4. ledna 2010

Intervalové snímání oblačnosti


Známí čeští meteorologové Martin Setvák a Petr Novák jsou naši lidé! Na svých soukromých stránkách mají perfektní videa veškerých uměle vytvářených oblaků, líp by to málokdo natočil. Noční svítící mraky, haarpové obláčky, vlnění stojící na místě, jeho umělé šlehání, vrstvy oblačnosti pohybující se v protisměrech, umělá mlha, konvektivní bouře, chemtrails ... samozřejmě popsané vědeckometeorologickou hantýrkou.

Myslím, že ani oni sami nevěří, že se jedná o přirozené záležitosti ...


Pan Setvák má spoustu vědeckých prací na téma Satelitní sledování "konvektivních bouří". (To jsou ty umělé bílé koláče, co tady s nimi pořád otravuju, co mají na sobě viditelné "komíny" nebo (dvoj)díry sloužící k jejich šlehání, a šíří se neuvěřitelnou rychlostí na vzdálenost stovek km. Ještě musím podotknout, že tyto koláče typu "hrnečku vař" byly v módě v létě r. 2008. V létě 2009 je pak předčily dlouhé pásy oblačnosti posunující velké vzdušné masy ... Holt projekt ovládání počasí postupuje.) No, chci jen říct, že to takový meteorolog nemá s vědeckou analýzou lehké, když mu takovou konvekci mohou meteoproducenti šoupnout kdykoliv kamkoliv...

Ale doporučuju prohlédnout si ta videa, jsou opravdu moc pěkná.

http://www.setvak.cz/timelapse/timelapse-cz.html
http://www.pnovak.cz/meteo/v_pohybu.php

Kdo kritizuje Lisabon, jde od válu

Pokud nečtete Zvědavce, tak upozorňuju na zajímavý článek Adama Bartoše:
http://www.zvedavec.org/komentare/2010/01/3457-ze-by-nova-normalizace-kdo-kritizuje-lisabon-a-unii-jde-od-valu.htm
nebo na blogu Adama Bartoše: http://abbartos.wordpress.com/

Že by nová normalizace? Kdo kritizuje Lisabon a Unii, jde od válu

Adam B. Bartoš, 4.1. 2010
Tak nám pomalu zase začíná doba normalizace. Kdo není s námi, je proti nám. Kdo nepíše s námi, píše proti nám. A kdo nepíše pro Unii, ten musí z kola ven. Jako já. Redaktor domácího zpravodajství iDNES.cz, který se nikdy netajil tím, že si váží prezidenta Klause. Který se nikdy nepřipojil k mediální štvanici na něj. A za to se platí.
(Pokračování na výše uvedeném odkazu.)

3. ledna 2010

Nanodéšť

Pokračování článku Willa Thomase: Nanochemtrails. První část překladu zde: http://orgo-net.blogspot.com/2010/01/nano-chemtrails.html
Originál článku zde: http://www.willthomasonline.net/willthomasonline/Nano_Chemtrails.html

Nanodéšť


Mezitím pokračují 60leté snahy o meteorologické zbraně. Zatímco „čmelák“ nemůže nést těžký náklad, do bezpilotního UAV Predator se dá nacpat více submikroskopických částic sloužících k modifikaci počasí než se vejde chemické břečky do leteckého tankeru velikosti DC-10.
Podle studie vypracované americkými leteckými silami, zvané Owning the Weather in 2025 (částečný překlad zde: Vlastnit počasí v roce 2025) budou mraky z těchto extrémně malých přístrojů rozprašovány do hurikánů a dalších meteorologických systémů, aby se promíchaly s bouřemi a oznamovaly si mezi sebou v reálném čase údaje a dodávaly je do rozsáhlejších systémů.
Pak budou tyto částečky použity pro zvětšení či zmenšení rozsahu a intenzity bouře – a budou směrovány na „specifické cíle“.

