.
    Multikulti je nesmysl.Kdo tohle nechápe podepisuje si rozsudek smrti,sobě i svým dětem.Konec konců máme tady své nepřizpůsobivé,takže víme,že to nikdy nebude fungovat.
    Každý člověk v evropě se musí prokázat platnými doklady.Pokud pro některé bude vyjímka a budou se moci pohybovat všude bez dokladů,chudáci starousedlíci.
    Mimochodem možná první kdo podcenil vlnu imigrantů byli indiáni a kde dnes jsou?
    V přírodě platí-přežije jen nejsilnější!A ten který se dokáže nejvíce rozmnožit.A EU jim vytváří ty nejlepší podmínky.A daňový poplatník EU to všechno zacáluje!!

    OdpovědětVymazat
  9. Jenže to se jednalo o úplně jinou, spíše shodnou Evropskou kulturu, než s dnešními migranty. Nezdá se vám?

    OdpovědětVymazat
  10. Milý Orgonete vtipné je jak ti soucasní cestí zurnalistictí nazdárkové vidí vse jen pres "ceské brejle" v roce 2968 jsme bele Ceskoslovensko .....nazdar a drz se stará vojno Petr

    OdpovědětVymazat
  11. Je to jinak. Nemají uprchlíkům co vyčítat občané USA, Kanady, Německa, Francie, Švýcarska atd., kteří původně byli občany ČSSR. My můžeme, protože jsme před režimem neutíkali (či naši rodiče a prarodiče). Bojovali jsme zde a budovali jsme zde - např. naši sportovci sportovcům SSSR se snažili ukázat, jak moc v srpnu 1968 SSSR udělal chybu - což bylo vidět zejména při hokejových utkáních, kdy naši sportovci byli na SSSR obzvláště motivováni... atd. Nu a Zeman, ten se významně proslavil někdy v roce 1988, když v některý pátek v televizi vystoupil a tam bez bázně otevřeně na komunismus zaútočil popisem úpadku ekonomiky ČSSR vinou komunistů - byl to tenkrát fakt poprask! Je to i dohledatelné na netu. Ten chlap prostě nikdy nebyl posera. Třeba já jsem Hlas Ameriky a Svobodnou Evropu poslouchal od asi 11-12 let. Dnes lezu na Orgonet, NWOO atd. = asi mám disidentství v genech. Nemám rád lež a útlak. Kromě toho se Zídek v článku dopouští nehorázné manipulace. Emigrace z celého ČSSR nebyla 1/2 mil. osob, ale 200 000 osob + klasická migrace (asi jen sňatky a zcelování rodin, kterých nebylo zase až tolik - ročně stovky až tisíce), jak plyne z tohoto článku: http://www.totalita.cz/vysvetlivky/emigrace.php, a to množství osob bylo rozprostřeno do cca 40 let (směšných cca 5 000 / rok / celý svět!)! Navíc to číslo je nutno dát do souvislosti i s imigrací, která na naše území v té době byla ze zemí tzv. soc. tábora! Mám za to, že šlo o cca 30 000 Rumunských Romů v 50-tých letech, cca 25-30 000 Řeků, cca 20-25 000 Vietnamců v 80-tých letech + stovky až tisíce osob ročně, kteří sem přišli za prací, přiženili se, nebo přivdali - což samozřejmě není uprchlická imigrace, ale klasická migrace, ale i k tomu by se mělo přihlížet. Po roce 1989 naše země přijala (již jen Česko - kolik tedy i Slovensko?) na 450 000 imigrantů - například z válčící Jugoslávie (takže náš případný dluh z komunismu JE SPLACEN). Např. Slovensko v roce 2014, když vrcholila Ukrajinská krize, přijalo na 50 000 uprchlíků - a nedovolávalo se jejich přerozdělení, jako letos Německo, které si ty své imigranty zvalo. Z pohledu velikosti té země a její ekonomiky je to takové sousto, jako co letos pojalo Německo! Navíc naši emigranti na Západ tam přicházeli nikoli z ekonomických důvodů, neb např. v r. 1968 nebyl v ekonomice třeba Rakouska a ČSSR zase až tak velký rozdíl, jako třeba dnes..., ale z ideologických důvodů = chtěli žít hodnoty Západu a naučit se je žít = nepřicházeli tam s tím, že tam pak budou zavádět komunismus, ale naopak pomáhat posilovat jejich systém proti komunismu! Zídkův článek je tedy veliká zákeřná manipulace! Velmi spravedlivý pohled nabízí tento článek: http://czechfreepress.cz/dalsi-blogy/mate-radi-imigranty.html

