Buďte jenom spokojení, vše je dobré
Iva Adamcová, z přednášky Žďár na Sázavou 23. 11. 2013
Přepis audiopřednášky: OrgoNet
.... (00:38:00) Psala mi před dvěma dny jedna žena.
(Pro vás je vždycky lepší, když vám budu vyprávět příběhy.
Tam se víc pochopí, než když mluvím obecně. Ta žena mi říkala,
že byla na dvou přednáškách. A možná i svým způsobem, když
poslouchá Danovy nahrávky, tak jí tímhle odpovím, protože to by
bylo dlouhé a dlouhé mluvení a psaní.)
Takže, abyste viděli, jak pracovat v
jednoduchosti jako Bohové s hmotou. Není to těžké. Vždycky
uděláte kus práce, obrovské práce. Vy si to ani nedovedete
představit jaké.
Ta žena mi psala, že má syna. Tomu
synovi je dnes 25 let. V 19 letech na nějakém výletě,
kde byl se svým kamarádem a kamarádkou, to byli partneři, zažil,
že ti dva lidi zemřeli. Stala se nějaká veliká nehoda, on je
samozřejmě zachraňoval, nepodařilo se mu to, ti dva zemřeli, a
ten kluk samozřejmě odmítnutím toho, že ti dva zemřeli, a že
jim nepomohl, se obrovsky zablokoval. Začalo to tím, že začal
kouřit marihuanu, pak se dostal do tvrdých drog. Hledal útěchu,
hledal zapomenutí. Ten blok je odmítnutí.
Podívejte se, jestliže já budu na
výletě a teď se tohle stane, tak vím, že pro ty lidi mohu udělat
maximum co moje tělo sílu má, ale když oni prolnou na druhou
stranu, musím to respektovat. Já jsem ráda, že jsem s nimi mohla
žít, že jsem jim mohla posloužit, a to je všechno. Tím by se
ten člověk nezablokovat. To byl obrovský poryv egoismu –
nechcete to. Anebo, chcete, aby žili. To je vždycky chtění opaku.
Ale osud je jiný. I vy ve vašem osudu jste si zvolili, abyste si to
prožili, protože v minulosti se udál odpor k těmhle věcem. Proto
to bylo dobré. Vidíte to? Když přijmete v životě úplně
všechno, tak to pak v dalším životě nemáte nastaveno. Ten život
je úplně jinak vybraný.
Jenže ono to pokračovalo. Ten její
syn na drogách se dostal do psychiatrické léčebny. Je na těžkých
prášcích a má samozřejmě vstupy, vidí věci, pláče, nechce
tam být. A ona říká: Jak mám být spokojená, když moje dítě
tohle má?
Tak a teď dobře poslouchejte.
Zdánlivě obrovsky těžká situace. Ano, vy prožíváte obrovsky
těžké věci. Tak co by dělala Ivanka, jo?
Zaprvé, jestliže je to moje dítě a
všechno, co se děje, jsem si zvolila, tak já vím, že tomu dítěti
musím pomoct tím, že ho naučím respektovat svůj život přesně
tak, jak běžel. Dneska bych za ním chodila do té psychiatrické
léčebny a snažila bych se s ním mluvit. Aby konečně třeba i
dneska přijal to, že se to stalo, a vysvětlovat mu obyčejně a
lidsky, jak to bylo. Protože i dneska tady v téhle přítomnosti vy
pracujete na vašich budoucích životech. Jestliže on to konečně
přijme, tu událost, že se stala, když za ním lidsky, jako matka,
budu chodit, tak já mu pomůžu. I já ho mám ve svém osudu. Já
ho mám ve svém osudu proto, že kdysi dávno v minulosti jsem
litovala svoje dítě nebo někoho bližního kvůli tomu, co
prožíval. A mým blokem byla lítost. Ta nikam nevede. To mu
nepomůže, to mu přihorší, protože on mě vlastně tím chováním
zraní. Tam se vlastně navazujou karmy.
Takže já tam teď budu chodit, to je
vlastně jediná pomocná zbraň, kterou můžu využít. Pomůžu mu
svým tělem, budu mu nosit jídlo, útěchu, moji přítomnost. A
budu ráda, že se společně takhle učíme. Já likviduju svoje
lítosti, dělám pro něj maximum svým tělem, co je mi dáno, jako
nástrojem, jako zbraní, kterou můžu použít, přijmu pokorně i
svůj osud i jeho osud, a kus toho odporu, té karmy, my spolu v
tomto životě zvládneme. Protože vy odkládáte po milimetrech. Vy
nemůžete zvládnout hodně, to by vás zabilo. Přesně v tom
životě máte míru vyřešení nastavenou. A tím už máte smysl
života nastavený. Já už vím, že to má smysl, že to, co se
stalo, já přijímám. A jenom udělám to, co mi bude umožněno
udělat. I to je nastaveno. A tohle vám dá obrovský klid.
