Zmíněné poplašné varování si přečtěte zde u Alušky, ale prosím, vemte rozum do hrsti, neplašte se.
Informace o totální tmě kolem 21. 12. 2012 není nic nového, o této možnosti hovoří různé duchovní zdroje (Mayové). Já se ztotožňuji s tím, jak to vyjádřila Kiesha, Little Grandmother, zde:
"Otázka: Jak to bude při závěrečné fázi vzestupu, budou tři dny tmy? Jak to mám udělat, abych byla doma se svou matkou, jak nám radíš, stihnu pro ni dojet? Co máme v té době dělat?
Little Grandmother: Tři dny tmy přepovídají Mayové, a všechna jejich proroctví se zatím naplnila. Myslím, že by se mohlo naplnit i toto. Mohly by být tři dny tmy, při nichž dojde k výpadku energie a slunce nevyjde, vzhledem k obrovským proudícím energiím a postavení planet. Bude to závěrečná fáze nejsilnějšího přílivu energie. Mám taky ten problém, zda budu se svými dětmi, protože v poslední době pořád cestuji. Ale když se na to budete dívat pozitivně, jako že všechno bude dobré, bude to tak, jak si představujete, určitě to vyjde. Já už jsem s dětmi domluvená, že si připravíme svíčky a baterky a budeme si hrát, stolní hry a na schovávanou a tak. Není třeba sedět doma ve strachu, naopak strach sníží vaše vibrace, takže přechod bude těžší. Užijte si to, těšte se na to, co přijde, bavte se."
A výsledek pátrání po původu strašidelného varování:
Článek "Předpověděla NASA totální výpadek energie na prosinec 2012" to má pěkně shrnuté.
Podle něj zpráva o "totálním blackoutu" začala kolovat po facebooku a twitteru v červenci 2012, což jest v době, kdy ji dle Alušky vydal "ruský parlament".
Zpráva v angličtině je pouze stručná informace, (ani ji nepřekládám), neobsahuje žádné "výživné" strašící detaily, pouze konstatuje možnost oné tmy. Má několik verzi, "nejstrašidelnější" z nich obsahuje tuto rozumnou radu, porovnejte s Little Grandmother.
"Během té doby je nejdůležitější klid, objímejte se, modlete se, spěte tři noci. Ti, kteří přežijí, budou ve zcela novém světě, z těch, kteří nejsou připraveni, mnozí zemřou strachem. Buďte šťastní, užívejte si nyní každý okamžik. Nedělejte si starosti, je spousta řečí o tom, co se stane, ale mnoho lidí tomu nevěří a nechtějí o tom mluvit, protože mají strach nebo se bojí, že způsobí strach nebo paniku."Závěr článku praví, že NASA žádné podobné varování nevydala. Jedná se o hoax.
Lavinu mailů s touto zprávou rozpoutalo údajně video NASA z června 2011, které bylo špatně nebo schválně špatně interpretováno (video viz níže).
Na tomto videu z června r. 2011 jsou zaměstnanci NASA informováni, že mají být se svými rodinami připraveni, avšak není řečeno, na jakou událost. (V té době se hodně mluvilo o srážce s planetou Elenin, atd.) Rodiny si mají připravit "pohotovostní zavazadlo" - totéž, jako mají doba obyvatelé východu pro případ hurikánu. Žádné konkrétnější údaje tam nejsou, o třídenní tmě ani ťuk.
Závěr: Jedná se o hoax, NASA žádné varování ohledně blackoutu 21. - 23. prosince 2012 nevydala.
Jiný článek ze 14. srpna 2012: "Video NASA chybně interpretováno jako předpověď třídenního výpadku energii": http://doubtfulnews.com/2012/08/nasa-video-misinterpreted-as-3-day-total-blackout-predicted/
A co ruské zdroje?
Zadáte-li do vyhledávače údaje rusky, v první řadě vám vyjdou články z Aluščina blogu ... žádný ruský zdroj.
A můj závěr?
"Varování ruského parlamentu" je pravděpodobně lidovou tvořivostí, někdo si k anglické verzi prostě domyslel detaily, pohrál se strachem jiných, buď pro svoji zábavu, nebo na něčí podnět ... Takové detaily si vymyslet dokáže každý ...
Styl textu je příliš "lidový" a zmatený na to, aby takový dokument vydal parlament.
Nehledě na mnoho skřípajících detailů, nechce se mi to rozebírat.
Takže, tři dni tmy nelze vyloučit, ale když provedete rozumné mírné přípravy, a zejména budete vědět, o co jde, nic vám nehrozí, a můžete se těšit, že se dobře vyspíte (:-))) a hlavně na to, co bude potom!!!!
Věřím, že lidé, kteří by nevěděli, o co jde, by mohli zemřít strachem.
Před pár lety mě čtenáři taky bombardovali katastrofickými scénáři o nedostatku potravin na Zemi, a že si všichni mají udělat zásoby na dva roky ... tomu Orgonet odolal a neotiskl. A nic takového zatím nenastalo.
Takže, věřte si čemu chcete, připravte se jak chcete.
Já se na tři dny tmy těším, jestli nepřijdou, bude to maličké zklamání (:-)))))
3 dny tmy zvládneme lehce a dojet autem pro své nejbližší potmě lze také. takže panika je zbytečná
OdpovědětVymazatNo, vzhledem k tomu, že ta tma nebude ve smyslu naši současné tmy, kdy jsme natočeni zády ke slunci, ale ta tma bude proto, že budeme mezi dimnezemi (3./4. a 5.), kde není nic, žádná energie, takže ani to světlo, takže jednoduše nebudou fungovat žádné zdroje světla (ani žárovky ani svíčky). Takže nějaké ježdění autem nebude na pořadu dne. Ale jakmile přejdeme do 5D, tak bude potřeba si představit svůj svět, stvořit si ho.
VymazatTma však nastane jen u neprobuzených.
V podstatě souhlasím s Little Grandmother viz v článku, akorát je diskutabilní, jestli budou fungovat ty baterky a svíčky nebo ne, však se uvidí...
Každopádně to nebude nic špatného, ba naopak.
Je otázka, zda ta tma bude něco na způsob zvláštní tmy, která se čas od času objevuje v různých částech světa. Dělo se to vždy za denního světla, že určitá oblast podlehla za dne rychlému, náhlému "smrákání", až byla vůkol docela tma. To by na celé věci nebylo až tak udivující. Šokézní pro mnoho lidí, co se ocitli v té zvláštní tmě, muselo být to,že ta tma byla tak "hustá", že postupně během chvilky přestali vidět i oheň v krbu nebo plameny svic. Praskání dřeva v krbu nebo v kamnech však pokračovalo. Lidé ani zvířata tak absolutně nemohli nic vidět, jenom slyšet a hmatat. Nějaký letec si v této souvislosti všiml nad jednou severní částí Britských ostrovů jakéhosi temného uhlově černého gigantického kruhu, nějaké "černé hmoty", která spočívala svou "masou" na zemi. Kruh byl ohraničen takovými jakoby kouřovitými výrůstky, jakoby se ta hmota "odpařovala".Poněvadž neměl moc času, nemohl se více tím jevem zabývat. Když se druhý den vracel stejnou trasou, po temném kruhu nebyla ani památka. Co to mohlo být, je dodnes záhadou.
VymazatŽe nebude fungovat svíčka? To jako nebude fungovat hoření? Pokud to tak bude, tak se nemusíme trápit tím, že nic neuvidíme, protože si ani nezatopíme, nejspíš zmrzneme (přeci jenom prosinec :---)).
VymazatHonza
Brno
Vše bude fungovat dál, jen světlo bude "pohlceno" tou černou "hmotou" na určitý čas. Takže svíce bude hořet dál, ale její plamen lidé neuvidí. Ta tma se totiž zase deaktivuje podobným způsobem. Že bude zase postupně vidět více a více ze světla hořící svíce, svítící baterky, hořícího krbu atd. Tma se změní v soumrak, a soumrak vystřídá znovu denní světlo. Co ale ta zvláštní tma je, co je to za "hmota" či co, by zajímalo i mě.
