23. června 2009

Počasí jako byznys a Wimbledon

Dnes máme u nás prověrku přívalovým deštěm. Zatím se držíme myslím dobře, jen mě mrzí, že se zatím nedostalo více orgonitu na Novohradsko, takže se to tam trochu rozvodňuje, ale nic velkýho ... (Nechci to zakřiknout, ještě přes nás půjdou konvekce nafoukané navečer nad Polskem - tak bacha v Beskydech.)

(Foto: všimněte si udržování zóny hezkého počasí nad Britskými ostrovy. Lépe je to vidět na časové smyčce - SAT24. Všimněte si pravých úhlů.)

Ráno mívám takový rituál, že zkouknu satelity. Na cizí země se vždycky nedívám, ale dneska trochu jo. A hele, nad Britskými ostrovy je nějaké pěkně počasí ... Divný, říkám si, tam je skoro vždycky hnusně ... ty mraky, co jsou odkloňovány od Španělska, míří obvykle na sever, a pak je ženou přes Británii do střední Evropy. A dneska ne. Kolem ostrovů je dokonce jakési pásmo bezoblačnosti.

Večer se koukám na televizi, aha, je Wimbledon. A zase se mi tam zdá nějaký ideální počasí. Tak si říkám, co jestli si to počasí koupili? (Dost se mluvilo o tom, že Čínani si udělali počasí na olympiádu, tak nějak se to bralo s despektem, ale ono to tak skutečně bylo ...) Předpověď počasí na zbylé dny na stránkách Wimbledonu je ideální, a tentokrát věřím, že se trefí...

Co potřebuje taková velká sportovní událost, kde jde mimo jiné o velký prachy? Hlavně dobré počasí. A když dostanou pořadatelé nabídku zajištění slunečna a příjemné teploty, byli by bláhoví, aby odmítli zaplatit. To možná poprvé nevěří, ale ono se to roznese, že kdo si nezaplatí počasí, může tak leda plavat...

Ovládání počasí ve větším měřítku (státy) je v současné době na takové úrovni, že je lze prodávat. Přesnost akcí odhaduju na 95% i více.

V mikroměřítku to možná ještě tak úplně přesně neumí zařídit, aby v Horní Dolní napadlo ve 14.30 20 cm 5centimetrových krup, aby to zničilo jejich úrodu meruněk a nemohli konkurovat Velké Dolní. Ale i to umí tak odhadem na 50%. To už se dá taky prodávat. (Tady jim to vydatně kazíme orgonitem.)

Takže kdo další než pořadatelé sportovních akcí koupí počasí? Myslím, že zaručeně majitelé hotelů a pláží, co žijí z turistického ruchu. Ale nesmí být děsné vedro, nýbrž příjemně, takže za příplatek jim tam budou denně foukat protisluneční clonu z haarpových mraků - přesně tak to bylo loni v Itálii ... clona přesně nad pláž.

Opačný postup pak můžeme nazývat klimaterorismem - zaplaťte, nebo vám to tam spláchneme povodní/atd. Nebo klimakriminalita - zaplať, a my jim to tam rozmlátíme kroupama ...

Loni v začátcích mého orgonitového působení mě třeba zaujalo, že při letecké akci nad místním letištěm nepršelo, ačkoli všude kolem lilo - nad letištěm byly takové divné nahuštěné mraky, jako je ten nový "asperatus", které to jakoby držely ... už tenkrát mě napadlo, že si to letci zařídili u kolegů mrakovýrobců, aby mohli lítat... tenkrát se mi lidi hodně smáli, ale teď mi to připadá čím dál reálnější.

A jistě se najde ještě mnoho dalších situací, kde se dá počasí prodávat. Tak to sledujme, jestli to tak skutečně funguje, jak si tady fantazíruju.

22. června 2009

Bezpečná vzdálenost letadel - zastaralý pojem

Pokouším se zjistit, zda existují nějaká pravidla pro bezpečnou vzdálenost letadel ve vzduchu. Věřím, že na to musejí být nějaká pravidla. Třeba na chemtrail france uvádějí 3 odkazy, podle nichž ta vzdálenost má být 5 námořních mil (asi 9 km). (To znamená ve vzduchu pár sekund...) (Jestli někdo víte o nějakém srozumitelném odkazu apod., poučte laiky...)

