29. prosince 2020

Video: Zdravotní sestra s ochrnutou tváří varuje před vakcínou na Covid-19

Video: Zdravotní sestra s ochrnutou tváří varuje před vakcínou na Covid-19

Překlad: Orgonet, 29. 12. 2020

Poslechněte si zdravotní sestru z Nashvillu, Tennessee, kterou po očkování proti Covidu postihla Bellova obrna - ochrnutí poloviny obličeje (viz Wikipedie česky zde.) 

Z Wikipedie: "Periferní obrna lícního nervu ... s sebou přináší významný deficit motorický, senzitivní a senzorický. Snížená až vymizelá funkce mimického svalstva přináší pacientovi estetický i funkční problém a výrazně zhoršuje kvalitu pacientova života. Včasné zahájení správné rehabilitace je u této problematiky stěžejní. ... Etiologie není ještě zcela známa, ale jedná se zřejmě o mononeuritidu pravděpodobně virového původu."


"Jsem registrovaná zdravotní sestra v Nashville, Tennessee. Jmenuji se Khalila Mitchell. Chtěla bych všechny varovat před vakcínou na Covid-19. Nedávno jsem si nechala dát vakcínu proti Covidu-19. Po injekci jsem se cítila dobře, ale za 3 dny jsem šla k lékaři, protože jsem měla problémy s obličejem. (Sundá roušku.) Mám teď Bellsovu obrnu. Jak vidíte, celá levá strana mého obličeje je nehybná, nemohu se ani usmát, jak se teď snažím, jsem z toho úplně vyřízená. Chtěla bych, aby se všichni dověděli, že si myslím, že tohle očkování je nejhorší věc na světě, nikomu bych to nedala, ani nejhoršímu nepříteli. Prosím, Ameriko, jim nejde o nás, nenechte se očkovat."




Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.