12. dubna 2010

Díry nad Vysočinou

Jelikož v posledních dnech se obzvláště výrazně ztrácejí snímky b3 z družice NOAA, tak jakmile se jeden objevil, radši ho sem hned dám.

Všimněte si obvyklých leteckých čar, a pak taky děr.

Pěkná díra, možná náhodou, je nad oblasti Vysočiny, kde bylo včera během neděle rozdáno asi 6 kg orgonitu. Že by dnes chtěli foukači mraků přifouknout mraky, zapnuli věže mrakotvorky, a ony jim to místo přifukování rozpouštěly? Krásná představa.
No, nemusí to tak být, ale třeba to tak je.

P. S. Cestou jsme v autě poslouchali rádio - dávali zrovna pohádku o Kubovi a Anče, jak si vesničané stěžovali na Krakonošovo "psí počasí", a tak jim jeden podvodník slíbil, že jim postaví "věž na počasí". Že prý to mají v Itálii, a dělají si počasí jaké chtějí. Vesničané mu prvně věřili, ale rozum zvítězil, a tak ho vyhnali. Doufejme, že naše pohádka bude mít taky brzy dobrý konec.

Pravoúhlé jasno

Přidávám koláž, kterou zaslal čtenář na téma Počasí do pravého úhlu v den Obamovic návštěvy. Kliknutím zvětšíte.
 

Polsko nebylo týmovým hráčem, tak ho zkrouhli

Konspirační blogy si předávají text o možném konspiračním podtextu leteckého neštěstí, při němž zahynula polská elita včetně prezidenta.
Polsko se totiž "nezachovalo jako týmový hráč" a chtělo hájit zájmy svého národa, nikoliv Evropské unie, oslabilo polskou měnu, aby podpořilo vlastní export, a dostatečně rychle se nehodlalo začlenit do evropské měnové unie. Den nato zahynula celá jeho elita ...

Polští vůdcové se chystali oslabit měnu, 
zahynuli v leteckém neštěstí

Z Blogu Vláda proti lidu
Též na Prison Planet.
Přel. Orgonet.

10. 4. 2010

Těžko odhadnout, zda tyto dvě události jsou spojené, ale jejich časový sled je velmi zajímavý.

Polská vláda a Polská národní banka se ve „vzácném momentě shody“ dohodly na oslabení polské měny, zlotého, což by pomohlo polským exportérům na úkor obchodních partnerů Polska – tj. mezi jiným Evropské unie. Den nato zahynou polský prezident a prezident národní banky při leteckém neštěstí.

Z novin Wall Street Journal, 9. 4. 2010:

"V jednom z vzácných momentů shody se Polská národní banka a polská vláda dohodly na nutnosti oslabit polský zlotý, který v minulých týdnech dosáhl téměř předkrizové síly. Síla měny se nyní stává možnou hrozbou pro ekonomické uzdravení. Po několika verbálních intervencích v minulých dnech zasáhla centrální banka v pátek reálnými penězi, což bylo poprvé v období více než deseti let.

Banka dále pokračovala ve svém čtvrtečním varování, že je „technologicky a psychologicky“ připravena vstoupit na peněžní trh, aby zabránila „nadměrnému posílení zlotého“. Vládní zástupci také řekli začátkem týdne, že „silný zlotý“ poškozuje růst a po páteční intervenci řekli, že plně podporují krok centrální banky. 


Tím, že polské vedení učinilo krok k oslabení zlotého, upřednostnilo zájmy polského lidu nad zájmy evropského společenství, známého jako Evropská unie."

Den nato zahynul polský prezident spolu s mnoha dalšími představiteli, včetně prezidenta Národní banky, při leteckém neštěstí. Z Mail Online:

"Polský prezident Lech Kazcynski a jeho žena Maria zahynuli po pádu letadla v blízkosti letiště u Smolenska v západním Rusku.

Ruské zpravodajské agentury s odvoláním na ruské ministerstvo pro mimořádné události oznámily, že při tomto neštěstí zahynulo nejméně 87 lidí. Na palubě letadla Tu-154 bylo údajně 132 lidí.


Na seznamu cestujících byli hlavní velitel armády gen. Franciszek Gaggor, prezident Národní banky Slawomir Skrzypek, a ministr zahraničí Andrzej Kremer."

Polsko nespěchá s přijetím eura a připojením se k Evropské unii, cílové datum bylo odsunuto až na rok 2015. Zde v USA bychom mohli říci, že Polsko není „týmovým hráčem“. V Novém světovém pořádku se představitelům, kteří nejsou týmovými hráči, stávají  špatné věci.




