Velký třesk
Iva Adamcová
Benefice, Praha 26. 4.
2014
(00:23:30)
Už mě znáte, možná většina lidí.
Možná jsou tu i někteří, co mě vidí poprvé, a možná někteří
o mě ani neslyšeli. Ale to nevadí. Pokud je dneska oslovím, tak
si mě možná najdou, a když mě nenajdou, tak jak vám dneska
vysvětlím – to už vy vlastně víte, pokud mě znáte - obojí
je dobré. Protože obojí je přesně zaznamenané ve vašem vývoji
a osudu, a obojí obsahuje pouze vaše hmota, kterou považujete za
samy sebe.
Já už teď čtyři a půl měsíce
nepřednáším a dolaďuji si své vlastní osudové věci, abych se
mohla po čase přemístit na místo, kde se můžeme zase setkávat
a kde si pak můžete dolaďovat své osobní cesty, kterým
nerozumíte. A stejně vám všem budu vysvětlovat jen to jedno
jediné, co vždycky vysvětluji.
Za tu dobu přišly už trošku jiné
pohledy. Byla jsem v kontaktu s Božstvím a ukazovalo mi, jak se
zase ty věci mají, takže vám zase mohu říci o kousililíček
víc, protože za ty čtyři a půl měsíce se naše planeta pořád
pohybuje ve vesmíru dál, hluboko se posunula, takže moje hmota, i
vy, to dovolí, abyste se to dozvěděli.
Já jsem tady namalovala takové
obrázky. Tenhleten systém znáte, i když hlavní tunel jsem tam
záměrně nemalovala, už jste všichni většinou pokročilí.
Nicméně budu o tom mluvit: víte, že jak se každý vyvíjíte,
život po životě stoupá ve vašem páteřním kanálu vaše
božství, které se jednoho dne propojí v té hranici, která je až
tady nahoře. A když pak se zlikviduje tahle oddělenost, to je
tahle přerušovaná čárka, která jde pod třetím okem, když tu
zrušíte, stane se z vás Svatý grál neboli Bůh žijící ve
hmotě.
Tenhle proces ale trvá, teď dobře
poslouchejte, miliardy let. A abyste viděli, jak se posunujeme, jak
se dostáváme z nevědomosti do vědomosti Božství - protože
tahle doba je jednou z nejdůležitějších dob, která se týká
vývoje našeho Vesmíru a mnozí z vás ještě pořád kalkulují s
vůlí člověka neboli s vůlí hmoty – proto jsem byla dnes sem
poslána, abych vám ukázala, vám, kteří ještě pořád trošičku
pochybujete a ukračujete k nevědomosti, zda činíte či nečiníte
chyby, abyste si byli jistější.
Vaše tělo, které považujete za samy
sebe a které se nějak jmenuje, nejste vy. Jste vše, co vzniklo při
začátku celého Vesmíru. Já jsem tady namalovala jen okamžik
Velkého třesku. To je ten středobod, číslo jedna. Dimenze nad 5
jsem už nemalovala, to je jako kdybych malovala žákům třetí
třídy, co se budou učit v deváté třídě. To je zbytečné.
Sami víte, že bychom tomu nikdo z nás nerozuměli, ani já,
protože já jsem převaděč do 5. dimenze. Informační,
samozřejmě. A vy v mém osudu figurujete, a já figuruji ve vašem,
abychom se setkali buď osobně, nebo informačně.
Takže se dívejte: Velký třesk
vznikl v bodě 1. V této oblasti zde byla obrovská energie, která
vybuchla, a vznikl v tomto okamžiku celý Vesmír. V jednom jediném
okamžiku. Jak je to možné, řeknete si? Tak jako spermie oplodní
vajíčko v okamžiku spojení, to znamená Velkého třesku,
existují veškeré budoucí buňky hmoty vašeho těla, které se
tam vyskytnou. A dopředu už je dáno, jaký bude časový plán
vašeho vývoje. Znáte to ze základních přednášek, kdy vám
vaše narození symbolizuje bod A, a váš odchod z těla, z hmoty
pro tento život, pro tento osud symbolizuje bod B. Všechno
navazuje. A protože karma existuje jenom ve třetí dimenzi, a je
velice konkrétní, to nikdo neobejde. Musíte se naučit úplně
všechno.
