Stránky

14. března 2016

Fotografie vnitřků chemtrailsových letadel, které jste ještě neviděli

Fotografie vnitřků chemtrailsových letadel, které jste ještě neviděli
Zdroj: http://www.disclose.tv/news/photos_from_inside_chemtrail_planes_like_youve_never_seen_before/128961

Z úvodu k fotkám:
"Dostali jsme z důvěryhodného zdroje nějaké fotky vnitřků letadel užívaných pro chemtrails a chtěli bychom vám je předat, abyste je mohli dále šířit na svých webech. Když jsme se zdroje zeptali, jestli by nám je mohl podrobněji popsat, řekl, že nechce být poznán a raději zůstane anonymní. Jsme si jisti, že má k tomu dobré důvody a musíme respektovat jeho přání."










































91 komentářů:

  1. Čo o tom píšu naše mainstreamové médiá a nezávislí analitici? Alebo ešte nedošli notičky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jozin z bazin to vedel uz davno :-)

      Vymazat
    2. Asi tu někomu hrabe a já to nejsem !!! Proč, když je to tak tajné, tak se kolem toho motá tolik lidí a dokonce nějakých důchodců s foťákama?! Proč je v letadle tolik malých nádrží a takové množství počítačů a nějakých skříní plných elektroniky?! Čmelák je práškovací letadlo a nic takového nepotřebuje. Slyšeli jste někdy o testování námrazy na letadlech? K tomu je potřeba aby jedno letadlo letělo a vytvářelo tu námrazu, víte?...hehehehehe Je neskutečné, na co lidé neskočí. Kdyby někdo chtěl otrávit populaci v Evropě, či jinde, tak nebude rozhodně práškovat z letadel !!! Nehledě na to, že z takové výšky nikdo nedokáže určit, kam a v jaké hustotě ten prášek dopadne.

      Vymazat
    3. Pane, vy jste s odpuštěním vůl. Nebudu vám vykládat proč, ale vím zcela bezpečně a mám to i potvrzeno důkazy, včetně oficiálního prohlášení US Congresu. že chemtrail je aplikovanou metodou, která ohrožuje jak lidskou populaci,tak přírodu i klimatické podmínky na zeměkouli. Pokud nejste úplný idiot, všimněte si stopových drah za jednotlivými letadly.Přirozené jsou parní, které se velice rychle za letadlem rozpadají a velmi rychle po nich není ani stopa. Chemtrail ovšem vydrží podstatně déle,je daleko masivnější a mnohdy je patrná kresba, způsobená dávkovačem. Trošku připomíná malé rampouchy, opakující se v krátkých intervalech.Nehrajte si na člověka s patentem na rozum!

      Vymazat
    4. Vazeny pan anonymny. Vas vyrok "Přirozené jsou parní, které se velice rychle za letadlem rozpadají a velmi rychle po nich není ani stopa" je velmi zavadzajuci, lebo to, ci kondenzacna stopa za lietadlo sa strati rychlo alebo ostane dlhsie (aj hodiny) zalezi od poveternostnych podmienok, tlaku vzduchu (ci klesa alebo stupa), vlhkosti, rosneho bodu atd. Ked tlak stupa, vlhkost vo vzduchu sa "straca", ked klesa, tak sa "odnikial" objavuju mraky, hmla... Bolo by fajn, keby ste si nastudovali zakladne meteorologicke a fyzikalne fakty a nevytvarali uplne scestne zavery na zaklade neuplnych a nespravnych predpokladov.

      Vymazat
    5. Sám jste se pojmenoval. 1)Super tajné a důchodci si to můžou fotit? 2)Nádrže v letadlech můžou být na testování námrazy na dalším letadle, práškovací, hasící nebo na doplňování paliva za letu. 3)Rozpad páry za letadlem ovlivňuje: typ motorů, každé může letět v jiné výšce, vítr atd. A obláčky za letadlem? Že by vliv turbulence? 4)Přesnost chemtrail je nízká pokud nepostříkáte obrovskou plochu. Spousta chemie by spadla do neobydleného prostoru. A navíc i na ty co to sponzorují! 5)Kdyby to bylo tajné tak to dělají v noci nebo nad ránem, aby nebyli vidět. 6)Vzhledem, že se to děje po celé Zemi tak by přece vlády a tajné služby byly proti. Už vidím jak USA práškuje UK a ta si to nechá líbit a naopak.

