28. listopadu 2013

Umělá ledovka a jiné zimní chuťovky

(Nejprve se omlouvám za výpadky činnosti v posledních dnech. Nic dramatického se neděje, ale z rodinných důvodů to zrovna nejde vysedávat u kompu jako předtím.)

Klimateroristé si ve všech koutech světa v klidu, nikým nerušeni a nepozorování zkoušejí bez ustání své triky. Tu vyrobí megahurikán (Hayian), tu nějaký zase náhle "zchladí" leteckým sprejováním sazí (Lehar, viz dutchsinse), tu vyrobí megabouři (Sardinie).
U nás v mírném pásu naštěstí tolik extrémních možností nemají, ale na nás Čechy stačí pro vyrobení zmatku i "ledovka".
Dnešní ledovka, co způsobila leckde zmatek v dopravě, byla nepochybně uměle inscenována, o čemž svědčí pár postřehů ze satelitních snímků.

Dešťová "fronta", z níž pršelo na umrzlou zem, šla přes celou republiku v podivuhodně rovném pruhu, jak ukazuje následující video. Může to udělat příroda? To nevím, ale paprsek radiace určitě ...

http://youtu.be/-7pdfat7WS0
Zdroj: http://radar.meteopress.cz/



Takhle vypadal dnešní průchod oblačnosti "pouhým okem":

http://youtu.be/5LEuG9rLUaQ
Zdroj: http://www.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/sat/data_jsmsgview.html



Na nočním snímku je vidět, že za onou "frontou" je vidět, že k nám od severu došla chemtrailsové oblačnosti ... Vypadá to jako speciální akce pro ČR. Možná to bude další, ještě lepší ledovka? Nebo jen námraza? Sněhová kalamita? Uvidíme zítra, jakou zábavu nám chystají (:-))) Možná se jim taky nepovede nic (:-))), tolik pod palcem to zase nemají.

Zdroj: snímek NM, http://portal.chmi.cz/files/portal/docs/meteo/sat/data_jsavhrrview.html




P.S. Jak stále zdůrazňuji, nepíši tyto informace kvůli tomu, abyste se báli nebo se zlobili. Zkuste to jenom pobaveně pozorovat, co všechno lidi z egoismu dokážou. Nic s tím stejně neuděláme. Každý si zde na světě prožijeme to, co máme v osudu. Pokud tam máme, že se třeba přerazíme na ledovce, tak k tomu dojde, ať už rukou boží či klimateroristickou. Pokud to tam nemáme, tak se nám ani na největší ledovce nestane nic. Takže klid ...



13 komentářů:

  1. Jo, dneska ráno to byl fakt humus... vcelku teplo ale nehorázně to klouzalo, skoro všude ráno.. .

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá analytická práce. ++++

    OdpovědětVymazat
  3. http://www.novinky.cz/domaci/320523-meteorologove-chteji-nove-srazkove-radary-vybrat-je-maji-ti-nejdrazsi-pravnici.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tady je taky jedna chutovka...vyroba mraku u nas http://youtu.be/uu4jjDpl5O4

    OdpovědětVymazat
  5. Mě to přišlo jak zmrazený saponát, proto to tak extrémně klouzalo i na rovince(!) při rozjezdu auta z místa !