Ještě v letech 2000/2002 se dost psalo o případech, kdy byla tato bezpečná vzdálenost ve vzduchu porušena. Většinou mezi dopravním a vojenským letadlem. Veřejnost byla vždy spravedlivě pobouřena a média se tím vyžívala.

V současné době jakoby těchto událostí ubývá, anebo není zájem je medializovat... Samozřejmě byly vyinuty nové bezpečnostní systémy, takže bezpečná vzdálenost se zkracuje, jak uvádí např. článek o kontrolním systému Air IT.

V roce 2006 úřady popřely těsný průlet letadel nad Londýnem (viz foto) a prohlásily fotku za podvrh, viz článek BBC News. 6. června 09 např. došlo k těsnému kontaktu vojenského a dopravního letadla, který vyděsil cestující, opět BBC News. K těmto incidentům dochází vlastně často, ale média vše bagatelizují. 2 - 3 míle vzdálenosti jsou více než dostatečné, a i kdyby to byla 1 míle, nic díky současným systémům navigace nehrozí ...

Takže letecký provoz přes vysokou hustotu je nyní bezpečnější, a to zejména zásluhou chemtankerů (pokus o nový termín, místo neobratného chemtrailsového letadla; anglicky někteří říkají letadlům tankery, my za tím slovem vidíme něco jiného, tak zkusím chemtankery. . Díky nim byly vyvinuty takové systémy letového řízení, že se letadla mohou téměř dotýkat. Tak až poletíte a najednou něco proti vám, nebojte se, ony se vyhnou... Však můžete denně sledovat, jak se šikovně míjejí.

Našla se aspoň amatérská videa na youtube, jejichž autoři nedávno nafilmovali z okýnka svého letadla blízko letící sprejující chemtanker. Oba shodně praví, že za dlouhou dobu létání po celém světě se jim stalo poprvé, že viděli v blízkosti jiné letadlo ....

Pojem bezpečná vzdálenost letadel už se tedy může vyřadit ze slovníku jako zastaralý.

Podobně zastaralým pojmem je bezletová zóna, která byla původně nad jadernou elektrárnou Temelín a Dukovany 5 km, po 11. září byla zvětšena na 20 km, a v současné době se nad ní vesele prohánějí chemtankery. Ale běda, jak se tam octne zbloudilé sportovní letadlo... to mají noviny hned o čem psát a každý si představuje tu hrůzu, kdyby tak ten drobeček spadl na chladící věž a kousíček by jí odlomil ... děsná představa.

Takže z toho opět vyšel článek o tom, jak nám předstírají a zastírají ...
Mrkněte na videa, překlad netřeba.

http://www.youtube.com/watch?v=2kGl9n8_1-4&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=CAGlwFHRt-c&feature=related

Gifting směr Lipno

Další trasa dostala o víkendu svou porci orgonitu. Nejprve jsme vyřídili nějaké resty v Českém Krumlově. Ten byl zatím ogiftován jen do řeky, což je ideální, antény jsou v blízkosti.

O loňských prázdninách jsme Krumlov giftovali poprvé - s návštěvou z Ameriky. Zajímali se o orgonit, myšlenka giftingu se jim velmi zamlouvala. Jednoho dne hodně lilo, ale doma sedět nechtěli, tak jsme se vydali na Krumlov. Už cestou tam jsme rozdávali - Amíci se radostně zapojili a házeli/hrabali, a velmi se bavili svou podvratnou činností ... Když jsme přijeli do Krumlova, přestalo pršet - toho si všimli a žasli - on to asi fakt udělal ten orgonit! Mlhavé těžké mraky se tahaly po okolních kopcích, ale nepršelo... Udělali jsme obvyklou turistickou procházku po městě a pak šli kolem řeky, občas něco umístili. A najednou nad náma vrtulník - ale kdyby jen přelít, on nízko nad náma třikrát zakroužil... I když jsme jim předtím neřekli, že o tuto činnost může být zájem ze strany vrtulníků, dali si to dohromady a docela se vyděsili... Tak jsme dělali jako že nic, že je to legrace... že je to náhoda, že nad náma lítají -i když nás to taky docela překvapilo. Amíci se pak radovali, že je to jako v akčním filmu... Když se vraceli do Ameriky, vzali si od nás pár HHG ... a už si píšou o další.