Takže v první dimenzi, to je tady ta
jednička, střed, tam jste existovali každý zvlášť pouze jako
bod. Ve druhé dimenzi, která trvala také mnoho miliard let, to je
ten kroužek, který jsem namalovala s číslem 2, už jste se začali
spojovat s jinými body a vznikaly takzvané dvoudimenzionální
pohledy. Až jsem se všichni, jak tady dneska jsme, dostali do
třetího pruhu, do kruhu, který je pod číslem 3. Tímhle kruhem
jsme si už prošli všichni jako vědomé bytosti. Ty bytosti podle
vás možná některé nejsou vědomými, ale tak to není. I naše
věda už zjišťuje, že i rostliny cítí, i rostliny křičí,
rostliny se vyživují, rozmnožují, všechno to, co děláte vy.
Mají ale nižší vědomí. Vyšší vědomí mají už potom
zvířata. A člověk, ten je ve své schránce jenom maliličko,
skutečně jenom maliličko výš, a to už také vědci vědí.
Protože z genomu, který má asi 10 tisíc částí, pouze ve 4 se
lišíme od šimpanze. To je krásné, co? Protože tady se jedná
opravdu jenom o váš příbytek, božství je úplně stejné. To
znamená, že náš příbytek, ve kterém bydlíme, v tomto domečku,
za který se většina lidí ve třetí dimenzi považuje, tvoří
iluzorní dualitu.
Ten člověk stojí iluzorně sám
proti zbytku světa a bojuje. A bojuje na různých úrovních.
Považuje věci za špatné, anebo za dobré, podle toho jak se egu
hodí. Ale co to vlastně ego je? Sice jsem vám to už vysvětlovala,
ale dneska vám to ukážu z jiné strany. Ano, ego je zákon hmoty,
neboli vaše tělo. To tělo má DNA. A zvolili jste si ho jako
bohové proto, že v minulých inkarnacích jste odmítali něco.
Síla negativní emoce vytváří záznam odporu, slyšíte, odporu,
ne pokory.
Vysvětlovala jsem všem, že přicházím
vysvětlit dopodrobna Kristovo učení. Abyste směli v této době
přestoupit na vyšší fázi. Ale jenom vy, kteří to sami
dokážete. A teď pozor: to smění je jenom iluzorní, protože ten
záznam v DNA už je dávno nastavený. Vy nemusíte dělat zhola
nic. Jenom žít, každé ráno se vzbudit, a dělat to, co je pro
vás ten den připraveno. Rádi, bez odporu nitra. Smíte se bránit
jakoby tělem, ale jen jako maňáskem, když někomu chcete udělat
„bububu, to nedělej“. Ale jen z lásky k tomu člověku, protože
víte, co on si sám zapisuje, když činí druhým špatně. To
jediné je vám povoleno. Tehdy už jste sjednoceni. Program vašeho
DNA vám to dovolil.
Sami moc dobře víte, že existují
lidé, kteří kdyby mě poslouchali, tak by zvraceli a bylo by jim
hrozně špatně. Protože hmota, která je ovládá, ten egoismus je
tak velmi silný, že jim to nedovolí, aby mě poslouchali. Ale vy,
kteří už to umíte, kteří už to snesete, se po mých slovech
začnete čistit. Systém je vlastně velmi jednoduchý. Přechod je
velmi krásný a hladký. Napřed se musíte naučit nedělat
negativní emoce. Jakmile se to naučíte, přinesla jsem info, tehdy
se vaše tělo začne samo čistit. Bolí to, ano, bolí to, někdy
jsou velké zádrhele. Je do toho vstoupeno i mnoho pohledů. Může
se čistit i někdo vedle vás. Pozor, tam jsou zase lítosti. Když
už snesete sami sebe, nesnesete, že se čistí vaše dítě, nebo
váš partner. To všechno přehlížejte, protože všichni máme
stejná pravidla. Bůh je spravedlnost sama. Vybíráte si pouze
takový osud, celý a hotový, protože planeta neboli hmota má svůj
osud vývoje tak jak lidské tělo, kdy buňka s buňkou se oplodní.
Ano, při Velkém třesku v bodě 1 bylo všechno vymyšleno. Vámi.
To je divné, žejo. Jsou lidi, kteří mi píší: „To jsem byl
ale pěknej vůl, že jsem si tohle vybral.“ Ne...
Já vám teď ukážu, jaká doba
přišla. My se pohybujeme v tomhle kroužku číslo 3. A pozor,
vidíte to, ta naše planeta musela projet vším tím tady mezi
dvojkou směrem k té trojce. Tady tehleten kroužek, který činí
obvod, je takzvaná brána, kdy vždycky přijde nějaký přinašeč,
a řekne vám vysvětlení, jak se tou bránou procpete. To je můj
úkol. Ano, zastavit negativní emoce. Bůh je prožitek, to znamená,
nesmíte to prožívat v sobě, to není vaše skutečná realita.
