Stránky

16. června 2009

Vyhlídkové letouny a akustické uzly

V sobotu jsme rozdávali na Bechyňsku, asi tak 5 kg TB. Letadla se patřičně poplašila, frekvence nad našimi hlavami (trefovali se přesně) byla mimořádná, tak asi každé 3 min., nejpozději 5. Lítaly sprejery i ty velké, co letí nízko a nesprejujou (ale když chtějí, můžou)...

Tak přemýšlím, proč je vždycky kvůli pár TB tolik přeletů. Jakmile jich předáte přírodním bytostem (Sylfům nebo kdo vám pomáhá) tak 10, už to letadla zjistí a začnou intenzívně lítat. (Když necháte libovolný počet TB na hromadě, neděje se nic.) Ve zmíněný den letělo nejmíň 20 letadel stejnou trasou každou hodinu, celkem se jich musela obtěžovat více než stovka.

Moje původní domněnka byla, že je to proto, že náhlý přírůstek orgonu vyčistí v tom místě atmosféru od chemikálií. To se jim někde ukáže na nějakých čidlech, která jsou asi na těch letadlech, a to dá signál k zahuštění provozu nad tím místem. Ale co mají za funkci ta velká vyhlídková/kontrolní? Má původní spekulace byla, že pozorují/fotí/kontrolují, co jim tam kdo provádí. (Vždycky se totiž trefí nad místo, kde můj power wand vyrábí orgon.)

Ale teď si myslím, že je to jinak. Oni si mě neprohlížejí/nefotí/nestraší/nepamatují, oni na mě kašlou. Oni si tím kalibrují svůj systém tzv. akustických uzlů, který jim vytváří v atmosféře pravidelnou síť čtverců. Do těch se zaměřují klimatickými zbraněmi, takže vytvářejí počasí digitálně do čtverců. Všimněte si, že čtverec/pravý úhel je základní jednotkou jejich snažení. Na satelitních fotkách vidíme spoustu pravých úhlů. Na obloze taky. Mraky i díry mají rohy. K tomu ještě někdy něco sepíšu.

Tu teorii mám z článku o akustických uzlech od Scotta Stevense, jehož překlad už tu je - tam si to můžete přečíst podrobněji: http://orgo-net.blogspot.com/2008/08/scott-stevens-chemtrails.html. Stevens tam na základě vědeckého článku na netu uvažuje, že světová atmosféra je rozdělena na čtverce (digitalizována), které jsou vyznačeny tzv. akustickými uzly. To jsou jakési soustavy mikromikrofonů, rozmístěných v prostoru. Ty potřebují vyvažovat - kalibrovat, což se děje právě pomocí akustických signálů z pohybujícího se letadla. Jsou k tomu potřeba dva letouny. (Byly tam původně i názorné obrázky, ale Stevens už ten článek stáhl a z mého překladu se jaksi vypařily.)

Ne že tomu nějak zvlášť rozumím, ale trochu si to umím představit a zdá se mi to jako přijatelné vysvětlení mnohého, co se děje na obloze.

Google mi navíc k tomu našel ještě jeden šikovný vědecký článek, ještě názornější, o kalibrování akustických uzlů pomocí helikoptéry. http://www.ece.rice.edu/~vc3/cevh0117.pdf Je to cosi s použitím GPS a tak. Tak pokud jste přes techniku, tam si to můžete přečíst podrobně anglicky. Jsou tam i obrázky, ale neumím je sem přenést.

Z toho usuzuji asi tolik: když rozložíme po krajině orgonit, nový příliv orgonu jim asi nadzvedne či rozhází ty jejich akustické uzly, takže je potřebují kalibrovat. Takže vyšlou letadla nebo helikoptéry, a ty jim to akusticky rovnají. Když gifting trvá déle, tak musejí kalibrovat pořád dokola, takže lítají jeden za druhým. Když skončíme s giftingem, krajina si za nějakou chvíli ten nový orgon jaksi rozdělí, takže ty uzly se dají zase ustálit. Proto lítají během akce, ale po ní dlouho ne... Kalibrujou i jinak jednou za čas - občas všude proletí ten velký letoun.

Takže z toho mi vyplývá, že helikoptéry ani letouny nás giftery nehledají ani si nás nefotí, aby se nám později pomstily. Prostě je to pro ně běžná technická údržba akustických uzlů. (O helikoptérách si taky myslím, že mohou i opticky kontrolovat, jestli se jim někdo nemotá kolem nějakých pozemských zařízení - co kdyby je chtěl vyhodit do vzduchu, jako se už mnohokrát stalo ve Španělsku.)

V sobotu mi předvedli letouni nový trik: jedno letadlo normálně sprejuje, druhé velké ho dožene a předletí ho přesně nad mým PW. To provedli v sobotu odpledne 2x a to jsme je ani pořád nepozorovali. Mám i fotky, večer je dodám. To mě vlastně přivedlo na myšlenku, že je pro ně důležitý průlet dvou letadel blízko sebe.

Oni si ty uzly vždycky nějak srovnají, takže systém si obnoví, ale orgon už tam prostě je a chrání a nedovoluje poškodit krajinu extrémním počasím. Tak choďme a plašme letouny.

(Technické detaily prosím nechtějte, naopak jestli někdo tomu rozumíte, zkuste to lépe vysvětlit nám netechnikům - nebo nás poučte, že je to blbost.)

3 komentáře:

  1. Na všem je něo to jako jo, tady je vysvětlení špricungu a proč některý špricujou a jiný ne
    http://teacherbob.mujblog.centrum.cz/clanky/Zajimavosti-na-denni-obloze-I-47204.aspx
    plus něco dalšího co je důsledkem špricu
    http://www.blisty.cz/art/21551.html

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezky a srozumitelne napsano - rozumim tomu i ja =netechnicky typ ;o)))))))
    Jo, dava to smysl co pises, definitivne. Sun777

    OdpovědětVymazat
  3. Vďaka, další problém je v tom, že naše republika je naprosto úžasná, spíš teda vláda, náš letecký koridor je vcelku strategickej a hlavně jeden z nejlevnějších v evropě, takže letadla který by vůbec nemusela letět tudyma, to radši vezmou přes i za cenu většího nákladu na palivo, ve finále je to výjde přeci jen levnějim, neviditelná ruka trhu, to je horší než celý konspirační teorie. Prošek.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.