Víte, že dneska samozřejmě nebudete
ještě osvícení, ale ten největší balík už máte za sebou, a
v budoucnosti už to můžete vyřešit líp. Ano, respekt k tomu, že
ten člověk měl svůj osud nastavený a já také. Patříme k
sobě. Ale odmítat to, že mému dítěti se tohle děje – ne, já
jsem klidný člověk, který mu řekne: Podívej se, stalo se to, co
jiného s tím uděláš? Nic. Může se na tom skutečně hodně
odložit. A to je důležité vědět.
A teď si tam napasujte svoje
strastiplné osudy. Ano, některé ty osudu jsou opravdu dramatické,
ale vždycky klidem, a přístupem jenom tělem jako nástrojem to
můžete zmírnit a udělat veliký kus práce v tom životě, ve
kterém teď žijete. To tělo nejste vy. To je nástroj, který vy
máte ku pomoci, tak ho využívejte. Nefňukejte, že tu žijete, je
to vaše, a je to i druhých lidí, kteří si zvolili své osudy.
Tohle je důležité vědět. Tehdy máte pevnou půdu pod nohama a
nerozjíždí se vám to. Začnete to vidět skutečně v dobrém.
Ano, vy odkládáte karmu, neboli
odpory. Jenže vy jste ti, kteří to musí znovu prožít, každý
odpor se musí znovu prožít, aby se umenšil. To je odkládání
iluzorního hmotného světa. O nic jiného nejde. Jestliže přidám
ještě další odpor na další čakře, tak pak vás ještě bolí
těla samozřejmě, to je ještě navíc komplikace těch stavů,
nemocí těl. Vy v té fázi, kdy vše odložíte, začnete být
úplně zdraví. Ten Bůh do vás nateče. Když všechny čakry
najednou otevřete a to božství se do vás dostane, není důvod,
abyste byli nemocní. Stav Boha ve hmotě je stav mezi šestou a
třináctou čakrou. A to je také dlouhý úsek. Dál nekoukejte,
prosím vás, protože každá třída má jinak nastavené parametry
a jsou tam jiné podmínky. Všechno de fakto je tady a teď. I
vyšší dimenze jsou tady a teď, jenže my je nevnímáme. A pozor,
každá nižší nevnímá vyšší. Takže i tam jsou veliké
odskoky. Ale tím si vůbec nemotejte hlavu, to je zbytečné.
Chci vám tím naznačit, že nejvíc
pro Boha uděláte ve své dimenzi,kam patříte, v místě, kde se
tady pohybuje vaše hmota, protože vy ještě ve hmotném světě
pracujete, a to vy tady ještě jste a dlouho budete, ale už jako
Bohové, což už je obrovsky úlevné. Je úlevné vědět, že vše
je dobré. Odpadne z vás spousta věcí, nebudete-li je řešit.
Představte si, že teď budete tady
člověk, a budete se koukat televizí nebo internetem někam, kde se
dějou ohavnosti. A teď to odmítnete. Víte, co se děje? Zkuste si
představit, že jste buňka na dlani, a nějakou tou pomyslnou
televizí nebo internetem se podíváte třeba do paty, anebo do
jater. A teď se tady na té dlani budete rozčilovat, anebo blokovat
lítostí, nebo odsudkem, co se v těch játrech děje. Tehdy nemáte
energii pro to, abyste sloužili jako buňka na dlani, protože
řešíte věci, které k vyřešení vám nejsou dány. Je to běžná
logika člověka, ale ono vás to utemuje, to nevyřešíte logikou,
ne.
Já mám kolem sebe prostředí, které můžu vyřešit, do
kterého jsem postaven osudem. A tehdy jsem na správném místě. A
abyste pomohli lidem okolo sebe, i jejich pohledy, které blokují
zase jejich okolí, můžete zmírnit tím „To bude dobrý, to nic
není. Jsou horší věci na světě.“ To stačí. To stačí....
A tehdy zažijete, jak ten Bůh je
dokonalý. Protože vy ten klid rozdáváte, on se do vás začne
dostávat. Tehdy se stanete také svatými grály. Svatý grál je
systém, který skutečně pracuje. Je to člověk, který zrušil
egoismus nad sebou. (00:43:20) ....
