Stránky

29. ledna 2014

Teal Scott: Frekvenční obrazy na billboardech

Intuice mi napovídá, že by bylo třeba trochu zklidnit diskusi na tomto blogu a dávat sem chvíli jen něco (hezkého), co tak "nepálí", ale chvilku ještě vydržíme.
Tu máte další příspěvek, který zajisté vzbudí emoce u duchovních i neduchovních ... neboť každý umí mít nějaký názor na Teal Scott a na (její) obrazy ...
(Můj názor níže.) 
=Orgonet=



Dobrý večer...

Chtěl bych vás požádat o podporu a rozšíření velmi pozitivní kampaně, kterou nám přinesla Teal Scott. Jde o frekvenční obrazy, které Teal Scott sama vytváří a mají za účel pozvednutí vědomí. Snažím se tuto kampaň velmi podpořit. Má to velký smysl a funguje to. Teal Scott v Americe tuto kampaň začala před pár měsíci. 

Chvíli po té dva úžasní lidé se svolením Teal Scott přivedli tento projekt i do ČR a snaží se rozšířit i dál a maximálně ho podpořit. Začátkem roku 2012 byli v Amazonii, kde s prací šamanů poznali, že opravdu je vše z energie. Teal Scott je proto velmi zaujala a hlavně její projekt. Tyto frekvenční obrazy se již už od konce minulého roku objevují na Billboardech, v Pražském metru a i jinde. Ovšem financují toto všechno pouze lidé, kteří chtějí tomuto projektu přispět.

Veškeré informace o tomto projektu u nás najdete zde. - http://tealscott.webnode.cz/ a odkaz na úvodní slovo Teal Scott a jejímu projektu s CZ titulky najdete zde. - http://www.youtube.com/watch?v=pNMNn1284G4

Chtěl bych vás poprosit o uveřejnění a podporu tohoto projektu. Nejen vás autora Orgonetu, ale i všech ostatních, kterých toto oslovilo. 
Předem velice děkuji za jakoukoliv odpověď a i vám všem za jakoukoliv pozitivní podporu. S pozdravem a láskou v srdíčku Petr Škvára.

Z webu:





P. S. Orgonet:
Můj osobní názor:

Kdo sledujete tento blog déle, znáte mé původní nadšení z Teal Scott, která mi opravdu předala hodně. Ovšem mám dojem, že od jisté doby už její odpovědi nejdou ze zdroje, nýbrž z její hlavy, a že mnohé věci překrucuje, takže už to se mnou nerezonuje. Proto už ji teď nesleduji, ale samozřejmě si jí pořád vážím jako své duchovní učitelky, která mi ve správnou dobu předala potřebné informace.

Jak teď vidím, dala se cestou bílé magie, čili "páchání dobra", čili "násilím" chce do nás vpravit ty správné vibrace. Jenže, ona už tahle magie "dobra" přestává fungovat, jak vědí bílí mágové (léčitelé), kteří ji v této době opouštějí. Přestává fungovat proto, že v nových vibracích již nebude možné, aby lidem byly odnímány karmy a zvyšovány frekvence umělým zásahem. Lidé si je musí zvyšovat sami, prací na sobě a pochopením. Ta magie ještě chvíli a někomu bude fungovat, ale těm, kdo už pochopili, nejenže nebude fungovat, ale bude jim ku škodě. (Stáhne je to vibračně zpět, udělají si novou karmu, a/nebo jim prostě z toho bude špatně.)

Pokud cítíte, že je vám to příjemné, a chcete, aby podobné obrazy na vás působily, pak tuto se v této kampani klidně angažujte. Je to tak v pořádku a má to tak být.

Mně ty obrazy osobně příjemné nejsou, a netoužím, aby na mě koukaly, takže se angažuji pouze předáním informace.

(Tak mě napadá, kdyby už nějaké pozitivní billboardy někde musely být, tak jsem pro kampaň Místo reklamy krásné záběry z přírody. Ty obsahují přirozené povznášející frekvence zcela nepochybně, to by snad ani bílá magie nebyla. Kdyby se toho chtěl někdo ujmout (:-))))

Odpolední dodatek:

Po zveřejnění tohoto článku se mi podařilo shlédnout pár videí z Camelotu (Casbolt a jiní supervojáci, viz např. http://orgo-net.blogspot.cz/2014/01/vypovedi-supervojaku-o-skryvanem-pozadi.html, http://youtu.be/z4Vij4LsVO4 ) čímž zjišťuji, že se Tealina dětská historie velice shoduje s výpověďmi  "supervojáků" (jsou mezi nimi i ženy):

  • byli jako děti sexuálně zneužíváni, 
  • programováni sektou či v nějakém zařízení NWO 
  • mají zkušenost se satanismem (nacisty, elitami)
  • byli vychováváni k promiskuitě, 
  • mají zkušenost s mimozemšťany 
  • mají zvláštní jizvy na rukou (zřejmě implantace ovládacích technologií, kryté jako tetování), 
  • jsou celý život "pod smlouvou" ... čili pod stálou kontrolou mysli, a kdykoli mohou být použiti k akci v zájmu Illuminátů ...

Teal tohle všechno taky zažila ... takže z toho vychází, že Teal je zřejmě superkráska naprogramovaná nějakým illuminátským projektem (IBIS, MKUltra, apod.), aby pracovala pro NWO.
Takže to by nebyla bílá, ale hodně černá magie ...
Nebýt výpovědí supervojáků, asi by to bylo pro mě neuvěřitelné, ale teď mi to už dává naprosto smysl.

Teal jako modelka - netváří se moc duchovně (:-))   http://www.vegasinsider.com/models/photos.cfm/model/4

Kdo je Teal? To, co uvádí ve svých životopisech, není pravdivé. Tolik by toho nikdy nestihla ... viz podrobnosti anglicky: http://celestial-reflections.blogspot.cz/2013/11/who-and-what-is-teal-scott.html
česky diskuse http://za-svetlem.blogspot.cz/2013/05/teal-scott-manipulace-ci-pravda.html

Asi se nemýlíme, že vibrace těch obrazů nejsou právě povznášející ...


96 komentářů:

  1. Souzním s Tvým názorem, Orgonete ! Každý jsme tu sám za sebe, jedinečná osobnost, která by měla jít svou vlastní cestou, ale neustále vpřed.
    Áron

    OdpovědětVymazat
  2. Teal Scott mě také nadchla. Umí krásně vysvětlit spoustu věcí. Měla mě upozornit vibrace jejích obrazů, která mi vůbec nedělala dobře, ale říkal jsem si takto osvícená bytost nemůže mít přece ve svých obrazech negace... Díky Bohu za mojí slečnu, která mi našla toto: http://za-svetlem.blogspot.cz/2013/05/teal-scott-manipulace-ci-pravda.html . Doporučuji si přečíst, ať neoblbne i Vás. Dovolím si citovat 2 úryvky z té stránky: (odkaz na video), 01:25 min. obrázek nějaké bytosti, ale tato bytost není harmonická, nemá prozářené tělo Světlem, je to disharmonická bytost...když se kouknu do míst břicha a zkřížených nohou je tam skrytý pentagram obrácený dolů a démonická tvář... a druhý: Vzal jsem do ruky kyvadlo a ejhle, nečlověk:
    Důvěryhodnost této osoby: 14%
    Validita jí sdělovaných údajů a dat: 50% (kyvadlo ukazovalo nevím)
    Má za úkol posluchače vystrašit: ne; uchlácholit: ne; přeprogramovat: ano; aby podlehli NWO: nevím; jiné: ano; jak jiné? ..... v určený čas podlehnou davové sugesci a spáchají hromadnou sebevraždu: ano.
    Je agentkou v cizích službách: ano, téměř 100%;
    - IZR ne, USA ne, UK ne, RUS ne, CH ne, militantní muslimské země: ano, cca 40%;
    - mimozemšťanů: ano;
    - těch hodných: nee;
    - těch nepřátelských: ano;
    Dá se eliminovat její vliv? prakticky ne; .... (pak následoval delší "rozhovor" s kyvadlem, z něhož podtrhuji): jen bílí mágové ji a jí podobné mohou v této nesprávné činnosti zastavit? ano.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, Orgonet.......BIELA MÁGIA... Nezatracuj ju, nie je to len o kontroverznej praktike z bielej mágie typu "vyčistiť karmu"...