    OdpovědětVymazat
  12. Jen dodám: Jsou zde některé věci, kterými se Islám podobá na nacismus: 1. Ideologie o nadřazenosti jedné skupiny lidí nad jinými skupinami lidí (nacismus: árijci nad neárijci - Islám: muži nad ženami, muslimové nad nemuslimy). 2. Teorie o právu utlačovat podřazené lidi (nacismus: slovanští otroci, vyhlazení židů či Romů atd. - Islám: bití žen, zvláštní daně pro nemuslimy či možnost je i beztrestně zabíjet atd.). 3. Nenávist k židům či homosexuálům - společné u nacismu i Islámu. 4. Teorie o potřebě teritoriální expanze nadřazených lidí na území podřadných lidí - viz. povinnost džihádu u Islámu, dokud se celý svět nepromění v muslimskou ummu a viz. u nacismu dobývání životního prostoru ve východní Evropě pro německé nadlidi! 5. Mnohdy i násilný tlak na konverzi nevěřících u Islámu - u nacismu zase programy poněmčování rasově vhodných... A tohle nám politici pouští do Evropy! Na netu jsem viděl hodně Syrských, Iráckých či Koptských křesťanů, kteří Evropu varují a poukazují na to, že mají své historické zkušenosti! Viz. např. zde: http://prostejov.milost.cz/prednaska-s-exmuslimem-salmanem-hasanen/ Zkrátka není imigrace jako imigrace, nejsou uprchlíci jako uprchlíci. Je nutno rozumět podobnostem a rozdílům, a je nutno vyvarovat se chybám. Článek z CFP obzvláště doporučuji přečíst, neb je napsán velmi lidsky, a bez nenávisti a s velkou dávku intelektuálně poctivého vhledu do situace očima samotných imigrantů.http://czechfreepress.cz/dalsi-blogy/mate-radi-imigranty.html

    OdpovědětVymazat
  13. Zeman cokoli cini, cini natruc zaprodanym elitam, fandim mu.

    OdpovědětVymazat
  14. Nezabudnite,ze nasi predkovia respektovalu zakony a aj kultury v danych krajinach. A co ti moslimi? Nasilu nas nutia aby sme MY ich respektovali jejich kultury, tradicie a aj zakony. Rosta

    OdpovědětVymazat
  15. Přirovnávat imigraci Čechů je vrchol demagogie a megahlouposti.Cestovalo tehdy DESET TISÍC IMIGRANTŮ DENNĚ?????

    OdpovědětVymazat
  16. Jeden by si myslel, že porovnávať neporovnateľné napriek reálnym skúsenostiam z praxe je diagnózou mainstreamovej propagandy. A ako by sa mýlil ...

    OdpovědětVymazat
  17. Jen bych chtěla podotknout, že tato uprchlická vlna je úplně jiná, uprchlíci nezůstatnou v první bezpečné zemi, ale jdou tam, kde je nejštědřejší sociální systém, a kde nebudou muset pracovat za pár šupů, takže u nás v Čechách se zatím bát nemusíme. Zde zajímavý a pravdivý článek:http://www.instory.cz/2341-jenom-blbec-napred-bombarduje-a-pak-s-otevrenou-hubou-zira-co-vsechno-tim-zpusobil.html

    OdpovědětVymazat
  18. Dobrý den. Po přečtení článku mi opět došlo, že se v něm míchají jablka a hrušky dohromady a porovnává se nesrovnatelné. Je to vlastně jednoduché, je to opět demagogie snažící se oblivnit názor.

