Stránky

28. ledna 2014

Merlain: Chemtrails a HAARP

Z Merlainova webu: http://www.dobresdeleni.estranky.cz/clanky/vase-otazky-nase-odpovedi-c.-2.html

Vážený pane, chtěla bych se zeptat, jestli víte o chemických stopách za letadly, které jsou vidět po celé Evropě a Americe. Je to „obrana vojenských sil USA proti zvýšenému proudu energie z centra galaxie? Stopy obsahují těžké kovy a možná i bakterie, vyrobené v laboratořích. Nedělají se za normálními dopravními letadly, ale za šedivě zbarvenými letouny, letícími ve větší výšce. Pozorovala jsem tyto chemtrailsové stopy v Šárce v Praze. Nebyly za letadly startujícími z Ruzyně, ale letěly ve větší výšce, křižovaly se a byly bez viditelné identifikace. Vláda Českého státo od r. 2007 povolila americkému vojenskému letectvu přelety. Také v severních Čechách jsem viděla to samé. Na Internetu se dovíte více. Je možné podat trestní oznámení na takovou činnost nad naším územím? Pokud o tom víte, mohli bychom napsat petici proti chemtrails a dát ji na Internet. Také HAARP je zamířen proti lidem planety a ne na regulaci počasí ve prospěch lidí, jak původně zamýšlel jeho vynálezce Nikola Tesla. Je to evidentní snaha, jak lidstvu zabránit v duchovním posunu a udělat z něho poslušné nevědoucí ovce. Děkuji za odpověď.
Paní J.


Merlain:
Ano, vím o chemtrails a vím o mnoha věcech, o kterých se ještě nepíše a nemluví. Vysvětlím vám, jak se k tomu postavit, protože jiná cesta není Tak především zde panují zákony, a to zákony vesmírné, tedy nikoliv zákony lidské - politické. Tyto zákony jsou neměnné, ale jejich působivost je určena kvalitou a kvantitou, neboli jak je zákon silný a jakým množstvím působí. Toto se vše odehrává vždy podle toho, jak lidé smýšlí a konají. Uvědomte si prosím, že kdyby lidé byli opravdu na vysoké duchovní úrovni, nikdy by jim v politice nevládl žádný gauner . Politika je taková, jací jsou převážně lidé a toto si mnoho lidí bohužel nechce připustit.


Ano, lidé se mění a je již plno krásných lidských bytostí, které svůj duchovní vývoj postoupily do stavu přijímání a vděčnosti, což je v této době nejvyšší stav oduchovnění. Žádná zasvěcení a různá lejstra s ezoterických kurzů nikoho nedostanou výš jak přijetí všeho tak, jak je, a žití v přítomnosti. Vidět vše v dokonalosti ať je to takové, nebo makové

To platí i o chemtrails a haarpu. Celá tato agenda nemá hlavní cíl vyhubit celé nebo velkou část lidstva, to jsou všechno podvrhy, které jsou za účelem rozčílit a snížit lidi na nízké vibrace. Uvědomte si, že i pohlaváři a velmi vysoce postavení lidé v této společnosti dýchají stejný vzduch jako vy. Myslíte, že by to připustili? Že by připustili, aby jejich vlastní děti dýchaly smrtelně jedovaté látky? Věřte, že vše je jinak . Je to hra, komedie, drama, film a divadlo v jednom. 

Věřte, že kdyby nechtěli, aby se o tom lidé dozvěděli, nedělali by vše tak okatě. Reakce lidí na tyto události vede k rozčíleni, ke strachu, k beznaději nebo alespoň ke zklamání. Jednoduše to v lidech vyvolá nízkou negativní emoci a to je přesný prvotní plán těch nejvyšších elit. Oni chtějí a doslova žádají lidstvo, abyste byli všichni z toho, co se děje pohoršeni, zničeni ve strachu schouleni, protože i když si mnoho lidí myslí, že fandí dobru, a přesto bojuje proti těmto věcem, tak svými emocemi z rozhořčení, lidé tvoří nevědomě negativní nízké energie. Těmi všemi zprávami a novými oznámeními jak v televizi, na internetu, v rádiích, skrze politiku, filmy, války, hudební a módní průmysl atd., se pouze záměrně šíří negativum, protože lidé na to reagují nízkými emocemi

Ano, za letadly jsou vypouštěny záměrně látky které lidskému organismu škodí, vyvolávají nemoci, ale jejich záměr není vyhubit dvě třetiny lidstva, ale jejich záměrem je udržet lidi v negativních emocích, v nízkých vibracích a ještě na tom celém vydělávají neskutečné peníze. Letadly jsou rozstřikované chemicky upravené bakterie a látky, které vyvolávají příznaky různých druhů nemocí. To má za úkol lidi uvést do nízkých emocí a vytáhnout z nich peníze za léky. V potravinách jsou záměrně látky, které vyvolávají nemoci, ať je to alergie nebo rakovina. Ano, Haarpem se ovlivňuje počasí, to je však otázka byznysu, ale další hlavní úkol je působit na lidi elektromagneticky a tím je opět snižovat na nízké vibrace. Deštníkový štít v Brdech není tak obraný mechanismus, jako spíše další malý český HAARP. Takhle bych mohl mluvit a mluvit a jenom bych ve vás probouzel vztek, nenávist a chtění se třeba i pomstít. Proto pojďme dál a řekněme si jak se k tomu postavit.

Za prvé, nestavte se proti tomu. Veškerá proti jsou jen opozicí a každá opozice souhlasí jen sama se sebou a nepřipouští to druhé, což vždy vede a bude vést zas a zas jenom k jinému haarpu a k jiným letadlům s chemtrails. Rozčílení lidé tvoří opozici. Krásným příkladem může být i naše politická scéna, kde se pouze mění ti samí lidé. Jednou má moc tato strana a pak má moc ta předešlá a nic se v podstatě nezměnilo. To samé se jen opakuje a opakuje a opakuje.

