Stephen Lendman, Global Research,
Překlad: Orgonet
10. 6. 2009
Nejméně tři federální americké zákony týkající se všech Američanů naznačují, co asi přijde – povinné očkování proti halasně ohlašovaným a neexistujícím hrozbám, jako H1N1 (prasečí chřipka). Vakcíny a léky jako Tamiflu ohrožují lidské zdraví, ale jsou obrovsky výnosné pro společnosti vyrábějící léky.
Zákony, které mohou být uplatněny
Projekt BioShiel Act z roku 2004 se stal zákonem 21. července 2004, „k poskytnutí ochrany a protiopatření proti chemickým, radiologickým či nukleárním látkám, které by mohly být použity v teroristických útocích proti USA, dává Národním Institutům zdraví flexibilitu ke smlouvám, zlepšení infrastruktury a umožnění vědeckého procesu zkoumání, a zefektivňuje schvalovací proces pro protiopatření ze strany Správy pro potraviny a léky (FDA).“
Jinými slovy, FDA může nyní bezstarostně schválit neadekvátně testované, potenciálně nebezpečné vakcíny a další drogy, kdykoli sekretáři HHS (Health and Human Services) nebo DOD (Defense) vyhlásí státní mimořádný stav, ať už skutečně existuje či ne, a bez ohledu na to, zda dostupné způsoby léčby jsou bezpečné a účinné. Kolem 6 miliard či více bude vydáno na vývoj, výrobu a skladování vakcín a jiných léků jako opatření proti údajným bioteroristickým agentům.
Návrh zákona o státní přípravě v době nouze (PREP) byl podepsán G. Bushem jako součást Zákona o národní obraně (HR 2863). Umožňuje sekretáří HHS vyhlásit jakoukoli nemoc jako epidemii či národní stav nouze, vyžadující povinné očkování. Nic v tomto zákoně neudává kritéria, která opravňují vyhlášení stavu ohrožení. Nejsou specifikovány ani možné tresty pro ty, kteří odmítají, ale velmi pravděpodobně by zahrnovaly karanténu a možné pokuty.
Webové stránky HHS také říkají, že sekretář může „vydat vyhlášku, ... která poskytuje imunitu před přečiny a přestupky (kromě svévolného chování) ze způsobení ztrát, vzniklých či vztahujících se či vyplývajících z podání či užití (vakcíny či jiného farmaceutika) protiopatření proti nemocem, ohrožením a podmínkám určeným sekrektářem, který stanovuje existující či předpokládaná rizika pro budoucí veřejné ohrožení zdraví...“
FDA, Národní správa pro potraviny a léky, je spravována průmyslem a je známo, že uvádí na trh neadekvátně testované léky, zpochybňuje jejich účinnost a bezpečnost, a ti, kteří je užívají, se stávají jejich laboratorními krysami. Pokud dojde k masové vakcinaci nařízená kvůli pouhému vyhlášení veřejné nutnosti, nebudou vyžadovány žádné důkazy – všichni lidé budou testovacími zvířaty.
Dalším znepokojujícím zákonem je Zákon o připravenosti k pandemiím a různému ohrožení (S. 3678), platný od 19. 12. 2006. Doplňuje „Zákon o službách veřejnému zdraví s ohledem na bezpečnost veřejného zdraví a připravenost a reakce na různá ohrožení, a pro další účely.“
I jeho zastánci si dělají starosti s problémy soukromí, odpovědnosti a získávání prospěchu z veřejného zdraví. Kritikové vyjadřují větší znepokojení ohledně nebezpečných léků pro přehnané či neexistující ohrožení, jakožto i ohledně masové hysterie vytvořené pro politické účely.
Nejméně jedno další opatření je rovněž znepokojující – Zákon o vzorových státních nouzových zdravotních silách (MSHEPA). Až dosud je to pouze návrh pocházející z Centra pro zákon a veřejné zdraví. „vytvářený ve spolupráci s univerzitami Johna Hopkinse a Georgetownské, jakožto i s prvotními mezinárodními, státními a místními zdroji informací o politice veřejného zdraví pro pracovníky v oboru veřejného zdraví, soudce, akademiky, politiky a dalšími.“
MSHEPA nyní „zkoumá zákonné reakce na vytvářející se meznárodní odezvy na vypuknutí prasečí chřipky v r. 2009, včetně prohlášení o stavu nouze ve veřejném zdraví na mezinárodní, státní, národní a mistní úrovni...“, i když soudní důkazy nemohou potvrdit žádnou smrt na H1N1. Nikde neexistuje naléhavý stav, a zprávy o něm jsou pouze zveličováním za účelem globálního prodeje nebezpečných léků nic netušícím lidem.