Z Krumlova jsme se vydali směrem na Černou v Pošumaví a celou trasu pěkně ogiftovali. Byla to hračka, je tam spousta potoků a říček, ani nebylo třeba šplhat do kopců až k věžím. Kolem přehrady trčelo antén dost, a taky dostaly své do vody.






Co do počasí, pořád se to stahovalo jako na bouřku, občas trochu kapalo. Když už jsme se chtěli vracet, mraky začaly ustupovat a za chvíli se skoro úplně vyjasnilo. Tak jsme tam trošku poseděli a užili si hezkého večera a západu slunce. Zajímavé: letadla byla slyšet lítat, dokud bylo zataženo. Jak se vyjasnilo, neviděli jsme už ani jedno. Ale to už se chýlilo k západu, a to už mají zase jiný režim...

21. června 2009

Gifting na Kypru

Na ethericwarriors napsal Francouz Braikar úžasnou zprávu o giftingu na Kypru. http://www.ethericwarriors.com/ip/viewtopic.php?p=5189#p5189

To si teda máknul! Zvládl to s kamarádem za dva týdny, použil prý asi 1000 TB a další prostředky jako HHG a EP.

Napsal to anglicky, málo textu, zato spousta fotek! Uvidíte, jak je celý ten krásný ostrov doslova "prošpikován" harpovým a různým jiným zařízením. (Kypr je rozlohou asi 9x menší než ČR.)

Braikar je v současnosti jeden z nejaktivnějších gifterů (La Manche, Irsko, Francie), neteoretizuje, ale rozdává... (Jsou samozřejmě mnozí další, kteří se nezveřejňují...) Myslím, že je dobře, že je ochoten o tom psát (stručně :-)) - alespoň pro mě to je vždycky inspirace ...

Je vidět, že ostrovy mají v řízení klimatu strategickou funkci ... pro naši část Evropy jsou strategické Azorské ostrovy v Atlantiku, kde podobná obrovská zařízení odvracejí atlantické proudění na sever a zabraňují mu ve vstupu na Pyrenejský poloostrov, jak můžeme denně pozorovat na satelitech. (Součást projektu "globálního oteplování " - Španělsko se má stát pouští. Španělští gifteři se snaží, ale zatím nestíhají...)

Na Azory se nikdo z gifterů dosud nevypravil, ale snad se brzy někdo najde...

19. června 2009

Dálkově řízené zřícení Airbusu?

Došel odkaz na zajímavý článek, který se mi navíc zrovna hodí do krámu, protože vysvětluje zřícení zmíněného letadla dálkovým řízením. (Už tu mám podobný článek o dálkovém řízení letadel 9/11 http://orgo-net.blogspot.com/2009/06/dalkove-rizena-letadla-9-11.html.) Prostě bylo třeba zlikvidovat někoho nepohodlného na palubě, a pár obětí navíc světovému pořádku nevadí. Lidé jsou naivní a většina nikdy neuvěří, přes zkušenosti s WTC, že by někdo mohl nechat zřítit letadlo záměrně. Autor článku je anonymní. Bodejť.

V článku je žádost, že se má šířit, tak to prosím čiňte.


Vím, co se stalo v letu Air France 447

(Překlad: Orgonet)

Uveřejněno na: www.daily.pk

Středa 10. 6. 2009


Jak sdělil hlavní výkonný důstojník (CEO) Air France Pierre-Henry Gourgeon, Airbus Air-France letící z Ria do Paříže vyslal „sled asi tuctu technických hlášení“, naznačujících, že „selhalo několik elektrických systémů“, což způsobilo „naprosto bezprecedentní situaci v letadle“.


Gourgeon se mýlí. Události, které vedly ke smrti 128 lidí nad Atlantikem, měly precedens. Několik podobných událostí už se stalo.


Reuters informoval, že Airbus prohlašuje, že Airbus A300 má dobré bezpečnostní záznamy, bez smrtelných nehod na komerčních letech. To je lež, kterou se Reuters již nenamáhal opravit.


V Miami v r. 1999 pilot a kopilot Airbusu 300 Amerických aerolinií před přistáním náhle ztratili kontrolu nad letadlem vnějším vlivem. Směrové kormidlo se několikrát pohybovalo samo od sebe. „Pohyby kormidla byly extrémní“, řekl NTSB.