Vymazathttp://www.ac24.cz/zpravy-z-domova/1182-stavi-byvala-manzelka-pavla-tykace-protiatomovy-kryt
VymazatMůže to fungovat následovně: N. Tesla tvrdě odsuzoval Einsteinovu teorii relativity a tvrdil, že existuje všeprostupující éter, který je nositelem elektromagnetických jevů. Právě na základě Einsteinových teorií byl pojem éteru z fyziky zcela vypuštěm. Sám A. Einstein však prohlásil, že éter nepopřel, jenom ho nepotřebuje ke svým výpočtům. Současná věda si s řadou problémů neví rady a tak vznikají energie nulovéhobodu, tenmé hmoty a energie, které se však povahou od zakázaného éteru prakticky ničím neliší. Nyní si představme, že bychom se dostali do pásma, kde tato látke není, nebo je silně omezena. To znamená žádný, nebo téměř žádný magnetizmus, žádný přenos elektomagnetického
Vymazatzáření. Nebudou fungovat žádné generátory proudu, transformátory, motory, nebude umožněn přenos radiových vln a ani světla i když vlákno bude žhnout, nebo svíčka hořet, takže se spolehlivě popálíte, ale nic neuvidíte. Možná to uvidíte jenom jako přes sklo svařovací kukly. Zároveň však Země ztratí magnetický obal, takže nebude chráměna před kosmickými částicemi, které tak budou dopadat na její povrch a tím způsobí nějaké zamoření a poničení vegetace. Po obnovení původního stavu se může stát, že Země bude přepólovaná, budou v troskách generátory pro výrobu proudu, protože předchozím náhlým odlehčením se zničí, na zemi může být spad kosmického prachu. Během tmy mohou pak lidé naopak vnímat vjemy, které jsou za normálního stavu skryté. Hodně lidí tak může zešílet, vyskákat z oken, atd. Ono by to bylo silné kafe i pro připravené.... Dál to nebudu rozvádět. Nechme se překvapit a nějaké příprava nikomu neuškodí i když nakonec k ničemu nedojde. Pokud vlády podobné informace mají a tají je, nejvíce by pomohlo, kdyby dopředu odstavily elektrárny a zdroje proudu, čímž by mohly zabránit jejich poškození a usnadnily by jejich opětovný nájezd.
Víc by se v tomto případě asi dělat nedalo. Z logiky věci pak vyplývá, že by nebylo dobré vycházet ven, nejlépe zajistit si zásoby vody a jídla v uzavřených nádobách a být někde, kde to znám i se zavázanýma očima a hezky schovaný před vnějšími vlivy.
Smůlu budou mít ti, které to zastihne nepřipravené na cestách a v neznámém prostředí, ti, kteří jsou závilý na nějakých přístrojích. Zkrátka zdroje světla budou, ale nebude prostředí pro jeho šíření a možná se zjistí, že pravdu měl Tesla a že energii lze čerpat z éteru a nebudeme potřebovat přenosové soustavy, ani ropu a všechny ty magnáty a politiky a může pak nastat obrovský zlom ve vývoji lidstva, protože se skrze temnotu ukáže něco, co nám bylo dosud zatajováno a lidé poznají pravdu.
Ahoj Orgonete, děkuji, že ses k tomuto tématu vyjádřil. Na Aluščiny stránky chodím ráda pro inspiraci a pohlazení po duši, ale tímto nesmyslným hoaxem dost klesla v mých očích, což mě mrzí. Lituju ty děcka co jí píšou do diskuzí a ted´ mají zbytečně strach. Druhý díl toho blábolu jsem už ani nečetla, já už mám totiž na 21.12. skvělé plány a kvůli takovým nesmyslům je určitě měnit nebudu. Mám její stránky i knihu opravdu ráda, kde co vezmu s rezervou, ale tohle prostě NE!
OdpovědětVymazatÚplne súhlasím a mrzí ma, že sa do toho zapojila aj Féwa, lebo tento neoverený "blábol" zdielala na FB.
VymazatVíte Aluška se mi nejdříve moc líbila.bojovala za pravdu. ale poslední dobou je jako vyměněná, odsuzuje i lidé kteří dělají energie, jako je reiki, apod. a to by neměla,protože tyto energie pomáhají. Nejde o to kdo a jak je dělá, ale zda pomohou. vždy musí být spokojený ten, který je potřebuje. píše, že reiki i zasvěcení je blébol, male to přeci není pravda a myslím, že si prostě poslední rok nevidí pod sebe, škoda nadějné studentky i tento článek jí ublížil.
VymazatAluška je údajně pod nedobrým vedením jistého mága a okultisty. Ale ona je do jeho "vědění" a vedení tak "zažraná", že nepřipustí žádnou diskusi na toto téma. Prostě mu věří, a basta ! Pak se nedivte, že píše, co píše, a říká lidem často neověřené či neověřitelné nesmysly. Kdyby si raději našla nějakého šikovného kluka, udělala by mnohem líp pro sebe i pro ostatní. Tihle starší nebo staří "magičtí pavouci"jsou jak upíři, a jen vysávají a zneužívají své oběti ke svým nekalým cílům - prodávat "vzdušné zámky" pouhé iluze, bubliny před splasknutím.
Vymazatk tomu článku vlastně není co říct.Je to naprostý nesmysl.A těší mě, že Orgonet k tomu přistupuje s rozumem.
OdpovědětVymazatPlatí, ale opravdu platí zásada,že nikdo neví nic.
Nic není předpovězeno.Jediné, co všichni Bibličtí proroci prorokovali,jsou jednotlivé události, podle kterých lidé poznají, že přijde změna.
Špatný výklad biblických proroků děsí lidi neustále.Např. tři dny temnoty.Což se vykládá tak, že Slunce nebude svítit tři dny.Což je fatální omyl ! Temnotou byla myšlena lidská otupělost a duchovní prázdnota.Nejotupělejší a největší beznaděj...jaká na Zemi nikdy nebyla.A už nebude.
A jak vidno..došli jsme tam,co bylo předpovězeno velmi dávno.
Budou znamení na Zemi a na nebi.Na Zemi se začínají probouzet sopky,vody...Na nebi však musí přijít pro lidi znamení.Což jsou předevšímkomety (uvidí je každé oko.Jako.např.hvězda Betlémská)
A taková kometa tu ještě nebyla.
..a pak,předposlední vzpourou,(než zazní oslední polnice)rozumněj, těsně před velkým nebezpečím se stane něco zvláštního.Tedy to,co zůstalo člověku skryto, dokud se dny nenaplní.
takže, buďme klidní..nic nezkončí..
dan.
Souhlasím :-) Trochu mě taky mrzí, nebo spíš jsem pořád v rozpacích, že se s těmito informacemi dá jen těžko nakládat. Samozřejmě nechci vyvolávat paniku, ale pár lidí ze svého okolí bych na to nějakým způsobem připravit chtěla. Otázkou je ale jak, aby člověk nebyl za blázna :-D Jen nechci, aby o mě někdo měl strach. Já vím, že budu v pořádku, spíš jsem připravena "zachraňovat" všechny kolem :-) No uvidíme... Ve svých minulých životech jsem byla už i v horších situacích a zvládla jsem to ;-) Probuzeným posílám lásku, spícím ještě o něco víc :-)
VymazatV Medžugorje P.Maria také říkala, že až bude příhodný čas, stane se tam nějaký zázrak, který bude trvale pro každého viditelný, a na první pohled, že lidé poznají, že to není dílo člověka ! Podobně má nějakému muži zázračně dorůst amputovaná noha ! To znamená, že to nebude trvat už moc dlouho !
VymazatJe mi jedno, či budem pred druhými považovaná za blázna, ale nie je mi jedno, či budem bláznom. Takže ľudia dajte si čokoládku, a kašlite na správy. Orgonet to čo uverejňnuješ je chaotické, tým dobre svetu nerobíš !
VymazatBe
Be nementoruj, a raději přispěj něčím užitečným do společného diskusního fóra. Když se Ti něco nelíbí, tak to buď prostě nečti, nebo k tomu zaujmi konkrétní postoj. Ale obecné něčí hanění za to, že dává prostor širokému spektru názorů a tvrzení, je zcestné, a také tím "dobře světu nerobí" !
VymazatVšiml jsem si, že někteří permanentní komentátoři začínají být docela nevrlí, poněvadž nezískávají na zdejším fóru takové pozornosti, jakou by si sami od jiných či mnoha přáli. To platí i o Be. Takže Be, rozum do hrsti, a ne do kalhot !
