11. května 2011

Propagandistický meteurologický pořad Turbulence

Ha ha ha, jestli se chcete pobavit, podívejte se na diskusi nového propagandistického meteorologického pořadu ČT1, Turbulence. Odkaz mi poslal čtenář, který tam trochu škádlí "meteorologické kapacity" Taťánu Míkovou a Alenu Zárybnickou, a ony mu odpovídají!! nám dobře známými průpovídkami o přirozeném původu zvláštních jevů v počasí. (:-)))) 

Užijte si to, nebo se jich taky na něco zeptejte! Uvidíme, jak dlouho holky vydrží nátlak, než vám zavřou diskusi (:-))))))))))

Čtenář r. m. píše:
Trochu do nich kontuniálně reju ))))
Po měsíci se v Turbulenci budeme zase věnovat oblakům. Tentokrát se na ně podíváme víc zevnitř. Milovníky konspirativních hypotéz asi zklameme, ale kondenzační pruhy vznikají obdobně jako přirozená oblačnosti. Bez kondenzačních jader - což je vlastně všelijaká špína v atmosféře, by oblaky nad našimi hlavami težko vznikly - v neděli mj. i tom budeme mluvit s doc. Danielou Řezáčovou z Ústavu fyziky atmosféry AV ČR.

Příklad z diskuse:

Taťána Míková 11. 5. 2011 06:59

Vysoká oblačnost a kondenzační pruhy

Kondenzační pruhy, které setrvávají na obloze delší dobu (desítky minut nebo i hodiny) jsou podle platných předpisů světové meteorologické organizace označovány jako oblaky. Často k mají dlouhou trvanlivost právě při přibližování fronty - tak jako v těchto dnech, kdy se nad západní Evropou vlní studená fronta a pohybuje se jen zvolna k východu. Obvykle se s časem dále rozšiřují a vytvářejí rozsáhlé vláknité oblaky podobné oblakům druhu Cirrus nebo i dalším druhům vysoké oblačnosti. Někdy je po čase obtížné rozlišit starší oblaky vytvořené z kondenzačních pruhů od přirozených oblaků.
Je třeba si uvědomit, že vznik oblaku způsobený průletem letadla má stejnou příčinu jako každý přirozený vývin oblačnosti. Fakt, že vodní pára kondenzuje nebo sublimuje na spalinách leteckých motorů, je naprosto shodný s tvorbou oblaků na prachových částicích v atmosféře. Bez kondenzačních jader, by oblaky nad našimi hlavami težko vznikly - sledujte nedělní Turbulenci v 17.30 na ČT24, kde se mj. i tom budeme bavit s doc. Danielou Řezáčovou z Ústavu fyziky atmosféry AV ČR.

   
      r.m. 11. 5. 2011 12:22

      Díky za odpověď, doplnila mi informace.

      Že je to dle platných předpisů světové meteorologické organizace WMO přirozená oblačnost mne moc neuklidnila. Kruh legality se uzavírá, podívejte:
      Podle mne je možná i varianta, že se z úsporných důvodů používá levnější palivo s vyšším bodem vzplanutí a upravují ho aditivy typu trimethylaluminia. Zlepšují parametry paliv,ale ve vzduchu zanechávají výrazné trvanlivé stopy.
      Ať je to jak chce, sluneční záření pod tím nemá plné spektrum. Je to znečištění atmosféry a mělo by být regulováno. Pokud radnice mohou zakázat vjezd automobilů do města v době smogových dnů, mělo by totéž platit pro leteckou dopravu.
      Na závěr přidávám link do diskuse, není komerční)))

      zkuste najít práce tohoto autora
      Mr Tim Kruger
      Oxford Geoengineering Institute



10. 5. 2011 17:23

Příspĕvek byl smazán kvůli porušení pravidel diskuse

Několik postřehů - částice, Matthew, energie

Dobrý den,

Posílám fotografii hned dvou letounů, kterým prostě vadilo oko v oblačnosti. Fotografie je z raních hodin soboty 7.5.2011.

K tomu suchému dešti:

Také nevěřím tomu, že jde o nějaký pyl nebo létající chmýří. Ta dáma z Ameriky měla video se zvukem, kde bylo jasně slyšet dopadající částice. Předpokládám, že toto video zvukovou stopou opatřeno nebylo - proto takové dohady. Škoda, že se autor videa nepokusil nebo se mu třeba nepodařilo odebrat vzorky.

K inerviu s Matthewem:

"Temným se podařilo vyprodukovat civilizace s oslabeným imunitním systémem náchylným k veškerým nemocem, s omezenou délkou života, úplnou ztrátou duchovní jasnosti a vážně omezenou kapacitou mozku. Tato rozsáhlá redukce zdraví, délky života, duchovní bdělosti a inteligence ..."

