28. května 2011

Opět řádění radarů nad USA

Díky za video navazující na předchozí příspěvek. Tentokrát nejsou paralelní blesky, ale výrazné záblesky ...
Zdroj: http://wdssii.nssl.noaa.gov/web/wdss2/products/radar/rconusloop.shtml



Ještě přidávám právě mnou stažený snímek, na kterém je pěkný kruhový záblesk i paralelní šipky, tentokrát směrem na severovýchod ... aktivita radarů fakt hustá, podívejte se tam sami ...

Radar Skalky taky aktivuje srážky

Aby to radaru Skalky nebylo líto, tak ho taky zveřejňuju, jak krouží a aktivuje srážky v sobotu ráno.

27. května 2011

Radar Brdy opět pohání dnešní srážky

Radar Brdy dnes ráno (7.00) opět výrazně krouží, aby aktivoval a rozprostřel srážky. Jsme rádi, že prší, déšť je velice potřeba.

Až na jednu věc. Voda, která na nás padá, nepřišla z oceánu či z moře. Evropa je totiž právě v režimu vysoušení. Oblačnost nad Atlantikem je manipulována tak, aby srážky spadly již tam. Předlouhé mnohatisícikilometrové pruhy umělé oblačnosti zadržují vzduchové masy od normálního proudění nad pevninu.

Proč nás udržují v suchu? Jednak to má neblahý vliv na úrodu, vodní hospodářství a tak. A dále, dává to klimatroristům obrovské možnosti, jak rychle a snadno škodit ... Při suchém povrchu země se voda nestačí vsáknout, stéká a hromadí se - čili vhodné podmínky pro místní a větší záplavy.



Všimněte si na satelitních snímcích ze včerejška (najděte si - Eumetsat, jsmsg) , že ani včerejší a dnešní "fronta" odnikud nepřišla. Vznikla přímo určeném na místě, s využitím sání místní vlhkosti. Dnešní ranní snímky (kliknutím zvětšíte): Žlutá vrstva na horním snímku je oblačnost získaná nočním vypařováním. Černobílý snímek ukazuje, jak je tato oblačnost odshora "ošetřována" letecký rozptylovanými chemkáliemi.

Takže voda, která na nás padá, byla předtím "ukradena" nám či našim sousedům intenzívním vypařováním pomocí mikrovlnného ohřevu povrchu země z radiačních zařízení, pomocí chemikálií shromážděna v atmosféře a na určených místech je nyní pomocí různých radiací, včetně radarů aktivován déšť. Čili voda je pouze vysávána z povrchu země a uměle přenášena na jíná místa. Vodu vidíte vypařovat se i v průběhu deště .... stále se vrací do koloběhu. Jakmile je po dešti, ohřívaný povrch země okamžitě uschne, i když nesvítí slunce, i v noci, i když je chladný vzduch (pokud nejsou záplavy. Ale pokud máte kolem sebe dost orgonitu a ještě navíc trošku zaoctujete, neměly by být ....)

Včera navečer, když nastříkli bouřkové koláče, tu bylo opět trochu zaoctováno (pekáčem na balkóně). Spustil se kratičký prudší déšť, a pak příjemný zalejvák. Pak se tu dokonce vytvořila úplná mezera v oblačnosti, během níž bylo možno pozorovat intenzívní blýskání v okolí, ale pouze asi 1 blesk z 20 měl nějaký zvukový doprovod. Během toho se silně snažili mezeru zašlehat, takže nade mnou vznikl oranžově svítící oblak (známka silného použití radiace), a pak začalo pršet. Zase příjemný zalejvák ... Zajímavá byla i teplota, která i po dešti ve 23.00 byla 20°C. A samozřejmě, během "přechodu fronty" nedošlo k žádné změně vysokého tlaku, který tu setrvává asi měsíc.

Tak já myslím, že trocha octa neuškodí ...

Dva velmi zajímavé dokumenty o činnosti HAARPu a Tromso

Velký dík čtenáři, který pro nás objevil dva parádní dokumenty tom, k čemu se používá HAARP a stejné zařízení v norském Tromso. No pomysleli byste si to? (:-)))))))
Zatím jen odkazy na pdf v angličtině. Až budu mít chvilku, sepíšu něco z obsahu česky. Kdyby se někomu třeba chtělo udělat výcuc ...

1.