    OdpovědětVymazat
  6. Jak posledně sledují, tak mohu jednoduše v mé domácnosti zjistit aktivitu HAARPu, tedy, tento týden jsem chtěl repasovat hifi věž, tak nějak ji dát dokupy (hlavně zničit prach, opravit kazeťák), když jsem ladil tuner, tak na středních vlnách bylo slyšet takové ťuííí- ťuííí- ťuííí pořád dokola skoro v celém pásmu vždy tak po vteřině, jedná se o nosný signál, který se rychle přelaďuje od dlouhých vln tedy někde od 200kHz až po několik MHz, tam už radio nesahá, toto není nic normálního, jakýkoliv vysílač se snaží vysílat co nejpřesněji svoji nosnou frekvenci, až ta je pak různě modulovaná buď amplitudou nebo frekvenčně či použití klíčování u digitálních vysílání, tedy toto je něco umělého a někdy se mi zdá, že i dost silného, anténu mám takový oválný čtverec, na kterém je navinutý drát a připojený dvěmi zdířkami k rádiu, na klasických feritových cívkách u starších rádií to tedy nemusí fungovat... Nedy když jsem dával věž postupně dohromady, zkusil jsem skoro každý den jednoduše zapnout rádio a nechat to tam kde nebyl signál (konce ladících kmitočtů tedy kolem 550 nebo 1600kHz, někdy 280kHz-LW), dne 28.11. bylo opět slyšet to ťuííí- ťuííí- ťuííí, dnes 29.11. jsem kromě poslechu muziky jsem místy zkusil rádio a ejhle dneska ticho, jen šum a občasného praskání, dneska HAARP není ani potřeba, kouknu na družici a nad náma hustá oblačnost od severu, rádio si nechám v dílně a budu sledovat dál, pokud uslyším přelaďující se nosnou, kouknu na snímky družic a radaru, pak se znovu uvidí... zkuste to také, zda vám to také půjde...
    PS: škoda že to dnes nebylo slyšet, zkusil bych to nahrát digitálně na MD a trochu analizovat, zpomalit si to či převést do PC nekomprimovaně a v audio editoru bych viděl co to je zač, ale zdá se mi, jako by ta přelaďovaná nosná byla nějak pulzně modulovaná, tedy by to odpovídalo tomu HAARPu... tak snad jsem poradil něco, co by stálo za další zkoumání... Mirek

    OdpovědětVymazat
  7. Jsme pokusní králíci. Více video:
    http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/3116-video-obet-psychotronickych-utoku-z-cr-promluvila

    OdpovědětVymazat
  8. Díky Orgonet. Som presvedčená, že pokiaľ má niekto v osudu, že sa prerazí na ľadovke, tak je v jeho moci toto zmeniť a nemusí čakať až sa tak stane. Tak ako je v našej moci zmeniť všetky nepriazne osudu. Každým okamžikom sa rozhodujeme o ďalšom tzv.osudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tiež to tak vidím, ja som sa prerazila na posypanej cestičke, s perfektnými rapákmi na nohách, a bola z toho dvojitá fraktúra pravej celej ruky. V poriadku, len tie 3 následné operácie ma zložili. Ibaže , i to je v pláne že mi nadávkovali viac chemikálii na uspanie, aby som sa im neprebudila. /Mojich 53 kíl nadávkovali ako slonovi s 60 kilami -to im zazlievam.
      Ale čoby, veď poisťovňa zaplatí i nadspotrebu... Hi,hi

      Vymazat
  9. Takže jsem znovu zkusil zjišťovat, zda je to, co chytám na tom radiu opravdu HAARP, tedy, po pár zjišťování, zkoušek směrovosti a intenzity (hrátky s anténou a přelaďováním) následným vyhodnocením pomocí družicových snímků jsem opravdu doznal, že to co chytám je opravdu HAARP !!! takže je možné jeho aktivitu detekovat i doma!!! nekecám a přísáhám, dost mě to udivilo, šel jsem k rádiu dopoledne a nic, ať jsem zkoušel cokoliv jen šum (krom normálních radiových frekcencí), po obědě jsem opět zašel k rádiu a hle, bylo to slabě, směrově někde od severozápadu, opravdu velice slabě a když anténu položím na vrchní plechovou desku přístroje (což odporuje příjmu radiového signálu) tento pazvuk se zesílil, tedy šel jsem se kouknou na PC na družicové záběry a nestačil se divit, najednou takový pás zvlněné oblačnosti kolem nás, před chvílí jsem šel opět zkusit rádio a opět jen šum, tak jsem kouknul na družicové snímky a koukám, že pás od severozápadu malinko postoupil od nás na sever, tedy je to aktivita haarpu, potom, co jsem nad tím ještě přemýšlel a ani jako elektrotechnik nemohu s jistotou říci, jaké zařízení by vytvářelo takovéto ruření nebo vysílalo takovéto signály, nic jiného než HAARP mi nenapadá, příjde mi to vytvářením nízkých knmitoštů vysokofrekvenční nosnou vlnou, něco jako PWM modulace, ale trochu jinak... Ještě zkusím najít to staré rádio, abych odskoušel až to bude silné, zda se to dá zachytit i na feritové cívce... PS: šiřte prosím tuto informaci dál a pokud máte nebo znáte, kdo má rádio, ke kterému je na AM (dlouhé a střední vlny) připojitelná drátová anténa oválného vzhledu, musíte toto odzkoušet, zda-li to je opravdu zachytitelné na více přístrojích... Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Delaji to i radary...A co Internet? Ja kdyz ted koukam na People's Voice TV tak nekdy slysim piskani...no nevim mozna to nemaj doladeny nebo cim by to bylo? Ale nedivil bych se kdyby je nekdo rusil...

