18. ledna 2012

Narazil/nenarazil Titanik do ledovce?

Dneska nestíhám blogovat, takže aspoň jeden šikovný konspirační příspěvek od čtenářky (velký dík), který má souvislost s naším současným zájmem o lodní katastrofy (:-))), viz http://orgo-net.blogspot.com/2012/01/italska-vyletni-lod-byla-torpedovana.html 
Vida, není nic nového, že se za zdánlivou lodní katastrofou ukrývá hanebný záměr ...



Tak to dopadá, když pravda přece jen vyjde na povrch. Jen se tak potvrzuje, čeho všeho jsou lháři a zloději schopni. Snad i toto přispěje k postupnému otevírání očí těch, co nechtějí vidět a mnozí ani slyšet současné lháře a zloděje. Zbytečné to asi je pouze pro ty, kterým jsou všechny argumenty fuk - hlavně, že se i oni napakují; pak je každá lež dobrá. Posuďte sami:

Narazil / nenarazil Titanic do ledovce?

Očima vévody z Ellgutu:

Titanic do ledovce nenarazil: Do hlubin konspirace s Janem Berwidem Buquoyem. Patrně se jednalo o největší pojišťovací podvod všech dob. Zaoceánský parník "Titanic" nikdy na žádný ledovec nenarazil. Plavidlo vyrobila společnost International Mercantil Marine (IMM). Firma patřila americkému multimilionáři J. P. Morganovi. Stavbou Titanicu se IMM beznadějně zadlužila. Jediným možným řešením bezvýchodné situace bylo onu doposud největší loď všech dob maximálně pojistit a poslat jí co nejdříve ke dnu.

Je tomu 100 let, kdy byl Titanic 31. 5. 1911 spuštěn v Belfastu (Severní Irsko) na vodu. Na svou první oficiální plavbu se však vydal až o rok později, 10. 4. 1912 z anglického Southhamptonu.

Co způsobilo tak dlouhé zdržení? Gigantického obra nechtěla totiž žádná pojišťovna nechat pojistit. Nešlo ani tak o výši pojistky, jako o to, že při bližším zkoumání se zjistilo, že Titanic takřka není schopen plavby. Údajně "nepotopitelná" loď byla spíš obrovskou plovoucí rakví. K budování plavidla byl použit nekvalitní materiál, nýtované pláty již rezivěly, vnitřní prostory nebyly dodělány, parník měl chronický nedostatek záchranných člunů, členem posádky chyběly dalekohledy a dokonce i lodní šroub byl "vypůjčen" ze sesterské lodi "Olympic". Není tedy divu, když se po ohledání objektu pojišťovací agenti od potencionálního vraku raději úprkem vzdalovali. Na první pohled bylo patrné, že společnost IMM nevládne finančními prostředky, aby mohla učinit Titanic "nepotopitelným". Plavidlo bylo doslova "slepeno" dohromady z levně zakoupených materiálů a na hladině se drželo, dalo by se říci, jenom silou vůle. O "nepotopitelnosti" nemohlo být vůbec ani řeči. Sebemenší kolize na moři by znamenala okamžité klesání ke dnu. IMM v čele s J. P. Morganem byli finančně v koncích a nemohli daný žalostný stav nijak změnit. Přesto se presidentovi společnosti IMM, J. Bruce Ismayovi, podařilo s vedením britské pojišťovny Lloyd's of London uzavřít pojistku na v přepočtu necelých 30 000 000 eur (cca. 750 000 000 Kč) na vrak, který byl pro účely zaoceánských plaveb takřka bezcenný. Teď šlo pouze o to se "plovoucí rakve" co nejrychleji zbavit. Titanic vyrazil na svou první a poslední plavbu 10. 4. 1912 z anglického přístavu Southhampton. I když se rozšířila scestná, klamná reklamní zpráva o "nepotopitelnosti" plavidla, výsledek byl celkem skromný:

Skoro čtvrtina míst na lodi zůstala neobsazena. Bylo to dáno tím, že jízdenka na Titanic byla nehorázně předražená. To, co se jinde platilo za I. třídu spojení mezi Southhamptonem a New Yorkem, musel cestující na Titanicu zaplatit již za podřadnou III. třídu. Plavba tím byla ztrátová a nestačila krýt ani základní výdaje za provoz. Všem ve vedení IMM bylo jasné: projekt Titanic je nerentabilní finanční debakl. Jak se však dané přítěže zbavit?

Aby se dosáhlo u Lloyd's of London vyplacení plné pojišťovací částky, bylo nutné držet se určitých pravidel: Loď se musí potopit na širém moři, volat o pomoc, ale nikdo nesmí přijet a zachránit ji, přičemž se musí potopit tak hluboko, aby byla nevytažitelná a tím zamést za sebou jakékoliv stopy. Nejlepší by byla kolize s ledovcem, ale kde ho v polovině dubna uprostřed Atlantiku najít? Titanic si sice nechával telegraficky zasílat "varovné zprávy" o tom, kde by se ledovce nacházet mohly, ale na žádný se mu nepodařilo narazit. Parník projel bez zádrhelu všemi možnými nástrahami a začal nabírat přímý kurs New York. V tento okamžik nechal kapitán Edward J. Smith, vrchní důstojník Henry Wilde a president IMM, J. Bruce Ismay, loď zastavit.