Tělo je jenom iluze a hra smyslů, která vás mámí.
Ukážu vám něco zajímavého.
Namalovala jsem tady bod – tady v tom třetím kroužku – to je jako naše
planeta před tisíci let. My tady tou třetí dimenzí letíme
stovky tisíc let. Planeta se pořád posunuje od toho středu
odstředivě ven. To znamená, že život na ní se vyvíjí. Vyvíjí
se tak, že se sem inkarnují malé části Boha - to jste vy, každý
z vás je Bůh – které si zvolí hmotu svého následného života
právě kvůli karmám, které jste v minulosti napsali. A vždycky
pár tisíc let těsně před tím, než ta jednotlivá planeta –
protože pozor, my tam nejsme sami, tam je obrovské množství
různých planet – my samozřejmě v třetí dimenzi o sobě
nevíme, víte, jak si lidstvo myslelo, že jsme tady sami, a že
nikde neexistuje život, nebo možná nějaký primitivní způsob
života, nějaké baktérie – jak jsme byli namyšlení v tom, jak
jsme vysoko a jak jsme daleko – tak to není. Za prvé, ty planety
jsou odděleny vymožeností, vlastně vědou, že vy ještě
nemůžete navštěvovat ty druhé planety, abyste si to neřekli,
že, protože vy se musíte skutečně v izolaci na té hmotě
vyvíjet. A ta hmota, ta planeta prolítá. Ale její akáša, neboli
minulost a budoucnost, to jest program, který je vymyšlený v
okamžiku vzniku vesmíru, tak jako oplodnění vajíčka spermií,
je daný, je nastavený a je hotový.
Takže každý z vás, jako malý Bůh,
podle odporů, které v minulém životě naposledy udělali, je
jedno na jaké čakře, si zvolíte přesně hotový osud budoucí
hmoty vašeho těla, vašeho jména, včetně samozřejmě rodičů,
známých, milých i takzvaně nemilých, protože je taky v té době
ještě posuzujete jako nepřátele. Nicméně, pomalu se dozvídáte,
že to tak není. Dozvídáte se pomalu, že jste bohové.
Pár tisíc let před tím, než ta
planeta dojede na hranici brány (to je ta "čtvrtá dimenze"), se začínají všechny věci točit
okolo božství. To si mnozí ani neuvědomují, i když si připadají
jako nevěřící, že vlastně toho Boha několikrát denně vezmou
do pusy, aniž by si to uvědomovali. Třeba Pane Bože, no to mě
poser... (:-))), i člověk, který to nevnímá. Jsou toho plné
knihy. Protože Bůh totiž ve vás všech spí. On nedovolí,
abychom na něj zapomněli. Je to jediná bytost, která tady žije,
a on hledá sám sebe. Takže jeho vědomí je iluzívně rozdrobené.
A nevnímá ještě, že ten, kdo vám přijde ublížit, vám dává
šanci k tomu, abyste zastavili své odpory. Abyste konečně řekli:
„Tak jo, tak mi to udělal.“ A je konec. Už se vám to nikdy
nestane. Ale musíte dodržet pravidlo na každé čakře. Jaká ta
pravidla jsou, o tom už nebudu dneska mluvit, protože to bychom se
zdrželi, mám toho ještě hodně co říct.
Takže, vidíte, tahleta tečička –
planeta - se blíží k tomu rozmezí, k okraji brány. To je zhruba
pár tisíc let před tím, než tam doletíme. Vždycky se inkarnuje
obrovská duše z páté dimenze, která přijde nastavit pravidla.
Bylo jich několik, těch duší, samozřejmě. Já budu mluvit o
Kristu, on je jedním z nejdůležitějších, i když vše bylo
rozvrstveno po celé planetě. A Mayové ještě mnoho tisíc let
před ním vypočítali, že v roce 2012, nebo na přelomu 2012-2013
bude zánik tohoto světa. Vzpomeňte si, co to dělalo na konci roku
2012 se všemi lidmi. Vždycky jsem vám říkala: „Neblázněte,
tak to není.“ Ale museli jste si to prožít, a bylo to dobře.
Pak jste si řekli: „Uf! Nic se nestalo.“
Ale ono se stalo. Ten starý svět
skutečně zanikl, což vy si vůbec neuvědomujete. Ta planeta totiž
proletěla s celou svou hmotou a historií do této pětky. Už v 80.
letech bylo vědcům divné, že naše planeta vibruje rychleji. Ano,
i vaše těla vibrují rychleji. Tím, že vibrace hmoty je vyšší,
má jiné vlastnosti. Zjistíte, že teď i čas vnímáte jinak. A
zjistíte, že věci, na které jste čekali, na jejich splacení, to
znamená, když jste něco vyvedli, tak jste někdy čekali 10, 20
let, dva roky, tři roky, tak teď to máte na krku za týden, za dva
dny, za hodinu, v tu ránu zakopnete a natáhnete se, když něco
vyvedete. Ano, to dělá tahleta vibrace.
