Newsweek říká, že speciální vydání "Paní presidentka Clintonová" je připraveno k prodeji z důvodu "obchodního rozhodnutí".
Newsweek Calls It: "Madam President Clinton" Hits The Shelves Due To A "Business Decision"
by Tyler Durden
Nov 7, 2016 5:17 PM
http://www.zerohedge.com/news/2016-11-07/newsweek-calls-it-madam-president-clinton-hits-shelves-due-business-decision
Jak oznámil Infowars http://www.infowars.com/did-newsweek-already-print-a-special-madam-president-hillary-edition/ , jedna uživatelka Twitteru, která pracuje v knihkupectví, dala na Twitter obrázky s komentářem: Pracuji v knihkupectví a typicky dostáváme časopisy brzy a koukneme se, co je v nich. Všimněte si data.“ A dodává, že „její Twitterový účet byl zrušen následně poté, co reportér Luke Costin jí vynadal za „živení trumpovské hysterie“ o „zmanipulovaných volbách 2016.
CNN vysvětlila svým nechápavým čtenářům, jak to chodí: Je to jako trička basketbalové soutěže World Series, která se prodávala minulý týden v Clevelandu a Chicagu. Pouliční prodavači nechali předem vyrobit trička „Cubs vyhráli“ i „Indians vyhráli“, a když vyhráli 7. hru Cubs, tak prodavači trička s Indians zahodili.
Je tu však jeden pozoruhodný rozdíl: pro World Series byly skutečně vyrobeny dvě verze. Publikační společnost Topix se však rozhodla vytisknout pouze jednu verzi.
Hádejte proč.
Zde je důvod, proč došlo k tomuto „obchodnímu rozhodnutí“ podle CNN: „Topix učinil obchodní rozhodnutí vytisknout pouze jednu verzi s Clintonovou, vzhledem k tomu, že je téměř všude favorizována jako vítězka úterních voleb.“
A pointa: „Výtisky s Clintonovou se zahodí a do tisku narychlo půjde výtisk s Trumpem. To je prostá obchodní kalkulace,“ řekl Romando.
Takže naopak, když Hillary vyhraje, nebude třeba vyhazovat verzi s Trumpem, protože ani nebyla vyrobena, zatímco verze s Clintonovou již je dávno vytištěna, distribuována a začne se hned prodávat.
Z vydavatelských důvodů se tedy Newsweek vyvaroval vnitřního rizika tím, že by vytiskl předem vydání „President Trump“, ale raději podstupuje riziko, že v případě vítězství Trumpa bude přistižen úplně nepřipraven a donucen pracovat na tisku a distribuci trumpovského speciálu několik dní i nocí.
Podle přijatého „obchodního rozhodnutí“, tedy Newsweek, jak říká „konspirační periférie“, již zná předem výsledek voleb. A nebylo by to poprvé.
by Tyler Durden
Nov 7, 2016 5:17 PM
http://www.zerohedge.com/news/2016-11-07/newsweek-calls-it-madam-president-clinton-hits-shelves-due-business-decision
Překlad: Orgonet
Zbývá ještě více než den, než budou známy nejranější výsledky zítřejších presidentských voleb, ale část blogosféry a konzervativních médií je již ve zbrani kvůli obálce komemorativního speciálního vydání Newsweeku, kde je vyobrazena „paní presidentka“; toto vydání se objevilo již v sobotu.
Zbývá ještě více než den, než budou známy nejranější výsledky zítřejších presidentských voleb, ale část blogosféry a konzervativních médií je již ve zbrani kvůli obálce komemorativního speciálního vydání Newsweeku, kde je vyobrazena „paní presidentka“; toto vydání se objevilo již v sobotu.