Rozhlásili, že prý plavidlo narazilo na "ledovec" a potápí se.

Cestující si měli navléknout plovací vesty a nastoupit do záchranných člunů. Většina z nich považovala opatření za pouhé cvičení a někteří dokonce za nejapný vtip. Ubytovaní v II. a III. třídě se ani nenamáhali vyjít na palubu. Příčina? Nikdo z cestujících žádný náraz nepocítil a nikdo z nich žádný ledovec neviděl. Tak proč se vzrušovat?
Titanic se zastavil na nejhlubším místě své plavby (3820 metrů od hladiny ke dnu). Vytáhnout vrak z této hloubky bylo tehdejší námořní technikou nemožné. V této oblasti - kurs polohy plavidla: 41° 43' SŠ 49° 56' ZD - se žádné ledovce ani v nejkrutější zimě nenacházejí, natožpak aby tam byly v polovině dubna, tzn. 14. 4. 1912.

Telegrafista Titanicu, Jack Phillips, sice volal o pomoc, a dbal o to, aby byl signál zachycen, ale soustavně úmyslně udával chybnou polohu lodi, takže skutečná záchrana nebyla vůbec možná; což vyhovovalo pojistným podmínkám. Přesto, následek toho později byl, že vrak Titanicu nemohl být celých 73 let nalezen, neboť na poloze, kterou udával telegrafista, se žádný vrak nenacházel. Také záchranná loď "Carpathia" našla ztroskotance úplně jinde, než na kursu, jenž telegraficky udával Jack Phillips. Lidé nacházející se již asi půl hodiny v záchranných člunech na klidné mořské hladině nevycházeli z údivu. Gigantické plavidlo stálo na místě, všude zářila světla, cestující v podpalubí v plné zábavě a o nějakém potápění ani památky. Pak nastaly dva mohutné výbuchy. Titanic se prolomil ve středu a obě půlky lodi se nezávisle na sobě začaly potápět.

V úřední zprávě se tvrdilo, že výbuchy způsobily přehřáté kotle, když přišly do styku s mořskou vodou vnikající zvenčí do strojovny. Byla to ta nejstupidnější výmluva vedení Titanicu vůči vyšetřovací komisi v New Yorku. Přesto uznali vyšetřovatelé danou fabulaci jako objektivní pravdu. Je to neuvěřitelné! Teplota (ne)vnikající mořské vody by se byla pohybovala okolo nuly. Účinek by byl opačný: místo výbuchu by se kotle prudce ochladily a přestaly by okamžitě fungovat. Elektrický proud by se vypnul anebo by zkratoval. Titanic se naopak těšil vynikající pohodě a zářil jak rozsvícený vánoční stromeček! Ve středu lodi žádné kotelny nebyly. Byl to nejslabší článek plavidla a v těchto místech se nacházely poštovní zásilky. I pro nejneschopnějšího amatéra to není problém v těchto místech, mezi tisíci poštovními zásilkami, umístit balíčky s třaskavinou a v daný okamžik je odpálit. To se také stalo. Parník se po výbuchu začal ve střední části plnit vodou. Tlakem exploze byly vyraženy nýty bočních plátů ze vnitř ven. To zcela jasně ukazují snímky všech ponorek, jenž vrak na mořském dně fotografovaly. Voda se hrnula do útrob Titanicu podlahou (díra po výbuchu), tak jako levou i pravou boční stěnou, kde byly tlakovou vlnou vyraženy nýty a ochranné pláty se uvolnily. Asi po hodině se parník v prostředku zlomil. Obě půlky zůstaly trčet do vzduchu. Příď se potopila hned. Záď zůstala stát v pravém úhlu k hladině a lodní šroub s nápisem "Olympic" kolmo hleděl do nebe. Asi po čtvrt hodině začal klesat ke dnu odděleně. Když obě části Dr. Robert Ballard se svojí ponorkou 01. 9. 1985 na dně našel, byly od sebe vzdáleny 650 metrů. Kolem půlnoci 14. 5. 1912 se sešli kapitán Smith, jeho zástupce Wilde, 1. důstojník Murdoch, konstruktér Titanicu Andrews, president IMM Ismay, a II. telegrafista Bride. Před vyšetřovací komisí Harold Bride vypověděl, že při onom setkání konstruktér Thomas Andrews vypočítal dobu trvání potopení Titanicu. Prý se měl parník udržet nad hladinou maximálně 90 minut.

