9. dubna 2015

Video: Lež, ve které žijeme

Díky čtenáři za tip na výstižné video s českým titulky. Už jsme ho tu měli v únoru, ale vzhledem k nárůstu čtenářstva se hodí připomenout.

"Žijeme ve lžích: o naší svobodě, o vzdělávacím systému, korporacích, penězích, kapitalistickém systému, vládách, úpadku světa, životním prostředí, změně klimatu, geneticky modifikované stavě a zacházení se zvířaty."

https://youtu.be/ipe6CMvW0Dg

7. dubna 2015

Civilní pilot ke zřícení letadla Germanwings: piloti byli v bezvědomí

Kdo je skutečným viníkem zřícení (americká laserová zbraň? CERN? vládní tajná služba pomocí dálkové kontroly letadla? další možnosti?), to se asi nikdy nedovíme, ale pár úvah ve prospěch mediální oběti, kopilota Lubitze, neuškodí ... Nasledující článek je z webu Jima Stona, (viz předchozí článek, který preferuje verzi zřícení letadla dálkovou kontrolou http://orgo-net.blogspot.cz/2015/03/nemecky-airbus-320-byl-zamerne.html). 

Další teorie zřícení najdete na Millenium Report, např. kvůli likvidaci španělského týmu expertů proti kyberterorismu (http://themillenniumreport.com/2015/03/was-spanish-intel-team-specializing-in-cyber-terrorism-the-real-target-of-germanwings-takedown/), anebo poslední novinka, že letadlo bylo sestřeleno francouzskými stíhačkami, protože bylo dálkově naváděno na největší strategickou francouzskou vodní nádrž, http://themillenniumreport.com/2015/04/12236/#more-12236

No, to by k těm verzím snad už úplně stačilo...

=Orgonet=

Úvahy bývalého civilního pilota ke zřícení Airbusu Germanwings
Překlad: OrgoNet

Mike Philips je zkušený pilot, který už dříve psal pro můj web. Je má dostatečné zkušenosti, aby věděl o možnostech dálkového řízení pomocí specifických dat, která jsou použita na Airbusu. Je schopen se na nehodu podívat ze všech možných úhlů. Toto mi napsal ke zřícení Airbusu:

"Opravdu mě osobně s..re, že nějaký pilot je obviněn z něčeho, co neudělal, a protože ty jsi jeden z mála webů, který se blíží pravdě na toto téma, chtěl bych ti poskytnout pár svých myšlenek pro zvážení. Připouštím, že mnohé z toho, co nabízím, jsou spekulace, pro které nemám absolutní fakta. Ale k těmto spekulacím mám své důvody, s nimiž tě seznámím, abys to mohl posoudit. Použij zdravý rozum, a věřím, že budeš souhlasit s většinou toho, co říkám.
Zaprvé, co se týče té podělané historky, která se mění ze dne na den: je obvyklé, že začínají tak blízko pravdě, jak mohou, a potom modifikují historku tak, jak je nutné, aby objasnili rozpory. Z tohoto důvodu je třeba si dobře všimnout první verze historky.

Významní letečtí odborníci: Lubitz je obětním beránkem

Řečí o letecké katastrofě Germanwings proběhlo tiskem už víc než dost, a pravdu se stejně nikdy nedovíme, ale jelikož média stále ještě (i dnes 7. 4. viz http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/366270-lubitz-si-rikal-nebesky-dabel-a-chystal-pry-svatbu-s-pritelkyni.html) považují za nutné vršit další a další pomluvy mající usvědčit z činu obětního beránka Lubitze, tak je vidět, že oficiální lháři stále ještě nepovažují oficiální lež za dostatečně zakořeněnou. Pár informací z "neoficiální" strany proto neuškodí. =Orgonet=

Velmi zasvěcený článek z Protiproudu: http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/1589-vyznamni-letecti-odbornici-pilot-lubitz-je-obetnim-berankem-prace-stejne-agentury-jako-pri-11-zari-vice-otazek-nez-odpovedi-platili-oficialni-verze-prestanme-cestovat-letadlem.htm


Významní letečtí odborníci: Pilot Lubitz je obětním beránkem. Práce stejné agentury jako při 11. září? Více otázek než odpovědí. Platí-li oficiální verze, přestaňme cestovat letadlem

Václav Danda se zamýšlí nad příčinami pádu německého airbusu a důvody zjevné mediální masáže, které jsou občané vystaveni a jež nese podobné znaky jako v předchozích případech mediálních mystifikací.