      Vymazat
    2. Tak jsem byl chvilku v dílně, místo hudby jsme naladil šum a dělal si to svoje, po po chvíli si říkal, že ten den asi už nic ale po pár minutách jakoby slabě to slyšet bylo, vzal jsem anténu a zkoušel směrovat, na jednu stranu to bylo silnější, potom to opět utichlo... Dnes ráno jsem to šel zkusit znovu, zapnu rádio a nic, tak jsem mezitím dělal svoje záležitosti a najednou během chvilky to slabě bylo slyšet, vzal jsem anténu a jako vy to směřovalo opět směr severozápad, po pár minutách se to vytratilo. Kouknul jsem na družicové snímky a nestačil se divit, východ republiky a slovensko má krásně zvlněnou oblačnost a vlny jakoby šli od severozápadu, tak je mi jasné proč to nyní moc nechytám a je to slavé, protože to vysílání jde mimo můj okres takříkajíc, divné? nikoliv, opravdu chytám HAARP, nyní tomu věřím... Radar ani jiné normální zařízení to být nemůže už z jejich podstaty vysílat na jedné nosné frekvenci, už jsem to již pochopil, zde se frekvence přelaďuje od několik set kilohertzů až po megahertze, tedy přelaďuje se to v pomalých kmitočtech kolem Hertzu a to dělá ty vlny v mracích, to jsou ty kilometrové hertzové vlny ty stojaté pruhy v mracích. Stejně jako funguje pulzní zesilovač, pulzuje na vysokých frekvencích, které neslyšíme, z veliké části se odfiltrují, v reproduktoru je slyšet jen ten spodní nízký kmitočet alias hudba, a jsem velmi rád, že jsem to odhalil a jsem moc rád, že mám tak jednoduchý detektor HAARPU! až bude signál silný a budou se mi nad hlavou vlnit mraky a stavět se do pruhů, tak to kňourání nahraji a uveřejním k poslechu aby jste si mohli udělat vlastní názor... Ještě jednou raději připomínám, žádné ale opravdu ŽÁDNÉ zařízení využívající frekvenci k vysílání a hlavně k jeho opětovnému příjmu tohle nedokáže!!! Radar je velmi citlivý na změnu frekvence a na takto nízkých dlouhých vlnách žádný nefunguje! HAARP přijímač nepotřebuje a proto může nosnou přelaďovat a tím modulovat nejenom mraky, ale i pochyb zemské kůry, je mi to už zcela jasné. Mimochodem, našel jsem staré rádio, které chytá střední vlny na klasickém feritovém jádře, zatím se mi signál na něm zachytit nepodařilo, obecně ta cívka tvořená jen zdrátu u té hifi věži může být citlivější na rozkmity, který právě to kňourání HAARPu dělá, budu dále sledovat v případě velikého úspěchu natočím, aby bylo nad čím polemizovat... Matyáš

      Vymazat
    3. Jen pro zamyšlení: Z jakého důvodu se přešlo na televizní DVB-T vysílání? Kromě jiných důvodů, nebylo důvodem taky uvolnění frekvence pro Haarp?

      Vymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.