Za druhé, žádné demonstrace a jiné stávky a odpory za účelem opaku, kde vévodí slovo PROTI (jako je proti hladu, proti válce, proti vládě, proti chemtrails, proti haarpu, atd. atd. atd.), nikdy nemohou nastavit rovnováhu, ale za to vždy vytvoří dualitu. Vytvoří to pouze další zlobu, další hádky, další lži a převlečení kabátů atd. Toto není řešení, toto je stále ten stejný program, kde se mění pouze lidé, ale program stále zůstává. Nahlédněte, lidé, do historie, jak české tak celosvětové, a sami uvidíte, že tento styl nikde a nikdy nefungoval a fungovat nebude. K čemu jsou demonstrace proti vládě, kde se vymění pouze lidé s plnou hlavou ideálu a za rok jsou to stejní gauneři jako ti předešlí?  

Nebojujte lidé, ale tvořte! Boj dá vzniknout jen dalšímu boji, ale tvoření vytvoří další tvoření. Jděte do ulic, ale neprotestujte, pochodujte za rozvoj lidského ducha. Jděte do ulic ale nedemonstrujte, pochodujte za pravdu. Jděte do ulic, ale nevykřikujte, promlouvejte v klidu. Nebojujte proti chemtrails, protože ho energeticky pouze posilujete. Sílu jim vezmete, když půjdete pochodovat s klidnou hlavou za čistý vzduch. Nechoďte bojovat, ale choďte podporovat to, co je pro lidi dobré, ne co je ničí. Běh proti rakovině vždy rakovinu bude udržovat, ale klidný pochod za zdraví má několikanásobně větší sílu, protože takový pochod za zdraví léčí nejen rakovinu, ale všechny nemoci. To jsou ty klíče! Tvořit harmonii můžete zase jen harmonií, nikoliv bojem, protestem, opozicí, převratem atd.

Matka Tereza, za kterou přišli demonstranti a žádali ji, aby se k nim přidala demonstrovat PROTI válce, tuto nabídku odmítla. Nabídla jim však jinou: Až uděláte pochod ZA MÍR, pak se ráda připojím. Vidíte ten rozdíl? Proto v celé historii lidstva žádné proti nevydrží dlouho a hned ho vzápětí vystřídá další jiné proti. Těch převratů a válek, mučení, bojování, velkých utrpení a stále se lidé nepoučili a zase chtějí používat ten stejný vzorec, proti něčemu bojovat místo toho aby něco udržovali.

Darísek a mnoho bytostí říká, že tento rok by mohla nastat duchovní revoluce. Duchovní znamená nebojovat, ale přijímat a pochodovat za to, co je pro lidi dobré. Žádný protest nevydrží dlouho. Podporovat, což znamená udržovat, je to, co lidé moc nežijí a je vhodné to začít žít.

NEJSEM PROTI CHEMTRAILS, JSEM PRO ČISTÝ VZDUCH

NEJSEM PROTI HARRPU, JSEM PRO PŘIROZENÝ ELEKTROMAGNETICKÝ VLIV

NEJSEM PROTI VÁLCE V SÝRII A JINÝCH ZEMÍ, JSEM PRO MÍR V SÝRII A JINÝCH ZEMÍCH

NEJSEM PROTI HLADOVĚNÍ A BÍDĚ, JSEM PRO PLNÁ BŘÍŠKA A PRO HOJNOST.

NEJSEM PROTI VLÁDĚ, JSEM PRO MOUDROU DUCHOVNĚ ZRALOU VLÁDU

NEJSEM PROTI BOHATÝM ANI PROTI CHUDÝM, JSEM PRO STEJNÉ BOHATSTVÍ

NEJSEM PROTI VYKÁCENÍ PRALESŮ A LESŮ, JSEM PRO JEJICH ZACHOVÁNÍ A ROZVOJ

NEJSEM PROTI NEMOCEM, JSEM PRO ZDRAVÍ

NEJSEM PROTI OTRÁVENÝM POTRAVINÁM JSEM PRO ZDRAVÉ POTRAVINY ATD.ATD.ATD.

Takto definované a opravdu tak procítěné činy velmi posílí a podpoří vše, pro co jsme vynaložili energii. To jsou ty činy, ten pohyb, ta páka

S úctou Merlain a Darísek.


P.S. Orgonet:
Doporučuji porovnat se sdělením Ivy Adamcové ohledně chemtrails: http://orgo-net.blogspot.cz/2013/11/berte-chemtrails-s-klidem.html.

Chemtrails: Berte je s klidem
(Iva Adamcová, přednáška Bystřice pod Hostýnem, 28. 9. 2013, 2:15)

Vrátím se k dotazu, který mi teď nedávno vznesla jedna žena. Týkalo se to přednášky v Brně, která byla v červnu. Ta paní poslouchala moji přednášku, a byla rozhořčená, a napsala mi v tom smyslu, že jsem asi špatně odpověděla nějakému pánovi, který se tam dotazoval na chemtrails.

V Americe, tam jsou zkrátka mágové, černá magie, a ta ubližuje. Jsou lidé, kteří práškují, nebo roznášejí po planetě různé chemické látky a těžké kovy, které znemožňují lidem, aby se posunuli do vyšší dimenze. Protože oni chtějí samozřejmě cucat, mít ty lidi pod kontrolou. Paní byla vyděšená, že lidi vůbec nereagujou, a že se tomu nikdo nebrání, a spousta lidí o tom neví, to vyděšení bylo veliké.

Já jsem ale odpověděla dobře, a znovu vám to řeknu, protože je to pro vás důležité. Důležitý je stav klidu: vysvětlím proč.

Za prvé: Ti lidé, kteří si toto vzali v tomto životě za úkol jako černí mágové, a dělají tyhle věci, budou obrovsky planetou smeteni. V osudech svých vlastních. Oni to v osudu mají, že tohleto budou dělat, aby právě to smetení bylo drsné. To je jejich věc. Co sem kdo do tohoto světa přidá, to se k němu vrátí. Je jedno, jakým způsobem.

Za druhé: Jestliže já jako člověk budu koukat na nebe a budu se bát, co se na mě sype z toho nebe, tehdy se moje buňky už bojí, prožívají egoismus strachu, něco odmítají. Takže já už jenom tím strachem a obavou, že tady něco je, se blokuju na první čakře. To znamená, že moje tělo se neubrání. Opravdu.

Další bod, který je velmi důležitý: planeta má svůj osud. To je nastaveno, takže ono se to dít musí. Černí mágové tady mají pracovat, a je také součástí čištění planety, když se to smete, ten egoismus, přes konání těch lidí.