      Marek & Marek G.

      Vymazat
    2. Já Teal Scott neznám a nesleduji ale po přečtení tvého komentáře jsem si našel pár obrázků. Ani samotná Scott mi vůbec nepřipadá důvěryhodná. Je to tedy jen můj osobní subjektivní pocit ale souhlasím s tebou.
      Nikdo, žádný mistr nám nemůže dát moudrost, tu si musíme dát sami. Buďte svým vlastním učitelem ;)

      Vymazat
  3. Já osobně s Teal nějak nerezonuji.A před nedávnem jsem objevil tento článek.
    http://za-svetlem.blogspot.cz/2013/05/teal-scott-manipulace-ci-pravda.html

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně.

    A mohli bychom se hodiny přít o to, kolika lidem ty obrazy zvyšují frekvence a kolika snižují... Ale ani , kdyby se mi líbily - nevzala bych si na triko - cpát někomu bilbord s tímto před oči... propagace na koupi pohlednic, reprodukcí, kalendářů... , ale i vytáčet ostatní tímto na bilboardu? Ale jasně, je to čistě věc těch, co se o to zasazují...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škodí méně než bilboardy s reklamami ...

      Vymazat
  5. Orgonet, vždy ked si prečítam tvoj komentár je to ako keby si mi hovoril z duše, mam pocit ze veci vnimam a citim rovnako ako ty.......dakujem ti za tvoju pracu,pretoze tvoris v tomto virtualnom priestore miesto, s ktorým celá moja bytosť souznííí ... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To uz rovno povedz ze DAKUJEM TI ORGONET ZA TO ZE SI TAKY AKO JA a ze mi tym padom nenastavujes zrkadlo, a ze ma utvrdujes v tom, v co verim. Ach jaj.

      Vymazat
    2. Už když jsem tady viděla první video s ní (na žádné další jsem se už nedívala), měla jsem dojem, že je studená (hlavně oči) jak psí čumák, a to i ve chvíli, kdy se třeba usmála. Nevěřila bych jí ani pozdravení.

      Vymazat
  6. Naprosto souhlasím s Orgonetem...Jedná se o podprahovou manipulaci...a to se mi vůbec nelíbí..Lída

    OdpovědětVymazat
  7. orgonetkku, ta příroda je na místě, toto na mě nepůsobí taky ne moc dobře.....
    veronika

    OdpovědětVymazat
  8. intuice:-) třeba tady:
    http://www.youtube.com/watch?v=ko3EUpNH0Q0

    OdpovědětVymazat
  9. Reakce na "osobní názor" ja mam stejny pocit , sleduji Teal Scdott na orgonet, zprvu jsem videla nove informace, ale od doby, kdy chtěla zalozit nejakou firmu dobra a zadala financni příspěvky, tak to nejak zacalo skripat. Tuto bytost uznavam, mam ji v ucte, ale jaksi vybočila z prirozenosti a uz nehraje na moji strunu, neodsuzuju ji v zadnem pripade, je to jeji cesta a tak to ma byt, preji vse dobře.

    OdpovědětVymazat
  10. Hroza, neprislo vam zle z pozerania tych obrazkov? Ano, citit tam vibracie, ale nie take, ake by sme chceli, utocia na nase energeticke polia a podsuvaju nam do podvedomia velmi zle, ale velmi zle myslienky. A co tak konecne akcia za cesty bez bilboardov, uz ziadne ovplyvnovania, nam staci pohlad na cistu prirodu popri cestach.

    OdpovědětVymazat
  11. Môj osobný názor je rovnaký, ako tvoj, až na to, že ja som tou pani nebola nikdy nadšená. Tie obrazy niesú dobré.

    OdpovědětVymazat
  12. Tieto obrazy ma neoslovujú a súhlasím s vami, že by miesto nich mohli byť krásne, prírodné scenérie. A vôbec, len tieto. Anastázia

    OdpovědětVymazat
  13. Ďakujem za tvoj komentár , potvrdilo mi to čo som si myslel už 15 rokov . Biela zelená čierna fialová , je jedno . Každá duša sa rozhoduje kedy nastane jej posun .
    Krásny deň . S láskou , mili :-)))

    OdpovědětVymazat
  14. Ten obraz je odporně děsivej a je mi až zle se na to koukat. A dotyčná dáma si ze všeho udělala akorát kšeft a zcela se mi zhnusila už před rokem.

    OdpovědětVymazat
  15. Otázkou pre mňa je hlavne to, dokedy budú ľudia tak naivní a budú stále znovu a znovu veriť týmto biznismenom, ako je aj Teal Scott. Každý by si mal najprv zistiť, koľko vlastne ľudia ako Teal Scott, Inelia Benz, Karaimi Motyčková a podobní, zarábajú na týchto veciach. Uvedomujú si vlastne ľudia, ktorí ich tak vychvaľujú, že tieto bytosti začali úplne bez hanby zarábať veľké peniaze na vysoko duchovných záležitostiach? Ježiš bral takisto peniaze zato, že chcel ľuďom ukázať pravdu a svetlo? Celkovo je smutné, kam sa dostala civilizácia v otázke peňazí. Najhoršou a najtvrdšou drogou nie je heroin, alebo alkohol, ale jednoznačne peniaze. A môžeme to vidieť krásne aj na tom, ako sa hneď začnú do mňa ľudia za tento príspevok navážať. Nevadí, počítam s tým. Je to ako keď narkoman obhajuje svoju drogu a tvrdí, že nie v droge je problém, tá je predsa v pohode, len je musí človek vedieť používať. Tak taká je presne aj naša obhajoba peňazí. Pritom celú históriu vidíme, čo s nami peniaze robili a robia. Verte hlavne sebe samým, všetko, čo potrebujete vedieť a poznať k Vám príde aj bez týchto biznismenov v duchovnej sfére.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teal Scott ma teda nedostala zaraba prachy na nevedomosti oveciek a kazdy to pekne zhltne ,,preco asi modelka Teal Scott si zmenila meno na Teal Bosworth treba precitat aj ine clanky nie kde sa sama pekne vykresluje ,pravda je v nas konecne zacnite venovat svojmu duchovnu a nehltajte videa plne falosnosti .Mame hlavy aby sme mysleli a mame duse aby sme prezivali duchovno a nesedeli a necakali na zazrak menom Teal Bosworth a podobne .