Ale hlavně, těsně před tím datem
na konci března 2013, než jsme proletěli poslední branou – vy
byste byli nepřežili rychlé proletění téhle hranice 5D –
proto krátce předtím musel přijít někdo, kdo by vám řekl
principy, abyste začali pracovat. Protože 3D systém, a teď dobře
poslouchejte, je systém Boha, který zapomněl, že je Bůh, a žije
ve hmotě a připadá si jako hmota. Ale 5D systém je Bůh, který
je vědomý ve hmotě. To znamená, člověk, který se po mnoha a
mnoha životech dostal až sem vysoko svojí hadí sílou, a dozrál
v téhle chvíli. Ta naše planeta poletí dál, a teď, protože
mnozí z vás už se to naučili, už nekonají egoismy, vědí, že
to pracuje. Ale je o mnoho víc lidí, kteří to nevědí, a proto
se teď dějí na světě tak hrozné neurvalé věci, protože
vzrůstá nervozita. Satan, neboli Zákon hmoty, což je tady ta
červená čára, vidíte – tohle je hmota, tohle je člověk,
který žije v iluzi hmotného těla, to znamená, že si myslí, že
je jeho tělo a jméno, v něm je ten samý Bůh. Ale pak jsou tady
lidé, kteří jsou takhle čistí a už vědí, už přestali činit,
a teď to jejich tělo se ještě musí dočistit.
Tenhle týden mi psal jeden pán, který
tady dnes sedí, krásný dopis, musím mu poděkovat. Já jsem mu
taky napsala, že je šikulka. On mi napsal nádherný dotaz, toho
hned využiju. Vy mě vždycky inspirujete. „Ivanko, proč máme
prosit do minulosti?“ Vy víte, že do budoucnosti prosit nesmíte,
to už je vůle člověka, aby bylo něco jinak. „Proč vlastně
máme prosit do minulosti, když všichni nám to udělali dobře, a
my jsme to po nich chtěli?“ Já říkám: „No vy jste šikovnej.“
Ano, prosím, systém je takový, že vy přestanete dělat negativní
emoce, následně se začne vaše tělo čistit, a čistí se
rychleji, když žádáte o odpuštění za vaše minulé skutky. To
tělo se rychle čistí, to vaše obydlí, a začne se pomalounku
zvedat vibračně.
Ale pozor, má to jednu podmínku. Vy
musíte přijmout i ty platby. Musíte být rádi, že vás něco
bolí, musíte být rádi, že jste nemocní. Ne jako že byste
jásali, juchú, teď mám mrtvici, ale brát to tak jak to je.
Přijmout to. "Tak jo, teď jsem nemocnej, buď se z toho dostanu nebo
ne. To je jedno." Přijmout. Zasloužím si to. Kdybyste totiž něco
na tom nechtěli, tím byste dělali další odpor neboli negativní
emoci, a nevymanili byste se z vědomí ve 3D do 5D. A do té doby,
než se vaše tělo vyčistí, už neděláte další odmítavé
reakce, a vaše vědomí se sjednotí s vaším Božstvím. Brána
nahoře se otevře. A teď dobře poslouchejte. V té chvíli jste
Bůh, který ovládá veškerou hmotu. (00:46:00)
(Pokračování: Zázraky, magie)
http://kryon.webnode.cz/news/demystifikace-new-age-1/
OdpovědětVymazatAhoj Orgonete-tak ti nevím, co si mám myslet.Momentálně přední vědátoři ten Velký třesk zpochybňují a melou něco o "strunách".To ještě asi Ivanka neví?
OdpovědětVymazatVůbec jsi nepochopil o co jde,pozoruješ jen očima stejně jako vědátoři,pouhé lidské oči nemohou vidět opravdovost světa,proto vědci stále vymýšlí nové a nové teorie,zjišťují totiž že jim nedává vůbec žádnej vědecej smysl to co vidí... Dnešní "konvenční věda" je v mnohých ohledech neskutečně zaslepená... Lidé jako Einstein nebo Tesla pochopili že vnímáním jen toho co můžeme jako obyčejní lidé pozorovat nic opravdového nespozorujeme.