      Vymazat
    6. Když jsou stopy viditelné několik hodin, pak to není samo sebou. Z 80 až 90 procent je jisté, že jde o chemtrails,“ říká fyzik.

      A poznávacích znamení je více. Když například vidíme několik letadel letět velmi blízko sebe a vytvářet dlouhotrvající stopy, pak je to s velkou pravděpodobností známka toho, že do atmosféry něco rozprašují.

      Když zase pozorujeme husté čáry jen nad jednou oblastí (a tyto stopy vytvářejí jakousi mřížku, protože se navzájem přetínají), tedy není to celorepublikový jev, pak je jasné, že jde o experimentování jen nad určitou oblastí. „Jsou to velmi drahé experimenty a nikdo nemá na to, aby je vykonával plošně,“ říká inženýr.

      Vymazat
    7. Většinou po deštích když je pěkně tak máme nad sebou oblohu rozdělenou na různě velké obdélníky nebo i čtverce z těch čar. Z čeho jsou,kdo ví ?

      Vymazat
  2. Zde je krátká filmová ukázka, že se umělo rozprašovat už v roce 1923. Píše se 2016 a stále se oficiálně tvrdí, že to neexistuje.
    http://beforeitsnews.com/chemtrails/2016/03/aircraft-were-spraying-chemtrails-in-1923-as-chemical-warfare-2450558.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amerika to už dávno oficiálně přiznala, jen ty důvody stále zkresluje...

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Jsou to zrůdy,nikdo ve světě s tím nic nenadělá,nebo to nikomu až tak nevadí?

      Vymazat
  4. Co jsem se dočetl přes Google translátor na Řeckém webu (na který mě odkázal Google při vyhledávání dle obrázku), tak se má jednat o prototypy letadel s nádržemi pro simulaci zatížení cestujícími.
    Dál jsem to nečetl - překlad translátorem je tak krkolomný, že z toho je člověku až špatně. Nevím tedy, jestli tam bylo psáno i něco k těm tryskám na rozprašování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobné fotografie vnitřků letedel s barely už jsou známy dávno, a běžná reakce popíračů chemtrails/trollů na tyto fotografie je, že se jedná o zkušební letouny, při nichž je váha nákladu/cestujících nahrazena barely s něčím.
      Věřím, že při zkušebních letech se barely skutečně používají, ale proč by k tomu byly třeba tak složité propojené systémy?
      Trysky už si nepamatuju, co za pohádku si k nim vymysleli, ale na blogu to někde je.

      Vymazat
    2. Propojený systém je nutný pro simulaci náhlého přesunu hmotnosti. V podstatě je to ověřování způsobu, jak by letadlo reagovalo na nerovnoměrné zatížení.

      Vymazat
    3. Chujovina. Nerovnomerné zaťaženie dokáže eliminovať palubný personál lietadla. A drobná zmena nerovnováhy obrovskej vztlakovej sile od krídel nijako neškodí.

      Vymazat
    4. barely propojene systemem hadic kvuli rozlozeni vahy? to se mi zda jako blbost.

      Vymazat
    5. Tu je kazdy specialista na lietanie a rozlozenie hmotnosti, ale lietadlo ste v zivote nepilotovali :-D. Nemate sajnu ako sa sprava lietadlo ked je nerovnomerne zatazene (batozina, palivo...) Netusim ako to ma akoze palubny personal eliminovat...to akoze stlaci tlacidlo a problem zrazu zmizne?

      Vymazat
    6. Co se vám tam zdá jako blbost? Jednoduše máte hadicemi vzájemně propojené nádrže, mezi kterými přečerpáváte vodu (či jinou kapalinu) a ano, je to z důvodu otestování různě nerovnoměrného zatížení (což je u všech letadel povinná záležitost) ať se vám to hodí do vašich paranoidních fantazií nebo ne.

      Vymazat
    7. Ano, všechno to dává smysl. To hadicové propojení pro přelévání zátěže, atd. atd. A ano, ty trysky jsou tam jen proto, aby bylo možno testovat nové letadlo pro případ, že by se náhodou všichni pasažeři rozhodli vystoupit za letu, to je přeci jásné! Kdo to nechápe tak musí být nevzdělaný konspirační teoretik :)