Zpráva letectva se chlubí, že tyto nanochemtrails „budou schopny přizpůsobit svou velikost na optimální rozměry pro danou zasévací situaci a budou ji upravovat během procesu.“ Namísto náhodného sprejování na pospas větrům, což je osud normálních chemtrails, bude nanoverze schopná „zvýšit své rozptýlení“ „tím, že přizpůsobí svou schopnost zůstat ve vzduchu“ a „komunikovat mezi sebou vzájemně“, takže budou směrovat jako koordinovaný roj ve svém vlastním umělém mraku.
Nanochemtrails budou dokonce „měnit svou teplotu a polaritu, aby zlepšily své zasévací účinky“, říká letectvo. (Daily Texan July 30/07)
Vědec J. Storrs Hall z Rutgersovy university ještě povzbuzuje naděje vojska vkládané v tyto nové meteorologicko válečné komáry: „Jsou mezi sebou spojeny, mají schopnost setrvat v atmosféře a schopnost navigace ve třech rozměrech – tyto mraky mikroskopických počítačových částic vzájemně mezi sebou komunikujících spolu s kontrolním systémem by mohly poskytnout obrovské možnosti.“
Zní to jako drahá záležitost.
„Je to možné provést relativně levně,“ vysvětlil Hall. „Stejná cena za libru jako brambory.“
Proč je to tak levné? Protože nanočástice se budou moci samy replikovat. To znamená, že mohou být vyrobeny tak, že se budou samy reprodukovat, pokud nebudou naprogramovány, aby přestaly.
Doufejme.
Snad.
Někdy.
Dokument Owning the Weather jde ještě dále a říká, že USAF bude „řídit a používat schopnost řízení počasí takzvaným Prvkem podpory meteorologické síly (Weather Force Support Element). Tyto meteorologické síly budou užívat reálně datovaných údajů z rojů „chytrých sensorů“ v nanovelikosti, aby modelovaly systémy počasí spolu se superpočítačem.
Na základě stále aktualizované předpovědi budou meteorologičtí válečníci létat na mise dle potřeby, aby vylepšily bouře. To je perfektní, jásá letectvo. „Celkový proces modifikace počasí se stává stále aktualizovanou smyčkou nepřetržitých, vhodných a měřitelných zásahů, schopných vyvolat potřebné chování počasí.“
Skutečně?
Modifikace počasí u Katriny příliš nefungovala.
Pokud se vám koncepce rozptylování nanokomárů s autonomní inteligencí do systémů počasí za účelem monitorování, směřování a jejich promíchávání zdá riskantní, počkejte si. Z nejbližšího oblačného cípu už přicházejí roje vzdušných nanokomárů, aby optimizovaly vzory rozptýlení větru pro bakteriální zbraně. Nebo chemtrails.
Ale je tu malý zádrhel. Nikdo neví, jak funguje zemská atmosféra. Je tak velká, tak komplexní a nepředvídatelná, že i nanosnímky získané v reálném čase jsou v momentě pořízení už starou historií.
To proto letectvo říká: „Pokroky ve vědě o chaosu jsou pro toto úsilí rozhodující.“
Ještě štěstí. I po desetiletích pokusů nejde udělat 48 hodinovou předpověď počasí bez překvapení.
Protože nemohou být sestaveny do přímé linie grafu ukazující příčinu a následek, chaotické „nelineární“ procesy se mohou neočekávaně měnít a vymknout se předpokládaným zásahům modifikace počasí. Jen se zeptejte v Pekingu.
A pak jde také o nehody a smrt lidí. Mám na mysli lidské zdraví.

2. ledna 2010

Česko-slovenská chemohranice


Jo jo tropy. Tam si ještě dávají záležet na vzorku, viz roztomilé spirálky na předchozím záznamu z Jižní Korey. To u nás se "štráchovací letadla" (jak říká moje babička) zmůžou tak leda na primitivní čáry, jako dneska nad Slovenskem. A všimněte si, jak se snažila oddělit pořádnou chemobrázdou Slovensko a Česko. To asi aby se počasí mezi nima nepletlo.


A další zajímavost: obrázek mám stažený už od rána, ovšem nějak se uložil nevím kam. Když mě napadne ho sem dát, nechce se mi ho hledat, tak si jdu pro něj znovu na web družicového oddělení. A hele, večer už tam nebyl!  

Tim se potrzují moje dřívější pozorování, že pokud je na snímcích příliš vidět nepochybná manipulace, snímek prostě zmizí (vězte, že chemtrails jsou nejlíp vidět na b3).

Oblačné víry u Jižní Koreje




Dnešní obrázek dne z družice Aqua (MODIS): Oblačné víry nad jihokorejským ostrovem Cheju Do dne 26. 12. 2009.

Oficiální vysvětlení jevu (NASA):

"Von Karmannovy víry jsou vytvářeny mraky hnanými větrem v interakci s nejvyšším bodem ostrova, Mt. Halla, o výšce 6 400 stop. Vítr způsobuje proudění mraků dokola na širé moře, viditelné točící se víry. Toto se děje na Cheju Do dosti běžně. Zde je několik dalších obrázků s těmito víry."

February 2008 and January 2007.