Některé myšlenky z komentářů pod článkem:

- Polský prezident byl jediný v Evropě, který se vzpíral Novému světovému pořádku. Udržoval zdravou měnu bez Eura. 
- Možná byl pilot pod kontrolou mysli, protože prováděl naprosté hlouposti. Doufejme, že se najdou vysvětlující záznamy.
- Možná Lech Kaczynski tušil, že tam, kam ho posílali přistát, bude sestřelen, proto se snažil přistát. Jakékoli nouzové přistání je lepší než sestřelení.
- Jsem taky pilot, a většina z nás si umí poradit s přistáním za nulové viditelnosti.
- Přistání pod nátlakem prezidenta je oficiální historkou NWO.
- Pád letadla mohl být řízen na dálku. (Viz článek http://orgo-net.blogspot.com/2009/06/pravy-duvod-zriceni-airbusu.html)
- Pro klimatické zbraně není nic snadnějšího, aby kdekoli vytvořily náhlou mlhu a nulovou viditelnost.

Atd. atd., další paranoie si dodejte sami.

9. dubna 2010

Z komentářů

V komentářích se dnes objevil dobrý příspěvek, tak aby nezapadl, čtěte i zde.

 To Verthandi: 

1. Za normální podnebí a počasí je možné podle mně považovat takové bez přímého ovlivňování technickými prostředky typu HAARP kdy jsou změny plánované a velmi rychlé,klidně z hodiny na hodinu. Průmyslovovou revoluci a přirozené cykly přírody považuji spíše za standartní změny,protože jsou většinou pozvolné.

2. Co se týče HAARPu,tak ne každý čtenář tohoto blogu musí zastávat všechny extrémní teorie na kompletní manipulace všeho. Myslím ale že se všichni shodneme na tom,že manipulace běžného počasí typu umělé oblačnosti,deště,sucha apod. dle plánů provozovatelů těchto tech. prostředků jsou opravdu holou realitou.
U těch hurikánů a jiných extrémních projevů typu zemětřesení bych si tím nebyl zatím jistý na 100%,ale taky je velmi pravděpodobné že tyto sofistikovaná zařízení nejsou napájena enerií z běžné sítě,ale jsou celkově včetně nezávislosti na tomto technologicky o několik desítek let napřed před dnešním standardem. A k tomu HAARPu myslím ani nejsou na snímcích vidět nějaká vedení vysokého napětí.
Současný systém výroby a prodeje energií lidem bych spíše považoval za jeden z pilířů nadvlády "elity" nad nimi. Vzpoměnte si na ty pohádky o zlém židu T.A.Edisonovi,který N.Teslovi ukradl poznámky o těch vynálezech typu žárovka bez nutnosti připojení k el. a podobně. Edison nebyl žádný vynálezce,jen zdatný obchodník a především kumpán dua R+R (Rothschil+Rockefeller) a o těchto snad víme svoje. Asi to všechno nebyly jen pohádky.
A když je dnes už docela známo,že spousta těch US tajných zařízení typu skalárních zbraní apod. vychází z myšlenek N.Tesly starých 100 let,tak proč by byl problém s jejich nezávislým napájením kvanty enerie?
Pane,tendle trojlístek z "Bohem vyvoleného národa" R+R+E zpomalil vývoj lidstva min. o desítky let,jen aby ho mohli ekonomicky ovládat přes jejich finační a ropně-energetický systém. Všechno to do sebe krásně zapadá a když si vzpomenete,že před pouhým rokem jste asi nakupoval do zásoby roušky,sháněl Tamiflu a dnes se již otevřeně mluví o podvodu a konspiraci Big Pharmy proti lidem západních států,tak se nikdo nebude moci divit až bude ve zprávách na Nově: chemtrails a manipulace počasí je realita. A lidi zase jen mávnou rukou: vždyť jsme to dávno věděli!
Podle mě toto a zveřejnění dalších utajovaných věcí bude velká pecka do hlavy a myšlení zatím mlčící většiny.

Máme se na co těšit!

Mraky, vyrovnat! Pochodéééém vchod!

Vojsko musí mít ve všem pořádek, i v mracích. Proto si je rádo řadí pěkně po vojensku. A to třeba do rovných linií, rovnoběžných rovných linií "streets", čtverců a pravých úhlů. Jako na cvičišti.