      Vymazat
    8. Jelikož většina laiků o významu polohy těžiště v letadle nic neví, stávají se případy, kdy se osazenstvo letounu z nějakého důvodu rozhodne přesunout na jeden konec kabiny. Neuvědomují si přitom, že změnou těžiště se může letadlo stát zcela neovladatelné. Např. se takto nedávno zřítil jeden L-410 v Africe po tom, co se pasažéři natlačili do konce trupu, když jednomu z nich unikl převážený krokodýl. Nebo je tam může nahnat únosce, nebo požár na palubě. Testováním se zjišťuje, při jak velkémn posunu těžiště už dochází k nebezpečným výchylkám (tyto hodnoty jsou sice již matematicky stanoveny, ale pro bezpečnost je nutno je ověřit v praxi). Není tedy třeba, aby někdo vystupoval. Těžiště (center of gravity - CG) musí být vždy před center of pressure, tedy pomyslným bodem, kde působí vztlak. Čím jsou k sobě blíže, tím citlivěji letadlo reaguje na výchylky v řízení, a čím jsou od sebe dále, tím větší výchylky jsou potřeba pro změnu trajektorie. Tedy bude-li CG hodně vzadu, můžu za berany tahat jak chci, ale letadlo dál poletí po stejné trajektorii. Naopak Budeli CG blízko CP, na něm nebo dokonce za ním, bude letadlo při nejmenší výchylce dělat kotrmelce. Ani jedno není dobré, a proto se u dopravních letadel před každým letem podle nákladu paliva a cestujících CG musí přesně spočítat. Všem, kdo sem píšou ty bláboly o chemtrails doporučuju, aby si koupili a přečetli alespoň základní učebnici pilota PPL (třeba: http://www.kosmas.cz/knihy/217411/ucebnice-pilota-2016/?gclid=Cj0KEQjw1cS6BRDvhtKL89em1oIBEiQAtZO5x7cdD2EE2QpQcWRhP0g2gbv1MuAZ4E-IHpQG8t1VRuoaAg308P8HAQ) a pak teprve diskutovali. Všem pilotům jste akorát pro srandu. Jiné lidi však bohužel zbytečně děsíte.

      Vymazat
    9. neviem si predstaviť kde by ste to do takej 320 umiestnili a tých tu lieta najviac

      Vymazat
    10. 😊😊😊👍💖

      Vymazat
    11. A proč jsou tedy ty nádoby tlakové, když mají sloužit pouze ke změně těžiště v letounu?

      Vymazat
  5. Nevím jak Vám, ale mě ty fotky přijdou jako dosti reálné na to, aby toto někdo modeloval - jestli jsem někdy pochyboval, tak toto vidím jako jasný důkaz. Toto by se mělo sdílet na všech zdech všech sociálních sítí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi vás tak trochu líto, ale co každý přece rád věří pohádkám...

      Vymazat
  6. Vetsina fotografii je nekolik let stara.
    Staci kliknout pravym tlacitkem na foto, a dat "vyhledat obrazek pomoci vyhledavace Google", vyjede to stejny obrazek a datum, kdy se objevil na netu.
    Tudiz titulek "..., ktere jste jeste nevideli", je mirne zavadejici.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chemtralisové trolly stejně nepřesvědčíš.. :o)

      Vymazat
    2. však už nás několik let práškují !

      Vymazat
  7. Dost fotografii patri protipozanim letounum a jsou stare nekolik let:
    napr:
    http://wildfiretoday.com/2010/04/21/maffs-heading-to-south-carolina-for-recertification/
    http://wildfiretoday.com/2009/07/30/747-supertankers-world-tour/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám, že mnoho z toho může být protipožární. Jestli o tom víš více, pošli článeček.
      Ale za co by se lépe chemtrailsové sudy schovaly, nežli za protipožární zařízení?
      Titulek je z původního článku, uznávám, že je zavádějící.

      Vymazat
    2. Ty velké trysky, to je skutečně protipožární supertanker Evergreen, a ten shazuje najednou velké množství vody, takže lze předpokládat, že mu patří ty velké nádrže.
      Chemtrailsový letoun zase potřebuje uvolňovat náklad postupně, a zřejmě i veze různé směsi, čemuž by odpovídaly menší trysky a systém menších nádrží.
      Některé fotky jsou z toho Evergreenu, ale většina z nich jsou určitě chemotankery.

      Vymazat
    3. A prave Evergreen SE pouziva pro chemtrails. Nekde jsem to cetla, Skoda, zapomnela jsem uz kde. SLO tam i o nejake umrti nepohodlneho cloveka z Evergreen ( SLO o nejakeho sefa). Tyto letadla letasji neohlasena a mohou menit der, jak je Jim libo. No a vejde SE tam toho hodne,,paliva,,.