    OdpovědětVymazat
  19. Ano, ale vrámci evropské křesťanské kultury! Proč muslim neprchá do muslimských zemí. Nevím, jestli by migrace "křesťanů psů" do muslimských zemí donutila muslimskou komunitu ustupovat od svých tradic a zvyků!!!!! Takové články jsou zavádějící a odvádí pozornost od faktu, že se rodí pomalu muslimská evropa kde nebude pro naše vnuky místo a když tak pouze na okraji muslimské společnosti.

    OdpovědětVymazat
  20. Když sláma hoří, je to přirozený proces. Když někdo hodí zapálenou sirku do stohu, je to zločin. Jarní povodně jsou také přirozený jev. Když někdo svede povodňovou vlnu na obydlenou obec, je to zločin. Když někdo využije imigrační vlnu (nejspíše ne tak úplně přirozenou), aby podnítil mohutné sociální otřesy, je to zase zločin. Zdravím, Jindřich

    OdpovědětVymazat
  21. Celý článok sa snaží zvrátenou-úchylnou logikou ospravedlňovať zločiny migrantov i zločineckých politikov a predovšetkým hlavných vrahov reaktorov a vlastníkov médií. Porovnávať r. 1948 a súčasnosť možno len v tom, že rovnaké zločinecké Sio-Sian sily spůsobili emigráciu ľudí i v tom období-bodka. Autorovi článku samozrejme uniká, že naši emigranti skupinovo neznásilňovali ženy, nevykrádali obchody, neterorizovali okolie... Hľadali poctivo prácu, nikto ich nevydržiaval, žili v ťažkých podmienkach i s rodinami, ale neprestali byť slušnými ľuďmi, lebo tak boli vychovaní svojimi matkami-rodičmi a kultúrnym prostredím.

    OdpovědětVymazat
  22. v metavědomí je poradní sbor,který doporučuje inkarnaci do té které země a do té které rodiny...Tato škola života,pokud se přeruší svobodnou vulí emigrací,dožene stejně každého.

    OdpovědětVymazat
  23. Porovnávať neporovnateľné, pri takom množstve kvalitných informácii, ako máme v súčasnosti je zarážajúce, a veľmi, veľmi nešťastné...
    Imigranti (vysťahovalci) z ČR a SR neboli pre USA žiadnou hrozbou. Hlavne ich neprichádzalo toľko veľa naraz. Hranice neprekračovali násilným spôsobom. Snažili sa hlavne integrovať, mali veľkú chuť a odhodlanie PRACOVAŤ(aj za nízke zárobky, v neadekvátných povolaniach), zarobiť si na živobytie. Kultúrne, spoločensky, či vyznávaním kresťanskej viery sa od domácich obyvateľov neodlišovali, nemali v úmysle iba nečinne využívať tamojší sociálny systém, ako neužitoční príživníci. Bolo to naopak! Ameriku pomáhali BUDOVAŤ, zveľaďovať, teda skutočne kultúrne, vzdelanostne i spoločnesky OBOHATIŤ a pozdvihnúť!

    OdpovědětVymazat
  24. Snad nechcete srovnávat dřívější české uprchlíky s dnešním děním.To jsou úplně dvě jiné věci.
    My jsme si zemi osvobodili s pomocí i jiných ale zde jsou muži,kteří nechávají svou zemi na pospas a nezajímá je.Přeci víme,že to je vše řízeno USA a jejich poskoky pro jejich vlastní zájmy.Naši lidé nevyvolávali násilí,v klidu se začlenili.Vlastně to by mohl být opravdu dlouhý příspěvek a k čemu.To jako se mám stydět zato,že zde nechci uprchlíky s velmi odlišnou kulturou
    kreří se chovají agresivně, nevadí jim vulgárnost a já si mám před nimi sednout na zadek.Oni se nechtějí přizpůsobit,oni nás chtějí ovládnout. NIKDY-vím,že je to složitá otázka,ale jedno vím jistě---Nechci je tu---LM

    OdpovědětVymazat
  25. Pre Orgonet-a:
    Ak ste o tom ešte nečítali, nepočuli, prikladám napr. tento odaz:
    Migraci už lze jen těžko zastavit, politickým úkolem je likvidace západní kultury.

