Stránky

18. května 2012

Abraham: Autistické děti jsou tu, aby nás učily nové komunikaci

Abraham je kolektivní duše duchovních učitelů, která promlouvá skrze Ester Hicksovou a jejího manžela Jerryho. Její projevy mě velice zaujaly a přinášejí mi mnoho nového.

Bližší se o nich dovíte na jejich webu http://www.abraham-hicks.com/lawofattractionsource/index.php. Knihy, které napsala Ester, jsou přeloženy do češtiny (vygooglíte), a existují české webové stránky s překlady jejích nahrávek, ale myslím že už je dlouho nikdo neaktualizoval (nemůžu to teď najít, něco se dozvíte na http://abrahamovo-uceni.inspiruj.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=46&Itemid=60)...

Ester a Jerry zprostředkovávají moudrost z nejhlubšího zdroje, a na jejich způsob vyjádření pravdy ani někteří duchovní lidé nejsou připraveni - například ani Oprah si je nedovolila vzít do své show - byli pro ni "divní" (:-)))

Takže mám pro vás překlad jednoho videa z poslední doby - krásné, jako ostatně všechna jejich videa ... (Nešlo to formou titulků, overstream to nevzal...) ¨


Update: Díky čtenáři za zaslání téhož videa s českými titulky - zapněte si CC... .Na témže youtube kanálu vidím mnoho dalších krásných videí ... už se těším ... i když už je asi znám anglicky.
Máte to tedy se vším pohodlím, video i text na čtení ...






Abraham: Nový systém práce s autistickými dětmi

Divačka: Ahoj, jsem moc šťastná, že jsem tady. Můj obor jsou děti s poruchami, a té mamince, co mluvila o synovi s autismem, naprosto rozumím, je to i v mém srdci. Pracuji s rodinami, které mají děti s autismem a jinými poruchami, a myslim si, že jsme na prahu nového systému práce s těmito dětmi, a já jsem z toho absolutně nadšená. Minulý týden mi napsala jedna maminka: „Naučila jste mě, jak vidět, cítit a vědět, co mi sděluje moje dítě, i když ho nemohu slyšet.“ A to je právě to.

Ester: Je krásné dozvědět se to ...

Divačka: Je to úžasné!

Ester: Takže co se vlastně stalo? Kdo učil koho? To dítě vlastně řeklo: „Já nebudu používat slova, a naučím tě stát se tlumočníkem vibrací.“

Divačka: A maminka to pochopila! A my jsme to pochopili! A teď bych v tom chtěla pokračovat a mluvit o tom, ale přitom si udržet svoje zaměstnání ... (:-)))

Ester: Řekněte nám o svém problému. Co to je, co víme my i vy, a vy si myslíte, že to oni nevědí, a bojíte se jim to říci?

D.: Kdo to je „oni“?

E. Ti, co mají moc vás vyhodit z práce. Co je to, co víte vy i my, a víte, že oni to nevědí, a vyhodí vás, když to řeknete?

D. Tak dobře. Pracovala jsem 27 let, abych se stala uznávanou akademickou odbornicí ...

Ester (naléhá): Co to je, co vy víte, i my to víme, a oni to nevědí, a vy se jim to bojíte říct?

D: To o těch vibracích ... o jejich jazyku ...

E: Co to tedy je, co se jim bojíte říct?

D. Že prostě nemají pravdu ...

E: Oni tedy vědí, že to nefunguje, že nemají žádné odpovědi?

D. Jde o to, že je to velký posun v systému. Zásadní posun.

E. A teď jste jako předchozí divák, děláte si starosti o všechny, co to nechápou. To je velké břemeno k unesení. Ale když vstoupíte do svého světa, a když si vzpomenete jen na tu jednu matku a jedno dítě, kteří porozuměli, co říkáte, a že jste dostala fantastické výsledky, nedává vám to pocit, že to chcete říct i dalším?

D. Samozřejmě! S rodiči jsem naprosto v pohodě. Jsem naprosto v pohodě s dětmi. Nejsem tak v pohodě s mými kolegy na fakultě.

E. A právě proto se rodí děti s autismem...

D. Ale mě to odsouvá na okraj, oni řeknou, že jsem cvok, že jsem se pustila do země zázraků, a že se paktuju se s lidmi, co si říkají Abraham ... ne, to neříkají. Ale chápete, co chci říci.

