Děkuji neznámému čtenáři za následující výstižnou analýzu situace našeho prezidentského kandidáta, kterou poslal do komentářů. Tam by trochu zapadla, tak ať je vidět (:-))) Vypadá to jako odpověď na nějakou otázku, bohužel nevím přesně kterou, zřejmě něco jako Proč nevolit Karla? Když tak se autore ozvi a upřesni.
Proč nevolit Karla Schwarzenberga?
Anonymní 15. ledna 2013 3:45
1. Karel je spojený s Kalouskem. (Už to samo by stačilo)
2. http://blisty.cz/art/66865.html
3. http://aktualne.centrum.cz/domaci/politika/clanek.phtml?id=743926
4. http://freeglobe.parlamentnilisty.cz/Articles/148-schwarzenberg-hrobar-ceske-diplomacie-.aspx
5. Je to tak, hrozí nám nebezpečí a my lezeme do záhuby dobrovolně. Karl zu Schwarzenberg skrývá za svým "čistým štítem" obrovské hromady špíny a hnoje. Jak známo ze zprávy BIS, největší ohrožení demokracie v ČR (korupcí) jsou v oblastech, za které odpovídá Kalousek. Schwarzenberg přiznal dluh 13 milionů a má potíže s hospodařením v Rakousku. V dalším hospodaření je závislý na subvencích, které ovládá ministerstvo financí. Ostatně, když je tak zámožný, proč mu platí desítky milionů kampaně Bakala, sponzor ODS&TOP? Okamura si platil kampaň sám, neutratil tak astronomické sumy a chtělo jej volit mnohem více občanů než Schwarzenberga.
Ohledně jeho údajné "noblesy" - primitivně košilaté výroky typu "jednat o koalici je jako chodit s dvěma holkama" si zkuste převést do opačného rodu, jakoby to říkala kandidátka na prezidentku. S takovým projevem by v civilizovaných zemích žádný politik neuspěl. Hlavně že v Karlem posvěceném oficiálním videu jistý Černý doporučuje knížepána opravdu gentlemansky: "Měl by mít dobrej vkus na ženský a měl by mít slušnej sexuální apetit..."
V trapném Moravcově show nazývaném superdebata jediný, kdo použil ad hominem demagogie byl Schwarzenberg - zaútočil na Bobošíkovou, aniž zareagoval na její věcnou kritiku: hanění českého státního znaku knížetem v zahraničí. Bobošíkovou sice až tak nemusím, ale když knížete za tuto demagogii jeho podezřele početná klaka v obecenstvu bouřlivě ocenila potleskem a nadšeným hýkáním, bylo slušným lidem trapně.
A když se cpe do další odpovědné funkce ve svém důchodovém věku, měl by nejprve zvládat jedinou z funkcí dosavadních - jako předseda TOP je loutkový, jako ministr zahraničí neviditelný a jako poslanec spí v pracovní době.
Kriticky myslící občané našli odpověď také, jenže jinou než Bakalova masmédia. Z proknížecí manipulace je usvědčuje prý Zemanovo "tažení na Hrad". Schwarzenberg pomocí Bakalových milionů asi žádné tažení nevedl, ostatní občané však ano.
Jednoduše: Nepřirozený nárůst podpory dřívějšího outsidera (v prosinci 6.5%) na 5. a až po odstranění Okamury na 4. místě prokazatelně způsobil vnější vliv, nikoli dlouhodobě oceňované kvality kandidáta a naopak odsuzované chyby jiného. To ostatně P. Holub (novinář, analytik Aktuálně.cz) sám dokládá větou: "Na venkově se naopak lépe uplatnila dlouhodobá kampaň, kterou organizovali Zeman a Fischer."
Celé presidentské volby provází od počátku řada podezřelých "náhod". Nejprve zákon o přímých volbách neodborně připravili Kubiceho lidé a ještě dále jej prý pokřivila Bendova komise. Občané si přímé volby přejí déle než 10 let, přesto se vymlouvají, že zákon je zpackaný kvůli spěchu. Senátu zákon předložili příliš pozdě, neměl možnost zákon vrátit k přepracování, protože by nebyly dodrženy termíny voleb dané jiným zákonem.
