4. června 2012

V ČR vzniká nový nezávislý film o MMS


Ota poslal následující zprávu, kterou mu s radostí zveřejním, protože jde o dobrou věc hledání pravdy. 
Sice dosud nejsem zastáncem MMS, ale uznávám, že někomu to určitě pomáhá.
(Já prostě MMS nemůžu, asi tak, jako že někdo zkolabuje po píchnutí včelou, a jinému to vůbec nevadí a ještě mu to udělá dobře - to už každý sám musí zkusit, co mu prospěje ... ).

Milý Orgonete!

Vím, že zatím asi stále nejseš příznivcem MMS a že se Ti víc zamlouvá např. koloidní stříbro :-)
Já MMS důvěřuji, protože v mém okolí to řadě lidem pomohlo a má zkušenost je tomu také nakloněna 
(nemluvě o tom, že to odstraňuje i těžké kovy z těla, jako je hliník a další, které na nás padají z oblohy).

Velice rád a moc bych Tě chtěl požádat o uveřejnění této zprávy, neboť na tvůj blog chodí řada lidí, co má s MMS osobní zkušenosti.
( Kritici se také najdou, ale o tom je diskuse a komunikace a každý si musí informace vyhodnotit sám za sebe. )

Děkuji.

Zdraví Tě

Ota

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2194801646744&set=a.1245134665663.30052.1748301006&type=1&theater

22.5.2012

Krátký rozhovor z návštěvy Jima Humbla, Andrease Kalckera a Leo Koehofa v Praze na internetové TV Cesty k sobě..

2.6.2012

Vážení a milí přátelé!

Mám pro Vás potěšující zprávu, že v ČR vzniká nezávislý film o MMS.

Dnes v podvečer mne navštívil manželský pár s profesionálnější kamerou a udělali se mnou na téma MMS krátký rozhovor.
Potěšující není ani tolik, že navštívili zrovna mne :-), ale že jsem se od nich dověděl, že je v naší zemi spousta lidí, kteří své zkušenosti na kameru otevřeně řeknou a sdělí bez obav i své jméno a samozřejmě i své zkušenosti s léčbou pomocí přípravku MMS.

S mým povídáním byli spokojeni, ačkoliv jsem řekl sotva polovinu z toho důležitého, co jsem měl na srdci a na duši o MMS říci, ale rozhovor přišel nečekaně a zavolali necelou hodinku předtím, neboť Brnem projížděli a nakonec se jim zalíbil náš dvůr a tak udělali rozhovor u zahrádky a nešli ani dovnitř...

Pokud někdo z Vás má osobní zkušenost s MMS, může se autorům filmu ozvat. Působili na mne důvěryhodně a jsou i autory záznamu poslední přednášky Jima Humbla v Praze, kde byl Humble se svými spolupracovníky na veletrhu Biostyl 2012, letos v dubnu. Také spolupracují s časopisem Regena a v letošním červnovém čísle - 6/ 2012 vyšly tři články na téma MMS a Jima Humbla. Nové číslo Regeny je právě nyní na stáncích k dostání a najdete tam i jiné zajímavé články o přírodním léčení.

V ČR vzniká film o MMS. Žádám vás, kteří máte jakékoliv zkušenosti s MMS a jste ochotni se s těmito zkušenostmi podělit s ostatními, napište, prosím, na e-mail:
Filmování vám zabere 1-2 hodiny času a můžete tím zachránit jiné lidské životy.
Děkujeme.



10 komentářů:

  1. Chjo, další "úžasná" chemie, doháje:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, tato "úžasná" chemie zachránila a uzdravila během několika hodin tísíce lidí z malárie, stovky lidí z HIV-AIDS a z rakoviny, ale tam léčba trvala několik týdnů, nemluvě o běžných, méně závažných nemocech. Doporučuji si o tom něco nastudovat. Na internetu jsou k dohledání tisíce příspěvků lidí, kteří to vyzkoušeli a pomohlo jim to.
      Ota

      Vymazat
    2. Přesně tak i já sem podstoupil léčbu MMS a citím se mnohem lépe srovnalo se my spaní atd .Trpěl sem 20 let nespavostí hlevně přes den a ted spim jak nikdy před tím. Doporučuji všem i jen preventivně se vyčistit a nebýt nemocný super věc.

      Vymazat
  2. Děkuji za uveřejnění.

    Jsem si vědom i problémů, kteřé někteří lidé s MMS mají, nevolnost, průjem, ale to jsou věci, které pominou a nepoškozují nevratně zdraví.
    Dávkování a způsob aplikace si musí každý nastavit individuálně, jak to cítí a vnímá a začít s minimálními dávkami a opatrně navyšovat.

    Pokud někomu nevyhovuje klasická MMS velmi doporučuji novou metodu CDS ! Jde o to samé jako MMS - stejná použitá aktivní látka ClO2 - oxid chloričitý, jež vzniká sloušení NaClO2 a kyseliny citrónové, který se však nechává sytit ve vodě probubláváním pomocí jednoduchých pomůcek.

    Ota

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevolnosat a prujem je naopak dobrý .to se člověk dozví jak je na tom a zjistí že má celé tělo zašpiněné a tím pádem se čisti a pak musí srazyt MMS, Ja sem se dostal na0 kapek MMS a ani jednou my nebylo špatně. A to s prostého duvodu že sem mmnel tělo čisté .