Havárie airbusu ve francouzských Alpách, při které zahynulo 150 pasažérů včetně posádky, se zdála být zpočátku, při vší pochopitelné hrůze, relativně jasná. Konečně, chtělo by se trochu cynicky říci. Po dvou předchozích tragédiích boeingů malajských aerolinií, jejichž pravdivé objasnění je v nedohlednu, se v první chvíli zdálo, že tentokrát šlo o „normální“ havárii. Jenže její přinejmenším dosti nestandardní vyšetřování jakoby „v přímém přenosu“, ignorování řady nejasností a především obrovská mediální kampaň, která zjevně má zafixovat ve veřejnosti „první verzi“, začala otevírat jiné otázky. Po více než týdnu je jich více než odpovědí.

Je proto užitečné zamyslet se nad tím, zda oficiální verze o psychicky narušeném německém kopilotovi, který záměrně navedl letadlo na skalní masiv, která je den za dnem „podepírána“ novými a novými „důkazy“, je skutečně věrným obrazem toho co se nad Alpami odehrálo. Mnohé totiž opět nasvědčuje tomu, že jsme svědky další mediální manipulace, která má za cíl skrýt skutečnou příčinu tragédie a svalit vinu na ty, kdo se již nemohou bránit. Co se tedy vlastně odehrálo? Respektive – co o tom víme?

2. dubna 2015

Další povedený apríl: Kurs operátorů chemtrails

Koukněte prosím na níže uvedenou webovou stránku, poslal to čtenář do komentářů: Kurs operátorů chemtrails.

Někdo si dal hodně práce sestavit tuto stránku, dokonce v angličtině, buď aby vyvedl aprílem nás konspirátory, anebo aby naštval letectvo, které se k chemtrails nechce znát??? (:-))))

Oceňuji práci šikovného hackera  (co tuto stránku zřejmě přilepil ke skutečným stránkám) ? To nebudou rádi (:-)))

Dobrá práce (:-)))

http://www.catc.cz/other-training/chemtrails-operator-course/




Instruktážní video: nouzové otevření dveří kokpitu Airbusu 320

Na následujícím odkazu (nejde vložit) najdete instruktážní video Airbusu, ukazující nouzové otevření dveří kokpitu, pokud posádka uvnitř nereaguje.

Toto zásadní video ukazuje naprostou lživost údajů, na nichž staví současné vyšetřování (nemožnost otevřít kokpit, nahrávka z kokpitu - pilotův dech). Vyplývá z něj, že není možné, aby někdo zevnitř zabránil přístupu do kokpitu.



Pokud posádka uvnitř nereaguje, je možno otevřít dveře zadáním kódu. Po 30 vteřin pípá "beep" a pak lze dveře do 5 vteřin tlakem otevřít. (Programovat kód dveří může pouze letecká společnost, a pokud by byl býval změněn a nebylo to sděleno posádce, opět by to svědčilo o úmyslu nikoliv kopilota...)

Údajná "nahrávka", kterou se ohání "vyšetřování" (neboli "zametání skutečných stop") je falešná. Musela by totiž obsahovat nejen "pilotův dech" (který by stejně v hluku letadla nemohl být slyšet), ale i pískání zařízení na otvírání dveří. Nic takového tam není.

Proto si "vyšetřovatelé" zastírající tento vládou sponzorovaný zločin musejí vymýšlet další a další historky, aby "kalili vodu"... (Kopilot měl deprese... Ne, bral hory léků... Ne, konvertoval k islámu... Ne, chtěl změnit svět... Ne, ... atd. atd. jak to znáte z médií.)

Dodatek: 

Jak velký hluk je v kokpitu A320?
Z webové diskuse na fóru pilotů:
http://www.pprune.org/members/383829-fokker79

A320 Cockpit Noise Level

Hi,
I just measure the Db in the A320 cockpit with an Ipad app. I got an average of 105 Db all the cruise flight. I read that above 75 Db of daily exposure you get damage to your ears. This damage means a slowly reduction in the hearing capacity.

Ahoj, právě měřím decibely v kokpitu A320 aplikací Ipadu. Dostal jsem za celý let průměr 105 decibelů. Četl jisem, že vystavení hluku nad 75 decibelů poškozuje sluch. Toto poškození znamená pomalé snižování schopnosti slyšet.