Na základě tohoto zmršeného zákona a ještě zmršenější aplikací pak opět Kubice zařídí, aby byl vyřazen kandidát Tomio Okamura na 3. místě oblíbenosti s téměř 2× vyššími preferencemi (11.2%) než měl kníže. Předseda TOP 09 tím postoupil na 3. místo a na odstavení 2. kandidátů (Okamura, Dlouhý) získal další procenta. Bobošíkovou mohli vrátit do voleb, protože všichni její voliči jsou proti Schwarzenbergovi, ubírala hlasy jiným kandidátům a pomáhala tak nadále Bakalovým záměrům.
V prosinci měl však výraznou převahu Zeman a Fischer na něj neztrácel příliš mnoho. Proto mu cílenou reklamní antikampaní byly sníženy preference (např. videoklipy Tomáš Hanák: Nevolte komunistu prezidentem! anebo sdružení Dekomunizace - Jan “Želé” Fischer: Nemastný neslaný prezident). "Mafiánům v Česku je jedno, jestli vyhraje Zeman nebo Fischer – mají podchycené oba," tvrdí autoři dalšího videoklipu a "překvapivě" doporučují dalšího mafiánského kandidáta Schwarzenberga.
V lednu se proto preference přeskupily a Bakalovy šance prudce vzrostly, protože se prakticky vyrovnali (v pořadí od nejvyššího) Fischer, Dienstbier a Schwarzenberg. Tuto situaci bylo možno zvrátit, a to masivním masmediálním útokem těsně před volbami, proto moderátor Moravec prakticky selhal při pořadu zvaném Superdebata (vůbec nešlo o debatu, Moravec některé kandidáty nenechal mluvit a opakovaně je přerušoval, pouze Karl zu Schwarzenberg nebyl nikdy takto obtěžován). Proto tolik masmédií popřelo základní podmínku své funkce (prý) "hlídacího psa" a naprosto otevřeně zmanipulovala své čtenáře, aby volili kandidáta, kterého potřebuje na hradě jejich chlebodárce - Bakala.
Jedinou možností, jak zastavit (slovy P. Holuba) tažení rychlomiliardáře Zdenka Bakaly na Pražský hrad je nerezigovat na 2. kolo a volit Miloše Zemana. Je to špatný kandidát, ale Bakalovo impérium na Hradě je neobyčejně nebezpečné, už ani po 5ti letch se ho nezbavíme, dosadí další svou loutku.
Před nebezpečím, v němž se opět poněkolikáté v dějinách ocitl náš národ, varuje už i MUDr. František Koukolík (ČRo: Vstupte! z 11.1.2012). Nacházíme se v době nebezpečně masivních přesunů majetků a prostředků a nesmyslného rozevírání socio-ekonomických nůžek různých skupin obyvatel. Tento proces v ČR urychlila nelegitimní vláda koalice ODS a TOP09 + zkorumpovanci, za ekonomické průšvihy, před nimiž právě Koukolík varuje, je odpovědný M. Kalousek. Tomu umožnil páchat nedozírné škody Karl zu Schwarzenberg. A to proto, že oba jsou Bakalovi lidé.
Zemana nemám v lásce ani trochu, ale mám-li volit mezi dvěma zly, pak budu volit to menší, tedy Zemana, ačkoli jít k 2. kolu voleb nebylo mým plánem.
Související články:
- Volební manipulace mysli byla soustředěna na velká města: http://orgo-net.blogspot.cz/2013/01/volebni-manipulace-mysli-byla.html
- Zmanipulované volby: Překvapivý úspěch Schwarzenberga: http://orgo-net.blogspot.cz/2013/01/volby-cesi-prekvapili.html
- Petice za zákaz prostředků k dálkovému ovládání mysli: http://orgo-net.blogspot.cz/2013/01/petice-za-zakaz-dalkoveho-ovladani.html
- Volby jsou dopředu zfalšované: http://orgo-net.blogspot.cz/2013/01/volby-jsou-dopredu-zfalsovane.html
S Karlem by tam nahoře po mnoha desetiletích nebylo hovado z lidu, navíc další alkoholik. Takže lepší Karlovo žvatlání než Zemanovo opilecké blábolení.