Jak oznámil Infowars http://www.infowars.com/did-newsweek-already-print-a-special-madam-president-hillary-edition/ , jedna uživatelka Twitteru, která pracuje v knihkupectví, dala na Twitter obrázky s komentářem: Pracuji v knihkupectví a typicky dostáváme časopisy brzy a koukneme se, co je v nich. Všimněte si data.“ A dodává, že „její Twitterový účet byl zrušen následně poté, co reportér Luke Costin jí vynadal za „živení trumpovské hysterie“ o „zmanipulovaných volbách 2016.
(https://twitter.com/LukeCostin/status/795571505425809408/photo/1)
Infowars dodává, že „Trumpovi příznivci reagovali na obrázky se směsí hněvu a nedůvěry.“
Původně jsme byli skeptičí: pravděpodobné vysvětlení je nejšpíš nevinné – Newsweek si prostě připravil předem ne jednu, ale dvě zvláštní vydání – jedno pro případ vítězství Hillary, jedno pro vítězství Trumpa, takže jsou připraveni je distribuovat okamžitě ve středu ráno. A dalo by se očekávat, že obě vydání jsou již vytištěna a připravena k prodeji.
Infowars dodává, že „Trumpovi příznivci reagovali na obrázky se směsí hněvu a nedůvěry.“
Původně jsme byli skeptičí: pravděpodobné vysvětlení je nejšpíš nevinné – Newsweek si prostě připravil předem ne jednu, ale dvě zvláštní vydání – jedno pro případ vítězství Hillary, jedno pro vítězství Trumpa, takže jsou připraveni je distribuovat okamžitě ve středu ráno. A dalo by se očekávat, že obě vydání jsou již vytištěna a připravena k prodeji.
Tento skepticismus byl podpořen i v pondělí odpoledně, když CNN http://money.cnn.com/2016/11/07/media/newsweek-hillary-clinton-cover/index.html požádala editora Newsweeku Jima Impoca, aby se vyjádřil k této obálce vydání, a ten odpověděl prostě: jsou připravena obě vydání, v případě vítězství Trumpa dáme na obálku jeho obrázek.
CNN vysvětlila svým nechápavým čtenářům, jak to chodí: Je to jako trička basketbalové soutěže World Series, která se prodávala minulý týden v Clevelandu a Chicagu. Pouliční prodavači nechali předem vyrobit trička „Cubs vyhráli“ i „Indians vyhráli“, a když vyhráli 7. hru Cubs, tak prodavači trička s Indians zahodili.
Je tu však jeden pozoruhodný rozdíl: pro World Series byly skutečně vyrobeny dvě verze. Publikační společnost Topix se však rozhodla vytisknout pouze jednu verzi.
Hádejte proč.
Zde je důvod, proč došlo k tomuto „obchodnímu rozhodnutí“ podle CNN: „Topix učinil obchodní rozhodnutí vytisknout pouze jednu verzi s Clintonovou, vzhledem k tomu, že je téměř všude favorizována jako vítězka úterních voleb.“
A pointa: „Výtisky s Clintonovou se zahodí a do tisku narychlo půjde výtisk s Trumpem. To je prostá obchodní kalkulace,“ řekl Romando.
Takže naopak, když Hillary vyhraje, nebude třeba vyhazovat verzi s Trumpem, protože ani nebyla vyrobena, zatímco verze s Clintonovou již je dávno vytištěna, distribuována a začne se hned prodávat.
Z vydavatelských důvodů se tedy Newsweek vyvaroval vnitřního rizika tím, že by vytiskl předem vydání „President Trump“, ale raději podstupuje riziko, že v případě vítězství Trumpa bude přistižen úplně nepřipraven a donucen pracovat na tisku a distribuci trumpovského speciálu několik dní i nocí.
Podle přijatého „obchodního rozhodnutí“, tedy Newsweek, jak říká „konspirační periférie“, již zná předem výsledek voleb. A nebylo by to poprvé.
Newsweek byla jako ČT, ta také měla výsledek jasný, že Clinton bába vyhraje a pak plakali nad výsledkem.
OdpovědětVymazatNo vidíte, Obamabábu si tam prosadili, ale Clintonbába už tvrdě narazila :-)
Vymazat