To znamená, že spousta lidí se o tom neví, ani se to nedozví, nebojují proti tomu, je jim to jedno. Ale pozor, lepší stav je, když o tom nevíte. A když víte, tak jo, jestli má na mě někdo práškovat, tak ať práškuje, je mi to jedno. Buď to přežiju, nebo to nepřežiju. Tehdy jdete v optimismu, nebojíte se. A i kdyby to práškování někdy na vás fakt padlo, tak vaše tělo se rádo ubrání, protože ty buňky si pomáhají, ony mají obrovskou energii. Když jste plní Boha, tak Bůh se ubrání úplně všemu. Ale hlavně, on vás pak na těch vašich nožičkách odvede úplně jinam, kde minete to práškování. To je něco, co vy vlastně vůbec nevnímáte.

53 komentářů:

  1. Dobrý názor. Bez toho "nejsem proti"....to nechat bez povšimnutí a posilovat jen to, PRO CO JSEM.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásny článok, ďakujem za nej ... pohodový deň všetkým orgoneťákom aj Orgonetovi ... vďaka za Tvoju prácu :-).
    Věra :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Z článku som informácie pochopil tak, že si mám priať všetko dobré pre našu planétu (kvalitný vzduch, mier, dostatok jedla...), že ide o to, aby som NEBOL PROTI NIEČOMU ZLÉMU (z nášho pohľadu), ale aby som bol PRE NIEČO DOBRÉ.
    No samotné CHCENIE ABY BOLO NIEČO DOBRÉ k ničomu nevedie. Takže asi preto tie pochody za mier, zdravý vzduch, atď..............ALE ČO VYRIEŠI POCHOD ??? .... Pochod je v podstate len informovanosť ľudí ľuďmi pri fyzickom strete..... Môžeme urobiť pochod "PRE ZDRAVÝ VZDUCH".......ale keď tu bude stále existovať chemtrails, čo to vyrieši ??? ....... Nech sa snažím ako sa snažím, stále vidím ako jediné riešenie NIE LEN SA FYZICKY STRETAŤ (s ľuďmi, s ktorými nás niečo spája), ALE AJ FYZICKY KONAŤ.......

    Citujem záverečnú vetu z článku: "....Takto definované a opravdu tak procítěné činy velmi posílí a podpoří vše, pro co jsme vynaložili energii. To jsou ty činy, ten pohyb, ta páka."
    ...Čo sa tu myslí tými činmi ? Pochod "PRE NIEČO (čistý vzduch, atď ...)" ??.... Moja otázka znie : AKÝM SPôSOBOM to vyrieši znečistený vzduch, hladomor v krajinách tretieho sveta, neskutočne drahé byty (vzhľadom na plat slováka, čecha...), atď ?? Lebo ja to vidím len na úrovni ILÚZIE, TEÓRIE.............Vidím to len ako DOMNIENKU ZA DOBRÝM ÚČELOM, ktorá ale v praxi nebude fungovať.
    Ako to vidíte vy, ľudia ?? ... A napíšte aj vysvetlenie ("rukolapné", čiže nič spoločné "s emocionálnou vierou"), prečo to tak vidíte.

    Marek & Marek G

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jestli můj názor bude pro vás uchopitelný. Zcela jistě se však nemůžu vyhnout tomu, aby nebyl vnímám jako vyjádření "emocionální víry".
      V článku, který jsme si oba jistě velmi pozorně přečetli stojí naprosto vše. Strach - nesmírně negativní pocit ! Zlost nad tím co vidíme na obloze - nesmírně negativní pocit ! Nejen, že si vlastní negativitou sami ubližujeme, jak je výše zmíněno, ale k řešení těchto problémů vůbec nijak nepomůžeme. Jen se sami budeme zaplétat do vláken, ze kterých je těžko se vymanit. Nezapomeňte, že podobné přitahuje podobné ! Myslíte si, že toto nemocní mocní nevědí, že nemají dobře propracovanou taktiku, aby dosáhli toho, čeho chtějí ? Jistě že ano. Jenže zapomínají na to, že jsou tu lidé, kteří jim vysílají lásku a světlo ( to je ta emocionální víra ). A věřte, že síla lásky je obrovská, i když o tom někdo může pochybovat.
      A jak se k tomuto dění, které nás denně obklopuje, stavím ? Když vidím počmáranou oblohu jen se pousměju a v duchu si řeknu " stejně vám to není a nebude nic platné " a ještě dodám " buď vůle Tvá ".
      S Láskou ke všemu a všem Áron

      Vymazat
    2. Hm....
      To čomu človek dáva energiu to podporuje... preto je lepšie podporovať to čo považujeme za dobré za prínos...

      Pri predstave pochodu si predstavím prvomájové pochody.... aach bože.... ale dajme tomu že ľudia sa stretnú za účelom posílenia toho lepšieho a dohodnú sa na ignorácii toho čo nechcú. Také práškovanie... teoreticky ak by sa konali celosvetovo také stretnutia a ľudia by sa dohodli že nebudú využívať leteckú dopravu, resp.by využívali len nejakú "overenú súkromnú" neviem ako dlho by spoločnosti vydržali existovať.. či by radšej neodmietli "práškovanie, resp. by ponúkali len "chránené "lety..

      Tak isto je stále viac prebúdzajúcich sa. Možno príde niekto z ich radov s novým návrhom ako by to mohlo inak fungovať, a ľudia sa na "pochodoch" :o) dohodnú, že prestanú podporovať staré okrádanie ľudí a podporia to čo ich presvedčí...