OdpovědětVymazatA to vám nevadí, že vše odkýve třeba i jaderné elektrárny u nás, protože je Rakušáci nechtějí, to znamená bezpečnou vzdálenost od nich třeba i střed čech, či pokrkonoší. to vám nevadí, že Karel odkýve náš břidlicový plny na Broumovsku, a tím se s prominutím zněčistí tak vodní toky, a celé Krkonoše, Adršpach, Český Ráj apod až po Prahu a dále. Nevadí vám, že nezná Českou hymnu. Že ani neumí pořádně Německy i když v té řeči léta žil. Uvědomte si, že je to sice kníže, ale dříve se bral imezi sebou. Většinou je krev zdegenerovaná a tím pádem logické myšlení kde? On tam odkýve vše. Třeba i čipování lidí apod. A to Zeman by neudělal, protože je to člověk z přírody. A že si dá sklenku, a kdo ne?
VymazatSprávně. I Jiří Menzel to říká:
Vymazathttp://www.youtube.com/watch?v=C_SOrT5xc3c
Tak h y b a j k v o l b a m H O V A D A ! !
O blábolení nejde, Zeman má vše dobře promyšlené neb není hloupý. Potřebuje pokrýt a zamést, stejně jako Klaus, největší tnelování naší země, které se udály v 90. letech. v době opoziční smlouvy. Ostatně se rýsuje nová opoziční smlouva (Václav klaus nevyloučil kandidaturu na prezidenta v příštím volebním období): Klaus-Zeman-Klaus. Napadá mě paralela...Putin-Medveděv-Putin...
VymazatTen příměr sedl jak "pr.el na mísu". V těchto volbách se střetly dva světy - atlantický hegemonistický s chrápajícím knížetem proti proslovanské/ruské obranné oligarchii s žoviálním Zemanem. Čechy jsou klíčem k Evropě, to platilo, platí a bude platit i nadále !
VymazatSouhlasí.Ještě tam nesedí a už udělal z beneše zločince.A máme tu rajch.
VymazatZ Beneše? Neohýbejte to jako Klaus!
Vymazathttp://www.homeopat.mypage.cz/menu/nove-clanky/prezidentsti-kandidati-a
Zdravotní pohled
VymazatNevolte nikoho každý z nich je zlodej a ak nie tak sa ním stane, moc deformuje zmýšľanie človeka. Nechápem ľudí ktorý potrebujú veľkú moc k tomu aby niečo zmenili, stačí mať vieru a pevnú vôľu.
OdpovědětVymazatAž dosáhnete první miliardy, poznáte, že už to není tolik o penězích, ale o MOCI, kterou ovládáte druhé kolem sebe ! To je motor všech miliardářů - ovládat stále více a více - všechno a všechny - takový syndrom, kdy si ten dotyčný začne připadat jako bůh, který si může dovolit vše, co se mu zamane ! Je to svého druhu jak "nemoc šílených krav". A nemocné mocné je třeba z jejich postů odstranit, pokud máme jako lidstvo přežít !
Vymazathttp://www.knihy-a.cz/22927/schwarzenbergovy-restituce-jsou-stejne-tajemne-jako-ty-havlovy-podivejte-se-na-jeho-majetkove-pomery
OdpovědětVymazatAč není Bobošíková v oblibě, tak myslím, že to myslí opravdu dobře - vymanit se z eurosmyčky. Nikdo jiný není tak kritický k EU jako ona. Spící kníže nadělá více škody než Zeman - bude ve světě na vše kývat bez vlastního názoru. Zeman je sice sedlák, ale říká co si myslí. A to je cennější než Karel - diplomat.
OdpovědětVymazatPřesně, souhlasím
Vymazatbobošíkové šlo vždy o její prospěch
Vymazatto je ale úžasný názor...
Vymazatpřipomíná mi, jak jeden pán, aby Bobošíkovou shodil, jako jediný argument proti ní byl schopen stále opakovat
" Díky ní jsme se nemohli 2 TÝDNY dívat na TV NOVA před lety, taková svině to je. Myslí jen na sebe." Nejhorší bylo, že to opravdu myslel vážně. Musel jsem odejít, protože tu srážku s takovou ....... bych nemusel přežít.
Nepatříte náhodou do stejného soudku, pane?
Six
Servilní paňák k cizím mocnostem v předklonu na postu prezidenta je to nejhorší, co nás může jako stát potkat !
VymazatNazývej to pravými jmény.Je to zakuklený zrádce národa.
