Komentář Orgonet:
Myslím, že následující text z přednášky Ivy Adamcové by mohl pomoci některým k pochopení, jak je to s tím bojem či nebojem za dobro planety, fatalismem a pasivitou. Mně to aspoň velice pomáhá (:-))
Audiopřednášky Ivy Adamcové v MP3 můžete získat tím, že napíšete Danu Hrabalovi dan.hrabalzavináčgmail.com, s tím, že jste již viděli základní videopřednášky, ke shlédnutí zde. (od Dana i jako MP3)
Otázka: Řeším věci jako třeba
podpora Greenpeace a podobných organizací, s tím, že to dělám
proto, že si myslím, že by se lidi k planetě měli chovat s větší
úctou. Je to správný záměr, nebo ne?
Iva Adamcová, přednáška Chrudim 9. 11. 2013, 00:48:00
Já vám to vysvětlím. Ono je to
trošku komplikovanější, než se k tomu dostanu. Víte, všechny
tady ty organizace ještě bojují, to znamená, že sklidí odpor.
To vidíte zrovna u toho Greenpeace. A víte, on ten stav je jiný. To je
iluzorní stav duality, myslet si, že se děje něco špatně. Což
lidé neví.
Já se k tomu dostanu: každý bod ve
vesmíru má svůj vývojový bod, a vyvíjí se tak, jak má. A
planeta, na planetě se skutečně dějí všechny věci, které v
osudu ta planeta má. Tohle je zapotřebí vědět jako základní
informaci. To znamená, že na planetě do té doby, když ještě
byla 3D - což bylo nedávno, dneska už to neplatí, od konce března
tohoto roku je v 5D – se nacházely bytosti ryze třídimenzionální,
které bojovaly, v oddělenosti, jakýmkoli způsobem. Emočně i
fyzicky. A teď si představte: planeta se sama čistí. Prošla do
5D, její vibrace obrovsky stoupla, a všechno, co se týká našich
hmotných těl – to je také planeta - a když vy to zevnitř
oživíte Bohem, který odmítá, který žije v iluzi, tak vás to
smete. To jsou věci, které tady musíte pochopit.
Já jsem řešila, je to rok zpátky,
toto: v Jičíně byli dva báječní manželé, ta paní před
jednou tou přednáškou v Jičíně hrozně plakala a volala mi domů
telefonem, a říkala mi: Co mám dělat, tady mají takovou krásnou
alej já nevím kolika lip, a oni je chtějí pokácet. A teď
nevíme, co s tím. A teď brečela tak srdceryvně. Já říkám, za
prvé se uklidněte. Vyřešíte to, když budete takhle brečet?
Víte, když přijdete na úřad a tam jim začnete vyhrožovat, tak
vás akorát pošlou do háje. Tam bude vždycky jenom někdo, kdo za
to jakoby částečně zodpovídá, a bude někdo rozezlený, co si
to někdo dovoluje, že mu tam nadává. Každý máme jenom určitý
úkol. Vy chcete zachránit tu alej. Jestli ta alej tam má být, tak
tam bude, a když nebude, tak nebude. To znamená, že vy se máte
jenom pokusit vzít jako nástroj svoje tělo, dovést ho na ten
úřad, a tam se slušně s někým domluvit. Když budete milí,
slušní, předložíte jim to rozumně, tak tam může zase být
někdo z těch lidí, kteří za to odpovídá, který zase
kontaktuje jiného, a uvidíte, že se všechno změní. Ale bojem
nemůžete.
Hele, my jsme pak přijeli do Jičína,
a ta paní tam přijela, přišla za mnou a řekla mi: Představte
si, oni porazili jenom dvě z těch asi 60 lip. My jsme z toho byli
tak vyvalení, zatím na nás každý nadával a křičel a najednou
to šlo.
Pozor, vy byste neměli ani brečet,
když to nevyjde. Já jsem se o to pokusil, udělal jsem všechno, co
jsem mohl. To stačí. Jestli ta alej tam nemá být, tak tam nebude.
