1. června 2011

Chcete vidět modrou oblohu? Octujte!

Přibývá zde komentářů od čtenářů, kteří vyzkoušeli octování a přesvědčili se, že to funguje!! Za všechny jeden příkladný dopis z mailu.(Pro více informací o octování zadejte do vyhledávače blogu "ocet".)


Zdravíčko :o)
ten ocet fakt funguje!! :oD. Jen pro upřesnění...
Brno - 1.6.2011 od 15:00 - hromy, blesky a pak chcanec, jak sviň. Všude zataženo, tmavě šedo/šedo/bílo (všelijak). Tak jsem rozdělal octovou lázeň a trochu vylepšil vypařování, ubrouskama


Nakonec po 2 hodinách déšť přestal, sice všude, ale jedině nad mým barákem, široko daleko, se jako první začala trhat obloha viz. -> příloha :o))


Měj se pěkně :o))) octu zdar!



Dodatek:
Ještě na závěr dnešního dne, zbývající dokumentující fota :o) k octování.
Jsou focena po cca 2 hoďkách po bouřce, kdy byly jen mraky na obloze.
Je zajímavé, jakou ten ocet, dělá rýhu do "řeky" mraků.


A taky mi přišlo zajímavé, že ty mraky jsou takové zcuckovatělé, u mýho baráku, takové sražené... Jak starý mlíko :oD
Pěknej večír :o)
Nasgol



P.S.Orgonet: 
Moje poslední octovací story:
U nás byla bouřka včera odpoledne. Než vylezu z práce, koukám ještě na satelit, a vidím, že nad Šumavou nastříkli bouřku. Za chvíli to bude tady. A jen vyjdu ven, v dáli už se černá. Takovou octovací příležitost si nemůžu nechat ujít. Zajdu tedy k Vietnamci a zakoupím 2 litry. Pak jedu chvíli na kole směr domov. Když je černo i nade mnou, vycvrndám na horkou dlažbu jeden litřík, který je okamžitě v povětří. V černé obloze se udělají téměř hned modré díry, a skrz ně je vidět, že oblačnost je tvořena z převysokých "hradů". Modrá díra se roztáhne a černá oblačnost ustoupí. Za chvíli je vidět, jak se nade mě tlačí z jiné strany. Opět vybryndám flašku na dlažbu. Mrak se zase promodrá a stáhne se. Pak dojedu domů a vystrčím ještě ven dva pekáče octa, a dál už to nechám bejt, dost bylo zábavy. Venku chodí lidi, venčí psy a povídají si, co ta bouřka blbne, už tady několikrát byla, a vždycky se to nějak rozplyne. 

Za pár desítek minut sem tu bouřku přece přistrkali, asi 10 minut pršelo intenzívně, a pak už jen pěkně. Přestalo v 16.45, a v 17.15 byly už suché chodníky ... ohřívače povrchu země holt pracují nepřetržitě.

I dneska si kolegové povídali, že to bylo zajímavý, jak ta bouřka chodila kolem dokola (:-)))))

Octování beru jako zábavu a zpestření života. Myslím si, že ocet jakousi reakcí s chemikáliemi obsaženými ve vzduchu brání umělému našlehání oblačnosti do extrémní výšky, takže to může pomoct od zbytečně silných srážek. Ale to, co má spadnout, stejně spadne, jenom lépe rozprostřeno a pomaleji. 

Moje spekulace: myslím, že včerejší a dnešní bouřky jsou součástí meteorologické bitvy o vysušení Ruska: jeho protivníci se snaží ze všech sil nepustit tam vlhký oceánský vzduch ani od Atlantiku ani středomořský od jihu. Proto včera a dnes vyvolali umělé bouřky a déšť nad ČR, Německem a Polskem. Ale Rusové se brání. Kdo dělá přesně co, těžko říct. Na satelitním snímku (výše) vidíte bezoblačný zhruba obdélník nad Ruskem a Ukrajinou, od západu lemovaný pásem oblačnosti zachycujícím atlantickou vlhkost, od jihu lemovaný pásem umělých bouřek (bílé koláče). Ještě lépe je vidět na animacích (najděte si), jak se vzduchové vrstvy různě přetlačují. Ale Rusové si jistě poradí. 


