March 24 2015
Jim Stone
Překlad: OrgoNet
Důkaz: Zřícené německé letadlo bylo doprovázeno bojovým letouny, jak ukazují printscreeny níže v tomto článku.
Malé kousky trosek potvrzují, že letadlo bylo "sestřeleno" dálkovým ovládáním v plné rychlosti, při 600 a více mílích za hodinu.
Důkaz: Zřícené německé letadlo bylo doprovázeno bojovým letouny, jak ukazují printscreeny níže v tomto článku.
Malé kousky trosek potvrzují, že letadlo bylo "sestřeleno" dálkovým ovládáním v plné rychlosti, při 600 a více mílích za hodinu.
V době 9/11 existovala tři letadla, známá tím, že měla jako standardní výbavu dálkové ovládání za účelem obnovy řízení při únosu. Tato 3 letadla byla Boeing 757, 767 a Airbus A320. I když tato informace byla po 9/11 pohřbena, tak pokud se někomu chce vrtat v historii, zjistí, že všechna letadla Boeing 757/767 byla asi měsíc po 9/11 na zemi, nelétala. Tehdy byla na zemi vlastně všechna letadla, a jejich nucený pobyt na zemi byl řádně publicizován.
Letadla 757/767 však nelétala proto, že „bílé klobouky“ znaly pravdu o 9/11, a přikázaly, aby dálkové systémy k obnovení při únosu byly současně deaktivovány, protože věděli, jak skutečně došlo k 9/11. Bylo však umožněno, aby Airbus A320 nadále měl tento systém, protože jeho přístupové kódy byly bezpečnější a v tu dobu nebylo hackování, které by na něj fungovalo
Jak to bylo s včerejším zřícením:
Kdyby nebylo co skrývat, už bychom věděli, co piloti říkali řídící věži, jak tomu je u každého zřícení, které není záměrnou černou operací. Avšak je potvrzeno, že piloti „neřekli nic“, a toto už nelze odvolat, nenechte je, aby z toho unikli nějakým podfukem, když už to řekli.