Snažím sa ostošesť :-) - som viacmenej kľudná a vtedy keď s určitosťou vyslovím svoj postoj, zdám sa druhým príliš istou. Napísal jeden, že ako si môžem byť tým čo hovorím tak istá? ruší ho to... Potom "zneistí" i mňa, ale už len trošičku. Je to ale akoby som sa vracala, lebo blížny predsa nemá kvôli mne "trpieť ". :-) Premýšľam, že príliš ulietavam , odťahujem sa . Mám usilovať o priazeň vykúpenu ústupkom, alebo zostať sama ? BE
OdpovědětVymazatBE: 13:53
VymazatNezáleží na tom, pro jaký přístup se rozhodnete. Vůbec není třeba trpět kvůli druhému. Ani není na škodu se občas pohádat. Nikdo z nás nemůže být dokonalý, ledaže se sám nechce přímo odrovnat. Důležité je, vždy se nějak VĚDOMĚ rozhodnout.
cit. "Mám usilovať o priazeň vykúpenu ústupkom, alebo zostať sama ? "
Kdysi jsem řešila totéž. Neměla by jste si správně vůbec tyto otázky klást ! ! Na vše reagujte tak, jak Vám přijde nejvhodnější. Nic není horšího, než když se o něco moc "křečovitě" snažíte. Když zůstanete sama svá, bez nějakého očekávání, přijdou za vámi jednoho dne desítky takových diskutérů. Ale jak píšu...jednoho dne. Za vše se platí. I v nebi :-)).
dan.
Ďakujem
OdpovědětVymazatDobrý den pane majiteli minule jsem psal o tom že tu je někdy hodně infomací a jindy i 1/2 roku nic což jak jsem psal ve mne vyvolávalo pocit cenzury. Nyní již po vašem vysvětlení jsem klidný ba na opak veselý že to není tak jak jsem myslel. Děkuji za info někdy holt v této době vidíme bubáky kde prostě nejsou čemuž není divu. Jinak hezké a bohaté vánoční dny a v neposlední řadě mnoho zdaru vašim stránkám.
OdpovědětVymazatKdybych mohla paní Adamcové odpovědět, řekla bych asi toto: " Víte, ono to s tou důvěrou k Bohu není tak jednoduché. Jednodušeji se dá říci, že je třeba si nejdříve zvolit svého pána. Máme tři možnosti.
OdpovědětVymazat1.- Buď dělám vše pro své dobro, abych byl (a) šťastná (ý)
2.-Vše. co dělám, je prostě tak, jak vítr vane (chaos)
3.- Vše co dělám, je k radosti (užitku) Božímu
..a z toho vyplívá, že nač se spoléháš, ten ti také pomáhá. Není možné se totiž obracet o pomoc Boha, když své činnosti děláme např. pro osobní "výhody" nebo rodinné důvody. Jak je psáno: " Nemůžeš sloužit dvěma pánům !" Tady je ta velká Pravda s velkým Pé.
dan.
Raz dávno povedala jedna múdra žena smerom ku mne , že medzi nami je len jeden rozdiel. Ona robí to čo robí pre Boha - a ja pre ľudí. Moc som vtedy nerozumela..Pár rokov tomu som pracovala v hoteli, niekedy to dalo zabrať. tak som odflákla napríklad poriadne natiahnutie plachty, či natriasť paplón. A aj tak som nestíhala.
VymazatRaz pri práci mi bliklo - mysli teraz na ľudí, zaplatili celú taxu a ty im nedáš to, čo si zaplatili, zaslúžia ? Je to správne ??? A naráz som vedela, že takto postupovať, nie je v súlade s Božím princípom. Chcela som mzdu za klamanie !
Začala som robiť i to natriasanie, naťahovanie a hľa - išlo mi zrazu všetko ako po masle. :-) BE
BE- 18:40
VymazatAno, jde vidět, že jste nyní rozuměla i mě, co píšu. Podobně jsem k tomuto faktu došla i já. Dělat co nejlépe své činnosti, ale ne pro sebe. Pro sebe, to je ze sobectví. A sobectví přináší sebou na člověka plno všelijakých bolestí a trápení. A také totální přepracovanost - což vede zase k totálnímu odporu k dané činnosti- a to vede k depresím...atd.. Vše z jediného principu. Takže ano...první chyby je třeba hledat ve vlastní hlavě. Nikde jinde. Zdravím Vás BE
dan.
Pravda pravdoucí, jen ještě umět podle toho žít. Martin Havran
OdpovědětVymazatMartine, aby jsi mohl podle toho žít, musíš to poznat, pochopit a přijmout. Přijmutí je nejtěžší z těch jmenovaných. To pro jedince. Ale když já to poznám, pochopím a přijmu a žiju tím, nemohu to aplikovat na druhé. Nemohou rozumět, tudíž nemohou přijmout i mojí radu viz Iva- „To bude dobrý, to nic není. Jsou horší věci na světě.“ To stačí.... No nestačí a nejen to, neuvědomělého tím hodíme do chaosu. Asi tak.
VymazatMilý Martine,
Vymazatvíte....a o tom právě je ten život. Hledat cestičku k Bohu. Ptát se, zkoumat a zpytovat svědomí. Asi tak..
dan.
K jakému Bohu? Třeba tomu, co vzývají fanatici-teroristi?
VymazatŘíká se stejně - tvrdí se, že je to ten samý Bůh - i když má různá jména...