      Vymazat
  3. Je potřeba shromáždit hlavně ty,kterým to nepomohlo,případně ublížilo.Chemie je jen jedna-chlor "sežere" vodík a zbylý radikál(OH)případně atomární kyslík,"vraždí všechno živé,bez rozdílu".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že by ve filmu mohly zaznít i kritické hlasy. Měly by však být podloženy osobní zkušeností a znalostí věci!
      Pokud tvrdíš, že jde o chlor, tak o tom víš málo. Jde o sloučeninu chloru - oxid chloričitý ClO2, ne o chlor samotný a to je rozdíl! Navíc se MMS během hodiny rozloží v těle na obyčejnou kuchyňskou sůl a čistý kyslík a nic dalšího, škodlivého nevzniká! Chlor sám o sobě je nebezpečný, ale jeho sloučeniny jsou naprosto něco jiného, jinak bychom asi jídlo nesolili...
      Zdravé buňky, ani bakterie, které žijí v symbióze s lidským organismem, to nenapadá ani nelikviduje! To je prokázáno!
      MMS bylo objeveno před 15 lety a doposud nebylo zjištěno poškození zdraví tímto přípravkem a spoustě lidem to zdraví a život zachránilo. Důležité je však správné dávkování, jako u každého léku.
      Takových útoků už bylo na MMS spousty, jako je tento, ale jsou nepodložené.
      Ota

      Vymazat
    2. V tom případě pozor i na borovou vodu- to je vlastně kyselina boritá. A bor se v těle kumuluje a poškozuje ledviny a já nevim co všecko ještě. To, že když člověk nějaké věci nerozumí, neznamená, že je špatná. Připomíná mi to středověk, člověk když byl jen trošku divnej hned ho měli za čarodějnici. Zamyslete se sakra.

      Vymazat
  4. DOBRÝ DEN,PŘIDÁM SVOJI ZKUŠENOST S MMS.MANŽELOVI BYLA DIAGNOSTIKOVÁNA RAKOVINA PROSTATY.JEDL MĚSÍC JEN ZELENINU A PIL ZELENINOVÉ ŠŤÁVY A TAKY MĚL BUĎ VAŘENOU POHANKU NEBO BRAMBOR.PO CELOU DOBU UŽÍVAL MMS-8X DENNĚ 3 AKTIVOVANÉ KAPKY.NIKDY NEZVRACEL,OBČAS MU BYLO TROCHU ŠPATNĚ OD ŽALUDKU.ZATO PRŮJMOVAL-I 10X DENNĚ VODOVÁ STOLICE.SAMOZŘEJMĚ,ŽE JSME JEŠTĚ DĚLALI RŮZNÁ JINÁ OPATŘENÍ O KTERÝCH SE NEBUDU ROZEPISOVAT.KONTROLA PO MĚSÍCÍ(STRACH I OČEKÁVÁNÍ SOUČASNĚ)ANI NÁZNAK!ČISTÝ!TĚLO SE ZBAVILO PRŮJMEM POMOCÍ MMS VŠEHO ŠPATNÉHO.DÍKY ZA NĚJ!JÁ OSOBNĚ UŽÍVÁM TEĎ MMS2 K ZLIKVIDOVÁNÍ MALÁRIE A PLASMODIA,ABYCH SE MOHLA PUSTIT DO ČERVŮ,KTERÉ V SOBĚ HOSTÍME A NĚKDY O TOM NEMÁME ANI PONĚTÍ.UBÍRAJÍ NÁM ENERGII,KLID,ZDRAVÍ.JÁ NA NĚ PŘIŠLA NÁHODOU-INFORMACE Z NETU-FORUM U PRAMENE,TAK JSEM JIM VYHLÁSILA VÁLKU A DOUFÁM,ŽE MI MMS SVÝM DÍLEM TAKY POMŮŽE VYHRÁT.TAKŽE LIDIČKOVÉ,POKUD SE DODRŽÍ PRAVIDLA A ZÁKAZY(NEUŽÍVAT PŘI POŠKOZENÍ LEDVIN)TAK JE TO VELKÝ POMOCNÍK.AJA

    OdpovědětVymazat
  5. Haluzakfest@seznam.cz31. července 2012 v 11:28

    Mám zkušenosti jak dobré tak velice špatné :D ale vesmyslu dobré :). Protože jsem se trošku přizabil vyšši davkou.. a tobyl extrem cosem myslel žeto nepřežiju... ale pak... jak mi bylo krááásně tosem nechapal :D Můj závěr ? : KDOKTOROVI ANI NAHODOU :D JEDINĚ V BEZVĚDOMI MĚ TAM DOSTANOU ! CHTĚLI MĚ KUCHAT !! ZAŽIVA TI ŘEZNÍCI !! CYSTA U KOŘENE ZUBU DLOOOUUUHE ROKY ROSTLA SNAD 10 LET ... BEZNARKOZY... NEUVĚŘITELNE NO NEŠEL SEM A NEZAJIMALO MĚ ŽE TO NEJDE JINAK JAK CHIRURGICKY... UŽ XXX KRAT SEM SI OVĚŘIL ŽE NEJDE JSOU KIDY ! VŠECKO DE ... A CO JE TA NEJVĚTŠÍ PRAVDA JE TO ŽE NEJLEPŠÍ VĚCI SOU ZADARMO... :) A MMS JE JEDNOU ZNICH... OSOBNĚ SI MYSLÍM ŽE I PŘI MÉM DOST ZATÍŽENÉM STYLU ŽIVOTA JSEM SCHOPEN DÍKY TÉ " JEDOVATÉ " :D LEVNÉ LÁTCE DOŽÍT VEZDRAVÍ JAKŠ TAKŠ :D VĚKU. MĚJTE SE A NEŽERTE JIM TY PŘEDRAŽENE JEDY A POUŽIVEJTE MOZEK.. SVUJ !!! NE JEJICH :D

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.