10. prosince 2009

Norské UFO a moje divoké sny


9. 12. 09 bylo pozorováno nad severním Norskem tohle zvláštní světlo. Co to asi je? UFO? Nepodařená zkouška ruské rakety Bulava? Tomu by se dalo věřit, když jsme jako děti odpalovali různé domácí raketky, tak se ty nepovedené taky motaly...


Pár očitých svědectví z Norska (různé zdroje).

"Jev začal tak, že se objevilo modré světlo, které jakoby vycházelo zpoza hory. Zastavilo se uprostřed oblohy a pak se začalo točit. Během několika sekund pokryla obří spirála celou oblohu. Potom vyšel z jejího středu zelenomodrý paprsek – trvalo 10 – 12 minut, než jev úplně zmizel".

Totto Eriksen z Tromsø: "Vedl jsem právě dceru do školy. Viděli jsme to nad přístavem v Tromsø. Točilo se to a explodovalo na nebi. Vypadalo to jako raketa, která se točila dokola a pak letěla diagonálně dolů."
Letecká kontrola v Tromsø soudí, že nešlo o astronomický jev.

Geofyzikální observatoř v Tromsø tvrdí, že se jednalo o vypuštění rakety.

Norská armáda neví, o co šlo, ale připouští, že nad tímto územím Rusko testuje své rakety. Rusko to popírá.

Hle, zdá se to celé jaksi spjato s Tromsø, o kterém zde víme, že je tam vojenské (vědecké?) zařízení EISCAT na ohřívání ionosféry, podobné americkému HAARPu. Co když si zkoušeli nějakou "projekci"? Jaké by bylo lepší místo pro "mimozemskou" světelnou show?

Taky se objevují názory, že je to spjaté s Obamou a jeho převzetím Nobelovy ceny...

Video, zřejmě z větší dálky: http://www.youtube.com/watch?v=nHZyxsVHz4E

Připomíná mi to mé vlastní divoké sny, v nichž vídám zvláštní lítající věci a podivné mraky.
Zrovna dneska se mi zdálo, že jsem někde ve Finsku, u nějakých známých (žádné tam nemám) v domě u jezera v horách. V jezeře byly odshora v průzračné vodě vidět jakési podvodní stavby. Majitel domu měl u domu tunel, kterým vjížděl do podvodní garáže. Nad horami putovaly v jedné řadě mraky fantastických tvarů, geometrických, průhledných, něco jak si představuju projekt Blue Beam. Domáci  řekli, že je to tam běžné.
Napadla mě ve snu i myšlenka na gifting (což mě těší) - vidím, že se tam dějí nějaké divné věci, že jezero a kraj potřebuje orgonit, a horečně přemýšlím, kde mám vlastně zavazadla a kolik mám s sebou TB (na opravdové cesty sebou vozívám aspoň symbolický dárek...) Bohužel si nějak nemůžu vzpomenout ... a začne foukat velmi silný vitr, to mi dělá starost, protože vím, že večer mám odletět letadlem ... prostě divoké sny. Naštěstí zazvonil budík a můžu jít v klidu do práce :-)))

4 komentáře:

  1. Ufo nad Norskom sneh v Usa?:))

    OdpovědětVymazat
  2. Mívám také podobné sny. Evidentně trochu jinak laděné, ale o počasí se mi zdá pravidelně. O Američanech, občas o rusích apod. - co zase provádějí, kde jaké "letadlo" lítá.....

    Takže tě zdravím.

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce jsem s vámi.

    OdpovědětVymazat
  4. Orgonet : mrkni na mraky tzv . "UNDULATUS ASPERATUS " nebo "BIZZAR CLOUDS" na zahran. stránkách , třeba na googlu-obrázcích. Ať je to jak chce , něco se se světem děje a ještě bude dít. Řekl bych , něco jako je konec světa. Mimochodem to nad Norskem raketa rozhodně nebyla.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.