Kdo vzývá Boha - napojuje se i na kanály teroristů, když konečně přestaneme patolízalsky šplhat po starých modlách s prošlou záruční lhůtou, křečovitě se držet starých "pravd" a šablon - tehdy se osvobodíme. můžeme najít Světlo a Lásku, ale s Bohem, ke kterému většina lidstva vzhlíží - těžko. S Bohem nás čeká jen slzavá pouť v okovech. Jedině nahrazení této červivé šablony a najití 100% čistoty a skutečného obrazu dobra a lásky může přinést změnu k lepšímu.
To se stane ale jen tehdy, přijmeme-li odpovědnost za svůj vlastní život, za svoje vlastní hodnoty a za svoji vlastní dobrotu. Naše osobní kvalita určuje i kvalitu ideálu a vzoru. Pojem Boha nebyl očištěn a je falešným majákem - navigátorem ke zlu, poddání se jakékoliv autoritě a setřepání sebezodpovědnosti za sebe sama a svého ducha.
pro anonymní 21:31
VymazatVy se domníváte, že lepší je zbavit se "okovů" , toho již tak velmi chatrného pouta s Bohem a společně se svým ideálem "já jsem dobrý a proto i můj život bude kvalitní"....no, alespoň tak jsem pochopila vaši reakci. Pak ale jde o "vybrušování svého ega". Jinak hezky řečeno, pěstujete v sobě pýchu na svoji vzorovost. Což je prostě cesta do pekel. Podívejte se kolem sebe ! Je člověk šťastnější, když spoléhá sám na sebe? Ne...takže je třeba z toho marasmu, co se kolem nakupil, toho pravého Boha vyhrabat a jak píšete správně...očistit ho. Kdo si ho jednou najde, tak už nikdy nebude tvrdit, že je napojen na kanály teroristů.
zdraví Dan.
No ještě, že se ptáte...Psala jsem o Světle a Lásce... a tam nejde najít žádný šmejd - ten se do takových pojmů prostě nevejde. Zkuste příště číst, co píši a ne z toho, co jsem napsala vybírat a udělat z toho nesmyslný slepenec, pod který se můžete spíše podepsat vy, než já.
VymazatPokud chcete, můžete se obracet na Vesmír, Prozřetelnost, Stvořitele - tyto pojmy neprošly takovou tupou manipulací.
Vybrušování svého ega- to mluvíte o sobě, že? Ti co mají nadměrné ego - na sobě nenesou odpovědnost za svůj duchovní vývoj a odpovědnost za celou bytost.
Očištění nepomůže, protože v dohledné době nelze tento pojem očistit natolik, aby se na něj napojovalo více čistých lidí než hovad... Když se rád brodíte kanály - prosím - varovala jsem, je to můj úkol, jestli poslechnete je vaše věc. Nelze nic očistit v propadající se bažině - prostě je to stále zaléváno vrstvami, které se vynořují zespoda, když se předmět namočí a na bažinu zatlačí...
Pokud hledáte čistotu a nechcete pořád zápolit s odpadem, odkloníte se od pojmu Bůh, nechápu, proč tak lpíte na jednom slově... Ale vaše reakce o vás dost prozradila...
Tato žena nás nabádá aby jsme neměli žádné otázky, nehledali odpovědi a nechali se v klidu sprejovat, čipovat, očkovat jedama. Proč tady zveřejňujete fakta o chemtrailsu?
OdpovědětVymazatNikdo z Vás neslyšel, že NWO nás chce sjednotit do jednoho náboženství a toto je ono, neklást odpor. Jedna část lidstva sedí u TELE--VIZE tu mají a druhá část se chytne na NEW AGE - Nový Věk, NWO - Nový světový řád.
OdpovědětVymazatnwo chce mezi lidmi zabránit za každou cenu efektu sté opice neboli globálnímu probuzení lidstva. To by bylo s temnáři brzo ámen.
VymazatTento článek se neshoduje s tímto---- Blog dokumentující vývoj mého ducha od procitnutí z nevědomosti a pocitu nutnosti ochrany před nástrahami NWO (chemtrails, umělé počasí, kontrola mysli, očkování, atd.) prostřednictvím orgonitu a giftingu, přes deziluzi o transformaci, jak nám ji prezentovaly různé channelingy, až po pobavené sledování superegoismů mocných dnešního světa (jejichž veřejné odhalování snad může vést i k procitnutí dalších lidí).
OdpovědětVymazatParsifal
VymazatAno ! přesně tak. I mezi mocnáři se dá hledat cestu k procitnutí. Souhlasím s tím, co jste napsal
dan.
Zvláště spousta jejich dětí je proti ničení a hubení všeho po světě. Mají s tím velký problém, a důvěra mezi nimi začíná být na bodu mrazu.
VymazatTak, ako niekto hovorí, že marihuana je pravdepodobná cesta k tvrdým drogám, tak ja môžem povedať (tiež hlúposť), že deci vína denne je pravdepodobná cesta k pollitrovej pálenke denne...
