Jak naivní byly naše zdejší diskuse o vhodnosti či nevhodnosti Táni atd. (:-))), když v těchto volbách jde o zájmy Illuminátů a nikoli o změny ve prospěch lidí a státu. Pseudokníže byl prostě předurčen jako vítěz voleb, z důvodů, které nám zůstanou navždy skryty.
Moje konspirační paranoia mi napovídá, že Pražáci, kteří masově volili knížete, mohli být pod vlivem kontroly mysli, kterou zařídili Illumináti. Pustili vysílací frekvenci, která lidem pár dní prala do hlav "Schwarzenberg, hodnej, nejlepší, ..." Vysílačů je na to v Praze dost, a jestli to nešlo odvysílat jimi, podobné zbraně na ovládání mysli mas existují i v mobilních verzích, stačí pár dodávek, a je to prý technicky jednoduchá záležitost. A testík (nebo fór?) ovládnutí volební mysli v hustě zalidněné oblasti se povedl.
Média předtím provedla lživou masáž veřejného mínění, že jako kníže má velké šance na zvolení, jak to naznačuje dnešní příspěvek čtenáře http://orgo-net.blogspot.cz/2013/01/volby-jsou-dopredu-zfalsovane.html
Anebo prostě si hlavní komise ta procenta vycucala z prstu, stejně to nikdo kontrolovat nebude, a i kdyby to někdo zkontroloval, tak bude umlčen, jako Okamura.
Jinak si těžko vysvětluji, že by takového prezidenta chtělo tolik lidí nezastřeného rozumu. V prvním kole kníže vyhrát nemohl, to by bylo přece jen nápadné, ale v druhém by ho mohli stejnými metodami jako prezidenta propašovat.
Berme to s humorem, kdyby jim to vyšlo, měli bychom dalšího komického prezidenta. Moji přátelé z ciziny, ti se jistě budou válet smíchy, rádi si ze mě utahují kvůli našim prezidentům počínaje Havlem ...
P. S 13. 1.: Illuminátská kontrola mysli působila zřejmě všude, když se teď dívám na volební grafy. Např. i naši příbuzní, kteří byli vždy normálními lidmi nadávajícími na režim, včera nadšeně volali, že volili celá rodina Schw., že to udělali pro své dcery 20+, které jím byly úplně posedlé .... naprosto spokojeni, i když na otázku proč uměli říct jen to, že "no on má takové to charisma" (:-))) (nemyslím, že by věděli, co to je charisma).
Kontroly mysli se nebojte, snadno se jí ubráníte, stačí vědět, že existuje a že si nepřejete, aby ji někdo na vás prováděl. Prostě ji odmítněte a nebude mít na vás vliv. Problém je, že většina spících lidí o ní neví, nechce vědět, nebude vám věřit ...
Eckhart Tolle říká, že věci musejí někdy jít absolutně špatně proto, aby mohly potom jít zase dobře. Takže asi na to dno musíme, abychom se měli od čeho odrazit nahoru.
Související články:
- Volební manipulace mysli byla soustředěna na velká města: http://orgo-net.blogspot.cz/2013/01/volebni-manipulace-mysli-byla.html
- Proč nevolit Karla Schwarzenberga: http://orgo-net.blogspot.cz/2013/01/nebezpeci-hrozici-od-schwarzenberga.html
- Petice za zákaz prostředků k dálkovému ovládání mysli: http://orgo-net.blogspot.cz/2013/01/petice-za-zakaz-dalkoveho-ovladani.html
- Volby jsou dopředu zfalšované: http://orgo-net.blogspot.cz/2013/01/volby-jsou-dopredu-zfalsovane.html
Netreba žiadne ovládanie mysle. Stačí obyčajný podvod pri sčítaní hlasov a dohoda zúčastnených kandidátov.
OdpovědětVymazatSúhlasím.
VymazatTaky bych to rád takhle uzavřel, jenže jak vysvětlit zcela nepochopitelné náhlé sympatie lidí, do kterých bych to nikdy neřekl? Sledoval jsem své okolí a jen zíral...nikdo nevěděl pořádně proč, ale volil Karla, ...že má "zahraniční kontakty".
VymazatPatrik
A globalisti s eurohujery Čechy pumpovali a pumpovali, až se jim ten brainwashing (vymývání mozku) nakonec překvapivě podařil. A nikdo se tomu téměř nedivil ! Jakoby se ovčani rádi opíjeli brainwashingem do němoty a do slepoty ! Pokud voli vedou ovce, nemůže to dobře skončit !
VymazatNo, v JČ na tom byli podobně :))) V podstatě byla pokryta celá republika rozsáhlou blokací myšlení.
OdpovědětVymazatTak se aspoň po tom "zdařilém" výsledku trochu pobavte: http://www.reformy.cz/zpravy/vysledky-presidentskych-dostihu/
....no, tak nám zůstalo dvakrát zlo - teď jde o to, které zlo je menší. Lokální Zemanovo zlo (viz opoziční smlouva a podobné paskvily) je asi menší hrůza, než zlo globální - "Šláfenberg" (člen skupiny Bilderberg), kterému jsou české zájmy u pozadí...
OdpovědětVymazatAno, přesně tak to vidím také já. Byť nerad, budu raději volit menší zlo, tedy Zemana.
Vymazatpřesně tak
VymazatPřesně souhlas
Vymazathttp://jansedlacekjan.blog.idnes.cz/c/315714/Karl-von-Bilderberg-do-druheho-kola-Jdu-blejt-velebnosti.html
OdpovědětVymazatMůžete to vystavit i tady, pokud budete chtít.
Nebyl jsem volit. Teď ale budu muset, menší zlo, Zemana. I kulivá svědomí. Mám ale pocit, že i kdyby 90% lidí hodilo do urny Zemana, stejně vyhraje tenhle zednář.
OdpovědětVymazatViktor
To si piš, že to mají Šláfenberkovi "bratříčci" na klíčových postech dobře a tajně ošéfované ! Takže hoď do urny Zemana, vypadne Šláfenberk, hoď do urny Fischera, vypadne Šláfenberk, hoď do urny Roithovou, vypadne Šláfenberk ... mám ještě pokračovat ?! :-))) Cynická fraška ještě cyničtějších aktérů, které znovu a zase zajímají jen lži, podvody, moc a peníze ! Bože, skoro si tu 3.ww přeju !
VymazatTaky mě toto napadlo. Při mých sondách a vyptávání různých lidí mi za prvé bylo divný, že najednou budou volit Karla, za druhé - nikdo z těch lidí - v osobním rozhovoru anebo na fb nedovedl odpovědět jediný konkrétní pozitivní důvod, proč ho chce volit. Příklad odpovědi : protože je bohatý a nic nepotřebuje. Ale úplně nejvíc mám pocit, že jsme se snad ocitli v nějaké časové smyčce, volili jsme to vůbec my a teď? No není mi dobře a vůbec tu volbu nechápu...
OdpovědětVymazatTak určitě v tom nebyli žádni Illumináti!! Prostě volíme poprvé a NEUMÍME TO!!! Co by dělali mnozí kandidáti na pozici prezidenta si vůbec neumím představit a jak by nás reprezentovali? Taky Zeman na reprezentaci nemá - jen opakuje trapné glosy a ten jeho podbradek!! A v Německu a Rakousku ho neberou!! Karel má aspoň nějaké jméno ve světě a není ožrala s tlačenkou .....
VymazatTo ti řekl kdo, že má Karel nějaké jméno ve světě. Něco si zjisti,ty bagr... V Rakousku se všude cpal, všude se mu tam vysmáli a vykopli ho. Tady jen číhal na funkce, po revoluci.
VymazatČernokněžník nemá žádné jméno ve světě, kde by ho vzal, maximálně může jako člověk bez svědomí výborně posloužit k rozprodání naší země do poslední nitky a nastolení nwo
VymazatPresident jako žvatlající věčně chrápající zoombie, to je tedy reprezentace ČR jako když vyšije ! To si na Hrad posaďme rovnou Mickey Mouse, a vyjde to nastejno ! Šašky, samé šašky na český trůn ! Jaká potupa a hanba českého národa !
VymazatMám takovou divnou předtuchu, že NWO vzejde do světa právě z ČR !
VymazatNechodím volit, protože mě unavuje vybírat z menších zel to menší...
OdpovědětVymazatPo letech jsem šel volit-Táňu, mrzí mě jak málo procent lidí necítí...nerad ale respektuji... že to tak lidé prostě vidí...(kdybych měl pýchu, řek bych nevidí :))
Taktéž jsem volila Táňu...pro její srdce. A moje účast ve volební komisi potvrzuje ten údiv všech přítomných při sčítání volebních lístků, když se přihazoval každej druhej lístek Kájovi Schw. Takže ve volební komisi manipulace nebude...
Vymazatpokud vím, strašne moc lidí volilo Táňu, já také. A není to jaksi videt na výsledku. Není to divné?KAM VŠECHNY TY HLASY ZMIZELY?
VymazatTaky mě to překvapilo...i když ? NWO se blíží, takže je to podle plánu...inu modrá krev...M.
OdpovědětVymazatpodle plánu není nic , už skončili, ale vy je pořád podporujete
VymazatNic neskončilo ! Plán Kabbaly není dokončen, a NWO je tím konečným řešením jejího plánu ! Proto bude a musí být nastoleno NWO, aby mohla dualita v tomto sektoru vesmíru konečně skončit ! Nebude mít naštěstí pro nás velkého trvání (jen 3,5 roku !), a v tom je naše naděje, že to můžeme i přežít ! Také to, že se Kabbale hroutí její dítě EU pod rukama, a společně s NWO brzy zahyne !
Vymazattak bud jsme opravdu narod dementu nebo to taky nechapu, jak ten neclovek, neČech, mohl dostat tak vysoko anebo je to podvod od sameho pocatku, nikde jsem neslysel kolem sebe, ze by nekdo toho senilniho dedka volil, oravdu nechapu, jak je cesky clovicek hloupy.... spise si myslim, ze je to jiz predem dano a manipulate s hlasy prostrednictvim IT probiha zamerne, take 2 denni volby tomu v mnohem napomahaji, kdo vi, co se s obalkami pres noc delo....
OdpovědětVymazatsouhlas
VymazatNo už jenom ten markantní rozdíl třeba v tom, že Šláfenberkovi na FB přibývalo v den voleb až 8.000 hlasů za necelé 2 hodiny, zatímco takovému Okamurovi kolem 8.000 za celý měsíc !!! Něco tu opět hnije ve "státě Dánském" !!!
VymazatNenaskakovaly na centrálním sčítacím terminálu čísla vložená z elitářských serverů?
OdpovědětVymazatTo by plně odpovídalo těm fofrům, jak se kníže blížil k Zemanovi.....
Tohle dění nebylo vůbec normální!
Alfa
souhlas
Vymazathttp://www.osud.cz/rada-lidi-se-chysta-volit-potomka-upiru-karla-von-schwarzenberga
OdpovědětVymazatTaky mi ty lidi přišli zmanipulovaní, úplně zblblí Schwarzenbergem.