Chlape zlatý, najprv sa predstav, nevstupujem do diskusie s anonymom. A nemám potrebu zaujímať konkrétní postoj.
VymazatAk dáš emailovú adresu potom :-DD
B
To psal B nebo Be ?
VymazatKto sa pýta ?
VymazatAnonymní Anonym
VymazatFéwa..3.11.: Čo je dôležité vedieť je - potreba ovládania emócií. Vaše city, emocionálna rovina, sa bude výrazne aktivovať v zmysle pozitívna. Budú sa odkláňať všetky negatívne preciťované stavy, ktoré sú v 3D realite bežné. Neustále do poslednej chvíle bude snaha tmavej strany Vás v temnej hladine emocionálna udržiavať. To znamená v ľudskom strachu. A strach skutočne nemôžete potrebovať v procese "precvaknutia" do novej reality. To znamená, že je veľmi dôležitý optimistický pohľad. Že je vonku tma ? No a čo ? Tmu poznáte, nemáte sa čoho báť. Keď sa zahľadíte svojím vnútorným pohľadom, budete vidieť svetelné scenérie. Aj v absolútnej tme, kedy sa budete možno cítiť sami a opustení budete mať vedľa seba svojich blízkych. Z niektorých informačných zdrojov prichádzajú informácie o zatemnení okien. Prečo ? Dôvodom je práve strach. Zmes vysokofrekvenčného žiarenia /súčasť komplexu frekvencií nultého času/, ktorá bude metamorfogeneticky sublimovať interdimenzionálnym časopriestorom v Zemi a vo Vás pôvodnú realitu. Toto sa bude diať. Inými slovami sa jedná o určitý tlak na emócie, ktoré môžu zrakovým vnemom /ak im to dovolíte/ vyvolávať strach. Veľmi ťažko sa tieto javy popisujú. Explodujúce svetlá - podobne ako pri elektrických skratoch. Meniace sa nedefinovateľné tvary /symetrické i asymetrické/. Výboje dvoch časov, ktoré si absolútne nedokážete predstaviť. Pôda pod nohami sa môže chvieť v momentoch sklzových vĺn času. Je veľmi dôležité, aby ste sa nebáli. Nezameriavali sa na javy, ktoré sú okolo Vás. Ako prišli, tak aj odídu. Sústreďte pozornosť na seba, na svojich blízkych. Je to jav, ktorý sa rozplynie. Budete sa nachádzať v absolútnom horizontálnom a vertikálnom strede - mieste stretnutia - dvoch energetických dimenzionálnych polí /realít/. Verte, že ste pod ochranou a nemusíte sa báť. Strach je tiež len ilúzia. Ak nedovolíte, aby Vás ovládal - všetko bude v poriadku.
OdpovědětVymazatViac tu: http://www.pomoczosvetla.sk/news/fewa-3-11-2012/
P.S.Taky mi tento mail přišel a nikomu dalšímu jsem ho nepřeposílala,brala jsem to spíše,jako výzvu.Je to o tom,zda má v sobě člověk dostatečně zpracovaný strach.Ego bude člověka zkoušet,do poslední chvíle,já mu vždy poděkuji,pozoruji,nebojuji s ním a on přestane mít sílu.Strach je jen iluze a na úrovni duše,žádný strach neexistuje.
S láskou Jarmila
Prosím vás, Aluščin web je plný hoaxů ,ale její poslední příspěvek na svém blogu už překračuje hranice zákonů. Proto jsem se rozhodl, jelikož její poslední článek naplňuje skutkovou podstatu trestného činu,jsem se rozhodl, že nabonzuji její blog na policii k prošetření. Brzy budou prověřeny další blogy a weby zda-li neporušují zákony této republiky.
OdpovědětVymazatŠírit poplašné zprávy o konci světa je prosím trestné.
Hehe, zazalujte hlavne nejakyho Nostradama:-P
VymazatAlue napsala akorat co doporucuje. A mit trochu zasob potravin neni od veci nikdy, ceska/evropska elektricka prenosova sit je pretizena i normalne, blackout, v zime obzvlaste muze nastat z jakehokoliv duvodu (treba vetsi vitr) a Kaufland bude najednou zavrenej, ze...Billa taky..soused nic navic nema/nepujci..nic spatnyho na Aluscinym clanku nevidim, i kdyby se "nic" nestalo.
Ja osobne se tesim i kdyby bylo to "nic". Nejde samozrejme o to, dokazat si sam sobe jak dokazu se zasobit a prezit cokoliv. Stejne je muj zivot oproti zivotu nasi planety jako celku male, miniaturni nic, mala tecka na male tecce. Ja patrim Zemi, anebo (jak se lidstvo ted-manazeri, politici domnivaji) Zeme patri me? Anebo ani jedno z toho a jsme oba nedelitelne spojeni, v "jedno telo", utrpenim i radosti?
Toz misto reseni "skutkove podstaty", mrknete radej mozna na vas zivot, na vse co mate radi a laskyplne to vse pohladte...a co nechapete nechte bejt (me se to v zivote mnohokrate vyplatilo..nez pochopim to totiz nemusi byt hned)
jak se rikalo Make Love not war:-)
Jo ty ses nejakej detektiv internetovej ne? Ja ti nevim covece ale internet je naprosto svobodnej a pokud ma nekdo blog nikdo neni nucenej tam chodit ja nejaky aluscin web vubec neznam chodim maximalne na orgonet a pokud vidim neco jako blabol pro me tak to ignoruju ale to co si ty tady napsal je smesny stejne jako budes asi ty nemas co delat a chces prudit ... normalne sem nepisu ale tohle me fakt nedalo ...
VymazatVždy se najde nějaká "dobrá duše", která má potřebu "upozorňovat" na trestné činy. Aluška je mladá nezodpovědná holka, která svůj krok předem neuvážila a teď je určitě překvapená z toho, co vyvolala. Přece nebudeme udávat za články. Uvědomme si, že ty vystrašené duše, které se toho chytily a čekají, až jim někdo řekne, co mají dělat, neuvažují rozumně a nebudou uvažovat ani, když ten článek bude smazán.
VymazatA přesně na toto Matrix čeká : že se staneme sami sobě fízli ! Pokud by toho dosáhl, měl by nejdokonalejší represivní dohlídací systém, jaký mohl na Zemi vzniknout. Proto všechny práskače bijte po hubě až zčernají !
VymazatNemějte mu to za zlé, on to skrátka tak vidí a potřeboval se vyjádřit a dostat to ze sebe ven.Ostatně kdo tak nečiní že? Temnota je i to že nevidíme proč tu jsou ti co mají opačné názory.Vždyď oni tím pomáhají nám vidět to co by jsme bez nich neviděli.
VymazatPřeji tím světlo a Lásku Ježíše mezi náma.Ne tmu.Často čtu podobné stránky ale vidím že to není zbytečné, jen se zamyslet proč tu jsou.
A vidíte, sám jsem to potřeboval to napsat.
Rudolf.
Aluška nie je mladá, dokonca nezodpovedná holka. Jej kroky "uvažujú" druhí. Ona je len loutkou. Práve mladým čistým dušiam.
VymazatOna nie je anjel i keď o nich hovorí.
Však to říkám, že pracuje "na druhé straně". Škoda, taková pěkná holka.
VymazatOrgonet, viem prečo sa tešíš na 3 dni TMY... Preto, lebo už konečne to bude "hmatateľný" dôkaz zmien, nakoľko by sa o ten dôkaz postaralo SAMO SLNKO (zatiaľ si nič väčšie nemôžeme predstaviť než Slnko, lebo to vidíme naživo, na rozdiel od iných planét a vesmíru...). Áno, všetci už potrebujeme JASNÝ DôKAZ, že nastáva nová doba... A všetci normálni si prajeme, aby to bol ZLATÝ VEK. Aby sa človek zmenil, a bol slobodný AJ VO VNÚTRI, AJ NAVONOK. ... A aby sa mohol hocikto k hocikomu prihovoriť, objať ho, a aby každému na každom záležalo (ale zas na druhej strane, aby si ľudia utrpenie iných "cudzích" ľudí nebrali príliš "k srdcu")...ale veď, utrpenie už MOŽNO nebude dlho existovať... Uvidíme....
