Včera navečer jsme znaveni giftingem usedli na chvíli v zámecké zahradě v Jaroměřicích nad Rokytnou. Bylo nádherně, nad námi bublina tmavě modré oblohy, kolem pár Sylfů, zřejmě též efekt rozdání pouhých asi 5 kg orgonitu po okolí.
Byl den bez chemtrails. Proč, to nikdo neví, ale klimateroristé zřejmě také musejí někdy vyzkoušet situace, kdy slunce normálně ohřívá zemský povrch, a všechno, co z toho plyne. Takže zanechali na chvíli výroby mraků a jejich letadla sice létala, ale nic nevypouštěla. Zdálo se nám, že jen pilně sledují náš pohyb. Nejspíš jim ale nešlo o náš pohyb, nýbrž o to, že zaznamenali přírůstek zdravého orgonu/zdravé ionizace. Ten musejí mít pod kontrolou, protože základem jejich technologií je právě DOR - zhoubná energie, jinak řečeno nezdravá kladná ionizace. Přísun nového POR jim nikdy neunikne.
Pohyb POR poznaji klimakontroloři i na místech už dříve ogiftovaných. Stačí vozit orgonit (čím více, tím lépe) v autě, nebo i nosit v batohu. To už jste asi zaznamenali, jak se mraky rozplývají a letadla přibývají ...
Když jsme tak seděli v parku na kafi, tak nad námi přeletěla hned tři v rozmezí así 3 minut. Tady je pár nepovedených zvětšených fotek. Každé letadlo bylo totiž jiné ... možná někdo o nich víte něco více.
Prvně letělo tohle. Mohl by to být AWACS? Rozhodně bylo největší, nebo nejníže.
Asi 20 sekund za ním po stejné trase letělo letadlo, co mělo křídla kolmo k trupu, bylo možná výše, nebo menší. Fotka je bohužel špatná, foťák automaticky zaměřil na zámeckou zeď a letadlo vynechal.
Asi za 2 min. letělo třetí letadlo kolmo na dráhu těch dvou, mělo křídla šikmo k trupu, ale nemělo na křídlech ty věci, co mělo to první letadlo. Pouhým okem to bylo dobře vidět, ale fotka to moc neukazuje, při zvětšení (kliknout) je vidět jenom trup ...
Byli jsme poctěni, že jsme vyvolali tolik pozornosti ...
A náš poslední větší úlovek toho dne - také pod leteckým dozorem:
P. S. Monitorovací letadla jsou samozřejmě současně také sprejovací.
12. září 2010
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Bydlim mezi Jaroměřicema a Mor.Budějkama a nic neobvyklého, třeba po půlnoci tam lítá spousta letadel v naprosto pravidelných rozestupech. A lítají hodně nízko...
OdpovědětVymazatLítá to všude, a hustě, ale ne vždycky člověku přesně nad hlavou ...
OdpovědětVymazatto letadlo s udajne kolmymi kridly mi prijde jako normalni letadlo, akorat ve vetsi vysce nebo mensi letadlo
OdpovědětVymazatre: "Byl den bez chemtrails. Proč, to nikdo neví, ale klimateroristé zřejmě také musejí někdy vyzkoušet situace, kdy slunce normálně ohřívá zemský povrch, a všechno, co z toho plyne."
V nedeli je casto bezchemtrailsovy den, zacinaji zase az v pondeli nad ranem, vsak asi uvidis zitra...
Jinak ale byl nad celym obzorem ten nechutny opar, ktery tady je jen poslednich par let, pred tim byly obzory normalne modre az k obzoru.
Je to zvlastni opar, na slunku byl dnes navecer videt proti tmavemu podkladu (stromy) jiz i na par desitek metrů!
Pres takovy opar je to slunko dost utlumene, tezko rici, na kterych vlnovych delkach nejvic (IR, vidit., UV).
Letadlo na prvním snímku bych odhadoval spíš na Airbus 380 společnosti Emirates na pravidelné lince Londýn-Dubaj. Usuzuji tak podle toho, že se mělo jednat o velké letadlo (a to A380 je!) a hlavně podle červeného "fleku" na spodní části, což je nápis "Emirates". Nad Mor. Budějovicemi prolétá tak mezi 17:00 a 18:00 (podle toho, jaké má zpoždění). Jeho trochu lepší foto na stejné lince je např zde: http://www.planes.cz/cs/photo/1059756/a380-861-a6-edc-emirates-uae-ek-mimo-letiste/
OdpovědětVymazatNa první fotce je jasný A380 asi SIA, tak tady prosím neblázněte.
OdpovědětVymazatPro ty, co rozumí letadlům: Pokud je to normální linkový airbus, pak nechápu, proč létá tak nízko zrovna nad Jaroměřicemi. To normálně můžete vidět jen v blízkosti letiště. A proč letí dvě letadla v rozestupu 20 sekund za sebou, to nemají žádná bezpečnostní pravidla?
OdpovědětVymazatŽe by "ty věci" na křídlech byly motory? ;-) Jestli letí dvě letadla stejným kurzem v krátkém časovém intervalu po sobě neznamená, že sledují přesně stejnou stopu. Musí dodržet výškové rozestupy mezi sebou z bezpečnostních důvodů. Čemu říkáš nízko? Podle poslední fotky, kde je vidět zeď je spíš už pěkně vysoko, i když přesně odhadnout si to netroufnu. Ale v létě jsem asi 15km severozápadně od Mladé Boleslavi viděl dopraváky (taky několik nad jedním místem) v cca 900-1100m (dalo se to pěkně určit podle výšky oblačnosti), které šly na přistání do Prahy. To už se dají pouhým okem rozeznat detaily, jak to vypadá velký.