S tím nic zkrátka neuděláte. Nezapomeňte, že planeta má
skutečně vše nastaveno.
A teď pozor: jestliže vy se
rozhodnete, že tam chcete přispět peníze, je to vaše věc. Když
už se rozhodnu, přispěju, když ne, tak nepřispěju.
Ale rozhodně, věřte mi, ta planeta
se čistí sama. Protože vy máte ve svých tělech DNA, a pokud se
chováte tak, že na planetu přidáváte jenom pozitivitu, to
znamená klid, bez odmítavých emocí, tehdy se vám nic nestane.
Pokud jde o prosby a meditace – už jsem vám to říkala předtím: teď se třeba děly meditace za zastavení války v Sýrii. To je 3D akce, to je bílá magie. To je přání, aby se někde na planetě nedělo to, co se děje. Ale ona se čistí. Tam se to děje, protože je tam zapotřebí, aby se vybil obrovský egoismus těch bytostí, které se tam odehrávají. A planeta má skutečně osud nastavený. To je iluze lidí, kteří přehánějí dobro, to jsou stavy bílých mágů.
Pokud jde o prosby a meditace – už jsem vám to říkala předtím: teď se třeba děly meditace za zastavení války v Sýrii. To je 3D akce, to je bílá magie. To je přání, aby se někde na planetě nedělo to, co se děje. Ale ona se čistí. Tam se to děje, protože je tam zapotřebí, aby se vybil obrovský egoismus těch bytostí, které se tam odehrávají. A planeta má skutečně osud nastavený. To je iluze lidí, kteří přehánějí dobro, to jsou stavy bílých mágů.
A pozor: ti bílí mágové jsou teď
velmi nemocní, protože planeta v 5D se k nim už chová jinak.
Všichni léčitelé, kteří teď zasahují, oni zasahují do karmy.
To je jejich vůle, že to je dobře. Protože oni žijí ještě ve
světě, že je dobro a zlo, a to není pravda planety.
Takže, jedinec je zodpovědný za to,
co tady vydává ven. Pokud považuji nemoc toho člověka za
špatnou – pozor, vy jste se sem přišli učit! Proto já jsem
učitel, nejsem léčitel. Stav léčitelství je pod třetím okem,
kdy napřed dlouhé životy odkládáte ego a zvyšujete svou náplň
božství, až jednoho dne se dostanete k obrovskému navýšení
svého božství. A protože už vnímáte, že uvnitř se něco děje
a že reagujete ke svému okolí různými myšlenkami a ono se to
plní, tehdy přicházíte k první nezvládnuté zesílené vůli
člověka.
Tehdy začnete zneužívat své božství k tomu, abyste vládli, což je negativní věc. Přeženete negativitu. A to je systém černé magie. Začnete být vypočítaví, posílat na někoho, kdo se vám nelíbí, nějaké útoky, abyste ho zlikvidovali. Prožijete si několik životů této zvýšené negativní aktivity. A pak vám dojde, protože dostanete samozřejmě hodně na frak, že chcete už dělat dobro. A zase přeženete dobro. Protože si ještě myslíte, že existuje dobro a zlo. Jenže tak to není.
Tehdy začnete zneužívat své božství k tomu, abyste vládli, což je negativní věc. Přeženete negativitu. A to je systém černé magie. Začnete být vypočítaví, posílat na někoho, kdo se vám nelíbí, nějaké útoky, abyste ho zlikvidovali. Prožijete si několik životů této zvýšené negativní aktivity. A pak vám dojde, protože dostanete samozřejmě hodně na frak, že chcete už dělat dobro. A zase přeženete dobro. Protože si ještě myslíte, že existuje dobro a zlo. Jenže tak to není.
