Stránky

10. června 2009

Dálkově řízená letadla 9/11 ?

Události kolem 9/11 nejsou moje parketa, ale zaujal mě článek z 6. 6. na rense.com o možnostech dálkového řízení letadel před témto datem.. Uvádí se tam různé zdroje, z nichž vyplývá, že již v té době nebylo třeba k řízení letadel na cíle ani pilotů ani autopilotů, ale již tehdy existoval navigační systém, který uměl vyřadit autopilotní systém a navigovat letadla na jakékoli cíle s přesností na 1 - 2 metry.

Pro odborníky na zmíněné datum to možná není nic nového, ale pro mne to znamená dost velké potvrzení mých spekulací o tom, že chemtrailsová letadla jsou bezpilotní, jak se už dlouho domnívám. Proč? Prostě se chovají bezpilotně ... ty jejich kontaktní průlety, podivné formace a křivky, kterými se směrují na oblasti "nenasycené" chemikáliemi ... Prostě armáda má k dispozici technologie, o nichž se nám ani nesní... (Viz i článek zde.)

Zmíněný článek se skládá z úryvků různých zdrojů, dosvědčujících existenci/testování/fungování systémů dálkového řízení letadel před 11. 9. 01. Neuvádím ho celý, jenom tolik, co stačí pro názornost. Link je jen na celkový zdroj, ostatní najdete původním článku.


http://rense.com/general86/complete.htm

Už před 9/11 existovalo plné dálkové ovládání letadel

Dick Eastman, 6. 6. 2009

Překlad: Orgonet.


Protože informace sebrané po teroristickém útoku 9. září 2001 vyvolaly otázky o předpokládané schopnosti a motivaci lidí obviněných z pilotování Boeingů 757 a 767 na Světové obchodní centrum, Pentagon a pole ve Shanksville v Pensylvánii, probíhaly od té doby spekulace o skrytém užití technilogie přesné samonavigace všech 4 letadel na dané cíle toho dne.


Vláda a letecký průmysl utajily stav rozvoje a užití sysémů schopných před 9. 11. schopných přesné automatické navigace Boeingů 757 a 767 do daných destinací.


WAAS (Wide Area Ugmentation Systém) je nesmírně přesný navigační systém vyvinutý pro civilní letectví. Před WAAS americký státní vzdušný systém(NAS – Nationa Airspace Systém) neměl potenciál k tomu, aby prováděl horizontální a vertikální navigaci při přibližovacích operacích pro všechny uživatele a ve všech lokacích. S WAAS je tato schopnost realitou … WAAS poskytuje služby pro všechny typy letounů ve všech fázích letu – i při průběžné navigaci.“


13 měsíců před 11. zářím aktivovalo FAA družicové GPS zařízení pro WAAS; toto zařízení provozoval předběšžně „Rayethon“.


Doplněná verze: 24. 8. 2000: „Washington, DC: Po úspěšném 21denním testu stability signálu systému WAAS ve vesmíru prohlásila FAA (Federal Aviation Administration – Národní správa letectva), že je nyní přístupný pro některá letecká i neletecká užití … Systém prokázal 1 – 2 metrovou horizontální přesnost a 2-3 metrovou vertikální přesnost po celých Spojených Státech…. Systém bude pro FAA provozovat nepřetržitě společnost Rayethon.“


Pouhé 3 týdny po teroristickém útoku 11. září byl aplikován patent týkající se systému, který vyřadí pilotní ovládání autopilotem vybaveného letadla a nasměruje letadlo do určeného cíle prostřednicvím předprogramování autopilotního nastavení. Tento patent zmiňuje výzkum a vývoj na téma „Differential Global Position Satellite“ prováděný Honyewell a NASA v polovině 90. let.


Citáty z různých zdrojů (adresy v původním článku):


„Metoda pro deaktivaci palubního autopilotního systému, směrující autopilotní systém k vedení letadla na přistání.“

„Nastavení údajů vynálezu vyřadí komunikační vybavení letadla“.

„Tým Honeywell se účastnil hodnocení letových testuů Boeingu kategorie III-b v červencí a srpnu 1995. Nasa poskytla letoun 757 a zařízení k provedení letového testu. Boeing poskytl piloty, pozemní personál, údržbu, personál pro test a provedl modifikace letounu pro letový test. Testy byly provedeny ve Virgini, na zařízení Wallops Island patřící NASA. Bylo provedeno celkem 75 automatických přistání kategorie III-b. Autopilot užívaný na DGPS k vedení letadla k přistání a údaje o výkonu tohoto letu ukázaly, že systém Honeywell DGPSdosáhl předpovídané přesnosti na jeden až dva metry.“

„Vysoce výkonný navigační systém, používaný zejména pro automatická přistání letadel, slibuje centimetrovou přesnost přistání. Tato myšlenka byla po 4 dny testována v říjnu 1994 na runwayi 35 v přistávacím zařízení NASA v Kalifornii. Bylo provedeno 110 autopilotních přistání Boeingu 737 s pomocí signálů z GPS satelitů na oběžné dráze a z pozemsky generovaných signálů.“

28. 4. 2004

„Během dvou let před útoky 11. 9. Severoamerické vesmírné obranné velení provedlo cvičení simulující … unesená letadla použitá jsko zbraně … NORAD v písemném prohlášení potvrdil … „Jako falešná unesená letadla bylo použito mnoho typů civilních i vojenských letadel““

1 komentář:

  1. Všichni kdo znají dálkově ovládané RC modely lodí,letadel atd.
    dobře vědí,že se nejedná o pouhou fantazii.Jen je potřeba výkonnější dálkový ovladač a vhodný model.

    Jelínek

    VIDEO : Let nad městem
    - Zde máme prohlídku francouzského města. Kamera je připevněna na letadlu, které krouží nad městem a natáčí. Po setmění letadlo přistává.
    http://www.dailymotion.com/video/x7hr5i_2eme-vol-de-nuit-en-avion-teleguide

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.