OdpovědětVymazatMarek.
Toto sdělení bych nepodceňovala. Přihlédněme např. k dávným proroctvím. (I v Bibli je něco podobného zmiňováno). Dobré shrnutí jednotlivých proroctví, týkajících se třídenní tmy, najdete zde: http://hledani.gnosis9.net/view.php?cisloclanku=2012100002
OdpovědětVymazatOtázka je, zda skutečně právě prožíváme rok 2012. Vždyť nedávno nějací čeští bratři vypočítali, že se kdesi stala chybička a rok 2012 bude až za 160 let :)) D.
No to už zase někdo neví co roupama dělat, tak vymýšlí ptákoviny. Pokud není rok 2012, existujeme my snad ? Tak se dohodněme, že taky nejsme, ať je to košer !
VymazatCo sa tyka postavenia planet - http://www.theplanetstoday.com/
OdpovědětVymazattu si moze kazdy overit v akej pozicii voci sebe sa budu nachadzat v akejkolvek dobe aku si chcete pozriet.
Nastavte si tam 21.12.2012 a uvidite, ze ziadne planety za sebou ani nic podobne sa v tom a ani ziadnom blizkom datume konat nebude.
planéty obiehajú okolo slnka v jednej ploche? Naozaj to neviem. (asi som chýbala v škole :)))
VymazatPlanety okolo slunce obíhají po zdánlivých oválech na úrovni jeho rovníku při pomyslném pohledu ze slunečního pólu . Při pobhledu z boku (tzn. v pólové ose slunce) se planety točí po spirálách. Je to podobné šroubovici DNA. Proto tvrdím, že pohyb po spirálách je podstata života jako takového.
VymazatOsobně jsem to taky dostal ten mail...........je to jak lavina. Ano někteří"duchovní"to uveřejňují na své stránky a pak pod to napíší "Že doufají,že se to nestane"..... To už je opravdu stejná úroveň jako informace v Blesku a je mi jich líto,že už neví jak na sebe upozornit.Začíná se mi líbit názor p.T.Hanáka a The Tip Tap v tomto videoklipu Konec světa-zrušeno,doporučuji poslechnout http://www.youtube.com/watch?v=CfjhIJL-JIs
OdpovědětVymazatPamatuju si když jsem četl web alusky a psala tam něco o tom, že křišťál pouze čistí a v žádném případě nespojuje se Zemí jak tvrdí Little Grandmother. A že když někdo tak základní věc neví, že by se neměl vůbec k věcem 2012 vyjadřovat a že dny tmy jsou samozřejmě nesmysl...
OdpovědětVymazataluška ztratila soudnost o sobě a narostlo jí něco jako duchovní ego..., arogance..
zvykla si na přízeň čtenářů a to jí utvrzuje v tom, že vše co dělá dělá dobře, ale její čtenáři jsou většinou lidé co neumí hledat moc na internetu a už vůbec neumí (nebo se jim nechce) hledat informace samostatně. A bohužel na jejích stránkách se v diskuzi neobjeví žádný nesouhlasný komentář protože aluška diskuzi moderuje...
Naprostý souhlas, na stránkách Alušky jsem byla cca 3x a vždy jsem z nich cítila Ego a ani za nehet Lásky...
VymazatPřesná definice ! Lidi jsou VELMI LÍNÍ si něco na netu samostatně vyhledávat, a proto raději čtou již "předžvýkanou stravu", kterou jim pohodlně někdo "nasypal do koryta" před nimi. Nejen že trpí mnoho lidí obezitou tělesnou (správně česky řečeno OBŽERSTVÍ), ale brzy tu bude i její varianta duševní a duchovní(tzn.že takoví lidé nekriticky ŽEROU téměř vše, co se jim na obrazovce počítače předloží) ! Ty armády "larev" a egregorů, které tím vytvoří, je úplně vysají a zničí !
VymazatTa předpověď tří dnů tmy je i ve vyjádření japonské princezny Kaoru Nakamaru:
OdpovědětVymazathttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=t19ZRCzglaI#! (1.minuta 33. sekunda).
ps. datum zveřejnění série Mysterium Nassima Harameina na stránkách matrix-2001.cz, který mimo jiné zmiňuje jak a proč budou tři dny temna, je z doby 16.04.2010 a video Kaoru Nakamaru bylo s cz titulky na youtube.com uveřejněno dne 15.1.2012.
OdpovědětVymazatInformace o třech dnech temna jsou tedy starší, než v článku výše zmiňovaný červenec 2012.
L.
v kronikách ze středověku jsou dny tmy dobře popsány, už tu byly.. protože jsme tmu vyhnali, tak se vrátí s o to větší silou.. je to v různých i evropských proroctvích. a v kronikách se píše o tmě, která byla tak hustá, že se dala krájet.. představte si tmu co se dá krájet.. to bude taková tma, že vám nepomůže ani baterka, nebo svíčka.. chápete? jestli už ve středověku se tma vrátila, protože ji lidé vyhnali, tak jaká se asi vrátí v dnešní době? no nevím, zda přijde, ale když si vezmete fakt, že jsme ji opravdu vyhnali odevšad.. tma je blahodárná a kouzelná, ze tmy se dá tvořit a tma sama tvoří a mění. kde není tma nic se pořádně nezmění, ale ve tmě.. jen ať přijde.
OdpovědětVymazatnějak se nám paní princezna NAKAMARU o těch třech dnech zmínila pouze jednou na té konferenci...je to taková připomínka,o které nehodlá polemizovat na seminářích a meditacích,kde by za to rejžovala...Takže,přikláním se s k jejímu prohlášení....
OdpovědětVymazatDoporučuji shlédnout toto 7mi minutové video - prohlášení japonské princezny o roce 2012 a třech dnech temnoty... http://www.youtube.com/watch?v=t19ZRCzglaI
OdpovědětVymazatTy komentáře pod tím Aluščiným hoaxem jsou až neuvěřitelné. Ty ustrašené malé děcka doma aspoň spacifikujou rodiče a bude klid, ale jak jsem četla komentář matky, která se strachuje jak dětem vysvětlí, že nebudou mít vánoce...to je do nebe volající debilita...proboha lidi zapněte mozek!!!
OdpovědětVymazatCopak nevíte, že vládcové chtějí nejlépe debilní občany ? Víte, jak by se jim spokojeně vládlo ? A debilové by řešili do nekonečna jen samé debility, a byl by klid :)))
VymazatTAky se priklanim k nazoru, ze nam iluminati ty 3 dny tmy DAJI.A radsi at jsme priraveni a nebude se to konat.Maji k dispozici technologie s nimiz je to hracka a kdyz se do toho obuji jeste ty UFO z Mesice, tak nas prikryji.Vypadky elektriky take jsou velmi jednoduche a i tady na orgonetu byla loni hlaska, ze armada USA odkloni el.energii na 24 hodin. Takze to udelat umi.Na tohle se da pripravit, ale boom ktery vznikne pri odhaleni falsifikace krestanstvi- ze totiz neni zalozeno Jezisem Kristem a to ze On neni Bohem a komu Vatikan vlastne slouzi - na to nejsou lide opravdu pripraveni a to teprv bude tma v lidskych dusich, proste se lide zcvoknou.
OdpovědětVymazatTo si můžete myslet jen zažraný nenapravitelný ateista. Kdo má víru, toho neoblomí ani sedm pekel ! Nebojte se, na vás taky dojde, protože ani Bůh se nenechá dlouho od nikoho vysmívat !
VymazatBŮH? myslíš tedy židokřesťanského Jahveho?
VymazatBůh nálepky nemá a nálepkáře netrpí!
VymazatK sérii mysterium od Nassima Harameina se vyjádřil i pan Jan Koňas na matrix-2001.cz:
OdpovědětVymazathttp://www.matrix-2001.cz/clanek-detail/5061-nassim-haramein-mysterium/
L.
Hmmm, "hrdina" z 15.38 má plný gatě a jeho nezvladatelný strach mají zahnat represivní složky?:((( Hanba mu, neštítí se udávat. To, co jemu připadá na hranici zákona, může být pro jiného užitečná informace.
OdpovědětVymazatA že nepodáváš "hrdino" trestní oznámení na meinstream za lži a podvody? Ty ti nevadí?