      Vymazat
    4. ...a za co se chemtrailovy naiva schova lepe, nez mezi ostatni naivy...A pro anonymku, ano letadla MOHOU menit kupodivu smer a ze SI nic nepamatujete, to JE kvuli chemtrails, TO uz lepsi nebude...

      Vymazat
    5. Ty holt si vosel, prifiku anonyme

      Vymazat
  8. http://www.patentbuddy.com/Company/Profile/BIEGERT-AVIATION-INC./21695
    Spray boom apparatus for applying chemical dispersants to ocean oil spills - See more at.

    OdpovědětVymazat
  9. Nebudou je náhodou vystavovat na dnech NATO? :) :) :) jen se tak ptám,,,:) vím, že to není žádná sranda, ale myslíte, že jim dokážeme něco? Mě by stačilo, kdyby byly přelety nad naší republikou zakázány a tím pádem povolen sestřel cizího letounu!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdo uvedl, že na ty dny jezdí jen kvůli tomu, aby se podíval na věci související se sprejováním. A taky že jo. Na dny přilétly stroje až z ameriky, ale neletěly nadarmo, po cestě sprejovaly a určité pozůstatky byly na té "slavnosti" zřetelné. Ani to nezakrývali, neboť si myslí, že hloupé ovce s vymytými mozky o tom nevědí nic a lze jim nabulíkovat cokoliv.

      Vymazat
    2. Problem je v tom, ze pokud chcete nekomu neco dokazat, tak potrebujete dukazy. Napriklad fotky letadel na haseni pozaru nejsou dukazy. Kondenzacni cary na obloze take nejsou dukazy. Chapete?

      Vymazat
    3. Na dnech NATO těžko, je to civilní záležitost. Ale na velkých světových leteckých výstavách se do nich klidně můžete mrknout, není to žádný tajemství :)

      https://youtu.be/J_Wd3SSK8gQ

      Vymazat
  10. Na jednom obrázku je značka Biegert Aviation Inc, tato letecká společnost prováděla postřiky a je spojená i s rozstřikováním jedovatého herbicidu Agenta Orange ve Vietnamské válce (samozřejmě ve spojení s Americkou vládou/armádou)..

    http://www.flugzeugbilder.de/show.php?id=19289

    OdpovědětVymazat
  11. Je tam fotka i letadla nad ropnou havárií v oceánu...

    OdpovědětVymazat
  12. A takhle vypadá vypouštění paliva za letu, tuhle trysku má u nádrží kazde letadlo takového typu..

    https://2.bp.blogspot.com/-axRa5Cf-OtU/VuawXXuxJ8I/AAAAAAAAb3Y/nV4XgTc31M01U6KWbFroLwCE6c5sltREw/s280/12784507_10208736219593692_342635293_n.jpg

    OdpovědětVymazat
  13. takže asi všude hořý když svíti sluničko a na obloze le sama čara a za par hodin je po modry obloze opravdu nektery lidi jsou zaslepeny a radeji věří zpravam a politykum chce to valku tyhledsty lidi vyhladit ze všema šmejdama co nam lžou a vladnou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dnes na obloze není viditelné slunce. Jeho viditelnost byla zcenzurována.

      Vymazat
    2. Není to žádná science fiction, ani konspirační teorie, ale realita. Stejně jako je realitou každodenní a každonoční vymývání mozků a kontrola mysli. Je to něco jako antitransformační teror a skrytá válka proti duchovnímu probouzení lidstva, aby si neuvědomovalo, jakou má sílu. Od pádu Atlantidy si to lidstvo neuvědomuje, ale v těchto časech procitá.

      Vymazat
    3. Toto je vyborny koment-a pravdivý..

      Vymazat
  14. Nemohu si pomoci, ale mě ty barely v letadlech připomínají spíše výrobny chladících kapalin . Velmi podobně vypadaly zařízení v bývalých freonových chladničkách-mrazničkách. Včetně kondenzátorů, kompresorů.. Pro drobné srovnání jsem našla alespoň tohle:
    http://abakanholod.ru/holod/indexf20a.html?option=com_content&view=category&layout=blog&id=41&Itemid=94
    Podobnost ze strany fyziky možná jen náhodná.

    dan.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takze chemtrails vlastne riesi Globalne Oteplovanie?