Tento text mě úplně udeřil do očí a do mého 5% fungujícího mozku. Musí to být alespoň částečně pravda, protože  fakt, že mozek funguje jen na několi málo procent je obecně znám. Oproti tomu jsem nikdy neslyšela o jakékoli jiné části těla, která by při plném zdraví byla takto omezena.

K energii z obnovitelných zdrojů:

Oficiálně je nám předkládáno, že výkupní cena energie z obnovitelných zdrojů je natolik vysoká, že významně ovlivňuje cenu elektřiny na domácím trhu a samozřejně ji nemalou měrou zvyšuje.  Předpokládám, že vědec, inženýr nebo jen chytrý člověk, který sestrojil zařízení jako solární panel nebo malou větrnou elektrárnu, chtěl pouze, aby jednotlivé domácnosti měly takové zařízení k dispozici a mohly ušetřit ze svých rodinných rozpočtů alespoň část výdajů na elektřinu. Bohužel byla tato skvělá zařízení a ušlechtilá myšlenka opět zneužita. Ve spárech byrokracie a  chytráků se stala opakem původně zamýšleného. A my jednotlivci se ani neptáme a nepátráme a opět poslušně platíme.

S přátelským pozdravem

Beata Rösslerová

Česká televize: Máte slovo - O (ne)očkování

Zdravím,

dovoluji si upozornit na pořad České televize "Máte slovo".
Ve čtvrtek 12. 5. 2011 se bude diskutovat o ne/očkování.

Citace ze stránek relace:
V přímém přenosu bude moderátorka Michaela Jílková společně se svými
hosty diskutovat na téma: Očkování - jeho nutnost, rizika a důvody k
odmítání. Diskutovat budou: předseda české vakcinologické
společnosti prof. MUDr. Roman Prymula, CSc., PhD., rodiče, kteří
odmítají povinnost očkovat a lékaři.

Někteří rodiče by uvítali, kdyby povinné očkování bylo zrušeno.
Zastávají názor, že v otázce očkování existuje spousta velkých
nejasností a nejistot a právě proto, je rozhodnutí rodičů nanejvýš
důležité. Možnost odmítnutí jakéhokoli preventivního zákroku, včetně
očkování musí být v demokratické společnosti jednou z možností
volby. Naproti tomu odborníci tvrdí, že očkování je důležitou
součástí zdravotní prevvece, jehož základním významem je předcházení
některým infekčním nemoem a proto by neměl převládat zájem
jednotlivce před zájmem společnosti....

Více info zde:
http://www.ceskatelevize.cz/porady/10175540660-mate-slovo/211563230800019-mate-slovo-s-m-jilkovou/

Tak jsem na ten souboj zvědavá.
Anička

Suchý déšť padá i v Německu

Děkuji čtenáři za odkaz. Na videu z Německa jsou částice obzvláště dobře viditelné. Rozhodně to nejsou semena ani chmýři, které se chová ve vzduchu jinak - létá, poletuje ...  - ale tohle se sype. Autor videa nazývá  tyto částice "chaff" - ten byl  sypán z vojenských letadel už za 2. světové války, ne-li dříve, viz článek zde: http://orgo-net.blogspot.com/2010/04/chemtrails-nebo-chaff-dalsi-stripek.html



Komentář autora:
Werner: Masívní množství chaffu (kovových částic) ve vzduchu. Filmováno tak, že jsem namířil kameru přímo na slunce a zoomoval na chaff. Je toto používáno pro modifikace počasí a(nebo pro orážení elektromagnetických vln zpátky na zem, Co se stane s částicemi? My a zvířata je inhalujeme, nebo jdou přímo do potravního řetězce? Co to dělá s pH naší půdy? Skončí to v v  zelenině nebo v trávě, na které se pase náš dobytek? Kdo to dělá a s čím svolením? Ví o to mněkdo více?
Částice jsem nafilmoval v poledne za "jasného" a "slunného" dne namířením kamery na slunce z okna. Použil jsem 40x optický zoom. Částice lze nafilmovat i ve tmě, když nmíříte silné světlo na oblohu a zoomujete do paprsku.

10. května 2011

Funkční vodíkový generátor pro auto

Konečně solidní a potřebná informace od čtenáře.

Dobrý den.
V příloze posílám textový soubor s prezentací vodíkového generátoru pro auto. Účelem vodíkového generátoru je nahradit část původního paliva vodíkem a tím tedy šetřit původní palivo. Detaily jsou v prezentaci.
Příp. jsem schopen předvést i funkční generátor ve svém autě, nebo dát kontakt na lidi, co to už mají a jezdí s tím.

