29. března 2015

Další test amerického laseru způsobil obrovský výpadek proudu v Holandsku


Test téhož amerického laseru, který zničil Germanwings, ponořil do tmy Holandsko 
US Laser Test That Destroyed Germanwings, Next Plunges Holland Into Darkness
March 29, 2015
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers


Další test téhož amerického laseru, který zničil letadlo Germanwings, způsobil katastrofální výpadek proudu v Holandsku.


Nová zpráva ruského Ministerstva obrany (MO) pro interní potřeby Kremlu oznamuje, že nezdařený test laserové zbraně HELLADS (http://www.airforce-technology.com/projects/high-energy-liquid-laser-programme/ ) amerického letectva 24. března 2015, který se snažil sestřelit simulovanou ruskou válečnou hlavici a přitom sestřelil let 9525 společnosti Germanwings a smrt 150 lidí na jeho palubě, byl opakován v pátek 27. března, avšak tentokrát způsobil katastrofický výpadek elektrické sítě v severním Holandsku, včetně Amsterodamu http://rt.com/news/244537-power-outage-north-holland/ .

27. března 2015

Přeju hezký víkend

Děkuji všem za vyjádření podpory mé práci!

Odjíždím na víkend do míst nedotčených internetem, takže i kdyby trakaře padaly, nebudu nic sepisovat, ani moderovat komentáře.

Návštěvnost blogu je enormní, asi díky reklamě na konspirační weby, např. http://www.aktuality.sk/clanok/273053/konspiratori-nespia-airbus-a320-zostrelili-vypli-na-dialku-znicili-cernom-teroristami-isil-ovladli-mysel-pilota/,
Dobrá práce, vše pěkně pohromadě (:-))) Díky tomu si článek o sestřelení letadla laserem přečetlo už 95 000 lidí!

Tak se mějte, kdybyste neměli co číst, pusťte si něco od Ireny Aneri ...


Obrovská krycí operace FBI pro utajení destrukce letadla laserovou zbraní


http://www.whatdoesitmean.com/index1854.htm

Obama zuří nad sestřelením letadla Germanwings, odmítá se sejít s vůdcem NATO
Obama Rages Over Germanwings Plane Shootdown, Refuses To Meet NATO Leader
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers
March 27, 2015
Překlad: OrgoNet


Nová zpráva ruské Zahraniční výzvědné služby (SVR http://svr.gov.ru/ ) pro vnitřní potřeby Kremlu dnes uvedla, že prezident Barack Obama se tak rozzlobil, když se dozvěděl, že síly NATO při „válečné hře“ v úterý sestřelily let 9525 http://en.wikipedia.org/wiki/Germanwings_Flight_9525 společnosti Germanwings nad jižní Francií a zabily všechny lidi na palubě, že se šokujícím způsobem odmítl setkat http://sputniknews.com/us/20150325/1020001617.html se s hlavním velitelem Západní aliance, generálem Jensem Stoltenbergem http://en.wikipedia.org/wiki/Jens_Stoltenberg , navzdory tomu, že byl opakovaně o to žádán. 



Sestřelení letu Germanwings (viz článek US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians http://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm , česky http://orgo-net.blogspot.cz/2015/03/nemecky-airbus-320-byl-zamerne.html), které oznámilo ruské Ministerstvo obrany, bylo zapříčiněno nezdařeným testem Amerického letectva, které testovalo svůj laserový obranný systém HELLADS http://www.airforce-technology.com/projects/high-energy-liquid-laser-programme/ tak, že se pokusilo sestřelit raketu ICBM, simulující jaderný útok ze strany Ruské federace nad leteckou základnou Aviano v Itálii http://www.aviano.af.mil/ .

Bizarní letecké nehody a kontrola mysli

http://aeronet.cz/news/bizarni-letecke-nehody-v-posledni-dobe-maji-mozna-spolecneho-jmenovatele-philadelphia-experiment-the-montauk-project-a-remote-mind-control/

Bizarní letecké nehody v poslední době mají možná společného jmenovatele: Philadelphia Experiment, The Montauk Project a Remote Mind Control

26. 3. 2015

Během včerejšího pročítání tisku v USA mne zaujal oficiální mainstreamový článek [1], který ze svých útrob vypustila agentura AP, tedy jedna z agentur tzv. „Velké trojky“. Článek se týká tragédie havarovaného letu společnosti Germanwings, jejíž stroj se zřítil na útesy francouzských Alp. Poslední údaje z dnešního dne uvádí, že prý se druhý pilot zamkl v kokpitu, zatímco kapitán si odskočil na záchod. Poté prý pilot v kabině navedl letadlo úmyslně k zemi. Tolik tedy informace k dnešnímu dni. Ovšem včerejší článek AP mne opravdu zarazil, zejména tedy v souvislosti s dnešní zprávou o pilotovi v kabině. Příběh, který se za ním rozprostírá, může nabývat opravdu děsivých rozměrů.
Jak může zmizet karta z nepoškozeného záznamníku?
V článku AP se uvádí, že francouzský prezident Holland uvedl, že vyšetřovatelům se podařilo najít letový záznamník, ovšem chybí v něm paměťová karta s údaji za posledních 25 hodin letu. Výtah z článku:
„There’s work of understanding voices, sounds, alarms, attribution of different voices,“ the BEA chief said. Confusion surrounded the fate of the second black box. French President Francois Hollande said the casing of the flight data recorder had been found in the scattered debris, but was missing the memory card that captures 25 hours‘ worth of information on the position and condition of almost every major part in a plane. Jouty refused to confirm the discovery.
 