Vymazat/Byl bych rád,kdybych se pletl./
+ http://www.youtube.com/watch?v=qe5-p7icaZ8
OdpovědětVymazatS vámi dvěma teoretikové nahoře je to výhra. Prvý- vol Karla, zachvíli tvoje děti máš-li, budou mít holý zadek.I práh před barákem nebude jejich. To chceš? Víc čti i jende o tom géniovi. Opilecké blábolení ti jde taky dobře.Že?
OdpovědětVymazatNedělat nic je taky dobrý,jo. Za čas si dávat přes hubu bude pozdě až se probudíš. Nevolit nikoho to už by muselo být v hlavách opravdu vykradeno!
Takže není líp dát Zemanu trůn? Lidi neblbnite a zvažujte,kníže je schopen zaprodat i vás se státem.
Tohle jsou kecy člověka, závislého na státu, nejlépe rovnou na dávkách. V dnešní době je stát už jenom berlička pro nemohoucí nebo neschopné. Co tady asi desetimilionový národ vyhraje? Nebo se mám ohánět nějakou hrdostí, která stejně skončila u Lipan. Jsme jen národem úplatných alkoholiků, takže Zeman bude opravdu ideální vzorek pro reprezentaci. S Karlem to sice také nevyhrajeme, ale aspoň se dokáže najíst příborem.
Vymazatsouhlasím jsem pro Zemana.
VymazatPro Anonymní 16.ledna 2013 1:28
VymazatNo to byl dementní příklad s tím příborem ! Ten Zeman má s těma debilama na internetu pravdu :-)
Tentokrát souhlasím bez výhrad. Nač druhé kolo? Teď už na referendum proti knížeti... Pěkně ve mně hrklo, když postoupil...
OdpovědětVymazatdruhé kolo je proto, aby se vše mohlo zmanipulovat, teď nás připrAVILI Na to že kníže je hned za ním a uvidíte že vyhraje protože druhé kolo je jasná manipulace.
VymazatTo bude jasný šoupák (= manipulační vlak) na pražském politickém nádraží. A čert aby se v tom vyznal, na které koleji u koho vlastně skončí :-)))
VymazatJá osobně už bych přílíš nerozumovala nad tím, byly-li volby zmanipulované či nikoliv.Jisté máme, že to měla a má ta "parta" dobře "ošetřené", aby náhodou nevyhrála osoba, kterou by si tam nepřáli.
OdpovědětVymazatCo se týče druhého kola, je vidět, že už není na výběr.Buď tedy zvolíme přímou cestu do konečné výprodeje českého majetku nebo trochu krkolomnou (tedy nový prezident bude opět trochu "zlobit").Můžeme si však být jisti,že co Nečasova vláda nakousla (penze,církevní majetek,Benešovy dekrety aj.) to se v následující "pětiletce" dotáhne do konce. Temný kníže to podepíše hned, Zeman by byl ten "zlobivý".
Má vůbec smysl k volbám chodit? Vlastně ano.Já si myslím, že to má smysl.Rozhodnout se, jestli chceme ten kratší nebo delší pád a také máme možnost naposledy (pravděpodobně) rozhodnout, bude-li na Pražském hradě sedět Čech nebo Rakušák.
Takže ano celkově.Ze dvou výše uvedených principů je smyslné k druhým volbám jít.
dan.
Až bude nastolen NWO, budou v členských státech dosazováni Evrop.unií cizozemští správci. Prezident, senát a poslanecká sněmovna, tak jak je ještě znáte dnes, již existovat nebudou. Bude jen správce a úřednický aparát podřízený Bruselu. Připravte se na to, že mnoho vaší soukromé administrativy budete řešit v angličtině nebo francouzštině, a dopisovat si s Bruselem a platit tučné poplatky v eurech ! Na hlupáky, zvláště ty v české kotlině, musí být holt dlouhý bič, malý dvorek, ostruhy do slabin a krátké opratě ! Sami si volíte eurootroctví pod taktovkou černokněžníka !
VymazatJe velmi podezřelé, že pan kníže získal druhou pozici těsně za panem Zemanem. Rozdí menší 1%?Je zcela jasné, že volby jsou zmanipulované a tuším jak dopadnou. Česká hrdost je zcela pryč, za prezidenta budeme asi mít rakušana Habsburka. Dobrý odkaz pro prvního prezidenta T.G.Masaryka. A zcela určitě se v komentářích pro knížepána najdou placení přispívatelé komentářníci.
