Milý Orgonete, posílám poslední část překladů otázek. Pokud někdo bude mít zájem o pdf nebo doc soubor celého kompletu, ozvěte se na mail vlabi950@gmail.com.
Zdravím!
Zdravím!
281.
Nakolik je neuro-lingvistické programování dobré jako způsob
uspořádání člověka a dosažení vnitřní harmonie?
Slova
nesou informaci. Informace se ve slovech může zamotat, ale může
se i rozvinout. Je důležité chápat, co z toho použitá
slova dělají. A chápat musí vždy jak ti, kdo je vysílají, tak
ti, kdo přijímají. Pokud někdo něčemu nerozumí, pak komunikace
musí být přerušena, jinak druhému uškodíte.
282.
Nakolik je pravdivá informace získaná pomocí astrologie,
numerologie (vypočítání osudu i charakteru člověka podle data
narození) atd.? Na čem je založena shoda takové informace ve
skutečnosti?
Čísla
také nesou informace. Astrologie předává informace z hvězd
svázaných se Sluncem. V číslech je vždy více poznatků než
v písmenech. Každé písmeno může být označeno jako číslo.
Čísla mají pravdu vždy. Den, kdy se člověk narodí, se vybírá.
Narodit se – znamená začít žít. Život, to je osud a
charakter.
283.
Jak vidíš hru S.T.A.L.K.E.R? Jako přízrak Černobylu?
Nemám
takové hry rád. Je to krutá hra. Člověk v ní může každou
minutu zemřít. Pokud v životě nebude možné chybovat, pak
všichni umřou.
284.
Slyšel jsem, že na Luně existují rozumné bytosti. Nakolik na nás
mají vliv? Nebo nás Luna ovlivňuje sama? Vždy se vzbudím, když
na moje tělo padne měsíční světlo.
Na
Luně rozum není, ale Luna vlastní informační pole. Cítíte jeho
vliv.
285. Kam budou lidé utíkat ze Země v době změn?
Půjdou do míst, která budou odpovídat jejich práci na Zemi. Je to stejné, jako když skončí školní rok a dostává se roční hodnocení.
285. Kam budou lidé utíkat ze Země v době změn?
Půjdou do míst, která budou odpovídat jejich práci na Zemi. Je to stejné, jako když skončí školní rok a dostává se roční hodnocení.
286. Bude to planeta podobná naší?
Mnozí nepůjdou na planety, protože planeta je jen prosté místo pro rozvoj. Když se člověk naučí na planetárním světa vše správně, jak měl, pak nemá smysl přijít na podobný svět znova. Světů je mnoho a zůstávat v jednom je velmi nudné! To lidé také nechápou.
287. Mohou se potom vrátit zpět?
Pokud odejdeš žít do jiného světa, už se nikdy na Zemi nevrátíš takový, jaký jsi byl. Ale je možné komunikovat s těmi, kteří zůstali. To se děje tak dlouho, jak je to pro ty, kteří odešli, nutné. Pak na všechno zapomenou, protože znalosti se umí otočit a změnit. Znalosti nejsou stálé. Stálé jsou zákony.
288.
Chtěl bych znát tvůj názor na využití takzvaných enteogenních
rostlin – konopí, pejota (?), muškát, šalvěj, houby a mnohé
další?
Použití
těchto takzvaných rostlinných sil otevírá hranice lidského
poznání novým vhledům na náš život, urychluje otevření
osobních duchovních zkušeností z minulých existencí, což
umožňuje urychlit řešení karmických problémů; také umožňuje
jako nikdy zažít „hloubku“ vesmíru. Následkem toho všeho je
duchu dána možnost zesílit své probuzení, více ovlivňovat svůj
život a lidské vědomí – nestagnovat. Toto všechno dělá život
zajímavějším. Přiměřeně mírná konzumace umožňuje tělu,
aby se plně zotavilo. Pokud je nám z historie známo, lidé
tyto rostliny používali po tisíce let.
289.
Takže chci se zeptat – ačkoliv se otevírají velké možnosti
poznání, nakolik je tato cesta poznání života záludná? Přinese
duchu a rozvoji genetického stromu lidstva více škody, nebo
užitku? Čím může hrozit tato cesta? Nebo je toto všechno obecně
jen jednou ze správných cest, samozřejmě za předpokladu, že se
to nepřehání? Jak je možné charakterizovat použití enteogenů
ve světle připravovaných změn? Co si o tom všem myslíš?
