Toto zásadní video ukazuje naprostou lživost údajů, na nichž staví současné vyšetřování (nemožnost otevřít kokpit, nahrávka z kokpitu - pilotův dech). Vyplývá z něj, že není možné, aby někdo zevnitř zabránil přístupu do kokpitu.
Pokud posádka uvnitř nereaguje, je možno otevřít dveře zadáním kódu. Po 30 vteřin pípá "beep" a pak lze dveře do 5 vteřin tlakem otevřít. (Programovat kód dveří může pouze letecká společnost, a pokud by byl býval změněn a nebylo to sděleno posádce, opět by to svědčilo o úmyslu nikoliv kopilota...)
Údajná "nahrávka", kterou se ohání "vyšetřování" (neboli "zametání skutečných stop") je falešná. Musela by totiž obsahovat nejen "pilotův dech" (který by stejně v hluku letadla nemohl být slyšet), ale i pískání zařízení na otvírání dveří. Nic takového tam není.
Proto si "vyšetřovatelé" zastírající tento vládou sponzorovaný zločin musejí vymýšlet další a další historky, aby "kalili vodu"... (Kopilot měl deprese... Ne, bral hory léků... Ne, konvertoval k islámu... Ne, chtěl změnit svět... Ne, ... atd. atd. jak to znáte z médií.)
Dodatek:
Jak velký hluk je v kokpitu A320?
Z webové diskuse na fóru pilotů:
http://www.pprune.org/members/383829-fokker79
Dodatek:
Jak velký hluk je v kokpitu A320?
Z webové diskuse na fóru pilotů:
http://www.pprune.org/members/383829-fokker79
A320 Cockpit Noise Level
Hi,
I just measure the Db in the A320 cockpit with an Ipad app. I got an average of 105 Db all the cruise flight. I read that above 75 Db of daily exposure you get damage to your ears. This damage means a slowly reduction in the hearing capacity.
I just measure the Db in the A320 cockpit with an Ipad app. I got an average of 105 Db all the cruise flight. I read that above 75 Db of daily exposure you get damage to your ears. This damage means a slowly reduction in the hearing capacity.
Ahoj, právě měřím decibely v kokpitu A320 aplikací Ipadu. Dostal jsem za celý let průměr 105 decibelů. Četl jisem, že vystavení hluku nad 75 decibelů poškozuje sluch. Toto poškození znamená pomalé snižování schopnosti slyšet.
Kolik decibelů škodí?
Jak silný je hluk 105 Db?
Příklady zvuků (intenzita hluku)
Příklad zvuku | Hladina intenzity zvuku [dB] |
---|---|
Práh zvuku, slyšení | 0 |
Šelest listí (šum listí při slabém větru) [3] | 10 |
Šum listí | 20 |
Klidná zahrada [3] | 20 |
Pouliční hluk (tiché předměstí) | 30 |
Šepot, velmi tichý byt a velmi tichá ulice [3] | 30 |
Relativní ticho v obsazeném hledišti kina [3] | 30 - 35 |
Tlumený hovor | 40 |
Malý šum v bytě [3] | 40 |
Pouliční hluk (normální) | 50 |
Televizor při běžné hlasitosti [1] | 55 |
Hlasitý hovor | 60 |
Kvákání žáby [1] | 64 |
Klapání psacího stroje [1] | 70 |
Silně frekventovaná ulice | 70 |
Strojovna, hlučný hostinec, potlesk v sále [3] | 70 |
Křik [1] | 80 |
Tunel metra | 80 |
Velmi silná reprodukovaná hudba [3] | 80 |
Kohoutí kokrhání [1] | 85 |
Motorová vozidla | 90 |
Jedoucí vlak [1] | 90 |
Maximální hluk motorky | 100 |
Přádelna [1] | 100 |
Pneumatická sbíječka [1] | 100 |
Hlasité obráběcí stroje, kovárna kotlů [3] | 110 |
Diskotéka [1] | 110 |
Startující letadlo | 120 |
Práh bolestivosti [3] | 130 |
Akustické trauma [1] | 140 |
Petardy [1] | 170 |
Horní hranice hlasitosti dětských pistolek [1] | 180 |
Myslím, že v žádné nahrávce by při běžném hluku kokpitu nemohl být slyšet "dech" pilota,
Falsifikátoři zapomněli, že pokud by byl slyšet dech, pak by na nahrávce mělo být při pokusech pilota o vstup slyšet i pípání zařízení na otvírání dveří.
Ani jedno nemohlo být při hluku 105 Db (ekvivalent přádelny, pneumatická sbíječka) slyšet.
Falsifikátoři zapomněli, že pokud by byl slyšet dech, pak by na nahrávce mělo být při pokusech pilota o vstup slyšet i pípání zařízení na otvírání dveří.
Ani jedno nemohlo být při hluku 105 Db (ekvivalent přádelny, pneumatická sbíječka) slyšet.