Placené agentí čupky nemají charakter ani svědomí, proto dělají to, co dělají. Oni totiž NIC JINÉHO NEUMÍ !
VymazatTaké se moc těším na tyto 3 dny závěrečné očisty.Doufám, že co nejvíce bytůstek vzestoupí do 5.D.Přeji mnoho štěstí a zdaru a samozřejmě klid v duši:-)
OdpovědětVymazatTiež tomu nejako moc neverím ,že má byť tri dni temna,aj ked sa to vylúčiť nedá. Skôr je pravdou ,že sa v poslednom čase vyrojilo dosť veľké množstvo falošných prorokov. A čo sa týka Aluškinho webu tam mi niečo nesedí .Občas tam nazriem ale mám vždy taký divný pocit. Ale bol som tam aj dnes po prečítaný tohto článku a čítal som aj diskusiu a bol som dosť prekvapený akú atmosféru tam šírila........Dnes som vybehol troška do lesa pozrieť a pri návrate som si zašiel na jedno zdravotné. Kopec hosti a prisadol si ku mne jeden chlapík. Hovorí sa o ňom všeličo. Je to taký podivín. Vyzerá ako bezdomovec ale nie je. Viem, že nemá rádio ani televízor a už vôbec nie internet. Ale sčítaný je.. Povedal mi že v Amerike dopadnú voľby úplne ináč ako sa predpokladá. Nebude ani Obama ale ani Romney...Ale vraj H.Clintonová....čo ma dosť zarazilo odkiaľ vzal takú informáciu. Ale nepovedal mi nič a odišiel....Tak som teraz skutočne zvedavý ako tam voľby dopadnú, hoci ma nejako nezaujímajú...... MS
OdpovědětVymazat3 dny temna na Zemi můžou nastat buďto nějakým náhlým neznámým pro světlo neproniknutelným příkrovem, který na Zemi padne. Nebo Země vletí do nějaké husté černé masy, nebo Země na 3 dny zastaví otáčení kolem své osy, ale současně by muselo dojít k 3dennímu zatmění slunce. Takové zatmění však nemůže provést žádná planeta nebo měsíc, nýbrž inteligencí řízený objekt před sluncem !
VymazatO příchodu falešných proroků mluví i Zjevení sv.Jana. A zdá se, že ta doba je tady ! Po nich má na scénu světa vystoupit "dravá šelma", která bude postupně pohlcovat celý svět (NWO). K NWO zřejmě musí dojít, ale bylo slíbeno, že bude mít vládu a moc nad světem jen 3,5 roku, a pak bude ze Země i s jeho protagonisty odstraněno. To je přece dobrá zpráva !
VymazatAnonymní4. listopadu 2012 14:37
OdpovědětVymazat3 dny tmy zvládneme lehce a dojet autem pro své nejbližší potmě lze také. takže panika je zbytečná…
Ivane, Ivane, ty palice medvědí, nic jsi nepochopil. Neposvítíš si ani svíčkou, ničím. Nevydáš ani zašeptání. Po třech dnech senzorické deprivace si mozek začne vyrábět své vlastní vjemy a počneš mít halucinace. 3 dny temnoty ti vyrobí v mozku tolik dimethyltryptaminu (DMT) známého jako „molekula duše", že se ti naplno otevře „třetí oko“ neboli šišinka mozková a uvidíš svět taková jaký skutešně je, Svět energií. Uvidíš své bližní jako zářící vejce utkané z jemného zářícího přediva a z každého vejcete vybíhají tisíce zářících vláken, které ho pojí z celým vesmírem. Pak už nebude třeba světla, uvidíš podobně jako osleplý NEO v posledním díle Matrixu.
Proto nesmíš pohlédnout z okna protože uvidíš pravděpodobně draky nebo ještě horší příšery, které máš na dně tvé temné duše a vylezou až začneš halucinovat. Uvěřil bys, že jsou skutečné. Pokud to přežiješ schoulený v nejzašším koutě svého doupěte, staneš se probudilým schopným žít trvale ve druhé pozornosti. Tzn ve 4D. O 5D neví nikdo z dosud žijících čarodějů.
Já bych to definoval takto - Stup ID :)))
VymazatRáda bych se ještě vyjádřila k onomu magickému roku 2012.
OdpovědětVymazatJako všichni ostatní, jsem ten datum zaregistrovala po roce 2000.Bylo to jako lavina.Panika, katastrofické filmy na dané téma atd.
Pak jsem ale zklidnila svoji mysl.A poslyšte:
Onen mayský kalendář(fotografii) publikoval v jedné své knize poprve pan Erich von Daniken, přibližně v druhé polovině 70.let. Žádný zájem, žádné vyhodnocování...nic.Než přišel rok 2000.Tehdy někdy to začalo sílit, lidé začali panikařit. Je to tedy uměle vyvolaný fenomén.
Avšak...tentokrát.. máme velikou šanci toho využít a něco změnit.
Představte si tu věc...21.12. bude téměř každý na Zemi v jakémsi vnitřním očekávání, v naději a v modlitbách.Každý dle svého."..a Bůh uslyší nářek svého lidu.."
Takže,věřme lidičky.Že ne hned ten den D, ale během pár týdnů se pomaličku mohou objevovat ty změny.
Věřte, že Bůh si v žádném případě náš konec nežádá.Podívejte,když jiné světy dosáhly takové úrovně,že nyní kolem naší planety létají jako ptáci, proč bychom my neměli dosáhnout téhož ?!
Každé video a článeky, které mluví o katastrofě, je podvod !
dan.
Většina jsou podvody, ale ne všechno ! Jistá bolest a utrpení tu vznikne jako očišťovací proces. Bez očišťování NELZE transformovat ! To je třeba si uvědomit ! Žena, když rodí, má také bolesti, ale ta odměna - dítě (pro nás nový věk, společnost) - za tu bolest přece stojí ! Podobně můžu uvést příklad bájného ptáka Fénixe : aby se znovuzrodil, musí shořet u konce svého cyklu ohněm na prach. A z popela se vždy vyklube nový Fénix !
VymazatCO KDYBYSTE NECHALI ALUŠKU NA POKOJI? Má to na svůj věk v hlavě srovnanější, než většina z vás (nás).
OdpovědětVymazatO těch třech dnech mluví Kiesha, Melchiedezek, Luisa Muratori, dokonce jsem dostala mail, který mi poslal jeden kněz, kde se popisuje obdobná vize, samozřejmě v jazyce katolíků.
Ať je zmíněný dokument hoax nebo ne, přinutil Alue svoje čtenáře informovat o této možnosti, o které otevřeně mluví daleko vyšší autority. Že tato informace budí v lidech strach? Možná právě v těch, kteří by s ním měli pracovat. Moudrý člověk si klid vzít nenechá. Každý má svůj zdravý rozum - když ho spojí se srdcem, udělá si svůj závěr a podle toho se zachová.
Toho, kdo odsuzuje, napadá, vysmívá se či chce žalovat, za moudrého považovat určitě nelze.
Alue je pro mě vyjímečná schopná a statečná dívka, jejíchž názorů si moc vážím. Že se její názory mění? Bohudíky! Jen tupec se nevyvíjí...
Souhlasím, že o třech dnech tmy, neboli Nicoty píši již staří Sumerové. Ale právě to je ten z nejkrásnějších přechodů lidstva, kvůli tomu jsme se chtěli narodit do této doby, aby jsme to zažily, tak proč se bát.
VymazatPlný souhlas, nechte Alušku napokoji
VymazatPozor, ať tu nešíříme nějaké schizoidní fraktály ! Je naprosto kardinální rozdíl mezi tím, když měním názory, a když si protiřečím tím, co říkám, co píšu, co nebo jak myslím ! Je to tragedie - lidé přestávají mít přirozenou schopnost ROZLIŠOVAT a VYHODNOCOVAT události, informace atd.!
VymazatAle zase až tak blbá a keď to ešte oficiálne prezentuje ako duchovnú vyspelosť, no je to na zamyslenie.
VymazatDíky, díky z obhajobu Alušky...i když ji nepotřebuje!!!!!:)
VymazatProsím Vás, neplivejte na ostatní, nemarněte už tímto svůj čas, radši jděte dělat zásoby....:)
Coccinelle
Alue je ovplyvňována, nevyvíjí sa sama.