Já jsem paní učitelka, která přišla
pro bílé mágy, kteří vycházejí z iluze duality. Vzpomeňte si
na Krista. Vy se musíte naučit pokoru. Vy se napřed musíte naučit
nepoužívat magii a stát se sami Bohem, abyste ty zázraky mohli
dělat. Ale ne takové, že uděláte huhuhuhu na někoho a on se
změní. Ne. Ty zázraky se budou dít přirozenou cestou, budete mít
všechno v pravou chvíli.
Proto také ti bílí mágové si
zažívají různé způsoby odklonu, třeba je to duchovní pýcha.
Každá ta magická hladina má víc fází, taky je tam proto víc
životů.
Někteří bílí mágové jsou pyšní, že jsou víc, že
jsou lepší než ti druzí lidé. Ti jsou dneska nemocní na
jedničce a na dvojce. Protože, co to je duchovní pýcha: já si
myslím, že jsem lepší než druzí. Pozor, systém celku znamená,
že když si myslím, že je někdo lepší, to znamená, že zbytek
těch lidí jsou horší. A protože Bůh nezaznamenává pocit
„horší“, on zaznamenává pocit „dobrý/špatný“, tak
vlastně bílý mág, který má duchovní pýchu, si myslí, že
ostatní lidé jsou špatní. A už to jede na jedničce. Už se
sevře jednička, a dneska hodně léčitelů má problémy s nohama.
Nebo s dvojkou. Pozor, dřív to fungovalo.
Do března tohoto roku to ještě
fungovalo, ale teď už ne. Cokoli tady položíte egoistického před
sebe, okamžitě je náraz. Mohli jste si procítit, že když
uděláte něco egoistického, když se přikloníte k egoistické
myšlence, která tam přijde z hladiny, která vám nepatří, tak
okamžitě vás něco bolí. Jakmile si to uvědomíte a odmítnete
to, hned se to vyčistí, je to pryč. Teď to reaguje obrovsky.
A to je – teď se vrátím k tomu
Greenpeace – čištění planety. Nebojte se, ona se otřepe. Ona
se sama třepe, vy si nemusíte ani jako Greenpeace dělat starosti,
co tady bude a nebude. To se očistí skutečně úplně samo.
Nicméně, já se k tomu stejně pak ještě vrátím, i k těm
organizacím, které tady jsou.
P. S. Orgonet:
Většina z vás bude asi opět psát odsuzující komentáře, už je vidím ... Vím, že tito čtenáři mají v tomto okamžiku svého vývoje svou pravdu, ale aby si sami sobě nezpůsobovali kvůli mně zbytečné emocionální bloky, nadále budou tyto texty přístupné jen na zvláštním blogu.
Pokud si je přejete dále číst, můžete mi napsat na mail a já vám pošlu přístup na blog Iva, kam budu občas nějaké texty z přednášek vyvěšovat. Taky proto, že v písemné formě získáme postupně přehled, kde se mluví o jakém tématu, které kdo zrovna řeší. (Zatím tam toho ještě moc není, ale hodlám přidávat...)
Bonus Orgonet:
(Podej mi ovladač!)
Chrudim už mi včera přišel a moc se těším,že si ho poslechnu.Děkuji za osvětu.
OdpovědětVymazatS láskou Jarmila
Největší problém je ten, že se zaměňuje obyčejná lenost za fatalismus. A v tom je ten největší problém, ne v tom, co ta paní Ivanka říká... Když se mi něco nechce - tak ono to stejně proběhne, i když nic neudělám... a proběhne to správně... je to alibismus. Planeta se sice čistí, ale bez těch správných lidí, co na sobě makají a i na dalších duchovních věcech - a tím nemyslím tu "bílou" magii - o které je v článku řeč, tak by nic neproběhlo. Ti lidé, co planetě pomáhají sem přišli právě v tuto dobu, aby ty děje nakopli - a přispívali k tomu, aby se to podařilo.