OdpovědětVymazatSamozrejme, Iva nič také netvrdila. Ona tvrdí, že všetko je dobré..... Ale kde má "rukolapný" dôkaz ? Lebo ten jej stále chýba.... :-)
Alebo vy čo to tu čítate, ten dôkaz máte ? Sem s ním...
Marek & Marek G.
Ten důkaz má v sobě. A je nepřenositelný a téměř nevyjádřitelný. Měl bys ho najít taky...
VymazatMarek & Marek G.
Vymazatmáte pravdu Marku. To, co paní Iva radí, je poněkud nelogické. Jistě není možné najít důkaz, že tak "to" funguje. Přece když člověk přijde o celoživotní úspory, tak si neřekně :" Všechno je dobré. Jsem teď bez peněz, ale všechno je, jak má být " Zní to cynicky, že ? :-))
dan.
Pohrdání lidským utrpením není žádný důkaz, že vše je dobré...
VymazatTohle není pomoc trpícím - tohle je necitlivé zesměšňování jejich utrpení. Suchá teorie. Není v tom žádná praktická pomoc.
Zvlášť, když ta matka se musí srovnat sama se sebou a do té doby nemá co kecat do syna - on ji zraňuje svým chováním více než sebe - ona se proti němu nějak provinila ( alespoň očima toho syna) - až si to vyřeší sama se sebou - syn se začne dávat do pořádku sám. Návštěvy snad, ale žádné tupé rady - "vše dobré"...
Vlastní zkušenost je největší učitel. Např. říci matce, které umírá dítě, nebo zemřelo, že to bude dobrý, to nic není, Jsou horší věci na světě....V tu chvíli je to jako žíznivému nutit chléb. Těžko přijme. Nejde to,Fyziologicky to nejde.Natož duchovně.
OdpovědětVymazatTo je můj názor, ale nemusí to být pravda.
Možná to špatně chápu,ale musím napsat,že tvrzení paní Adamcové mě připadá jako snaha o manipulaci s lidskou myslí,s lidskými city,s empatií.Mám dotaz.Kolik vlastních dětí má,nebo měla paní Adamcová nevyléčitelně nemocných,gemblerů,sadistů,dětí,které své rodiče svou činností připraví o střechu nad hlavou a jiné případy těžkých životních zkoušek,které staví občany na pokraj zhroucení?Problémy,které je pronásledují někdy desítky let,přesto,že poctivě pracují,starají se o sebe a o své blízké jak nejlépe dovedou,bez ohledu na svoje pohodlí a výsledek veškerého snažení je takový,jak jsem popsal?Ať se někdo pokusí těmto lidem vysvětlit,že všechno,co se kolem nich děje je dobré,že si nemají pokládat otázky proč,že nemají pátrat po příčinách toho všeho?Když se podívám na dnešní svět,tak přístup paní Adamcové by náramně vyhovoval našim a světovým elitám,kdyby lidé přijímali bez otázek vše,co se kolem nich děje.Pokud by to takhle bylo,tak by jsme dnes žili v totální diktatuře,jako že k ní nechybí mnoho,a ještě by jsme si pochvalovali,jak to všechno je dobré,jak to přesně takhle má být.Možná se mýlím,ale nesouhlasím s paní Adamcovou,brát všechny ůdálosti,které člověka potkají,jako fakt,že všechno je dobré a takhle to má být.Staví nás to do pozice nesvéprávných bytostí,které přijímají bez mrknutí oka veškeré příkoří na nich páchané.
VymazatJe těžké přijmout situace -když se jedná o život vlastního dítěte. V té chvíli si říkat vše je dobré, vše je jak má být. Vím to, říkám si to, přijímám to s pokorou (jelikož se nic jiného nedá dělat) ale nic mi to není platné, nijak mi to nepomáhá, ani dítěti. V té situaci jsem roky, věřte mi, že se snažím, přijímám to, je to jak má být, ale je mi stále zle, duše bolí, zoufalství se neztrácí. Takže rady jsou to možná zajímavé, ale nefunkční. I když na tom něco asi je - kdyby mi to bylo jedno, ztratila bych city, emoce, byla bez srdce - bylo by fajn za každé situace. Ale to bych zas nebyla já, já city mám, emoce také, patří ke mě vytváří mou osobnost. přijímám svůj osud - ale sakra hodně to bolí - neulevuje se mi. Asi tak.
VymazatKrásný, má to logiku, to učení. Přesto se nějaká moje část ježí nad tím, že vše je dobré. Ta moje část se nejspíš jmenuje "dětská". Nezapomněla totiž, co vše chtěla vědět a bylo jí v tom zabráněno samozřejmě ještě s patřičnými důsledky.
OdpovědětVymazatMoje dětská část vskutku stále nechápe...