42 komentářů:

  1. Zajímavé,že obchodníci s deštěm dokázali přivolat déšť zahříváním nějaké tekutiny ve velké vaně a opravdu se jim to prý dařilo.Možná že ocet je tekutina přesně opačná a dokáže mraky rozpouštět.Ale že by to bylo tak jednoduché?Protože v tom případě by nebyl takový problém najít tekutinu,která déšť vyvolá.Ale ocet opravdu něco s oblohou dělá,už dlouho tady nebyla krásně azurová obloha jako po octování.Kdyby jsme to udělali ve stejný čas napříč republikou,co by to asi dokázalo?

    OdpovědětVymazat
  2. Však Levašov říká, že vyvolání deště je primitivní metoda (:-)))
    Ocet dokáže rozpouštět pouze umělé mraky, ne přirozené. Ale v dnešní době je celá atmosféra nasycena chemií, takže jsou všechny mraky vlastně umělé.
    Octovat by možná nebylo třeba ve stejný čas, protože všude nejsou mraky ve stejný čas. Když je jasno, není co čistit.
    Ale třeba až nám tu zase budou chtít dokola honit povodňová mračna, tak to by stálo za tu legraci jim je systematicky narušit.

    OdpovědětVymazat
  3. zkus rozlít litrovku rumu a pozoruj
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  4. tak to je teda masakr takoveto seskupeni se snad ani na mape nemuze vyskytnout... tuhleto valku pravdepodobne nekdo prohraje... a ze tech valek probiha nekolik...

    OdpovědětVymazat
  5. Jo! Já vás žeru.... :))) Jsem taky pro octovou kampaň napříč republikou. Mohlo by to být zajímavé. Ještě moje sledování, hodně nyní lítají v noci, je to pak vidět i ráno na obloze.
    Safra - jdeme do nich-- za to to stojí a můžeme při pomyšlení, že to dělá po státě víc "magorů".)) mít blažený úsměv na rtu a pak poslouchat komentáře sousedů a spol.. cože to počasí a ten divnej nakyslej zápach :)))
    Milan
    ps - tak který den si vybereme?

    OdpovědětVymazat
  6. Možná,že se opět naplní přísloví,že v jednoduchosti je elegance.Vzhledem k vlastnostem octa je to možné.Je totiž výborné rozpouštědlo organ. i neorgan.sloučenin,neomezeně se mísí s vodou i alkoholy,reaguje s kovy,silně pohlcuje vzdušnou vlhkost a zápachy,je antibakteriální.K těm megatunám bordelu ve vzduchu to bude spíš jenom škádlení,ale alespoň to.Opravdu by mne zajímalo,jak ocet reaguje na takové ploše za UV záření třeba s Trimethylal. nebo polyakrylátem sodným.Mimochodem,je totálně zataženo a tlak 1023 hPa.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, orgonete. Hele se všim stojim za náma, ale nenapadlo vás, že ne každá bouřka musí být nastříklá, ale taky občas úplně normální??? Jen mě napadá, že pokud ten ocet funguje. Tak je stejně neuvážený ho používat na rozhánění, stejně jako chemtrails na přivolávání. Se v tom ta příroda pak už fakt nevyzná...

    OdpovědětVymazat
  8. zaujimave by bolo skutocne urobit pokus s octovanim presne v urcitu hodinu na viacerych miestach v CR a SR a sledovat zabery zo satelitov. Kedy zaciname?

    OdpovědětVymazat
  9. Hm, tak já mám opačnou zkušenost. KDyž jsem na radarech viděl jak se žene bouřka, hodil jsem ven dva pekáče octa. Po hodině dorazila bouřka v plné síle a slejvák jak prase. Tak nevím.

    OdpovědětVymazat
  10. Já bych spíš potřebovala ten déšť přivolat, tady na Kladensku stále zataženo a několikrát to vypadalo, že začne každou chvíli lít, ale za dva dny ani kapka, země je úplně vyprahlá :-( ...

