12. listopadu 2012

Keshe: Arménský telekanál v Los Angeles

Šíření technologií Keshe pokračuje (:-)))), za chvíli nebudeme stíhat monitorovat (:-))) Čím více lidí to bude vědět, tím těžší bude pro vlády to ignorovat, tak šiřte!!
Přišly komentáře, že Slováci technologie nepřevzali, nevíte něco bližšího?

Zdravím.

Na fóru Keshe Foudation mě jeden příspěvek zaujal natolik, že jsem se rozhodl ho přeložit.

L. Kopecký

Z diskuse na fóru Keshe Foundation: Arménský Tele-kanál v Los Angeles

Author
Message

coba8899

 Post subject: Armenian tele Chanel in Los Angeles
Posted: Yesterday, 20:37 

Joined: 03 Jul 2012, 11:08
Location: United States
From: United States
Posts: 5

Thx (given/received):
2 time - 4 times
Vážený Mr.Keshe,
S Vaším dovolením bych rád zorganizoval telekonferenci s Vámi, abyste ukázal Vaši technologii 1,5 milionu Arménů, žijících v Los Angeles, a dal jim vědět, že arménská vláda a konzulát již mají Vaši technologii. Jsem ochoten, ovšem pokud budou souhlasit, pokrýt všechny náklady spojené s jednou hodinou vysílacího času TV, bude mi potěšením. My máme skvělé vědce a chytrou mladou generaci, která je ochotna se naučit Vaši technologii. Pane Keshe, já vím, že jste velmi zaměstnaný člověk a je pro Vás obtížné přizpůsobit svůj čas každému národu. Pokud není vhodná doba, chtěl bych Vás požádat o svolení zveřejnit na titulní stránce informace o Vás a Vaší technologii v našem arménském časopise Molorak (Planeta) v Los Angeles, můj přítel, který jej vlastní, je ochoten to pro mě udělat.
Dejte mi, prosím, vědět, pokud máte další návrhy.

Děkuji Vám Mr. Keshe

Armen Guloyan




   


MTKeshe

 Post subject: Re: Armenian tele Chanel in Los Angeles
Posted: Yesterday, 20:45 

Joined: 28 Jul 2009, 17:40
From: Belgium
Posts: 595

Thx (given/received):
0 time - 808 times
To je Ok pro Nadaci; prosím kontaktujte přes info@keshefoundation.com osobu, která má na starosti komunikaci s médii, a ta tuto žádost vyřídí a přizpůsobí můj program.


Od narození mě pojí úzké přátelství s arménskou komunitu a vidím vás jako součást svého života a kultury a mám nesmírný respekt k vaší víře a způsobu života.
Váš národ je náš národ a uděláme vše pro to, abychom Vám pomohli.

M T Keshe




   


christian aichert

 Post subject: Re: Armenian tele Chanel in Los Angeles
Posted: Today, 00:42 

Joined: 01 Oct 2012, 17:24
Location: santa ursula
From: Spain
Posts: 2

Thx (given/received):
0 time - 2 times
...wow... thats really a great thing... like this we should act and go on after our embasy received the information...

Thanks a lot !!




   


coba8899

 Post subject: Re: Armenian tele Chanel in Los Angeles
Posted: Today, 06:01 

Joined: 03 Jul 2012, 11:08
Location: United States
From: United States
Posts: 5

Thx (given/received):
2 time - 4 times
Dear Mr. Keshe,

Thank you for your kindness. I will contact the Armenian Tv channels and see availability so i can arrange it. I will contact the person in charge of communication immediately after. Thank you again.

Armen Guloyan



15 komentářů:

  1. Teším sa a basta. Bed

    OdpovědětVymazat
  2. Opět se mi na tom něco nezdá. Samozřejmě že jsem fanda , a budu třeba jako první žadonit o jeho generátor , ALE pokud jeho politika udává že se dostaneme kamkoliv a kdekoliv zadarmo , nebudeme žadonit o jídlo ani pití , nemoci budou vyléčeny jeho technologií , tak k čemu budeme potřebovat stát ? "Aha" , abychom platily paušálně , přes jeho patenty daně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus nad tím přemýšlet trochu jinak. On to nabízí vládám a co se stane, když nám je vláda nevydá a všichni budou vědět, že to mají? Keshe to má promyšlené dobře a nakonec nám tu technologii dá tak i tak, sami si o ní řekneme. Ber to jako test vlády vůči nám, projdou? :-D

      Vymazat
  3. http://havluv-kralovsky.blogspot.cz/2008/02/havlv-krlovsk-prd.html

    OdpovědětVymazat
  4. by me zajimalo co by se stalo, kdyby se ty letajici objekty s magnetickym polem stretli za letu...
    budou se odpuzovat, takze ke kontaktu nedojde?