OdpovědětVymazatKdyby ta paní na ten úřad nešla - možná by ta alej už dnes nestála - ano nadávat nemá smysl, chce to se snažit domluvit po dobrém a slušně, pak můžeme očekávat vstřícnost i z druhé strany. Ale složit ruce do klína - je výmluva. Pokud nemám sílu něco udělat... můžu se podělit o názor - možná to ve fyzické rovině někdo jiný udělá, ale vymluvit se, že to proběhne stejně - je holá fantazie. Nic neprobíhá samo - vždy u toho někdo, alespoň myšlenkou musí být - přát si, aby zvítězilo to řešení, které je pro všechny nejlepší - když totiž bude skoro celá alej shnilá - a popadá na někoho - asi tam přece jen nemá už stát.
A ještě k té bílé magii - proč se jí říká bílá - protože tito mágové nechtějí prvoplánově škodit a zatím nebylo moc poznat, že v podstatě škodí. Prosazují svoji vůli, kterou chápou jako to nejlepší. Na jaké úrovni je jejich chápání je už nezajímá, jen jsou rádi, že někomu druhému zmanipulují život - "pomohou od problémů" (proč ty problémy přišly? a za jakých podmínek mohou odejít - tak aby to znamenalo světelný vývoj?) - ukáží svoji moc, ale zároveň těm, co "pomáhají" - vezmou šanci pochopení sebe sama, svojí cesty a nesení důsledků za své činy. Je to hra na mágovo sebevědomí...
"Meditace" - za Sýrii, za planetu a kdo ví co ještě - Filipíny - jsou zneužitelné temnými mágy - energie vyslaná mimo tělo je mimo kontrolu toho, kdo ji vyslal - dar, který jsme poslali jako podporu trpícím může a nejspíš skončí u hrdlořezů. Je nesmyslné někam posílat energii - přijdeme o ni a posílí toho agresivnějšího - ten si tu energii přitáhne a využije podle svých potřeb. My sami si energii musíme udržovat, abychom později nepadali vyčerpáním a beznadějí. Beznaděj je nedostatek energie na světlé prožitky. Nedostatek energie znamená zranitelnost magickým útokům - když bude "bílý" mág pomáhat našemu nepříteli - může ublížit nám, když budeme mít dostatek energie - oklepeme se z toho bez úhony. Mág obvykle nedokáže dostatečně rozlišit - co je bílé a co černé - neustálými svévolemi a mícháním různých energií zabředává do vlastního temna.
A přesně proto bylo potřeba jít volit a ne se kasat, že to dopadne... ať už volby někdo zmanipuloval nebo ne - ti co šli volit - předali svoji energii a tohle je " zapsáno" - ví se o tom - kolik lidí - volilo co a koho, i když na papíře to je možná jinak. Ale i tato manipulace, pokud byla, se jednou obrátí proti původcům. Za to, pokud jsme se vymlouvali, že nemá smysl tam jít - a většina těch, co podporují světelný vývoj by tam nešla - případná manipulace by nebyla potřeba a důsledky na viníky taky ne. Nic se neděje samo o sobě, vše je výsledek působení mnohých - a vyzařování jejich bytostí. Ani planeta se sama neočistí - pokud by teď odletěli ti, kteří mají pro světelný vývoj největší význam - planeta nebude mít důvod a oporu se čistit. Celý tento děj je naprosto úzce provázaná spolupráce planety a jejích obyvatel. A každá lenost planetu malinko sráží a zpomaluje přechod ke Světlu. Každý ať si svůj fatalismus zhodnotí sám, ale lenost nese také výchovné lekce.
Souhlasím...myslím, že pokud máme funkční tělo a mozek, tedy výbavu pro život v tomto světě, máme i odpovědnost...vědomě konat v souladu se svojí duší ...neboli jaký si to udělám takový to mám...a co nechci, aby někdo mně dělal, nedělám ani ostatním...