VymazatObráncové Alušky, nedělejte si z lidí modly, vymstí se vám to !!!
Vymazatje to 20-ročná pubertiačka šibnutá a tentoraz to poriadne prehnala, čarodejnica jedna.Dala by som ju zavrieť za šírenie poplašnej správy.
VymazatAno,úžasné byly i její rady na koukání do slunce.
OdpovědětVymazatNo to je stejně úžasné jak holou rukou sahat na rozpálená kamna. Určitě se nespálím, když to řekne Aluška ! :)))
Vymazat...3 dni tmy...to zrejme nebude elektrina...to by nebolo také zlé, ale čím budú chladiť jadrové reaktory v elektrárniach....to nikoho nenapadlo že by z toho čo tak všetci čakáte a odbavujete sa na tom mohla byť aj jadrová katastrofa?....
OdpovědětVymazat...k tej Alue... som jej písal aj o šírení poplašnej správy a príslušnom paragrafe...samozrejme, ako vždy odignorovala...všetko má svoj čas a postupne sa zomelie....aj na ňu príde....
...keby o takom niečom rokovala ruská vláda, mal by som to dávno na stole...a nemám... takže je to celé vymyslená hlúposť.
Takže můžeme být nakonec rádi, že tu máme mezi sebou Agentíka Bertíka. On nás i pohlídá, abychom neměli špatné myšlenky. Nevypadl ten Bertík náhodou z filmu Minority Report ? :)))
VymazatCo se týče Alušky naprosto souhlasím - z jejich projevů (nejlépe vidět na videích) jde kolikrát až mráz po zádech, zkrátka všechno ví a všechno zná. O hoaxech "pozitivních" lidí a "duchovních" rádců zde: http://srdcenoveenergie.blogspot.cz/2012/11/muj-nazor-na-nektere-nazory-ohledne.html . Pravděpodobně budou přibývat, takže je třeba se obrnit! :-)
OdpovědětVymazatVím také o jednom, co všechno znal, všude byl, všechno uměl, všemu rozuměl... Brouk Pytlík se jmenoval :)))
VymazatJak už jsem psal i dříve, přímo Alue Vera...
OdpovědětVymazatmá to nalajnované z osudu od jirky marie maška, kterak přijít k penězům a "rozumu", tj. psát cinty, sesmolit mraky stránek, vydat k knihu a mít potřebu VŠE KOMENTOVAT a KE VŠEMU SE VYJADŘOVAT. Ukazovat hledajícím cestu. Ovšem v jejím podání pro -náctileté je to víc než fatální a plytké. A to už, holčička, informuje, v jakém stavu rozpoložení a kreativity je její druhá kniha.
Promiňte my všichni, ale dvě věci smrděj jako ryba a jedna z nich je ryba....
Waste ! sioux
Ano, s tím neblahým vlivem pana Maška z Osusu.cz, a ještě jedním darebným mágem (p.Mašek ho dobře zná), který Alušku ovládá, se pak nedivte, že se Aluška jeví pomalu jako čarodějnice !
VymazatPromiňte, ale já mám ten dojem, že Aluška je vynikající poradna také pro zoufalá děcka a puberťáky, na které nemají jejich rodiče čas a nejsou jim schopni zodpovědět nejzákladnější otázky o životě!!!!!!!!!!!!! Toto Aluška umí a s láskou a nejčistším svědomím jim odpovídá na jejich dojemné a smutné, naivní i strašidelné otázky....velice chytře, moudře a s Láskou....Buďme za ni rádi, ať je jakákoli a má svérázné názory a pohled na život...pro mě je velmi inspirující, i když je její svět občas mimo mé chápání (bohužel!!!!protože by to bylo nádherné vidět víly i jezinky, vidět energii a auru všech bytostí, i neživých)..je to ale snad její chyba????:)
VymazatAluška nikomu nic nevnucuje, pouze se dělí o své cenné poznatky, nastavuje zrcadlo, nutí k zamyšlení a skvěle baví...:)
Napsal jste Vy zajímavou knihu? Sesmolil jste Vy mraky stránek Vašich cenných rad a zkušeností...???????????????????????????????????????
Coccinelle
Přesně toto samé dělají nezištně a velmi rádi členové sekty Jehovistů, Adventistů, Mormonů apod. V Čechách se říká : když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. A "votom" to je !
VymazatCoccinelle, nechtěla byste vidět krom jezinek, víl a vilných vil a víl taky Křemílka a Vochomůrku ? Makovou panenku a Emanuela? Ten sentiment vás dostává proč ? Protože na vás manžel nemá čas ? Protože se ještě necítíte tak, jak je vám "dovoleno" se cítit ? Proto utíkáte k bludům té hochštaplerky, která to dělá přesně v intencích jirky marie maška ?
VymazatJe to o energiích. Moje babička byla vědma z Kobylis. Nikdy si o nic neříkala, nežebrala. Nikdy nic nikomu nevnucovala. Nikdy se NEHOLEDBALA A NEPOVYŠOVALA. Zatímco ta vaše orodovačka, co pustí slimáka, sledujíce cestu, co pustí larvu, pozorujíce nymfu atd atd, pozoruje "normální vývoj" a podružuje ho na "vyjímečnost", kde ve škále světel barev a aury ona rozpozná to pozitivní a vydá pro vás o tom všem JIŽ druhou knihu, kterou předtím svět NEVIDĚL !!!! Lidí, kteří berou drogy, je mi líto, ale je to jejich svobodná volba. Sám jsem s tím na gymplu obcovati zkoušel. Ale to, co je ve vás, je VE VÁS. Hotovo, šmidra ! Pokud chcete jít za lepším (myšleno čistším), nikdo vám nebrání, kro vašeho pohodlného ega, ale pro dnešní znuděnou mládež je to nepohodlné. I děti špatných rodičů mají své místo na Slunci, chce to jen zapojit Srdce a ne žít v pohodlí Bludokruhu. Žijeme v duálním, bipolárním světě. Stejné možnosti mají i děti z rozvedených rodin, jako ty, z těch "rádoby" spořádaných.
Promiňte, ale přijde mi to, že máte asi tak "trojku" na žíle, když se necháváte manipulovat Alue Vera.....bifidus esensis a el casei immunitááááás...........
Howgh !
Mithakuye oyasin....
sioux
Všechno co zavání falešnou popularitou a penězma je jen duchovní špína které by se soudný člověk měl na hony vyhýbat a ne jí ještě nadšeně tleskat. A víte proč ? Protože člověka neposkvrňuje to, co do něho vstupuje, nýbrž a jen to, co ze sebe vypouští !
VymazatPo přečtení diskuse bych se rád zeptal, co když se nic nestane? Je v záloze i jiné datum? Jak jsem vyčetl z diskuse hodně přispěvatelů s tím počítá a berou to za hotovou věc a z ničím jiným nepočítají. Co když 21.12 bude uplně stejný den jako třeba dnešní. Nepovede k obrovským zklamáním které můžou třeba vyústit i sebevraždou. Z minulosti těch zaručených datumů bylo mnoho a i mnoho sebevražd.
OdpovědětVymazatA co když se stane,co bude dělat ten, který takové to zprávy nevyhledává nebo jen hází pod koberec a zlehčuje? Když se nic nestane, tak dál si půjdete koupit housku do krámu,půjdete dřít na 8-12 hod.do otrocké práce,pracovat na splácení úvěrové lichvy, dýchat nachemtralovaný vzdoušek a budete si moci zvolit jednou za 4.roky své vládní představitelé(loutky Illuminátů)a to je ještě ten nejkrásnější scénář.Pěkná představa že?
VymazatKdyž nic nebude, tak nic nebude ! Svět se kvůli tomu točit nepřestane ! Pojede se prostě dál. Bohatí budou ještě více bohatnout a chudí ještě více chudnout. Co chcete víc ?!
VymazatSebevraždou NIKDO NIC NEVYŘTEŠÍ! Ten problém, jehož se chtěl na Zemi násilně zbavit, totiž "půjde s ním" i "na druhou stranu"! Tam to bude ještě horší, než tady na Zemi ! Proto rozum do hrsti, a ne hlavu v oprátce ! :)
VymazatJá teda o žádném záložním datu zatím nevím, ono ani není potřeba. To bude až by se nic nestalo toho 21... No a jestli budou sebevraždy? No tak budou, bude to součásti průběhu systému. Abych si nechtěl sáhnout na život i já že, haha, tak zblblej snad ještě nejsem, haha, ale do toho 21. už možná budu že... Ne, dělám si srandu.