(Já teda přirozenému původu větrnému moc nevěřím. Ale když si k tomu představím dopomoc nějakých těch počasí produkujících zařízení, tak proč by jejich ovladatelé nemohli mít smysl pro ornament ....)



Nanochemtrails

Nanochemtrails
William Thomas
Překlad Orgonet

http://www.willthomasonline.net/willthomasonline/Nano_Chemtrails.html

Pokud nemáte rádi „tradiční“ chemtrails, které na vás prší z nebe, nebude se vám líbit ani jejich nová verze, která, jak slibují americké letecké síly, naplní letecké sklady programovatelnými „chytrými“ molekulami v řádu desestitisíců menšími než ty, které už ženou lidi na jednotky intenzívní péče s dýchacími, srdečními a gastrointestnálními potížemi.
Jsou vyvíjeny od r. 1995 a jejich vojenským účelem je instalovat mikroprocesory obsahující počítačovou kapacitu několik giga do „chytrých částic“ o velikosti jediné molekuly.
Jsou viditelné pouze pod zvětšením výkonného mikroskopu a jsou řízeny radiově. Nyní se dělají na základě monoatomických zlatých částeček. Na zemi či ve vzduchu vytvářejí síť a spojí-li se jich tisíce, vytvoří superpočítač o velikosti zrnka písku.
Byly pro vás vytvořeny stejným vojensko-korporačně bankovním komplexem, který provozuje permanentní americké války. Z této nové válečné technologie již těží Raytheon Corp. Čtvrtý největší výrobce válečných zbraní zakoupil v r. 1996 E-Systems, rok poté, co tento vojenský kontraktor koupil APTI, držitele patentů Bernarda Eastlunda na HAARP.
Raytheon také vlastní General Dynamics, vedoucího světového výrobce vojenských bezpilotních leteckých strojů.
Raytheon také podává zprávy o počasí pro NOAA prostřednictvím Moderního systému zpracování informací o počasí. Podle badatelky Brendan Bombaci de Durango z Kolorada jsou tyto počítače Rayetonu přímo spojeny s jejich bezpilotními letadly určenými na  modifikaci počasí. Bombaci říká, že NOAA zaplatila Raytheonu více než 300 miliónů dolarů za tento „v současné době probíhající desetiletý projekt.“
Badatelka dále popisuje Spojený soubor nástrojů pro životní prostředů, používaný americkým letectvem ve svém systému meteorologických zbraní. To přesně to, co je třeba na opravu planety.

Dostali zelenou

Pro veřejnou stravitelnost byl žargon z oboru nanokontroly počasí vylepšen. „Mikroelektrické mechanické sensory“ (MMS) a „Globálně environmentální mechanické sensory“ zní pasivně a přívětivě. Ale tato ultralehká autonomní vzdušná plavidla nejsou ani lentilky ani perly. (Space.com 31. 10. 05)
Podle amerického vojenského propagačního letáku nazvaného Military Progress „byla dána zelená“ pro rozptýlení rojů bezdrátově propojených nanočástic do troposféry prostřednictvím dálkově ovládaných letadel (UAV – Unmanned Aerial Vehicles) pro „zmírnění globálního oteplování.“
Americké taktické UAV, právě tak jako „čmeláky“ amerických leteckých sil, „jsou určeny k rozptýlení různých nákladů určených pro meteorologické zbraně,“ praví Military Progress.
Toto dvojí poslání – zpomalit globální oteplování a využívat počasí jako zbraň – se zdá poněkud neslučitelné.

Boj za změnu klimatu

Americká armáda již naplno pracuje na byznysu klimatických změn.  Největší spalovač ropy na této planetě, její vysoko létající letadla, běžně rozrývají ochranný radiační štít Země emisemi oxidu dusíku, přičemž kladou megatuny dodatečných uhlíkových, sirných a vodních částic přímo do stratosféry – kde způsobí třikrát více škody než samotný CO2.
Podívejme se na čísla. Jediná F-15 spálí každou hodinu kolem 1 580 galonů  (americký galon = asi 3,8 litru) paliva. Letoun Apache doletí asi půl míle na galon. 1 838 tanků Abrams v Iráků  ujedou míli na 5 galonů, přičemž střílejí prašné radioaktivní náboje, které budou ničit lidskou DNA, dokud se slunce nestane supernovou.
Jediná nejaderná podpůrná tanková loď spálí za hodinu 5 600 galonů zásobníkového paliva – nebo dva miliony galonů zásobníkové ropy za 14 dní.  Každé 4 dny každá loď na moři dodá dalšího půl milionu galonů paliva svým letadlům.
Americké letecké síly spotřebovaly téměř polovinu celé zásoby paliva ministerstva obrany pro rok 2006 – ve vzduchu spálily 2,6 miliardy galonů tryskového paliva.
Když letí na dvou až čtyřhodinový chemtrailsový let, aby odvrátily přicházející slueční světlo a zpomalily globální oteplování, jediný vzdušný tanker KC-10 spálí 2 050 galonů vysoce toxického tryskového paliva každou hodiu. Větší a starší KC-135 Stratotanker nese 31 275 galonů chemtrails a spálí každou hodinu 2 650 galonů paliva.
EPA říká, že každý galon automobilového paliva vytvoří 19,4 libry CO2.  Každý galon dieselového paliva vytvoří 22,2 libry (libra = asi 430 g) C02.
Spočtěme to dohromady a zjistíme, že běžné operace armády větší než všechny armády světa dohromady přidají do atmosféry ročně více než 48 miliard tun CO2. Polovina z toho by mohla být vyloučena, kdyby byly skončeny války proti Iráku a Afghánistánu. (TomDispatch.com June 16/7; hguffingtonpost.com Oct. 29/07)