VymazatNO...to je poprvé, co jsem si ji přečetl tak nějak v celku. A ejhle, hodně z toho tak poslední dobou vnímám a došel ke stejným závěrům... Chtělo by se mi k tomu hodně co říct....ale proč vlastně... . každý kráčíme tak jak chceme. Buď chceme nenávidět nebo nechceme... buď s bolestí v sobě bojujeme nebo ji necháme odejít s pozdravením "čau"..buď..... atakdále atakdále...... :-)
OdpovědětVymazatZdravím, mala som to podobné ako mdnamur, a tento Ivy výklad a toto je i u mňa prelomový.
VymazatŽe by bolo niečo v "lufte " ?? Jasné, že je. Bo
Ano Bo, je to VORTEX neustále otevřený - a další "schod" se chystá 21.6.
Vymazat
OdpovědětVymazatLidské bytosti ve své esenci a substanci byly, jsou a vždy budou zcela, úplně a naprosto duchovními bytostmi. Obsahují v sobě tři úrovně a stupně mysli.
Nejniternější duchovní stupeň – to je náš Duch.
Intermediální stupeň –vnitřní mysl čili mentalitu- to je naše Duše.
Nejzevnější stupeň- zevní mysl - to je naše fyzické tělo.
Náš Duch je jen relativní k Absolutnímu Duchu, kdož je Nejvyšší Bůh. Absolutní Duch je Absolutním sebeuvědoměním Absolutním „Já jsem“. Sídlí v Absolutní duchovní sféře a Absolutní atmosféře.
Velmi stručneě. Nejdříve je stvořen duchovní vesmír, následně intermediální vnitřní vesmír a nakonec je stvořen hmotný vesmír. Vědecká teorie vzniku vesmíru známá jako „teorie velkého třesku“ je ZKRESLENÍM toho, co skutečně nastalo. Tato teorie pojímá tento proces jako akt násilí a explozi. V tomto procesu se neodehrálo žádné násilí, ani nenastal žádný výbuch. Byl to akt Absolutní lásky a Absolutní moudrosti Nejvyššího, kdož započal svou vlastní Absolutní mocí popud v centru té akumulace a absorpce zvaném hmota, aby tak dal zrod vesmíru. Problémem teorie velkého třesku je to, že neumí náležitě vysvětlit ani to, jak tato akumulace a absorpce nastala, ani to, jak vznikly částice a čistá energie. Jen předjímá to, že čistá energie je tu vždy sama od sebe bez jakéhokoli zdroje. Ale i ta nejčistší energie má zdroj a je nemyslitelné pochopit existenci energie bez zdroje, který ji předchází.
Petr Daniel
Orgonete, moc děkuji, že to sem dáváte. Jsem typ, který raději čte, na přednášky na videu jsem nekoukala, ale tohle je pro mě ideální forma - můžu číst a přemýšlet u toho, vracet se a číst to znovu... Hodně mi to rezonuje s mými zkušenostmi. Před pár dny jsem měla potřebu žádat o odpuštění toho, co jsem způsobila ve svých minulých životech a tady jsem se dozvěděla širší souvislosti - proč je to vlastně tolik potřeba... Intuice je jedna věc, ale když mi někdo věci pojmenuje a zarámuje, že to pak pochopí i můj rozum, tak to moc pomůže... Díky moc.
OdpovědětVymazatPaty
Děkuji Orgonetovi, že i nadále uvádí paní Adamcovou a děkuji mu i za to, že dál funguje. Není totiž jiného webu, kde by se snoubil rozum s intuicí a dal nám tak nahlížet život z obou stran. Tato jedinečnost, která umožňuje setkávání intelektuálů a intuitivů vede k celistvosti každého z nás.
OdpovědětVymazatTímto je tento web cenný a nezastupitelný.
MG
Krásný den všem, co sledují tyto stránky,
OdpovědětVymazatvelice si vážím informací od paní Adamcové, inspirující. Kdo pochopí, může navázat na paní Zelenkovou.
S přátelským pozdravem Milan Effenberger
http://www.youtube.com/user/webparadis/videos
hezké :-)
OdpovědětVymazatKde je možno přečíst pokračování. Prosím uveďte zde v diskuzi. Děkuji. Zdeňka
OdpovědětVymazatZatím to nemám přepsáno, ale slibuju že napíšu (:-)))
VymazatDobrý den. Jsou někde videa Ivanky z r. 2014? Děkuji
VymazatProblém je v tom, že magická stará cesta už by se fakt měla opouštět - a měli bychom se stát skutečně vědomými a ne si na to hrát.
OdpovědětVymazatProudění energie v páteřním kanále - je právě důkaz, že jsme starou magickou cestu neopustili ...skončíme v zadním mozku - s reakcí vyděšeného zvířete - utéct - zaútočit... špatně.