Jak to mohl onen inženýr vědět, když v době rozhovoru teorie o "kolizi Titanicu s ledovcem" ještě nebyla vůbec na světě? Zcela deduktivně musel vypočítávat dobu životnosti plavidla na hladině, pro provedení exploze údajných "kotlů". K jeho cti lze dodat, že se nespletl. Když se Titanic otřásl výbuchy, začala mořská voda vnikat do lodi spodem a boky, v oblasti poštovního depa, kde nebyly žádné těsnící komory, které by mohly živel zadržet. Po rozhovoru se II. telegrafista již na své místo v telegrafní kabině nikdy nevrátil. Objevil se až před výslechovou porotou v New Yorku, kde se netajil tím, že v době, kdy loď najela na "ledovec" se nacházel v podpalubí, v poštovním depu. Přesto svojí výpověď několikrát změnil a místy plácal páté přes deváté. Proč byla porota zafixována na teorii "ledovce" a nezatkla Brideho za podezření ze sabotáže s následkem potopení plavidla, nad tím zůstává rozum stát. On byl prakticky jediný, kdo mohl s úspěchem danou výbušninu mezi ostatní zásilky zamíchat a posléze odpálit.

Teorie o údajné trhlině na pravém boku parníku o délce 90 metrů po kolizi s ledovcem je pouze vybájenou legendou. Žádná z ponorek spuštěných k vraku Titanicu nic takového neobjevila. Fotografie údajných ledovců, se kterými loď měla kolidovat, jsou výmyslem. Až do Ballardova objevení vraku v roce 1985 se totiž vůbec nevědělo, kde se Titanic vlastně potopil, a proto nebylo možno ani určit místo onoho neexistujícího ledovce. V oblasti, kde začal parník klesat ke dnu, žádné ledovce nejsou. Zaoceánský gigant měl opravdu nedostatečný počet záchranných člunů. To ovšem ve skutečnosti nehrálo rozhodující roli. Problém byl v tom, že cestující do člunů nechtěli nastupovat, protože neviděli důvod. Loď stála na místě a nic se nedělo. První člun o kapacitě 65 osob byl spuštěn na hladinu s 28 cestujícími a druhý o kapacitě 40 lidi vezl pouze 12 osob. Málokterá ze záchranných pramic byla naplněna alespoň z 60 % svého skutečného předpokládaného počtu cestujících. Pro nedostatek zájmu skládací čluny nebyly vůbec spuštěny na vodu. Proč? Žádný ledovec nebyl nikde vidět a loď se nepotápěla. Venku byla pouze nepříjemná zima. O to, zúčastnit se nějakého "cvičení", neměl tedy nikdo zájem. Změna nastala, až když se zaoceánský parník začal po dvou explozích plnit vodou. Vypukl nepopsatelný chaos. Ano, Titanic se stal obětí promyšleného spiknutí a sabotáže, kterou s největší pravděpodobností provedl II. telegrafista Harold Bride. Kam se však poděli ostatní protagonisté tohoto brutálního aktu: kapitán Smith, jeho zástupce Wilde, I. důstojník Murdoch, konstruktér Andrews a I. telegrafista Phillips? Podle svědeckých tvrzení se nacházel telegrafista Phillips s Bridem v člunu číslo 4. Zachránila je "Carpathia". Kapitán Smith plul s několika ostatními členy posádky na záchranném člunu, kde je znázorněn na snímku, jak zachraňuje malou holčičku. Matka zachráněné dívky mu na "Carpathii" v přítomnosti II. důstojníka Lightollera za záchranu dcery vroucně poděkovala. Murdoch se zachránil spolu s Lightollerem na převráceném skládacím člunu. Konstruktér Andrews zmizel neznámo kam. Před výborem New Yorkské vyšetřovací komise vypovídali z okruhu spiklenců pouze Ismay a Bride. Podle úřední verze se všichni ostatní "utopili". Není bez zajímavosti, že na rozdíl od jiných cestujících, jejich "utopená těla"nikdy nebyla nalezena.

Zemětřesení a podzemí Českého Krumlova 1.

Myslím si, že Český Krumlov je místo, které stojí za prozkoumání. Domnívám se z různých důvodů, že v té oblasti by mohlo být nějaké poměrně výkonné illuminátské podzemní zařízení (Illumináti budiž zde souhrnné označení pro anonymní škůdce lidstva). Možná slouží na výrobu počasí (o níž nás často informuje čtenář z Krumlova), nebo k bůhvíjakým ještě účelům. A mohlo by souviset s nedávným podivným zemětřesením.

Že je ČK energeticky silné místo, to je známo. Jen tak mimochodem, před 3 lety mě tam poprvé přistihl pověstný černý vrtulník.  Bylo to docela epické, šli totiž se mnou američtí přátelé a s velkou švandou mi pomáhali házet a zahrabávat orgonity, moc tomu nevěřili - a najednou nad námi krouží černý vrtulník  - byli naprosto v šoku (i já, bylo to poprvé. U mě doma už předtím byl, ale přímo při činu ne ..). Mimo to, když jsme vyjížděli z ČB, lilo jako z konve, a mělo to trvat ještě pár dní, a než jsme dojeli do Krumlova, tak přestalo. Po vrtulníku jim došlo, že asi díky orgonitu ... No nic, to by byla zábavná historka z natáčení, ale ten vrtulník nemohl přiletět z daleka.