OdpovědětVymazatNevím, proč by nemohla letět s ostupem třeba
OdpovědětVymazat10s, v tu chvíli mají mezi sebou 600 metrů, a proto se mohl zdát relativně nízko, on je fakt dost velký.
Podobné letadlo jako to první jsem viděl dnes nad Havířovem. Celé bílé, ale velikostí jako ostatní. 2 hodinky před tím jsem vyndal na zahradu právě dodělané CB. Takže jsem dost sledoval oblohu. A za ty dvě hodiny jsem zaznamenal přez 30 letadel. Všechna měla za sebou nějakou stopu. Spíše delší než kratší. Jde o to, že toto letadlo jako jediné za sebou nezanechalo absolutně nic. 20s před a po něm letěla další a stopy zůstávaly jako obvykle. Podle velikosti nemohlo letět podstatně níže než ostatní. Akorát jsem si nevšiml žádného červeného fleku.
OdpovědětVymazatbože, to první letadlo je A380 Emirates, na lince z Londýna do Dubaje, a letí v normální cestovní hladině 37000ft, tj přes 10km. Velký Ti to připadá, protože je opravdu velký, rozpětí je 80m, délka 73m, to druhý je strední letadlo, Boeing 737 nebo Airbus A320, to má na šířku jen 34m a na délku cca 37m, tj výrazně méně.
OdpovědětVymazatDoporučuju, kup si na tržnici od vietnamců dalekohled a dívej se na letadla přes něj.
A o tom, proč jsou vidět někdy stopy za letadly a někdy ne si najdi informaci sám...
to druhy vypada jako a320
VymazatLetadla letící po stejné trase, na rozdíl od aut jedoucích po stejné silnici, mohou létat v různých letových hladinách, tím pádem nelze mluvit o rozestupu z pohledu pozorovatele.
OdpovědětVymazatviz http://pixdaus.com/pics/1207930854V3HcK7N.jpg
premejslejte hlavou a ne nohama-snad asi kdyz to leti ve vzuchu tak nemusej litat jenom podle rozestupu, ale taky maj nejaky vyskovy rozdily (litaj co ja vim mezi 34-41000ft)
OdpovědětVymazatJak je podotýkáno že ty letadla jsou monitorovací ale i sprejovací tak už se to začíná projevovat z ničeho nic začíná rýma tlaky v uších a bolest na průduškách doprovázené i horečkami jako klasická chřipka zasahuje to hlavně hlavu a průdušky-plíce,kdo je hodně oslabený (imunita)tak už takto onemocněl, kdo má čistější organismus tak to samé a lidé kteří jsou zaplácaní toxinama tak na ně přijde později než se přes tu vrstvu dostane do těla a může se projevit chřipkovou epidemií
OdpovědětVymazatToto je moje osobní zkušenost
Jak to pisatel ví že je to A380 Emirates na lince z Londýna do Dubaje létá tímto letadlem? a jaktože taková letadla lítají přes Českou republiku? (asi to naši mocipáni dovolili)
kudy jinudy by asi leteli, treba maj vybudovat tunel skrz zemi?vi to protoze se o to zajima stejne jako ja a muzu to potvrdit
OdpovědětVymazatPisatel to ví,protože Emirates Airbusy A380 mají v hojném počtu. A taková letadla nad čr létají proto,že jsou tu letecké koridory. Stačí být trochu normální a neřešit takové blbosti. Existuje něco jako internet a tam je informací o všech let. spol. a typech letadel hodně,hodně,hodně.......
OdpovědětVymazatUf! "Jak to pisatel ví že je to A380 Emirates na lince z Londýna do Dubaje létá tímto letadlem?"
OdpovědětVymazatPodívej se třeba sem: www.flightradar24.com/ - tam můžeš identifikovat většinu letadel, který ti proletí nad hlavou. A pokud máš dobrej dalekohled nebo optiku u foťáku, tak tak si ty údaje z netu i potvrdíš na vlastní oči.
" a jaktože taková letadla lítají přes Českou republiku? (asi to naši mocipáni dovolili)"
A proč by "taková" letadla nemohla létat nad ČR? Civilních/nákladních letadel nad naším území proletí nekolik set (možná tisíc) za den - stejně jako nad územím většiny států. Vedou tudy letecký koridory a kvůli několika konspirátorům je prostě nebudou odklánět...
Pobavil som sa :D:D:D:D .. ale: .. prvá fotka Airbus A380 Emirates na prelete cez FIR Praha. letová hladina približne FL350 vyššie. Nízko určite neletí..10600 metrov.. Druhý obrázok je pravdepodobne A320 tiež tak FL330-370. Tretí neviem tam neni nič vidieť. ale dík za článok, pobavil som úžasne :D
OdpovědětVymazatHoši, spočítejte siněkdy ty letadla, co vidíte nad hlavou, a posuďte, jestli to vše může lítat skutečně kvůli pasažérům nebo zboží. Možná uvidíte, že jich je tolik, že by všichni obyvatelé země museli neustále cestovat.
OdpovědětVymazattech tam ale je.. divne ze sprejujou hodne londyn a velak mesta kde jsou mezinarodni letiste :D
OdpovědětVymazathttp://www.sledujto.cz/
To první je Airbus A380 od letecké společnosti Emirates už jenom kvůli tomu červenému nápisu na trupu a ty ostatní dvě nejde poznat. tady je radar www.flightradar24.com určitě je lepší než sledujto.cz na flightradaru na pravo je + a po jeho zmáčknutí se zde ukazují informace o letadle.
OdpovědětVymazatHahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhaahahahahahahaha......
OdpovědětVymazatuz dlouho jsem se tak nezasmál....ale ono je to spíš k pláči jak jsou někteří lidé doslova tupci a imbecilové