13. února 2012

Web Energie u pramene se omlouvá

Dobrý den,
obracím se na Vás jako možný web pro zveřejnění informace pro čtenáře  mých stránek http://energieupramene.blogspot.com/     Tyto stránky byly hacknuty, vytvořena kopie na jiné doméně a vydávány za mé, navíc si dotyčný připsal jisté údaje. Proto jsem originál tyto stránky musel uzavřít a jsou pro čtenáře nyní nedostupné, do doby, než se věc vyřídí, z důvodu zachování serioznosti stránek. Proto se omlouvám mým čtenářům touto cestou, protože hodně čtenářů z Orgonetu  ke mně chodí. Dotyčný člověk, nebo i skupina se snaží bourat nové myšlení a věci i tímto nenávistným způsobem. 
Děkuji Iv

8 komentářů:

  1. milý Orgonete,díky za spolupráci s Iv a vám všem přeji prdelačky při brodu lidským slovním extrementem http://www.youtube.com/watch?v=TooZXwvD3ZQ

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za zprávu Iv. Měl jsem obavy - právě jsem Ti tam psal komentář a nějak už nešel odepsat. Tak jsem se bál že energetici... Dnes jsem zjistil podobný problém. Mám nějaké weby a gugl je začal ignorovat, normálně mi to kopírují komerční firmy systémem ctrl-c-v. gugl duplicitu pozná a kopie nemá mít rank ale mě to web úplně vyhodilo z výsledků.
    Hodně sil
    jm

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce, žehnám Tvé činnosti, znám ji, všechno dobře dopadne, viď? Nejsi na to sám! :)
    Alfa

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozí Ti to taky Orgonete... Udělej si zálohu.
    jm

    OdpovědětVymazat
  5. Přejeme pevné nervy. Je to hodně nepříjemné, ale už zájem o Vaše stránky, byť v této podobě, je důkazem, že jdete správnou cestou.
    Vesmírné zákony fungují a jedním z nich je česky řečeno:
    NA KAŽDOU SVINI SE VAŘÍ VODA

    Nechtěl bych být v kůži onoho lumpa, až k němu vesmír zajde na kus řeči.

    OdpovědětVymazat
  6. to se dalo cekat. revolucni vylanezy a myslenky se vladcum nelibi a snazi se je znicit vsema zpusobama. svet je spatny ale pravda brzo otevre lidem oci a vse se zmeni k lepsimu pro nas obycejne lidi doufam. preju hodne stesti a hlavne se nevzdavejte

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji Orgonetu za pomoc a mohu oznámit, že dnes 14.02.2012 v 14:08 hod. došlo k odstranění pirátských stránek a naše originál jsou opět otevřeny. Někdo si chtěl hold "vyhonit EGO".
    Ještě jednou děkuji za spolupráci a držte se!
    Iv

    OdpovědětVymazat
  8. Zdá sa že tým ktorí tu starostlivo vybudovali systém pomocou ktorého nás môžu kontrolovať a ovládať len ťažko sa vzdajú tejto svojej dlhoročnej práce. Každopádne dať generátor voľnej energie ľudu by sakra nabúralo ich plány... Najprv som si myslel že Rusi alebo Čína by to mohli urobiť- myslel som si že im ide NWO hlavne po krku. Ale nerobia to... žeby tiež súčasť plánu? H16

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.