VymazatKaždopádně tohle datum vypadá dost zaručeně :-D, to by bylo, aby nic nebylo. Přečetl jsem si už spoustu různých informací, z nichž některé opravdu dávají docela smysl.
Jo ale teď mě napadlo, co je v záloze: No přeci 24.12.2012 - VÁNOCE
Když už nic, tak si aspoň užijeme Vánoce přece, no a potom Silvestra a v neposlední řadě novoroční projev pana prezidenta, haha, to už ale zacházím moc daleko.
Takže resumé: v záloze máme Vánoce, to je docela pozitivní cena útěchy, většina lidí snad má Vánoce ráda.
S tím "že" na konci každé věty jsem měl na chvilku pocit, že promluvil Vašek Havlů ze záhrobí :)))
VymazatA taky dárečky přece :)
VymazatDocela zajímavý článek k tématu :
OdpovědětVymazathttp://www.duchovniprednasky.estranky.cz/clanky/aktualni-energie/ceka-nas-nekolik-dnu-tmy-.html
Mohu se zeptat co budete delat pokud nic 21.12.2012 nebude?
OdpovědětVymazatAni v pristich 3 letech po tomto datu?
Budete nadale verit HOAXum akoncum sveta?
Kolikrat jsme se zminoval aby lidi brali s rezervou vse co kde precetli, ale je to proste zbytecne.
Zameroval bych se na na dusevni pohodu a fyzicke zdravi nez hltat HOAXy
Optik
Jistěže můžeš. Když nic zvláštního nebude, tak nic nebude, resp. bude normální současnost, nic se nezmění a život poběží dál. Potom bude zajímavé, s jakým vysvětlením přijdou nejrůznější zdroje.
VymazatKaždopádně mě osobně to už teď dalo minimálně to, že myslím pozitivněji, než dosud a celkově mám radost ze života jako zkušenosti. A samozřejmě hoaxům jako je konec světa ve smyslu zničení planety i s námi nevěřím.
Ovšem konec světa, v jakém dnes žijem tzn. konec života v 3D realitě a následný vzestup do 5D (některé zdroje uvádí 4D, ale já teda raději 5D), to už je jiná věc.
A právě proto se mám na co těšit a je mi z toho dobře a přispívá to k mé duševní pohodě minimálně. Když nic nového nebude, tak nevím, co to se mnou udělá (duševně), ale to už tu doufám probírat nebudeme, neboť už budeme někde jinde že... (a kdyby přece ne, tak to tady klidně probrat můžem :-)) Do poslední chvíle budu věřit, že se něco extra stane, a pokud ne, určitě se i nad sebou zamyslím...
Ale dost už bylo pochyb, žijme v přítomnosti a těšme se do 5D.
A vite jak vypada 5D? Proc si myslite ze budeme v 5D nebo ze do nej 100% prejdeme?
VymazatPodle některých zdrojů vypadá tak, jak si ho vlastními představami stvoříme (myšleno 5D svět). Samozřejmě, že mi nikdo neukázal fotku nebo video, jakže ten 5D svět vlastně vypadá. Logicky by to ani nešlo, protože každý má jiné představy o svém světě, že.
VymazatProč si myslím, že budeme v 5D? Může to znít směšně, ale nikde jsem nečetl, že bychom byli někde výše (6 a více D). Výše by to vůbec nevadilo, ale už i skok z 3D do 5D je dost velký, takže někam výše se asi nedostanem. Taky bychom mohli být jen ve 4D, ale podle dosud přečtených informací se já osobně přikláním k variantě 5D. (nečtu jen orgonet samozřejmě)
No a že do něj na 100 % přejdeme? To je na každém osobně, co si myslí. Já si budu raději myslet, že na 100 % přejdeme do 5D, než abych si myslel, že na 100 % nikam nepřejdeme a že se nic nezmění. Je to pro mě pozitivnější přístup k věci.
Jak to bude brzy zjistíme... Každý si myslí své, všichni jsme individuální. Pokud opravdu probíhají změny, které my jednoduše nejsme schopni našimi smysly zaznamenat, tak ti, co potřebují důkaz rozeznatelný našimi smysly, do poslední chvíle nebudou věřit.
Rozhodně nikomu nevnucuji svoje názory a nikoho násilně nepřesvědčuji. Ale snad není nic špatného na tom uvést svůj názor, aby si ho mohli přečíst i ostatní, mohli ho okomentovat nebo se jen nad ním zamyslet příp. zasmát. Od toho tu tyto stránku jsou, jinak by tu žádná možnost diskuse nebyla.
Takže to je zatím vše.
Noemu se taky lidé smáli když šel stavět Archu na kopec za městem. A posměšně na něho pokřikovali "když loď tak jedině na kopci haha"...no a jak to dopadlo pro lidi víme, haha :)
VymazatJe zajímavé že jsou vědní obory pracující teoreticky s dimenzemi ale obyčejnému člověku když si má např.představit rozměr 5D jsou i oni často v rozpacích co jim vlastně říct aby to dávalo smysl a aby to pochopili:))))
VymazatPujdete si vybrat penize z banky?..
OdpovědětVymazatTo myslíte jako "udělat káču" ? :)))
VymazatA jak to bude po dobu těch tří dnů s našimi potřebami, mám na mysli kakání a čůrání? Pokud bude skutečně taková tma, jak pak tedy trefíme na toaletu? Děsí mě představa, že bych měl trávit 3 dny ve vlastních exkrementech...
OdpovědětVymazatChtěla bych mít tvoje starosti a Rotschildovy peníze :-D :-D :-D
VymazatUrina dobrá vec, to druhé - nutí ma priviazať si šnúrku na ruke.
VymazatBe
Velice zajímavý postřeh řekl bych,ovšem nijak bych se toho nebál.S postupem do 4 či 5D souvisí i přechod na světelnou stravu na výživu z z prány a tím pádem žádná nutnost chodit trůnit na wc.
VymazatNo tak máte snad ještě ruce ne ? Po hmatu si na WC dojdete, a po hmatu si i vytřete, co bude třeba a pak spláchnete. Vy jste snad ještě nikdo po tmě nikde nikam nechodil ? Kdo se na to necítí, může si po večerech trénovat nácvik :)))
VymazatA jak poznáme kdy je večer? :D
Vymazat"Varování ruského parlamentu" existuje :
OdpovědětVymazathttp://www.fontanka.ru/2012/10/30/148/
zdojem však je Lama from Gyandrek by Kailás
Nelíbí se mi Aluščin postoj k panickým reakcím některých čtenářů, doslova píše: "POKUD SE BOJÍŠ, NETÝKÁ SE TO TĚCHTO STRÁNEK, ALE POUZE TEBE SAMOTNÉHO" svým způsobem má pravdu, ale asi si dostatečně neuvědomuje, že má prostřednictvím svého blogu poměrně velký vliv na své čtenáře, kterými jsou mimojiné i děti s takřka nulovým úsudkem, nebo psychicky slabší jedinci nebo lidi v různých krizových etapách života, tedy snadno ovlivnitelné typy. O tomto jejím vlivu svědčí i dnešní 3.díl Doporučení - Alue zavelela, že se na to máme těšit a najednou se všichni v diskuzi můžou pos*at nadšením!
OdpovědětVymazatAlue je možná s panem Maškem takovým lakmusovým papírkem, který trvale prověřuje v jakém stupni ("pH")"ovčanství" se lidé u nás nacházejí. No samozřejmě že ne pro svou potřebu, ale pro ty, kteří "ovce" ovládají. Jak by pak tak lehce mohly p.Maškovi, jeho soudruhům a soudružkám, procházet články a informace, za které je např.Zvědavec poháněn k soudu či jiné weby blokovány nebo dokonce rušeny? Lidé, zamyslete se, informace třiďte, vyhodnocujte a skládejte jako mozaiku do jednoho obrazu, který vám dá nadhled či vhled do souvislostí k tomu, co a proč se kolem nás děje ! Kdo to nepochopil, nebo je líný myslet a chápat, ať "bečí" klidně dál, a pak bez dalšího reptání drží hubu a krok !
