Katastrofa italského trajektu a viditelné zásahy klimateroristických zbraní v oblasti
Sepsal Orgonet
Mnozí z nás s napětím sledovali záchranné práce při požáru italského trajektu v období mezi svátky.
Zcela dobře to nedopadlo, 13 lidí tam zemřelo a stále údajně zůstává nezvěstných 98 lidí (viz
http://news.sky.com/story/1400364/ferry-fire-98-people-still-unaccounted-for). Doufá se, že je to nepořádkem v lodních seznamech, či že ti lidé byli zachráněni, avšak opomenuta evidence jejich záchrany. Doufejme.
Hlavní příčinou obtížných záchranných prací bylo mimořádně rozbouřené moře. Viz např.
http://www.rozhlas.cz/zpravy/evropa/_zprava/nekolik-set-lidi-stale-ceka-v-jonskem-mori-na-zachranu-z-horiciho-trajektu--1437003
"Největším nepřítelem záchranářů je počasí. Vítr zesílil a loď se zmítá ve vysokých vlnách. V oblasti je prudký déšť s krupobitím a síla větru dosahuje desátého stupně na dvanáctistupňové Beaufortově škále.
Podle námořního kapitána Karla Zemana tak silný vítr zvedá vlny až do deseti metrů. Strhává taky pěnu z hřebenů vln, což snižuje viditelnost."
Když se podíváme okem satelitu Eumetsat (
http://oiswww.eumetsat.org/IPPS/html/MSG/RGB/EVIEW/, segment 17), jak takové extrémně bouřlivé počasí odshora vypadá, zjistíme, že některé struktury oblačnosti jsou stoprocentně umělé, čily byly vytvořeny klimazbraněmi.
Například 27. 12. se vytvářely pásy pravidelných kruhů oblačnosti, které byly zřejmě dílem radiace z námořních haarpových zařízení, ať už mobilních či stabilních. Jeden z pásů prochází místem nehody trajektu, úžinou mezi "podpatkem" italské body a Albánií.
28. 12., procházel úžinou pás umělých bouří se silným větrem, které se poznají podle rozbrázdění nahoře.
Zajímavostí v tvorbě oblačnosti je tam mnohem více, poukazuji jen ty nejnápadnější.
Takže můžeme spekulovat, že požár a katastrofa lodi nebyly asi náhodné, a že tam klimateroristé přinejmenším trénovali své zvrhlé manévry, pokud nešlo přímo o záměr zničení ...