Včera jsem jela autobusem. Nastoupily dvě ženy a asi tříletá dívka. Posadily ji na sedadlo a stouply si nad ni. O něčem se bavily a ona dívka se snažila nějak zapojit. Zpozorněla jsem,když ta jedna paní dívence začala říkat:" No, ty nemáš žádná práva..." Dívenka odpověděla: "Mám práva, mám práva...". Myslím,že ještě něco dodala a už měla políček na tváři od té druhé. Myslela jsem si jak ji to ponížilo a jak se rozpláče.Opravdu na chvíli sklonila hlavu , jenže vzápětí ji zvedla a byl vidět na ní vztek.
Ta situace mě přišla konfliktní v tom, že zde byl Bůh proti Bohu. a byla podněcována agrese zvláště v dítěti, které ji uplatní až vyroste. A na světě to bude pořád dokola stále stejné.
Mohlby mě to někdo osvětlit?
Není to Bůh proti Bohu, Jednota je jen jedna, ale nevědomá část Boha proti druhé nevědomé části Boha .... pes honící si svůj vlastní ohon. Taky mu to nakonec docvakne :)
VymazatPokud se nezmění lidé ve svém myšlení a v empatiích... zlo plodí zlo. Jsme v hektické době a tu dobu odrážíme na své děti a tím je necháváme v chaosu nepochopení bez možnosti rozvíjení. Proto máte asi pravdu v tom, dokud my, dospěláci nepochopíme Život, zničíme i naše děti- naději, a tím naší budoucnost. Obávám se, že pokud nepochopíme....a času už moc není....je možné tzv. odstranění překážek v postupu Vyšší mocí a je jedno zda válkou, nebo přírodní katastrofou. Tvoříme v této době mnoho negativních myšlenek, které se zhmotňují a my se pak divíme, co se to děje kolem nás. Obranou toho je- zachovat si vnitřní klid, empatie = srdce,láska (jediná lidská kladná vlastnost ve Vesmíru) a pracovat každý sám na sobě...a tím utváří okolí a celek. Neb celek je tak silný, jak jeho nejslabší článek.
VymazatUniversum nerozenává dobro a zlo, ale sílu a slabost! To mnozí z nás neumějí pochopit. Zlo je silnější než dobro, protože nemá empatie. Naším úkolem je být dobrý a silný ☼ :-) Pohodové dny všem.
Kazdy mame moznost vyberu nasi reakce. V tom spociva princip pokory a egoismu. Muzete reagovat obranne, smirlive a s pokorou. No muzete byt arogantni, hruby nebo onizujici nekoho. Vyberte si. Ta zena si svou reakci vybrala. Dite reagovalo velice spravne. Pro dite je to dobre v tom, ze bud si to vezme za sve a v podobne situaci se bude chovat jako jeji vzor, nebo si rekne, ze takto ja reagovat nebudu, protoze ja takova nejsem. Je zde opravdu moc moznosti, ktere se muzou stat a volime si je my je sami.
VymazatMira
Ďakujem za slová o zmiernení,
OdpovědětVymazat"To bude dobrý, to nic není. Jsou horší věci na světě.“
potrebujem sa ich naučiť používať :-)
Lozím po asi 5tich blogoch - vidím chaos .
Snáď už ani ľudia nevedia čo chcú. Či milovať, či zabíjať ?
Ústne šarvátky a napádania sa množia ako huby po daždi.
- Hmm, ide už dlhšie meranie BOVISOV, energií z Univerzných hlbok, Orgoneti, máš k tomu dačo ?
Ďakujem, BE
:-))) energie z Vesmíru k nám proudí od jaktěživa a nonstop. Její vlastnosti jsou různorodé, někdy více tak, pak zas onak. Je to nepřestávající tok energií Života jako takového Vesmíru. Působí i na nás různě a podle citlivosti jedinců. Různé zprávy, které jsou datumově označené, kdy sem přichhází to či ono a jak to působí, je zmatečné :-) Pokud je to více negativity, která se odráží na nemocnosti obyvatelstva, neznamená to jeho léčení, jak je prezentováno v mnoha blogech s touto tématikou. :-) Objevení- pojmenování jednotek energie z Vesmíru, Bovison, je stejné, jako objevení a pojmenování částice Boson :-))
VymazatMnoho ještě pořádně neznáme a tak si to pojmenujeme abychom to změřili a tím zhotmili :-))
to 14:54
VymazatJJ, moje bovisky sú fajn - je mi lepšie a lepšie ako stúpajú. Bolesti boli len pri počiatočnom nepochopení o čom to je.
Máte pravdu, energie, rôznofarebné spektrum sú tu stále - teraz sa rôzni ľudia z rôznych chanelingov snažia ich merať, ale veď oukej. Mne môj nárast ukazuje že som prinajmenšom otvorenejšia procesu vzostupovania. Je to krása ... je to fasa
BE...:-))))
Obecně s Ivou nesouhlasím. Zdá se mi, že by se to těm nahoře zatraceně líbilo, kdybychom všichni přijímali v klidu ty zrůdnosti, které si vymyslí. Situace ve státě i ve světě není dobrá. Denně děkuji Bohu za zdraví, zdraví dává sílu k tomu, aby se člověk vzepřel aspoň ze své malé pozice, informace z Tvých stránek přeposílám známým, děkuji Ti Orgo za skvělou práci a jsem ráda, že JSI. A.