      Vymazat
    2. Ano protože v barelech na většině fotografií tady uvedených jsou uloženy inertní hasící látky, které jsou na podobné bázi jako chladící kapaliny (freony) v chladničkách ;-)

      Vymazat
  15. No myslím si,že to je mimo realitu nikde jsem nevyděl a kord v letadle zabudovaný takovéhle bareli s označeným pentagramem trojuhelník s radioaktivným znakem.Co má dělat barel s takovým označením a v letadle?Vytrhaný sedačky vyděl jsem na jedné fotografii co je uvedaná tu.Vháněcí motory u těch barelů ruzný vývody hadice a nakonec trysky u křídel.Pro boha to snad už musí být nasné každý mu.Můj názor je takový,že bych sledoval nějaký boing co zrovna práškuje.Musel bych mít hodně povolení a zjistil bych trasu letu jde přistane.Tam by byl připravenej tým s fotoťákami no šlo by se hledat samozřejmě s nějakým bezpečákem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to neni radioaktivní znak, ale znak biologického rizika troubo :-D

      Vymazat
  16. Prosím Vás lidi, pište s nejakým "opravákom", to "i ý" je katastrofa. A komentujúci 21.20, nikde nehořý, iba kašlete na to....žiadne čiarky, bodky, prosto robot, ktorý ešte navrhuje vyhladzovanie ľudí !!! Váš text by určite mal orgonet vyhladiť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak toto je krasny priklad jak jsou lidi povrchovy čeho si všimaj totany blbosi tečky čarky a zpsilony tohle zavedl nejaky hovado dobytek a dlší vtom pokračují a realta jim je ukradena ad vas a i všechny ostatny rakovyna spaly kdybych mnel adresu udelal bych to osobne opravdu takovyto lidi mne totalne serou koukaj kdo jak chodi oblečeny jak píše a všechno povrchní věci a opravdovy dobro pro lidstvo a přírodu jim unika

      Vymazat
    2. To už je bohužel standard na našich fórech, gramatika už dnes nikomu nic neříká (nebo neřýká???) :-(

      Vymazat
    3. Je důležité znát svůj jazyk i gramatiku.Má své místo,význam,znalosti. Mimo jiné,milý pane s chybami. Souvisí to totiž se zvukovou vibrací a energií,kterou každá myšlenka má a kterou doprovází,formuje,posiluje,dodává sílu a energii.Je to jako hudba a to,co vnás zanechává,ten vyšší,vnitřní pocit,jakoby z vyšších dimenzí.Obohacuje a dává sílu. Proto je i gramatika důležitá,velmi důležitá.( A kdyby Cyril s Metodějem nepřišli na Moravu náš jazyk i kulturu v podstatě kazit a ničit,náš jazyk by byl mnohem dokonalejší,než nyní.)Spisovný český jazyk se dlouho udržel pokud vím na severní Moravě,poukazoval na to i Petr Bezruč,básník.Děcka tam nikdy nechybovala např.v psaní i-y,ovšem čím dál na západ ku Praze,tím to bylo horší a horší. Nádherným našim společným jazykem byla Staroslověnčina.Angličtina je proti ní doslova ,,prasečím kvičením a mlaskáním,bohužel" toto jsou fakta. Mylí pane začny studovaty Dějiny,nikoliv historii a naučte se jazyk předků,jinak je to dost hanba,zvrácená hanba. Končym.

      Vymazat
    4. Plně souhlasím s tou gramatikou, a tak ještě připomínám, že za čárkou nebo tečkou bývá mezera. A také závorka je zapsaná před tečkou. To jsou také novodobé nešvary včetně nepsaní háčků atd. Doporučuji text přečíst, a pak teprve odeslat. Jde o vizitku odesilatele.

      Vymazat
    5. Možná by to i chtělo správně oddělovat souvětí ;-)

      Vymazat
  17. Predpokladám že tieto fotky sú z lietadiel-špeciálov upravených na postrek. Kde sú nádrže na chémiu v dopravných lietadlách? Existuje nejaké foto?

    OdpovědětVymazat
  18. Ten, kdo někdy něco o chemkách hledal, jitě již tyto obrázky viděl např. na:
    https://www.metabunk.org/debunked-chemtrail-plane-interior-ballast-barrels.t661/

    Btw. přidávám se ke stížnosti k pravopisu... -> skrýt

    OdpovědětVymazat
  19. Myslím,že až tak nejde o pravopis,ale obsah příspěvku,to na okraj,ale ten hnus opravdu ničí spousty havěti,už dlouho postrádám u nás koníka lučního,berušky,ty zase ničí ty asijské,nejsou už ještěrky,žabičky rosničky a pod.,ale za to přibývá lidí,kteří trpí různými vyrážkami,vyskytuje se velké množství rakovin a je toho víc.Toto všechno má na svědomí ta prokletá usácká svoloč,tím chtějí snížit populaci na Zemi společně s vyráběnými léčivy,různými viry atd,atd! Už i v USA si stěžují farmáři na tyto praktiky geo-inženýrů.