To,
co člověku pomáhá se přemísťovat z jednoho světa do
druhého, je nutné tehdy, když nutně potřebuje vidět něco
v jiném světě. Tyto prostředky na krátkou chvíli před
člověkem odkryjí čas. Když však člověk přechází z času
do jiného času, stojí ho to sílu. Pokud má sil hodně, pak mu
nic nehrozí, ale lidé to někdy dělají jen pro zábavu. Taková
hra pro ně pak může končit smrtí, protože budou zanechávat
části sebe sama v čase, kterým projdou. Když tam setrvají
déle, ve svém světě onemocní a brzo zemřou.
Podívat
se do jiného světa můžete jinak – s pomocí myšlenek. Je
to daleko bezpečnější. Není třeba používat ty prostředky, o
kterých jste hovořil. Často to přináší újmu, protože lidé
rádi porušují pravidla a rádi se baví. Potom jim můžete
pomoci, pokud chcete.
Když
je člověku v jeho světě těžko, není dobré utíkat do
světa jiného. I tam může být těžko. Tehdy se člověk ztratí.
290. Proč se Marťané špatně chovají k lidem?
Lidé byli na Marsu dříve, než se objevili na Zemi. Pak oni i druzí odešli. Poté Mars téměř zanikl.
291.
Lidé žijí jen na Zemi, nebo jsou jimi obydleny i jiné planety?
Nikdo
podobný lidem ve vesmíru není. Vy jste jediní.
292. Sašo, kolik času podle tvého názoru zbývá do změn?
Už to začalo, ale to jsou jen první dvě vlny. Pak přijdou další. To budete cítit vy, vaše děti a děti jejich dětí.
292. Sašo, kolik času podle tvého názoru zbývá do změn?
Už to začalo, ale to jsou jen první dvě vlny. Pak přijdou další. To budete cítit vy, vaše děti a děti jejich dětí.
293.
Jak vidíš svoji budoucnost?
Co
přijde, já nemohu vidět, pokud to není nutné. Ale vím, co mám
dělat. Nezadáváme otázky na budoucnost, protože to není
dovoleno.
294.
Kde se indigo objevili dříve? Na Zemi jste v tělech lidí,
ale jak vypadáte v jiných světech?
Objevili
jsme se pouze na Zemi a více nás nikde nebude. Nepřicházíme
jinam. Ne Zemi jsme dětmi, jen trochu hlučnějšími.
295. Sašo, čím láká HRÁČE naše pozemská realita?
To nejsou „hráči“, ale Tvůrci. Také se stanete takovými a budete nuceni hrát jiné hry. Když si hraješ, svět se stává pochopitelnějším. Hra nevede ke špatnému, jen učí vytvořit to, co je třeba. Při hře je možné dělat chyby.
Jsem toho názoru,
že se velmi zvýšil tlak na ty, kterým je dnes 7 - 15 let, nejen
na indigo, ale i na ty, kteří jsou jim velmi blízko, na jemně
citlivé a dostatečně čisté lidi. Vidím, že životní prostředí
je k nim často agresivní, a to je alarmující. Jakou radu
můžeš dát těmto dětem a také jejich rodičům a dospělým
přátelům?
Děti budou oddělovat od dospělých a nutit je bát se. Když k tomu dojde, děti přestanou věřit dospělým, a ti je nebudou moci čemukoliv naučit. Pak začnou konflikty, které budou velmi velké. Rodina zmizí, protože všichni budou bojovat sami za sebe.
Proto pokud vás rozdělují, ptejte se, proč to dělají. Nelze přijmout odpověď: „Je to potřeba“. Také nelze přijmout odpověď: „Protože je to tak správné“. Tyto odpovědi jsou dány těmi, pro které je to opravdu dobré. Pokud však jsou lidé sami sebou, snadno to dají do pořádku.
Také není dobré být příliš zamračený a vážný. Na ulici vidím, že se tak tváří skoro všichni dospělí. Nejsou veselí a člověku se ani nechce k nim přiblížit. Mají „šedé“ myšlenky o ničem. Ty také nepřijímejte, nebo vás udělají stejnými...
Děti budou oddělovat od dospělých a nutit je bát se. Když k tomu dojde, děti přestanou věřit dospělým, a ti je nebudou moci čemukoliv naučit. Pak začnou konflikty, které budou velmi velké. Rodina zmizí, protože všichni budou bojovat sami za sebe.
Proto pokud vás rozdělují, ptejte se, proč to dělají. Nelze přijmout odpověď: „Je to potřeba“. Také nelze přijmout odpověď: „Protože je to tak správné“. Tyto odpovědi jsou dány těmi, pro které je to opravdu dobré. Pokud však jsou lidé sami sebou, snadno to dají do pořádku.
Také není dobré být příliš zamračený a vážný. Na ulici vidím, že se tak tváří skoro všichni dospělí. Nejsou veselí a člověku se ani nechce k nim přiblížit. Mají „šedé“ myšlenky o ničem. Ty také nepřijímejte, nebo vás udělají stejnými...