Na webových stránkách ACLU se říká o MSEHPA:
Je to „napsáno způsobem, který nechrání adekvátně občany před zneužitím obrovských pravomocí, které by byly zaručeny ve stavu nouze. Je to plné problémů ohledně občanských svobod. Tři hlavní chyby návrhu zákona jsou:
1. Neobsahuje základní kontrolu a rovnováhu poskytnutím výjimečných nouzových pravomocí, které by neměly být nikdy nekontrolované. Mohlo by mít vážné důsledky pro svobodu, soukromí a rovnost jednotlivců.
2. Jde nad rámec bioterorismu svou velmi širokou definicí „nouzového stavu ve veřejném zdraví“, což by mělo být něco, o čem místní či státní úřady nerozhodují bezdůvodně a bez nezvratných důkazů.
3. Postrádá ochranu soukromí a podkopává existující ochranu citlivých lékařských informací.
MSEHPA dělá starosti i jiným organizacím vedle ACLU, jak konzervativním, tak progresívním – včetně Free Congress Foundation, American Legislative Exchange Council, conservative association of state legislators, Human Rights Campaign, and Health Privacy Project.
Skutečná hrozba nebezpečného povinného očkování
Ve vlně bombastického strašení prasečí chřipkou zprávy médií naznačují, že očkování již přichází. Např. 6. 5. Washington Post má hlavní titulek: „USA zřejmě přidá prasečí chřipku k podzimnímu očkování“, aniž říkají, zda bude povinné, ale čtení mezi řádky dává možnost, že tomu tak bude letos či později.
Pisatelé sdělují, že „Obamova vláda zvažuje nebývalou podzimní očkovací kampaň“, která bude zahrnovat normální i prasečí chřipku, tu prasečí proto, že se „šíří po celém světě“.
Dr. Robin Robinson z HHS řekl: „Vývoj vakcíny směřuje kupředu,“ a pokud vláda bude postupovat podle programu, bude vyroben dostatek k poskytnutí dvou dávek všem Američanům. Mluvčím Národního ústav pro alergie a infekční nemoci, Anthony Fauci, prohlašuje, že není třeba se obávat nepříznivých reakce a že přidání dávky prasečí chřipky „by nemělo být problémem.“
New York Times také zveličuje hrůzu zprávami o zavření městských škol po nepotvrzených případech prasečí chřipky, o několika úmrtích dospělých na H1N1, čímž počet ve městě stoupl na sedm, i WHO (Světová zdravotnická organizace), která 3. června řekla, že se blíží k vyhlášení světové pandemie prasečí chřipky (úroveň 6) – i když žádná neexistuje.
Při veškerém tom humbuku, desinformacíh a záměrném lhaní dr. Keiji Fukuda z WHO, který má na starosti chřipku, řekl, že celkově může prasečí chřipka pouze za 117 úmrtí a každé varování by mělo obsahovat upozornění, že virus není příliš letální. Přesnější zpráva by vysvětlila, že neexistuje žádný soudní důkaz pro spojení úmrtí s H1N1, a že běžná chřipka pouze v Americe zabije každý rok 30 000 lidí. O tom hlavní média nikdy neinformují, neboť takovéto zprávy o počtech úmrti na jakýkoli druh chřipky by nebyly důvodem pro žádný poplach ani pro děsivé novinové titulky.
Je také nehorázné, jakým způsobem WHO, USA a vlády ostatních států šíří lži, klamy a hysterii, takže farmaceutické společnosti mohou nic netušícím lidem vpašovat své nebezpečné vakcíny, škodící jejich zdraví a činící je náchylnými k pozdějším onemocněním a možné předčasné smrti.
(Další části článku příště. Obsah: Ve státě Massachusetts jsou napřed v opatřeních. Nepříznivé účinky očkování na vojácích při válce v Zálivu.)
Stephen Lendman is a Research Associate of the Centre for Research on Globalization. He lives in Chicago and can be reached at lendmanstephen@sbcglobal.net.
Also visit his blog site at www.sjlendman.blogspot.com and listen to The Global Research News Hour on www.RepublicBroadcasting.org Monday - Friday at 10AM US Central time for cutting-edge discussions with distinguished guests on world and national issues. All programs are archived for easy listening.