    Viac tu: http://aeronet.cz/news/mate-radi-migranty-na-blbou-otazku-znepokojiva-odpoved-kdyz-politici-naslibuji-evropanum-hory-doly-a-potom-skutek-utek-nic-se-nedeje-kdyz-totez-provedou-migrantum-hori-ulice/

    OdpovědětVymazat
  26. Motto: "Psi a hadi dovedou lépe bránit pelechů, než své vlasti Čechové, kteří třeba jejích věc je spravedlivá, nehájí vlastního státu." Jan Hus
    Dobrý den,
    rád bych se zeptal, co těmito články chcete čtenářům v konečném důsledku sdělit? Mají se zastydět, rezignovat na odpor vůči vládní politice nebo přímo začít nacvičovat vítací ceremoniál? Nemá asi smysl rozebírat, že Češi obvykle utíkali ke stejné rase se stejnými náboženskými kořeny, obdobné životní hodnotové orientaci apod. Překvapuje mě, že si lidé neuvědomují, že pomáhat se má tak, aby to lidem pomohlo především k jejich duchovnímu pokroku, nikoliv pouze k pozemskému prospěchu. Všichni humanisti, přestože to jistě myslí dobře, napomáhají svou bezbřehou tolerancí k tomu, že to vše bude směřovat k pozdějšímu krveprolití a ještě většímu zlu. Nezapomeńte si pak také sám sobě přiznat, že jste se svými činy také na tom vývoji spolupodílel. Naše současná vláda se totiž nehodlá jen podílet na nějaké dočasné pomoci trpícím, ale na bezprecedentním a nevratném zásahu do vlastní existence tohoto národa, v podstatě pracuje na jeho rozpuštění v beztvaré mase a vyvrácení z jeho duchovních kořenů. Proč Vás irituje manipulace s počasím, která víceméně ovlivňuje jen fyzická těla, když duchovní vývoj tohoto národa je Vám zřejmě lhostejný?

    OdpovědětVymazat
  27. http://videos.videopress.com/2bvZPwin/syrian-soldiers-beheaded_hd.mp4

    OdpovědětVymazat
  28. No když vás autore nešokuje ani hromadné znásilňování a okrádání německých žen v Kolíně nad Rýnem, těmito "mírumilovnými", mladými migranty, není vám zřejmě již pomoci!

    OdpovědětVymazat
  29. že zrovna český národ nemá současným uprchlíkům moc co vyčítat...

    Fakt? Někde ve světě vznikla česká gheta, kde neplatí zákony té země a bojí se tam i policie? Češi někde svým příchodem dramaticky zvedli kriminalitu? Někde je oblast, kde je většina Čechů na dávkách? Nepracuje a pracovat nemíní? Někde Češi začali kázat domácím co můžou a co nesmí?

    OdpovědětVymazat
  30. No ono je sakra rozdíl, když emigrují lidé z jedné civilizované země do jiné civilizované země. To je velký rozdíl proti střetu kultur, kdy středověk s utínáním hlav se nasere do civilizovaného novověku. Nehledě na to, že těch uprchlíků z tehdejšího Československa bylo mizivé množtví proti tomu, co A.Mengele (popřípadě A.Merkel=A.Hitler) záměrně pouští na rozkaz iluminátů do Evropy za účelem jejího zničení.

    OdpovědětVymazat
  31. Jedno jste ale k tématu napsat zapomněli !
    TO B Y L I T R O CH U J I N Í
    U P R C H L Í C I !!
    j.