OdpovědětVymazatTo si pište, že se tu na Orgonetu prostituuje řada placených podvratných prošláfenberkovských buzerantů ! Nic nového, už se tu nedávno několikrát činily zvěnčí pokusy o zdiskreditování, zničení Orgoneta. Ale Orgonet a jeho věrní se nedali, a uhájili své pozice ! Ty útoky se budou opakovat, možná i častěji a intenzivněji. Proto je dobře, že si Orgonet vše moderuje a hlídá !
VymazatDalší povídání k hraběti von Trautenbergovi ze Šláfenberkova k přečtení zde:
OdpovědětVymazathttp://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=karel-schwarzenberg-je-soucast-planu-na-globalni-totalitni-system&cisloclanku=2013010053
Jdu volit Zemana, ze dvou to menší zlo...
jako kdyby zeman byl svatej. na toho se dá sehnat stejná špína, možná ještě větší. pro ty z vás, co hlásáte volbu menšího zla: já chci jenom dobro a proto nikdy zlo volit nebudu. i kdyby bylo sebemenší, pořád je to zlo. vim naprosto přesně jak bych se cítil, kdybych jednomu z nich dal svůj hlas a pak se musel dívat, co tam ten člověk provádí. na tohle téma doporučuju městečko south park se08e08. souhlasím s tím názorem, že každá volba je mezi výplachem a výkalem, ale nesouhlasím s tím, že to je důvod si jednoho vybrat... jako kdybych si vybíral, jestli si radši zlomim ruku nebo nohu, to je prostě na hlavu
OdpovědětVymazattak tak vrána k vráně sedá rovný rovného si k sobě hledá
VymazatAnonymní15. ledna 2013 21:17: nevolit je každého právo. i tohle je v tom seriálu dobře ukázáno. nikdo tě nemůže nutit volit, ty doby už jsou pryč. volba znamená, že mám MOŽNOST si vybrat. ne povinnost... já si naopak myslím, že až bude volební účast bude blížit 0, tak se teprv začne něco měnit k lepšímu. protože potom snad lidi začnou přemejšlet sami a uvědomí si, že žádnej šašek na hradě jim nebe na zemi nepřinese, ale že se sami svým chováním musí o to nebe snažit. klidně někoho zvol, ale vsadim se s tebou o co chceš, že dřív nebo pozdějc tvuj vyvolenej udělá něco, co se ti nebude líbit. a pak to bude i tvoje chyba, ne moje. dobře to řekl i george carlin zde: http://www.youtube.com/watch?v=ISYtDsivzkY
OdpovědětVymazatNWO ti zákonem nařídí, že budeš volit ! A když ne, budou postihy tak drastické, že si to nikdo nedovolí nevolit ! Prostě se připravte na totáč na druhou ! To, co poznají vnukové, předčí poznání totáče jejich dědů !
VymazatŘekl bych,že se to stane pravdou po zvolení sudeťáka.
Vymazat...Ředitel společnosti Jan Herzmann neskrýval překvapení nad „raketovým“ nástupem Karla Schwarzenberga. „Jde o fenomén, který jsem nikde po světě v podobném typu voleb neviděl, je to naprosto unikátní záležitost,“ řekl Novinkám Herzmann...
OdpovědětVymazatzde je celý článek:
http://www.novinky.cz/domaci/290301-raketovy-nastup-schwarzenberga-nemel-obdoby-haji-agentury-ustrelene-pruzkumy.html
Orgonete, přesně tak to bylo myšleno, když to bylo v komentářích publikováno, tj. Proč nevolit Schwarzenberga. Ono by těch důvodů bylo ještě mnohem víc, ale myslím, že tyhle jsou nejpádnější. Ze dvou zel volit to menší - Karel Schwarzenberg je mimo jiné vítán i na srazech Bilderberg Group, a myslím, že kdo si sem chodí číst články delší dobu, ví přesně, o co téhle tlupě dacanů jde...
OdpovědětVymazatslyšel jsem toho o nich hodně, ale nic od nich. stejně jako jsem slyšel hodně o muslimech, židech, o číně, o rusku... ale všechno je to ve stylu masmédií, většinou informace bez zdrojů či důkazů a hlavně bez vyjádření protistrany. upřímně si nemyslím, že tam projednávají, jak všem vylepšit život. ale taky nemám žádné důkazy, že tam jednají o opaku. nerad bych dělal chybu jako většina lidí, že si budu dělat nějaké názory a závěry s polovinou informací. a to i přes okamovu břitvu, protože ta sice funguje často, ale ne vždy. už z definice...