Takže, prozatím dva příspěvky k věci, jeden dnešní a jeden z loňského srpna:

Zemětřesení :

Ahoj Orgonete,
píši kvůli zemětřesení 12.1.. Já sama jsem to zaspala, ale všichni s kým jsme mluvili, popisovali ten zvuk, který je nejdřív upoutal jako hodně silnou, dutou ránu, jako třeba výstřel z děla, nebo jako když něco vybuchne v zemi (je tady hodně štol, někdo říkal, že si myslel, že něco vybuchlo ve štolách). Moje kamarádka hned ve vedlejším domě říkala, že ještě pracovala na počítači, když byla ta rána a myslela si, že jim vybuchl plynový kotel. Takže spíš rána, hodně silná , ale ne takové táhlé zvuky jako na videu. No a pak třesení. Skleničky atd. Psali, že epicentrum bylo kolem Rájova, ale tam a v okolí prý nikdo o ničem neví. (teda to jsou jen moje informace) V Krumlově to zaregistrovali ve všech částech města. Tak tolik o Krumlově.
Měj se krásně, tak často si říkáme, jak výbornou práci děláš. Tak ti tam do Budějc aspoň v myšlenkách posíláme hodně síly a světla. Třeba se někdy všichni potkáme. Ahoj I+F

P.S. taková perlička. Náš šestiletý syn s námi poslouchal ty zvuky ze světa, pak odběhl a nakreslil obrázek, na něm baráčky, nad nimi v nebi velký drak a jako foukal dolů, pak se zeptal jak se píše s a o a dopsal mu tam SOS. A že prý je to duch dinosaura (několik let maluje hlavně dinosaury) ve vesmíru, a že potřebuje pomoc, tak to volá na zem pro lidi co umějí řídit vesmírný rakety, aby mu jeli na pomoc.

Podzemní prostory v oblasti ČK: 

Anonymní komentář z 24. 8. 2011 k článku Zemětřesení v USA způsobeno výbuchy ...
Ve Větřní u Č.Krumlova stojí veliká papírna, jedna z největších v bývalém ČSSR. Naproti přes řeku byl koncem 80.let 20.stol.vybudován rozsáhlý tunelový labyrint, jenž měl pokračování i na samotném katastru města Č.Krumlov. Jednalo se o systém odpadních stok a kanálů ze zmíněné papírny a města Č.Krumlov, které směřují k veliké čističce za městem v zákrutech Vltavy. Tunely jsou tak velké, že tam pojíždí po kolejích revizní drezína, a v případě oprav může za sebe připřáhnout i několik vagonků. Proč o tom vlastně píši : po spuštění tohto labyrintu tunelů bývá od poč.90.let 20.stol. občas slyšet strašlivý syčivě prskající hluk /asi jako když velmi velmi zesílíte prskající a sysčící tlakový ventil na papiňáku/, který jakoby vychází právě z té papírny nebo jejího blízkého okolí. Hluk je tak silný, že i ve vzdálenosti asi 5 km nemůžete s nikým venku hovořit, poněvadž vás špatně slyší, co říkáte. Hluk trvá nepřetržitě i několik hodin, takže pak potkávám spoustu nervozních a nadávajících lidí. Dodnes se mi nepodařilo vypátrat původ tohoto hluku. Může souviset s těmi tunely ? Celý labyrint obsahuje prý více jak 20 km tunelů!!!

P.S. Velmi zajímavé. A Orgonet si na základě (nejen) toho neodpustí spekulaci:
V oblasti ČK jsou tedy rozsáhlé podzemní prostory. 12. 1. 2011 tam došlo k silnému výbuchu a slabšímu zemětřesení. Neříkali různí vesmírní pomocníci ve svých poselstvích, že ničí explozemi/implozemi podzemní prostory Illuminátů (psalo se tu o tom, ale teď zrovna nemůžu najít ten odkaz, dodám ho)? Viz výbuchy v USA. Co když si předsevzali v druhém lednovém týdnu (týden divných zvuků) zničit další podzemní zařízení různě po světě? Takže zemětřesení a výbuch v ČK mohlo znamenat zničení tamního podzemního zařízení? (Vzhledem k slušnému zemětřesení ten výbuch nemohl být malý ..,)
Vaše názory jsou vítány.