    OdpovědětVymazat
  32. A už sem psát nebudu ,protože jestli se komentàř neobjeví hned,to znamenà jedno :
    cenzura
    nashledanou
    taky uprchlice jituš

    OdpovědětVymazat
  33. Tohle je opravdu nechutná propaganda...

    OdpovědětVymazat
  34. Jo a taky teda Cesi v zahranici masove obtezovali a znasilnovali tamni zeny? Pokud vim, tak ne, a mnoho se jich v zahranici uchytilo, protoze to byli vzdelani lide, narozdil od migrantu z Afriky, kteri se ani prizpusobit ani vzdelavat nechteji a jde jim jen o podporu bez prace...

    OdpovědětVymazat
  35. Lenze ti mladi muzi neutekali pred vojnou bez rodin (ich sa asi vojna netyka), nediktovali svoje podmienky, ale prisli sa zaclenit do spolocnosti a pracovat. Taktiez si neviem predstavit, zeby robili problemy v uteceneckych taboroch
    Tu nejde o islam, alebo 200 nacvicenych CIA, tu sa vali spodina z islamskych statov, plus bojovnici ISIL, ktoru tu niekdo naviedol kvoli zniceniu Europy a vyvolania konflikta.

    OdpovědětVymazat
  36. Pletete dohromady jablka a hrušky!
    1) za 3/4 roku uprchlo jak uvádíte 9 277 mladých mužů ? To je dnes na jednotlivých vnějších hranicích Evropy (Řecko, Maďarsko, Itálie, Francie atd....)denní počet imigrantů ! Pokud alespoň trochu umíte počítat, tak rozdíl je markantní už jen v tomto počtu..............
    II) Ti mladí muži z ČSR byli naprosto tolerantní ke zvyklostem,kultuře a k zákonům západních států, kam se uchylovali.Převážná většina byla přínosem pro tu či onu zemi. Nic nedostali zadarmo,museli pracovat a to leckdy velmi těžce, aby se v dané zemi udrželi a mohli se začlenit a získat občanství dané země a identifikační doklady museli mít všichzni ! Dokážete si vůbec představit ten propastný rozdíl v úrovni současných miliónových počtů běženců islámských a tehdejších tísícovek běženců po únorových? Tehdy i vysokoškolsky vzdělaní lidé museli v azylových zemích vykonávat podřadné práce, museli znova obhájit stupeň svého vzdělání na školách azylové země, přestože měli doklady o ukončem vzdělání v ČSR. A na to si museli nejprve vydělat..... Váš článek je naprostá dezinformace a dokládá neznalost historických faktů !

    OdpovědětVymazat
  37. Ze Sýrie prchají mladí muži a syrské ženy vstupují hromadně do armády, aby bránily svoji zemi. Místo těch mužů. To je ale hnůj, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale oni sem přišli taky jako vojáci. Vojáci Islámu!

      Vymazat
  38. To je sice zajímavé, nevím, zda to takto přesně bylo, ale je to možné. Je to však těžce zavádějící, má-li to sloužit k jakémukoliv porovnávání s dnešní "uprchlickou" situací. Ti Čechoslováci totiž byli ze stejného kulturního prostředí a utíkali s tím, že budou žít v nové zemi podle jejích pravidel. Nikoho z nich ani nic jiného nenapadlo a ostatně proč taky.
    Současní muslimští mladí muži jsou vychovaní v kultuře, která je s kulturou cílových zemí neslučitelná. I kdyby jedinou zkušeností byla zkušenost Francouzů, Britů, Švédů a jiných států s no-go zónami za poslední desetiletí, úplně by to stačilo. Mně moje osobní zkušenosti věřit nemusíte (a mohu říci, že mezi mými přáteli z řad muslimů není zásadně jiný názor, než který vám zde komunikuji, jsou to ovšem lidé s jistým rozhledem), ale francouzským a švédským a dalším no-go zónám snad věříte.
    Ti současní muslimští mladí muži jsou dopělí chlapi a dospělého vlka lovit neodnaučíš - dokonce ani kdyby sám chtěl. Tedy nejsou integrovatelní, ani kdyby chtěli, a oni zcela evidentně nechtějí. Ostatně proč taky.
    Váš článek, tak jak zní a s tím, co úmyslně neuvádí, je mírně řečeno nesolidní.