    OdpovědětVymazat
  20. Před časem někdo napsal, že se na orgu řeší hlavně fantazie. Tak tady to máme, ty plechové a chemické fantazie, co létají v oblacích...

    OdpovědětVymazat
  21. Mě by zajímalo, pokud je to tak extrémní a vážná věc to co rozprasujou, jak to dělají, když venku na hřišti hrají golf, nebo debatuji na Bildenbergu 😉

    OdpovědětVymazat
  22. kdyz na to koukám, jde o o nejake kompresni tlakova zarizeni, zrejme pro uchovani nejake plynného či tekutého materialu. Fotky jsou z ruznych mist a casových období...těžko to jedním pohledem analyzovat...pro laika je to těžké zhodnotit.. budí to dojem sofistikovaného zařízení...může to být cokoliv...spíš než na váhu a požární zařízení či sprejovaní polí si tipnu ze to možná souvisí s testováním letadel a kompresí /tlaku uvnitř letadla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. anonymní 9:30
      ano, i já jsem ve fyzice laik, ale také já vidím na většině fotek spíše důmyslnné fyzikální zařízení. Snad na výrobu suchého ledu, plynných skupenství či dusíku. Tomu by pak odpovídala celá ta letadlová složitá zařízení. Naopak chemické sloučeniny, stejně jako H2o budou uloženy v těch plastových barelech. Pokud by však šlo o výrobu suchého ledu, který by se tryskami pouštěl hned do etéru ,dávalo by mnohem větší smysl, proč máme tak velké výkyvy v teplotách klimatu, proč se tvoří polární záře tak netypicky a kdekoliv a proč občas něco "nasněží" jako by krupičkou a hned roztaje. Rovněž by to bylo schopné "odclonit" sluneční svit od země, protože led je prostě optická čočka, schopná odrážet světlo. A freony (fluorované uhlovodíky) tohle umí spolehlivě.


      dan.

      Vymazat
  23. Obyčajné riadené svinstvo!!!Likvidovať!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja bych myslel koncentrowane.
      Riadeny koncentrat.
      Tak jako koncentrak.

      Vymazat
  24. Uz se proberte cesky politik je akorat bily kun loutka v tomto protektoratu , nic nerozhoduji sme v eu ta rozhoduje a vy si muzete akorat nadavat a veci co se dejou ted sou planovany spousty let dopredu , a kdyz eu nebo ti co ji ridi reknou ze letat budou tak stim vy ani cesky politik nic neudela , cil je prave aby se nedalo nic pestovat pak lide musi do samosky a tam uz je pripravena spousta dobrot co je na ruzny zpusoby slikviduji

    OdpovědětVymazat
  25. Tady máte podrobnosti. Jde většinou o FIRE AVIATION. U nás můžete vyfotit jen malá práškovací letadla tzv. Čmeláky. V USA jich jsou tucty velikostí dle rozlohy a objednávek farmářů. Ne každý má na to, aby si objednal zasetí deště. http://fireaviation.com/tag/747/

    OdpovědětVymazat
  26. Může to být opravdu na zjišťování chování letadla v různých situacích.Ale rovněž v případě nutnosti lze určitě tyto barely naplnit něčím " užitečnějším ",ale ne pro lidi.Je známo,ž
    e se dá všechno zneužít.

    OdpovědětVymazat
  27. http://beforeitsnews.com/alternative/2016/03/chemtrails-the-u-s-a-military-and-genocide-of-americans-3323019.html

    OdpovědětVymazat
  28. Ano jde skutečně o genocidu světového společenství

    OdpovědětVymazat
  29. A jak v Americe zjistili, konspirační teorie, jejíž pravdivost se prokáže, již není možné dále řadit mezi konspirační teorie.