    OdpovědětVymazat
  11. Já si myslím, že ten ocet fakt funguje jen na chemii a já už jsem třeba normální bouřku,blesky, neviděla hodně dlouho. Jdu do toho taky:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně to jsem i myslel,až na na nás poženou zase přívalové srážky,mohli by jsme se pokusit to narušit.Nechci rozhánět každé mračno,déšť příroda potřebuje a nechal bych ji dělat svojí práci,jenom mi vadí ta umělá oblačnost a ten hnus co na nás z ní padá.Příroda si poradí,pokud jí pomůžem.Ale musíme počítat s tím,že jako organizovaná skupina můžeme být nařčeni z vytváření teroru.I tahle možnost už tu dnes bohužel je.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojte,
    pokusim se být tochu konstruktivní, tohle vse tu na strankach je sice fajn, ale co to presne řeší? Něčemu se da veřit, ale je tu i spousta divných vecí. Takže co tedy... Čekat na změny energií na planetě? To, že to vyresí? Nebo na pomoc mimozemských entit? Nebo se sami aktivne podílet? Chtelo by to asi rozdelit co a jak. Verim na chemtrails, na energie, verim nebo citim mnoho vecí. Nelibi se mi ten bordel kolem nas, vnejsi i vnitrní. Vím, že to jde do finále, ale taky citim, že to je jen na nas, co bude pak. A jak. Chce to zmenu a ta nastane. Ale porad mi neco rika, že to je hlavne na nas.

    Pokud jsou ty ostatní veci (spriznené entity atd.) skutečností, pak jedine super, fajn, muze to dodat sílu, ale v první řade jsme tu nyní my. A vadí nám šedé nebe, jedy misto jídla i vzduchu, umelé stresy, zakazy atd atd.

    Jak ale presvedcit potrebnou kritickou spící masu lidí kolem nas? Treba o tom, že chemtrails existují!? To stado lidí tezce spí a jak tu rikate, ani poukazaní na jasne silenou počmaranou oblohu je nechava v klidu a jeste se v nejlepsim pripade jen usmivají... A uprímně, pokud neuvidí jasný logický nevyvratitelý dukaz, tezko se potrebna masa rychle probere.

    A když tu kolem toho budou reci, jako že nekdo pročistil silou vule ci mysli nevim co a kde, a zastavil nevim jaký hurikan atd pouhou "myslenkou", tak tohle nikdo z ovcí nebude brat vazne. a ruku na srdce, kdo z vás 100% bere... A pokud tyhle jevy skutečně existují a nekdo ma tyhle schopnosti a tenhle boj probíhá, tak jedine dobre, ale my musime delat co je v NASICH lidských silach a to se nijak nebije.

    Takze to chce jasný projekt. Jasne vedecke dukazy jak vznikají prirozené kodenzacni cary, kde, za jakých podmínek. Pak to jasnými spickovými zabery zdokumentovat a ukazat, že to prirozene neni. Co jsem natočil v nedeli nad severním cipem Moravy bylo neskutečné, a to hledím na divné "mraky " už dost let...

    Dale by to chtelo mapy leteckých koridorů, mapy kdy kde jaka letadla lítají, myslím aspon ta oficiální, komercní linky.

    Chce to poradnou techniku, kterou neni problem sehnat, chce to cas a trochu systemu. A nevyvratitlné VEDOMOSTI. To první mám. Nemám hlubší znalosti o radarech, druzicích, podmínkách vzniku jakých prirozených mraků atd. Dejte nekdo nekam na jasne místo linky na aktuální snínky z družic, at si to, co vidíme nad hlavou muzeme porovnat s druzicí. Proč?