Vědomému člověku energie musí nutně proudit po střední linii přední části těla... a pak se hladce dostane na přední stranu hlavy - bez křížení, či spíše bez plané iluze, že se energie z páteřního kanálu dostane do centra třetího oka... a pak může přistupovat k řešení novým vědomým způsobem... bez schvalování budoucích obětí "očistného procesu" a podobných přehmatů. Do páteřního kanálu energie přichází shora a tím se uzavírá cyklus - zadní část těla, patřící minulosti se občerstvuje čistou světelnou energií a lidská bytost předává do vesmíru své lidské zkušenosti a moudrost - obrácený cyklus je satanistický, ale pochopit to můžeme teprve teď... po mnoha tisících letech, kdy se tu satanismus etabloval v mnoha formách... a vstoupil do všech i duchovních oblastí... ale světlo ho odhaluje.
Schvalování násilí a obětí, i když v alibistické teorii - "čištění planety" je přesně projev proudění energie v páteřním kanále... co celou tu dobu nadvlády nad lidstvem satanismus ( ve formě satanismu, zednářství, ale i oficiálních náboženstvích) dělá? Pracuje na co největším množství obětí a utrpení a na jeho schvalování... pouze si občas hraje na "ostré odsouzení" - ale to je plané... jen pro uklidnění polospících obyvatel... a proč? Satanističtí démoni žijí z energie utrpení a násilnou smrtí se uvolní hodně energie... a každý člověk to vnímá... a dokáže tu energii umírajícího využít - žene to energii právě do páteřního kanálu a fyzické tělo člověka se značně posílí (ducha pak nepotřebuje...spojení s ním se vypíná a zase si hrajeme na zvířátka)... a tak se člověk zapojuje do satanismu zde... no spoustu lidí to samozřejmě vzrušuje, i když k vraždění by se nikdy nepropůjčili... Ale podporovat to budou - protože cítí magickou sílu smrti... minulost je dlouhá a temná a odstřihnout se od ní dá práci.
Pokud se chceme zrodit do nového lidstva hezky rychle si musíme ujasnit, co je důležité - jak dlouho ještě budeme krčit rameny nad zbytečnými krvavými oběťmi a tvrdit, že to je potřeba a že to ty lidi mají napsané v "osudu" - a pěkně se spoluživit a spolukořistit z jejich smrti. Anebo tu lhostejnost odložíme - zbytečné rafinované řečičky také a konečně začneme co nejvíc zapojovat ducha do své bytosti a srdcem vnímat o co jde... je to náročnější, ale peklo vždy nabízelo pohodlné zkratky... tak kam půjdeme? Koloběhem energie v našich tělech - které se musíme naučit, ale je správné nebo budeme spoluparazitovat na smrti jiných a tím ji nepřímo vyžadovat - pro svoje zvrácené fungování? "Peklo" se začíná hlásit o vstup všech, kdo tam patří... je nejvyšší čas se rozhodnout, kam patříme... a kam budeme patřit. Kult a vzývání smrti je v nás hluboce zakořeněný ( někdy během existence duše jsme se tomu opravdu nadšeně věnovali všichni, v nějaké magické praktice, náboženství, obřadech, kanibalismu... a je jen na nás, jestli si uděláme peklo na celé zemi a pro všechny nebo začneme budovat ráj...
Konočně rozumné slovo.Je potřeba se také zamyslet a nejenom všemu slepě věřit.Jak praví 5 dohoda.,nevěř nikomu ani sobě.
VymazatŽivot tě musí naučit,vše co nás učili je jenom nějaký program,který ti v hlavě stále našeptává většinou zlo.Je potřeba se ho zbavit a vyměnit za lepší program.Nejlépe meditaci vyčistit hlavu.Stále si opakovat já jsem a agresor se nebude vracet.Je to jednoduché a funguje!!!
Dobrý den a rovnou děkuji za jiný a také rozum dávající pohled. Můžete, prosím, sdělit případně nasměrovat na nějaké zdroje, autora pro lepší pochopení Vámi sdělovaných informací? Předem děkuji za odpověď. Přeji hezký den. Láďa.
Vymazatanonyme 8:48 díků .... stačilo mně postrknout :-) děkuji ... hodně zdaru přeji .. Kaadha
VymazatTento koment mi opäť pootvoril pohľad. - Hm, no fajn, to prúdenie po prednej strane , rozumiem tomu ako po dráhe srdca, vo veľkej skratke, od zhora. Tak ?