      "Nás" je predsa viac ako "ich" ale poslúchame, lebo sme pod hrozbou väzenia, pokút, exekúcii... Ale je možné zavrieť jeden štát? Čo urobia ak všetci zaplatia napr. 10 percentnú daň. Prosto sa vytvorí niečo nové a to staré sa popri tom začne odsúvať...

      napokon ak by to bol ten najideálnejší prípad, tak by sme na chvíľu všetko odignorovali, tým pádom, by vzrástli vibrácie, čiže "tí druhí" by si mohli nohou trhnúť, ľudstvo by prešlo transformáciou, keďže by sme vibračne rástli a raz dva už by sme sa inak premiestňovali, bez lietadiel, bez paliva, bez strachu zo spadnutia... to už by šiel vývoj rýchlo dopredu na všetkých frontoch.... no asi tak.. nejak... :)

      Vymazat
    3. AHoj Marku, ja s tebou souhlasim, pochopil jsem ze je tu nekolik fazi a to ze jsou lide bud ukolebani ze je vse dobre a ze nemusi nic delat proste si to precist a dale se divat na televizi anebo pouzit moudrost tak jak to delaji na vyspelych planetach, ze o problemu nejdrive vedi, nezakryvaji oci a za druhe jej fyzicky resi, tedy v tomto pripade je dobre informovat lidi na vsech urovnich nasi vlady, kraju, zastupcu , organizaci a dalsich co maji nejaky vliv ale i obycejnych lidi ve vasem panelaku, treba letaky, a zadat napravu od patricnzch organu. Kdyby to udelali vsichni lide v republice, museli by politici ze dne na den zmenit tyto veci ve prospech lidi a pozitivniho zivota. Takze pasivita a ukolebavani ze je vse dobre je nekdy prominte hloupe kdyz za vasi zady stale na vas sprejuji jedy i pro vase deti. Vyspele bytosti takto neuvazuji, nenechaji si nicit planetu protoze je to proti jejich zivotu a harmonii. Je dobre ze se to lide dovidaji a je dobre aby vedeli, aby si ty informace nenechali pro sebe ale predali je ve svem okoli, treba si mohou doma natisknout par letaku a dat je lidem do schranky, nebo poslat email, nebo fyzicky zadat organy o reseni situace a hlavne se nespokojit s odmitavou odpovedi. kosmicka inteligenece je velika a dava kazde bytosti pravo resit a navrhnout pozitivni reseni globalnich problemu planety a lidstva. Toto je ma odpoved Marku a dekuji za tvoji ...

      Vymazat
    4. Žijeme/ jsme vychovávani ve světě dualit dobro-zlo,muž-žena,černé-bílé,atd. Naším pánem v tomto světě je mysl. Kdosi řekl"myslím, tedy jsem". Ale když se ve vaší mysli rozhostí TICHO , žijete také. A to Vám nikdo neřekl nebo nedovolil říct nahlas,nebo vás umčel autoritou .Ale my všichni jsme těmi autoritami,my všichni jsme Bohy, v na-šich malých myslích.A proto ten svět tak vypadá, do mé "HLAVY" NEVIDíTE, TAK JAKO Já NEVIDíM DO "VAší". zijeme v našich představách, a to co nás život naučil, je jenom pokračování" našich představ" a příjem teorií " ně-jakých podsunutých autorit". Přestaňte myslet v představách, chopte se svého Božství, své autority a uvědomte si, že ve Vašem světě jste králem Vy, poddaným Vy a správcem/soudcem Vy. A to co nechcete aby se dělo, to nepodporujte. Ať Vám zmizí z očí vnitřních i vnějších, nevěnujte tomu pozornost. A budete se kontrolovat, co nechci aby se dělo mě, nebudu dělat jinému. A žádné zákony, chcete to mít v praxi, tak praktikujte ve svém světě.

      Vymazat
    5. Marek & Marek G................. Osobně s Vámi souhlasím. Vědět o hrozbě a doufat, že když budu cool, moje tělo se povznese nad realitu a bude odolné vůči chemikáliím, které budˇ úmyslně nebo neúmyslně vypouštějí letadla za svými ocasy, je opět jakási snaha strkat hlavu do písku a hlavně poddat se. Působí na takové lidi již chemtrails, o kterém píší, že nám jej sypají na hlavy, aby lidé byli poddajní? Nemusím si skutečnost připouštět, ale chemikáliím je zcela lhostejné jestli jste cool, prostě je jíte , dýcháte a bez ohledu na to zda si to připouštíte nebo ne. Odezvu to ve vašem organismu bude mít každopádně. Odevzdané myšlenky, budˇ přežiji nebo ne je důvod, proč se to děje. Proč vládnou nebezpeční lidé, kteří, pokud se rozhodnou nám sypat něco na hlavy, také zcela jistě vědí, jak se tomu mají ubránit.
      Contrails je zcela jistě nebezpečný jako chemtrails. Obojí jsou chemické zplodiny, které díky hustému leteckému provozu a možná také nekvalitnímu palivu vidíme na obloze, a které v důsledku dýcháme my i stromy. Stromy tím také trpí, jelikož velké množství hliníku v půdě zabraňuje rostlinám vstřebávat některé živiny a strádají. Také je vidět, že letadla létají v různých letových výškách a různě se křižují ( je to krásně vidět na leteckém radaru ) .

      Vymazat
  4. klobuk dole pred clovekom ktory vsetko dokaze brat s takymto kludom ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Začněte na sobě pracovat, a budete také klidným. Staňte se KRáLEM ve svém světě. Každý má svúj svět -ve své mysli. A to je to o čem se NIKDE nehovoří. Pak spojme já múj a vy váš svět tím odskoušeným trvalým dobrem, následně se připojí Pepa, Zuzka, Kája..." dva nebo tři ve jménu mém - to je síla" souznění.

      Vymazat
  5. Ještě doplnění:Tento článek mi přišel na mail a ptal jsem se Merlaina na toto:
    Dobrý den,
    děkuji za zprávu.S tím bojem máte naprostou pravdu.Já osobně s tímto problémem nebojuji.Chtěl bych se zeptat na to samé co se ptala paní.
    Sprejují oblohu aby zabránili energiím z vesmíru a aby nás tím pádem udrželi v nízkých vibracích?Podle mého pozorování zatahují každý den východ a západ slunce.Podle mě má v tu dobu slunce největší sílu a to jim moc nepasuje do hry.
    Odpověď:
    Dobrý den. Ano je to také mimochodem jedna z mnoha věcí o které se elita snaží :-) Pokud můžete tak článek klidně šiřte dál :-)
    Dekuji s úctou Merlain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho jsem si už mnohokrát všiml - když se vzbudím třeba kolem čtvrté a podívám se z okna,
      je úplně jasno, svítí hvězdy... a o hodinu později už na všem leží jednolitý šedivý poklop,
      málokdy je vidět východ slunce.
      Ale myslím si, že letos je to nějaké lepší, než vloni - to nebylo sluníčko skoro vůbec vidět...

      Vymazat
  6. Ale veď to je stará, známa vec! Zlo plodí len ďalšie zlo.To hovorili mnohí starí ľudia, aj moji starí rodičia, moja mama. Problém je v tom, že málokto počúva a riadi sa tým, najmä keď stále narastá rozdiel medzi "chudobnými a bohatými". Našťastie všetko je premenlivé a veci sa isto a nepretržite posúvajú smerom k duchovnej obrode. Čím viac ľudí sa pridá, tým skôr nastane obrat k lepšiemu a tí, ktorí toto všetko majú na svedomí odídu...

    OdpovědětVymazat
  7. http://inner-light.ning.com/profiles/blogs/silvia-suvadova-a-aisha-north-aktualni-info-a-channeling-26-1-201

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. inner-light.ning.com to je prave to o com sale pisem ovecky ktore veria vsetkemu bez vlastneho nazoru priklad ovladania new age ,tam ak zdielate inaksie nazory ako oni idu vas ukamenovat vid Indianska Babicka a Teal S .bez akehokolvek spolocneho dialogu ma zavrhli ako neprebudeneho :-) ze nemam v poriadku ego ,ale ich ego je na mieste a su tak prebudene osoby ze ociernia kazdeho co napise svoj nazor :-))aj tak sa da hovorit o prebudzajucej sa new age komunite

      Vymazat
    2. ....ja iba vítam skutočnosť, že skrachovalá neukojená stará dievka a herečka Silvia Š.
      sa konečne dala na ezotériku a duchovné rozjímanie. Prajem jej aby sa dočkala rodinného šťastia v podobe pekného a krásneho princa na zlatom koči, a v zdraví dochovala aspoň dvoch- troch Koljov. Tuším, že sa z nej nakoniec stane prezieravý človek
      s dušou anjela, a bude mať šťastie ako veštica v podradnom TV kanáli.. (robert)

      Vymazat
    3. většina těch new age , esoteriků je na tom daleko lépe než ty, oni alespoň otevřeli oči , ty zatím spíš a jen strašíš

      Vymazat
    4. ty si ale mudrc a suhlasim s tebou ,prebudili sa ale do coho sa prebudili do chaosu vlastneho klamstva .otvorit oci neznamena sa prebudit duchovne na planete dost ludi ma otvorene oci a spia .A ty si sa prebudil ze ma sudis ?asi nie dostatocne ,asi patris tiez k new age agende .

      Vymazat
  8. Lidičky, a co takhle cesta PKOJNÉHO BOJOVNÍKA !! To by mohlo ty dvě znesvářené stany přiblížit. Dám příklad-už rok neplatím konces. poplatky pro darmožrouty z čt a čr. Č.r. zatím chrápe, nebo vyčkává a čt se zmohla na dva dopisy info. charakteru. Co bude dál uvidím. Ale teď to hlavní: nebojuji aktivně proti ničemu (neživím to) a zároveň nesedím na prdeli ve smyslu mouchy sežerte mě. Označil jsem ZLO, odmítl jej, zaujal postoj a tím to pro mně ((zatím) končí - Vašek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nemám tv ani rádio od roku 2000. Takže ani neplatím. Jasně,že jsem všude za exota. Nevím nic o seriálech ( budu chvilku přemejšlet jestli tím trpím :-D ) nefandím naším sportovcům , netuším co bylo ve zprávách, a silvestrovské pořady mi taky nechyběj. Před vánocema mě pravidelně chytá panika,že nebudu IN ohledně nově natočené pohádky určené k vánocům. Pak to ale nějak přejde. A hlavně si s váma nedokážu pokecat na téma : nová reklama na XYZ.
      Po pravdě řečeno se ptám sama sebe,kde na tv berete čas.
      Nedávno mi řekla jedna návštěva, že by to prej mohlo zajímat sociálku (na udání určitě ano) a že by mi jako mohli přijít zkoumat jestli nemám zaostalý děti,když jsme bez tv. Tak jsem chvilku přemejšlela co že to cítím a byl to strach. Ne ze sociálky, ale z takovejch "přátel" co to s námi myslej doopravdy,ale doopravdy dobře. Já svým strachům děkuju,že vylejzaj na povrch a jsou pak lépe zpracovatelní.
      Celoživotně mě provází jeden hlavní strach a ten se jmenuje "lidská nadutost". Jeho projevy ve světě jsou nevídané a zároveň pro mne fascinující. Ještě jsem si to nezpracovala :-D

      Vymazat
    2. No konečně taky někdo normální. Já a můj přítel nemáme televizi sedm let a vůbec vůbec nám nechybí. Zpočátku jsem absťák trochu měla, lae je to jen zvyk, horší zvyk než kouření. Dnes se opravdu směju a divím lidem, kteří televizi mají. Já nechápu, že někdo má televizi. Moje dcera má tři děti a mají televizi, ale napojenou jen na internet a na filmy a pohádky. Takže klasickou televizi také nemají. Každý s kým mluvím na televizi nadává a vždyť je to tak snadné ji vyhodit. Tak osvobozující. Také jsme za exoty. Vážená paní, opravdu se bojte takových návštěv, které mají takové názory, takové "normální" názory. Lidi jsou hlupáci a tupci, pokud vám řeknou - a to vám řekne většina - že by mohlo zajímat sociálku, že nemáte televizi. Místo, aby se zamysleli nad tím, co je to za svět a že je někdě něco špatně, když by nám měl někdo přikazovat, abychom se dívali na televizi tak se bojí, aby nám někdo neřekl ty ty ty..ty nemáš televizi? to vybočuješ z řady a jsi nežádoucí. Musíme tě eliminovat. Ale kdyby každý vyhodil televizi, to by byla nádhera, obrovský krok dopředu. A věřte mi, televizi na nic nepotřebujete. Na nic. Pane bože, to mě dokáže rozzuřit, takové návštěvy. Judit

      Vymazat
  9. Kdo říkal že se tu nekdo bojí chemtrail???nechápu...jo nemužete s tim nic dělat ale to jenom proto že si tu možnost nepřipouštíte to je furt jenom náky fnukání jééé pomoc oni jsou moc velcí já proti tomu nic nezmužu tak se radči zahrabu pod zem a budu mlčet.já když napřiklad octuju tak neoctuju s pocitem strachu že na mně padaj všeljaký sr..čky ty na mne budou padat i tak...já octuju proto abych jim dal najevo že tu sem že tu ještě pořád jsou lidi s vlastním rozhodnutím kteří se nebojí zasáhnout do systému to oni sou ti kdo by znás mněl mít strach....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak říka Icke ....... oni se bojí jednoho : LIDSTVO STOJÍCÍ POSPOLU .... a to nám zatím nejde ani v diskuzích :-D

      Vymazat
    2. kdybych mněl držet s váma tak se nikam nedostanu...