    OdpovědětVymazat
  39. Velmi zajímavá informace...to mi nebylo známo. Podle výše prezentovaných fotografií, je vidět, jak to bylo dobře zorganizováno, jak vládne v záchytných táborech klid, čistota a disciplína, která je v takovéto situaci velmi potřebná. Všichni prostě v klidu očekávají až budou ověřeny a prověřeny jejich osobní údaje a jistě i vzdělání a jejich možné zařazení...a také určitě nedostávali kapesné ve výši průměrné mzdy a další výhody. Nikdy v našich totalitních sdělovacích prostředcích nám nebylo prezentováno, že by se utečenci z naší země tehdy chovali nějak nepatřičně a že vlastně utekla od nás jen ta nejhorší chátra. Jistě by to i rádi uvedli, ale až takovou nehoráznou lež se nám přece jen neodvážili říct. Dnes je situace diametrálně odlišná, všichni to víme a vidíme, tak nemá význam se tu o tom rozepisovat. Co si však dost lidí asi neuvědomuje, že tato migrace je uměle vyvolána, aby vznikl, co největší chaos a strach, protože ten kdo má strach a panickou hrůzu, není dostatečně schopný logického uvažování a tím pádem je dobře ovladatelný.

    OdpovědětVymazat
  40. Ovšem že, ale tito lidé nenesli v sobě implantovanou zrůdnou ideologii pseudoislámu. Tehdejší migrace nebyla řízena zločinci,organizovanou mafií co chtějí rozvrátit Evropu.Dnes už pouze snad naprostý idiot se může domnívat, že dnešní dění s utečenci se děje v důsledku potřeby azylu a pomoci před válečnými konflikty. Vše je řízeno stínovou vládou a plánované již řadu let.Každý si může dohledat fakta a info.Ti co opravdu potřebují pomoc a jsou bezprostředně zasaženi válečným běsněním, tak 99% z nich se dostane do utečenských táborů v okolních státech nebo maximálně na okraj Evropy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jak víš že to nikdo neřídil i tenkrát, manipuluje se s touhle realitou, už tisíce let ,....

      Vymazat
  41. asi jste všichni zapoměli jak nás Orgo varoval, že se musnaží nabourat do stránky! rozlišujte a naučte se číst mezi řádky,je to to stejné jako s Biblí- kdo má uši/oči k slyšení/vidění slyš/vnímej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať už je tu tento článek z jakéhokoliv důvodu, ponechejme si svůj názor, poděkujme prezidentu Zemanovi za jeho postoj k migrantům z jiných kultur - je to způsob ochrany. Češi - Slované, nejsou nikomu nic dlužni. A že z nás má cizina bžundu? Však on je smích brzy přejde. Alen

      Vymazat
    2. ŽEby? Jsem znovu pročetl a je to divné, na Orgoneta :-))))))

      Vymazat
    3. Ak to tak je, bolo, tak prečo Orgonet to ihneď nevymaže alebo nenapíše, že to nie je odo mňa, že takto sa má snaží niekto zdiskreditovať???Alebo sa teraz niekto nabúral???

      Vymazat
  42. Motto: Češi nemají současným uprchlíkům moc co vyčítat. "Opustit Československo v letech 1948–1989 se rozhodlo až půl milionu lidí, což představuje 3,5% obyvatelstva.

    žabaři.., to současní "utečenci" zvládnou za 3 měsíce-solidní DEMAGOGIE

    OdpovědětVymazat
  43. Ono stačí si rozkliknout lidovky a přečíst si komentáře.