(Pokračování příště.) 

16 lodí vydá stejné znečištění jako všechna auta na světě

Tak přeju hezký nový rok. Přišel mi pod ruku článek, který ukazuje, jak o snížení znečištění jde  vládám až na nejposlednějším místě ...

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1229857/How-16-ships-create-pollution-cars-world.html

16 lodí způsobí stejné znečištění jako všechna auta na světě


Fred Pearce, 21. 11. 2009
(Překlad Orgonet)

V minulém týdnu bylo zjištěno, že u pobřeží Británie kotví 54 ropných tankerů, které odmítají vyložit palivo, dokud nestoupnou ceny.
Ale to není jediný skandál v lodním světě. Spisovatel Fred Pearce, nositel ceny, ekologický konzultant píšící pro New Scientist a autor knihy Zpovědi ekohříšníka dnes odhalil, že superlodi zásobující Evropu vším od vánočních dárků až po počítače, vypouštějí smrtonosné chemikálie z nečistého paliva a působí tisíce úmrtí.

Všimli jsme si toho všichni. Špinavý černý kouř je vypouštěn lodními kominy na trajektech přes La Manche, zábavních parnících, dopravních lodích, ropných tankerech a dokonce i na remorkérech. Kouř páchne a zanechává hnědý opar v přístavech a námořních trasách. Ale až dosud se nevědělo přesně, že je také velkým zabijákem, který v samotné Británií působí tisíce úmrtí.

Lodí jsou čím dál větší a znečištění čím dál horší. Nejvíce šokuje zjištění, že pouhých 16 největších lodí na světě může vyprodukovat stejné množství plíce ucpávající síry jako všechna auta na světě.

Tyto lodi mají obrovské motory, těžké jako menší loď, které spotřebují tolik paliva jako malá elektrárna.
Ale na rozdíl od elektrárny nebo auta mohou tyto motory spalovat nejlacinější a nejšpinavější palivo s vysokým obsahem síry. Husté zbytky, které zůstávají v rafinériích po vytěžení lehčích tekutin. Tyto látky nesmí nikdo na pevnině používat.

Díky rozhodnutím přijatým v Londýně organizací zabývající se světovou lodní dopravou může toto znečištění zabít v příštím desestiletí další milióny lidí – i když by tomu mohla zabránit malá změna v zákonech.

Odhaduje se, že nyní pluje po mořích 100 000 lodí, a počet dále roste, protože se z asijských průmyslových podniků dováží stále více zboží k evropským a severoamerickým spotřebitelům.


Recese se lodní dopravy téměř nedotkla. O letošních vánocích většina našich dárků přijde z dálného východu na superlodích  jako je největší loď světa Emma Maersk  a jejích sedm sester Evelyn, Eugen, Estelle, Ebba, Eleonora, Elly a Edith Maersk.

Každá z nich je dlouhá jednu míli a na své pravidelné cestě z Číny do Evropy uveze až 14 000 kontejnerů plné velikosti.

Emma, které média dala přezdívku Santovy sáně, přivezla v říjnu do Evropy vánoční dárky a teď je na cestě ze španělského Algercirasu do jihočínského Yantianu. Veze kontejnery plné starého papíru, plastů a elekotroniky pro recyklaci.

Ale spaluje těžké námořní palivo, neboli „zásobníkové palivo“, které zanechává za sebou stopu potenciálně smrtelných chemikálií: síru a kouř, které způsobují dýchací problémy, záněty, rakovinu a srdeční choroby.