VymazatMůj tatínek vždycky říkal : Nestarej se o ty druhé, hleď si svého, udělej maximum co můžeš, ať máš dobrý pocit a výsledek nech na Nejvyšším...tímto se řídím ve svém životě...každý potkáváme na své cestě překážky...ale co je to překážka ? Je to výzva jít do akce...a když nekonáme, konají za nás...ano, tak to je...konejme, důležité je emoce nechat stranou, ale dát druhé straně na srozuměnou, že takhle ne...poslytnout zpětnou vazbu,protože když to neuděláme, tak ten druhý neví, že je něco špatně...neboť mlčení je souhlas...
Zrovna tak je to s výchovou dětí...děti potřebují mít mantinely a postupně je rozšiřovat...taková ta americká nevýchova je k ničemu, děti chtějí mít hranice a na každý s láskou udělený políček s láskou vzpomínají, samozřejmě tím nemyslím děti bít, ale výchovná facka okamžitě je nejúčinnější výchovný prostředek, ano, nejlepší učitel byl Igor Hnízdo a přesto byl dětmi milován...
Myslím, že zdravý selský rozum je nejlepší...teď je všechno vědecky pojaté a myslím, že je to samá LMD...
To není marné, můžeš z fleku přednášet!!! :-)))
VymazatTo jsi napsal(a) moc hezky. V zásadě mě drásá furt jedna věc - kdyby vše bylo osudem dáno, znamenalo by to vlastně nedělat nic. A to je dáno? :-)
VymazatChápu, že když člověk vidí až po nějaké snaze, že něco nejde, má to tak být. Ale jakmile nebudu nic dělat automaticky s tím, že "vše je jak má být", vede to až k chorobné pasivitě, o jaké mluví příspěvek výše.
Děkuji.
VymazatA ještě k reakci nahoře - ano děti potřebují hranice - jinak necítí bezpečí - to je nejdůležitější - pocit bezpečí v dětství - pak ho mohou vnímat i jako dospělí. Vždyť veškeré boje jsou jen vyjádřením strachu o svoje bezpečí - pocitem ohrožení. Hranice poskytují ochranu jak mně, tak mému okolí, před mými útoky - pokud se to naučí dítě - dokáže respektovat svobodu každého i sebe sama.
Laskavá přísnost je cennější než pohodlná vlídnost bez zájmu, co skutečně to dítě potřebuje. Ta facka může být prostředkem a pořád lepší než bezbřehost, ale přece jen jsou i jiné prostředky a myslím, že by bylo vhodné s nimi pracovat co nejvíce.
Díky za zdravě-selský náhled a nadhled. Pasivita není to, proč jsme sem přišli. Ale přehnaná aktivita taky ne.
VymazatSouhlas. Vystižné.
VymazatS týmto prístupom veľmi rezonujem. Zdravý "sedliacky" rozum , láskavé srdce a srdnatosť (v zmysle mať odvahu čeliť krivdám)- sú veľmi potrebné v tejto dobe!
VymazatRenata
Také děkuji za příjemnou reakci na článek, její pisatel má mou upřímnou poklonu..opět ukázka, že někdy jsou komenty zajímavější než článek. :-)
VymazatPřidávám se s poděkováním pisateli. Taky ve mně stále hlodá ono - Být, či nebýt, dát facku, či nedat, podat pomocnou ruku, či nepodat...??? Moudrá paní psycholožka mi vždy radila rozeznávat - "život podporující"-konstruktivní a "život ubíjející" - destruktivní. Tak se snažím jednat i myslet a zdá se, že je má duše klidnější :-)
VymazatNenapadá mě nic lepšího, než tady znovu připomenout jednu starou, ale pořád pravdivou modlitbu: "Bože dej mi sílu, abych změnil věci, které změnit mohu, dej mi trpělivost, abych snášel věci, které změnit nemohu, a dej mi moudrost, abych oboje od sebe odlišil." Krásný den JaJi
Ano, velmi dobře popsáno k pochopení. Jednoduše je to možné nazvat jako Nezvratný osud. Jen mi do toho nějak nezapadá kolektivní vědomí, které by mělo být na základě lásky, schopné měnit situace. Jedině, že by kolektivní vědomí bylo podřízené celému tomuto dění jak popisuje Iva - nezvratnému osudu. A je to celkem opět jednoduché. Kolektivní vědomí nikdy nevybočí z dění které se tak jako tak stane a bude vždy v souladu s veškerým děním, protože tomuto dění - osudu podléhá. Honza.