    OdpovědětVymazat
  44. Hmm... v 89tém jsem vyjel ještě na vízum do Rakouska (vracel jsem se poté už bez šacování). ALE. Ve Vídni v jednom obchodě, při zaplacení u poklady, mě zastavili dva (v kožených kabátech:-D)u výstupu a požadovali abych vše vyklopil z kapes, tašky...jsem se dost rozčílil, co si to dovolujou...řekli, že byli upozorněni, že bych jako kradl! Tak jsem jim to vše vyklopil...jsem byl na mrtvici- taková potupa! Samozřejmě nic nenašli mimo pokladní blok,a milostivě mi řekli, OK můžete jít! Hnus, Hnus, hnus...jsem se rozčilovalještě na chodníku:-)))) Přistoupila ke mě dáma v letech a česky povídá: Nezlobte se na ně...ale tady hrozně kradou POLÁCI a čeština je blízká, pro ně totožná s polštinou... Pane Orgonet...no asi tak. A srovnávat emigraci našich občanů v časech minulých a živelné davy statisíců lidí z Afriky a Asie, pěšmo , promiňte, myslím nesrovnatelné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to naprosto srovnatelné, stejné se dělo ve 20 letech minulého století, atd atd utíkali většinou jen muži do Ameriky, před válkou a před bídou,

      Vymazat
  45. otazečka kolik z nich jsou kolaboranti s fašistama

    OdpovědětVymazat
  46. I ta nadrženost se dá vyřešit. V Norsku už prý platí starší ženy migrantům za sex 20 Euro. Vono to pude (:DDD
    http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1452757045685.html (přeložte si překladačem).

    OdpovědětVymazat
  47. Zastavte se, prosím, alespoň na chvíli. Děkuji.
    Tento článek je pravdivý, ale je to jen jedna strana rovnice.
    500000 čechů za 41 let, tj bratru 12200 osob za rok. A toto číslo je konečné.
    Dnes 1,5 mil. za rok. A toto číslo není definitivní.
    Jde přeci o to kolik to bude na konci roku 2016 (myslím ten průměr)
    Představte si, že do vašeho domu (4 členná rodina) má přijet HODNÝ
    bratranec František. Je opravdu hodný, roztomilý, zábavný.
    Je to bratranec otce, ten ho pozve, v rodině nikomu nic neřekne, a milý František je u vás. A teď se vžijte do postupně do rolí všech aktérů. Co bude druhý den, za týden, za měsíc, za rok.
    Jde jen o vaši fantazii, co všechno vymyslíte. Koho do rolí postavíte. Je tam krásná 16 letá dcera, nebo mininko 2 měsíční?
    Co tím chci říci? Nevíme prostě nic. Budeme se jen hádat.
    O to v podstatě jde i v této době. Vytvořit dva protipóly a teď se prostě bijte a hádejte. My jen čekáme, že někomu rupnou nervy, a pak dalšímu, dalšímu a dalšímu.
    Někteří ženete Zemana na hrad za to, že vyslovil svůj názor. Ale měli bychom se ptát, jak to myslel, ať to vysvětlí.
    Já jsem ho nevolil, ale přál bych si slyšet dialog Zeman versus
    NĚKDO a nemám favorita. Přál bych si vidět rozhovor Super vybraného sluničkáře(ů) proti NĚKOMU opačného názoru, přál bych si rozhovor Merkelové proti NĚKOMU, rozumíte mi?
    Čtu-li jen jednu stranu rovnice, nemůže to dávat smysl.
    Apelujme na vše, co má nějakou moc, aby jsme toho byli svědkem.
    Vyslechněme si své "protivníky"
    Chtějme to však rychle a slušně. Máme na to právo.
    Protože ta rovnice. . . .
    Neplýtvejme zbytečně síly, abychom napadali jen druhou stranu rovnice, aniž bychom ji znali.
    Já osobně se v tom vyznám jen v případě, že jdu do sebe.
    Mirek Ostrava.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našich emigrantů nebylo 500 000!Ale asi tak 200 000 osob z celého Československa - tedy i ze Slovenska!!! To byla první lež článku...