Článek o podzemních explozích v USA, které zničily tamní systém tunelů:
http://orgo-net.blogspot.com/2011/08/zemetreseni-v-usa-zpusobeno-jadernymi.html
(Sorcha Faal správně píše, že tunely byly zničeny explozemi, ale neví, že je zničily vesmírné síly, které postupně likvidují zařízení Illuminátů. To víme od Matthewa apod., ale teď nemůžu najít ten příslušný článek. )

P.P.S.Orgonet: Měli jsme tu z ČK i hodně zpráv ohledně manipulací počasí - myslím, že i ty sedí dohromady s nějakou podzemní instalací - zkusím to projít, nebo třeba by čtenář z ČK k tomu něco chtěl napsat?

P.P.P.S. 20. 1. 2012: Přidávám další super zajímavé komentáře, děkuju čtenáři! 

K výše uvedenému článku uvedu jen jednu věc : nevím, zda tuto událost mohu spojovat s podzemním iluminátským sídlem pod nebo v blízkosti Č.Krumlova. Ale něco velmi zajímavého jsem se před lety dověděl od jednoho důlního štajgra z tehdy ještě naplno fungujícího tuhodolu. Mělo se to stát někdy v 80.letech 20.stol. Tehdy jedna parta horníků razila novou odbočku štoly na překopech, stařinách, a náhle se před nimi provalila stěna do úplné tmy. Po počátečním úleku, když se odsud nevyvalila ani voda, ani plyn, odvážili se nahlédnout, a pak i vstoupit do neznámého prostoru. Ocitli se v obrovském téměř kruhovém tunelu, jehož průměr odhadovali na 8-10m. Udivilo je, že je tam nezvyklé sucho a mírně proudící vzduch s jakoby kanalizačním zápachem. Když jeden z nich zkusmo udeřil nějakou železnou tyčí o tu sklovitou stěnu, vydal úder zvuk, jako když se seká led někde na rybníku. Současně vytryskl roj jisker, jako když se brousí kov na brusce. To je velice udivilo, a zároveň dostali strach z neznáma . Přerušili práci a šli nález oznámit šéfům. Ti, když místo obhlédli, rozkázali partě ukončit v tomto místě práci, a přesunout se na jiné pracoviště. Dostali ještě napomenutí, že o tom, co viděli a slyšeli, nesmí s nikým mluvit. Ještě ten den se tam „přihasilo“ speciální vojsko s obleky, kuklami a různými přístroji, mezi nimiž si někdo z horníků všiml dozimetrů na měření radiace. Uzavřeli onu štolu s tunelem, a cosi tam dlouho do noci kutili. Během noci pak vynášeli a na vozících vyváželi cosi ven na důlní dvůr, kde měli připravená nákladní auta v plachtovém hangáru. Nikdo nepovolaný tam neměl přístup, a obě stanoviště (štolu a hangár) hlídali další vojáci. Nad ránem vojsko skončilo, a „zvedlo kotvy“. Nic po nich nezůstalo. Když se několika lidem podařilo najuknout do oné štoly, uviděli, že ta díra do tunelu je zaslepená nějakou konstrukcí. Ještě téhož dne byla ta konstrukce zabetonována a ústí této boční štoly zamřížované. Měl jsem vzácnou možnost se na to místo podívat, a obojí tam skutečně bylo, mříže a o kus dál viditelná část betonové zátky. Tento příběh jsem slyšel někdy na poč.90.let 20.stol., a krátce na to jsem byl v tom dole se podívat (tak trochu inkognito i s tím horníkem). Škoda, že jsem tehdy neměl s sebou foto, mohl bych dnes něco k textu přiložit. V rámci výstavby krumlovsko-větřnínských kolektorů v 80. a 90.letech 20.stol.byly údajně učiněny také nějaké záhadné nálezy, ale nic konkrétního se mi zatím nepodařilo zjistit. Podobně polské firmy (Budimex, Polimex), co ve městě a v příměstských částech Č.Krumlova stavěly za minulého režimu (80.léta 20.stol.) rozsáhlou síť městských a příměstských stok (A1,A2,A3 a snad i nějaké další stavby) a obrovské čističky za městem, učinily nějaké nálezy, kvůli kterým se přerušovaly práce nebo byla dokonce odkloněna jedna z tras, čímž se stavba prodražila.
Uživatel Anonymní k příspěvku Zemětřesení a podzemí Českého Krumlova dne 20.1.12


K tomu sklovitému tunelu mám níže zajímavou poznámku : Prof. Dr. Ing. Jan Paják, vynálezce principu magnokraftu – létajícího stroje, který dokáže propalovat sklovité tunely pod zemí stejně, jako ty, co byly nalezeny v různých koutech světa, a mají stáří často přesahující stovky, tisíce, ale našly se i tyto tunely staré desítky tisíc a některé i sto tisíc a více let !!! Některé tunely jsou kruhové, jiné trojúhelníkové a další na výšku mírně vejčitě oválné. Stěny, podlahy nebo i stropy, jsou jak se sopečné sklovité taveniny. Ve světle se lesknou až třpytí. Barvu mají černou až černozelenou. Některé profily nesou stopy jakoby byly frézovány gigantickou frézou, ale ne mechanickým způsobem. Zřejmě rotoval nějaký plazmový vír, spirála či něco podobného, poněvadž „frézované“ stopy jsou rovněž hladce sklovité. Nebo mohly v roztavené (předpálené) hornině rotovat nějaké vrtné skruže, umístěné po obvodu stroje ještě ve fázi, kdy byla hornina tekutá nebo tuhnoucí. To už jsou spíše spekulace, protože nevíme, jak dlouhé ty stroje jsou. Představu si můžeme udělat na příkladu jaderné razící podzemní tunelové jednotky pod názvem SubTerrene, které vznikly z utajených projektů DARPA a SkunkWorks pro americkou armádu a NASA. Takový stroj se zavrtá pod zem, a razí tunely bez přestávky až 3 měsíce !!!
Uživatel Anonymní k příspěvku Zemětřesení a podzemí Českého Krumlova dne 20.1.12