      AsgarD

      Vymazat
    2. To není ona, kdo to dělá, ona je jen loutka NWO.
      Bosworth je její pravé jméno.

      Vymazat
    3. Suhlasim Orgonet .
      AsgarD

      Vymazat
    4. Marek, ako by si čítal moje myšlienky :-)
      Áron

      Vymazat
  16. Já v tom žádnou násilnou bílou magii nevidím. To by pak muselo být spousta umělců postaveno na podobnou úroveň. Jako ... všude kolem nás jsou nám vibrace násilně snižovány, a to dost hrubým způsobem - prací systému, a když chce někdo nabídnout hezkou alternativu, tak je taky špatný?

    Tohle beru podobně jako ty malé dobré skutky, jako když staré paní pomůžu s těžkými taškami s nákupem ... prostě člověk jede po silnici, a neuvidí pitomou reklamu na zubní pastu s fluorem, ale hezký obrázek, který mu aspoň na pár vteřin vykouzlí úsměv na rtech. To už jsme na tom tak špatně, že i v takovém konání vidíme něco špatného? To snad ne.

    OdpovědětVymazat
  17. Nápad to určitě není špatný, navíc tyto obrazy jsou mnohem vhodnější než mnohdy stupidní, nebo nesmyslné reklamy. Otázka však je jestli jsou bilboardy u cest a dálnic vůbec vhodné. Odvádí pozornost řidičů a tak ve výsledku mohou spíše uškodit.
    Přiklonil bych se k názoru, který zde navrhl Orgo, že by možná na těchto bilboardech byly užitečné obrazy hezké krajiny. To by bylo bezesporu pozitivní pro kohokoliv.

    OdpovědětVymazat
  18. Naprosto souhlasím Orgonete s Tvoji douškou. Vůbec mi nesedí ti "pachatelé dobra", mágové a hlavně mimozemšťané (což o sobě Teal S. tvrdí, že je E.T.), kteří se snaží na ostatní naordinovat, až vnutit, svoje pojetí pravdy a dobra. Proč si myslí, že jsou v něčem lepší nebo napřed než ostatní lidi na Zemi a chtěji uměle zasahovat do života a karmy lidí? Pokud si má člověk pozvednout vědomí, tak jen přirozenou cestou, vlastním přičiněním a úsilím. Veškeré umělé a technologické zásahy do Přírody a Planety vedou do záhuby civilizací katastrofou. Byla tu Atlantida, Lemurie, Hyperborea, ...a už nejsou. Kdyby to bylo tak O.K., tak by k jejich zániku snad nedošlo, pokračovali by ve vývojí a nenahradili bychom je MY. Proč bychom si měli vypůjčovat něco z jejich učení a technologií, jejich náramky, ancké kříže, magií a pod.? Proč obnovovat staré, neúspěšné cesty, natož abychom si měli nechat radit nebo na sebe nechat působit vibrace od mimozemštanů, když můžeme vyrazit cestou vzestupu bez magie a umělých pomůcek a technologií? Olaf

    OdpovědětVymazat
  19. Hezkýýýý,mě osobně by její obrázky vyhnaly ze světnice :-D To není o vkusu,ale právě o energiích z nich.Ten nahoře s textem: "dokážeš toho víc, než ti bylo řečeno"- malba říká: budeš tvořit dle nás, pod naším vedením, pro tebe neharmonické-pro nás oblíbené. -výklad-je tam oko-dohled, obraz protkaný provázky-vedení, z barevného abstraktního prostoru vyčnívají chapadla, a to vše je zabaleno do pestrých barev-veselých a líbivých..pro navození pocitu radosti- zaujmout,přitáhnout nás.Dokonalá past :-))
    To je můj postřeh-nemusíte souhlasit.Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  20. s touto slecnou nesouznim. Od zacatku ji neverim. Nepusobi na me verohodne a je uz prokazano, ze v jejich obrazech je skryta (ne zrovna dobra) symbolika, ktera ma za ucel se vam dostat do podvedomi, aniz o tom vite...v jejich videiich jsou skryte zvuky a vibrace, ktere muzou ovlivnovat mysl. Uz to, ze je tak "propagovana"....necim smrdi.....

    OdpovědětVymazat
  21. P. P. S.
    Teď poslouchám videa z Camelotu (Casbolt a jiní), a kupodivu se Tealina dětská historie velmi shoduje s výpověďmi "supervojáků" (jsou mezi nimi i ženy) - všichni byli jako děti sexuálně zneužíváni, programováni sektou či v nějakém zařízení NWO, zmiňují satanismus, byli vychováváni k promiskuitě, znají se s mimozemšťany, mají zvláštní jizvy (implantace, kryté jako tetování), a jsou celý život "pod smlouvou" ... čili pod stálou kontrolou mysli, a kdykoli mohou být použiti k akci v zájmu Illuminátů ...
    Že by tato kráska byla naprogramovaná mluvčí NWO?

    Teal jako modelka: http://www.vegasinsider.com/models/photos.cfm/model/4
    Kdo je Teal? http://celestial-reflections.blogspot.cz/2013/11/who-and-what-is-teal-scott.html

    OdpovědětVymazat
  22. Teal Scott je ezoterička, ale jestli si myslíte, že tam probíhá nějaké spiknutí, tak jste zase na svym..

    OdpovědětVymazat
  23. nepáčia sa mi jej oči, niečo sa mi na nej jednoducho nezdá

    OdpovědětVymazat
  24. pořád lepší, než se dívat na ksichty politiků :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Obrazy jsou mi dost nepříjemné...nechtěla bych to do bytu ani zadarmo...
    Jinak mi to, Orgo, nepřijde jako magie bílá, ale černá...ale stoupenců má Teal dost a každému, co jeho jest...M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je černá magie. Ráno mi to ještě nebylo jasné, odpoledne, po shlédnutí dokumentů o tom, jak NWO programuje své otroky (supervojáky), mi došlo, že i ona je asi tak naprogramovaná ...

      Vymazat
    2. No sláva, říkám ti to už roky a konečně špetka sebereflexe a obnovující se schopnost rozlišování po tolika letech ujíždění na esoterických manipulacích a jejích dalších šířeních mezi lid.

      Vymazat
    3. Nicmene je potreba ukazovat realitu jaka je,tu dobrou,i tu spatnou,takze na tom ze je na techhle strankach nevidim nic spatnyho.Jen je treba aby se kazdej naucil s informacema ktery dostava spravne zachazet. "Podporovat-nepodporovat"! Je to o energiich.

      Vymazat
    4. Orgonet: už by ti mohlo docvaknout, že správný učitel ti zkracuje cestu k tomu tvému:-)
      Tomášovi, Mahariši, Poonja, Mooji
      užs viděl, jak nádherně zbavil Papaji Moojiho manter?
      http://www.youtube.com/watch?v=SMcQUJU-f84

      Vymazat
    5. Citujem ťa : "...užs viděl, jak nádherně zbavil Papaji Moojiho manter?" ........Papaji zbavil Moojiho mantier (česky manter) ? .... Tomu som nepochopil........ Akurát som si všimol, že Papaji spieva tak falošne, že to snáď ani nie je možné =)....

      Marek & Marek G.