    OdpovědětVymazat
  30. Tak jsem si prověřil některé z "důkazních fotek" na internetu. Našel jsem několik s tímto výsledkem : kromě mnoha konspiračních webů, které si tenhle pamflet a jemu podobné pořád dokola předávají jsem zjistil, že část z těch fotek pochází z firem, které se zabývají likvidací ropných skvrn na mořské hladině (od vrtných plošin a ztroskotaných tankerů). Dokonce na jedné fotce je na nádrži číslo US patentu na tuhle technologii rozprašování srážedel na ropné produkty z malých výšek-ostatně odpovídají tomu i typy letadel, které jsou na to používány. Ten patent a popis technologie se dá dohledat i na veřejných stránkách patentového úřadu USA - je z roku 1981. Takže to zabraňuje ekologickým katastrofám.
    Další fotky jsou z firemních stránek společnosti, která se zabývá rozprašováním jodidu stříbrného do ovzduší. Dělá se to pro lokální ovlivnění počasí. Jodid vytvoří kondenzační jádro a naváže existující vodní páru, pak prší a celý den je potom hezky. Pár bohatých lidí v USA si to nechává dělat např. na svatby, a nebo města na různý oslavy. Nejvíc se to používá v Emirátech na zvýšení zásob pozemní vody ( když je opar z moře, nechá se srazit a vypršet-nemusí se odsolovat ). Samozřejmě to asi není moc zdravý, ale ani to není žádný šílený jed-používá se toho málo a jen místně. Pravidelně to vypouštějí v Rusku na oslavy dne vítězství a další asi 3 významné státní svátky. Jo a při Olympiádě v Pekingu 2008 to vypouštěli kvůli likvidaci smogu a pěknému počasí každý den.
    Taky jsou tam fotky z letadel společnosti která prostě jen hnojí pole a provádí leteckou desikaci a další agro postřiky. Ono totiž v USA a Kanadě a pravděpodobně i třeba v Rusku a jinde jsou pole který mají rozlohy desítky kilometrů čtverečných a to opravdu nejde práškovat Čmelákem nebo Cessnou- musí mít velká letadla a velké nádrže.
    Další fotka je záběr na vypouštění paliva za letu-to se bohužel děje, když musí letadlo krátce po vzletu přistát třeba kvůli poruše - s plnými nádržemi to nelze-musí odlehčit vypuštěním paliva aby se nerozmlátili o plochu.
    Je tam taky fotka C 130 Herkules s puštěnými vyvíječi kouře-je to klasická dýmovnice- a je to vidět na každé letecké přehlídce.
    Dál už jsem to nezkoumal. Chci jen říct: co je to za zkurvený sráče, kteří postahují z internetu takové fotky, které se jim hodí a vytvoří celý prolhaný dokument , aby tím děsili lidi. Jestli někdo má něco tak důležitého ke sdělení, proč to podkládá takovou snůškou lží a nazývá to důkazy. Ne každý se v letecké problematice vyzná a ne každý si to ověří. To je stejný, jako by ti tvrdili, že to vypouštějí křížem krážem po všech železnicích a dali tam fotky vagonů na přepravu cementu. Kdyby to četl někdo, kdo je z Čadu,Nigeru nebo Islandu, kde není železnice a vlak v životě neviděl, možná by taky uvěřil...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 1) Vše je snadno ověřitelné na google maps, kdekoliv se podíváte na google mapách najdete pruhy na obloze jen nad členskými zeměmi NATO. Vyhledat nejhustější letecký provoz na https://www.flightradar24.com/49.3,16.54/7 a porovnat s oblohou na https://maps.google.cz/.
      2) Letadla na fotografiích, jsou určena na práškování a chemický postřik.

      Vymazat
  31. Firma Boeing Company od roku 1984 provádí veškeré pevnostní zkoušky, únavové zkoušky a letové zkoušky rovněž i simulaci náhlého přesunu hmotnosti na software CATIA.
    https://cs.wikipedia.org/wiki/CATIA

    OdpovědětVymazat
  32. fajn,tak co to tedy na ceske obloze denne vidim? likvidatory ropnych skvrn nebo americka postrikovaci letadla?