    V nedeli to tu bylo neskutečně brutálne začmarané. Ukazoval jsem to lidem, co už o tom slyseli, ale tezce to popírají, i když nedele i je opravdu prekvapila a uznali ze to je divné. Ale rekli, že jsou hold podmínky pro vznik car a že to je určitě vsude. Na to se jim tezko slovy argumetuje, když dále než na obzor nevidíme. Ale v uterý jsem tu v clánku videl snímek presně z té večerní hodiny, z druzice, kde bylo jasne videt, že cary byly jen tu a nad místy jako Praha, Mnichov, Warszawa, BErlin atd, tedy v mistech kde by melo být hodne čar, a mezi temito místy, nebylo vubec nic. Jen "jasna" obloha. Tohle byla silna zbran i na pochybovače...

    Ale chce to víc... tohle je jen muj brainstorming, založ prosím článek na tohle tema, CO S TIM. Octovat a cist o poselstvích muzeme porad, ale muzeme i mnohem více. Doba je naklonena probuzení mnoha lidí, ale na ně musíme pomalu, nebo presneji rečeno necim hmatatelnejsím, nez je orgonit, entity a ocet... mimochodem, zkousel jsem parkrat, a nic moc tedy, a byly to litry. :-)

    Díky a tesím se na boj, tohle nemuzou vyhrát, ale musíme se spojit a ČINIT a ne jen pozorovat a kecat, jak je to hrozné... Než nas otraví natolik, že ani 100% dukazy tupemu stadu nebudou nic platné, protoze nebude schopno rezistence a uvazovani.

    Petan

    OdpovědětVymazat
  14. Pokud máte zájem, tak mějte každý den plné nádoby s octem, ale taky rozeseté orgonity po okolí a nějaký ten cloudbuster na zahrádce. Výsledky se brzy dostaví. A i když se okamžitě nic nestane, přesto to bude mět své opodstatnění a možná budete v budoucnu překvapeni, tak jako já na Brněnsku.

    OdpovědětVymazat
  15. To Petan: musíte si, pane, projít celý Orgonetův blog, pak zjistíte, že se tady jen nekecá. Dejte si trochu práce a hledejte. Snímky z družic najdete vpravo pod titulkem Aktuální počasí, satelity, radary. Orgonet odvádí velký kus práce jak v přírodě(gifting), tak i v probouzení lidí. I v médiích je už dobře znám jeho blog, není to tak, Orgonete? Proto Petane čtěte. Možná budete dost překvapen.:-)

    OdpovědětVymazat
  16. No a třeba dneska, máme nad Brnem tak všelijak zataženo/nezataženo. Ocet my vyschl uplně až teď k 17:00 a s mrakama to peřs den moc nehlo, nebo spíš vůbec..
    Takže soudím, že to bude už "přírodní" materiál nad mou hlavou :oD

    Nasgol

    OdpovědětVymazat
  17. Taky už mě to napadlo nedávno, že bych chtěla vidět pokud je to někde možné, na meteo mapě,jak se chová a jestli je to vidět,když zaorgonituju a zaoctuju a vytvoří se kruh, co dělaj mraky nad tím místem. Jestli to je prostě znát,možný uvidět, by tam ty kruhy mraků měly být znát a co pak když by se to dělalo na více místech.

    OdpovědětVymazat
  18. K tomu vytváření teroru,jak by mohla skupinka z které dělají "šílence bláznivý" co jim hráblo a lejou ocet, bejt teroristi. Přece chemka není,manipulace není, všichni to myslej s námi dobře a My jen blbneme.:-) Když nás nazvou teroristama,kvůli tomu, že si na svých pozemcích lejeme ocet, pak všem dají za pravdu , že na tom octu něco je a že to na něco co oni vytváří funguje.:-)

    OdpovědětVymazat
  19. a co dát ten ocet do rozprašovače na kytky a rozprašovat? to by mělo být účinější a nenápadnější