17. ledna 2012

Sněhotvorné oblačné pásy nad Krušnými horami

Dnešní zajímavé rozvržení oblačnosti a chemtrails:

1. Výrazné oblačné pásy v oblasti Krušných hor. Chemtrails nad Německem. "Roh" vytvořený "žlutou dekou". Porůznu haarpové zvlnění oblačnosti.


2. Oblačné pásy posloužily jako "sněhová linie" - začaly šířit sněhovou oblačnost na území ČR.

3. První noční snímek NOAA ukazuje rovněž chemtrails nad Německem i Polskem. I ty naše sněhové pásy a oblačné "fousy" nad Českem. Že by ty sněhové pásy byly přebujelé chemtrails? Mají stejnou barvu ...

Italská výletní loď byla torpédována

Jak vidím z komentářů, informace ze zkráceného článku bez jeho závěru nestačí k získání ucelenějšího pohledu na situaci, proto přidávám dokončení. 
Prosím, abyste mě dále neinformovali o tom, jak je Sorcha Faal nedůvěryhodným zdrojem. Pro mě je to unikátní zdroj. Neříkám, že vždy souhlasím s jeho/jejími názory, na můj vkus má příliš strašidelné výhledy do budoucnosti. Avšak pokud jde o fakta, nikdo nemůže být lépe informován než ruské výzvědné služby (takže tomu torpédu věřím), a současně jsou články od SF vždy luxusně zdokumentované odkazy na mainstreamová média. Všechno velmi solidně sedí. (Proto tam dávám ty dlouhé odkazy, aby bylo hned vidět, kam vedou ... ovšem abyste si jich trochu užili, musíte číst trochu anglicky, aspoň nadpisy ...)

Italská výletní loď byla torpédována íránskou ponorkou
Překlad: OrgoNet

Sorcha Faal, 14. ledna 2012

Blesková zpráva přijatá dnes v Kremlu od Velitelství severní flotily http://rusnavy.com/ , jehož ruská flotila je ve Středozemním moři a právě opustila syrský přístav http://news.xinhuanet.com/english/world/2012-01/10/c_131353164.htm, oznamuje, že protiponorková loď Admirál Chabaněnko http://www.militaryperiscope.com/mdb-smpl/weapons/ships/destroyr/w0004358.shtml zjistila vystřelení torpéda s „nepochybnou signaturou“ vystřelení z íránské ponorky http://en.wikipedia.org/wiki/File:Iranian_kilo_class_submarine.jpg  v blízkosti ostrova del Giglio http://en.wikipedia.org/wiki/Isola_del_Giglio , což je populární rekreační ostrov asi 18 mil u italského pobřeží Tuscy.

Deset minut po detekci vystřelení tohoto torpéda, pokračuje blesková zpráva, bylo přijato tísňové volání z výletní lodi blížící se k přístavu ostrova del Giglio. Vydala ho loď jménem Costa Concordia http://en.wikipedia.org/wiki/Costa_Concordia patřící společnosti Costa Cruises http://www.costacruise.com/ , a tvrdila, že na ni bylo zaútočeno a že je v bezprostředním nebezpečí převržení.

Zprávy z London Telegraph  o tomto útoku praví, že večeře pasažérů lodi byla „přerušena hlasitým zaduněním kolem 8.00 místního času“ http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/italy/9014706/Six-dead-and-thousands-evacuated-as-cruise-ship-runs-aground-off-coast-of-Italy.html . Nejprve bylo oznámeno, že na lodi došlo k výpadku proudu, a přikázáno, aby si všichni oblékli záchranné vesty, a toto „bleskové“ oznámení zřejmě potvrzuje, že se jednalo o útok.

Velitelství severní flotily dále tvrdí, že po začátku nouzového volání z Costa Concordia bylo rozkázáno americkou vzdušnou stanicí námořních sil Sigonella http://en.wikipedia.org/wiki/Naval_Air_Station_Sigonella  (umístěnou na Sicilii a známou jako „the Hub of the Med“ přestat s otevřeným vysíláním a místo toho používat pouze komunikační kódy NATO. (Poznámka: z důvodu předešlých útoků na výletní lodi vezoucí mezinárodní pasažéry všechny západní lodi tohoto typu musí mít rádia s kódy NATO.)