      Vymazat
  10. Můžete mi říct, proč byste měli mít z čehoholi strach, když výsledek života je vždy jistý? Zemřete, narodíte se - jste čistá krásná duše zakoušející sama sebe v relativitě. Cílem vaší duše je konat lásku a být láskou - zakoušet cokoli a reagovat na cokoli. Jediné peklo můžete zakusit ve vlastním svědomím, že jste v životě činili nějaké bezpráví - to vám způsobí bolest a pravděpodobně se vám to vrátí v další inkarnaci.

    A k článku - naprosto souhlasím s tím, myslet pozitivně - věřím v sílu myšlenky a v sílu kolektivního vědomí. Ale lidé bohužel zapomínají na činy - kdo si myslíte že to dobro bude za vás realizovat? (zřejmě ti jiní...a ti jiní si řeknou udělají to jiní...) Zaujmout postoj "myslím pozitivně a vyčkávám"....no nevím, proč ne ...asi záleží na situaci. Tento postoj si ale nemůže dovolit zaujmout člověk, jehož rozhodnutí má moc ovlivnit daný děj (bohužel tady se jedná spíše o specialisty v oboru - rozpráším opravdu to svinstvo nebo ne? pokácím já dřevorubec ten les nebo ne? ale i pro nás všechny - budu kupovat jízdlo z marketu nebo si vypěstuju vlastní, dobrovolně zavřu oči před masokombináty a budu se trávit jídlem nebo budu odebírat od regionálních farmářů atd atd..) Bohužel zase jsme ve hře s penězi, vždy je jedna varianta finančně výhodnější než jiná.....věc má vždy dvě strany mince, tak to v relativitě je, ale souhlas, že zaměřovat se vědomě na tu pozitivní stranu a a to že to dělám z lásky a s láskou.
    Krásný příklad je s tím chemtrail....u tohoto může jedinec pozitivně myslet (myšlenka) a octovat (aktivní krok)...krásný příklad jak se zapojit a nejen vyčkávat:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. potírat následky je ..k ničemu, musí se odstranit příčina, takže si vesele octuj :-)

      Vymazat
  11. Vzkaz pro Vaška, neplatit konc.poplatky není řešení, oni nespí a v konečném stádiu může dojít až na exekuci. Rozhodně si rozmyslete, jestli se jim chcete vydávat všanc tím, že budete porušovat jejich zákony. Řešením je odmítnout je a TV a R zrušit.

    OdpovědětVymazat
  12. Sám seba človek neoklame,ako to cíti ,že je správne v tejto chvíli ,nech spraví .Pocit je náš ukazovateľ.Citim sa skvele BINGO!!!!!To je to správne.

    OdpovědětVymazat
  13. Když nám puklo srdce u Zikmunda,tak jsem jako svíčková bába větřil pruser..a vida přišly ty záplavičky 2002..Ted si nám napadly holubičky míru ve Vatikánu nějaká ta vrána a racek..Copak se přihodí? Na druhou stranu vědecká veličina pan Kubeš z LENORY leccos předpověděl a nic moc se nestalo.Vytáhl jsem z archivu toto video a hodil sem http://ulozto.cz/x2oRyP51/pan-kubes-lenora-vob

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt zvláštne s tými vtákmi : http://www.aktuality.sk/clanok/244618/foto-gesto-mieru-sa-zmenilo-na-boj-o-zivot-holubice-papeza-frantiska-napadli-ine-vtaky/

      Vymazat
    2. Fakt zvláštne s tými vtákmi : http://www.aktuality.sk/clanok/244618/foto-gesto-mieru-sa-zmenilo-na-boj-o-zivot-holubice-papeza-frantiska-napadli-ine-vtaky/

      Vymazat
  14. Troška mimo tému pády meterov v 2013 to som nevedel že ich bolo tak moc

    http://www.sott.net/article/272755-Fire-in-the-Sky-SOTT-Summary-2013

    OdpovědětVymazat
  15. Daleko silnější než HAARP jsou nakonec vysílače mobilů, které po novém roce silně zesíliy teror na obyvatelstvo. Jsou na to implantované psychovlny, které boří vztahy mezi osobamí, jak pracovní tak osobní, vykrádají cit, blokují srdce a prožívání, smaží mozek, poškozují vybrané oblasti těla. Spolu s vysíláním televize a černými mágy se stávají nyní nejnebezpečnější nástroj (koho? k čemu?).

    OdpovědětVymazat
  16. Samozřejmě, že by člověk neměl podporovat zlo, tím že se bude klepat strachy, nenávistí a nevím čím vším. Ovšem dělat, že nevidím a neslyším, a je mi vše jedno? Nenahrává to náhodou přesně oné straně zla? Co jí tím dáváte najevo? Nebo si myslíte, že ona to pochopí, lekne se a couvne? Na prvním místě musíte vědět co se zde děje ... a pak si vyberete co uděláte. Můžete jít do pochodu za mír a klepat se klidně strachy a nenávistí. Anebo zůstat v klidu, ve svém srdci, procítit svoji sílu, jednotu s vesmírem, svoji božskou část v sobě, svoji tvořivost. A říct NE zlu, jedovatým potravinám, chemtreilsům aspol. Bez strachu, nenávisti a zloby. S láskou říci ne, s tímto nesouhlasím a toto nechci. Já osobně tento postoj vidím jako mnohem lepší, než strčit hlavu do písku a dělat, že tyto věci nejsou. A chápu, že jsou lidé, kteří k této pasivitě nabádají. Je ovšem otázka na čí straně ve skutečnosti tito jedinci stojí a koho podporují.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano ..říct NE , ale bez zloby a zášti.., jinak posiluješ tu temnou stranu bytí