      Vymazat
  26. Moc děkuji Orgonete za názor. Není potřeba ani umět vnímat energie - obraz na prvním billboardu hovoří sám: "Zůstanete jako hlemýždi zalezlí ve svých ulitách a My vás budeme mít všechny pod kontrolou... vibračně stahuje dolů, stejně jako ostatní její obrazy. Kdyby to bylo naopak, nikdy by jí nebyla dovolena žádná kampaň! Pozor také na Léčebný kód - je to obdobné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonym 19.20 - tak ako píšeš, aj bez vnímania energií ten obraz pôsobí veľmi disharmonicky. A tiež ma napadlo, že prečo práve slimáky ? Ale mohol/la by si viac rozviesť ten Liečebný kód ? Tú knihu mám. Prečítala som ju, ale akosi sa mi nechcelo do "praktikovania". Je to taký ten neurčitý pocit odporu, ktorý neviem presne dešifrovať, zdá sa, že Ty v tom máš jasnejšie.
      Ďakujem IvH

      Vymazat
  27. Stále mám rád túto stránku a hľadám nové inšpirácie na cesty životom. Lenže už dávno ma prestali zaujímať všetky vyššie duchovné bytosti , ktoré sú nám prezentované na nekonečných weboch ( vrátane orgo- net). čo nám odporúčajú?. Buďte v kľude meditujte a nevšímajte si dianie okolo seba, všetko ide dobrou cestou , prichádzajú nové a stále vyššie frekvencie a bla, bla bla ďalej. Aký je rozdiel medzi Vami a hltačmi seriálov v TV ?? Pre mocných tohto sveta žiadny. Tí prví hltajú všetky hlúposti zo seriálov, reality šou a pod. z televízie a nemajú ani šajnu, čo sa okolo nich deje. potom tu je tá Vaša skupina ( ku ktorej som sa chcel aj ja duchovne dopracovať) , pokiaľ som nezistil, že všetky tie básničky a krásne vízie o pozdvihnutí do 5.D. sú rozprávky síce pre dobrých a milých ľudí, ktorí túžia po dobre pre všetkých , ale končí to max. meditáciou, lebo tak to povedal napr. Mathew ( ktorý už vyzradil na seba ,že je vlastnejedným z apoštolov Ježiša??? ) A čo tie jeho klamstvá a termíny v r. 2012 ???? , na tie ste zabudli? . A takých je stovky a už to nečítam, lebo my namiesto činu strácame čas tiež ( meditáciou a pod.)
    Moja filozofia je už jasná , nemienim viac strácať čas meditáciami, lebo v jednom asi Tí Vaši duchovní vodcovia ozaj neklamú- na zem prichádzajú vibrácie , ale ja viem,že nie z vesmíru ale zo zariadení ako HARP a pod., kooré nám už denne spríjemňujú život. Slnko sme už nevideli mesiace ( aj keď je tlaková výš ). Takže budíček, lebo nakoniec pôjdete v rade na porážku s tými, čo netušia , že sú určení na porážku. Vy ,ale s vedomím,že tak máte činiť, lebo to povedali Vaši vyšší duchovní vodcovia a čaká Váš už len nádherný život v raji. Mňa budú musieť zastreliť, lebo nemám rád okovy a ploty. Moja slobodná vôľa mi hovorí,že ak ma niekto napadne ,tak mu nemám nastaviť druhé líce ale brániť svoje "PRÁVO NA ŽIVOT" . vigis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Vigis. Mozno by ta zaujal OSHO. Sice meditacia odporuca, ale hlavne dynamicke meditacie, a podporuje ciny. Navyse sa pozri ako vyzera, ako posobi na videach. Najnovsie video s nim moze byt jedine z roku 1990 (vtedy zomrel vraj na otravu). Takze ak uvidis nejake novsie, technicky lepsie vyzerajuce, Osho na nich logicky nebude.
      Ja ho mam zo vsetkych "duchovnych mystikov" najradsej. Je to OSOBNOST.

      Vymazat
    2. Osho se mi také líbil, o umění psal, že si máme pořídit domů jen to, co se nám vážně líbí (ne kvůli tomu že je to někdo známý), že nás to ovlivní..třeba, když to kreslil nějaký blázen, tak buď nám to pomůže v dobrém nebo nám to pomůže být na tom jako ten maliř :) umělci si prý vykreslují hlavně své duševní rozpoložení, takže opatrně... Oshovi meditace byli super, taky jsem to zkoušela a byl to zážitek..peníze chodily, kdy sem potřebovala, práci mi přišli nabídnout až do domu, ty lidi a situace, no vážně jsem z toho byla v šoku ...ale teď už vím, že to bylo tím, že jsem byla spokojená a teď to zkouším podle Ivanky a jde to úplně to samé..vydržte, kdo to také zkouší touto cestou:)

      Vymazat
  28. Ahoj, já bohužel první četl článek a pak až viděl video, takže si na to už asi nedovedu udělat vlastní názor... Docela se nechávám strhnout "autoritama" a nasazuju jejich okuláry, takže kdybych tvrdil, že na mě negativně působila, tak nevím, jestli je to můj autentický názor, nebo názor ovlivněný autorem onoho článku... Každopádně na mě působila negativně x) A jelikož vím, že jsem ovlivnitelný, tak se budu snažit s tím něco dělat... x) Omlouvám se vám za tenhle žblebt, ale chtěl bych vás poprosit, abyste na své názory hleděli podobně - dokud si nebudete jistí, že všechno, co usuzujete, je jen vaše, a ne jen program někoho cizího. Přeji vám hezký den!! :-)

    OdpovědětVymazat
  29. ešte jedna poznámka: V našej spoločnej histórii máme jeden krásny príklad, keď sa utláčaní postavili proti svojim utláčateľom - Ján Hus a hnutie ,ktoré vzniklo po jeho upálení. Keď zbrojnošom naháňala strach pieseň "Kto sú boží bojovníci.." a cepy na slamu :-)) . Vyjdite na námestia označte sa stužkou( napr- trikolórou ), debatujte , spievajte . Žiadne ohlásené demonštrácie ,nič- priatelia na námestí bez akéhokoľvek cieľa- keď nás bude dosť,potom budeme dávať požiadavky na zmenu života pre ľudí a matku Zem .
    PS:Snažím sa riadiť heslom, pomôž si človeče, aj boh Ti pomôže ( samozrejme v medziach božích zákonov), ktorí naši vládcovia radi obchádzajú a preto majú vždy navrch ,lebo im zabiť,ukradnúť a iné podlé činy nespôsobuje žiadnu traumu. Dovtedy, pokým za facku nedostane naspäť dve !!!! Inej cesty niet . Takže hurá , stretnime sa v piatok na svojich námestiach o 18:00 hod s trikolórou na bunde a debatujte . Ja budem na námestí v BB
    vigis

    OdpovědětVymazat
  30. Som zvedavy kolko krat sa este zmylite v tych vasich duchovnych svätchoch. Kto pride na rad teraz ? Tolle ? Ivanka ? Len slepy nevidel, ze Teal Scott zo seba vyzaruje temno. Ja som to vedel od prvych par sekund zhliadnutia jej videa ktore som videl ako prve a zaroven aj posledne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tolleho by som mozno ako jedineho do toho netahal... ale inak plne suhlasim, rovnake je to aj s Ineliou Benz a Karaimi Motyckovou.