2010
Ionizing wave via high-power HF acceleration (Ionizující vlna prostřednictvím vysokofrekvenční akcelerace)
Abstract. Recent ionospheric modification experiments with the 3.6 MW transmitter at the High Frequency Active Auroral Research Program (HAARP) facility in Alaska led to discovery of artificial ionization descending from the nominal interaction altitude in the background F -region ionosphere by ∼60 km. This paper presents a physical model of an ionizing wavefront created by suprathermal electrons accelerated by the HF-excited plasma turbulence.
Celý dokument:

http://arxiv.org/PS_cache/arxiv/pdf/1011/1011.1458v1.pdf

2.

2002:
Ionospheric HF pump wave triggering of local auroral activation (Aktivace místní aurorální aktivace pomocí vyvolání ionosférické vysokofrekvenční vlny)
Abstract. Experimental results from Tromsø HF pumping experiments in the nightside auroral E region are reported. We found intriguing evidence that a modification of the ionosphere-magnetosphere coupling, due to the effects of powerful HF waves beamed into an auroral sporadic E layer, can lead to a local intensification of the auroral activity. Summarizing multi-instrument ground-based observations and observations from the IMP 8 and IMP 9 satellites, one can distinguish the following peculiarities related to this auroral activation: modification of the auroral arc and its break-up above Tromsø; local changes of the horizontal currents in the vicinity of Tromsø; increase of the electron temperature and ion velocities at altitudes above the HF pump reflection level; istinctive features in dynamic HF radio scatter Doppler spectra; pump-induced electron precipitation; substorm activation exactly above Tromsø. The mechanisms of the modification of the ionosphere-magnetosphere coupling through the excitation of the turbulent Alfvén boundary layer between the base of the ionosphere (∼ 100 km) and the level of sharp increase of the Alfvén velocity (at heights up to one Earth radius), and the formation of a local magnetospheric current system are discussed. The results suggest that a possible triggering of local auroral activation requires specific geophysical conditions.
Celý dokument:

http://arxiv.org/PS_cache/physics/pdf/9906/9906057v3.pdf

Nová klimatická zbraň nad Amerikou?

Děkuji čtenáři za následující video. Na amerických satelitních a radarových snímcích toho moc vidět nebývá, protože většinou je zabírán celý kontinent a je to z velké dálky. Takže různé zvláštnosti svědčící o umělém řízení počasí se snadno schovají. Radarové kruhy, kterých si stejně nikdo v Americe nevšímá, jsou vydávány (jak jinak) za interference, nikoliv za aktivní činnost radaru k ovlivnění počasí.

Následující video (překlad netřeba): jeho autor se ptá na původ zvláštních linií či šipek, které jdou zhruba od JV k SV. To je v pozorování umělého počasí nějaká novinka, to tu ještě nebylo.
Dále vidíme staré běžné věci:

  • typícké pravoúhlé zalamování několik tisíc km dlouhého umělého pásu oblačnosti, a dále 
  • umělé nastřelení a šlehání bílých skvrn - "bouřkových koláčů". Všimněte si jejich pravidelnosti ...
Update večer: Odkaz: http://wdssii.nssl.noaa.gov/web/wdss2/products/radar/rconusloop.shtml
Sorry, na původním odkazu na větším obrázku je lépe vidět, že ty bílé koláče nejsou bouřky (i když někde jsou na nich vidět srážky nebo alespoň falešný odraz srážek), ale kruhy kolem radarů. Rovnoběžné šipky směřující kamsi na Aljašku k HAARPu jsou ale zajímavé. Radar na Floridě je zase vystřeluje kolem sebe dokola. Určitě jde o nějakou nekalou aktivitu kolem počasí.

Amerika pod útokem? Napište mi, co to je.

Mrak ze sopky na Google Earth

Od čtenáře ze včerejška (26. 5. 2011)


Napadlo mě podívat se na Google Earth, jak to vypadá s mrakem z islandské sopky. Zjevně ne moc valně, tak se někdo snaží otočit proudění všeho toho prachu nad Evropu. Nebo má snad někdo jiné vysvětlení pro tuto pravoúhlou oblačnost? V poslední době je podobná anomálie vidět na různých místech dost často. A vždy má za úkol škodit. Nikdy není oblačnost, která má za následek třeba povodně nebo krupobití, odkloněna nad oceán a vždy se nepřirozeně a naprosto proti přírodě zalomí, aniž by v dosahu byly nějaké hory, které by to z přimhouření obou očí mohly způsobit, směrem nad kontinent. Pro srovnání se podívejte na další 3 obrázky téměř pravoúhlé, 2x lomené chemicky podpořené oblačnosti nad Evropou z března 2011.