      Vymazat
    2. Tohle je dobre napsany a je to spravnej nazor,nepodporovat zlo svou energii.....az zase na tu channelingovou lasku:-).Nic ve zlym,ale tvrdim,ze laska patri lasce a zlu zlo,ktery ho potre,jinak nikdy nezmizi,ovsem zlo ktery potira zlo,jak uz bylo receno staci v neutralnim stavu,stejnym,jaky je universum,davani trestu a trestani s emocema,ho naopak jen energeticky posili......
      Zase k ty "lasce",je to tak nadherna vec,ze je skoda s ni plejtvat na spatnosti a pouzivat ji jak toaletni papir,nemyslite? Zevsedni vam jako chleba,kdyz s ni budete zachazet jako s nim.Naucte se znat cenu lasky a ne ji zneuzivat.Hrebik taky nezatloukate klestema na jeho vytahovani,ale k tomu prislusnym nastrojem.Sama laska za vas nic neudela,tak jako nikdo jinej.Musime sami a to tim ze "prilozime ruku k dilu"! Prave pro tu lasku,aby nam mohla pomahat s budoucnosti.Ale i bojovat se zlem je treba se naucit,jako ostatne vsechno,ono se taky uci jak nas drzet v retezech a s nahubkama v praci pro nej.A universum to vsechno sleduje a vstrebava zkusenosti,nefandi nikomu,nepodporuje nikoho,stvorilo podminky k zivotu a pozoruje jak si zivot poradi.

      Vymazat
  17. Vezměte hórovi tyče a svou vůli a uvidíte jak pěkně chemtrailsák zahne asi mají variabilní letový plán na nezaprášené, ale strach je skousne a ne vás. Že to byla náhoda nevěřím a létají tedy furt, ale 30 km nalevo a napravo. Náhodička a pořád, no jo. Jinak kdo se o svoji svobodu nestará o ni přijde, nebečící, odevzdané je co? Neberu, hledat možnosti nápravy i když i ocet a orgonity se sestavami vám pomáhají, teď ještě tu trochu dobré vůle k posunu k lepšímu.

    OdpovědětVymazat
  18. Je to jen o úhlu pohledu . Ozonová vrstva už nás dávno nechrání a chemtrails je ochrana před kosmickým zářením.
    Chcete změnit svět, tak začněte u sebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Keby to tak bolo, tak ti vylizanci by dostali nobelovku a tvarili by sa ako zachranci sveta. Okrem toho chemtrails striekaju len niekedy, neviem o tom, ze by kozmicke ziarenie davalo vediet dopredu, kedy dorazi.

      Vymazat
    2. "Ochrana pred kosmickym zarenim"......hm,mozna,nehadam se,ale mam otazku,a to zasadni otazku! Jak vime,ze se pred onim zarenim vlstne potrebujeme chranit?! Ze je skodlivy a ne naopak prospesny?! Ze skoly? Od nastroje moci NASA? Od oficialnich "jakovedcu?! Nemohlo by to bejt se zarenim podobny jako s ockovanim?Nebo od jedny pani co povidala? Zkusenosti mi rikaji,ze veci nejsou jakymi se zdaji byt.......

      Vymazat
  19. No tak ja vám ukážu, snílkům, fantastům, a poseroutkům k čemu jsou chemtraily:
    Když si zobrazíte pálení Haarpu dnes 28.1. nad Evropou, http://www.theweatherspace.com/haarpstatus-europe/ tak absolútní maximum je zase nad Brity! Fialová je total! Jako před 2 měsíci. A pak si zobrazte odklonění oblačnosti kolem Británie, a současně vytvoření hluchého prázdneho "kotle" ve středu Británie! http://www.yr.no/satellitt/europa_animasjon.html no a teď si zobrazte předpověď Meteox satelitu, zaškrtněte 144hrs. a kurzorem pomalu táhněte podél dní až po Sat 1.feb, a uvidíte co se tam může stát sobotu, absolútně šílený, víchřice, záplavy! http://www.meteox.com/forecastloop.aspx?type=2&continent=europa

    tak španěle se nebojí zveřejnit pravdu v televizi, ale naše české a slovenské TV vymývače sekají dobrotu Elitě. S pozdravem - Sněte s námi!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. z tvého příspěvku teče zloba a nasra.ost, asi si moc nepochopil o čem se píše o něco výše

      Vymazat
  20. http://tv.naturalnews.com/v.asp?v=AEF1F19C4AB1D064ECFDF66B39DFA1FA
    18.1.2014 geoingeneering whistleblow

    OdpovědětVymazat
  21. bratři a sestry, chlapci a děvčata! :o))) opět po delší době jsem poctivě pročetl všechny komentáře u nějakého orgonetského tématu..
    jsou takové, či makové, pro mne to není důležité, svůj názor, samozřejmě, mám...
    ale mám radostný pocit, až jásavo na duši! a víte z čeho? z toho, kolik nás je, kolik lidí se probouzí! je nás hromada! je to nádhera!
    díky, díky, díky :o)

    OdpovědětVymazat
  22. Rozumna odpoved "Merlaine",v ty druhy casti.S tou prvni samozrejme nesouhlasim,hlavne s tou casti "nemuzeme nic delat",to jak nekde slysim,nebo vidim,ihned me to "nazdvihne ze zidle" a napadne me jen jedno zvolani: "Nezodpovednysrabi,bezohledny zbabelci,pohodlny lenosi,vedome nevedomy ovce!" A to v zadnym pripade nejsou nadavky a vulgarity.Ne v tomhle smyslu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hodně lidí má dost informací na to aby s tím něco dělali , jenže nechtějí , nezajímá je to , ..za druhé každý z nás je tu jen a jen za sebe , jediný koho můžeš změnit si TY sám ...není to sobectví ani egoismus , ale tak to je a tak to má být , místo do svého nitra kde se odehrává to nejdůležitější, se zaměřuješ ven , na to nedůležité ...