      Vymazat
    2. aj ja....mé upozornění od počátku na Teal a jí podobné, nebyl zveřejněn :-) Nebyl ještě čas prokouknout od autora blogu. Tolle se drží, zatím...jakž takž,.ale jdou po něm taky. Se mi zdá, že je mnoho falešných proroků....Mají úkol přitáhnout a stáhnot probouzející se. Trochu pravdy zamíchat do různých bludů, okořenit a nám předkládat. Dobrou chuť :-) Ale díky za ty zrnka pravdy v jejich guláši :-)))

      Vymazat
    3. Oprah Winfrey.... Jej majetok sa odhaduje na 2,7 miliardy amerických dolárov............ Je prívrženkyňou Obamu, jeho kamarátkou (http://zivot.azet.sk/clanok/15906/fenomen-oprah-winfrey-vplyvna-bohacka-presla-v-detstve-peklom.html)....Navyše v 18-tich sa stala Miss Čierna kráska Tennessee (asi slepá porota...alebo jej k tomu niekto dopomohol). Nespomínal by som ju tu, keby sa nekamarátila aj s Eckhartom Tollem..............
      Môžeme špekulovať nad tým tak, že Eckhart možno využil jej vplyv na to, aby sa predstavil svetu ako osoba, a aby svetu predstavil prostredníctvom jej vysokosledovanej relácie "svoje" učenie....
      Ale povedzte mi jedno............PREČO BY SA NIEČO TAKÉ NEPODARILO OSHOVI..... ???? ..........Prečo jeho by NIKDE nepozvali (keby ešte žil) ??? Aj keď bol celosvetovo známy, vyhostili ho z každej krajiny, a urobili by tak aj TERAZ.............A PREČO ? Ja tú odpoveď viem, kamarátky a kamaráti............... LEBO HLÁSAL PRAVDU. Tolle asi tak celkom pravdu nehlása, niečo podstatné, niečo FUNKČNÉ, zamlčiava.
      Pozrite sa, Winfrey mala ŤAŽKÉ DETSTVO.............. Tolle bol BEZDOMOVCOM.............. A zrazu sa spolu stretnú ako dve svetoznáme osobnosti v najsledovanejšej americkej show, ktorú uvádza sama Winfrey, ktorej odhadovaný majetok je 2,7 miliardy amerických dolárov, čo sú neskutočné peniaze, a NIKTO taký megabalík nezíska poctivo, možno tak nejaký vynálezca, ktorý má veľa patentov.
      Som názoru, že Winfrey je illuminátkou, že tam proste bola dosadená ako moderátorka, lebo politici na takýto "megaprestížny post", ktorý zabezpečí moderátorke taký obrovský majetok, ľudí DOSADZUJÚ, a majú to veľmi dobre premyslené............ A myslím si, že ani Tolle nehrá čistú hru.
      Budem rád, ak to Orgonet uverejní aj napriek tomu, že má Tolleho rád.
      Je to len môj názor.

      Marek & Marek G.

      Vymazat
    4. Osho byl možná v počátku,jako mnoho dalších učitelů "čistej",jenže ke konci jeho života se "to" na něj nabalilo taky-fujky. Dokonce to prosáklo pak i do jeho textů. Spíše si říkám : jak duchovní učitel začně veřejně vystupovat,začně být populární, začne bohatnout na svým učení- stáhnou mu energie. Nedivím se, že je jim negatvní stahují, spíše se divím chybné sebereflexi učitelů- že to nepoznaj už a pak jedou pod jejich vedením. Zářným příkladem je Lorna Byrnes -změna,bohužel :-(

      Vymazat
    5. Ahoj Marku! Jsem ráda, že jsi zmínil E.Tolleho. Zkusil jsi odhalení Ega podle jeho rad? Já jsem to udělala, ještě s pomocí mého milého přítele. Ego opravdu existuje. Přirovnala bych ho k ohni: dobrý sluha, ale špatný pán.Ve chvíli, co jsem svoje Ego odhalila, mi doslova spadla čelist, protože mi došlo, že nejhorší věci v mém životě se staly kvůli mojí neschopnosti ho chápat. Ty informace, které E.T. předává, jsou nevyslovitelně cenné !!! Za to, že Oprah Winfrey jeho rady šíří, si zaslouží 1000x větší ocenění, než dostává. Co jsou peníze ve srovnání s hodnotou našeho uvědomělého života ?
      Jana

      Vymazat
  31. Kdo jí asi udělal modelkou a vyhlášenou malířkou ? Kdo a proč jí sponzoruje u nás ? Je to snad už jasné :)
    Stejná energie přitahuje stejné ...

    OdpovědětVymazat
  32. Teal Scott na mě od začátku působila jako bytůstka, která v nějaké obskurní soutěži ve 4D vyhrála možnost zaskočit si k nám nebožákům do 3D a hrát si tady na gurua. Zvolila si americké image. Zpočátku meldovala všeobecné pravdy a tím některé dostala. Teď vede k lidi k sobectví a lásce k penězům a zaobaluje to do zákona přitažlivosti.
    Na bílou magii její aktivity moc nevidím, to spíše na dojení energii.
    gap

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl jsi ve 4D ? Já jo. Teal pochází z vyšší dimenze. 4D je jen taková hračka pro duchovní začátečníky.
      Jana

      Vymazat
  33. Odpovědi
    1. Je oběť procesu, který připomíná MK Ultra, ovšem osvobodila se díky jedné věci, o které to celé je : UVĚDOMĚNÍ .
      Jana

      Vymazat
  34. No tééééda. Taky jsem z počátku Teal sledovala, tedy spíš četla titulky na jejích videích. Když jsem jednou nechala titulky titulkama a koukala se jen na ní, udělalo se mi šoufl. Stejně tak jako když jsem teď prohlížela ty obrázky. No nicméně těší mně, že my češi jsme hlavy otevřené a nenecháme si jen tak lehce věšet bulíky na nos a nebo jen chvíli a pak se vrátime sami k sobě a k tomu, co je od Zdroje. Takže super - slovy Ivanky Adamcové - "vše je dobré" a v této záležitosti vnímám, že je Teal Scott učitelkou opravdu velkou - abychom dokázali cítit srdce a Zdroj a nepodléhali sugesci "duchovní" krasotinky:-). S láskou k vám všem, Zuzik

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem schválně zkusil vypnout zvuk a jen jí sledovat... A příjde mi, že hypnotizuje tím upřeným pohledem... Jak robot.. Navíc je v tom něco dravčího... Kdyžbych odmyslel kameru a stál naproti ní a ona na mě takhle koukala.. Tak bych se ošíval jak malej kluk

      Vymazat
    2. Teal se netají s tím, že má Posttraumatickou stresovou poruchu. Každý stresovaný člověk je ztuhlý a směje se fistulí. Tyto projevy nesnižují, ale zvyšují její věrohodnost.
      Jana