Nejvíce znepokojující na této bleskové zprávě je, že jedna nebo dvě známé ponorky, které mohou být právě teď ve Středozemním moři, a které vlastní torpéda kilo-class, patří námořnictvu Islámské republiky Irán. (IRIN http://en.wikipedia.org/wiki/Islamic_Republic_of_Iran_Navy )

Ruští vojenští analytikové poznamenávají, že Irán vskutku v minulosti projevil svůj záměr rozšířit své lodní síly do mezinárodních vod. Velitel Iránského loďstva admirál Habibollah Sayyari řekl loni v březnu http://english.farsnews.com/newstext.php?nn=9003170800 , že plánuje rozšířit operační zónu loďstva daleko za Perský záliv a Ománské moře.

Ve zprávě z 11. září 2008 řekl Washingtonský institut pro politiku na blízkém Východě, že během dvaceti let, kdy Iráčané donutili Irán k válce, vynikl Irán v lodních schopnostech a je schopen použít jedinečnou asymetrickou techniku proti rozsáhlým lodním silám. Podle zpráva byla íránská armáda „transformována na vysoce motivovanou, dobře vybavenou a dobře financovanou sílu, a ve skutečnosti kontroluje světovou životně důležitou ropnou linii, Hormuzskou úžinu http://english.farsnews.com/newstext.php?nn=9003170800 .

Íránští námořní velitelé loni v červnu, podle své News Agency http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4080189,00.html , dále uvedli, že nyní mají celkem 11 ponorek, které budou použity k hlídkování v Perském zálivu a Ománském moři, a také budou posílány do vzdálenějších vod, jako je Rudé moře a Středozemní moře.

Proč Írán zaútočil na nevinné západní civilisty? Ruští vojenští analytikové soudí, že jde o „nevyhlášenou válku“ http://www.haaretz.com/news/middle-east/timeline-mysterious-deaths-and-blasts-linked-to-iran-s-nuclear-program-1.406704 , vedenou proti Íráncům, během níž Západ zabil mnoho jejich špičkových jaderných vědců, vojenských jednotek a náhodných civilistů, včetně žen a dětí.

Posledním útokem v této „nevyhlášené válce“ přišel v minulém týdnu, kdy byl zavražděn další íránský jaderný vědec, a nejvyšší vůdce Ayatollah Ali Khameinei řekl. že to bylo spácháno „odpornými“ a „zbabělými“ http://uk.news.yahoo.com/iran-leader-says-cia-mossad-behind-scientist-murder-040101384.html  výzvědnými službami CIA a Mossad Spojených států a Izraele, a Írán nyní oznamuje, že má důkazy pro toto tvrzení.

Je zajímavé si povšimnnout, že několik hodin poté, co byla vznesena nejvyšším představitelem Íránu tato obvinění, mnoho amerických špičkových důstojníků výzvědných služeb „utrousilo pro tisk“, že důstojníci izraelského Mossadu se vydávají za agenty CIA a rekrutují síly pro pákistánskou militantní skupinu Jundallah k provedení teroristických útoků v Íránu, jak můžeme číst i v dnešním zpravodajství London Daily News: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2086570/Israeli-intelligence-agents-posed-CIA-recruit-operatives-Irans-nuclear-program.html?ito=feeds-newsxml

New York Times oznámily, že se USA tak začaly bát izraelského útoku na Írán, že  prezident Obama zahájil „tajnou komunikaci“ http://www.haaretz.com/news/middle-east/obama-secretly-warns-iran-against-closing-strait-of-hormuz-report-says-1.407160 s íránským nejvyšším vůdcem a varoval, že pokud bude úžina Hormuz uzavřena, nebude mít k jejímu znovuotevření jinou možnost než použít vojenskou sílu.

Wall Street Journal dále oznamuje http://online.wsj.com/article/SB10001424052970204409004577159202556087074.html?mod=googlenews_wsj , že prezident Barack Obama, tajemník pro obranu Leon Panetta a další vysocí američtí představitelé vydali sérii soukromých vzkazů pro Izrael s varováním před hroznými následky útoku, ale současně prý „připravují svá zařízení na středním Východě na izraelský útok“ http://www.jpost.com/IranianThreat/News/Article.aspx?id=253575 .

Nigérie, jeden z největších dodavatelů ropy do USA, je v bojové pohotovosti je a chystá se v neděli zastavit dodávky ropy http://online.wsj.com/article/AP30b7df8268954d4581b860caadcccde4.html , protože se blíží přímá občanská válka, a když se to spojí s šokujícím výběrem 85 miliard dolarů státního dluhu USA, který provedli cizinci jen v minulých 6 týdnech http://www.zerohedge.com/news/foreigners-sell-record-85-billion-treasurys-6-consecutive-weeks-time-get-concerned , ruští ekonomové varují, že útok na Írán by doslova poslal ekonomiky USA i Evropy do „spirály smrti“ a cena ropy by dosáhla téměř 15 dolarů za galon. 

