Zdravím a je-li ještě zájem, nabízím dalších dvacet odpovědí.
Hezký večer!
Vlabi
Díky, Vlabi! Zdraví Orgonet
161.
Co je „třetí oko“?
Třetí oko, to je vnitřní vidění
člověka. Má ho od narození. Je jím možné vidět nejen silné
zdroje světla, ale také slabé (a velmi slabé).
162.
Jak se dá otevřít?
Musíte pochopit, že člověk, to není
jediný stav, ve kterém se nacházíte.
163.
Řekni nám něco o tom, co je víc než láska. Má to něco
společného s tím, co lidé nazývají Bohem? Proč, když to lidé
pocítí, už nemohou žít v pokoji?
To, co je víc než
láska, není svět ani prostor. Pouze na ně dohlíží a pečuje o
ně. My všichni jsme pro ně jako děti. Každého je třeba
nakrmit, musí se učit a vyrůst. Tyto tři hlavní koncepty všichni
známe. Toto se nám předává každý den. Máme rádi to, co nám
dají prostě tak, ačkoliv vše je na světě uspořádané právě
naopak (alespoň u lidí). Za to od nás nežádají nic na oplátku,
a to znamená, že naši lásku nepotřebují. Jen ji sledují,
protože vědí, jak ji vytvořit. Nemůžu říct víc, protože to
nemohu vyjádřit. Mohu jen říci, že tam je láska, která k nám
přichází, velmi silná, a může se na ni zemřít předčasně.
Když ji pocítíš – najednou pochopíš, co v životě děláš.
Tato láska je do našich životů distribuována po troškách. A my
jsme částí této lásky. My jsme z ní.
164.
Prosím, můžeš nám říci, co bys nám chtěl sdělit ty?
Chci
říct, že dospělí se stali podivnými: jsou rozptýlení a
uspěchaní. Můj táta zapomíná, co řekl včera, a máma se na
všechno ptá dvakrát nebo třikrát. A ještě - zdá se mi, že
dospělým se něco stalo: tváře, které vidím, jsou rozčílené,
unavené nebo apatické. Dokonce se stalo, že naše učitelka začala
méně kontrolovat úkoly v matematice, a před tím to bylo velmi
časté.
Budete stále více unavení. Souvisí to s místem,
ke kterému se Země přibližuje. Je to samotné úpatí kopce, od
kterého se začne další stoupání. V nejnižším bodě se
vše zastaví, ale ne ve skutečnosti. Ve skutečnosti se všechno
změní. Zpět do kopce nemohou stoupat všichni. To bude také
skutečné. Záleží na tom, co lidé nazývají „duchovností“.
Ti,
kteří vládnou světu, se budou snažit, aby lidé co nejméně
rozuměli. Je to spojeno s tím, jak se učí ve škole a na
univerzitě. Pomáhají jim v tom televize, rádio a počítačové
hry. Ti, kteří byli vyškoleni, provedou to, co se naučili. To
přinese zkázu. Na Zemi bude válka, aby bylo možné žít. Lidé
se na tuto válku připravují. My se na tom podílet nebudeme. Lidé
se budou navzájem zabíjel pro nic za nic. Pokud by byli schopni
rozmlouvat o trochu lépe, bylo by to jiné. Teď je to téměř
nemožné.
Přestaňte se snažit bojovat a pokuste se začít
chápat, jak spolu komunikují planety ve sluneční soustavě, co je
to Slunce a v jaké přetížení vstupuje. Byly vám zanechány
poznatky, které je nutné použít. Získat znalosti je velmi
jednoduché: musíte položit jednoduchou a jasnou otázku. Nesmí se
však týkat peněz a osobního prospěchu.
165.
Odkud se berou a přicházejí „mladé duše“?
Mladé duše
přicházejí z nově vytvořených genetických pouzder. Přicházejí
zvenčí (z oblasti za Předělem, pozn. překl.). Mladé duše jsou
nutné pro podporu chápání toho, co už dělají ostatní. Mladé
duše mají stejná práva se starými, ale tyto pojmy nejsou přesné
- duše nemají věk, mají potenciál, znalosti, které přijímají.