Pokud se vám to bude zdát vhodné, můžete o tom napsat na svůj web článek. To, co poslední dobou předvádějí s cenami benzínu, je už spíše pro zasmání než aby to člověk bral vážně. Takže si musíme nějak vypomoci mezi sebou sami.

Jinak, kdyby se vnitřní díly spalovacího motoru udělaly z nerezu, tak s tímto generátorem už může auto jezdit jen na vodu :) ...

S pozdravem Radek Maláč


Vodíkový generátor



Vaše vozidlo bude hybridní.

Po instalaci vodíkového generátoru bude vaše vozidlo hybridní. Bude používat původní palivo a navíc vodík. Nebo jinak řečeno, část původního paliva ( asi 40% ) bude nahrazeno vodíkem. Tím tedy ušetříte zmíněných cca 40% pohonných hmot.

Celý systém pracuje tak, že elektřinou z vozidla je napájen vodíkový generátor, který elektrolýzou vody produkuje vodík a kyslík ( HHO ). Tato plynná směs je následně přiváděna do motoru přes sací potrubí.
Ve skutečnosti motory průměrně využijí cca 20-23% energie z paliva. Zbývající část, jsou jedovaté emise a nespálené palivo. Vodík a kyslík vytvořený generátorem podpoří mnohem účinnější spalování jakéhokoliv paliva. Motor využije mnohem více této nevyužité energie a má větší výkon. Vodík zvyšuje efektivitu spalování dodávaného paliva do spalovacího prostoru. Zlepší se jeho spalování a využití přenosu síly výbuchu na točivý moment motoru.
Generátor vytvoří zhruba 3 až 4 litry vodíku a kyslíku ( HHO ) za minutu, v poměru 2:1 pro vodík. Vodík má asi 2x větší oktanové číslo než benzín a 4x větší než disel. Kyslík zase podporuje hoření. 
Jinak řečeno, získáte pro svůj motor navíc několik litrů plynné směsi paliva, které je kvalitativně na výrazně vyšší úrovni, než současná paliva s biosložkou z čerpacích pump.
Spalováním HHO vzniká navíc jen vodní pára, takže vaše auto bude mít výrazně méně škodlivých emisí a bude tak mnohem ohleduplnější k životnímu prostředí.
Pro svůj provoz potřebuje generátor cca 20-30 ampér. Záleží na typu generátoru, či přání zákazníka. Běžné alternátory u aut, dnes produkují hodnoty někde mezi 15 – 30 A navíc, které slouží pouze pro dobíjení baterie. Generátor využívá pro produkci vodíku právě tento proud navíc, který by se jinak bez užitku pouze ukládal v baterii.
Destilovaná voda sama o sobě proud nevede, proto je nutné ji ještě smíchat s jedlou sodou a tím vytvořit vodivou směs. ( na zimu se pak ještě přidává denaturovaný líh proti zamrznutí ).
Voda která se rozkládá na plyn HHO !!!MUSÍ!!! být výhradně destilovaná. Případné nečistoty ve vodě by se okamžitě usadily na elektrodách a generátor by po čase přestal pracovat. (jedlá soda nevadí, protože se rozpustí na tak malé částečky, že zanesení elektrod nehrozí ).

Obrovskou výhodou tohoto zařízení je fakt, že se kyslík a vodík nikde neskladuje, ale vyrábí se elektrolýzou vody pouze v době, kdy je vůz v provozu, nebo když generátor uvedeme do provozu pomocí vypínače. Tím odpadá starost se skladováním a bezpečností provozu, neboť malé množství HHO, které je takto vyrobeno, si motor okamžitě přisaje a využije pro účinnější spalování v motorech jedoucích na benzín, naftu či LPG.
Díky spalovaní HHO se v motoru odstraní usazeniny vzniklé provozem na běžná paliva, lehce se zvýší výkon, sníží se hlučnost, množství vypouštěných emisí a hlavně spotřeba paliva.

Pokud jde o platnou legislativu, tak u nás ani v jiných členských státech EU není zařízení výslovně povoleno, ale ani zakázáno. Platí tedy, že je možné ho využívat pro úsporu paliva, ale nedá se zapsat do technického průkazu a na technické kontrole musí být zařízení vypnuto, aby neovlivňovalo výsledky měření emisí.

Ke generátoru je dodávána kompletní sada dílů pro jeho montáž do auta. Součástí celé základní montážní sady je generátor o rozměrech 185x185x80mm, nádoba s dvojitým dnem na skladování vody, vypínač, kabely, hadice, pojistka a návod na montáž.



Obchvat lambda sondy.