OdpovědětVymazatTaké obecně už dlouho s Ivou nesouhlasím. Jsme lidé, nejsme zvířata, abysme se oklepali, když nám třeba zemře mládě a za pár dnů bychom to již neřešili.
VymazatTo je totiž podle mne hrozná blbost. Největším léčitelem je čas, nikoliv to, že si za pár dnů řeknu, no zemřelo mi dítě, ale je to vlastně v pořádku a brambory jsou v řádku, už se s tím nedá nic dělat, dělala jsem pro to vše aby přežilo, ale když se to tedy nepovedlo, tak jsem naprosto v poho a vypustím to všechno z hlavy. Blbost na entou!
A jak někdo říká, tak Iva vlastně nabádá k pasivitě, abychom si všechno od mocných nechali líbit, třeba i očipování a naprostou ztrátu svobody.
Já se například snažím o to, abych se zcela odpojila od systému. Mobil jsem zahodila, nemám ani žádné účty a kreditky, nebo jako se to všechno jmenuje. Televize a jejích zpráv smrti se přímo štítím, nečtu lživý mainstream, atd., atd. Zato se snažím zvelebovat svou zahradu, sázet stromy, pomáhat přírodě kde se dá. Veškerý domácí odpad kompostuji, aby vzniklo co nejvíc úrodného humusu a příroda se uměla bránit i proti chemtrailsu.
Presne tak, my lidi jsme nekdo .... zvire trpi pro uhynule mlade treba cely mesic, my muzeme cely zivot. Clovek ma tu volbu, ma potencial Boha. Zvire si volit nemuze....
VymazatAle jinak kazdy pohled jednotlivce na svet/zivot je jediny spravny v jeho ocich, o tom neni treba polemizovat. Srovnavame utrpeni, hodnotime okoli podle sveho standartu dokud nezmenime meritka :) .... a kdyz neco delam ve prospech cehokoliv neocekavam oceneni toho, co delam :)
Mna Iva neoslovila jej pravda je jej pohlad na svet to jej neberiem ale ide zase len o zakladnu oveciek co nasleduju svojho pastiera. Clovek ak ostane v lahostajnosti a bude len tvrdit ze vsetko je dobre tak pride o svoje prava , o svoj zivot . Ked je niekto v chorobe a biede je mu prd platne hovorit vsetko je dobre ,ale snazit sa mu pomoct . Mne to pripada tak ako sa u nas hovori . Z cudzieho krv netečie a " Sýty hladnému neverí ".
OdpovědětVymazatAsgarD
To, že zde někteří nesouhlasí s I. Adamcovou je důkaz, že konečně procitáme:) Když jsem tady před časem slušně napsal, že je to falešný prorok, můj komentář nebyl schválen. Tehdy radila, že léčitelé - i ti dobří - by léčit neměli a ani lidé by je neměli vyhledávat a podobné věci... To, že je všechno dobré (všechno), to našeptává člověku, víte kdo...
OdpovědětVymazatDěkuji Orgonetovi, že Ivu uveřejnil a děkuji i všem diskutujícím za jejich postoje a zkušenosti. Je tu opravdu pestrá mozaika a mnoho podnětů k přemýšlení - a tím i nalézání svého středu- rovnováhy. Zravím Vás a děkuji všem, zvlášť na Slovensko.
OdpovědětVymazatGita
Mám dojem, že paní Adamcová nemůže být pochopená . Kdyby říkala, že vše je takové, jaké to v přítomnosti může být, asi by byla srozumitelnější. Něco vám ukradli? Bodejď by ne, když se někde chlubíte tím , co máte a nemáte to dobře zabezpečené. Naletěli jste podvodníkům? Intuice vás zkrátka nevarovala...atd. Domnívám se, že paní Adamcová varuje pouze před emocionálním přístupem k dění v životě. Morálně, věcně a nakonec i hmotně je třeba vždy něco v situacích dělat.
OdpovědětVymazatBohužel, je už "blbý" pro člověka sledovat cosi nekalého a nedovolit si zakročit nebo nemít možnost zakročit. To se podepíše na těle...
Ano, to co napsal anonym...Domnívám se, že paní Adamcová varuje pouze před emocionálním přístupem k dění v životě. Morálně, věcně a nakonec i hmotně je třeba vždy něco v situacích dělat......