      Vymazat
    3. Vidíte ledové Tealiny oči?
      :) Můj táta by lakonicky řekl: "Protože se zajímáte o blbosti." Já bych dodala: "Sledujte co říká, a ne kde co lítá." Tak je před kamerou ztuhlejší, a co ? Pusťte si její videa, kde je s přáteli a uvidíte její přirozenost. Pak ji suďte.Vypnul sis zvuk, abys neslyšel její přednost- laskavý hlas.
      Někdo jiný by si mohl stáhnout jas na monitoru a tvrdit, že je Saracénka.
      Proč------ pokud nepraktikujete žádné její učení, jí kritizujete? Někomu sedí jiný učitel, pro jiného nenastal čas učení.Ale proč jí kritizujete, když o ní nic nevíte? Já vaši odpověď nepotřebuji, ale, když se budete sami sebe dotazovat a upřímně si odpovídat, dojdete do bodu, kdy odhalíte práci svého Ega.
      V podstatě všichni, kteří odmítají Teal (vlastně kohokoli) lhostejně, jsou v pohodě.
      Ale všichni, kdo jí (nebo někoho jiného) odmítají s odporem, provádějí projekci, totiž svojí nejhorší chybu si nepřipustí( Ani nemohou, pokud nevědí, jak funguje jejich Ego.) a ta chyba je jim zrcadlena někým, kdo ji ani nemá, prostě protože se jedná o odstřiženou emoci, která majiteli připadá tak hrozná, že si ji nepřipustí.
      Zaručuji vám vlastním slovem a z vlastní zkušenosti, že pokud v někom odsuzujete např. dravčí pohled, je to jenom proto, že ve chvílích největšího ohrožení sami jako dravci fungujete. A nejenom to, vnímáte to jako okolnost tak bolestnou, protože víte, že v podstatě to nechcete, že vaše mysl odstřihne tuto vadu od vašeho vědomí. Jmenuje se to vytěsnění. Teal tomu říká stínové Ego. Pak tu vlastnost vidíte všude okolo a to jenom proto, že ta průvodní emoce doslova prosí o to, abyste ji začlenili do svého vědomí. Je jako dítě s Downovým syndromem, které zavřené ve sklepě žebrá o trochu jídla (lásky a přijetí). A nejenom to. Ten proces je natolik kouzelný, že když vytěsněnou emoci přijmete, zákonitě odhalíte, jak vznikla. Vědomím toho jste rázem zbavení prokletí. No vlastně se může stát, že později ze zvyku opakujete starý způsob, ale když si všimnete, že "zase" odsuzujete, je to rychle v poho. Jana

      Vymazat
  35. Teď je nařadě odhalit negace Little Grandmother, Matthewa a částečně samotného Tolleho. Na Adamcovou bych si už taky nevsadil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně. Člověk je tady sám za sebe, sám se bude zodpovídat za svůj život. Sám jde za svým poznáním. Má prožívat, ne přejímat názory učitelů. Ta smršť na Teal se mi vůbec nelíbí. Lidé slepičí, co se jim naservíruje. Nejdřív dobrá, pak na odpis? Co se týče dalších channelingů a jejich aktérů ( jak to slovo nesnáším!!!), schází jim jedno, a to je spojuje. Pokání... jak mohu meditovat a zalívat celou zem svou láskou, když mám nevyřešené problémy a ublížil jsem někomu? Zdravím orgonete, slibovala jsem ,že na tyto stránky nepůjdu- jak jsem slabá

      Vymazat
  36. Konečně ! Orgo i většino diskutujícíh, jste pochopili a odhalili nebezpečnou manipulaci. Nebudu se dívat na video. Stačí mi první obrázek - bilboard, z něhož na mě civí satanská tvář s červenými rohy. Ano, kresby na pozadí ve videích vždy obsahovaly podprahovou symboliku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam vidím tvář s rozevlátým šátkem na hlavě.
      Ale to asi bude těmi mými proklatě vysokými vibracemi.
      :)))))
      Jana

      Vymazat
  37. Ale je to kost .... :)

    OdpovědětVymazat
  38. Obrazy se mi vůbec nelíbí. A hlava toho monstra mi velmi silně připomíná obličej jednoho silného manipulanta - černého mága, který se tvářil jako léčitel a shraboval od těžce nemocných velké peníze. Nejsppíš měl schopnosti, vědomosti, ale neměl morálku. V tu dobu jsem dělěla nějaké rozhovory pro časopis, vyprávěl mi o tom, že je z mimozemské rasy, o různých technologiích atd atd. Tehdy jsem se tomu v duchu smála. Po letech jsem pochopila . Ale jinak krásný den všem :-)
    (Pořád je hodně toho nádherného kolem nás k vidění i slyšení) JaJi

    OdpovědětVymazat
  39. teal jsem viděla jen jednou na videjku.., pak už nebyl čas,....
    Prostě snaží se působit až moc krásně, ale skutek je spíš opačný....
    Když se zadívám na ten její plakát.., tak fakt cítím silnou energii... napřed kladnou, pak napojení kamsi pryč nahoru.., ale pak energie mění na zápornou, která z vás vysává tu vaši, kterou máte ke svý radosti, teda ke svýmu životu.... a to není fajn

    OBRAZY MAJÍ SLOUŽIT K TOMU, ABY VÁM ENERGII DODÁVALY, NE VÁS JÍ ZBAVOVALY....

    S tím mám zkušenost a stačí přidat trochu víc barvy, víc čárek, tahů, či naopak ubrat... No prostě každý záporný obraz lze změnit v pozitivní...

    veronika

    OdpovědětVymazat
  40. Orgonete k odpolednímu dodatku trochu od věci, ale souvisí to. K zneužívání dětí v USA. Dočetl jsem posledního Weise http://knihy.abz.cz/prodej/minulymi-zivoty-k-uzdraveni , který v textu uvádí, že každá třetí dívka byla v dětství zneužívána a každý pátý chlapec. Třicet procent Američanů je psychicky narušeno a buď se léčí nebo by mělo. Jinak u mne T. Scott prostě vyšuměla, jako spousta podobných před ní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Otázka na teba : KÝM bolo zneužívané v USA každé tretie dievčatko, a každý piaty chlapec ? Tak tomu by som proste neveril..... Áno, sú zneužívané, ale rozhodne nie v takom obrovskom počte. Zaujímalo by ma, ako k tomu Weis prišiel.... Odkiaľ má informácie. Je to hlúposť, to číslo je totálne pritiahnuté za vlasy, dám za to krk.

      Marek & Marek G.

      Vymazat
    2. veškeré průzkumy netřeba brát vážně, u nás se Stem anebo jiní ptají třeba tisícovky lidí , a podle toho se dělá oficiální vyjádření !!! Pokud nebude dotázán každý člověk , nemá cenu se tím zabývat ...

      Vymazat
  41. Tak se mi zdá, že jsem Marťan!
    Všichni (totální většina z těch, které tyto stránky navštěvujete a jste mi tím blízcí) vidíte na billboardu negativní obrazec, z Teal, jejích očí a slov cítíte nízké vibrace - a já nic! Je bílý mág, černý mág, NWO, či snad satan sám?
    Třeba žiju v jiném světě, ve kterém toto není, tak žasnu. Anebo mám čidla pro rozeznání doba a zla porouchaná?
    Mě osobně Teal kdysi příjemně překvapila, ráda jsem ji poslouchala i viděla. Pak jsem o ni začala zájem ztrácet, protože jako bych jejím slovům přestávala rozumět, prostě mě přestala oslovovat. Co se nápisu na plakátu týče, podobných výroků jsem natolik přesycená, že mně už nic nového nedávají. Ale to je můj případ. Druhého mohou iritovat, třetí z nich bude nadšený.
    Není to s tou Teal jako s každým normálním člověkem, který chodí světem, někomu sedí, někomu ne, někomu jen chvíli?
    Třeba sem přišla, aby nás naučila přemýšlet, srovnávat si svoje cítění s "pravdami" duchovních celebrit a rozhodnout se pro svoji pravdu a tou se vést.
    Nebo jsem fakt Marťan.
    Mag

    OdpovědětVymazat
  42. Nikdy doteraz som o Teal nepočula. Prečítam si úvod a myslím si "jéj, to je ale pekný nápad". Potom kuknem na obrázky "jéj, aké pekné farebné". Pozriem na ne zbližšia "no fuj, ale sú čudné". Toľko môj názor. Tie obrázky sú naozaj divné a vlastne dosť nepríjemné.