OdpovědětVymazatTak nevím,buď byly volby zmanipulované nebo
OdpovědětVymazatčeský národ definitivně zdegeneroval.To byl
teda velký šok pro všechny!
Včetně mnohých zahraničních novinářů a politiků, nesmíme zapomenout připomenout ! Všichni ti si mohli krky vykroutit, jak nevěřili tomu, co viděli a slyšeli o českých prezidentských volbách !
VymazatA taky ještě - ti náctiletí,co ho najednou děsně milují,všude to píší a volili ho, jsou jinak proti starým lidem a důchodcům dost zaměřeni (asi jen když je potřeba). Ale šišlající, spící, efedridem nadopovaný Karel jim nevadí :-O
OdpovědětVymazatJe to všechno souboj peněz a správného načasování. Mladí se v podstatě vůbec politikou nezabývají ani na ni nemají čas a hlavně chuť. Ve správnou chvíli jim je správnýma mediálníma osobnostma(samozřejmě placenýma) představen vhodný kandidát a ve správnou chvíli začnou na soc.sítích, které tito mladí hojně navštěvují, působít "vhodné blogy", které
Vymazata) představují vhodné kandidáty
b) patřičně zesměšňujou protikandidáty a psychicky likvidujou oponenty
Pak vznikají klipy typu "přesvěč bábu" které mají připravené placení herci i někteři koupení umělci a pořádají nejrůznější představení.
A než si to mladí uvědomí jak jsou manipulování, je po volbách, mladí mají pocit že zvítězili, a pracháči vymyšlejí strategie jak příště, aby jejich prachy byly ještě lépe "investovány".
Protože v městech jsou mladí na sítích daleko více než na venkově, vítězí tahle strategie hlavně ve velkých centrech. Příště očekávám vítězství Járy Cimrmana nebo Mickey Mouse.
Já byl taky u vytržení, kydž jsem viděl ve smokingu konzervativního polovičního zpolaspícího aristokrata, jak se prostituje na pódiu mezi rockery a pankáči před davy teenagerů. Opravdu nám byl představen Matrix v přímem přenosu, co se těchto voleb týče !
VymazatJá myslím, že to bude už samotnmý Darth Vader bez bázně a hany :-)))
Vymazatjukni na satelit na dny voleb a den před...náhlá změna volit spícího knížete i u mladých, kteří sbírali poctivě hlasy pro Avatara, před volbami obrátili náhle...a hle, knížete volili a budou volit. Mladí studenti jsou u vytržení z něj...není to divné? Kde maj svého avatara?
OdpovědětVymazatJá nevím které z těch dvou - hrozné dilema.
proč mi naskočil Karel Kryl?
http://www.youtube.com/watch?v=_gaGzPDTfqI
Asi sem už paranoidní :-DD
nejsi paranoidní :-)
VymazatKarel Kryl na jedné besedě v Bratislavě na půdě vysoké školy v roce 1991, kde také mimo jiné hrál a zpíval své písně, zcela náhle a nečekaně prohlásil, že musí znovu emigrovat, protože se k moci dostali ti samí loutkáři a loutky, kvůli kterým za komoušů emigroval poprvé.A že svoboda a demokracie byly opět znásilněny a zneužity převlečenými starými strukturami ve prospěch mocností proti našemu lidu. A taky to tak vzápětí udělal,nikdy se již nevrátil a zemřel tak v cizině, v exilu.
VymazatOrgonete,mám tě rád:) ale už toho Havla nechte, byl to dobrý člověk,který bojoval za lidská práva po celém světě. Já vím,mnoho lidi přisluhuje víme komu. A jsou to ďáblové v rouše beranově. Ale Havel ne.
OdpovědětVymazathttp://afinabul.blog.cz/hledani?page=1&query=V%C3%A1clav+Havel&submit=Hledat&search=ublog
VymazatPo přečtení výše uvedených, vyhledaných odkazů již nikdy neřeknete, že Havel byl dobrý člověk (HAHA) bojující za lidská práva (HAHAHAHA) po celém světě (to už opravdu umírám smíchy - viz. jeho podpora "humanitárního" bombardování v Jugoslávii. Opravdu zralý na Nobelovu cenu míru jako Obama.
No a co se týče voleb, tak nebylo koho volit. Okamuru mi vyšachovali, tak jsem volil menší zlo - Zemáka, kterému nikdy neodpustím koaliční dohodu o rozkradení státu. To, že se do slosování dostane hrabě Trautenberk alias Šláfenberg, to by mě nenapadlo ani v tom nejtemnějším snu a klidně bych na to vsadil roční výplatu... To je asi tím, že nesleduju TV, neposlouchám rádio a informace si hledám sám, takže jsem opět mimo mísu :-)
Ať bádám, jak bádám, stále nechápu, jak se tam ten spící pazgřivec dostal. Jestli se stane prezidentem, tak začnu věřit v plošné ovládání mysli HAARPem, protože si to jinak nedokážu vysvětlit. Že by měli podmáznuté všechny komise je sice možné, ale při této možnosti už by asi bylo lepší emigrovat do Ruska nebo Číny.
Pokusím se to pochopit v alkoholovém opojení, jelikož se ukazuje, že zodpovězení této otázky za střízliva mě přivádí k šílenství. ;-) Pepé.
I já si Havla velice vážím.Jde to od srdce a ne z hlavy.
Vymazat
VymazatHavel byl hodný člověk, né dobrý, hodný a naivní moc, a jeho přáním bylo,snil, aby byl uznávaný jako spisovatel,jako člověk. Filosofoval jen u piva- jako tehdy všichni. A pro jeho vlastnosti- dobrá manipulovatelnost a jeho chtění vyniknout, byl vybrán druhou stranou. Hodně chlastal, to je také dobrý počinek pro manipulaci s takovým člověkem. Typologie člověka byla dobře zanalizovaná- i jaký bude mít dopad na obyčejné lidi, že jeden "z nich" bude vůdcem...ale do pekel. Když byla,žila jeho Lasička, ta vlastně řídila vše, byla tvrdá, inteligentní, a více jak jeho partnerka, byla mu oporou, mámou, autoritou. A když zemřela...to známe všichni už....:-))) Jeho život byl jedním absurdním dramatem, které poznamenal i naše dějiny, bohužel.
Havel si hrál na prosťáčka z lidu, bojující za demokracii. Ale byl moc dobře vychytralý a dovedl lidi oblbnout. A jeho humanitární bombardování, já neznám žádný bombardování co je humanitární, vždycky pod těma bombama umírají normální lidi, děti ,staří ,mladí, jen ti jako byl on a další jsou pěkně schovaní.
VymazatOdkaz je sice nabitý, ale to zdaleka ještě nic neznamená. Samozřejmě, že Havel byl určitých morálních kvalit, které se vzhledem k ovladačům jeho funkce ne vždy mohly projevit. Samozřejmě, že má nějakou minulost a samozřejmě, že to není černobílá osoba. Kdo z nás je černobílý? Jen bych tímto rád a ve vší slušnosti upozornil na neseriozní zacházení s informacemi, jež nabízí výše umístěný odkaz. V zásadě to funguje jako bulvár: "Tady máte, bum důkaz a bum "důkaz" - to je úplně něco jinýho, než jste si mysleli, cóó!" *spokojený pocit "otevíratele" očí*
VymazatPatrik
Ještě jsem neviděl hodného zednáře a žida.
VymazatHavla na pokoji nenecháme, a jeho obránce je potřeba poslat léčit na psychiatrii !!!
VymazatReakce na Anonymní 14.ledna 2013 15:49
VymazatJá taky ne ! Arabové o židech říkají, že jsou nepřátelští k cizím lidem (národům,etnikům)již ze své podstaty !
Ať nám tedy Anonymní Havlomilové a Pravdoláskaři 23:47, 11:56, 15:53, 10:23
Vymazatřeknou, proč měl Havel modrý koberec před katafalkem, proč byl katafalk s rakví zahalen modrým suknem, proč stály v záhlaví rakve dva mohutné svícny se sloupovými svícemi a symboly a další podrobnosti, které jasně poukazují na zednářské prostředí a zednářskou symboliku. Kolik z vás vidělo na pohřbech v ČR modrá sukna na a okolo rakví ?! Vzpamatujte se a srovnejte si to v hlavě, pokud netáhnete se zednáři a Rotary-ány za jeden tlustý modrý provaz !
Doufám, že v druhém kole to nevyhraje. Už aby došlo k odhalení ( k tomu pravému, ne to falešné). Voliči probuďte se!
OdpovědětVymazatMy snad musíme být opravdu ten nejblbější národ v Evropě a snad i na Zeměkouli. Už mi to hlava opravdu nebere. Češi si tu samostatnost asi opravdu nezaslouží. Jak to bylo někde v literatuře: "Češi jsou smějící se bestie." Dodnes jsem si myslel, že ten dotyčný narážel na jeji "vychytralost". Po dnešku to vidím tak, že spíše narážel na jejich blbost. Je mi líto, že jsem Čech.
OdpovědětVymazatJak to bylo někde v literatuře: "Češi jsou smějící se bestie."
VymazatUž z téhle věty je zřejmé, že jste moc znalostí nepobral. Takže začněte tím, že při svých nářcích na lidskou hloupost nebudete říkat "my", ale "já".
Máte pravdu, OrgoNete, zažila jsem dnes pořádný šok. Ještěže nekandidoval další Illuminát Saša Vondra:-( Ač jsem z Prahy, snad nejsem rozumu mdlého. Když vidím tu masovou podporu médií právě jemu a těch 14 dní před námi do 2. kola, nejlépe by bylo vše vypnout a jít do lesů....Šárka
OdpovědětVymazatAčkoli mi některè tvoje teorie nesedí, v tomhle s tebou jednoznačně souhlasit.
OdpovědětVymazatJa som Vám to vravel že si zvolíte Šlafenberga už pred pol rokom ľudia ho voliť nemusia ani vysielať impulzy .Stačí pár zapredancov čo ho budu ospevovať a výsledky sa dajú podľa potreby upraviť a najlepšie vo veľkých mestách najväčšia anonymita ľudia sa nepoznajú.
OdpovědětVymazatKeby voľby niečo riešili dávno by sme ich zrušili.
Tibor
Musím se k tobě přidat, když jsem se dozvěděla výsledky, šlo mi hlavou, že není možné, aby tihle dva starci přirozeně vyhráli. Že to bylo hromadně vysíláno a lidé co nejsou chránění prostě jen poslechli ...
OdpovědětVymazatPředevším lidé nevědoucí, těch se především dálková umělá manipulace týkala, a vidíte, že jich bylo obrovské množství. Takže k žádnému masovému probuzení lidí v probíhající transformaci u nás vůbec nedošlo !!! Proto se dějí ty podivné věci kolem volení prezidenta ! A budou se dít věci ještě podivnější, to budete "zírat na drát" !
