30. března 2015

Co se tají: Američané v Plzni 1945

Díky čtenářce za zajímavý odkaz. Ona je to s těmi Američany v Plzni známá věc, alespoň pro nás dříve narozené, ale v současné době není žádoucí na to upozorňovat (:-))) =Orgonet=



Plzeň 1945 - Američané v akci
Zdroj:
http://energieupramene.blogspot.cz/search?updated-min=2015-01-01T00:00:00%2B01:00&updated-max=2016-01-01T00:00:00%2B01:00&max-results=43
28. 3. 2015


Dostal som pred časom mailom zaujímavý dokument.





Sprvu som nevedel, čo s ním. Pripadal mi príliš zaujímavý, aby som ho len tak preposlal. Tak som ho odložil; veci sa niekedy vyskladajú samy.

V priebehu týždňa mi prišlo čosi, čo k dokumentu prilieha ako leginy na stehno.

Něco hezkého: Horský hřeben

Něco dechberoucího:


Publikováno 2. 10. 2014
Film Horský hřeben. Jezdec Danny MacAskill, filmováno ve Skotsku, na Isle of Skye, Cuillin Ridgeline.

https://youtu.be/xQ_IQS3VKjA

Veteranstoday: Opravdu věříte, že dveře kokpitu byly zamčené?


Opravdu věříte, že dveře kokpitu byly zamčené?
Hacked: Did You Really Think Cockpit Door Was Locked?
http://www.veteranstoday.com/2015/03/27/350535/
Posted by Gordon Duff, Senior Editor on March 27, 2015,
By Gordon Duff and Jeff Smith, Editors
Překlad OrgoNet


V zájmu usvědčení prolhaných médií:

S veškerou pravděpodobností posádka kabiny letadla Germanwings mohla vstoupit do kokpitu kdykoliv. Pokud bylo letadlo speciálně naprogramováno k tomu, aby tuto normální schopnost letadla Airbus 320 neumožnilo, aerolinky o tom veřejnost neinformovaly. 

Tato informace o zamykání dveří kokpitu je „důvěrná“, protože by to mohla být teoreticky pomoc únoscům. Problém je v tom, že žádní únosci neexistují, zdá se, že jsou to pouze bezpečnostní agentury, které si užívají kradení letadel, jejich sestřelování a přebírání kontroly nad jejich řídícími systémy. Scénář "únosu" znamená vždy vhodnou krycí historku pro média , protože „mrtví muži nemluví“, a místa zřícení jsou vždy urychleně zajištěna a „vybavena“, jak je zapotřebí. 

Historka se sebevraždou kopilota GermanWings je jenom novou zápletkou starého příběhu.

Abychom přispěli k explozi informací o nedávné letecké katastrofě ve Francii, provedli jsme jednoduché bádání ohledně funkce dveří kokpitu letadla A320. Níže publikujume operační manuál.

29. března 2015

Další test amerického laseru způsobil obrovský výpadek proudu v Holandsku


Test téhož amerického laseru, který zničil Germanwings, ponořil do tmy Holandsko 
US Laser Test That Destroyed Germanwings, Next Plunges Holland Into Darkness
March 29, 2015
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers


Další test téhož amerického laseru, který zničil letadlo Germanwings, způsobil katastrofální výpadek proudu v Holandsku.


Nová zpráva ruského Ministerstva obrany (MO) pro interní potřeby Kremlu oznamuje, že nezdařený test laserové zbraně HELLADS (http://www.airforce-technology.com/projects/high-energy-liquid-laser-programme/ ) amerického letectva 24. března 2015, který se snažil sestřelit simulovanou ruskou válečnou hlavici a přitom sestřelil let 9525 společnosti Germanwings a smrt 150 lidí na jeho palubě, byl opakován v pátek 27. března, avšak tentokrát způsobil katastrofický výpadek elektrické sítě v severním Holandsku, včetně Amsterodamu http://rt.com/news/244537-power-outage-north-holland/ .

27. března 2015

Přeju hezký víkend

Děkuji všem za vyjádření podpory mé práci!

Odjíždím na víkend do míst nedotčených internetem, takže i kdyby trakaře padaly, nebudu nic sepisovat, ani moderovat komentáře.

