1. srpna 2008

Chemtrails v podání Scotta Stevense


Scott Stevens



Scott Stevens, výzkumník v oblasti atmosférických jevů, pátrá i po technologiích, které umožňují ovlivňování počasí. Povšiml si jistého "úniku informací" v publikovaním odborném článku a zjistil, že vedle technologie HAARP (elektromagnetické ovlivňování ionosféry) zde funguje pravděpodobně i technologie akustického skalárního vlnění, využívající tzv. akustických uzlů. A jak do toho zapadají chemtrails? Přečtěte si článek.



Zdroj: http://weatherwars.info/

Chemtrails

3. června 2008
Scott Stevens

Zde je, přátelé, primární důvod, proč vidíme dnes na obloze tolik přetrvávajících leteckých stop: potřebují je tvůrci počasí, aby mohli mít pod dohledem, přeměřovat, zaměřovat a kalibrovat desítky tisíc akustických uzlů, které jsou aktivní v každém okamžiku nad Spojenými státy i nad zbytkem planety.

Je velmi běžným omylem, že chemtrails jsou pouze ty stopy, které dlouho přetrvávají, zatímco ty menší, kratší, rychle se rozpouštějící stopy jsou od komerčního leteckého provozu. Je pravda, že tato letadla nechávající krátké/kratší stopy jsou možná obchodního původu, ale i ta často nechávají (vědomě?) za sebou na nebi umělou mlhu aerosolových nanočástic, zatímco převážejí své pasažéry z místa na místo. Tyto aerosoly a velmi jemný metalický prach naplňují oblohu výsledným prokmitávajícím duhovým leskem, který při pohledu z vesmírné lodi nebo z náležitě vybaveného letadla skrze správnou spektrální vlnovou délku ukazuje tyto aktivní uzly v celé jejich slávě.


Duhově se lesknoucí mraky aktivované akustickými vlnami. Východní Idaho 2005.


Zde je odkaz na jistý odborný článek: Kalibrace akustických uzlů s použitím pohyblivého zdroje (Acoustic Nodes Calibration Using a Moving Source).
(http://ieeexplore.ieee.org/Xplore/login.jsp?url=/iel5/7/34423/01642574.pdf?isnumber=34423&prod=JNL&arnumber=1642574&arSt=+585&ared=+600&arAuthor=Cevher%2C+V.%3B+McClellan%2C+J.H.)
Autoři: Cevher, V., McClella, J. H.
Vzdušný prostor a elektronické systémy, IEEE transakce, svazek 42, Výtisk 2, duben 2006, str. 585-600.
Digital Object Identifier 10.1109/TAES.2006.1642574

Resumé článku: „Akustické uzly, z nichž každý obsahuje soubor mikrofonů, mohou sledovat/vytyčovat cíle v prostoru x-y z přijatých akustických signálů, pokud je postavení a orientace uzlů přesně známa. Avšak vždy není možné rozmístit uzly přesně, takže je třeba kalibrační fáze, aby bylo možno předběžně vypočítat/odhadnou pozici a orientaci každého uzlu před každým vytyčením či lokalizací. Akustický uzel může být kalibrován z příhodných zdrojů jako např. rádiový maják/návěstní věž, nebo pohyblivého zdroje. (V článku) vyvozujeme a porovnáváme několik kalibračních metod pro případy, kdy uzel může slyšet pohyblivý zdroj, jehož pozice může být zpětně sdělena uzlu. Kalibrace z pohyblivého zdroje je ve skutečnosti zdvojením/dvojím řešením problému vytyčování; metody vyvozené pro vytyčovače akustických cílů jsou užívány pro získání přímých a vysoce rozlišujících akustických kalibračních procesů. Například metody kalibrace založené na dvou směrech příchodu mohou být formulovány jako založené na kombinování zjištění úhlů, geometrii a pohybové dynamice pohyblivého zdroje. Navíc je prezentováno maximálně pravděpodobné řešení (ML – maximum likelihood) užívající model akustického pozorování v blízkém pásmu? (narrowband) společně s vyhledávajícím algoritmem na Newtonově bázi, který urychluje kalkulaci pravděpodobné plochy?. Je též vyvozeno CRLB (Cramer-Rao lower bound – Cramer-Raova nižší hranice?) na měření pozice k prokázání, že efekt pozičních omylů pro pohyblivý zdroj na měřené pozici uzlu je mnohem méně závažný než odchylka při určování úhlů z mikrofonového zařízení. Výkon kalibračních algoritmů je demonstrován na syntetických a polních (vojenských?letištních?) údajích.“