Kolik decibelů škodí?
http://www.auris-audio.cz/kolik-decibelu-skodi


Jak silný je hluk 105 Db?
http://www.converter.cz/tabulky/hluk.htm

Příklady zvuků (intenzita hluku)

Tabulka příkladů zvuků o různé intenzitě.
Příklad zvukuHladina intenzity zvuku [dB]
Práh zvuku, slyšení0
Šelest listí (šum listí při slabém větru) [3]10
Šum listí20
Klidná zahrada [3]20
Pouliční hluk (tiché předměstí)30
Šepot, velmi tichý byt a velmi tichá ulice [3]30
Relativní ticho v obsazeném hledišti kina [3]30 - 35
Tlumený hovor40
Malý šum v bytě [3]40
Pouliční hluk (normální)50
Televizor při běžné hlasitosti [1]55
Hlasitý hovor60
Kvákání žáby [1]64
Klapání psacího stroje [1]70
Silně frekventovaná ulice70
Strojovna, hlučný hostinec, potlesk v sále [3]70
Křik [1]80
Tunel metra80
Velmi silná reprodukovaná hudba [3]80
Kohoutí kokrhání [1]85
Motorová vozidla90
Jedoucí vlak [1]90
Maximální hluk motorky100
Přádelna [1]100
Pneumatická sbíječka [1]100
Hlasité obráběcí stroje, kovárna kotlů [3]110
Diskotéka [1]110
Startující letadlo120
Práh bolestivosti [3]130
Akustické trauma [1]140
Petardy [1]170
Horní hranice hlasitosti dětských pistolek [1]180

Myslím, že v žádné nahrávce by při běžném hluku kokpitu nemohl být slyšet "dech" pilota,
Falsifikátoři zapomněli, že pokud by byl slyšet dech, pak by na nahrávce mělo být při pokusech pilota o vstup slyšet i pípání zařízení na otvírání dveří.
Ani jedno nemohlo být při hluku 105 Db (ekvivalent přádelny, pneumatická sbíječka) slyšet.

Aprílový článek meteocentra o řízení počasí

Díky několika čtenářům, kteří mi poslali následující odkaz na příspěvek meteocentra.cz k aprílové tradici.

Autor článku z meteocentra použil své vrozené schopnosti pronikavého a rafinovaného sarkasmu za účelem zesměšnění oněch stupidních konspirátorů, kteří tvrdí,  že počasí je již dávno běžně řízeno, jako třeba OrgoNet. 

Je možné, že autor sám žije v domnění, že počasí se nedá řídit, anebo autor sice ví, že počasí je denodenně a celoplanetárně řízeno, ale společenské a pracovní postavení velí to zatloukat veškerými možnými metodami desinformace, a tohle je  jedna z nich. Když se záležitost řádně zhumorizuje, větžšina lidí, co o tom nikdy nepřemýšleli, to vezmou jako povedený žert.

Nevadí, denodenně máme díky českým meteorologům přístup k důkazům o řízení počasí, takže se na to Orgonet zase chvilku soustředí, aby měli meteurologové co vysvětlovat. Současné "aprílové počasí" je nějak zvláštně aprílové, a spousta lidí se tomu podivuje, a radary/satelity ukazují zvláštní věci (uděláme článek) (:-)))

=Orgonet=


http://meteocentrum.cz/zpravy/page.php?page=15040100

Nová technologie: už za rok budou počasí řídit lidé!

1.4.2015
Česká vláda už připravuje zákon upravující regulaci dějů v atmosféře
Stranou zájmu veřejnosti se česká vláda zabývá problémem, který již příští rok ovlivní život každého z nás. Meteorologové v současné době dokončují vývoj technologie, která bude schopna ovlivňovat počasí natolik, že budeme moci přejít od předpovídání směrem k jeho řízení.

Úroveň napojení našeho osobního lokálního vědomí na univerzální vědomí Univerza vesmírného celku, nám zatím nedovoluje pochopit kroky, které činí bytost zvaná Vladimír Putin.

Díky čtenářce za odkaz na výstižný článek. 

http://svobodnenoviny.eu/uroven-napojeni-naseho-osobniho-lokalniho-vedomi-na-univerzalni-vedomi-univerza/

Úroveň napojení našeho osobního lokálního vědomí na univerzální vědomí Univerza vesmírného celku, nám zatím nedovoluje pochopit kroky, které činí bytost zvaná Vladimír Putin.