      Vymazat
    2. ..za druhé každý z nás je tu jen a jen za sebe........to se moc mylis,kdyby to tak bylo,mame anarchi a rozbijime si hlavy pro kus zvance,nebo blejskavej koralek,nebudes verit vlastnimu tatovi!!! Nezapomen,ze jeste porad je mezi nami hodne tech,kdo si svoje stesti predstavujou skrz stesti druhejch,jen takovy pokladaji za stesti,bez nej,nemaji svoje osobni,taky "sami za sebe",ale skrz ostatni ;-).Rika se jim vlastenci,kdybys nahodou nevedel kam je zaradit:-).Jedna velka chyba je,zamerovat se jenom ven,nebo jenom dovnitr,kazdej extrem je skodlivej,uzs o tom nekdy slysel,neco o harmonii? :-).To ze pracujes na sobe je skutecne vynikajici,o tom samozrejme zadna,ale kdyz to delas tak ze se izolujes od svetaa delas to jenom pro sebe,coze to potom vlastne je? :-))))

      Vymazat
    3. ano , opravdu to nechápeš , nic takového nepíšu ...

      Vymazat
  23. To znamená, že spousta lidí se o tom neví, ani se to nedozví, nebojují proti tomu, je jim to jedno. Ale pozor, lepší stav je, když o tom nevíte. A když víte, tak jo, jestli má na mě někdo práškovat, tak ať práškuje, je mi to jedno. Buď to přežiju, nebo to nepřežiju. Tehdy jdete v optimismu, nebojíte se. A i kdyby to práškování někdy na vás fakt padlo, tak vaše tělo se rádo ubrání, protože ty buňky si pomáhají, ony mají obrovskou energii. Když jste plní Boha, tak Bůh se ubrání úplně všemu. Ale hlavně, on vás pak na těch vašich nožičkách odvede úplně jinam, kde minete to práškování. To je něco, co vy vlastně vůbec nevnímáte.
    Reaguji na tento text z tohoto článku,pokud ho neupravoval někdo jiný : Chemtrails: Berte je s klidem
    (Iva Adamcová, přednáška Bystřice pod Hostýnem, 28. 9. 2013, 2:15)

    Teda jdete v v optimismu,ty slova mě nadzvedávají,až teda skončíte jako osoba s alzheimrem,zbylá rodina Vaše z toho bude neštastná,nebude mít ani na opatrování,bůh Vám v okolí nepomůže ani Vás neodvede někam jinam na vašich nožičkách,protože ten spad nanočástic už je všude rozesetý,v jidle ve vodě ve vzduchu, v půdě.A pokud Vám ještě Alzheimer dovolí myslet na Boha, aby Vás ochránil,vaše vědomí vůle bude tak utlumeno,že nedáte ani kloudnou myšlenku dohromady,budete, jak zambí,Radši se teď, již modlete, aby Vás odvedl Bůh již hned,z této země, nebo na jinou planetu, či do jiné dimenze,aby jste minula práškování,aby jste ještě mohla něco vnímat.Je vidět, že se to práškování na Vás již podepisuje,cituji Vás teď-, To je něco, co vy vlastně vůbec nevnímáte,z konečného textu.Co vlastně nevnímáme,vnímám Vás ,vnímám vše okolo sebe,vnímám sám sebe ,jsem součástí všeho,Vnímám vaše bio pole,Vaši auru,vaše jemněhmotná těla,a nejenom vnímám ,já je vidím,nepotřebuji k tomu pendl a dotazovat se.Kam zaměřím myšlenku tam jsem, svým vědomím, Vidím jak útočí nanočástice na buňky, jak se v nich zabydlují.Svým postojem si hrajete na nevidoucího.A tím se i programujete,aby jste se tím i stala.Na jedné straně se zavíráte před informacemi,"je mi to jedno,lepší o tom nevědět",to se zavíráte i sama před sebou,to znamená i před bohem.,a ten Vám pak nepomůže,větší pokora by neškodila.Už jenom ukázat na někoho a říct to je něco,co vy vlastně nevnímáte,to je jako, kdyby jste nás chtěla záměrně programovat,abychom to nevnímali,Ty slova nebyla vhodně zvolená.Nebo vám byla někým podstrčena.

    Lepší o tom nevědět...........,jo až mě bude zdravotně špatně nejhůř, tak se asi zajímat budu,to už bude pozdě.
    Nic nedělat,a radši vymírat,následuje neplodnost celé populace.

    Spoléhat se na buňky,spoléhat se na jejich renegeraci,jak když jsou potom apatické a naprogramovány nic nedělat,ze slov jemi to jedno.

    Spoléhat se na naplněné tělo Bohem,které nás na našich nožičkách asi vezme na jinou planetu,kde mineme práškování,jojo to práškování už máme v sobě.A zamořit námi s tím jinou planetu to asi ne.

    Připadám si jak ovce na porážce. z toho textu,pomyslně řečeno.

    VítězslavK.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak,a tam bych vas LIDI chtel vsechny mit!!! Ne se sekerama v rukach a nenavistne bijici nerady v krvavejch laznich,ale uvedomely,zodpovedny a uvedomujici si,premejslejici,sice ne jdouci PROTI necemu a tim to energeticky podporujici,ale ne lhostejny a necinny,nybrz jdouci za lepsim a tim to lepsi podporujici prave tou svou energii,ale i CINEM,v klidu a miru,rozhodne! To je cesta,ktera nam muze pomoct,ono cekani na porazku bude mit jen jeden konec,onu porazku!Sami se rozhodnete co tedy vlastnete chcete.VitezslavK to napsal a vystihl velice dobre,to je na potlesk a hlavne na poradny zamysleni!

      Vymazat
  24. "univerzalni nepodminena laska ke vsemu",co ti to pripomina? :-).Kdo do tebe kamenem,ty do nej chlebem,tvuj osud je danej,nemuzes ho zmenit,nereptej a pracuj,modli se a pln kasicky,poslouchej vrchnost,bud spokojenej s tim jak ti panbuh nalajnoval ziti,on se o tebe postara..........vec je jasna,strategie porad stejna,jen podminky a terminy se menej.Jenze ja jsem ted a tady a rad bych svuj zivot zil,nejen bidne prezival a doufal v "nekdy"!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je vidět že to opravdu nechápeš...hodně štěstí

      Vymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.