E. Ano, dobře to chápeme, naše práce na planetě je převratná... Oprah se bojí mít Abraham ve svém programu, protože jsme tak divní. Takže, chápeme, o čem mluvíte.  My vás škádlíme a trápíme ... Učitel je pouze natolik účinný, jak dalece chápe, kde je jeho student. Takže vy vlastně říkáte: „Chci najít způsob, jak to vyjádřit, aby to oni mohli slyšet.“

D. Ano.

E: Co dělat, aby se už na dálku před vámi nezabuchovaly dveře, ještě než uslyší, o co jde? My vám říkáme, že vaše interakce s jedním a pak s dalším a tak dále vám dá základ sebedůvěry. To je to, co vám chceme říci k tomuto konkrétnímu tématu.

Ale ještě jednu věc vám k tomu chceme říci – ukázat vám způsob, jak to vysvětlit účinně, aniž byste někoho zaskočila. Zkuste to říkat takhle: „Já jsem v interakci s mnoha takovými dětmi, a mohu osobně cítit sílu toho, kým jsou.“ (Tomu nikdo nebude oponovat, to nikoho nepřekvapí.) „Cítím z nich jasnost, kterou necítím u všech. Mají v sobě jemnost, která přecházi i na mne.“ Prostě, mluvte o tom, jak se cítíte k nim přitahována, o jejich síle a jasnosti. A pak řekněte: „Když tak o tom přemýšlím, (teď můžete dělat trochu zbožnou, jestli chcete, většina lidí to přijme lépe než vibrace ) proč by milující Bůh poslal na Zemi tak čisté a požehnané bytosti, abychom je brali jako vadné a podřadné? Nemyslím, že by to milující Bůh udělal. Musí v tom být nedorozumění. Ty bytosti jsou teď tady, a když je sem Bůh neposlal jako vadné, to mě přivedlo k myšlence, že možná nejsou vadné, ale prostě odlišné. A když přemýšlím o základech lidské interakce, a jak je důležitá komunikace, přišla jsem na tohle: Co když milující Bůh nám seslal tyhle děti, které jsou odlišné, aby komunikovaly pokročilým a rozšířeným způsobem? Co když mají schopnost dostat se za slova?“
A pak řekněte: „Vždycky jsem si myslela, že lidé jsou nejpokročilejší ze všech bytostí, a můj pes, který často ví naprosto přesně, na co myslím, to zřídka řekne nahlas, aby tomu každý rozuměl. (:-)) A nikdo mi nechce věřit, že pes je více vyvinutý než já!“ A tím je dostanete: „Když tedy ty děti nemohou mluvit, myslela jsem, že musí být méně vyvinuté podobně jako pes, nikoli nějakým způsobem více pokročilé. A tady jsem se ve svém myšlení zmýlila. A když jsem překročila tenhle milník, jakmile jsem si uvědomila, že je možné, že ten milující Bůh seslat tyto velkolepé děti a že velmi dobře mohou být pokročilé, jakmile mě napadla tato myšlenka, že jsou vyvínuté, chtěla jsem prozkoumat možnosti a začala jsem je pozorovat. A myslela jsem si, co je to, co všichni z nás chtějí? Je to hromada peněz nebo vztah nebo zážitek, okolnosti, událost – proč chceme ty věci, které chceme? A přišla jsem na to, že je chceme proto, že si myslíme, že budeme šťastnější, když je budeme mít. A podívejte se na ty děti: řeknu vám, že kromě frustrace, kterou jim působíme, když se snažíme přimět je dělat věci, které neumějí snadno dělat, jsou to většinou šťastné děti. A myslím si, že jsou skutečně pokročilé. Přišly sem s chápáním něčeho, co mnozí z nás teprve chtějí pochopit. Jsou připraveny být šťastné.  A tady můžete skončit a říci: A teď k mému zkoumání: cítím, že mám poslání, cíl, který jsem si stanovila. Hodlám zkoumat tyto děti s předpokladem, že jsou pokročilé, nikoliv zaostalé. Budu je zkoumat z hlediska, že jsou to ony, které nás mají učit, a nikoliv že jsou podřadné a musejí se učit od nás. To je postoj, který zaujmu. A pak začněte vyprávět jeden příběh a další příběh a další: támhleto dítě a jeho vztah s matkou – jaké to bylo předtím, a jaké je to teď, jak teď komunikují, jaký je to nádherný svět. A to je náš slib pro vás, že jakmile získají mezi sebou onen vibrační čtverec, přijdou i slova.

Divačka: ANO!