Když jsme slyšeli toto, ptáme se: jsou chemtrailsová letadla vybavena k hledání těchto pohyblivých akustických uzlů, které jsou nyní široce odpovědné za celosvětovou manipulaci počasím? Zřejmě přesně k tomu jsou.

Tyto chemtrailsové lety jsou absolutním nevyhnutelným požadavkem pro strůjce počasí, aby si udrželi vliv nad naším počasím. Tyto stopy mohou být používány přesně, aby zaměřily vzdušné vlnové generátory a získaly potřebný resonanční efekt v atmosféře, kde tato vojenská letadla létají.




Tato letadla nesmí vypadat jinak než jako váš typický „starý dobrý dopravní tryskáč“, vozící pasažéry sem a tam, jinak by to vypadalo, že nad hlavou probíhá válka. Je smutné, že nad hlavou opravdu probíhá válka. Obyvatelstvo bylo tak ukolébáno do farmaceutického hlubokého spánku, že vůbec nechápe, že se zcela zmocnili planetárních procesů životního prostředí.

Počasí je novým terorismem.

Uvědomte si, že nejlepší zbraní je tajná zbraň. Nedovolte, aby ovládání počasí bylo dále tajemstvím. Dívejte se nahoru a všímejte si, co se děje nad vašimi hlavami. Prosím, pro své vlastní dobro se informujte.


Chemtrails označující oblohu před západem – 2006.



Masívní řízení počasí při západním pobřeží Velké Británie, směřující přicházející bouři jinam/na sever od severozápadní Evropy – 2003.

Já se stále ještě snažím o lepší pochopení logistiky chemtrailsových letů.

Byl bych opravdu rád, kdybych se dozvěděl více od obchodních a dopravních pilotů. Vidíte letadla někde na neobvyklém místě? Létají letadla stranou od běžných leteckých cest? Máte plnou kontrolu nad směrem a výškou svého letadla v kteroukoli dobu? Jsem zvědavý, proč se, jak se ukazuje, bere s sebou 5, 10 či 15 000 liber palet „výstroje“ navíc. Je to otázka váhy a rovnováhy?

Zajisté kluci a holky z ATC (Air Trafic Control – řízení letového provozu) po celém světě vidí každičký z těchto letů. (Doufám.) Chtěl bych slyšet jejich osobní vyprávění, anebo platí pro všechny z těchto zaměstnanců Federálního Letectva úmluva o mlčenlivosti?

Viděl jsem, že se na těchto aktivitách podílejí společnosti FedEx, Ups, American, Alaska, LOTS of United, Northwest, Southvest i Allegiant Air. Bráno celosvětově, pochybuji, že některé aerolinie by mohly operovat bez finanční podpory za svou mlčenlivost, ochotu vozit placený náklad, potíže se zvýšeným leteckým provozem a za další mnohé s tím spojené výdaje.

To, co se děje, není již tajemstvím. Nicméně logistika pozemních operací mě stále ještě velice zajímá.

1 komentář:

  1. Existuje moznost jak se dostat k info o letech a to je SBS-1e.
    Toto zarizeni je povinne nainstalovano na kazdem letadle a vysila info o svem letu jako kdo je, kam leti, co veze a jine.
    Proste a jednodisse to ukazuje kompletni provoz na obloze v okruhu cca 400km + to ma funkci ze se jich muze pres net propojovat nekolik a tim se pokryje vetsi oblast.

    http://www.wimo.com/cgi-bin/verteiler.pl?url=sbs-1-virtual-radar_e.html

    http://www.cts-kenwood.cz/forum/index.php?sid=645a87e95d067020459b2d1ed8598674

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.