Dnes mě napadlo podívat se na internet, který to vysílač v blízkosti Jihlavy si mě vlastně v pondělí přitáhl a řekl si o dárek. Vypadal totiž fungl nově. Na vedlejším kopci stojí další, a další dva na kopcích nedalekých. (Na focení nebyla nálada, fotek podobného harampádí mám už spousty. Ony věže je možno shlédnout na google mapách v blízkosti Větrného Jeníkova.) Proč taková koncentrace právě tady? A hle, na internetu se našlo pár zajímavých článků na toto téma.
Ten navštívený vysílač je zřejmě právě ten, odkud zahájilo o tomoto víkendu vysílání tzv. "Rádio Dálnice", jak píší mainstreamové weby, např. http://zpravy.idnes.cz/radio-dalnice-uz-vysila-konkurenci-se-nelibime-tvrdi-jeho-sef-ptn-/domaci.asp?c=A100406_141930_domaci_nos
Ale mnohem zajímavější informace přináší digizone, např. článek http://www.digizone.cz/clanky/zpusobi-pripravovane-radio-dalnice-kolaps/ , odhalující problematické pozadí zdánlivě bohulibého a lidumilného projektu. Zmíněný článek velice doporučuji k přečtení. Jeho stručný obsah je v této citaci:
"Příští měsíc by mělo v Česku zahájit vysílání specializované dálniční rádio. Společnost Route Radio podnikatele Radima Pařízka (stojí také za projektem digitální TV Pohoda pro děti) již obdržela neuvěřitelných 31 nových kmitočtů v rozhlasovém pásmu FM a další se připravují. Nad projektem Rádia Dálnice se ale vznáší spousta otazníků. Licenční podmínky rádia jsou velmi obecné, vysílat lze podle nich takřka cokoliv. Problémy lze ale čekat zejména v souvislosti s rušením stávajících rozhlasových stanic."
Proč mě zaujalo rádio dálnice? Pro giftery přetiskuji (nahoře) inspirující obrázek z digizone. (Na obrázku: Mapa pokrytí Rádia Dálnice na dálnicích D1 a D2. Na mapách je vyznačeno pokrytí následovně: červená a tmavě oranžová – velmi silný signál, oranžová – silný signál, garantovaný příjem na běžné přijímače a autorádia, žlutá – středně silný a slabší signál, příjem na kvalitnější přijímače a autorádia. (Zdroj: digizone ; mapu můžete kliknutím zvětšit)
Neuvěřitelná hustota. K čemu asi potřebují řidiči na dálnici tolik vysílačů a tolik různých kmitočtů? Dle článku bude potřeba rádio stále přelaďovat - prý každých 5 kilometrů! K čemu to? I kdyby takové rádio skutečně mělo za cíl podávat dopravní informace, co může říct řidičům jiného, než říká již existující a naprosto zbytečné dopravní vysílání, že mají jezdit opatrně a v místě nehody dávat pozor? Co je to za kulišárnu? (P. S. Primitivní, uřvané a vlezlé komerční stanice jako Impuls a jemu podobné stejně nedokážu poslouchat.)
Naštěstí my paranoikové a konspirační teoretikové si můžeme dovolit všelijak spekulovat, tak, jak to ostatní nenapadne. My víme své o tom, jakou funkci mají údajné "vysílače". Rozhlasové a televizní vysílání je pouze jednou z jejich funkcí, a možná tou nejméně důležitou. Daleko důležitější je, že jsou součástí systému elektromagnetických zbraní. Tyto zbraně zasahují do počasí, do komunikace, do kontroly mysli a podobně, tak jak to tady pořád omílám. Takže já to vidím tak, že státněvojenskoprůmyslový komplex si prostřednictvím podnikatele Pařízka zajistil neomezenou kontrolu a provoz "vysílačů" v okolí dálnice.
(Obrázek: Koncepce pokrytí dálnic vysílači. Zdroj: digizone.)
Osobně si myslím, že hustota a intenzita kmitočtů v okolí Jihlavy naznačuje, že se jedná o důležitý strategický bod pro vojenské komunikace. (To se týká celé dálnice, je to důležitá osa.) To odpovídá také mému pozorování, že nad Jihlavou v intervalech několika minut stále prolétají velmi nízko velké (nesprejující) letouny, které zřejmě slouží k zaměřování a kalibrování systému komunikací a manipulací počasí.
Jezdíte-li po D1, jistě mi dáte za pravdu, že je tam velmi nepříjemná energie, která určitě nepříznivě ovlivňuje řidiče a počet nehod. Taky jsou tam často zvláštně nepříznivé povětrostní podmínky. Každopádně vím, kam budu směrovat své gifterské aktivity, pokud se dostanu do této oblasti. Doporučuju k pozoronosti všem gifterům.