VymazatAko sa dá sklbiť zvieracia sex potreba s týmto vývojom - či nevadí, že občas aj ona tu je ? lebo celý život hľadám sklbenie potreby ducha a tela. Mám prestať hľadať ?
Láďo - zdroj nemám, než sebe.
Vymazatpro 15.5.2014 12:20:
Pudový sex je přirozený a čím víc budeme schopni ho využít pro to správné proudění energie v těle, tím líp... a pak, při správném proudění energie v těle nebude ani zvířecí... nejvíce může člověk najít v sobě... zkuste si hlídat tok energie a promluvu vašeho srdce a budou se dít věci...
Děkuji za zprostředkování,na setkání jsem nemohla,přečíst si to je milé a přišlo vhod.
OdpovědětVymazatIvo mas pravdu, dela se mi pri cteni tvych informaci dost nevolno, jakoby mi bylo zle od zaludku, na zvraceni....to same mam pri sledovani videi a cteni prekladu Teal Scott...Jak pises, bud je to tim, ze mam tak moc vysoke ego, nebo to bude tim , ze jsi jen sikovnou manipulatorkou pro lidi na vyssim stupni vyvojejsi a jsi na jedne lodi s Teal Scott...Ja se priklanim k tomu druhemu, Teal Scott jsem nemela rada, uz kdyz ji tady nas Orgo v dobre vire daval hodne prostoru, s tebou citim to same...Nejde o to, co rikas, ale jake zavery si mame pro sebe a nas zivot vyvodit... Neni mozne se zivit nenavisti, ale lhostejnost a ruzove bryle nam nikomu nepomuzou, jen davaji volnou cestu spatnostem...
OdpovědětVymazatMoc děkuji za anonymní obsáhlý příspěvek z 9. 5. Jsem ráda, že někdo přemýšlí a hlavně cítí a nenechá se chytat "na udičku." Pár věcí k zamyšlení: Nevědomí a materialističtí lidé mají v přítomnosti p. Adamcové údajně zvracet, protože neunesou její vysoké vibrace... Slyšel nebo viděl někdo, že by lidé zvraceli při přednášce p. Eduarda Tomáše, p. Drtikola, při četbě Komenského, Bruntona, či jiných duchovních mistrů? Vysoké vibrace srdeční čakry Mistrů umožňují posluchačům nebo čtenářům zacítit v srdci nádhernou hřejivou přítomnost Boha, absolutna....Jejich vysoké moudrosti jistě mnozí neporozumí, možná ani nechtějí, ale určitě při nich nezvrací.
OdpovědětVymazatV jedné ze svých přednášek uvádí p. Adamcová, že Bůh nerozumí slovům a nereaguje na ně. Reaguje údajně jen na emoce. Tím je popíráno působení modliteb, manter, písní, literatury..V Bibli je psáno: Na počátku bylo slovo a to slovo bylo od Boha...Každé slovo a každý zvuk je vibrace. Slovo je velmi mocný nástroj a člověk by si měl uvědomovat, jak slova používá. (Slovo "posrat", jistě nepatří do úst mystika, který by měl vědět, co tímto slovem předává posluchačům.)
Doporučuji knihy Tomáše Keltnera: Transformace vědomí a výzkumy japonského vědce Masaru Emota o programování vody slovy. http://www.lecenibezchemie.cz/Voda/voda4.htm
Nabádání občanů k nicnedělání při setkání se zlem a k přijímání všeho jako dobrého?...Každý den jsme na křižovatce, kdy se rozhodujeme o tom, co uděláme. Myslím, že bychom se neměli ptát, co uděláme pro sebe, ale pro druhé, pro tuto Zemi, aby na ní všem bylo lépe! I Ježíš se rozlítil a rozházel farizejům stoly, když viděl, že okrádají poddané! Máme se stát pokornými, tupými, netečnými "ovčany" bez svobodné vůle (zaměňované za ego) s vědomím, že "vše je dobré"? Dívat se, jak se temnota rozpíná po planetě, snižuje její vibrace a zabraňuje postup lidstva do 5D? Lidská bytost má možnost ovlivňovat realitu - s postupujícími vibracemi stále více. Lidé by měli vysílat prostřednictvím svých srdcí světlo a lásku - tím automaticky mizí temnota a dochází k uzdravování. Světlo je silnější než tma - ta je jen nepřítomností světla. Světlo ve tmě svítí a ta je nepohltí.
p. Adamcová: "Naše hmotné tělo je iluze, naše hmotné tělo je ego. Tělo má DNA..." = ego,iluze má DNA !????
Lidská bytost je trojjediná. Tělo je stejně důležité jako duše. Pokud dojde k disharmonii, není možné v duchovním vývoji pokračovat dál.