OdpovědětVymazatHonzo, pochopil jste to naprosto přesně ! A navíc, svobodnou vůli jsme dostali jako lidé JEN MY a NIKDO JINÝ ! V tom se odlišujeme od ostatních entit ! Jak zapadá svobodná vůle člověka do tzv.osudu alias nezvratného osudu, je velké tajemství, do něhož proniká jen velmi malý počet zasvěcených lidí. Jejich zkušenosti z těchto sfér bytí jsou na ostatní přenositelné jen potud, pokud o ně budou mít ostatní skutečný zájem a paktikovat je ve svém životě.
VymazatNa těchto stránkách je brána ta paní jako "to nejvyšší" pochopení. Ona ale přesto,že prohlašuje,že je učitelka, nevyučuje další stupně pochopení. Prohlédla jsem od ní snad vše dostupné na netu a byla i na přednáškách. Nemá tam člověka-tvůrce. Končí sice slušně vysoko, nicméně vážně to není všechno kvůli čemu se sem inkarnujeme a co jsme přišli pochopit. J.V
VymazatNevytvářejme si tady v Evropě pseudoSai a Satjá Báby, nemáme toho kulturně a duchovně zapotřebí ! Vycházejme z 1000-ci letých duchovních kořenů našich předků, ne z permakultur, které se v našem prostoru chovají parazitně !
VymazatJá chápu Ivanky pojetí tak, že když jsme už vysoko ve vývoji, našeho Ega je už minimum, svoje touhy a cíle jsme uskutečnili, tak se necháme vést svým vyšším Já...neboli Boží vůlí...ona nás vede do bodu B, kam máme dojít ve shodě se záměrem naší Duše...tím, že bereme vše tak, jak to přichází, jsme spokojení, teď v přítomnosti,tak jsme dokonale sladěni se Zdrojem, čakry fungují tak jak mají, tak jsme skutečně tvůrci své reality.
Vymazatpotkáváme podobně naladěné lidi, protože nejsme v odporu...ale v napojení...a do cesty nám samy přicházejí situace, které jsou v souladu s námi...
souhlas s J.V.
VymazatMuseli jsme porazit strom, padal na chalupu. V létě jsem stromu řekla , co ho čeká, byli jsme z toho všichni smutní, jaké bylo moje překvapení, když přišel ten den a strom byl jen neživá věc a na 70cm pařezu byla jen 1 kapka smůly.. Jsem přesvědčená, že kdyby duch stromu nebyl zpraven, utrpěl by velké trauma. Traumata bytostí se hromadí a to k ničemu dobrému nevede. Když uvidím na ulici zanedbané kotě, tak buď mám energii na to mu pomoct v jeho dalším životě a udělám to, nebo nic. Udělám jen to, na co stačím, ale nedělat vůbec nic nikdy je nesoucítění a materialismus nejtěžšího kalibru, nelidské. Jitka
OdpovědětVymazatKrása. Díky za článek. M.
OdpovědětVymazatMusim se smat ...... manzel dostava od brezna tak na frak :-D :-D :-D
OdpovědětVymazatTakto abyste mu těch fraků nakoupila celý šatník :-)
VymazatO prázdninách jsem si zlomil nohu, tady se píše o problémech s nohama. Často přemýšlím kterým jednáním jsem si to vykoledoval.
OdpovědětVymazatNohy jdou přes první čakru o mohl tam být odsudek do hmoty,nebo k člověku,kdy něco,nebo někoho jsi považoval,nebo považuješ za špatného a může to být i do hmoty,nebo také nějaké situace.Je tam i pesimismus a nepřijetí toho,co je a co bys chtěl jinak,než je.