Pár příkladů (snímky zvětšíte kliknutím - skoro všechny).:

Malé čtverečky - statické:
Haarpovou oblačnost složenou z chomáčků ve tvaru přibližných nebo zřetelných čtverců vidíme nad hlavou často. Stojí na místě, nehybně. V  menší vrstvě slouží jako sluneční clona, která při dalším nafukování může vytvořit souvislou univerzálně použitelnou oblačnost (třeba hustou clonu, nebo bouřkový mrak, nebo cokoli potřebují.)
Velké čtverce - dynamické:
Oblačné fronty rovněž rády dynamicky vytvářejí tvary čtverců, plných i prázdných, o rozměrech tisíců kilometrů, viz rohy v Evropě dnes na sv. Obamu:

Rovnoběžné řady - streets - dynamické:
(Někdo prý ten pojem nezná, tak ať si vyhledá "cloud streets", je toho plný internet. To je tak podivný útvar, že si ho všimnou i lidé, co nemají tušení o manipulacích počasí.)
Jsou to řady mraků - souvislé nebo rozdělené na čtverce, které pochodují jako husy za sebou, jako oblačná pěchota, rychlostí vzdušného proudění. 
Tady jsou jedny extrémní nad Beringovým mořem:

Loni ještě byly streets kuriozitou, letos jsou už běžné všude, i u nás. Třeba včera byly takové menší (podotýkám, že vznikly z ničeho nic, náhle, během několika minut - jakmile zapnuli příslušné vlnění ...)

Ještě jednou streets nad Amsterodamem, pohled z letadla:
A nad Ochotským mořem:

Oficiální meteorologové samozřejmě mají jakási svá vysvětlení pro tento jev, ale je zbytečné to číst ...

Rovnoběžné řady: vlny statické (wave clouds) v mikroměřítku:
To jsou vlny, které vidíme často stát nad hlavou. Říkáme jim haarpové vlnění. Meteorologové je vydávají za "orografické vlnění".

Rovnoběžné řady: vlny statické v makroměřítku:
To je vlnění ze země nepozorovatelné, na satelitních snímcích vytváří "traktorový vzor". Stojí nehybně, i když přes něj jde silné proudění. Často kopíruje území států - asi rozbíjí souvislou oblačnost, z níž by mohly přijít srážky. Je rovněž vydáváno za "orografické".Zde nad Skotskem traktorový vzor, nad Anglií streets.
Včera bylo vidět nad Německem, jak původně nehybné traktorové vlny se daly do pohybu a přeměnily se na pochodující streets.

A to by myslím pro dnešek stačilo.

8. dubna 2010

Opět počasí pro Obamu

Před rokem se tu psalo o počasí seřízeném přesně za účelem Bombamovy návštěvy v Praze. V jednom dnu (6. 4.) bylo ideální jarní počasí v Praze a bleskové záplavy, co vyplavily několik vesnic na Strakonicku,  několik desítek km odtud. (Bohužel webové zprávy o tom už jsou pryč.) Viz http://orgo-net.blogspot.com/2009/04/pocasi-pro-obamovic.html a  
http://orgo-net.blogspot.com/2009/04/kdo-chce-vlastnit-pocasi.html

Obrázek nahoře: I dnes to vypadá na počasí na objednávku. Oblačný pruh od západu je oddělen od oblačného pruhu od východu rozsáhlým územím jasné oblohy. Že by pro dnešek příměří mezi ruskými a americkými meteorologickými zbraněmi? Oblast jasné oblohy je opět orámována do čtverce ... (Nejlépe podívat se na jakékoliv animace, jak se ty oblačnosti odpuzují od jasného čverce.)

Nevím, jak je dnes v Praze, ale tady je přesně stejně jako loni na Obamovu návštěvu v Praze: jasno, ale mlžný opar. Ten zakrývá případnou leteckou aktivitu.

Update: A už tu máme díky čtenáři obrázek z novinek, jak je dnes v Praze! Přesně podle předpokladu, přesně jako loni, chemický opar. (Vylepšeno od B., díky!)

Doufejme, že během dne nemají v plánu nastříknout někam bleskové záplavy, aby ukázali pohotovost zbraní jako loni. Ale letos by jim to mělo jít hůř, letos je celkově už mnohem víc orgonitu než loni.


Na NOAA opět chybí dopolední snímky b3 zachycující chemtrails, ale letecká aktivita je trochu vidět na nočním snímku. Rovněž je vidět, jak chemtrails rozrušovaly okraj oblačné fronty ze západu.

7. dubna 2010

Proč je kolem D1 převysílačováno?