    OdpovědětVymazat
  43. No a už som si pozrela aj video. Ani som ho nedopozerala. Teal mi je veľmi nesympatická. Má čudnú mimiku tváre a celkovo pôsobí na mňa trochu ako robot. Akoby mala oči bez života.

    OdpovědětVymazat
  44. No a ešte som si pozrela toto video
    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FiRDBh-6Wvk
    Ale tiež nie celé, lebo teraz som si už úplne istá, že túto osobu teda fakt nemusím. Je mi z nej zle.
    Symboly som tam nevidela žiadne, ani nič podobné. Na toto som skôr antitalent. No ale ak si nechcete pokaziť deň, tak to ani nepozerajte.

    OdpovědětVymazat
  45. Proč lidi (ne všichni) potřebujou k životu autority, idol, vůdce? Proč nehledají napřed v sobě a neporovnávají to, co dostávají, s pravdou v sobě? Co je to za potřeba? Když vyčistí svou mysl a poslouchají své srdce nebo ticho v sobě, tak pak i dokáží rozlišit...a čím víc tuhle pravdivost bytí poznávají, tím víc jsou pevní a nic jimi nepohne. Pak už nepotřebují, aby je někdo vedl. Jenže je rozdíl mezi posloucháním svého ega a nasměrováním k pravdě - neúplatné, čisté a soucitné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi je to preto, že mnohí ľudia žijú tak, že ani nevedia, že sa v sebe dá niečo hľadať, že v nich je nejaká pravda a hlavne že vôbec treba na sebe pracovať. Potom sa objaví nejaký človiečik, ktorý vyhlasuje všelijaké pravdy, a ich niečo z toho veľmi osloví a vtedy sa tak trochu preberú k životu a začnú na sebe trochu duchovne pracovať.
      Super je, keď tento impulz zoberú tak ako je - ako impulz. A potom sa odtrhnú od pôvodnej autority a pokračujú rôznymi cestami. Horšie je, že veľa ľudí potom zostane doslova fanaticky nalepených na tejto prvej autorite.
      Marta

      Vymazat
    2. Horšie je, že veľa ľudí potom zostane doslova fanaticky nalepených na tejto prvej autorite, napríklad Orgonetovi, okultnej Teal Scott, lesbickej Little Grandmother, hamižnej Karaimi Motyčkovej, homosexuálnom Tolleovi, alebo na naboženskom fanatikovi Mattheowi...Len na Ivanku Adamcovou sa zatial nedá nič extra negatívného naisť, ale všetkého do času!

      Vymazat
  46. Tolle - zapadniarky a moderne ponate ucenie tychto:

    Nisargadatta Maharadz, Sri Ramana Maharsi

    ale bez nejakych siahodlhych a podrobnych navodov "ako na to". Neratam jeho metodu vnutorneho tela, alebo svedka.

    Nisargadatta a Maharsi sa sustreduju najma na prax...

    odporucam....

    Tolle je tu velmi znamy, ale tito dvaja uz pomenej... materialy oboch su volne stiahnutelne v cestine.... od Maharsiho staci jedno PDF kde je vsetko zhrnute (a polovicu staci preskocit).
    Nisargadatta ma vacsinu knih v PDF tiez na advaita.cz, aj ked jeho hlavnu JA JSEM TO je mozne mat iba ako papierovu.



    OdpovědětVymazat
  47. Možno to nie je pravá Teal - ale klon.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D :D :D.......jasné, lebo Teal je niečo ako Obama, Bush, alebo Putin či Saddám Husajn....

      Marek & Marek G.

      Vymazat
  48. Pozrela som si to video, na ktoré je tu odkaz, aj som si zastavila pasáže, ktoré sú opísané ako podivné, to som urobila ale hlúposť. Je mi strašne zle, bola som v pohode a naraz mi zostalo zle od žalúdka, len čo som pozerala to videjko, hnus. Tá ženská je hnusná mrcha a úplne to z nej sála, nenávistné intenzívne pohľady do kamery, panebože. Toto snáď nikoho nemôže povzniesť, veď to čo tam rozpráva je tak depresívne! Idem sa prevetrať. Inak krajinky nas billboardoch sú super nápad, obraz prírody nás totiž povznáša a osviežuje, aj keď sa naň priamo nepozeráme, takže by to vodičov nerušilo pri šoférovaní.

    OdpovědětVymazat
  49. Jen tak mezi nami ;-),az prijde v lete "blackout" a zmizi elektrina,s ni i internet a vsechno s ni souvisici,tedy veskera vyroba,doprava a spousty sluzeb a podobne,zustanete jen sami sobe a budete si muset poradit,zadnej channeling vam urcite nepomuze,ani guru :-).Tak co,uz vite kterym smerem se dat? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už aby to bylo Proude! Na "black out" se těším, zásoby všeho zákl. mám na několik let. Našel sis na trollování novej prostor, že? Na NWOO jsi dostal ban..?

      Vymazat
    2. Blackout sa už očakával niekoľkokrát, naposledy tuším niekedy začiatkom tohto roka. Prečo myslíš, že príde práve v lete ? IvH

      Vymazat
  50. Teal překládají dvě dívenky co mají tento web http://www.jakorybicka.cz/ dokoce s ní mají jedno video kdy se s ní 2 hodinky nadšeně rozplývají na různá ezo témata ( navíc jí tam mažou med kolem huby : ty jsi u nás Teal i na Slovensku tak populární a bla bla bla - no mladý holky s hvězdou, takže je to pochopitelný). Pak ještě http://www.novazem.info/ a také http://www.goscha.cz/ mají překlady a propagaci na tuto osůbku. Pokud si odmyslíte obrazy, tak po nějakou dobu Teal předávala základní učení, které najdete v budhismu taoismu a částečně i v Bibli. Mají pro probouzející se bytosti obrovskou cenu. Linie zlomu je jasná a je to poznat i na množství shlédnutých videí.
    Víte s těma černejma abílejma mágama ......... sledujete přece co se dějě energeticky, tak vám všem musí být jasné,že jákákoli "válka" je nemyslitelná. Naopak máme v sobě usmířit oba poly. To je 5D v praxi - stávám se vším i viníkem i obětí, stávám se vším.
    Nejsem ani pro ani proti Teal. Ona je. Já jsem. To je celé. Její obraz bych si nekoupila a pokud by šlo o podporu jejich bilboardů,tak tam chybí kolonka "zrušení reklamy obecně". To by mi sedlo nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  51. Diskuze jak na bulvárním plátku. Chcete pochopit vesmír a jiné a nerozumíte ani sami sobě! To je svět. Mateřská školka prostě nemůže řídit auto! Nezoufejme, již brzy dospějeme. Štěstí všem. Kuba

    OdpovědětVymazat
  52. Z tech obrazu citim chaos, jsou demonicke...