VymazatAno, stejně jako mnohé překvapilo, že bludy o transformaci do 3D, která není ničím takovým, ale jen určitou proměnou zde, je podobná analogie, že mnoho lidí i dobrosrdečného Orgoneta překvapilo, že nyní uspěl kníže. Stejně, jako jsou ovlivněni ti, co volili knížete (což Orgonet popsal) jsou ovlivněni zase něčím jiným všechny ostatní skupiny a jednotlivci. Bohužel mnoho informací i zde je polovičatých a problém esoteriků obecně je, že nedovedou rozpoznávat ani ve své oblasti včetně falešných proroků zde opěvovaných... Nemá cenu uvádět detaily, jelikož každý dál jim bude slepě věřit, vláčen jimi více, než kníže Ilumináty... Pokud je zde někdo schopen vnímat odkud a kam má kdo duchovní napojení, nebylo by možné i zde tolika omylů. No ono to možná zanedlouho skončí a bude nutno se obejít bez techniky... To jsem zvědav, jak to esoterici i hmoťáci zvládnou. Pak se ukáže, jak na tom kdo opravdu je a vypluje napovrch pravá duchovní podstata každého. Mnozí uvidí skutečně kde si kdo stojí (včetně sebe) a budou si muset sypat popel na hlavu. Kdo ví o čem mluvím, je šťastný člověk... Howgh Iótievakieló
OdpovědětVymazatbohužel stejně jako většina zde píšících nic nechápeš
Vymazathttp://inner-light.ning.com/profiles/blogs/bod-vn-mania-spr-va-od-arkturi-nov
Jasně,že nic nechápeme.A kdy pochopíš ty?Až bude sedět na hradě jako první dáma dcera nacisty?A co je ona????
VymazatPoznámka o falešných prorocích i mezi chanelingáři je naprosto legitimní a pravdivá !!! Uvidíte a uslyšíte velmi brzy sami, kolik falešných proroků ve svém okolí máte !!!
VymazatI Nostradamus pravil, že hodina trestu se neúprosně k lidstvu blíží, a že Slunce Spravedlnosti (Nibiru ?, Planeta X ?)je již na cestě vesmírem k našemu Slunci !
VymazatNacisté a fašisté jsou ve vládách již úplně všude (země Atlantické aliance a NATO, přidružení členové, bývalé kolonie), a všichni se shodují na potřebě globálního holocaustu - tzv.depopulaci planety od lidí !
VymazatZajímavá myšlenka. Lidé zcela zapoměli, že působí v této vládě a koaliční straně spolu s Kalouskem, která tlačí ODS k tvrdým opatřením, které snižují životní úroveň už i střední třídy. Sledoval jsem celé odpoledne televizi o volbě prezidenta. Večer už mi připadalo, že je kníže nejlepší.Že by si zasloužil být na hradě a né jen na zámku.A že je dobrý hospodář a bude o česko pečovat.Využije svých světových kontaktů pro naše blaho...Něco v tom bude.
OdpovědětVymazatNo, jako vtip to bylo poněkud slabší :)))))
VymazatJenom ať je zvolen.Stejně se tady topíme v totálních srágolách až po krk.Žádný z kandidátů, nám předhozených, by nás z nich už nevytáhl.Tak se alespoň pobavíme při jeho novoročním projevu.Předpokládám,že to bude s titulky,nebo s dabingem,nebo s překladatelem,nebo písemně v každé poštovní schránce,nebo nebude žádný projev,protože ho prostě prochrápe....
OdpovědětVymazatS Vaším příspěvkem mohu jen souhlasit. Také si nemyslím, že občané ČR jsou úplně blbí nebo že byli elektronicky nasměrováni. Výsledky z malých obci se od městských zase o tolik neliší.
VymazatZvolili toho, který 2 volební obcdobí určiě škodit nebude, tedy menší zlo. Překopat Ústavu těžko stihne. I podle věštby český president z ledna 2013 nebude nadlouho.
Nepobavíme se jen při novoročním projevu a úsměv je potřebný.
Překopat toho stihne hodně.
VymazatKdo má přehled o změně ústavy,konk.článek,že člen vlády nesmí být členem žádné zahraniční organizace apd.???
Uvidíme ,co stihne udělat pro Němce.
VymazatBenešovy dekrety se třesou strachy, a oprávněně !
VymazatJako bylo kdysi trojí dělení Polska tak, že na dlouhou dobu úplně zmizelo z mapy světa, hrozí nyní i ČR ! Zbudou z nás jen protektorátní provincie, autonomní oblasti ! Proč lidé v době hrozícího útlaku a bezpráví se znovu neutíkají ke svým zemským patronům a ochráncům Českých zemí ?! Bez jejich pomoci ČR nemá šanci na přežití !
VymazatČeský stát (i ostatní evropské státy), jako suverénní a svéprávná instituce už neexistuje, tím spíše národní stát. To vědí vlastníci globální moci i mainstreamových mediálních sračkometů a jejich pohůnci velmi dobře. A zpracovat potřebnou část tupého stáda na určitém území (v tomto případě v kokotlině), aby si zvolila poslední hřeb do rakve dnešní pseudosamostatnosti není vůbec těžké.
OdpovědětVymazatPro mladé ovce je Karel cool, umí jazyky (až na češtinu - kdo by se tím dnes zabýval) a svět nám ho bude závidět.
Pro staré ovce je Karel lidumil, vždyť jeho předci na Orlíku pomáhali poddaným (psali to v Blesku i jinde) a svět nám ho bude závidět.
Pro střední generaci je Karel formát, nikdy si nezadal s komáry, i když nosí červené ponožky. To se počítá a svět nám ho bude závidět.
Co na tom, že je předsedou (fíkovým listem) strany Kalousků, Drábků, Hegerů, Parkanových a dalších, kteří devastují a ničí poslední zbytky sociálního státu, případně se podílejí na jeho rozkradení. Co na tom, že je za „Česko“ nejčastějším účastníkem sletů Bilderberg Group, konferencí „rozděl lidi, sjednoť území i moc a panuj“.
Narodil jsem se v Československu, stádní chování a výplachy mozků mně byly před r.89, tak jako i dnes, nesmírně odporné. Svou národní identitu a hrdost jsem vzhledem k vývoji společnosti za posledních více než dvacet let jak v České republice, tak v celé Evropě, zcela ztratil.
Prezident, volby, stát? V tomto pokryteckém systému fungování společnosti jen hořká komedie a postupně odumírající zbytečnost. A do obou se Karel náramně hodí…
Já jsem třeba vůbec nepobrala na jednom webu pro maminky, to, že do té doby pro mě celkem rozumné jádro najednou zblblo. Jak se to projevuje? Možná budoucí prezident nezná slova české hymny, jednoho ze státního symbolu. Mamičkám se to zdá roztomilé, je jak medvídek, sexy symbol, mužný, chytrý, výborně reprezentující a takový vůbec celý k pomuchlání. I slzička ukápla jak to bylo roztomilé ,když hledal slova, celou dobu mu držely palce, aby to zvládnul a největší terno bylo pro jednu a další jen důvod k závisti to , že mohla jet do jeho volebního štábu. Asi jsem mimo, ale mě se nezdá mužný, sexy ani medvídek. Mě se zdá silně nechutné když možná prezident nezná slova hymny, ani neumí česky, je v Bildengrupě, už vůbec nebude zastupovat zájmy Čechů a když bude zvolený , zasadí se o co nejrychlejší zavedení Eura.A jeho manželka poskytla rozhovor po jejich rozvodu v MF a tam prohlásila , že ji Češi ani čeština nejsou sympatičtí, že se ráda vrací do Rakouska. Nyní před 14 dny prohlásila, že Češi jsou jako její bratři a začíná se učit češtinu. Mě to nepříjde , že jsme bratři ,ale že z nás někdo dělá perfektní voly. Nechápu , prostě nechápu a prosím proberme se, než budeme koukat co nám ještě muchláček medvídek předvede. Nebo snad opravdu musíme spadnou na úplné dno, rýt hubou v hlíně, abysme se teprve probrali?Ti všichni co hájili zájmy Čechů dřív a také za ně kolikrát i položili život, se musí obracet v hrobě, prezidentem možná bude Rakušan, člen Bildenbergu, neumějící česky, vlastně potupující i hymnu , silně pro EU a Ameriku lobující, hájící hlavně svoje zájmy, což předvedl, při navrácení majetku s Havlem, kdy se na území ČR rozhodovalo rakouskými zákony, jinak by na majetek neměl nárok. Jak dlouho taky budou pod jeho vedením odolávat Benešovy dekrety?
VymazatSouhlasím.
VymazatMne to tak pripadá že vo veľkom použili projekt MK-Ultra neco bolo vo vode alebo vo vzduchu alebo haarp? No máme sa načo tešiť to bude zlatý vek vygumujú nám hlavy.Začni te sa zapodievať s VEDY.sk a Slovianstvom lebo zanikneme!!!!
VymazatLogicky jako rodily prazan jsem NEVOLIL na protest proti nezakonnemu zasahu proti Okamurovi...stejne vysledky ve vsech krajich jsou vysledkem uspechu zbrane ze Rwandy a Jugoslavie.
OdpovědětVymazatA také z Iráku a Afghánistánu ! Při nezákonné okupaci Iráku USA byla testována "natvrdo" nová psychotronická zbraň z projektu MK-Ultra.Nad bojištěm poletoval vrtulník, na jehož palubě bylo zařízení s vysílači. Na stranu, kdy byly zákopy a různé pozice nepřítele (Iráčané), a v nich 100.000 cová armáda, byly vysílány z toho vrtulníku určité namodulované vlnové frekvence, pulsy, energie tak, že iráčtí vojáci začali propadat strachu, hrůze, pocitu marnosti a prohry z nadcházející bitvy, a v mysli na ně dotíraly agresivně myšlenky typu, "vzdej to, nemáš žádnou šanci", "pokud nesložíte zbraně, všichni tu do jednoho zahynete". Vysílání trvalo přibližně 30 minut. Pak, k všeobecnému překvapení přihlížejících američanů-vojáků, se irácká armáda téměř jako jeden muž (bylo jich kolem 100.000 !) zvedla ze zákopů a ze svých pozic, odhazovali zbraně, dávali ruce vzhůru a kráčeli odevzdaně jako poražení bez boje se vzdát okupantům. Bylo to neuvěřitelné - jedno zařízení zvedlo 100.000 lidí, aby se šlo dobrovolně vzdát silně ozbrojenému nepříteli - vždyť kráčeli s holýma rukama proti tankům a bojovým vrtulníklům !!! Tenkrát si američané mohli s těmi lidmi dělat, co chtěli...a podobně se to stalo s našimi lidmi v těchto prezidentských volbách - masová dálková psychotronická manipulace !
VymazatZtracené iluze...
OdpovědětVymazatNejen z výsledku voleb...
N.B.
tracené ze sám sebe ? ano pak ano
Vymazatje tu jakési duchovní jádro které v tichosti pracuje, jenže zbytek ještě není probuzen pořád jsou stádovití, volí podle médií, ne podle sebe, ještě nejsme na dně , takže se v tom blátě musíte vyválet pořádně, a pak snad prozřete, a přestanete blbnout ...
Nevolila jsem podle médií. A prozřela jsem.
VymazatN.B.
Nech těch keců a jdi volit menší zlo.
Vymazatpředem upozornuji všechny pokrytecké hráče na ezoteriku,že ZEJMÉNA DISKUZE jsou uderně PRAVDIVĚ....NEODMÍTEJTE zuřivě brejle z filmu ONI ŽIJÍ....http://www.zvedavec.org/komentare/2013/01/5289-volby-ndash-prvni-kolo.htm
OdpovědětVymazattenhle odsudek svědčí o tom že také ničemu nerozumíte , pokrytče
VymazatJá mám hráče na ezoteriku moc ráda. Už jsem se od nich naučila celkem dost :-D ale ještě málo je to. A tak nepohrdnu ani druhou stranou. Jsem prostě nepoučitelná. A navíc co bych jako do konce života dělala? A o čem pak budu ve světle nepolarity vyprávět?
VymazatA to, že ta vaše TÁNIČKA, dala doporučení, že doporučuje v druhém kole volit knížete, vám nevadí?
OdpovědětVymazatJe zcela jasné a do očí bijící, že volba byla sfalšována! Já nevěřím, že tolik lidí volilo toho spícího, šišlavého degenerovaného Rakušáka!!
a koho si volil , počmáraného ? nebo bobo
VymazatProsím nějaký důkaz, že to TF řekla. :-)
VymazatPatrik
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Fischerova-je-s-vysledkem-spokojena-podporuje-spise-knizete-259418
VymazatNeřekla to. Úplně náhodou jsem poslechla rozhovor v rádiu. Poděkovala za ty hlasy co jí lidé dali, s tím, že má radost , že jich bylo nakonec tolik a že se nekončí , jede se dál. Na otázku koho by doporučila volit, řekla něco v tom smyslu , že jí nepřísluší dávat lidem radu koho volit, že to je na každém, jeho vědomí a svědomí jak si vybere. Romana
VymazatAno, tady je konkrétně její vyjádření, už mám těch dezinformací po krk:
Vymazat"Pokud jde o druhé kolo prezidentské volby, každý z mých voličů se umí rozhodnout sám podle sebe. Protože se žádný ze dvou pro mne přijatelných kandidátů do druhého kola nedostal, rozhodla jsem se v druhém kole již nevolit a k volbám nejít."
Patrik
Parlamentní listi jsou masírka a ne vše je tam pravda
VymazatAno, dalo se to celkem očekávat, že tento temný pán, to má předem v kapse. Stále tu ještě výrazně převládají ryby, a tak není divu, že se zatím stále dějí tyto nekalé věci. Ale je pravda, že vím o mnoha lidech, kteří ho volili- to o něm však nic doopravdy neví, ale je to jejich volba- takže prosím- však se jim jednoho dne vyjasní... Jinak si to nepřebírejme nijak negativně, neboť nezapomínejme (jak říká Ivanka Adamcová), že VŠE JE DOBRÉ... Nejsíš to má svůj dobrý důvod, pokud se to stane... Jinak všem přeji a posílám mnoho lásky, světla a síly vytrvat.. Aneb ti, kdo do tzv. 5D (těsně) neprojdou, budou tu jako učitelé dalším... Takže
OdpovědětVymazatSVĚTLO VŠEM...
To znamená noví mučedníci, političtí vězni !
VymazatCo se týče mé rodiny, tak žijeme v Praze, ale nikdo jsme Schwarzenberga nevolili... Co se ale týče mnoha lidí, co znám, tak to skutečně nechápu, jak mohou být lidé ve velkých městech tak slepí... V druhém kole rozhodně podporuji Zemana... Protože mít za prezidenta Illumináta na mě působí jako výsměch...
OdpovědětVymazatŠláfenberk není pravý Iluminát, on je jen jejich huntýřem (kdysi profese pohaněče, nahaněče dobytka nebo ovcí)!
VymazatNedá sa nič iné len súhlasiť stým to komentárom.A máš 100% pravdu...Na TOP-kách.sk je aj video kde spieva (ak sa to dá nazvať spevom ?) hymnu,no hrôza...
OdpovědětVymazathttp://www.topky.sk/cl/11/1337022/Horuci-hit-ceskych-volieb--Dojaty-Schwarzenberg-si-zaspieval-narodnu-hymnu-
To se budou pražáci divit,až nad hradem bude vlát vlajka s hákovým křížem.
OdpovědětVymazatTento komentář mne zprvu pěkně rozesmál. Po hlubší úvaze lze ale dojít k zamyšlení při spojení si Bilderberg group a NWO. Tedy z vtipu se nakonec může utkat i realita, zde řečena obrazně vlajkou se svastikou.
VymazatL.
Dobrý den, jenom se bojím, že toto jsou první hmatatelné výsledky duchovní transformace a pokračování v této linii dá rychle zapomenout na iracionální očekávání nástupu porozumění a duchovniho růstu. Škoda.
OdpovědětVymazatpříklad jak člověk může zbl..out
VymazatSmutné...
OdpovědětVymazatZvláštní, dle mého dojmu získaného z názoru lidí v okolí by dohromady volilo první tři asi 20% lidí.
OdpovědětVymazatOstatně, když už se v USA, vzoru světové demokracie, volby falšují, proč ne tady.
Pokud jsou výsledky správné
tak 5% lidí ví jak systém funguje, chtějí kompletní změnu a ví jakou
15% lidí chce změnu ale neví co by se mělo a jak změnit, ví že je něco špatně ale mají strach jít do hloubky
75% je tzv. pátá kolona, ta správná geneticky upravená rasa papouškující cokoliv co jim někdo řekne, hlavně nepřemýšlet. Výrobní název designu - bioroboti. Mezi ně počítám lidi praktikující východní náboženství pro které je pasivita vzorem k osobnímu rozvoji.
5% paraziti ze své podstaty
Bída přátelé, uvidíme co s tím udělá sluneční den, přece jen ty energie jsou někde jinde.
Ostatně tyto volby byly hlavně test ke zjištění rozložení sil ve společnosti a co si ještě mohou, a kdy, dovolit.
Six
Jak řekl Hitler,,každý čech je schopný prodat i svou matku,,,nabývá na skutečnosti.
Vymazata protože, vememe-li v úvahu A.H., bude vládnout někdo, kde svými kořeny čech není, takže matku neprodá :).
VymazatVoliči ,anonyme,voliči.
VymazatA.Hitler byl také rakouský rodák. Že by si z nás dějiny chtěly "udělat pr.el" ?!
VymazatMusim souhlasit. Medii protezovaneho trautmberka nam ted budou dva tydny servirovat jako viteze :-[ Drzme se :-D
OdpovědětVymazatDle slov mé kandodátky Bobošíkové - raději zvolím eurofederalistu, než aurohujera. Menší zlo je sedlácký přikyvovač rusku, než zestárlý seladon zastupující illumináty.
OdpovědětVymazatOd Ruska nám nikdy nehrozilo takové nebezpečí jako od Západu. A to se nyní potvrzuje jak pečeť na pergamenu !
VymazatSLNKO VŚETKÝM - I ZASPATÝM, toto celé je hra BOHA aby sme celkom neoslepli :-))
OdpovědětVymazatKdy naposled vyšel nějaký průzkum?Že Fischer nedosáhne takových výsledků jak nám průzkumy ukazovaly jsem čekal.Mediální masáž byla moc velká a kontraproduktivní.Pokud takhle budou tlačit knížete je Zeman jasný vítěz.
OdpovědětVymazatA radši Zeman,než nová česká superstar.Pokud bude kníže prezidentem za pár let tady máme všechno to nejhorší z EU.Klaus nebyl žádný zázrak,ale pod některé jeho názory na EU bych se s chutí podepsal.
Máme to jen ve svých rukou a budeme žít s takovým prezidentem kterého si zvolíme.
Jako ateista mohu jenom říct,Bůh s námi.
Petr
Souhlasím s tebou.Bůh s námi.
VymazatKontrola mysli ? 2 Ps 13.1: stačí vyhodit televizi, neposlouchat rádio, snažit se nečíst zprávy. Udělal jsem to cca před půl rokem a jsem velice spokojen. Co víc, na televizi mám alergii, když někde běží, není mi dobře.
OdpovědětVymazatViktor
ještě doporučuji nepouštět internet a nečíst nic z toho, co je tady psáno
VymazatJaký je národ,taková je vláda.Bohužel.
OdpovědětVymazathttp://www.osud.cz/hvezdy-chteji-na-cesky-hrad-von-schwarzenberga-napsal-nam-jiz-pred-volbami-astrolog?nocache=1
OdpovědětVymazatVolil jsem Táňu. Jen mě mrzí,že dostala,tak málo hlasů. Každopádně jsem si všiml,že včera byly nádherný přírodní mraky.Nidko nešplíchal. A krásně čerstvej vzduch. U nás na Moravě.
OdpovědětVymazatVšichni co znám volili Táňu,nikdo nechtěl volit Zemana nebo knížete,nechápu to,kde jsou ty hlasy?Je mi z toho zle!!!
VymazatVelmi smutné,zarážející a děsivé...
Je to další český průser v poměru 50 ku 50,ať už zvolíte Zemana a můj odpor k němu je všeobecně znám,anebo knížete...
Myslím si, že to, že Táňa spojila takřka 170 000 lidí, je dost! Na začátku bylo jen pár tisíc lidí a mnoho skeptiků. Tahle akce nás spojila na mnoha rovinách. Historicky byli "uvědomělí" jedinci vždycky menšina a možná už souhlasím s jedním svým skautským kamarádem, který říká, že takové dobro jako TF si lidi ještě sami od sebe nezvolí většinově. Leda, že by přišla krize či katastrofa. A šel zvolit Schwarzenberga, čímž možná položil takové katastrofě nepřímo základ...
VymazatPatrik
Také jsem byla v šoku z výsledků voleb. Naprosto nevěřím,že volby nebyly nějak zmanipulované. Neznám ve svém okolí nikoho,kdo by nechal na spícím knížeti niť suchou. A ejhle, náhle takový výkon?! Ne, nevěřím.
OdpovědětVymazatTakže nejspíše je Šlafenberg určen k vítěztví, tím pádem projde vládě Nečase jakýkoliv paskvil.
Doufejme, že následující roky národ Český a Moravský nějak ustojí.
Dan.
Volby jsou důkazem fízláckého státu, vítejte v lágru.
OdpovědětVymazatvolby jsou důkazem, slabého povědomí lidí o občanské společnost a zodpovědnosti
Vymazatkomentář z 14:54 je dvojsmyslný. Který smysl autor myslí?
Vymazatnaskýtá se řečnická otázečka...jakýpak je rozdíl mezi Zdenkem Svěrákem a Leni Riefenstahl????
OdpovědětVymazatLeni neměla ptáka. Dostanu jedničku s hvězdičkou? :-)
VymazatTaké mi přijde 60ti procentní účastnost docela malá, na to kolik lidí se tlačilo k urnám.
OdpovědětVymazatČlověk má být dost rozumný i přes nátlak médií, aby šel volit někoho jiného než šišlavého illumináta.
Klaus alespoň dělal vítr v Evropské unii.
Když odstranili Japonce, nevyšel Avatar, tak do druhého kola půjdu volit Zemana. Doufám, že nás bude většina.
Hans.
a ted něco zcela PODSTATNÉHO... http://www.youtube.com/watch?v=CmGWimppR4o&feature=em-uploademail
OdpovědětVymazatjj, Al.Colier dobre poukazuje.
Vymazatčerní skončí tak jako tak, bez ohledu na to kolik podstrčených presidentů tu mít budeme. jejich dna nevydrží tlak nové doby.
Vymazatjm
Když se vytvářel majetek šlechty, ti co dostávaly karabáčem přes hřbet, ti by mohli vyprávět!!!
OdpovědětVymazatZa pět let jeho vlády budem vyprávět také.
VymazatKonečně svítí sluníčko v Děčíně po hoooodně dlouhé době proč asi až teď,že.....
OdpovědětVymazatIvet
Všechno může být pravda a nebo nemusí. A nejde o to, kolik kdo sečte hlasů, protože pokud nejsou výsledky za každého člověka zveřejněné, můžou si to podplacení sečíst a přepsat podle přání toho, kdo jim zaplatí. Nezbývá než se opravdu obrátit dovnitř sebe - konečně se smířit s tím, že myšlenka je více než ten Matrix (který považujeme za realitu), v němž žijeme. A až se nás obrátí do nitra většina, začneme si tvořit dle svých představ svou zemi tak jak ji chceme. Dokud ji bude vytvářet někdo za nás, můžeme se rozčilovat a přemýšlet co kdo udělal špatně a kdo je větší "dement a hlupák".... Já se cítím být lidskou bytostí a je mi naprosto volné, jestli mám někde napsáno, že jsem občan ČR a kolik mám přiděleno čísel, dle kterých mě může kdo chce dohledat. Neboli - tělo mi mohou zavřít a omezovat mé tělesné potřeby, ale duše bude volná jako pták vždy a nezmění na tom nic žádný prezident ani král ani kníže. Každý máme zodpovědnost sám za sebe. Tak už se na ně "vykašlejme" - tím že se rozčilujeme a hledáme viníka celou jejich hru podporujeme. "MY JSME TI, NA KTERÉ JSME ČEKALI" (Little grandmother) nebo také "TY MUSÍŠ BÝT TOU ZMĚNOU, KTEROU CHCEŠ VE SVĚTĚ VIDĚT" (Gandí)! Zuzka
OdpovědětVymazata co takhle než pořád brečet že nám někdo ubližuje začít něco dělat ?? každý musí, nebo by měl, změnit nejdříve sebe !!
VymazatŽádné spiknutí se nekonalo !!! ani nekoná...tyto volby jsou jen výsledek úrovně vědomí, občanů tohoto státu, vy si ještě nezasloužíte žít v lepší společnosti, nejdříve opravdu musíte padnout na "hubu " doslova , aby jste si uvědomili , co je dobré !!
mohli jste mít prezidentku slušnou a moudrou , takhle máte nyní možnost zvolit mezi dvěma dinosaury, gratuluji
kontrola mysli se provadi daleko vice nez pres televizi ci radio... zkuste si zagooglit jakyma technologiema disponuje armada USA pripocitejte si tajne vyzkumy a nechci si ani predstavovat kde jsou. Vite, on to mel udelane hodne dobre... Dejte si ten projev znovu co mel pro CT24, nebylo mu rozumnet, cestina si tak jako ze skoro, samozrejme nezapomnel na postizene a kecy na ktere lidi slysej. Co me nejvic dostalo byl jeho tleskaci tym, jako jestli mam na neco averzi tak je to dementni neustaly americky tleskani. Kazdej vidi jen to co mu mozek dovoli, ale tohle uz musi do oci mlatit, je to šlechtic, od slova šlechtit, tudiz se na nem projevuji vedlejsi ucinky slechteni, myslete si co chcete ale bohuzel, on je nasim obrazem, NAROD CESKY POMALU ALE JISTE USINA....
OdpovědětVymazatMám stejně natsavena čidla na účelové tleskání. Pan Zaman se předvedl, jako očekávající patřičnou odezvu. A ta se pochopitelně jeho týmem konala.Zvláštš, když se neustále rozhlížel.Oba pánové jsou pro mne nepřijatelní.Příště volit nemohu, nemám koho.Ale co mohu, je milovat. A taky být poctivá, přímá, tolerantní, sebekritická , soucitná, odpouštějící ostatním i sobě.Ale taky pevná , když nastane doba toto všechno obhájit.Tak se budu snažit. Vladimíra
VymazatMyslím, že naše neodevzdané hlasy, Vladimíro, nezmění to, co je už předurčeno, dávno naplánováno a mistrně zmanipulováno. Ani jednoho z těch pánů si nevážím, nechtěla jsem je na Hradě. Nevidím mezi nimi žádný rozdíl. Nemíním se podílet na pokračování této frašky. Nevolím.
VymazatN.B.
Ten potomek Drákuly včera se po prvním kole choval jakoby už byl prezident a pronášel něco jako inaugurační řeč. Až tak je vymaštěnej!
OdpovědětVymazatTato volba svědčí o značném morálním úpadku občanů ČR.Nejspíš musíme klesnout opravdu na samé dno, aby se mohla začít budovat zcela nová krásnější společnost:-)
OdpovědětVymazatNo, lepší kníže, než druhý Jelcin.
OdpovědětVymazatNemůžu si pomoct. Máte pravdu. Jak jsem už napsal. Odskáče to Karel. Proč ta nenávist. Je mu 75. Děje se přece vůle Boží. Transformace proběhla - důvěřujte prozřetelnosti.
VymazatZdravím,
OdpovědětVymazatbyla jsem vylosovaná jako předseda volební komise /Praha/. Měli jsme 1140 platných hlasů. Volební účast byla opravdu vysoká 72,09 %. Překvapením bylo zjištění, že Karel Schwarzenberg získal 520 hlasů, 45,61 %. Opravdu nechápu. Já osobně volila p. Bobošíkovou.
Přeji pěknou neděli....
No podobne to spravil i Avatar. Tiež sa pomocou EMG,mikrovĺn a kódu v jeho tetovaní na tvári vytiahol na 5. priečku...
OdpovědětVymazatTom
Transformace neproběhla.Lidé dál spí a proto volí velkého spáče.
OdpovědětVymazattransformace probíhá neustále už 25 let, asi spíš ty
VymazatPíseň Čechů r. 1850 !!!- Karel Havlíček Borovský
OdpovědětVymazatZle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden, ten je generál,
a druhý je kardinál;
zle, matičko, zle!
Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden drží karabáč,
druhý říká »Otčenáš«;
zle, matičko, zle!
Zle, matičko, zle!
Švarcenberci zde:
jeden, ten je arcibiskup,
a druhý je taky .......,
zle matičko, zle!
Ještě jednou Karel Havlíček Borovský:
VymazatMně se, mně se, mně se všecko zdá
Mně se, mně se, mně se,
mně se všecko zdá,
že pan Švarcenberk
o ústavu hrá;
Mně se, mně se, mně se,
mně se všecko zdá,
že o konštituci hrá:
to obležení
nadarmo není,
to se časem svým
v robotu změni!
Mně se, mně se, mně se,
mně se všecko zdá,
že o konštituci hrá!
Škoda je těch časů,
když jsme povstali,
když jsme konstituci
ve snu dostali;
škoda je těch časů,
když jsme povstali,
že jsme my vás neznali:
měli jsme vás znát,
na fůru vás dát,
za hranice vyjet,
tam vás vysypat!
Škoda je těch časů.
když jsme povstali,
že jsme my vás neznali!
1850.
Čo si človeče urobil pre to, aby bol zvolený niekto iný ????
OdpovědětVymazatN I Cˇ
někdo býval v dřevních dobách,kde leckdo z vás honil kačera ,zpocený až na zadnici,jak rozdával noviny,házel do schránek JEŠTĚ pravdivé info o spádech ODS.....the howno platné...dnes je našinec v penzi a čumí,čumí...a vidí vývoj,jestli ve trojce,tak na padesát let,než jim dojde to,co větřil začátkem 90LET...
VymazatVelmi dobré počtení - a to i v komentářích, dobré názory. Důležité teď bude, aby jsme šli do druhého kola. Teď se můžeme sjednotit, protože kandidáti jsou jen dva, no vlastně už jen jeden, protože Bilderberga - Illumináta nechceme, tak je tu už jen Zeman. Sice žádná sláva s tímto kandidátem, ale nic jiného na výběr není. Tak hlavně pojďme volit a nenechejme se znechutit. Kníže na to možná hodně spoléhá.
OdpovědětVymazatHezký den všem. Honza.
Správně pojďte to tomu rakušákovi nandat.
VymazatTáňa nevyšla. Odskáče to Karel.
OdpovědětVymazatVše je dobré. Sledoval jsem poprve z politického klání teprve dnes sobotní debatu mezi oběma kandidáty. Měl jsem svou volbu ,(žel nevyšla) a necítil jsem potřebu se vzrušovat mediálním šumem.Nakonec asi smutit nemusím,že je takto navoleno.Zeman mne v teto debatě uklidnil v pohřbené naději na alespoň trochu změn k dobrému. Oproti knížeti rozhodně argumentuje radikálnějším postojem ve věcech ku prospěchu lidu.Kdo sledoval dá za pravdu.Snad nebude tolik ztraceno pokud výjde vítězně. Jenom kéž by pochopilo co nejvíce lidí a nevzdali to. Konečně změnit názor mohou i voliči knížete. Nemyslím si ,že by bylo zmršení výsledků vlivem vyložené manipulace mysli. Spíše to vidím v rozdílu myšlení tří generací.Jistě víte, mladá generace má hodně zájmů, prostě žijí dávají více na momentální pocity. Zítra je moc netrápí. Do důsledku věci nejdou.Nejstarší generace se snaží ač málo chápána mladou generací o dobro nejen sobě, ale hlavně potomstvu pro dny příští a budoucí.Zvažuje a probírá i hloubku.Většinou ale zcela opačně k myšlením mladé generace.Proto je pro ně otravná. Střední generace bych si myslil, že jde oběma směry podle situace. Asi takto se roztrousily i volební hlasy a je tu obraz našich snah. Konečné řešení už je přeci jednoduché, ani manipulace tu sílu nebude mít. Tak dotoho a nevzdát. Tomáštak.
OdpovědětVymazatu mladé generace, ať se dá dobře a jednoduše ovládat se už koná. Jak? PC hry, televize, mobily, časopisy, technika... prostě ať se zajímají o vše jen né o život a jeho smysl člověka v něm. Potom stačí někde v médiích, článcích nakecat, že má kníže charisma a hle? Někdo to nakecá dalšímu atd. a mladí to berou jako IN. Tedy volíme Knížete. Jestli funguje Haarp a to celosvětově, jestli Nikola Tesla posílal energii napříč Zeměkoulí bezdrátově, tak v tom případě co je a co není možné :). Neboli stačí někomu vnuknout myšlenku a když se s ní osoba ztotožní, byť je to myšlenka umělá a někým podvržena, tak zde máte ovlivnění mysli člověka. Jak jednoduché ne? Né nadarmo se lze dočíst o výzkumech z minulosti o ovládnutí mysli člověka... a že by se nepovedlo? No taaak, přece platí Když se chce, tak to jde :)
Vymazata ještě k ovládaní mysli. Taková malá úvaha. Jestliže je na dnešního člověka vyvíjen tlak ze všech stran(mám na mysli práce od nevidím do nevidím, informace v rádiu, v televizi, na internetu mimo alternativní zdroje), tak tento člověk žije ve společnosti ovládané za nějakým účelem. Je prostě formován tak, aby udržoval určitý směr. Podle mne tohoto člověka lze rozeznat od člověka, který si je vědom sám sebe a má otevřenou mysl tak, že s vámi na téma ovlivnění mysli, spiknutí jako NWO atd. nebude komunikovat, anebo se Vám rovnou vysměje. Myslím, že nemusím dlouho okolo sebe hledat, abych takové lidi identifikoval. Lidi, kterým nemám nic za zlé, ale kteří žijí jen informacemi, které jim někdo podstrčí. Je tedy ovládání společnosti evidentní? Je možné? :)
VymazatDneska jsem mluvila se svou známou,která seděla ve volební komisi.
OdpovědětVymazatNeprozradím místo ale jednalo se o Jihomoravský kraj.Největší počet
hlasů tam získal senilní pan kníže.Je to tak.Český národ zblbnul.
Dobrý den Orgonete,
OdpovědětVymazatvčerejší den byl pro mě obrovským zklamáním a pochybuji o zdaření transformace. Nerozumím tomu, že jako národ, který si stěžuje na to jak se má, jsme si vědomě vybrali být znova pod nadvládou kohosi. Buď Schwanzerberga, který se kloní k politice USA a EU a nebo Zemana, který se kloní k politice Ruska. Že lidé vyjadřovali i podporu Dientsbierovi, který měl postavenou kampaň, jen na kritizování Zemana a toho, jak je spojen s podsvětím a že nemůže dokázat, všechny položky na 40ti milionovou kampaň, aby po volbách jeho strana jako kandidáta doporučila jeho. Zemana.
I já se přikláním ke spekulaci, že je možné, že minimálně Pražáci mohli být pod ovládání myslí. Jsem z Prahy. Bylo to asi ve středu, kdy jsem byla ještě v půl čtvrté ráno vzhůru a zjišťovala vše možné abych se v pátek správně,podle svýho nejlepšího vědomí a svědomí rozhodla a přispěla svým hlasem ke změně, když jako by najednou "něco přeskočilo" a začalo mi šíleným způsobem pískat v uších. Nevím jak to přesně popsat. Ale byl to opravdu hodně ostrý zvuk. Jelikož vím, že něco takového je opravdu možné, tak jsem si zacpala uši :) Ale možná to ovládání nebo vymívání nebylo jen v Praze. Když mi pak pár mých známých řeklo, že na základě POSLEDN9CH PRŮZKUMŮ volili pána, který chodí do sněmovny spát, má německé jméno, špatně mluví, není mu rozumět, je absolutně nereprezentativní, je účastníkem setkání Bilderbergu, je pro EVROPSKOU politiku, přijde mi to velice smutné, že lidi šli volit s čistým svědomím tohoto a i toho druhého kandidáta Zemana. A argumentace, že je přece věc každého koho volí, což je určitě pravda, ale já přece v České Republice žiji také! tudíš je to i moje věc, mi přijdou absurdní.
Nechápu, jak si mohli lidé dobrovolně vybrat proevropskou politiku, ač ze strany Zemana nebo Schwanzerberga, když i kdyby sledovali jen ty průzkumy, můžou vědět, že to není dobrá volba.
Cožpak neví, že 5ecko krachuje? Že Španělsko je na tom bídně a Němcům se taktéž žilo lépe? ve ve Francii teda také nepanuje obrovské nadšení. Ale co by jsme to byli za Čechy, kdyby jsme se pokusili něco změnit, to by jsme si pak nemohli stěžovat a taky by jsme nemohli závidět druhým, kdyby jsme se měli všichni lépe. Co by jsme pak dělali? :) Co jsem si dělala sama průzkum, tak spousta lidí, se o to ani nezajímali, prostě šli někoho volit. Jedni Franze, protože je modrej a je cool, což byl argument a jiní volit nešli, protože prý stejně nic nezmění a nebo také jsem slyšela odpověď, že bude známá volit toho, koho jí řekne táta.
Lidi se nezajímají, je jim to jedno, nechají se ovlivňovat tak strašně snadno. Je to smutné. Docela jsem chtěla podat nějaký inzerát, jestli by za mě voliči Zemana a Schwanzerberga neplatili to větší DPH, a nepřispívali mi na důchod, abych nějaký měla, co oba tak propagují, jestli by mi někdo neočistil nebe tam kde bydlím od Chemtrails a jestli by pro mě někdo neměl nějakou dodávku nemodifikovaný zeleniny a ovoce, že nemusím mít nutně mrkev ze Španělska, že ráda budu jíst česká jablka :) že pak si nebudu vůbec na nic stěžovat a opravdu mi bude jedno, kdo je prezident a klidně přijmu volbu těch lidí, kteří tyto dva volili jako jejich věc a svobodnou volbu.
Četla jsem názor, že by jsme se měli sjednotit a jít k druhému kolu, ale já se musím omluvit, s čistým vědomím a svědomím nemůžu jít volit ani jednoho z nich, protože nebudu volit větší nebo menší zlo, když se peru za dobro.
Zdravím tě Orgonete a přeji všem hodně sil, je milé, že když je těžké popovídat si i s těmi nejbližšími, protože ti nerozumí, že existuje web, kde si o tom popovídat můžeš.
Ahojky, právě jste potěšila jednu bytost. Vladimíra
Vymazatsouhlasím s příspěvkem, též ke druhému kolu nejdu...nevolím ani jednoho, se svým hlasem naložím, jak budu opravdu chtít já ne někdo druhý. Též ten výsledek absolutně nechápu (zvlášť po té amnestii, kdy se už lidé celkem hromadně ozvali) a silně pochybuji o "čistotě" voleb.
VymazatJe to smutné a pomalu ztrácím naději, že se s tím v budoucnu dá vůbec něco dělat?
Pokud se stane něco tak zvláštního jako je náhlé zvýšení preferencí jednoho z kandidátů je nutné hledat podněty, které k tomu vedly. Každý má jinou hladinu vědomí a tudíž může vnímat media svým způsobem. Pořád mi však v célé té skládačce něco chybí i proto jsem hledal na netu spojení schwarzenberg + manipulace mysli a zřejmně jsem nebyl sám. Pokud nevytvářím vlastní realitu a jsem pasivní jsem náchylný k přebírání mentálních vzorců od jiných. Lze tedy i přes televizi, internet atd. manipulovat (programovat mysl). Buďme v klidu není to nic neobvyklého, děje se nám to prakticky denně a už od děctví jsme našimi rodiči "manipulováni" dle reality, kterou oni vnimají. Obsah mysli a následné chování je jako virus, který se šíří dál pomocí smyslovových i mimosmyslových vjemů. Pouze člověk, který vědomně žije odlišnou realitu může nakazit své okolí. V této chvíli se jeví, že je ještě málo lidí na to aby ovlivnili celospolečenské vědomí. Zřejmně je to i tím, že se se pohybujeme kolem lidí, kteří to již s námi sdílejí, chodíme na weby kde se o tom mluví atd. Ale neměli bychom jít někam kde tento "virus" ještě neznají? Do podnikatelské sféry, do vedení obcí a měst, do politiky tak jak to ukázala Táňa. Ještě něco k té konspiraci, stalo se mi taky něco co popisuje pisatelka výše. V jeden moment jsem slyšel nezvyklý pískot v hlavě, znervozněl jsem protože jsem na vojně měl po střelbě samopalem problém s pískotem v uchu a bylo to dost nepříjemné (trvalo to několik měsíců). Těsně před volbou jsem měl slabší bolesti hlavy, které směřovaly k čelu. Je taky zajímavé, že na čele se mi objevily drobné skvrnky. V den voleb skvrny zmizely.
VymazatKdyby mohla být volba Táni proti komukoliv jinému kandidátoví, byl výsledek jasný a mohli jsme mít historicky první presidentku už v prvním kole. Výsledek prvního kola ale mi byl jasný už 3 dny předem, podle toho jak ČT skládala předvolební utkání a jak pokládal otázky Moravec. Dávat hlas Táně nemělo žádný smysl!
OdpovědětVymazatTeď nastoupí vyšetřené miliardy pravice, aby mohl Kalousek ovládat i hrad. Jen imbecil by si mohl myslet, že Karel je schopen vyplodit konsistentní samostatnou myšlenku. Veškerá jeho popularita je placena Kalouskem a jeho poměrně zdatným týmem!! Jsem strašně zvědav, jak se Kalousek a jeho tým v budoucnu vypořádá s Klausovými miliardami, kterými bude brzy v politice disponovat Klaus(samozřejmě legálními miliardami od amnestovaných proti nelegálním Kalouskovým)...
Citim s vami vsetkymi. Je jasne, ze ste boli vymyvani. Presne tento vysledok som povedala pred par dnami, doma sa so mnou ani nebavili, vraj som negativna, nie, len pragmaticka. Musime si konecne uvedomit, ze su tu entity, ktore sa s nami hraju ako na sachovnici, aj ked uz je tu vek vlka, maju este vela klonov a zombikov medzi nami. Staci si toto uvedomit, mat pred ocami vystrazny obraz sachovnice a prestanu mat nad nami moc.
OdpovědětVymazatKdyby hrabě Drákula prezidentské volby vyhrál ne nadlouho.
OdpovědětVymazatPodívejte se na jeho fotku.Je starý,nemocný člověk.Nevydrží
vysoké pracovní vypětí a vezme ho zubatá!
A ještě mu z daní zaplatíme funus.
VymazatTaky mám dojem, že už mu čouhá parte z kapsy...
VymazatUvědomme si, že SCH jsou rod, který vždy parazitoval ve vysokých vládních funkcích a jaksi zázrakem bez problémů do nich zase vplul při změně režimu. Když padlo císařství habsburků, hned byli přisátí na československo a když padlo československo hned podávali ruku nacistům... Jen komunisté je odmítli. Jakmile ale skončil komunistický mejdan hned se zase objevili. Karel prý chce měnit ústavu, prý je špatná. Zjevně tento dokument nevyhovuje záměrům jeho přátel. Lidé v naší zemi podlehli manipulaci, to je jasné. Budiž, Karel asi bude óbrstem, pak je ale na nás všech, kdo nespíme a chceme skutečné změny, abychom odložili svá falešná očekávání a představy a skutečně se spojili a stáli přitom pevně nohama na zemi. Tohle je válka a nezapomeňte že válkou tahle epocha jménem Kali Juga začala.
OdpovědětVymazatOrgonete tys me tak pobavil tim ze podle mladejch ma trautenberk charisma :-) jeste ted se tu tlemim. A komentare k tomuto clanku jsou naprosto super :-) Jednou jsem cetla ze silu slovum muzeme dat i tim ze nakopirujeme hodne papirku s nejakym slovem(nazvem jmenem nebo tak) a je teda fakt ze pro Zemana tahle kopirka pod timhle clankem moc neni. Proto ho pisu jmenem abych mu to vyvazila :-) rekla bych ze popijec alkoholu starsi otec a "jadrny" slovnik je presne to co ted potrebujeme :-)
OdpovědětVymazatStrelec nebo Vaha? To je volba to je volba :-)
Hezky den J
No zaslechl jsem že se babky důchodkyně chovali jako smyslů zbavené a opěvovali knížete jako by s ním měli strávit život mezi smetánkou doslova jako budoucí partnerky a nedbali že kolegině taky.Absudní fraška!
OdpovědětVymazatČeský národ bude muset absolutně padnout na hubu aby pochopil, že jdeme špatnou cestou. To je cesta do pekel. Iluminátských pekel! Ani volba Zemena není žádnou výhrou, ale je to rozhodně menší zlo než volit "pana prezidenta Illumináta". Pokud vyhraje pan kníže, Bůh s tebou národe český. :-(
OdpovědětVymazatAhoj vsichni,
OdpovědětVymazatneprecetl jsem zde vsechno, jen skacu po radcich a citim velke sklamani ci beznadej.
Nenechte se vyvest z miry, neodsuzujte, prijmete to co je a jak to je - to je aktualni stav - bohuzel nebo bohudik.
Nehromadte v sobe hnev...vse zle je na neco dobre...respektujte a vybirejte.
To pisou a rikaji nasi ucitele a poslove svetla...
A koho vybrat v 2.kole? Koho by si pral boxer do ringu, silnejsiho nebo slabsiho soupere?
Vyhravat i prohravat se da se cti.
Míra a klid všem
Miro
Přiznám se, že jsem šla v sobotu dopoledne akorát se psem a předsevzetím, že ke zmanipulovaným volbám vůbec nepůjdu. Usoudila jsem tak, když vyřadili jediného myslícího a angažovaného člověka a přiznali, že celý zákon o volbě presidenta není vůbec v pořádku. Blížila jsem se ke škole a vidím proudící davy volit presidenta. Najednou mě začalo přímo lít z očí jakobych brečela nad tím, co jsme za ovčany a jak nám ta šaškárna vůbec nevadí. Vždyť i ten Zeman byl médii propagován minulý týden. Jinak o něm nebylo ani slechu. Nyní se začíná tvrdit , že EU si oddechne se vstřícným českým presidentem.
OdpovědětVymazatTi co nevěří v ovládání mysli. Nevěřte tomu. To nemá smysl. Lepší je to vědět. A to přeji všem, pak se s tím dá i něco dělat. V jednom z příspěvků jsem v sobotu ve 12:00 napsal, že do druhého kola se dostane Fíša nebo Karel. To nebyla věštba, ale pouze výsledek analýzi toho o čem si čteme na Orgu.
OdpovědětVymazatA jestli vyhraje Kárlfon....tak budu vědět, že kotlina česká je opravdu tréningovým centrem pro ovládání mysli. Ještě bych přidal K.H.Borovského, jen si to nepamatuji doslovně? Zle je matičko zle, Švancberg generálemu, druhý kardinálem, jeden vojska honí druhý káže slovo boží......zle moc zle matičko tatíčku doma je.................
Ještě dodatek k transformaci. David Icke o tom moc hezky řekl, že to je o5 jeden z plánů. TRANS ( vézt k tranzu) Formace(formovat).....chápeme? Je to jen a jen zase plán illuminátů! Třeba těma věžema kolem nás... Ale lev v nás, lidská bytost se stejně probouzí a to už nezastaví!
OdpovědětVymazatExistuje jeste vubec NAROD ČESKY - jestli "má pocit" že ŠKODOVKA je ČESKÁ ???/česky vyrobek/ To jsou snad skutecne vsichni v čechách uz blbci??? Snazite se byt hrdi na neco co vlastne patri Kataru.... !!! Takže proc ne Karel, krade snad jako vsichni ostatni socani ??? Ach jo :-) Prijmout, nekomentovat, pousmat se. Vzdyt v Cechaj je pouze to co sami lidi chteji a chteli, nic, ANI ZRNICKO JINAK. Co jsme seli - to mame ...
OdpovědětVymazatKdyž porovnáte obraz France visící ve školní třídě nebo na úřadě s obrazem, který tam bude viset, je alesoň na co koukat.Odmítavé reakce na jeho tvář ze zahraničí ukazují, že češi nejsou ještě "demokracií" dotatečně zpracováni.A to,že získal 7% hlasů už vůbec nechápou.
OdpovědětVymazatTak už se mladí češi konečně podívejte alespoň jednou na televizi
OdpovědětVymazatOPRAVDU NEVOLITE GOTTA !!!!!!
Jóóó není Karel jako Karel, ikdyž se třpýtí....
VymazatA koho budete volit v druhém kole?
OdpovědětVymazat(Táňa Fischerová)
Vítám, že se do druhého kola dostal právě Karel Schwarzenberg. Jestli ho sama budu volit, si ale ještě musím promyslet. Mám k němu totiž výhrady, co se týká jeho působení v této vládě v souvislosti se sociálními reformami.
(IHNED.cz)
1. Karel je spojený s Kalouskem. (Už to samo by stačilo)
Vymazat2. http://blisty.cz/art/66865.html
3. http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=743926
4. http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/148-schwarzenberg-hrobar-ceske-diplomacie-.aspx
5. Je to tak, hrozí nám nebezpečí a my lezeme do záhuby dobrovolně. Karl zu Schwarzenberg skrývá za svým "čistým štítem" obrovské hromady špíny a hnoje. Jak známo ze zprávy BIS, největší ohrožení demokracie v ČR (korupcí) jsou v oblastech, za které odpovídá Kalousek. Schwarzenberg přiznal dluh 13 milionů a má potíže s hospodařením v Rakousku. V dalším hospodaření je závislý na subvencích, které ovládá ministerstvo financí. Ostatně, když je tak zámožný, proč mu platí desítky milionů kampaně Bakala, sponzor ODS&TOP? Okamura si platil kampaň sám, neutratil tak astronomické sumy a chtělo jej volit mnohem více občanů než Schwarzenberga.
Ohledně jeho údajné "noblesy" - primitivně košilaté výroky typu "jednat o koalici je jako chodit s dvěma holkama" si zkuste převést do opačného rodu, jakoby to říkala kandidátka na prezidentku. S takovým projevem by v civilizovaných zemích žádný politik neuspěl. Hlavně že v Karlem posvěceném oficiálním videu jistý Černý doporučuje knížepána opravdu gentlemansky: "Měl by mít dobrej vkus na ženský a měl by mít slušnej sexuální apetit..."
V trapném Moravcově show nazývaném superdebata jediný, kdo použil ad hominem demagogie byl Schwarzenberg - zaútočil na Bobošíkovou, aniž zareagoval na její věcnou kritiku: hanění českého státního znaku knížetem v zahraničí. Bobošíkovou sice až tak nemusím, ale když knížete za tuto demagogii jeho podezřele početná klaka v obecenstvu bouřlivě ocenila potleskem a nadšeným hýkáním, bylo slušným lidem trapně.
2.část odpovědi:
VymazatA když se cpe do další odpovědné funkce ve svém důchodovém věku, měl by nejprve zvládat jedinou z funkcí dosavadních - jako předseda TOP je loutkový, jako ministr zahraničí neviditelný a jako poslanec spí v pracovní době.
Kriticky myslící občané našli odpověď také, jenže jinou než Bakalova masmédia. Z proknížecí manipulace je usvědčuje prý Zemanovo "tažení na Hrad". Schwarzenberg pomocí Bakalových milionů asi žádné tažení nevedl, ostatní občané však ano.
Jednoduše: Nepřirozený nárůst podpory dřívějšího outsidera (v prosinci 6.5%) na 5. a až po odstranění Okamury na 4. místě prokzatelně způsobil vnější vliv, nikoli dlouhodobě oceňované kvality kandidáta a naopak odsuzované chyby jiného. To ostatně P.Holub (novinář, analytik Aktuálně.cz) sám dokládá větou: "Na venkově se naopak lépe uplatnila dlouhodobá kampaň, kterou organizovali Zeman a Fischer."
Celé presidentské volby provází od počátku řada podezřelých "náhod". Nejprve zákon o přímých volbách neodborně připravili Kubiceho lidé a ještě dále jej prý pokřivila Bendova komise. Občané si přímé volby přejí déle než 10 let, přesto se vymlouvají, že zákon je zpackaný kvůli spěchu. Senátu zákon předložili příliš pozdě, neměl možnost zákon vrátit k přepracování, protože by nebyly dodrženy termíny voleb dané jiným zákonem.
Na základě tohoto zmršeného zákona a ještě zmršenější aplikací pak opět Kubice zařídí, aby byl vyřazen kandidát Tomio Okamura na 3. místě oblíbenosti s téměř 2× vyššími preferencemi (11.2%) než měl kníže. Předseda TOP 09 tím postoupil na 3. místo a na odstavení 2. kandidátů (Okamura, Dlouhý) získal další procenta. Bobošíkovou mohli vrátit do voleb, protože všichni její voliči jsou proti Schwarzenbergovi, ubírala hlasy jiným kandidátům a pomáhala tak nadále Bakalovým záměrům.
V prosinci měl však výraznou převahu Zeman a Fischer na něj neztrácel příliš mnoho. Proto mu cílenou reklamní antikampaní byly sníženy preference (např. videoklipy Tomáš Hanák: Nevolte komunistu prezidentem! anebo sdružení Dekomunizace - Jan “Želé” Fischer: Nemastný neslaný prezident). "Mafiánům v Česku je jedno, jestli vyhraje Zeman nebo Fischer – mají podchycené oba," tvrdí autoři dalšího videoklipu a "překvapivě" doporučují dalšího mafiánského kandidáta Schwarzenberga.
V lednu se proto preference přeskupily a Bakalovy šance prudce vzrostly, protože se prakticky vyrovnali (v pořadí od nejvyššího) Fischer, Dienstbier a Schwarzenberg. Tuto situaci bylo možno zvrátit, a to masivním masmediálním útokem těsně před volbami, proto moderátor Moravec prakticky selhal při pořadu zvaném Superdebata (vůbec nešlo o debatu, Moravec některé kandidáty nenechal mluvit a opakovaně je přerušoval, pouze Karl zu Schwarzenberg nebyl nikdy takto obtěžován). Proto tolik masmédií popřelo základní podmínku své funkce (prý) "hlídacího psa" a naprosto otevřeně zmanipulovala své čtenáře, aby volili kandidáta, kterého potřebuje na hradě jejich chlebodárce - Bakala.
Jedinou možností, jak zastavit (slovy P. Holuba) tažení rychlomiliardáře Zdenka Bakaly na Pražský hrad je nerezigovat na 2. kolo a volit Miloše Zemana. Je to špatný kandidát, ale Bakalovo impérium na Hradě je neobyčejně nebezpečné, už ani po 5ti letch se ho nezbavíme, dosadí další svou loutku.
Před nebezpečím, v němž se opět poněkolikáté v dějinách ocitl náš národ, varuje už i MUDr. František Koukolík (ČRo: Vstupte! z 11.1.2012). Nacházíme se v době nebezpečně masivních přesunů majetků a prostředků a nesmyslného rozevírání socio-ekonomických nůžek různých skupin obyvatel. Tento proces v ČR urychlila nelegitimní vláda koalice ODS a TOP09 + zkorumpovanci, za ekonomické průšvihy, před nimiž právě Koukolík varuje, je odpovědný M. Kalousek. Tomu umožnil páchat nedozírné škody Karl zu Schwarzenberg. A to proto, že oba jsou Bakalovi lidé.
Zemana nemám v lásce ani trochu, ale mám-li volit mezi dvěma zly, pak budu volit to menší, tedy Zemana, ačkoli jít k 2. kolu voleb nebylo mým plánem.
A b s o l u t n í s o u h l á s ! ! !
VymazatTaké souhlasím. Volit menší zlo, volit Zemana!
VymazatMyslím, že tady nikdo nezmínil článek, který vyšel více jak před 2 lety (prosinec 2010), kde A.B.Bartoš píše o tom, že příštím prezidentem je (předem) určený Schwarzenberg. Kým asi? Bilderberg pracuje precizně. Zkuste si to přečíst --- http://www.prvnizpravy.cz/sloupky.php?id=c1e5dea8-4ab2-102e-862b-00259003513e
OdpovědětVymazatZdravím, Ali
Doporučuji.
VymazatTak si zvolte Bilderberg a NWO.
Orgonite, ty se z těch Iluminátů jednou .... :)
OdpovědětVymazatKnížete jsem volil protože 1. je vzdělaný 2. je to politik s praxí jako málokterý jiný kandidát 3. nemusí krást protože je bohatý kníže 4. je to sympaťák.
Tedy logicky zvítězil. Spíš mi nejde do hlavy proč Zeman. ArciKomunista s korupčníma skandálama.
Táňa byla má favoritka č.2 nakonec jsem jí nevolil protože dle mého soudu je na prezidenta moc "hodná".
Opravdu většině z vás dělá tak velký problém smířit se s tím, že má někdo jiný názor?
OdpovědětVymazatNázor většiny mi je celkem u prdele do té doby, pokud nezačne mít snahu přímo ovlivňovat můj život. Pochopil?
VymazatSix
Knížete jsem volil protože 1. je vzdělaný 2. je to politik s praxí jako málokterý jiný kandidát 3. nemusí krást protože je bohatý kníže 4. je to sympaťák.
OdpovědětVymazatA k přesně stejným slovům ještě moji známí dodávali: 5.) protože si ho ve světě váží a nebude nám dělat ostudu a bude nás dobře reprezentovat. :D to jsem se držela židle abych nevyprskla :D ale vydržela jsem! 6.) A volí ho všichni moji vzělaní známí, co vím, že se o to opravdu zajímají, čtou noviny každý den a studují několik let politologii. 7.) protože jsem nechtěl Zemana a on měl proti němu šanci. 8.) protože mu věřím
Rozhovor se známými:
Ale my jsme přece měli kandidátů víc než tyhle dva?
Víš o tom, že Chose Manuel Barosso -PŘEDSEDA EROPSKE! KOMISE
Byl předsedou strany PCTP-MRPP (Portugalská komunistická strana pracujících)?
Víš o tom, že Prince Bernhard Lippe-Biesterfeld patřil k SA, a později Reiter SS (SS Cavelry sbor), a členství je DOBŘE ZDOKUMENTOVANÉ! Že seděl s Hitlerem a jeho rozhovory jsou popsaný v Tisch Gespräche. Že tento princ je spoluzakladatelem skupiny Bilderberg a že Karel Schwarzenberg se zúčastnil jednání skupiny Bilderberg a že během svého působení jako ministr zahraničí ČR ani vládě nijak oficiálně neoznámil svou účast . Později se obhajoval a byl i některými lidmi obhajován vysvětlením, že jde pouze o privátní setkání, kde nedochází k žádným politickým rozhodnutím. Současný šéf skupiny Bilderberg řekl, že chtějí v Bilderbergu pomoci řešit současnou finanční krizi stejným způsobem, jako dle jeho slov „pomohl Bilderberg vytvořit Euro“ . Ano, ten samý Bilderberg, kde se neřeší politika? V roce 2012 potvrdil, že byl na konferenci Bilderberg pozván celkem dvakrát, ale upozornil, že pouze jako soukromá osoba. V rozhovoru uvedl, že se jedná o klasickou konferenci ve formátu přednášek významných odborníků ve svých oborech?
Nepřijde ti to divné? Co třeba Švýcarsko? To v EU není a funguje stále a funguje dobře.
Nepřijde ti divné se rozhodovat mezi lidma, kteří jsou pro Evropskou politiku nebo teda Zemana s korupčníma skandálama?
re: Ne a dalším 47% nepřijde. To přijde jen tobě.
Orgonete, pokud ty se jednou z těch Iluminátů .... :)
Tak já už divná z Iluminátů jsem :) Ano, přijde mi divné, že jim to nepřijde divné:D Po přemýšlení jestli jako divná můžu mezi normálně uvažujícími teda žít mě potěšil Franz :D
http://www.novinky.cz/domaci/290131-na-vodu-bych-jel-s-kymkoliv-krome-fischera-ohodnotil-soupere-franz.html
Co říkáte na finále volby?
Vypovídá to o této společnosti, kde se říká, že jsou zapotřebí změny, ale zároveň to vypadá, jako bychom změny moc nechtěli.
Asi je taky divnej :D
Kníže je vzdělaný? Promiň - jakou má vysokou školu, když je tedy vzdělaný? Nebo spíš jakou má střední školu? Já dle vzdělání lidi nehodnotím, ale když už něco někdo podobného napíše, měl by vědět co píše..... .
OdpovědětVymazatS praxí? Děla V.Havlovi kancléře, což není politiky, ale pouze úředničina.......
Nemusí krást? Tak proč jeho restituce neprošli podle Českého právního řádu, ale "musel" se aplikovat právní řád Rakouský?????? Dodnes vede soudní spor s pravou dedičkou........ Proč skupuje pozemky po zemi České???
Proč je zainteresován v podnicích, které se tu rozprokrádovali v privatizaci (např. Becherovka skrze franzouského vlastníka) ......
Sympaťák?????????? Tak to už je opravdu věc osobního názoru.
ps
Zkus si pořídit k českému občanství i rakouské....schválně jak uspěješ...... .-)
Ali - dobrej úder!!!! Proto se Alex stáhnul, aby měl čas na přípravu.... mě se ty jeho cesty do usa nikdy nezdály a on tam dával dohromady frekvence do našich stožárů... .-) na podporu kníže pána....
OdpovědětVymazatJen aby na tom nebylo něco pravdy.Vždyť je také jeden z Bilderbergu.
VymazatDalší český maskot... kníže Karel Schwarzenberg - sedící, spící... :)
OdpovědětVymazatAbych pravdu řekl, já volil taky Táňu, veřil jsem, že by se konečně dobro mohlo projevit, ale pak jsem si vzpoměl, že i když nastal zlatý věk, tak bylo mnohokrát řečeno, že dojde na nějakou dobu ke zhoršení situace a proč asi, no aby se mohli lidi spíše probudit. A věřím světlu, ře tomu tak i je. Když se nad tím tak zamyslím, tak klidně může za nějaký čas prezident asi jednoznačně podle toho co všude slýchám tak Schwancenberg zaklepat bačkorama jde o to kdy a co všechno stihne ještě více pokazit a posunout nás více k USA, kde mají stané právo. Ale pro mě by nemusel přežít do druhého kola i když nikomu nic špatného nepřeji. Dnes např. hledali Zemana, že by už se ztratil?
OdpovědětVymazatNárod český by si měl rozpomenout, měl by měl a na lživá slůvka nedat a sám sobě se podívat do očí co si za dvacet let natropil... kam nechal dojít věci státu... a to že ty mu dlužíš neboj nejsi sám je Vás mnoho... dluhy dělají otroky... a otroci si volí pána svého... knížete prolhaného
OdpovědětVymazatPročítám si diskusi a dost mne překvapuje, že vedle informací o iluminátech a dalších ne příliš často zveřejňovaných faktech a spolcích tady nikdo neví, že Vladimír Franz je svobodný zednář.
OdpovědětVymazatVím to zcela pozitivně, jakož i to, že jeho kandidatura je jejich projekt. Patří k nejpočetnější české obedienci.
Zednáři na sebe prozradí občas kdeco, ale tohle se jim podařilo docela slušně dlouho utajovat.
Už pro tuto jeho příslušnost bylo pro mne vyloučeno ho volit.
Nejsem zastánce žádných tajných spolků a ani podobných skupin, ale na druhou stranu se jim nedivím. Zednáři měli od pradávna informace, které běžní lidé nebyli schopni ani pochopit. Když se podívám na dnešní volbu tak je jasné, že převážná většina lidí si není schopna uvědomit následky svých činů. Prostě malá úroveń vědomí a to se projevuje na stavu planety, na neshopnosti pochopit monetární a politické systémy a z toho pramenící stav životní úrovně. Předpokládám, že zednáři ikdyž mající informace, tak jejich uvědomění je pouze o trochu vyšší v rozumové části než běžné populace.
VymazatČeský prezidentský masochizmus.
OdpovědětVymazathttp://vetvicka.blog.idnes.cz/c/315767/Cesky-prezidentsky-masochizmus.html
Je mi 65 let,ale takový výsledek jsem nečekal,ministr zahraničí se na prezidenta nehodí,ani jeho dva předchůdci nechránili naše bohatství,podle některých názorů si budeme muset chytnout do úplného bláta,abychom pochopili.Budu volit menší zlo-Zemana
OdpovědětVymazatTak v prve rade nechapu to oznaceni Japonec. Okamura ma Japonskeho otce ale ceskou matku, takze kdyz tak je to Cechojaponec.
OdpovědětVymazatJeden vedle druheho, co tu prispivate, kdo jste "cistokrevny" Cech, na ktereho si hrajete ? Co to je Cech ? To je ten, co prisel z Ruska, Polska nebo jeho pradedecek byl Sved ? Nebo Ital ? Nebo Libanonec ?
Co to je tady to deleni ?
Prijdete mi tu ponekud paranoidni. Skoro bych rekla nemocni.