Nejjistější cesta je žití ve vědomé přítomnosti pod vedením srdce. Lidově: Se srdcem na dlani a s rozumem v hrsti.
Souhlasím s tím, co říká Iva a souhlasím i s tím, co píše anonym 12.5. 23,30.
OdpovědětVymazatA necítím v tom rozpor.
Iva Adamcová není programově manipulátorka.
Problém tkví v tom, že se neumí dost precizně vyjadřovat, aby objasnila myšlenku. A také v tom, že zde na světě /už jsem to psala/ má vše rub i líc - to znamená, že nic není jen černé a nebo jen bílé, ale že vždy platí to i to, tedy obě stránky věci, akorát v různé míře zastoupení jednoho i druhého aspektu.
Z tohoto důvodů lze tedy na všem, co se týká života zde, najít zdánlivé protichůdnosti. Věci ale v našem světě nestojí proti sobě /proti logice/, ale vedle sebe, neboť náš svet zahrnuje vše - je obrazem boha.
Jsme to my, kdo stále staví vše do konfliktu: buď - anebo. Neustále něco z celosti, z kruhu vylučujeme, místo aby jsme přemýšleli jak tyto věci mohou fungovat vedle sebe. Tímto špatným myšlením tvoříme neustálý boj v sobě i mimo sebe, na celé zemi.../války, konflikty, nedorozumění/.
Jestliže Iva říká, že na slovech nezáleží, nemíní tím, že by na nich nezáleželo nikdy a nikde. Chce tím zřejme zdůraznit, že v konkrétním případě např. modlitby ap. je naše prosba účinná /vyslyšená/ pouze tehdy, je-li doprovázena i odpovídající emocí. To ostatně ví každý esoterik, léčitel ap. Budeme-li myslet v celém kontextu, vlastní hlavou a zapojíme i určité zkušenosti a vědomosti vztahující se k věci, které jsou už v dnešní době celkem běžné, pak nenajdeme rozpory v učení Ivy.
A pokud je občas najdeme, je to na nás hledat a nacházet. Nejen poukazovat a křičet do světa, že někdo jiný říká opak. No ano, říká. A má pravdu. Ze svého hlediska a ze své zkušenosti dospěl k takové pravdě. Už jsem to tu psala o tom kruhu lidí, kde uprostřed je nepravidelný předmět. Každý vidí ze svého stanoviště cosi jiné, ale pravda je ten celek. A nakonec, dnes už se připouští, že i DNA je více-méně iluze.
MG
Ještě k tomu souhlasu s 23,30. Ano, pan Tomáš měl "auru svatost" a přeplněná Lucerna bývala prodchnuta jeho laskavostí. Rovněž čtení pana Bruntona bylo povznášející. Zato pan Drtokol slovo posrat běžně používal - viz audionahrávky.
OdpovědětVymazatBezpochyby to však byli všichni, včetně Komenského velikáni, kteří předběhli dobu.
Jenže doba pokročila. Všimli jste si, že kult osobností už odeznívá? Je to tím, že všichni jsme se více-méně přiblížili tomu být osobností. Nepotřebujeme již nedosažitelné vzory k uctívání. Děkujme jim, mějme je v úctě, ale jejich čas vypršel.
Vědomí lidí je už dnes natolik rozvinuté, že nemusíme nikoho napodobovat. Dozráli jsme ze stavu duchovního dětství, které potřebuje "rodiče", aby mu byly vštípeny duchovní ideály, do jakési puberty, kde každý hledá svou vlastní osobnost.
Snad i proto, že naši duchovní rodiče, které uvádíte, vyučovali spíš čisté myšlenky - ideály, byli tak povznášející.
S tím jak se vývoj urychlil mění se posvátné v profánní, každodenní, obyčejné praktické užití nabytých ideálů. Čili něco jiného je záměr a něco jiného realizace. Nepotřebujeme už v této fázi setrvávat u ideálů, ale máme se naučit prakticky konat. A to je jistě málo povznášející. Takto chápu já dnešní dobu. A v tomto kontextu mi do toho Iva přesně zapadá. Její úloha teď a tady je nesporná.
MG
Môj osobný chaneling mi oznámil, že 21. 6. nás čaká ďalší schod - do neba. Alebo do pekla ?
OdpovědětVymazatSakriš, ako teda ?
Dobrý deň, myslím, nie cítim, že prednášky Ivy sú dokonalé -- len ich treba precítiť srdcom, hlavou sa nedajú niektoré veci vysvetliť....ale to všetko sa dá jedine precítiť..Anžela
OdpovědětVymazat