Situace se stala tak hrozivou, že hlava bezpečnostní rady Kremlu, Nikolaj Patrušev, včera varoval, že „je pravděpodobnost vojenské eskalace konfliktu, ke kterému Izrael tlačí Američany.“ http://uk.news.yahoo.com/putin-ally-fears-israel-pushing-u-towards-iran-123216213.html

Rovněž odstupující ruský velvyslanec v NATO Dimitrij Rogozin dnes na tiskové konferenci v Bruselu varoval NATO před útokem na Írán, a řekl, že Rusko by nahlíželo na jakékoli vojenské útoky jako na „přímou hrozbu na naši bezpečnost. http://news.antiwar.com/2012/01/13/russia-attack-on-iran-a-direct-threat-to-our-security/

Philip Giraldi, bývalý specialista na boj proti terorismu a důstojník vojenské rozvědky v ústředí americké CIA ve svém posledním sloupku „Jak by mohla vypadat válka s Íránem“ http://original.antiwar.com/giraldi/2012/01/11/what-war-with-iran-might-look-like/ varoval, že útok ze strany Íránu, podobný tomu, na nějž je podezření v případě útoku proti lodi Costa Concordia, by mohl být jiskrou rozněcující třetí světovou válku.

Americký lid, kterému propagandistickými mediálními orgány není dovoleno se toto dozvědět, se velice mýlí, když se domnívá, že zde popsané události je nijak nepostihnou,  protože oheň „poslední globální války“ s velkou jistotou postihne nás všechny.

Můžeme jen doufat, že tito lidé se probudí ze své dlouhé dřímoty, než bude vše skutečně ztraceno.

January 14, 2012 © EU and US all rights reserved. Permission to use this report in its entirety is granted under the condition it is linked back to its original source at WhatDoesItMean.Com. Freebase content licensed under CC-BY and GFDL.


P.S. Orgonet: Moje hypotéza:


Myslíte, že Italové mají tak neschopné kapitány a nemožná plavidla, že najedou jen tak na mělčinu? Představuju si to přibližně takhle (scénář konspiračního filmu(:-))): 


Torpédo (ať už ho poslal kdokoli, Írán, Izrael, USA) udělalo díru, loď se začala obracet, kapitán vyslal nouzové volání, americká základna, která zrovna tak jako Rusové věděla, oč jde, přikázala kapitánovi kódovanou komunikací, aby loď dovedl na mělčinu, kde se nemůže obrátit dnem vzhůru ... protože to by bylo opravdu divné, že se loď na širém moři jen tak převrátí. Taky by mohla být vidět díra po torpédu, a nechat tam zařvat 4000 lidí, to by se možná nedalo svádět jednoduše na kapitána, to by v tom šťouralové hledali bůhví co... 


Takže kapitán udělal, co mohl, položil loď celkem bezpečně na skaliska, a vlastně zachránil 4000 lidí. Při úplném převrácení lodi by byl poměr přeživších a zemřelých opačný. A navic se to může svádět na chybu kapitána, na najetí na skalisko, a zřejmě je to s ním i domluveno, že si to za nějakou kompenzaci nechá líbit, anebo mu vyhrozili vyvražděním rodiny, pokud cekne ...

Divné zvuky po celém světě

A hleďme, dutchsinse právě poslal nové video shrnující podivné zvuky, které se objevily po celém světě v minulém týdnu (viz předchozí článek http://orgo-net.blogspot.com/2012/01/podivny-rachot-hukot-z-oblohy.html ) !
Je tam i video s rachotem z Česka - doufám, že se jeho autor někde ozve a doplní, kde to točil ... Taky doufám, že se ozve někdo z Českého Krumlova a poví, jaké zvuky slyšel v souvislosti se zemětřesením 12. 1.




P.S. Orgonet: Poslední video z Kijeva není z letošního ledna, nýbrž z loňského srpna, viz http://orgo-net.blogspot.com/2011/08/zemetreseni-v-usa-zpusobeno-jadernymi.html.
Zvuk byl údajně způsoben únikem vzduchu při vrtání tunelu ...

El Suvereno: Do roka a do dňa

Zdravím smělého orgoneta,
 je tomu jen pár týdnů co Suvereno vypustil nový song s názvem Do roka a do dňa. Trochu zareaguji na tvůj zdařilý sebereflexní článek touto větou (není ode mě): Jeden člověk nemůže změnit svět, ale jeden člověk může šířit zprávu, která může změnit svět.
A s touto myšlenkou jsem vytvořil video k písni. Snad se bude líbit :)

http://www.youtube.com/watch?v=-U6ebvXb3LY

Hodně zdaru ve tvé důležité práci,
sobull


Díky za krásné video!


Farrakhan k novému zákonu o národní obraně v USA

Díky za odkaz: