25. dubna 2012

Nanovlákna pod mikroskopem

Omlouvám se, že tu článek visel pár hodin bez fotek - byl rovnou z mailu v rychlosti překopírován, když jsme zrovna byli na odchodu, s tím, že ho upravím, až přijdu domů (:-))) (
Panzik totiž, aby mi ušetřil práci, zpracoval článek tak dokonale, že ho poslal přímo v htlm i s fotkama, a s tím já nikdy nepracuju, tak mě to nenapadlo (:-)))
Článek je bomba ... takže to máme všichni ...

Ahoj Orgonete,

Četl jsem článek o nanovláknech již dříve v AJ a objevil se také na tvém blogu. Psal jsem do komentářů, že jsem zkusil test s vínem a že jsem objevil tyto vlákna také u sebe. Např. tato fotka z mikroskopu.

Zdroj Nano vlakna test 24.4.2012

Test je jednoduchý. Stačí kloktat červené víno, nebo si jím několikrát vypláchnout pusu a hezky to vyplivnout do umyvadla. Při několikanásobném opakování kyselost vytáhne tyto vlákna z kůže a obarví je, aby byly lépe vidět.

Vzal jsem tyto cucky, které jsem vyplivnul a odnesl ke známému biologovi, který je fakt odborník.
Vypadá to úplně stejně, jako jsi dával fotky svého testu s červeným vínem. Mohu ještě dodat i video, ale nechci lidi znechucovat. Každý si to nakonec může vyzkoušet sám.

Podívali jsme se na to pod mikroskopem a ihned bylo jasné, že to jsou umělá vlákna. Viz nafocené fotoalbum s různými stupni přiblížení cca. 200x - 600x.





Zatím se více nedá určit, ale řekl mi, že to jsou určitě umělá vlákna, ale že původ nemůže potvrdit. Za týden se na to podíváme pod elektronovým mikroskopem, který má zvětšení 1000-10.000x. Tam už bychom měli vidět více. Zároveň jsem mu dal texty a vědecké práce z www.carnicominstitute.com, který tyto vlákna intenzivně zkoumá. Uvidíme, co mi na to dál řekne.

Pro porovnání jsme ještě vzali vlákna z džínů (udělali stěr na sklíčko), dali je pod mikroskop a tyto poslední 3 fotky jsou právě z toho.

  

Takto vypadá struktura umělých vláken a je tedy jasné, že to vyplivnuté svinstvo po červeném vínu jsou umělá vlákna.


Co to jsou za vlákna nevím já, ani on netuší, ale je jasné, že máme něco v puse a nejspíše i v dýchacím ústrojí.

Vyvstávají otázky jako: Proč máme v puse (asi nejen) umělá vlákna? Jak se tam dostaly? Jaké je jejich složení? Prohlédněte si fotky sami, a pokud k tomu napíšete Váš názor do komentářů, budu rád.

Díky a prosím o přístup k věci bez strachu, ale objektivně.

Panzik

17 komentářů:

  1. Fotky nejdou zobrazit, ani po kliknutí, na odkaz. (a vlastně mne to ani nepřekvapuje, když mám cenzurovanej net) zkuste si to na http://probuzeni.blogspot.com , nebo http://blok.hrach.eu ) at víte jestli vám taky necenzurujou co nemáte vi(ě)dět..

    OdpovědětVymazat
  2. odkaz na cele album s fotkama zde https://plus.google.com/photos/108749246803794548674/albums?banner=pwa

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj cca před dvěma směsici jsem byl varovaný že se jakási nanovláka přidávají do marmelád,nevěnoval jsem tomu pozornost,docela jste mne překvapili ze to na nás i sypou z húry,asi to bude moc zdraví )
    TP

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím všechny orgonlidi, tak můžu potvrdit.Koukal jsem teď asi půl hoďky do mikroskopu a jsou tam.
    Akorát jsem nějak nemohl najít ten náklad...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba už "vyjel" z toho vlákna na svou misi tvým tělem na místo určení. Zřejmě to budou mozkové neurony a různá místa nervové soustavy. Mířím tím k jistému druhu nanotechnologie, která podporuje technologii PSI (dálkové ovládání mysli) ! Pozor proto na tento pro nás nový fenomén ! Chemtrails už "dobře" známe, ale tuto nanoeugeniku ještě NE ! Není vyloučeno, že současná mimořádně podezřelá vlna chanelingů a různých nadpozemských poselství může mít svůj původ právě zde !!!
      Ostříhejte proto svá těla i duše, neboť Zavržený Temnář ví, že se jeho čas krátí, a se řvoucí hubou obchází svět, a hledá koho by s sebou do pekel pozřel !!!

      Vymazat
    2. Třeba už "vyjel" z toho vlákna na svou misi tvým tělem na místo určení. Zřejmě to budou mozkové neurony a různá místa nervové soustavy. Mířím tím k jistému druhu nanotechnologie, která podporuje technologii PSI (dálkové ovládání mysli) ! Pozor proto na tento pro nás nový fenomén ! Chemtrails už "dobře" známe, ale tuto nanoeugeniku ještě NE ! Není vyloučeno, že současná mimořádně podezřelá vlna chanelingů a různých nadpozemských poselství může mít svůj původ právě zde !!!
      Ostříhejte proto svá těla i duše, neboť Zavržený Temnář ví, že se jeho čas krátí, a se řvoucí hubou obchází svět, a hledá koho by s sebou do pekel pozřel !!!

