7. srpna 2010

Jane Burgermeister čelí soudnímu obvinění

Před rokem jsme zde sledovali aktivity Jane Burgermeister, statečné rakouské novinářky, která první informovala svět o machinacích firmy Baxter s virem ptačí a prasečí chřipky a podala na firmu žalobu. 12. srpna má Jane předstoupit před soud a zodpovídat se z vymyšlených obvinění, které proti ni vznesla rakouská vláda. Držme jí palce. 
(První náš článek o ní zde: http://orgo-net.blogspot.com/2009/04/rakousko-zaloba-proti-vyrobcum-ptaci.html)



Více na Prison Planet: http://www.prisonplanet.com/swine-flu-investigator-jane-burgermeister-faces-prison.html
Přepis:
Před rokem jsem varovala lidi před očkováním proti prasečí chřipce a před jeho riziky. Tento rok stojím zde ve Vídni, v Rakousku, a hrozí mi, že budu zatčena policií.
12. srpna mám předstoupit před místní soud. Mohu být i zadržena. Důvody a obvinění jsou naprosto vymyšlené. Rakouská vláda se pokouší mě zastrašit.
Proč se vláda tak usilovně snaží, aby se mě zbavila? Důvod je prostý. Důvod je ten, že plánují další očkovací  kampaně a další umělé pandemie. Lidé mají dostat další jedy, více trpět nemocemi a více umírat.
Já jsem podala v r. 2009 žalobu proti Baxteru, protože tato společnost se pokusila vyvolat pandemii chřipky. Kontaminovali virem prasečí chřipky dva kilogramy vakcíny proti sezónní chřipce ve své biolaboratoři zde v Rakousku a poslali 16 dalším laboratořím. Virus poskytla Světová zdravotnická organizace.
A právě tato Světová zdravotnická organizace je odpovědná za očkovací kampaň na celém světě i za vyhlášení pandemie. I dnes, když tu stojíme, platí 6.stupeň ohrožení pandemií,
což znamená, že všichni z nás by mohli být nuceně očkováni a drženi v karanténě.
Nyní jsou zdravotnické zákony, jako ObamaCare v USA, a také zákony v Evropě, které mohou donutit v budoucnosti více občanů, aby se dali očkovat. Proto je velmi důležité, aby každý byl bdělý, opravdu jde o budoucnost a zdraví všech.
Jak říká Alex Jones ve svém nedávném videu, na trh přicházejí ještě sofistikovanější hrozné vakcíny, které zničí lidskou schopnost cíítit emoce. Útočí na mozkové struktury a zabrání emocím jako hněv a strach. Ale my potřebujeme tyto emoce. Potřebujeme je, protože když jsme v nebezpečí, potřebujeme mobilizovat svou energii a najít správné řešení. Alex Jones má naprostou pravdu.
Mít emoce, i negativní, je součástí lidské bytosti, patří k prožívání plného a bohatého života,
a činí náš život bezpečnějším, protože nás varují před nebezpečím. Bez těchto emocí, pokud budou umlčeny vakcínami, se staneme pouhým stádem ovcí. Vedoucí států, jako například rakouská vláda, budou moci s takovými lidmi dělat, cokoliv se jim zlíbí.
Teď je bod obratu. Musíme si uvědomit, že musíme povstat proti těmto vakcínám. Nepřinesou nám štěstí a zdraví, ale mají nám škodit. Proto se farmaceutické společnosti i rakouská vláda tolik snaží zbavit lidí mého typu, kritiků očkování proti prasečí chřipce.
A proto já musím jít 12.srpna před soud. Proto mohu být zadržena. Pokud k tomu dojde, můžete si být jisti, že jsem byla umlčena na základě lží. Ale dokud jsem na svobodě, budu nahlas mluvit o nebezpečí vakcín. Budu dále varovat lidi před těmito vakcínami.
Big Pharma a vláda nikdy nedokážou mě umlčet, protože toto téma je příliš důležité. Týká se lásky, budoucnosti  všech lidí této planety a samotného lidstva. Toho, zda budeme žít jako hodnotné a svobodné lidské bytosti.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.