OdpovědětVymazatv tom se ztotožňuji. Pokud se dostanu do jakéhokoliv neštěstí, nepomůže mi naříkat, ale zhostit se co nejlépe nastálé situace. Neboli- najít to nejlepší řešení. Dříve jsem paní Ivu nemusela, přesně pro tu pasivitu, dnes ji přicházím na chuť. Díky , za zveřejnění
Tí ktorí nerozumeli o com tu pani Adamcová píse si môzu precitat knizku od David Icke s názvom: Iba nekonečná láska je skutočná (…a všetko ostatné je ilúzia!) http://www.ezopress.sk/2011/06/iba-nekonecna-laska-je-skutocna-a-vsetko-ostatne-je-iluzia/
OdpovědětVymazatMusím říct, že tenhle blog je fakt perfektní. Jsem tady poprvé - v souvislosti s hledáním informací o volné energii - ale témata příspěvků a článků jsou natolik zajímavá, že jsem jich přečetl...no zkrátka nepočítaně a tenhle je první, který se mi nelíbí. Abych to upřesnil: člověk, který dokáže "číst mezi řádky", je na vyšší duchovní úrovni a nedělá mu problém posoudit text jak z hlediska IQ tak EQ, článek zvládne. Co ale nešťastníci, kteří se v tématu neorientují? A co ta nebohá maminka? Těmto lidem to musí připadat jako hromada divných keců a navíc, skoro v každé větě bůh. Citoval bych jednoho chlapíka, říká si OSHO, ale to by bylo na dlouho a proto ukončím svůj komentář v duchu tohoto článku...Ať žije Eris(Diskordia), bohyně chaosu, jdu si dát jointa a jdu spát.
OdpovědětVymazatS pozdravem
Šutramatam Nahadryhází
:-))) jj dejte si jointa (berličku)...a až strávíte OSHOa, pak můžete postoupit k jiným, lepším gurům :-))
Vymazat:_/ to ešte dnes niekto potrebuje jointa ? Jo, Osho je fajn - na začiatok, a keď sa pozriete do jeho čiernych očí... :-? ale nič proti gustu...
VymazatGuruové = berličky pro pohodlné důvěřivé dušičky. Proto budou muset mnoho trpět za svojí duchovní pohodlnost a slepotu.
VymazatOrgo, děkuji Ti za Tvoji práci na tomto webu, moc ráda sem chodím. Ivanku poslouchám víc jak rok a za tu dobu jsem ji pochopila proč říká, to co říká, a tak jak to říká. Cítím, že to podobně možná máš i Ty. Život se začal měnit, já jsem se tak nějak uklidnila a před dramatické události, které ten rok přinesl, jsem se ustálila ve vlastním klidu a vědomí, že Bůh (ať si každý dosadí dle svého příroda/osud/otec/matka/...) je ve mně a že jsem s ním jedno, stejně jako s každou bytostí.
OdpovědětVymazatIvanka sama říká, když bys předložil prvňáčkovi učební látku deváté třídy, nemůže ji rozumět. Jen reaguji na komentáře výše. Pro ty, kdo Ivanku neznají a mají zájem porozumět - cítí, že je to láká, zde je základní přednáška: https://www.youtube.com/watch?v=GAD56aeT2t0. A vy, co ji nerozumíte a ani nechcete, pusťte to z hlavy a žijte tím, co Vám dělá dobře. Krásný den, Zuzka
Dobry den,
OdpovědětVymazatnesudte uceni Ivy na zaklade jednoho vycucu z cele prednasky. Je nutno se na cele uceni koukat komplexne, a to vcetne zivotni praxe tohoto uceni. Vsichni se tady bojite, ano rikam bojite, ze kdyz se necemu odevzdam, automaticky to nekdo zneuzije a ovladne me. Mluvi z vas egoismus. A to je dobre. Vite, ze ho mate, vidite ho, slysite ho. A to je oopet dobre.
Jak a na co muze byt dobra strata blizkeho cloveka? Ta samozrejme neni prijemna pro nikoho. Jde jen o to, jak se s tim smirite, driv, nebo pozdeji. Bolest odejde, az se s tim smirite. Jsou veci, ktere ovlivnit muzete, jsou ale i ty, ktere ovlivnit nemuzete. A proc je to dobre? Pro vas, pro vas vyvoj. Minulost nevratite, je to koralek, ktery jste posunuli za hranici pritomnosti.
Zminujete zde nekolik ucitelu, uceni... vsimnete si, ze vsichni maji neco spolecneho... je mnoho cest a kazdy si jde tou svoji. A proto je vse dobre.
Prijmutim toho zleho co se vam stane, nerikate, ze s tim souhlasite, vy pouze nekladete odpor a to vam otevira mnoho dalsich moznosti a cest. Pochod proti valce a pochod za mir neni to same.
Míra
Nesuďte vy a nebudete frustrován z těch, kteří soudí Ivanku !!!!
VymazatTo anonymný 0:53xt
OdpovědětVymazatRozumiete, o čom písal Míra ? On nie je frustrovaný... :-) to ste kde nabrali ? BE