Všichni se učí různou rychlostí. Není vždy nutné se
oddělit, aby bylo možné se narodit.
166.
Je pravda, že emoce, pocity, prožitky, radost lidí na planetě
Zemi jsou zdrojem „potravy“ pro bohy?
Se zlepšením
světlých vibrací člověka se zlepšuje i zdroj energie ze Země
do kosmu.
V kosmu se krmí jen ti, kdo jsou jako lidé. Ostatní
si vyměňují mezi sebou. Vyměňovat si je možné pouze předáním
části sebe a získáním části druhého. Dokonce i lidé to mohou
dělat, ale špatně to chápou. Každý člověk má možnost takto
přijímat a dávat. Když Tvůrci byli sami, sdíleli svou část
s obklopujícím je Univerzem a dostali v odpověď také
část (poznání). Taková výměna je pravidlem ve světě, kde my
žijeme. Ti, kteří se snaží nechávat si vše pouze pro sebe,
postupují špatně, protože brzy prasknou. A to pořádně. Bohové
nejsou a nikdy nebyli. Bohy si vymysleli lidé. V knihách, ve
kterých se píše o bozích, hovoří myšlenky lidí, kteří bohy
viděli jako sobě podobné, ale daleko inteligentnější. To, na co
se ptáš, je podobné počítači. Pouze monitor a klávesnice si
neustále mění místa ve světech Stvořitelů a člověka.
167.
Je pravda, že Země je jen experiment, kam se posílá k osídlení,
kde strádají, radují se, učí se?
Tvrzení, že Země je
experiment, není kompletní. Pouze třetina je v experimentu a
zbytek žije svůj život. Rozměry neexistují. Je to jen vlastnost
lidského vidění. Pouze takové oko jako lidské může vidět
rozměr. Podobným způsobem funguje vidění jiných tvorů. Každý
vidí to, co je mu dáno vidět k plnění jeho úkolů.
168.
Napsal jsi na začátku, že až „vědoucí“ uvidí záblesk
světla, bude to signál. K čemu tento signál, když „vědí“?
Co pro ně může opravdu znamenat? Mohl by to být signál
k referenčnímu bodu, odpočtu?
To je signál -
referenční bod. V tento okamžik budou procesy na Zemi končit.
Není nic, co by se dělo samo od sebe. Planeta Země, to je kosmické
zařízení. Signálem nebude záblesk světla. Tento signál
obyčejní lidé neuvidí, protože to nebudou potřebovat. Indigo je
malá část uprostřed „vědoucích“, kterých také není
mnoho. Tato část představuje z celkové populace 0.0008456 %.
Řízení planety probíhá bez vědomí jejích obyvatel. Tak se
vždy dělo a vždy dít bude. Pokud to lidé pochopí, přestanou
Zemi považovat za svůj domov. A jiný domov nemají. Kosmos je k
člověku nepřátelský a lhostejný.
169.
Vidíš auru? A jak silně ji vidíš?
O auře jsem se zmínil
o něco dříve. To je světlo, které přichází od člověka.
Všechno na světě svítí. Člověk se skládá ze světla, ale
jeho oko je uspořádáno tak, že vidí jen základní formy světla
jako tělo. Pokud vidíte tečky světla, jsou to nejjasnější
části ostatních částí lidského světla.
170.
Existuje mnoho zdrojů, které říkají, že to bude přechod do
jiné dimenze a všichni z nás potom budeme v pořádku, ale ty nám
slibuješ div ne pekelné Slunce atd. Znamená to, že všichni
ostatní lžou, a ty jediný mluvíš pravdu? Co k tomu můžeš
říci?
Neslibuji nic. Já říkám jen to, co vidí ti, kteří
vám toto předávají. Existuje mnoho možností událostí. Nyní
se stává silnou volba, kdy na Zemi proběhnou významné změny.
Důvodem je to, že lidé se přestali rozvíjet a začali ničit
svůj svět. Stát se ničitelem svého světa, neplnit svůj životní
úkol, je hloupé. Hloupost není na světě potřeba.