VymazatS láskou Jarmila
"..nebo k člověku,kdy něco,nebo někoho jsi považoval,nebo považuješ za špatného a může to být i do hmoty,nebo také nějaké situace..." Mám opačnou zkušenost, vychytanou..a sice, že nohy trpí,pokud dáváme srdce, pomoc a snahu tam, kde je to marnost.
VymazatJá když v současné době cítím marnost,zavřu oči,tak to cítím u srdeční čakry a tam je to spojené s lítostí.(tím myslím k druhému člověku,nebo situační)Teď už vím,že nemám zasahovat,jen sledovat bez souzení z povzdálí,protože teď už vím,že každý má osud nastavený a všichni se vzájemně učíme a odkládáme to,co už nám neslouží.Dřív jsem tlačila na lidi a demolovala se sama a vlastně i je.Díky učení Ivy už vím,že s láskou a klidem poradit a potom už je nechat jít pro jejich prožitek a zkušenost.Někdy i nepomoc je právě ta pomoc.Je úžasné se tohle učit a dostávat se do situací,které mi ukazují,kde mám ještě nějaký odpor,neklid,nepřijetí,lítost,nepokoru....Je to daleko zajímavější pozorovat sama sebe a svoje reakce,než bádat vně světa.Vnější svět je jen odrazem toho,co jsem ještě nepřijala.Přeji všem mnoho spokojenosti při bádání svého nitra,je to to nejzajímavější,co mne mohlo potkat a ano,jak píšete,sledujete svoji intuici,což je správné.
VymazatS láskou Jarmila
již za komoušu se dalo zjistit,že Greenpeace je finacován ropným kartelem,jak Člověk v plísni a jiní ruzní Halíkové,Janečkové....a banda usměvavých od ucha k uchu esoteriku s jejich mastnými ceníky...
OdpovědětVymazatbodláku pícháš, protože nerozumíš
VymazatBodlák tě píchá správně, protože jsi zabedněný/ná a všemudůvěřivá ovčanoovce. Takoví půjdou na porážku v první linii, a ještě budou přitom nadšeně zpívat "častušky" !
VymazatTrochu bych Orgo přidal: tak dlouho budete potřebovat učitele v cizím těle, než přijdete na to, že vše co potřebujete, dávno máte:-) I toho svého:-)
VymazatBodlák mi připadá, že už to ví:-)
A nebo nerozumíš ty?
VymazatJe zajímavé, že Greenpeace nikdy neupozorňuje na ty největší problémy - jaderné elektrárny v USA, Japonsku, ropné plošiny USA... zajímavé - ten jejich výběr...
anonymní 22:28
VymazatMyslím si, že Bodlák pochopil dobře. Takový Greenpeace "bojuje" za zelenou planetu nejméně 30let. A kde je nějaký výsledek dnes? Pralesy jsou prakticky vymícené,živé v moři hyne dál a dál. Greenpeace svými "výstřelky" možná oddálil čas ničení. Toť vše.
dan.
Greenpeace je jen další dobře zinscenované a placené divadlo "těch za oponou". Greenpeace je tak v medvědí službě globalismu přeborníkem. Donedávna jsem si myslel, že v tom jede na špici OSN a WHO, ale Greenpeace je překonalo, stejně jako ADRU !
VymazatAhoj Orgo - chtěla jsem ti napsat na mail o přístup na blog Iva - můžu zde poprosit o adresu, kam napsat? Díky. Jana.
OdpovědětVymazatorgonetzavináčgmail.com
Vymazat(Viz stránka Kontakt)
orgonetzavináčgmail.com
VymazatDíky, nejsem moc počítačový typ a tohle jsem si našla i v kontaktech - ale po překopírování mi to psalo chybnou adresu. Až teď mi došlo, jak správně ťuknout zavináč!! Lenka na tom byla asi podobně.
VymazatDíky moc, mail jsem už poslala, snad dojde. Jana.