Myslím, že netřeba hledat nějaké složité vysvětlení.

Od chemtrails je teď nad Evropou celkem klid, Meteográzlové se věnují sopce. Klimatická válka proti člověku stále pokračuje.

Guess





26. května 2011

Eckhart Tolle: Jak pomoci dětem překonat nevědomost


Dotaz: Dobrý den. Chtěla bych vědět, jestli můžeme nějak pomoci dětem, nebo komukoli, koho milujeme, překonat ono období nevědomosti, kterým jsme myslím prošli všichni zde, nebo je nutné, aby jím prošli sami? Někdy cítim bezmocnost, když se moje děti trápí, a velmi snadno se nechám vtáhnout do toho trápení. Chtěla bych být schopna jim pomoci, aby rychleji překonaly nevědomost, pokud to vůbec jde.

Eckhart: Kolik máte dětí? A jak jsou staré?

Mojí dceři je sedm a synovi čtyři.

Především musím říci, že mají velké štěstí, že mají vědomou matku, vás. A jejich otec je  vědomý?

Ne tak vědomý. Ale dost vědomý na to, že mi pomáhá, právě  je s dětmi, abych mohla být tady, a to už je něco.

V dnešní době je více dětí, nevím jaké procento, které možná nebudou muset projít obdobím hluboké nevědomosti, kterým jsme museli projít my. Alespoň já určitě. A také se dnes rodí více dětí rodičům, kteří jsou v procesu probuzení, takže jsou to relativně vědomí rodiče. V mé generaci si nevzpomínám na žádné vědomé rodiče. Možná nějací byli, ale nesmírně vzácně. Pořád jsou ještě vzácní, ale už ne tak jako dřív. Moji rodiče byli hodní, miloval jsem je, ale byli hluboce nevědomí. A to byl normální stav.

Otázka tedy je, jak dětem pomoci, aby zůstaly relativně vědomé, aby se nenechaly vtáhnout do masové nevědomosti, která stále ovládá masovou kulturu. Také technologie podporují u dětí nevědomost a závislostní chování na věcech.

Nejúčinnějším učením není říkat dětem, co mají dělat, ale stav vědomí doma. To je úplný základ toho, jak učit děti, a nemá ani nic společného s učením. Je to základ pro předávání vědomí. Znamená to vlastně ani nechtít jim předávat vědomí, ale udržovat prostor přítomnosti, když s nimi doma jednáte. A také co nejvíce udržovat přítomnost, když jednáte se svým manželem. Je tady ten vztah, že je nakazíme buď přítomností, nebo emocionálním tělem (Pozn. překl. To je soubor emocí a psychických poranění, které si člověk nese v sobě, a který se aktivuje nějakou situací, takže člověk zareaguje prudkou emoci, během níž trpí). Takže hlavní věc, ještě předtím, než pomyslíme, že začneme něco dělat, je vědomé bytí v přítomnosti. Protože děti pozorují, jak se chováte, a přejímají to. Samozřejmě, je tady také masová kultura, děti tráví hodně času ve škole.

Občas mohou nastat věci, na které jim můžete ukázat, tak, aby zůstaly v kontaktu s bezprostřední  zkušeností, například se smyslovou zkušeností. Nedovolte, aby ztratily kontakt s přírodou. Mnohé děti jsou dnes tak zabrány do technologických her, že vůbec nezakusí přírodu. Ta je pro ně nečím úplně cizím. A to je velmi škodlivá věc. Je to velká deprivace, být zbaven bezprostřední zkušenosti s přírodním světem, který vás uvádí do kontaktu s hlubší úrovní vašeho vlastního bytí. I domácí zvířata jsou velkou pomocí. Doufám, že máte doma nějaké zvíře.

Ano, máme psa.

Takže to je jeden způsob. Když jsou děti v kontaktu se psem, je to bezkonceptuální vztah, dotýkají se psa, starají se o něj. Také berte děti často do přírody, bez těch jejich hračiček, které obvykle mají. Po celé hodiny ťukají do tlačítek. Dříve bývalo více televize, ale dnes je možná více těchto her, a ve zbylém čase je to televize, což je stav polokomatózní hypnózy. To může být těžké, protože všichni ostatní ty věci mají. Neříkám, že je máte úplně odstranit, ale odrazujte je od toho, aby trávily 100% času s těmito věcmi. Vezměte je do přírody, bez hračiček, a podporujte je v přímém smyslovém vnímání. Aby se dotýkaly, cítily, dívaly se na věci. Nepleťte si  konceptuální nálepkování s opravdovým poznáním skkrze vlastní zkušenost. Vašemu mladšímu jsou čtyři roky. V tom věku už děti vědí, jak se věci jmenují. Když se učí jazyku, nedělejte rovnítko mezi pojmem a realitou. Když je učíte, co to je, podněcujte je, aby se dotýkaly, aby se dívaly, aby cítily, místo abyste pouze řekla: Tohle se jmenuje tak a tak. Jakmile věc dostane nálepku, přestanou ji zažívat, spokojí se s mentální nálepkou.