171.
Kde, Sašo, „čerpáš“ informace pro odpovědi na otázky? Co je
jejich zdrojem? Kdo/co je za tím? Koneckonců, každé „poznání“
je stejně subjektivní, ne?
Moje zdroje jsou pokaždé jiné,
vše závisí na otázce, kterou mi položíte. U mě funguje
pochopení Zdrojů. Když vám řeknu o bodu přenosu, nebudete tomu
rozumět, protože neznáte všechno. To nejsou živé bytosti. To je
stav mysli ve světě. Důležitý není zdroj, ale jak s ním
mluvíte. Brzy pochopíte, že místo ve světě nemá žádný
význam. Místa vyznačuje pouze člověk.
172.
Jaký je nejbližší osud Mongolů v budoucnu mezi
dvěma zeměmi, Ruskem a Čínou. A co můžeš říct o
Mongolsku.
Mongolsko bude pod správou Číny.
173.
Proč mi život tady často způsobuje smutek, a dokonce i zlost? Z
nevyhnutelnosti snad?
Jste člověk a máte emoce. Je to
prostředek k chápání světa, ve kterém žijete. Chcete být? V
tomhle najdete odpovědi pouze sami. Kvůli tomu jste přišel
žít.
174.
Jaký byl život na Venuši, než se stalo, co/kdo toho byl/o
příčinou?
Odůvodnění neobyvatelnosti Venuše je její
program života. Totéž čeká Zemi a další skalnaté planety.
Principem vývoje sluneční soustavy je přechod z pevného na plyn.
Potom nastane změna hmoty.
175.
Co je bod „Já-jsem“?
Jsem-Země, svět, ve kterém jste
se narodili.
176.
Co je to jasnozřivost?
Schopnost porozumět světu bez
převodu skrze orgány týkající se těla.
177.
Jak se spojit se svým Vyšším Já?
Jste s ním spojeni
neustále. Je však třeba se ho naučit slyšet. Začněte s pravdou
a srozumitelností.
178.
Sašo, co si myslíš, že se stane se Saturnem?
Saturn se
bude blížit ke Slunci. Pokud při tom vzroste záření ze Slunce,
stane se, že vlny z každého z nich se potkají, vratí se a půjdou
zpět k sobě. To je pro vás nejhorší varianta průběhu.
Povaha
vlny (překlad Elhfi) Е(экспонента)
= -числитель: 123 17 в 10степени + 11 интеграл,
верх 34, низ 95 знаменатель: -D квадрат +5 в
степени 7 умноженное на К, где К (netroufám
si přeložit – pozn.překl.) rychlost protonového větru.
Takový
bude vliv gravitačního objektu. Tento vliv se pravidelně objevuje
v solárním systému, je jeho součástí. Znalosti lidí o systému,
ve kterém žijí, jsou neúplné.
179.
Jaká mají lidé práva na Zemi, pokud jde o „vlastnictví“, kdo
jim je dal (pokud existuje), a za jakých podmínek?
Lidé
nemají na Zemi právo. Země není jejich vlastnictvím. Pojem
„vlastnictví“ zde nelze použít. Země je místo pro realizaci
možných stavů, které jsou totožné s formou stavu, jakou je
Země. Člověk je kopie Země, ačkoli k tomu není doklad.
180.
Nedávno jsem četl knihu Drunvalo Milchizedeka „Květ života“.
Na konci knihy je praxe vytváření Mer-Ka-Ba, což je něco jako
světelné tělo člověka. Z hlediska indigo: je to pro člověka
nezbytné, nebo je to nesmysl?Vím o této knize a viděl
jsem ji. Ale četl jsem z ní jen trochu. To, co jsem četl,
znám. Světelné tělo člověka - to je jeho „jemné“ tělo. U
každého má jinou velikost. Stav tohoto těla závisí na
duchovnosti a každodenním konání člověka. Každý člověk
svítí jiným světlem. Díky tomu se mohou rychle najít a
komunikovat. Existují lidé, kterým světlo hasne. Brzy zemřou.