    OdpovědětVymazat
  20. Pro Petan,mám v sobě stejnej pocit, vím, že máme něco dělat, že je potřeba dělat víc, že nemůžu jen tak sedět a číst si o tom všem,občas vyhodit orgoš,ocet, prostě v sobě ten pocit mám už dobu, že jsme tady pro to abychom to změnili a že tu sílu v sobě máme, jen se prostě musíme sjednotit, že pak máme sílu a moc to zvládnout a zvrátit to všechno.Kdyby to tak nebylo jsme ve stádu ovčanů a ani se o nic z toho nezajímáme,už to , že to čteme,děláme , jsme tady znamená výhodu proti ovčanům, nejsme slepí,hluší a máme vlastně dar možnosti změnit běh toho všeho,pomoct tomu k lepšímu.Jo jsou to jak budovatelský slova,ale prostě máme ten dar, být součástí změny a těmi kdo ji udělají,takže to chce opravdu víc.Tak to ve mě je.A fakt plno lidí je ještě ve stádiu,jé ty mraky jsou dneska krásný viď a já jdu do kolen,ale prostě nepobíraj to,nechtěj .Neumím se o tomhle všem vyjadřovat,ale snad to chápete jak to myslím.

    OdpovědětVymazat
  21. Pro Petan: nosím v sobě stejný pocit. Našel jsem velice mnoho dokumentů, patentů, které mluví, dokazují, že to co o počasí, haarpu apd.. říkáme - JE PRAVDA.A i zde na stránkách se moc lidí na to nekouklo. To není výčitka! :) Jen si říkám, jak na to? Dnes mě napadlo sepsat žalobu, do novin, otevřený dopis...cokoliv, protože jak mám vysvětlit dětem proč je pálí oči, když to nemá důvod, proč smrkají krev z nosu, proč mají divné eksémy, proč.... nelítají včelky ani vosy, proč se nemohou napít vody z řeky, z potoka, proč pomrzly květiny, stromky... . Tak aspoň octuju, dávám křišťály, promlouvám k Matce Zemi a omlouvám se jí, když najdu pavouka doma, pustím ho ven a přitom doufám, že mne "ONI" inspirují k činu... . Milan

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, máte pravdu, v severních Čechách katastrofa, za 1 hodinu 29 letadel, vše umírá ,keře, stromy, špatný zdravotní stav lidí, dělám to co vy, a denně je matičce zemi omlouvám. johanka

      Vymazat
  22. Pracovat na změně lze i jinak než orgonity, octovat... (ty samozřejmě taky!!!)

    Například použít metodu Ho´oponopono. Kdy v sobě rozpouštíme negativní programy, které se nám zrcadlí ve společnosti. Vtip je v tom, že když např.konkrétní problém rozpustíme v sobě, rozpustíme jej i podvědomí všech jiných lidí. Provádím to a funguje to úžasně :-)

    Jsou na to např. knihy, kde je vše popsáno:

    "Tajemství jednoduché cesty - Jak usnadnit život pomocí ho´oponopono" od Mabel Katz

    nebo

    "Svět bez hranic" od Joe Vitale

    Hlavně je třeba změnit myšlení a zbavit se "bordelu" v podvědomí abychom změnili náš svět v harmonické a láskyplné místo k žití. Pracujme na sobě a svých třináctých komnatách a vše bude v pořádku. Když změníme sebe změníme všechny "lotry" a transformace proběhne v klidu :-)

    Takže, hurá do práce!!! ,-)))

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj,jen v rychlosti, musim makat. Nebyla to kritika vuci Orgonetu, snad to tak nevyznelo. Uprimě receno, nechtel jsem se ani dotknout nikoho kdo veri na ty ruzne entity, rad bych aby to byl pravda a treba je, ale ja vice verim na energie. Na elem tomhle probouzení se prizivuje i tlupa bláznů nebo lidí, co to mají proste jako koníček, a opet uprímně, kdo se v tom doopravdy 100% vyzna? Me je ale nejbliže Eckhart Tolle, toho čtu už 3 roky a plne se to prolína s mými prožitky behem dlouhých týdnů a mesíců na expedicích v daleké pustině. Mimochodem, kde presne u Tromso je ten evropskej HAARP? Brzy budu poblíž, mrkl bych...
    Dále verím na veci jako Epigenetika a jine veci s tim spojené. Dost mi to zmenilo zivot. ale familierní zpravy od mimozemstanů, ač si je rad prectu, davají nadeji, tak je moc vazne neberu. Tolik k tomuto, nechtel jsem se nikoho dotknout, naopak jen se společne zkusit zamylet nad tim, co bychom mohl udelat více...
    Obavam se, že mnoho lidi si to tady nebo i jinde rado precte, zamysli se, to mu doda dobrý pocit že je "součastí té zmeny", ale tim to hasne. Ti z nas, co aspon ten ocet vylijí, byt tomu treba uplne neverí, to je aspon jakýsi čin a jakási známka odhodlání. Ale chce to víc... To je pocit.. Ted jsem totalne zaneprázdnen s dokoncovaním dokumentu, ale slo by určitě delat víc...