Moderní motory nastavují palivovou směs, která jde do motoru podle výsledku měření toho, co vychází z motoru. Sonda, která provádí měření, se jmenuje lambda sonda. Podle výsledků jejího měření řídící jednotka nastavuje bohatost palivové směsi pro motor.
Aby opravdu došlo k úspoře paliva, je nutné řídící jednotku trochu „oblbnout“ tím, že se mezi ni a výstup ze sondy přidá zařízení, na kterém si sami nastavíme, jaká palivová směs má jít do motoru.
Problém totiž je, že při spalování HHO dochází k výrazné změně v emisích motoru. Pokud bychom tedy sami nenastavili jak bohatá směs má být, spotřeba by naopak výrazně vzrostla.
Každé zařízení pro obchvat se dělá na zakázku pro daný motor, takže je třeba počítat s tím, že čekací doba na dodání obchvatu je cca 2 - 3 týdny.

Pulzní zdroj.


Ke každému generátoru doporučuji pořídit pulzní zdroj. Důvod je ten, že tím jak bude ubývat voda v nádobce, směs elektrolytu bude stále bohatší a generátor si bude brát stále více proudu.
Pulzním zdrojem se dá nastavit kolik přesně si má generátor brát a tyto hodnoty už zůstanou na pořád stejné, bez ohledu na to, kolik vody je v nádobce.

Cena kompletu



Základní sada generátoru
( Sada obsahuje nádobku s dvojitým dnem na destilovanou vodu, kabely, hadice, vypínač, pojistku a přehledný návod na montáž ).
Cena 7000 Kč





Obchvat na lambda sondu
( U některých díslových motorů není nutné obchvat montovat, protože tam lambda sonda prostě není, proto není součástí základní sady )
Cena 1500 Kč





Pulzní zdroj do 30A


Cena 1000 Kč



Za kompletní sadu generátoru, obchvatu a pulzního zdroje tedy zaplatíte 9500 Kč.

Také provádím montáž generátoru do auta. Cena se pohybuje zhruba v rozmezí 1000 až 2000 Kč, dle složitosti montáže.

Pro další informace nebo objednání mě kontaktujte na emailu rad.mal@seznam.cz

Záblesk od Holandska až k Itálii

Když už dnes prohlížím satelitní snímky, tak tu je jedna zajímavost, zvláštní žlutý "záblesk" ve 14.27 od Severního moře u Holandska až k Jaderskému moři v Itálii. Možná je to jenom nějaká porucha ... jiné satelity to nezaznamenaly. Ale možná družice NOAA zrovna fotila, když si blejskli haarpem ... (Kliknutím zvětšíte.)
P. S. Jeden čtenář vzápětí poslal komentář, že se jedná o odraz slunce, a že 7. 5. krásně zářily i Labe s Vltavou. Tak tady máte, jak zářilo Labe, Vltava, dokonce i Dunaj a Českomoravská vysočina. No dobře, tak teda odraz slunce, ale stejně se mi na tom něco nezdá. Až mi dojde co, dám vědět.

Ještě zvláštní seřazené blesky na Meteoxu, které k nám tlačí umělou "frontu". No, kéž by ji dotlačily až sem, aby sprchlo, sucho je už neúnosné, už jsme v režimu vysoušení moc dlouho. (Kliknutím zvětšíte.)

Výroba počasí v USA

Zajímalo mě, zda je ještě možno někde získat satelitní obrázky z nedávné výroby počasí v USA, jako rekordních 300 tornád, či právě probíhající záplavy na Mississippi. Bohužel Američané mají dost bídné zobrazování, žádný luxus jako u nás, že máme každou hodinu dokonalé snímky NOAA a další (díky, Český hydrometeorologický ústave!)

Takže, všeobecně na světě byly zrušeny nebo zredukovány archívy satelitních snímků, a musíte si snímky stahovat hned při pozorované události, jinak už se k nim nedostanete. Například sat24, který to ještě vydává za zdokonalení. Zobrazení byla zredukována na stylizované zobrazení oblačnosti, žádné eye-view. Jediným věrným zobrazením je MODIS, ale ten produkuje tak 1 obrázek za den, což k mapování oblačnosti nestačí.

Tak jen něco málo z dnešního počasí v USA: je vidět mimořádná aktivita radarů - samé kruhy ... uprostřed USA ten největší. (Kliknutím zvětšíte.)
Jak pršelo při vytváření záplav na Mississippi? MODIS má ze 7. 5. jediný snímek, vypadá to celkem neškodně. Oblačnost vpravo dole je ta, co právě způsobuje záplavy v Memphisu a okoli. Všimněte si rovnoběžných pruhů na bílé oblačnosti. Můj názor je, že vyretušovali původní snímek jakýmisi čarami, aby zakryli vláknitý vzhled této dešťové oblačnosti, tak jak bývá vidět nad naší republikou na NOAA. Dále si všimněte chemtrails nad jasnou oblastí vlevo (:-))) (Kliknutím zvětšíte.)
Škoda, že nemám nic z tornád, ještě se kouknu.