12. listopadu 2001 let Amerických aerolinií č. 587, Airbus 300, se z nějakého vnějšího vlivu vymkl kontrole, následkem čehož se kormidlo několikrát prudce zhouplo dopředu a dozadu, více než dovoluje normální rozpětí, které může být provedeno z kokpitu. Letové údaje ukázaly „neobvyklé boční pohyby, které vrhly pasažéry dozadu a dopředu,“ a opakované rány, které způsobily obrovský nápor na vertikální stabilizátor, až jej rozbily, i přes jeho silnou laminovanou konstrukci. Pasažéři byli vrženi zpět a dopředu i před nehodou v Queensu, New York. Ale to nebylo vše. I když bylo kormidlo pryč, letadlo mohlo ještě letět, avšak pak se křidélka a klapky začaly pohybovat katastrofálním způsobem. V jednu chvíli to s nimi otočilo o 10 stupňů v pouhé sekundě, a 180 stupňů za 18 sekund. Letadlo se naklonilo doleva, i když údaje ukazují, že piloti prováděli řízení, aby se pohybovali do opačného směru.“ Černá skříňka obsahovala o tomto dialog pilota, kopilota a věže, ale ten nebyl nikdy zveřejněn. (Marion Blakey, šéfka NTSB (National Transportation Safety Board), Bushova politická poveřenkyně bez zkušenosti v oboru, ktera také řídila NTSB měsíc předtím, než dvě letadla narazila do WTC, zřícením v Pennsylvanii a údajným zřícením letadla na Pentagon).


Po těchto obratech vzdálený ovladač nasměroval letadlo na pád nosem dolů a odpojil záznamník hlasu, stálý zdroj energie letadla i baterie. Letadlo dostalo plný plyn a pak byly klapky otočeny dolů, což způsobilo, že odpojitelné nádrže paliva vyklouzly z držáků a letěly dál, když letadlo zpomalovalo. NTSB nabídla pouze dvě možná vysvětlení, buď „pilot pohnul záměrně nebo nešťastnou náhodou kormidlem“, nebo bylo letadlo strženo „motýlím efektem“ turbulence z letadla japonských aerolinií, které vzlétlo před Airbusem.¨


Nyní snad můžeme začít mít podezření, že v onom letu Air France byl někdo, koho lidé, kteří měli prospěch ze zřícení letadel pomocí dálkového řízení 9/11 a 11/12/, neměli rádi.


Mimochodem, Dov Zakheim je muž, o němž se domnívám, že je odpovědný za katastrofy 9/11 a další, ke které došlo brzy ráno 31. října 1999.


To ráno na svátek Halloweenu vzlétlo letadlo Egyptair 990, Boeing 767, z JFK (Kennedyho letiště v New Yorku) do Káhiry v Egyptě. Mělo na palubě 22 vysokých důstojníků egyptského vojska, kteří právě absolvovali speciální trénink ve Spojených Státech – vlákáni do této léčky návnadou neobvyklého sdílení vojenských informací. Asi ve 2.00 ráno, podle hlasového záznamníku, se egyptský pilot omluvil, že jde na toaletu. Pilot i kopilot jsou Egypťané a mluví arabsky. Ale náhle je v nahrávce slyšet anglická slova „Řiďte to.“ Pak se letadlo odkloní ze svého kurzu, i když je řízeno automatickým pilotem. Pilot reaguje na tuto událost zvoláním modlitby „Taw ak akl ala Allah,“ což odpovídá slovům „Pomáhej nám nebe!“, „Kéž nás Bůh ochrání!“, možná i „Ježíš Kristus“! Kopilot se pokouší uvolnit autopilota, ale vzdálený ovladatel nepodlehne. Kopilot je v panice a opět se modlí o pomoc. Letadlo, i když stále na autopilotu, se střemhlav řítí dolů. Po 16 sekundách dálkově řízeného únosu letadla pilot znovu vstoupí do kokpitu a ptá se pilota, co se děje. Oba pracují, aby letadlo zvedli, a protože se o to pokoušejí oba, letadlo letí na plný plyn. Kopilot přeruší vedení paliva. Pak, opět pod dálkovým ovládáním, se levá a pravá směrovka pohybují v protichůdných směrech. Křidélka na obou křídlech se zvednou úplně nahoru. Pilot přikáže arabsky „zastavit motory“. Kopilot odpovídá: „Jsou zastaveny!“ Poslední slyšená slova jsou slova pilota volajícího, samozřejmě arabsky, „Nahoru! Nahoru!“ Potom, přesně jak se to stalo s letem 587 nad Queens, jsou hlasy záznamníku na dálku vypnuty – před zřícením. Americká NTSB došla nějakým způsobem k závěru – oproti veškerým těmto důkazům – že za to měl jakousi zodpovědnost kopilot.