      Vymazat
  5. zajímaly by mě ty fotky z elektronového mikroskopu, jsou-li v tom nějaké elektronické štěnice, či nějaký čip. Poslední dobou mě reje v hlavě, nikdy předtím, než jsem se začal zajímat o klimáky to nebylo. Také se mi stalo něco zvláštního - po přečtení prvního článku o nanovláknech mi začlo dřít v oku, v noci mne probudilo silné dření očí a bolestivé rejpání. Slzy se ze mne jen řinuly. Po hodině jsem to zaspal a ráno jsem byl sylně unavený a energeticky vycucaný. Dávám se do kupy doteď.
    Rozhodně se jich však nebojím, jsou to ubožáci, se kterými bude nakonec zatočeno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi podvědomá reakce psychiky a těla na nová fakta, jichž jsme oběti všichni bez rozdílu. Jde nyní o to se s tím smířit, a vyvinout vnitřní úsilí tomu smysluplně čelit, a zbavovat se průběžně toho svinstva !

      Vymazat
  6. Páni, keby ste vedeli čo všetko existuje a žije v ľudskom tele vo vzájomnej symbióze, tak by ste oproti tomu hento zabalili ako "detskú hračku"... na šírenie strachu a strašenie labilných a dôverčivých ľudí si tento raz vymyslite niečo kvalitnejšie.

    OdpovědětVymazat
  7. My to řešíme také několik měsíců a přišli jsme na to "náhodou", když nejmladší usedl na nočník. Jako správní rodiče jsme všímaví a vzali jsme si na to "podezřelé" v dětské močí nejdříve lupu a pak si půjčili nejkvalitnější mikroskop, který nám půjčili na pár dnů v Německu (u nás Vám takové "dělo" jako laikovi nikdo nepůjčí). Pod různým rozlišením to má i různé barvy (většinou se jeví jako modročervené až fialové, některá místa pod jiným světlem svítí až fosforeskuje zeleně) a co nás zaujalo, že na jednom konci to má zvláštně tvarovaný "bodec-háček" a uvnitř několik tmavých útvarů a v místě nich takový zvláštní překlad jako pro případ dělení, ale to je už jen naše fantazie. Ha - řekli jsme si - nějaký parazit a dali se na detoxikaci a hledali, co to je. Když jsem vyděla obrázky před pár dny tady, tak je to stejné jako naše "zvířátka". Mimochodem jsou všude - nabrali jsme vzorky nejen doma, ale i venku. Dospěláci v naší rodině masivně a dávivě vykašlávají, byť jsme všichni nekuřáci, a malé děti vyčůrávají. Všichni dohromady i vysmrkáváme. Myslím, že naše těla jsou tak skvělá, že si poradí se vším - jen se s nimi dohodnout. Trochu horší je to s psychikou - ta beznaděj je někdy k nevydržení, protože i když to "naše těla" vyloučí, letí to dál vzduchem, takže...

    OdpovědětVymazat
  8. A nebude to jen vsudepritomny bordel a spina? V zime nam zamrzla voda, tak jsem musel pro zviratka rozpoustet cerstve napadany snih a to byste se teprv potento jake hnusy a mastnoty v tom plavaly, ani zvirata to pit nechtela a to byl opravdu certve napadany snih.
    Jen jestli ta vlakna nejsou jen necistoty.

    OdpovědětVymazat
  9. jak už jsem psal, tak bych měl mít fotky z elektronového mikroskopu někdy snad příští týden. Náklad jsme také nanašli v žádném vlákně. Třeba se něco ještě objeví. šlo mi hlavně o to vyloučit, jestli to nejsou nějaké zbytky tkáně při výplachu červeným vínem, nebo něco umělého.
    jinak čerstvě napadaný sníh není vždy OK. pokud je to sněžení z umělé oblačnosti, tak je jasné, že to zvířata cítí a nepijou. já to osobně poznám tak, že když začlo sněžit a bylo to z této umělé oblačnosti, tak se mi okamžitě ucpal nos a začal jsem kašlat. chvíli předtím, když nesněžilo, tak jsem byl Ok. to samé mám když prší, nebo hodně sprejujou a po 3-4 hodinách se mi to spustí také.

    OdpovědětVymazat
  10. Na sliznici nenajdete nic jiného, než to, co obsahuje filtr vašeho vysavače, po velkém úklidu. Pokud má někdo domácí mazlíčky, tak ví, ž není problém najít jejich chlupy i v nedělní polévce. Jinak, vlákna se lámou neustále a při každém pohybu jakékoliv látky.

    OdpovědětVymazat
  11. 1. Pokud to vypadá stejně, proč hned usuzujete, že je to to samé? :D

    2. Pokud se tolik bojíte WiFi, proč je používáte?

    3. Myslíte si, že Anonymous by nezajímalo tajné ovládání počasí? :) pokud by to byla pravda, už by to vyšlo najevo...

    4. Proč se tu všichni klepete strachem z věcí, které vás nezabijou hned? přece je každému známo datum 21.12.2012, ne? :) tak čeho se bát, když stejně všichni chcípnem? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mayskemu kalendarnikovi dosel papyr cely svet z toho dela konec sveta...to uz tu bylo tolikrat

      Vymazat
  12. dalsia z moznych teorii je, ze chemtrails a nanovlakna ani tak nesuvisia s ovladanim pocasia. Skor by som typoval na blokovanie slnka. Kedze uz aj oficialna veda priznava zmeny na slnku. To ze to pada aj na zem, a mame to aj v sebe moze byt len vedlajsi efekt.
    Smoker

    OdpovědětVymazat
  13. zdar Panzíku, tak co elektronový mikroskop? dívali jste se na to?

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.