Také děkuji za článek. Mnohé určitě osloví, některé ne, ale s tím se počítá. Věřím, že na tomto webu se bude vyskytovat víc a víc podobně naladěných bytostí, protože jsme tady a právě teď a je nám spolu dobře. Éveillé :-)
OdpovědětVymazatČas ničení a čas renovace. Stvořitel všemu stanovil jistý čas.Nejen proto je Bůh nazýván spravedlivý a milující. Člověk by se neměl snažit zachraňovat přírodu či cokoliv jiného a plýtvat tak časem, který mu Stvořitel -Bůh dal k tomu, aby zachránil sám sebe,tj. svou duši. Kdo už ji dávno ztratil, bude škodit a ničit do úplného vyčerpání. Člověk-ničitel už nemá nic, co by mohl ztratit. Má však z Božské spravedlnosti nyní právo on na Zemi hospodařit.
OdpovědětVymazatPřijde čas, a ten není daleko, kdy Zemi dostane do svého užívání člověk- hospodář. Ten pak bude tvořit jen tak, z radosti, z lásky k naší matce Zemi a Země bude zase vzkvétat a překypovat životem.
"Vše tvořím nové" bylo psáno. A tak to bylo od prvopočátků i plánováno.
Takže, s paní Ivankou souhlasím, především ten druhý odstavec je trefný. Já jsem se pokusila podat vlastní výklad k tématu.
Zdravím všechny
dan.
když řekl Ježíš , Bohové jste, království boží je ve vás! hádej co tím myslel !!?
VymazatAhoj Dan napísal si to veľmi pekne - Zemi dostane do svého užívání človek-hospodár. Ruku na srdce, koľkí z nás vedia, ako človek hospodár rozmýšľa - tvorí. Po desiatich rokoch som začala čítať knihy Megre - Anastasia a objavujem v nich prekrásne myšlienky v tomto období, keď som tie knihy čítala moje vedomie zďaleka, takto nevnímalo. Knihy Anastasia, by som odporúčala každému záhradkárovi. Ďalej odporúčam knihu Barbara Marciniak - Zeme živá knihovna vesmíru. To je môj typ nakoľko viem porovnať moje vnímanie v roku 2000 a teraz poviem vám priatelia, že mám, čo robiť aby som, to všetko pochopila a verte nie som žiadny prváčik, prešla som tvrdou pozemskou školou.
VymazatLU
anonymní 22:28
VymazatTo, co je v nás, je duše ve spojení s duchem všehomíra (nebo také svatým). Jelikož duše je dílo Boží, tedy naprosto dokonalá, je to slovy Ježíše nazváno jako "království boží v nás". Ale zatím je to před námi skryto . Ještě nenadešel čas, aby ..."co je skryté, bylo všem na očích ".
dan.
anonymní 9:10
VymazatZdravím Vás LU
Zájem o takové knížky Vás jistě posune mnohem dál. V tom je ten Božský dar. Co je Vám dnes nesrozumitélné, Vám jednoho dne bude dáno pochopit. Pokud dnes jen smutně pohlížíte na ničení planety, pak věřte, že tu touhu ve vás Vám nikdo nevezme a dost možná, že budete mezi prvními, co bude moci ve správný čas přiložit ruku k dílu. Pro krásu nové Země. Fandím Vám.
dan.
Nerouhejte se mocnostem nadpozemským - kdo seje vítr, sklidí bouři !
Vymazatano nerouhej se
VymazatProč tu vzýváte všehomíra, copak nevíte, že je to jedno ze jmen satanových ?!
Vymazathttp://inner-light.ning.com/profiles/blogs/co-p-in-ej-komety
OdpovědětVymazatAhoj Orgo, nenašla jsem e-mail na Tebe, prosím o jeho sdělení touto cestou. Rada bych získala přístup k blogu Ivanka. Díky. Lenka.
OdpovědětVymazatorgonetzavináčgmail.com
Vymazat(viz stránka Kontakt)
http://duchovnipoznatky.webnode.cz/zakladni-informace-po-21-12-2012/
OdpovědětVymazat