    OdpovědětVymazat
  53. První zmínka o T.S. na Orgonetu se mi líbila (o zdraví) druhá už byla levá, zavádějící (chemtrails)...nevěřil jsem jí co říká, juknu na její fotky a všechny svůdné, výstřihy, pohledy typu "vem si mě"...takto se dobrý člověk neprezentuje...a pak jsem narazil na video a pár informací...jen stručně: Teal Scott je ještěrka...

    OdpovědětVymazat
  54. Setkal jsem se s Teal osobně, a ještě teď z toho mám husí kůži. Působila na mě velmi špatným dojmem. A.

    OdpovědětVymazat
  55. Osobně? Můžu se zeptat, jak se vám podařilo?
    Děkuji K.

    OdpovědětVymazat
  56. Ja som bola tiež od Teal na pár cm, vlastne som sa skoro s ňou zrazila na festivale....a nič som od nej necítila. Podotýkam, že energiu Dalajlámu som cítila ešte pred tým, čo vošiel v Bratislave do haly, bol to pocit, ako keď stojíte pri horúcej piecke..hrejivý pocit v srdci.Ale nekrižujem sa pred ňou,naopak, veľa som sa od nej naučila a to , že vzbudila takú obrovskú vlnu odmietania a prijatia, znamená, že niečo v ľuďoch uvádza do pohybu a my sami musíme prísť na to, čo.. a vysporiadať sa s tým.Je to ako s jedlom, tiež nemusíte zjesť všetko, čo vám ponúknu, ale ochutnať môžte...
    Som jednoznačne proti bilboardom, žiadne chemické farby na papieri nenahradia živú krásu prírody.Ja sama sa vždy radím s mojim srdcom, keď sa poteší je to O.K.. keď ostane chladné - nezáujem a ďalej to neriešim.
    A ešte Castaneda a Don Juan: Já jenom kráčím po cestách, které mají srdce. Po kterékoliv cestě, která má srdce. Po nich putuji a jediné, co mě zajímá, je, abych je prošel až na sám konec. A jak tak jdu, tak jenom bez dechu zírám a zírám.“ - to je proste náááádhera, cítite to ? Zdraví Kvetinka

    OdpovědětVymazat
  57. Ty Orgo píšeš:"V nových vibracích již nebude možné, aby lidem byly odnímány karmy a zvyšovány frekvence umělým zásahem. Lidé si je musí zvyšovat sami, prací na sobě a pochopením."
    Já namítám: Tealin největší přínos je práce se stínem a zpracování zejména negativních emocí. Ty procesy jsem podstoupila a jsou nejenom časově ale i duchovně náročné.(možná mentálně)
    Probíhalo to tak, že jsem 5 minut prožívala naplno silnou emoci, pak jsem 20 minut spala naprostým vyčerpáním. To jsem dělala celý den a v noci jsem spala jako zabitá. Pak jsem to ještě nechala několik dní setrvačně "dojíždět" a potvrzuji, že přitom došlo ke transformaci emocí(strach, láska,..). A k VYZRÁNÍ mého pohledu na věc a k následnému odpoutání se od jednoho problému.
    Když to srovnám s ťukací metodou, tak při té dochází k uvolnění od problému, ale ne k onomu zralému láskyplnému nadhledu.
    Dnes VÍM, že již před mým narozením bylo dáno, že mám tyto věci překonávat, protože se to nepodařilo mým rodičům a před tím těm jejich.
    Když totiž člověk do sebe nahlédne uvědoměle, objeví chyby, které udělal, pod novým světlem. Ví tudíž, proč vnikly, proč se opakovaly, proč je má napravit a jak.
    Opravdu je to jako v nějaké počítačové hře. Navíc, z místa, kde nyní jsem, jsou doslova cítit další "levely"duchovního rozvoje, které voní dálkou a poznáním.
    Jinak pro představu, pracuji na sobě intenzivně od října 2013 a používám metody různých učitelů.
    A nebyl to nápad z nudy, :))) Byla jsem přinucena okolnostmi, jako třeba Tolle, nebo Teal.
    Díky za OrgoNet. Jana

    OdpovědětVymazat
  58. To, co dělala, byla pornografie, slečna Teal Bosworth: http://web.archive.org/web/20050307004832/http://www.tealeye.com/

    OdpovědětVymazat
  59. Potvrzuji, že při objevení videí od Teal člověk hltá informace, protože vycházejí z dosud vámi neobjevených oblastí a dávají možnost a touhu po posunu vědomí. Je to ale jako se všemi informacemi od všech. Čím více toho člověk namluví, tím více se do svého projevu může zaplést. Lidi si zvykli na to, že pro úspěch je potřeba kvantita a ne kvalita. Když posloucháte kohokoliv při jeho monologu čišícího egem, tak na konci dokáže popřít to, co řekl na začátku.Takto jsem "utlumil" v diskuzích nejednoho kamaráda, protože zjistili, že je (na rozdíl od ostatních) poslouchám, co říkají. Na projevech Teal mě podvědomí také staví do pozoru.Projevy jsou čteny, nevychází ze srdce. Když je člověk v čemkoliv "nad věcí" a ví o čem mluví, tak vidí do všech souvislostí a nemusí to číst. I nejodbornější kruhy už dnes uznávají existenci Boha a pro život je to záměr Boha co je pro nás ta jediná Pravda. Já říkám, že pravda je jen jedna a ostatní jsou názory. Proto je potřeba naslouchat Bohu a člověk pak Pravdu vycítí. Když někdo prezentuje jen relativní pravdu, tak člověk naslouchající Bohu vycítí z podvědomí, že to není ono, protože je v tom plno rozporů vůči Pravdě. Relativní pravda totiž zvýhodnuje už nějakou konkrétní společnost nebo skupinu lidí, kterým se absolutní Pravda nehodí pro jejich záměry.Hodně lidí je při svých jak písemných, tak ústních projevech inspirováno Bohem, což je patrno jak z Bible, tak třeba například od Teal. V globálu ale potom může člověka napadnout pochybnost, protože vycítí rozpor vůči absolutní Pravdě. A to je právě ten rozpor s absencí respektu, úcty a pokory vůči Bohu, který vychází ze srdce. Nesmí se do toho moc míchat rozum, protože ten je mnohdy zkažen od společnosti, která se chová jak stádo bez vlastního názoru orientovaného na absolutní Pravdu. Při hledání absolutní Pravdy je tedy potřeba se vrátit zpět. A proto člověk dostal od Boha svobodnou vůli, aby nebyl otrokem. Každý si tedy vybuduje svou realitu na základě svého svobodného vědomí. Už v Bibli je psáno že první bylo slovo a to je stavebním prvkem všeho dění. Je tedy důležité krotit své myšlenky jako zdroj a příčinu slov.

    OdpovědětVymazat
  60. Je to informovať širokú verejnosť, že Daniel John, súkromný poskytovateľ úveru, otvoril finančnú príležitosť pre všetkých, ktorí potrebujú akúkoľvek finančnú pomoc. Vypožičiavame pôžičku vo výške 2% úrokovej sadzby jednotlivcom, firmám a spoločnostiam za jasných a zrozumiteľných podmienok a podmienok. kontaktujte nás dnes e-mailom, aby sme vám mohli poskytnúť naše podmienky pre pôžičku na adrese danieljohnhome@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.