VymazatKdo chce být slepý a hluchý, bude slepcem a hluchým, i kdyby trakaře kolem padaly ! Hloupost není nemoc nebo rozpoložení mysli. Hloupost, domýšlivost a pýcha jsou výraznými, a to velmi silnými, vlastnostmi Ega ! Proto se v ČR děje to, co se tu děje - jednooký mezi slepci králem !
VymazatPro Anonymní 16.ledna 2013 14:31
VymazatTa tlupa dacanů vypouští nemalé množství různých informací. A mezi řádky jsou tam překvapivě informace, které poukazují na jejich záměry, a další kroky jejich Plánu NWO. Některé jejich informace naopak zcela nepokrytě a zpupně predikují holá fakta a skutečnosti, jichž jsou původci, a hlásí se k tomu. Kdo hledá, najde. Kdo nehledá, uchyluje se ke smyšlenkám ba přímo k výmyslům své bujné fantazie !
Pořád na různých diskusích někdo argumentuje, že Zeman byl v KSČ. Ano, byl, ale jen asi 2-3 roky v období kolem roku 1968 - tu dobu mladí nepamatují, ale tehdy se to bralo tak, že právě tudy vede cesta k naději na lepší příští. Při stranických prověrkách po vpádu vojsk Varšavské smlouvy (potažmo především Rusů) do naší země pak Zeman s jejich vpádem sem nesouhlasil, a tím jeho členství v téhle straně skončilo, stejně jako mnoha jiným, kteří ten zákeřný akt našich "spojenců" nemohli ani rozdýchat, ani odkývnout, a kteří pak skončili s vysokoškolským diplomem v lepším případě jako topiči v kotelně a jejich děti nemohly studovat. Takže: řekne-li někdo A, měl by říct i B = jak to bylo s tím členstvím ve skutečnosti.
OdpovědětVymazatMyslím, že daleho horší situace by nastala, kdyby byl prezidentem Schwarzenberg a při předávání nějakých ocenění lidem z protifašistického odboje by byla přítomna jeho manželka, která je dcerou prominentního nacisty, který se kamarádil s Hitlerem. Tohle volit, to by mě fakt hanba fackovala!
Vždyť to říkám celou dobu, co se tu volebně jančí už třetím týdnem : v osobě Šláfenberkově na Hradě jakoby vstal z hrobu samotný říšský protektor Heidrich ! Ještě ať si vyzkouší,jako kdysi Heidrich, jak mu padne česká královská koruna, a kletba za tu drzost, opovážlivost ho nemine ! Jak skončil potom Heidrich, víme. Jak skončí Šláfenberk, uvidíme !
VymazatVyhraje spící dědek, protože je Iluminát, to je jasné. Evropa ho chce, protože kdyby tam byl Zeman, řekl by jim do očí co si myslí, a to oni nepotřebují. Když tam bude spící děděk, tak přeci mohou s ním jakkolim manipulovat-co manipulovat oni jim zobe z ruky je jako Německá kancléřka Iluminát. Volím Zemana.
OdpovědětVymazatA pokud se volby zmanipulují, ještě nemá vyhráno. je dosti vypapaný, sotva vyleze z auta, má nemocné srdce snad příroda sama pomůže, že se bude muset stranit, protože prezidentsví není procházka růžovým sadem, to jsou neustálé stresy.
To je zajímavé, že mezi Illumináty,Bilderbergy apod. se to dědky a babami ve vysokém věku (přes 80 i 90 let !)jen hemží ! Mají zlatý pohádkový život, a proto se jim, svi.ím, nechce chcípnout, a všechno to ztratit ! Proto také mohutně podporují výzkum dlouhověkosti potažmo nesmrtelnosti !
VymazatNěco z esoteriky : KAREL-potomek UPÍRŮ
OdpovědětVymazatna osudu.cz je zajímavý článek i s dokumentem.
http://www.osud.cz/rada-lidi-se-chysta-volit-potomka-upiru-karla-von-schwarzenberga
Po shlédnutí a prozkoumání jeho rodokmenu jen malá poznámka- nemusí se všemu věřit, ale až bude
v kancelářích viset "kníže" na zdech, ať se nikdo nediví, že mu nebude dobře...