Nějaký pasažer v Miami v r. 1999 musel být vystrašen demonstrací síly. Někdo na palubě letu 587 byl problémem pro zločinnou konspiraci, která nyní kontroluje americkou i izraelskou vládu. A někdo na palubě letu Air France byl rovněž hrozbou či cílem pomsty ze stejných zájmů.


Jistě jste si povšimli chabých omluv, proč černé skříňky letadla Air France nemohly být získány.


9/11 nebyl dílem „islámských fundamentalistů“, kteří „nenávidí naše svobody“ a proto unesli čtyři letouny 11. září a narazili s nimi do věží WTC a Pentagonu. Nikdo nemá skutečné důkazy, které by to dokazovaly. (Samozřejmě to mohou tvrdit a také to dělají, například na Fox News, s lidmi, kteří mají nemožné teorie o tom, že tam vůbec nebyla žádná letadla, která by narazila, či absurdní povídačky o paprscích energetických zbraní na oběžné dráze, které zbořily věže a Budovu 7 – ale to je součást předem připravených desinformačních obstrukcí justičních manipulátorů vědomí, kterých pachatelé využívají.)


Mám podezření, že zřícení mělo za cíl jistého Francouze, oponenta prezidenta Sarkozyho. Sarkozy je velmi důvěrným podporovatelem záměrů presidentských úřadů jak Bushe, tak Obamy v mezinárodních finančních záležitostech a na středním východě a v politice války proti teroru.


Oběti této vraždy byly ze 32 zemí. 61 Francouzů, 58 Brazilců a 26 Němců. Na palubě nebyli žádní Izraelci ani Američané. Francouzský Sarkozyho ministr životního prostředí, oficiálně prohlásil, že únos letadla je vyloučen. Hádejte, jak to asi, u Alláha, mohli udělat, když známe fakta, která jsem vám předal, a která jsou zajisté známa i jim?


Ještě jeden fakt: mezinárodní zabijáci způsobili zřícení letadla Air France, protože si byli jisti vědomím, že Sarkozyho vláda, stejně jako Bushova vláda v roce 2001, udělá vše nezbytné proto, aby nebyla vyslovena pravda. Černé skříňky se nikdy nenajdou – ode dne zřícení jsem sice nesledoval zprávy, ale myslím, že si mohu být předpovědí jist.


Prosím, zveřejňujte toto, čtěte to nahlas do telefonu, vystavte to na svůj blog. To proto, aby to Francouzům způsobilo komplikace a ostudu při vyšetřování tohoto aktu masové vraždy.


Smrt při leteckém neštěstí je oblíbenou metodou likvidace jednotlivců, aniž by vzbudila podezření o specifickém pozadí a konexích „jednotlivé oběti“. Nemůžeme je nechat, aby takto dále unikali.

Děláte někdo CB?

Ozval se čtenář, že má zájem o CB, jestli to někdo můžete vyrobit, ozvěte se mu. Každý CB = vítaná posila!
http://orgo-net.blogspot.com/2009/04/kde-koupit-orgonit.html#comments

Ochrana proti záření ze střešního panelu


http://www.next-up.org/Newsoftheworld/Protection.php
Z next-up dneska přišly fotky, jak si ve Francii zabezpečili střechu proti vyzařování z blízkých střešních panelů. Koukněte se na ten odkaz, třeba to může inspirovat.

Co tam dali? Jak je vidět, vrstvy izolace (dřevo a fólie) a hliníku. Takže něco jako Reichův akumulátor nebo orgonit...

Orgonit ale zatím nějak neuznávají, i když jim ho propaguju. To nevadí, jinak jsou fajn.