    OdpovědětVymazat
  5. protesty v polsku a média mlčí

    OdpovědětVymazat
  6. no, já osobně si myslím, že naši světoví vládci měli dost času a prostředků si něco takového postavit ,nebuďme moc překvapeni, až se nám nad hlavami začnou zvláštní světýlka prohánět ve větší míře.Ani se nedivme,když média zaplaví informace o výskytu Ufo."Technologie Keshe" se opravdu šíří po netu závratnou rychlostí.Nelíbí se mi to.

    dan.

    OdpovědětVymazat
  7. Šíření závratnou rychlostí se ti možná jen zdá, asi proto, že se nás v Česku našlo pár nadšenců, kteří zatím ostře sledují vývoj. (Nediv se, pro mě osobně jsou to úžasné zprávy.) Jinak stále ve společnosti bezpečně převládá hluboká nevědomost a nezájem, takže překotného zavádění se určitě nemusíš bát (:-)))
    Jen ať se to šíří všemi prostředky, čím více lidí se o tom doví, tím méně budou vlády moci dělat mrtvé brouky ...
    Těším se, až někde něco z toho bude dovedeno k realizaci, a tipuju nějaký nenápadný stát, třeba jako Arménie ... pak teprve bude následovat lavina šíření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Att. Orgonet

      samozřejmně,taková technologie dokáže obrátit svět naruby! Pokud ovšem se takový patent dostane do dobrých rukou. Chápu,co se tu nabízí.Konec spekulací s ropou, konec atomové energie...takže nové dějiny lidstva na obzoru.No,zkoušet musíme všechno.Nečinností nic nezískáme.Že ?

      dan.

      Vymazat
  8. Já se o těch technologiích zmínila na jedné veřejné diskusi a vzápětí jsem byla jednak označena za slepici, která by se měla vrátit zpátky ke svému zrní a blbě nepindat a jednak za člověka, který chlastá, a v opilosti pak píše nesmysly. Ta diskuse byla na českém serveru - takže ani u nás ta informovanost kdovíjaká není, bohužel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokiaľ Vám , nám bude vadiť označenie od druhých pôjdete pomaly. Vždy si pripomeniem, že to čo druhý hovorí o mne, je viac o ŇOM ako o mne :-, VY ste aj tak nechali stopu v nich , to je podstatné. Bed

      Vymazat
    2. No já si z toho taky nic nedělám - to je jejich problém, že nemají žádné detailnější informace a ani se po nich nepídí, a pak druhé osočují. Demonstrují vlastní omezenost a vlastní nechuť dozvídat se nové věci. Stejně si myslím, že právě ti, co se snaží druhé dehonestovat tímto způsobem, budou v případě uvedení Kesheho technologií do praxe mezi prvními, kdo je budou chtít mít doma a nemuset platit za energie dodavatelům, kteří umí jediné: zdražovat, aby si mohli koncem roku rozdávat velmi mastné "odměny". (viz ředitel ČEZu - roční odměna cca 3/4 miliardy Kč, odkudpak asi na to vzali? zaplatili jsme mu to my v platbách za dodávku energie)
      Chápu, že právě tyhlety "kobyly" budou při chcípání nejvíc kopat, molochy typu ČEZ totiž přijdou o své tučné prebendy, a to není nic, čeho by se vzdávali tak snadno. Nicméně: Mám v paži, co si o mně kdo myslí - to není můj problém. A z nadávek si nic nedělám, to i Lenin (kupodivu) říkal, že "kde dojdou argumenty, přichází na řadu násilí" - v tomto případě verbální. :-)))

      Vymazat
  9. Keshe ziadnu technologiu nema predava knihy podobne ako Daniken ale robi tomu trochu inu PR ako vacsina autorov a preto knich preda viac :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim ze sa za par dni budes este velmi divit :), knizky sice predava ale "predava" aj nieco ine, to sa neboj :)

      J. Kocar

      Vymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.