Dnes mě napadlo podívat se na internet, který to vysílač v blízkosti Jihlavy si mě vlastně v pondělí přitáhl a řekl si o dárek. Vypadal totiž fungl nově. Na vedlejším kopci stojí další, a další dva na kopcích nedalekých. (Na focení nebyla nálada, fotek podobného harampádí mám už spousty. Ony věže je možno shlédnout na google mapách v blízkosti Větrného Jeníkova.) Proč taková koncentrace právě tady? A hle, na internetu se našlo pár zajímavých článků na toto téma.

Ten navštívený vysílač je zřejmě právě ten, odkud zahájilo o tomoto víkendu vysílání tzv. "Rádio Dálnice", jak píší mainstreamové weby, např. http://zpravy.idnes.cz/radio-dalnice-uz-vysila-konkurenci-se-nelibime-tvrdi-jeho-sef-ptn-/domaci.asp?c=A100406_141930_domaci_nos 

Ale mnohem zajímavější informace přináší digizone, např. článek  http://www.digizone.cz/clanky/zpusobi-pripravovane-radio-dalnice-kolaps/ , odhalující problematické pozadí zdánlivě bohulibého a lidumilného projektu. Zmíněný článek velice doporučuji k přečtení. Jeho stručný obsah je v této citaci:
"Příští měsíc by mělo v Česku zahájit vysílání specializované dálniční rádio. Společnost Route Radio podnikatele Radima Pařízka (stojí také za projektem digitální TV Pohoda pro děti) již obdržela neuvěřitelných 31 nových kmitočtů v rozhlasovém pásmu FM a další se připravují. Nad projektem Rádia Dálnice se ale vznáší spousta otazníků. Licenční podmínky rádia jsou velmi obecné, vysílat lze podle nich takřka cokoliv. Problémy lze ale čekat zejména v souvislosti s rušením stávajících rozhlasových stanic." 

Proč mě zaujalo rádio dálnice? Pro giftery přetiskuji (nahoře) inspirující obrázek z digizone. (Na obrázku: Mapa pokrytí Rádia Dálnice na dálnicích D1 a D2. Na mapách je vyznačeno pokrytí následovně: červená a tmavě oranžová – velmi silný signál, oranžová – silný signál, garantovaný příjem na běžné přijímače a autorádia, žlutá – středně silný a slabší signál, příjem na kvalitnější přijímače a autorádia. (Zdroj: digizone ; mapu můžete kliknutím zvětšit)

Neuvěřitelná hustota. K čemu asi potřebují řidiči na dálnici tolik vysílačů a tolik různých kmitočtů? Dle článku bude potřeba rádio stále přelaďovat - prý každých 5 kilometrů! K čemu to? I kdyby takové rádio skutečně mělo za cíl podávat dopravní informace, co může říct řidičům jiného, než říká již existující a naprosto zbytečné dopravní vysílání, že mají jezdit opatrně a v místě nehody dávat pozor? Co je to za kulišárnu? (P. S. Primitivní, uřvané a vlezlé komerční stanice jako Impuls a jemu podobné stejně nedokážu poslouchat.)


Naštěstí my paranoikové a konspirační teoretikové si můžeme dovolit všelijak spekulovat, tak, jak to ostatní nenapadne. My víme své o tom, jakou funkci mají údajné "vysílače". Rozhlasové a televizní vysílání je pouze jednou z jejich funkcí, a možná tou nejméně důležitou. Daleko důležitější je, že jsou součástí systému elektromagnetických zbraní. Tyto zbraně zasahují do počasí, do komunikace, do kontroly mysli a podobně, tak jak to tady pořád omílám. Takže já to vidím tak, že státněvojenskoprůmyslový komplex si prostřednictvím podnikatele Pařízka zajistil neomezenou kontrolu a provoz "vysílačů" v okolí dálnice.

(Obrázek: Koncepce pokrytí dálnic vysílači. Zdroj: digizone.)
Osobně si myslím, že hustota a intenzita kmitočtů v okolí Jihlavy naznačuje, že se jedná o důležitý strategický bod pro vojenské komunikace. (To se týká celé dálnice, je to důležitá osa.) To odpovídá také mému pozorování, že nad Jihlavou v intervalech několika minut stále prolétají velmi nízko velké (nesprejující) letouny, které zřejmě slouží k zaměřování a kalibrování systému komunikací a manipulací počasí.

Jezdíte-li po D1, jistě mi dáte za pravdu, že je tam velmi nepříjemná energie, která určitě nepříznivě ovlivňuje řidiče a počet nehod. Taky jsou tam často zvláštně nepříznivé povětrostní podmínky. Každopádně vím, kam budu směrovat své gifterské aktivity, pokud se dostanu do této oblasti. Doporučuju k pozoronosti všem gifterům.