Ony samy taky nálepkují. Mnohem více moje dcera, protože syn je ještě malý. Přijde domů a řekne: Já to nikdy nedokážu. Jsem hloupá.

Ano, to je příležitost ukázat, aby se děti neztotožňovaly s myšlenkou, říci jim, že je to jenom myšlenka, a že nemají věřit každé myšlence, která přijde. Aby si uvědomily, že nejsou ta myšlenka, ale jsou prostorem mezi myšlenkami, a aby pozorovaly své myšlenky. Když nějaká myšlenka přijde, je to jenom myšlenka, není to realita, není to pravda.

Emocionální tělo – mají ho? Ano, jako většina lidí. Ať se neztotožňují s emocionálním tělem, ukažte jim, že je to emocionální tělo. Nenazývejte to pro děti tak, dejte tomu nějaké jméno. Protože občas je to ovládne.  Potom jim řekněte: Co to bylo, co tě ovládlo? Jak bys to nazval? Tak se rozvíjí uvědomování – tady to je emoce a tady to je bdělost. Podněcujte je, aby se uměly dívat na tuto věc, na tu emoci, která je čas od času ovládne, protože je spojena s určitými vzorci myšlení. A po té události – ne během ní – se jich zeptejte: Co to bylo, co tě ovládlo, že jsi začal včera tak křičet? Pak se zeptejte, jaký to byl pocit, vymyslete si něco, abyste z toho udělali něco, na co si mohu dát pozor. A pak počkejte, až to přijde příště, a zase se zeptejte, jaký to je pocit. Když to máte vy, počkejte, až se probudíte ze svého emocionálního těla, a řekněte, vidíš, mně se stala stejná věc.

Klíčovou věcí je ukázat možnost, že můžeme být vědomí, a nemusíme se stále ztotožňovat s tím, co vzniká v naší mysli. Když jsem byl loni v říjnu a listopadu ve Vancouveru na události s dalajlámou, někdo se zeptal na výchovu. A já jsem navrhl zavést do učebních osnov nový předmět, který je důležitější pro život než mnohé další předměty, a přesahoval by do všech dalších předmětů, a tím předmětem je Uvědomování. Kdybychom z Uvědomování udělali nejdůležitější předmět ze školních osnov, naučili bychom děti, aby si byly vědomy svých myšlenek při když vznikají, svých emocí, když vznikají, aby si byly více vědomy smyslových vjemů, aby si byly vědomy vašich pocitů a pocitů jiných lidí. Možná bychom mohli mít hry na podporu uvědomování, mít takové hry na Internetu, jak jsme o tom už mluvili. Já nepracuji s dětmi, jiní lidé jsou kvalifikovanější pro tyto věci.

Takže Uvědomování je klíčové, ale nemusíte to tak ani nazývat, jenom to praktikujte. Protože pokud děti umějí zůstat vědomými, v jejich životě bude vše snadnější. Když ztratí uvědomění, budou muset procházet trápením. A potom případně opět najdou uvědomění prostřednictvím trápení, kterým prošly.

Takže, je to zajímavá věc. Rád bych si poslechl názory lidí, kteří pracují s dětmi, jak je učit přítomnosti a uvědomění.

I já bych si je ráda poslechla.

Pokud jde o školy, vím, že jsou některé speciální, třeba waldorfské, které zejména podněcují studenty, aby se neztráceli v abstraktním myšlení, aby dělali spíše věci rukama, třeba keramiku, to je nádherná věc, nebo jednoduché věci ze dřeva, aby zůstali v kontaktu se základními smyslovými zážitky. Ani je neučí číst a psát příliš brzo, aby brzo neustrnuli v pojmech. Dřív jsme se učili číst a psát v šesti letech, a teď se to myslím učí mnohem dříve, a to asi není dobrá věc.

Je toho mnoho, co se dá dělat, ale hlavním bodem všeho je přítomnost a uvědomění. To je učení.

Děkuji mnohokrát.