[FOTO] Letový záznamník Germanwings 9525… sami vidíte, že skořepina záznamníku je prakticky nepoškozená… jak by se z nepoškozeného pouzdra mohla ztratit paměťová karta?

26. března 2015

A French made aircraft ...

Úvaha z webu Jima Stona, zastánce teorie "sundání letadla pomocí dálkového řízení": 


Překlad: 

"Letadlo vyrobené ve Francii, sledované francouzskými stíhačkami, mělo dokonale řízený pád VE FRANCII, protože Francouzi měli přístupové kódy k dálkovému řízení.... 

Nemůžu se dočkat výsledků vyšetřování, které provádějí Francouzi!"


Orgonet: A výsledek už je tady, rozhodli se to svést na německého kopilota! 

P. S.: 
Doporučuji všem novým čtenářům (v posledních dnech došlo k obrovskému nárůstu návštěv), kteří nejsou spokojeni s úrovní zdejších informací, aby se opět vrátili ke svým kvalitním zdrojům jako je Idnes a Novinky, kde mají i veškerý prostor pro vyjadřování svých názorů. 

P. P. S. 27. 3. 2015

Zájem o zdejší konspirační články po pádu letadla enormně stoupl! Buď je na nás někde odkaz na frekventovaném místě, nebo lidi už fakt nemůžou ty lži, co na ně chrlí oficiální média...

Trend velkého vzestupu čtenosti začal článkem o Nulandové, nadávající Kremlu, lidi (i mě) zřejmě potěšil i článek o paralyzování americké letadlové lodi (:-)), atd. atd....

Předtím byla okamžitá návštěvnost (tj. v každém okamžiku) mezi 40/70 čtenářů  včera byla celý den kolem 200, i dnes se tak drží... (Okamžitou návštěvnost blogu možno sledovat na Glóbusu na liště vpravo dole.)

Celková denní návštěvnost bývala v klidných dobách tak od 8 do 12 000 návštěv, podle obsahu, včera byla 83 000!!! (Denní návštěvnost možno sledovat na Návštěvy, View My Stats, rovněž na liště vpravo dole.

Statistika návštěv za poslední 4 týdny: (View My Stats)



25. března 2015

Test americké laserové zbraně zničil německé letadlo a zabil 150 nevinných civilistů

Test amerického laseru zničil německé letadlo a zabil 150 nevinných civilistů
US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians

http://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm
March 25, 2015
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers


Ruské Ministerstvo obrany  dnes oznámilo ve zprávě pro vnitřní potřeby Kremlu, že depeše od Severní flotily ukázaly, že včerejší pád německého letu Germanwings 4U 9525 v jižní Francii byl „přímým důsledkem“ nezdařeného testu Vysokoenergetického tekutého laserového obranného systému (HELLADS, High Energy Liquid Laser Area Defense System,) Amerického letectva, který se snažil sestřelit interkontinentální balistickou střelu (ICBM), ale místo toho zničil civilní letadlo a zabil 150 lidí na jeho palubě.

Německý Airbus 320 byl záměrně "sestřelen" pomocí dálkového ovládání



Ke zřícení německého letadla A320 byl použit systém dálkového ovládání 

March 24 2015
Jim Stone
Překlad: OrgoNet


Důkaz: Zřícené německé letadlo bylo doprovázeno bojovým letouny, jak ukazují printscreeny  níže v tomto článku.

Malé kousky trosek potvrzují, že letadlo bylo "sestřeleno" dálkovým ovládáním v plné rychlosti, při 600 a více mílích za hodinu.

V době 9/11 existovala tři letadla, známá tím, že měla jako standardní výbavu dálkové ovládání za účelem obnovy řízení při únosu. Tato 3 letadla byla Boeing 757, 767 a Airbus A320. I když tato informace byla po 9/11 pohřbena, tak pokud se někomu chce vrtat v historii, zjistí, že všechna letadla Boeing 757/767 byla asi měsíc po 9/11 na zemi, nelétala. Tehdy byla na zemi vlastně všechna letadla, a jejich nucený pobyt na zemi byl řádně publicizován.

Letadla 757/767 však nelétala proto, že „bílé klobouky“ znaly pravdu o 9/11, a přikázaly, aby dálkové systémy k obnovení při únosu byly současně deaktivovány, protože věděli, jak skutečně došlo k 9/11. Bylo však umožněno, aby Airbus A320 nadále měl tento systém, protože jeho přístupové kódy byly bezpečnější a v tu dobu nebylo hackování, které by na něj fungovalo 

Jak to bylo s včerejším zřícením:

Kdyby nebylo co skrývat, už bychom věděli, co piloti říkali řídící věži, jak tomu je u každého zřícení, které není záměrnou černou operací. Avšak je potvrzeno, že piloti „neřekli nic“, a toto už nelze odvolat, nenechte je, aby z toho unikli nějakým podfukem, když už to řekli.