    OdpovědětVymazat
  33. Aaaaaale kdežeeeeeeeee CHEMTRAILS! To sú opatrenia pred globálnym otepľovaním, aby nás nespálilo. Len a len pre naše dobro, predsa!!!!!!! Možno takto nejako to vysvetlili tým fotografujúcim dôchodcom. Dobrý ťah! (Y)

    OdpovědětVymazat
  34. Kalergeliho plán na snížení stavu přebujelého lidstva ,pro které není práce,potraviny ...se podobá silně fašistické vyhlazovací ideologii.Satanistický židovský spolek zvaný ILUMINÁTI si klade za cíl zredukovat obyvatele Země na několik tisíc jedinců převážně snědé a černé pleti.Ilumináti maji být rasou vyvolených - vládnout. Tento realizovaný záměr USA - proto že se za to platí.Je ostrém rozporu s aktivitami Ruska,Číny,Indie,Bangladeše - trpících přelidněním. Př dobrém hospodaření s půdním fondem jako je Afrika (vis aktivity Číny na Sahaře),dočasnou redukcí porodnosti(Čína)se dá udržet stav obyvatel Země pod 10 MLD dlouhodobě.Po rekultivaci oceanů splundrovaných USA - se dá v klidu říci - zdroje jsou téměř nevyčerpatelné. Tedy Mír není v zájmu iluminátů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "" Je ostrém rozporu s aktivitami Ruska,Číny,Indie,Bangladeše - trpících přelidněním. ""

      Ešte že si anonymní.
      Lebo ak by si napísal pod svojim menom takú HOVADINU ( že preľudnené Rusko !!!) na papier, tak
      - krava po zožratí takého papiera do 2 dní zdochne
      a
      - tebe zoberú volebné právo

      Vymazat
  35. Tak to není dobrý podvrhovat falešný obrázky - to mě tedy nasr... Ona to není žádná sranda, že už dýcháme místo vzduchu "emulzi" a že to rozprašujou víc a víc :o((((

    OdpovědětVymazat
  36. chemtrails už priznala i americká vláda, ale média maju zakázané o tej správe informovať, tí čo tu píšu do komentára že chemtrais je neskutočné , tak to su ludkovia, ktorí ešte spinkaju asa nezobudili, myslia si že zhltli velku mudrosť a pritom su tak primitívny a blbučký, a pardon ešte su tu tí čo píšu preto aby zakryli pravdu..........takže tak

    OdpovědětVymazat
  37. Nad Nitrou je križovatka letadiel a denne tu preletia stovky letadiel a keby nás práškovali tak by tu nž asi ani tráva nerástla,tak nebucte ozaj tak paranoidný.

    OdpovědětVymazat
  38. A toto vysvětlíte jak???????????? https://www.youtube.com/watch?v=Gdsqvtixafk

    OdpovědětVymazat
  39. https://www.youtube.com/watch?v=Gdsqvtixafk

    OdpovědětVymazat
  40. našel jsem tento web náhodou... jsem sice nakloněn konspiračním teoriím, ale ještě nikdo nesdělil to důležité.. co se vypouští? Proč? Ve všem jsou prachy, kde jsou v tomhle? Proč by někdo vypouštěl z letadel sračky na celej svět? To mi hlava nebere... Názor můj je ten, že je to opravdu jen teorie založená na fikci, fotkách z fotoshopu a neznalosti aerodynamických jevů... s pozdravem Plešoun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pilně studuj, možná se ti rozsvítí:
      http://www.geoengineeringwatch.org/category/aircraft-spraying-videos/
      I když?!
      Jak říkával Werich: Komu není dáno, tomu se dát nedá.
      No, snad to pochopíš.

      Vymazat
  41. Dobrý den
    chtěl bych do diskuse vnést další směr k diskutování.
    Dle mého názoru něco je určitě jinak , vzpomínáte si někdo jaké bylo nebe před 20 lety?
    Letadla létala taky, letové výšky byly určitě podobné ,nevím zda palivo není teď jiné.
    Nemáte někdo foto oblohy z této doby?
    Každopádně na severu Švédska jsem tyto stopy nikdy neviděl.
    mějte se fajn

    Vlk

    OdpovědětVymazat
  42. co se týká videa ze 4 října 2016 https://www.youtube.com/watch?v=Gdsqvtixafk pusť si to Jindro znovu a pusť si zvuk a uslyšíš hasiče. bylo to nouzové přistání a vypouštění paliva z důvodu nebezpečí výbuchu. tím neříkám, že nemáte pravdu :-) co se týký, některých, fotek na začátku fóra. nemohly by sloužít pro přepravu tankového piva za oceán :-D Miloš a ano su vůl :-D

    OdpovědětVymazat
  43. Podle toho co vidím na obloze a sleduji dosti často,tak bych řek,že chemtrails vzniká hořením upraveného paliva.

    OdpovědětVymazat
  44. https://www.metabunk.org/debunked-chemtrail-plane-interior-ballast-barrels.t661/

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.