Ester: Ale slova nepřijdou, pokud nebudou podložena vibrací. Když žádáte slova, aniž jsou podložena vibrací, nedostanete je. – Budete mít úspěch, který si přejete, a oni se vás nebudou stranit. Postaví vás na piedestal a řeknou, že jste na to přišla vy!

Divačka: Je to úplný převrat v myšlení. Mění to úplně význam slova inteligence a učení. A je to je zásadní poznání spojené s člověkem. ¨

Ester: To je perfektně řečeno. Mění to i vaše základní chápání komunikace. Protože vy si myslíte, že komunikujete slovy, ale není to tak. Komunikujete postoji. Nemůžete být na někoho naštvaní a používat usměvavá něžná slova. Protože vaše vibrace je mnohem silnější než vaše slova. A žijete ve společnosti, v níž mnoho lidí, které znají, a všichni učitelé těch dětí jsou pokrytečtí, a to dohání tyhle děti k šílenství. Matka jim řekne naštvaně: Copak nevíš, jak tě miluju? Ale v jejím hlase není žádná vibrace lásky

14 komentářů:

  1. Jsou to úžasní lídé, manželé Hicks, vřele doporučuji knihu lépe řečeno manuál Požádej a je ti dáno (učení Abrahamovo). Je to New York bestseller, úžasný, moc mi toto čtení pomohlo. Jsou jedněmi z původních klíčových autorů Tajemství, avšak posléze byly jejich příspěvky z filmu i knihy ze záhadných důvodů vymazány.

    Rhiannon

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé, ale myslím si, že co se týče komunikace s autistou, nic není tak snadné a tak jednoznačné, jak se tu uvádí...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať čtu jak čtu, nikde tam nikdo neříká, že je to snadné a jednoznačné ...

      Vymazat
  3. Autistické deti sú predovšetkým , "Otrávené deti"
    zdroje poškodenia sú:
    1.v tele matky počas tehotenstva , matka berie lieky, nesprávne sa stravuje, prípadne sa zaočkuje
    2. po narodení dostáva prvé jedovaté látky, TBC očkovanie , neskôr dostáva ďaľšie jedy v očkovacích látkach.
    3. Ak je pediater lenivý zaočkuje dieťa niekoľkými očkovacími látkami naraz, aby pár korún zarobil a dementnej mamičke ušetril čas.
    Nie každé dieťa tento jedovatý útok prežije v zdraví. Tie čo majú smolu to neprežijú a tie čo majú šťastia menej sa stávajú autistami a tie deti čo to prežijú v zdraví čakajú na ďašiu "ruskú ruletu" v podobe neskoršieho očkovania.

    OdpovědětVymazat
  4. Takže -autizmus není z očkování,když je to "vyšší vibrace"?To by potom byl boj proti povinnému očkování nesmysl.Tak teď opravdu nevím,čemu věřit.

    OdpovědětVymazat
  5. http://www.youtube.com/watch?v=fhSv53T8E_U

    OdpovědětVymazat
  6. Jerry pred nedávnom umrel na rakovinu.. Ester pokračuje v práci sama

    OdpovědětVymazat
  7. Sem to sice nepatří, ale je to aktuální : od rána do teď (20:50 hod.) létá nad Č.Krumlovem a v jeho okrajových částech černý malý vrtulník, a jakoby cosi hledal nebo monitoroval. Několikrát zmizel za obzorem směrem do vojenského pásma Boletice, aby udělal pauzu a zřejmě dotankoval palivo. Co hledal nebo co monitoroval, to by mě tedy moc zajímalo, protože dnes bylo počasí sluníčkové bez obvyklých chemodek a klimamanipulací !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potvrzuji, zalétal i nad ČB.
      Počasí bylo sluníčkové, ale vzduchová masa sem byla uměle nahnána, takže nepřirozené a nepříjemné horko/zima současně.

      Vymazat
    2. Tak se s ním proleť taky ! http://new.divadlo.ckrumlov.cz/docs/cz/atr493.xml?style=printable
      A na různých "vykupto" atd. je další spousta možností, jak se malým černým vrtulníkem proletět. Taky jsem letěl a stálo to za to ! Mimochodem - těchto vrtulníků Robinson je v leteckém registru zapsáno několik desítek...

      Vymazat
  8. moc pravdivé http://www.youtube.com/watch?v=RYxmKXHz2s0&feature=share

    OdpovědětVymazat
  9. Tento mesiac máj, odhalím antikrista už na tom pracujem!!!!!

    OdpovědětVymazat
  10. INFO:

    plejadane.blogspot = yuryno.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.