Expertem na lodní emise je James Corbett z University v Delaware. Počítá, že každý rok zemře v důsledku těchto emisí asi 64 000 lidí, z toho 27 000 v Evropě. Británie je jednou z nejhůře postižených zemí, kde každoročně zemře na lodní kouř 2 000 lidí. Corbett předpovídá, že roční počet úmrtí se do r. 2012 zvýší na 87 000.

Část viny za tento mezinárodní skandál leží v naší blízkosti.

V Londýně, na jižním břehu Temže, naproti Parlamentu, je Mezinárodní námořní organizace (IMO), britská organizace, která kontroluje světovou lodní dopravu.

Po desetiletí odmítala IMO výzvy k odstranění lodního znečištění. Výsledkem toho je, že i když je již dlouho ilegální chrlit černý kouř plný síry z elektrárenských komínů či výfuků náklaďáků, lodní doprava si ponechala licenci na spalování zásobníkového paliva.

Po 31 let vykonávala IMO politiku schválenou 169 vládami, která vytvořila stav umožňující většině lodí spalovat zásobníkové palivo.

Christian Eyde Moller, šéf lodní společnosti DK v Rotterdamu, ho nedávno popsal jako „pouhou odpadní ropu, která zůstane, když jsou ze surové ropy vytěžena všechna čistší paliva. Je to skoro totéž jako asfalt. Je to nejlacinější a nejšpinavější palivo na světě.“

Zásobníkové palivo obsahuje velký podíl síry. Pravidla IMO dovolují, aby palivo mělo až 4,5% síry. To je 4 500x více, než dovoluje Evropská unie pro palivo pro auta. Síra vychází z lodních komínů v malých částicích, které pronikají hluboko do plic.
Díky pravidlům IMO může největší loď vyprodukovat až 5 000 tun síry za rok – totéž, co 50 milionů normálních aut, když každé z nich vydá ročně v průměru 100 gramů síry.
Na naší planetě jezdí přibližně 800 miliónů aut, což znamená, že 16 takových superlodí může emitovat tolik síry, jako všechna auta na světě.
Před rokem se IMO opožděně pokusila pročistit své činy. Řekla, že do r. 2012 by lodní palivo nemělo obsahovat více než 3,5% síry a postupně by se obsah měl snížit na 0,5%. Toto nižší číslo by mělo snížit počet úmrtí, jak říká Corbett.

Mezitím ale  podle Corbetta zemře přibližně milión lidí.

Kouř a síra nejsou jedinými hrozbami z lodních komínů. Každý rok také vychrlí téměř miliardu tun kysličníku uhličitého. Lodě jsou právě tak velkým přispěvatelem ke globálnímu oteplování jako letadala – ale environmentalisté jim věnují mnohem méně pozornosti.

Mezinárodní lodní i letecká doprava jsou vyňaty z Kjótského protokolu o snížení uhlíkových emisí. Ale na leteckou dopravu má zelený nátlak vliv – aerolinie slibují snížit emise do r. 2050 o 50%.

Ale lodní společnosti se tváří, že nic nevidí. Červencová schůzka IMO smetla se stolu návrh britské lodní komory, který mimo jiné navrhoval schéma na snížení uhlíkových emisí.

Překvapivě se hájí chudobou. Dvě třetiny lodí na světě jsou registrovány v rozvojových zemích jako je Panama. Jsou to pouze zástěrky, aby se lodi vyhnuly přísnějším bezpečnostním pravidlům a větším platům pro námořníky.

Vlády v IMO argumentovaly, že lodě z rozvojových zemí by neměly mít povinnost snižovat emise CO2. Generální tajemník IMO Efthimios Mitropoulos tvrdil: „Nepřetržitě a tvrdě se angažujeme v boji za ochranu našeho životního prostředí.“  - Avšak bez omezení by se mohly lodní emise do r. 2050 ztrojnásobit.

Spalování paliva s nízkým obsahem síry emise CO2 nesníží. Ale jsou i jiné způsoby jako účinnější motory, snížení rychlostí apod.

Mezitím jsou superlodě superdarebáky na širých mořích, chovají se podle pravidel na souši dávno zakázaných, oteplují planetu a zabíjejí její obyvatele. Rozhodně to nejsou Santa Klausovy sáně..

Související článek:
http://www.naturalnews.com/027803_pollution_ships.html

Podepsat petici za zákaz špinavého "zásobníkového paliva" ("bunker fuel", 1000x více znečišťuje než ostatní paliva) můžete zde. http://action.foe.org/petition.jsp?petition_KEY=816