Sybyla
Určitě mu nebude nic bránit napsat své dekrety svým, že jim i řečově lépe rozumí a nejenom musí snad vědět každý. Ubytovat 3 000 000 sudetských němců, zdůvodní jsou zde historicky doma, exekuční vystěhování púvodních po zvýšení cenové hladiny s odškodněním a repatriací postižených není problém + 1 000 000 izraelitú, však hlasovali pro ně, proti všem v OSN. A trojkolka to posvětí jako církevní dar, tedy restituce a i s tím budou řechtat jako protikorupční kobyla na amnestii. Koho by to překvapilo, kradlous by měl voliče a bohaté občany a mohl nezástupně hulvátit jako majestikus.
OdpovědětVymazatNo sudeťáci se už třesou v zástupu, jak se napakují tím, co stojí ze Benešovými dekrety ! A naše vláda slíbila Izraeli na jeho prosbu, že přijme do ČR cca milion vybraných židů-imigrantů, než jim v Izraeli začne hořet koudel pod zadkem. Takže další milion otrokářů (bankéřů, lichvářů, kořalečníků, pasáků, dealerů drog apod.). Už se na ně těšíme (s klackem v ruce) na obě sorty !
VymazatTímvětší důvod s tím něco udělat.
VymazatPro žida je to soukromá i veřejná hanba, kdyby pracoval rukama jako my "Gojímové".
VymazatNa otázku proč volit Zemana odpovědět neumím.
OdpovědětVymazatAle proč nevolit Schwarzenberga?...
Asi by Francie, Německo a snad ani Anglie nesypaly bomby na Jugoslávii, ale nprotestovaly proti tomu. Ale my s tím jako Schwarzenberg souhlasit N E M U S Í M E ! !
Anglii, Francii ani Německu nevadí podezřelý útok na Pentagon, podezřelý pád budovy bez zásahu letadel se všemi důsledky z toho vyplývajícími, ale my s napadením třetích zemí jako Schwarzenberg souhlasit N E M U S Í M E ! !
Církevní restituce jsou holý fakt, který už asi nezměníme. Pravděpodobně bude docházet k přesunům od církve k sudetským němcům ke kterým drží Schwarzenberg nepokryté sympatie. Ale my s tím sympatizovat N E M U S Í M E .
Vím že můj hlas nic neznamená a že budou další tažení církve na podporu Schwarzenberga což rozhodne. Ale Já s tím souhlasit N E M U S Í M !!!!!
Miro Smajda, môj niekdajší kamarát z doby leta 2008 či 2009 (už si nepätám), ešte predtým než odišiel na súťaž Superstar, mi imponoval triezvym pohľadom na život, a tým, že uznával napríklad takého OSHA.
OdpovědětVymazatAle.... čo sa to s ním stalo ??? .... Miro šmajda chce voliť Schwarzenberga !!???? :-((( ...
http://www.aktuality.sk/clanok/221326/smajda-chce-byt-cechom-kvoli-volbam-prezidenta/
Marek & Marek G.
Schwarzenberg je mezi unijními ministry zahraničí hlavním zastáncem Izraele.
OdpovědětVymazatJeho progresivní podporovatelé, ať už z ČR, nebo z ciziny, tak budou nejspíš nemile překvapeni, že odpůrce globálního oteplování na Hradě vystřídal zastánce sionistů. A přesně totéž se týká Zemana - je rovněž jeden z hlavních českých kolaborantů v Izraeli. A "vo tom to je", celé to maňáskové volební divadélko, celá ta kosher presidentská kandidatura - posadit na Hrad sionistického kolaboranta pro invazi statisíců židů z Izraele do ČR po napadení Íránu je třeba mít dobře zajištěn i Hrad. I Klaus se vzorně vyrovnal do haptáku, když přijel Lauder na Hrad udílet rozkazy.
Velmi dobrý postřeh ! Je vidět, že ve své hlavě nemlátíte jen prázdnou slámu, což se o mnoha jiných prošláfenberkovských hlavách nedá ani za píď říci !
VymazatJsem zhnusen volbama.Nikam nejdu a kašlu na oba tajtrlíky!
OdpovědětVymazatJe
OdpovědětVymazatJe dobře,že Český národ zvolil za prezidenta Čecha nikoliv cizáka.
OdpovědětVymazat