Návštěvnost blogu je enormní, asi díky reklamě na konspirační weby, např. http://www.aktuality.sk/clanok/273053/konspiratori-nespia-airbus-a320-zostrelili-vypli-na-dialku-znicili-cernom-teroristami-isil-ovladli-mysel-pilota/,
Dobrá práce, vše pěkně pohromadě (:-))) Díky tomu si článek o sestřelení letadla laserem přečetlo už 95 000 lidí!

Tak se mějte, kdybyste neměli co číst, pusťte si něco od Ireny Aneri ...


Obrovská krycí operace FBI pro utajení destrukce letadla laserovou zbraní


http://www.whatdoesitmean.com/index1854.htm

Obama zuří nad sestřelením letadla Germanwings, odmítá se sejít s vůdcem NATO
Obama Rages Over Germanwings Plane Shootdown, Refuses To Meet NATO Leader
By: Sorcha Faal, and as reported to her Western Subscribers
March 27, 2015
Překlad: OrgoNet


Nová zpráva ruské Zahraniční výzvědné služby (SVR http://svr.gov.ru/ ) pro vnitřní potřeby Kremlu dnes uvedla, že prezident Barack Obama se tak rozzlobil, když se dozvěděl, že síly NATO při „válečné hře“ v úterý sestřelily let 9525 http://en.wikipedia.org/wiki/Germanwings_Flight_9525 společnosti Germanwings nad jižní Francií a zabily všechny lidi na palubě, že se šokujícím způsobem odmítl setkat http://sputniknews.com/us/20150325/1020001617.html se s hlavním velitelem Západní aliance, generálem Jensem Stoltenbergem http://en.wikipedia.org/wiki/Jens_Stoltenberg , navzdory tomu, že byl opakovaně o to žádán. 



Sestřelení letu Germanwings (viz článek US Laser Test Destroys Germanwings Airliner Killing 150 Innocent Civilians http://www.whatdoesitmean.com/index1852.htm , česky http://orgo-net.blogspot.cz/2015/03/nemecky-airbus-320-byl-zamerne.html), které oznámilo ruské Ministerstvo obrany, bylo zapříčiněno nezdařeným testem Amerického letectva, které testovalo svůj laserový obranný systém HELLADS http://www.airforce-technology.com/projects/high-energy-liquid-laser-programme/ tak, že se pokusilo sestřelit raketu ICBM, simulující jaderný útok ze strany Ruské federace nad leteckou základnou Aviano v Itálii http://www.aviano.af.mil/ .

Bizarní letecké nehody a kontrola mysli

http://aeronet.cz/news/bizarni-letecke-nehody-v-posledni-dobe-maji-mozna-spolecneho-jmenovatele-philadelphia-experiment-the-montauk-project-a-remote-mind-control/

Bizarní letecké nehody v poslední době mají možná společného jmenovatele: Philadelphia Experiment, The Montauk Project a Remote Mind Control

26. 3. 2015

Během včerejšího pročítání tisku v USA mne zaujal oficiální mainstreamový článek [1], který ze svých útrob vypustila agentura AP, tedy jedna z agentur tzv. „Velké trojky“. Článek se týká tragédie havarovaného letu společnosti Germanwings, jejíž stroj se zřítil na útesy francouzských Alp. Poslední údaje z dnešního dne uvádí, že prý se druhý pilot zamkl v kokpitu, zatímco kapitán si odskočil na záchod. Poté prý pilot v kabině navedl letadlo úmyslně k zemi. Tolik tedy informace k dnešnímu dni. Ovšem včerejší článek AP mne opravdu zarazil, zejména tedy v souvislosti s dnešní zprávou o pilotovi v kabině. Příběh, který se za ním rozprostírá, může nabývat opravdu děsivých rozměrů.
Jak může zmizet karta z nepoškozeného záznamníku?
V článku AP se uvádí, že francouzský prezident Holland uvedl, že vyšetřovatelům se podařilo najít letový záznamník, ovšem chybí v něm paměťová karta s údaji za posledních 25 hodin letu. Výtah z článku:
„There’s work of understanding voices, sounds, alarms, attribution of different voices,“ the BEA chief said. Confusion surrounded the fate of the second black box. French President Francois Hollande said the casing of the flight data recorder had been found in the scattered debris, but was missing the memory card that captures 25 hours‘ worth of information on the position and condition of almost every major part in a plane. Jouty refused to confirm the discovery.
 

[FOTO] Letový záznamník Germanwings 9525… sami vidíte, že skořepina záznamníku je prakticky nepoškozená… jak by se z nepoškozeného pouzdra mohla ztratit paměťová karta?