VymazatJe zaujímave,že niektoré komentáre sú ozaj pre mňa akési nepochopiteľné!!!Neviem si predstaviť, že niekto dokáže napísať,že bude sklamaný,že tri dni tmy nebudú.Bolo už veľa predpovedaní a veľa sa snich nesplnilo.Kartarka Mesalinda napísala:
OdpovědětVymazatmayove ktorý žiju teraz v Guatemale hovoria že žiadne tri dni tmy nebudú.Tie správy,ktoré sa šíria netom,televizorom,radiom sú nepravdivé.!Žiadna apokalypsa sa konať nebude. Zmena bude len da duchovnej úrovni.Samozrejme ale je tu ešte niečo.Každý kto zmýšľa negatívne tak si priťahuje negatívne Ten kto zmýšla pozitívne tak sa deje pozitívne.Ten kto bude počas tých posledných dní tohoto roku negatívny a ve strachu tak si priťahuje zase ten strach a vtedy vznikaju problemy.Samoničenie!!!Človek sa zničí sám.Maatka Zem potrebuje Energie lásky.Tak prosím posielajte jej toľko lásky koľko len potrebuje a koľko ste schopní pre ňu obetovať.Starajme sa o nu.Prosím.Milujme ju ako seba samých.Pretože je to naša súčasť.Už sme ju dosť zbičili a tak teraz si zaslúži už konečne tú lásku na ktorú tak dlho čaka.!
Po tom, co jsem viděl na stránkách blogu Alušky jsem se připojil k názorům o nutnosti regulace internetu. Klidně mne nazývejte Iluminátským trollem, ale já si myslím, že je třeba jistá regulace a nevhodné blogy blokovat. Alue bude mít velké problémy.
OdpovědětVymazatTeba treba blokovať a regulovať. Každý má nárok na svoj názor, ktorý nemusí nikto čítať a komentovať.
VymazatA co kdybychom zrovna tobě nařídili regulaci toho, co můžeš číst a psát. To bys skákal jak četík z krabičky, to by ses oháněl demokracií, právy atd. Pokrytci shořte v pekle, tam je pro vás místa dost !
VymazatHlavně vydržme ve světle a lásce. :-) :-) :-) Přeji všem mnoho štěstí ve vzestupu. :-)
OdpovědětVymazatTma istú chvílu bude absolutne všade,...a kedže nebude existovať žiadna energia okolo človeka ktorú by on sám mohol energeticky spracovať tak si BUDE musieť vystačiť pre účel transformácie s tou ktorou má v sebe. Bud je napojený na duchovné svety - a má ju alebo žije len rozumom , takže je bez energie.Doslova takto čiernobielo to dnes vyzerá. Pre každého bude existovať len ON sám konfrontovaný s tým čo má vsebe. A to je to o čo ide - úplný kontakt s tým čo človek má v sebe - bez možnosti rušenia okolitým svetom .Nebude cítiť po niekolkých hodinách ani priatela s ktorým sa drží za ruku lebo stav mysli v tejto tme mu vytvorí vierohodný obraz jeho vnútornej reality ,ktorou sa bude permanentne zaoberať.
OdpovědětVymazatTisíce rokov sa ludia nezaoberali tým čo v sebe nosia tak intenzívne ako tomu bude teraz.Pre miliony ludí to bude znamenať šialenstvo a odchod z pozemského života - a možno však seba niektorí i v tejto tme nespoznajú lebo cez tisícročné hrozivé nánosy energetického marasu nebudú môcť preniknúť a to i napriek obrovskej akoby gravitačnej sile ,ktorá ich vedomie bude tlačiť k pochopeniu ich vlastného ja - ich ducha. Dobrí ludia to budú mať príjemnejšie než ludia bez vlastnej životnej energie sajúci energiu od iných.
Jediná žiara svetiel na Zemi bude vidieť z vesmíru a to len duchovnými pomocníkmi.A to je svetlo živého ducha ludí ,ktorí ešte žijú citom a nie rozumom. Je to neomylný znak.
Jen aby nedošlo ke změně Homo sapiens (Člověk moudrý) na Homo servientes (Člověk otrocký)! K tomu již dnes nemáme moc daleko !
OdpovědětVymazatProsím vás, jak je to tedy s tou Alue, Maškem a tajemným okultistou? Kdo koho platí? A co to je za sektu?
OdpovědětVymazatZájdite si práve dnes na jej stránku , a pochopíte vocogo. Hi
VymazatJá všechny díly pokračování četla ještě za tepla...vím o co jde, ale neumím se v tom vyznat.
OdpovědětVymazatProč je Mašek škodlivý, kdo je ten tajný okultista a jakto že Alue kope za druhou stranu. Proč myslíte? Co má tato sekta vlastně v plánu?
Může to fungovat následovně: N. Tesla tvrdě odsuzoval Einsteinovu teorii relativity a tvrdil, že existuje všeprostupující éter, který je nositelem elektromagnetických jevů. Právě na základě Einsteinových teorií byl pojem éteru z fyziky zcela vypuštěn . Sám A. Einstein však prohlásil, že éter nepopřel, jenom ho nepotřebuje ke svým výpočtům. Současná věda si s řadou problémů neví rady a tak vznikají energie nulového bodu, temné hmoty a energie, které se však povahou od zakázaného éteru prakticky ničím neliší. Nyní si představme, že bychom se dostali do pásma, kde tato substance není, nebo je silně omezena. To znamená žádný, nebo téměř žádný magnetizmus, žádný přenos elektromagnetického záření. Nebudou fungovat žádné generátory proudu, transformátory, motory, nebude umožněn přenos radiových vln a ani světla i když vlákno bude žhnout, nebo svíčka hořet, takže se spolehlivě popálíte, ale nic neuvidíte. Možná to uvidíte jenom jako přes sklo svařovací kukly. Zároveň však Země ztratí magnetický obal, takže nebude chráněna před kosmickými částicemi, které tak budou dopadat na její povrch a tím způsobí nějaké zamoření a poničení vegetace. Po obnovení původního stavu se může stát, že Země bude přepólovaná, budou v troskách generátory pro výrobu proudu, protože předchozím náhlým odlehčením se zničí, na zemi může být spad kosmického prachu. Během tmy mohou pak lidé naopak vnímat vjemy, které jsou za normálního stavu skryté. Hodně lidí tak může zešílet, vyskákat z oken, atd. Ono by to bylo silné kafe i pro připravené.... Dál to nebudu rozvádět. Nechme se překvapit a nějaké příprava nikomu neuškodí i když třeba nakonec k ničemu nedojde. Pokud vlády podobné informace mají a tají je, nejvíce by pomohlo, kdyby dopředu odstavily elektrárny a zdroje proudu, čímž by mohly zabránit jejich poškození a usnadnily by jejich opětovný nájezd.
OdpovědětVymazatVíc by se v tomto případě asi dělat nedalo. Z logiky věci pak vyplývá, že by nebylo dobré vycházet ven, nejlépe zajistit si zásoby vody a jídla v uzavřených nádobách a být někde, kde to znám i se zavázanýma očima a hezky schovaný před vnějšími vlivy.
Smůlu budou mít ti, které to zastihne nepřipravené na cestách a v neznámém prostředí, ti, kteří jsou závislý na nějakých přístrojích. Zkrátka zdroje světla budou. Nebude tu žádná světlopohlcující hmota, ale naopak něco tady bude chybět, takže nebude prostředí pro jeho šíření a možná se zjistí, že pravdu měl Tesla a že energii lze čerpat z éteru a nebudeme potřebovat přenosové soustavy, ani ropu a všechny ty magnáty a politiky a může pak nastat obrovský zlom ve vývoji lidstva, protože se skrze temnotu ukáže něco, co nám bylo dosud zatajováno a lidé poznají pravdu.
Pojďme udělat takovou legraci...zajmeme nějakého podetřelého politika, který ma co dočinění s Ilumináty nebo NWO, podejme mu veritas sérum (skopolamin) a dozvíme se, co potřebujeme ne? :-)
OdpovědětVymazat29.11.2013 00:00 SEČ
OdpovědětVymazat