      Vymazat
    2. Pre Orgoneta a podobne zmýšľajúcich: http://www.chelemendik.sk/Clovek_ktory_prebral_Nemecko_Nicoho_sa_nebojim_Jednoducho_potreb_534742180.html

      A verím, že aj k tento výpovedí niečo napíšete!

      Vymazat
    3. Ten článek není pravdivý v tom smyslu, že Čechoslováci byli na stejné kulturní úrovni jako Němci a spol... autor je nejspíš také podplacený nějakým skrytým sponzorem imigrace... nelze srovnávat jablka a hrušky... článek je manipulativní...a ačkoliv jsem Zemana nevolil, plně jej PODPORUJI!

      Vymazat
    4. Pochopte já mám rád všechny lidi, ale tahle islámská imigrační invaze je uměle nafukována se zlým zámyslem. Zkuste prosím všichni se trochu zamyslet nad souvislostmi: Proč mají ty šílené neziskovky (co vítají islamisty v Evropě) utajené sponzory? Proč papeženci kamarádí s muslimy?

      http://aeronet.cz/news/mafra-zahajila-kampan-podle-not-neziskovky-refugees-welcome-vyzyva-k-nove-volbe-prezidenta-nanecisto-schwarzenberg-navrhoval-aby-ceske-domacnosti-prijaly-pul-milionu-uprchliku/

      Řeknu vám proč, protože tohle je dlouhodobý záměr, jak zlikvidovat naši kulturu! A islám umí vyrábět ovce velmi dobře!! Pochopte prosím proto se to všechno děje, je to plán!

      Rád bych milé čtenáře upozornil že ve skutečnosti je tím, kdo islámskou invazi do Evropy řídí, Vatikán... on totiž dokonce kdysi islám stvořil... proto papeženci a mohamedáni tak kamarádí... je to prosté milý Watsone

      http://www.ragauian.cz/vznik-islamu-a-tajne-dejiny-krestanstvi-aneb-jak-katolicka-cirkev-zabila-krista-znicila-krestanstvi-a-stvorila-islam/

      Další důkazy... cituji: 29.6.2015, Irsko — Po setkání s papežem Františkem šéf Goldman Sachs International a návštěvník tajných setkání skupiny Bilderberg, Peter Sutherland prohlásil v rádiu RTÉ, že Evropa potřebuje více uprchlíků z Afriky a Sýrie. Nestyděl se ani lhát o jejich přínosu pro ekonomiku…


      http://www.ragauian.cz/udalosti-predpovezene-v-janove-zjeveni-kapitole-13-se-stavaji-realitou-papez-vola-po-novem-svetovem-poradku-odhodil-masku-a-nezakryte-bojuje-proti-lidske-svobode/

      Vymazat
















  48. Zápoveď Boha Perúna;
    KTO UTEČIE ZO ZEME SVOJEJ DO CUDZINY V HĽADANÍ ĽAHKÉHO ŽIVOTA, TEN JE ZRADCA RODU SVOJHO A NEODPUSTÍ MU ROD, LEBO ODVRÁTILI SA BOHOVIA OD NEHO.







    OdpovědětVymazat
  49. .... a nezapomeňte na to , že pan president Zeman , není sluníčkář , ale taky nepracuje pro český lid. Má své instrukce. Musí skákat , jak mu jeho pán píská a lid ho určitě nezajímá.Otázka je , jak si vybrat TOHO SPRÁVNÉHO presidenta VE VOLBÁCH . Jeden nás povede do pekla a druhý nás povede do pekla. KRÁSNEJ VÝBĚR.

    OdpovědětVymazat
  50. Souhlasím s většinou komentářů, co tady čtu. Článek je demagogický, situace nesrovnatelná...a kdo má zdravý rozum, tak tohle nemůže nikdy vyplodit. Lída

    OdpovědětVymazat
  51. Foto: Čeští uprchlíci na rakouských hranicích v srpnu 1968. Zdroj zde.
    Je to poriadna dezinformácia. 1-PH 5346 určite nebola ŠPZ v ČSSR !
    Mal by som aj viac pripomienok ale škoda sa rozčulovať.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.