    Za odkazy na radary atd se omlouvam, nevedel jsem, projdu to, zda je to to, co jsem myslel, dekuju.

    MILAN: s konce 100% souhlas :-)

    Petan

    OdpovědětVymazat
  24. Niekdy sa nam zda akoby cas zastal, negraduje nasa snaha, vysledky nas neuspokojuju, su poslabsie. Skutocnost je ale taka, ze to male NIC , trebars vynesenie pavuka je prinosom vacsim ako sa zda.
    To male svetlo cim svietime prechadza v silu, teda cin. A tak ci uz octujeme vo velkom alebo malom, roznasame orgonitky po troske, usmievame sa tak napol, robme to dalej. S laskou a podakovanim, ze sa mozme zucastnit.
    Mne osobne nevyhovuje skakanie cez komputery po internete, som za otvorenu doveru a priatelstva, smerujuce ku konstituovani spolu prijatych projektov, planov.
    Navrhujem stretko, verim cloveku, otvorme sa viac pocitom a dajme hlavy dokopy.
    .... ja ta chapem anonymni 20.18, Milan, Petan,
    Nibiru, Orgonet, r.m...., ale co dalej ???

    Bo

    OdpovědětVymazat
  25. Dostal jsem záchvat smíchu, když píšeš jak lidi říkají, jéé to jsou krásný mraky...a ty jdeš do kolen...Já jdu do kolen a ještě mám v žaludku stahy jak mi došly argumenty, pro lidi co jsou spící.... Mám pocit, že mám kolem sebe samý blbce a to se to bohužel týká i mojí rodiny. Oni zase mají pocit, že mají v rodině jednoho pořádnýho magora. Jako třeba když v lednici a pod gaučem našel táta orgonit, když sem před babičkou házel krystaly křemenu do řeky.... To mi připomíná, že od někoho kdo to neví, že jsem je tam házel sem se dozvěděl, že ta řeka je čistá jako nikdy....Jde o Labe. Asi sem je všechny dorazil, když sem před barákem v pařáku rozlejval ocet na silnici a nutil je sledovat jak to zničí čáry.... Popravdě se po octu nedělo nic velkýho...Pavouky, můry, zvířata ze silnice, někdy třeba i žížaly po dešti hážu zpět.... CHCI jen říct, že to není málo co děláme. Jejich systém se zhroutí sám, jako strouchnivělej strom a na nás je ho neživit..... Honza

    OdpovědětVymazat
  26. A ještě k tomu co dělat a nedělat...

    Vřele k tématu doporučuji knihu od Davida Icka

    "Jen Nekonečná Láska je skutečná ...a vše ostatní je iluze!"

    Kde na str. 196-197 píše:

    "...Když jsem nastoupil na cestu odhalování konspirace, měl jsem účel a ten mne definoval. Hledal jsem pravdu, abych lidi alarmoval o tom, co se děje. To co jsem dělal bylo účelem. Už to tak není. V tom, co dělám, už žádný záměr není a jde o naprosto odlišný stav bytí, jenž si musíme prožít, abychom to mohli pochopit. Nenapsal jsem tuto knihu s účelem alarmovat lidi, změnit je, či cokoliv jiného. Prostě jsem ji jen napsal. Slova jen jsou a kniha prostě je. Ve slově "je" leží ukrytý účel i neúčel - Jednota. Když se rozhodujeme pomocí mysli či emoce, sledujeme nějaký účel. Nevybral jsem si tuto knihu napsat. Nebyl v tom žádný záměr když jsem se rozhodl začít psát - prostě se to stalo, nebylo potřeby volby. Když se o čemkoli rozhodujeme, používáme mysl či emoci a vytváříme polaritu s ostatními možnými volbami. ... Pokud se nerozhodujete, neexistují žádné polarity. Vybrat si znamená zvolit si a to děláme myšlením, což je program. Když jsme ve stavu vědění, neexistují žádné možnosti volby, protože nejsme vystaveni alternativám. Vědění ví, nemusí si vybírat z nabízených možností.

    ...Zase cituji Agenta Smithe: "Bez účelu bychom neexistovali". Program chce, abychom tomu věřili. Trojice účelu-volby-změny patří Matrixu. Je to říše "konání", nikoli jsoucna. Jediné se nemění ve smyslu, že vždy zůstává Jediným, pokaždé Všemi možnostmi.

    ... Rozhodovat se znamená ztotožňovat se s osobností, ne nekonečnem. Hledat změnu znamená ztotožnit se s filmem, iluzí, ne tím neměnným Jediným. A tomu, s čím se ztotožňujeme, dáváme sílu.

    Dobrá, slyším už otázku a rozumím ji. Jestliže nejdeme za účelem, volbou, změnou, znamená to, že budeme jen posedávat a nic nedělat, zatímco Ilumináti na nás uvrhnou teror, kontrolu a chaos?

    No, ano i ne. Není to o dělení, ale bytí. Dělat znamená rozhodnout se konat. Jde o myšlenkový proces a to je program, Matrix, který vytváří polarity. Být znamená vědět - Jednotu. Honba za účelem a konání se tomu staví do cesty. Jednota je rovnováhou všeho, iluminátský program však není rovnováha, ale polarity.

    Postavit se Iluminátům není rovnováha, ale polarita. Být znamená zahrnout obojí a neztotožnit se ani s jedním. Když vyjdeme z perspektivy Jednoty a posuneme se s proudem vědoucna, věci se dějí, aniž bychom o nich museli rozhodovat, přemýšlet či usilovat. ..."

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj všichni,musím se podělit-zase malují oblohu nad Olomouckem.Sleduji a říkám si...dnes lítají nějak rychle,to mají na spěch a při tom jsem se zaměřila na jedno z letadel...no snad mě oči neklamou-tlustá hustá čára za "letadlem" je najednou pryč,jako by ji někdo ustřihl...za letadlem které sprejovalo není najednou nic,letí bez jakékoli stopy...stále pozoruji to ledalo,vidím ho a v tom je pryč-zmizelo,vypařilo se.Tak to jsem viděla po prvé...na čisté obloze se letadlo vypařilo,nemohlo se skrýt za mraky protože žádné nebyli.Prostě bylo v jedné vteřině fuč.Tak co jsem to viděla letět?Pozorovali jste někdy něco podobného?Iva

    OdpovědětVymazat
  28. Já se ,Petane, omlouvám. Možná má reakce na tvůj příspěvek vyzněla moc příkře. Stále se učím...:-)) Zdravím. Nibiru.

    OdpovědětVymazat
  29. Milane, Norský haarp se nalézá na JV od Tromso v horách, ale je možné, že o dalším ještě nevím.
    Pomoct by měla tato adresa: http://en.wikipedia.org/wiki/EISCAT
    Skafin

    OdpovědětVymazat
  30. EISCAT:

    69.584007,19.211633




    Guess

    OdpovědětVymazat
  31. Skafine - vím, další je na aljašce - nějaká centrála je v Londýně. Podle dokumentů, je staví tam, kde je zemní plyn a startují to elektřinou. Jsou odkazy na - Chcete si postavitit vlastní haarpíček? A používají asi awacky k tomu, dle přiložených nákresů k patentům, to tak vypadá.
    Ale - děkuji
    Milan

    OdpovědětVymazat
  32. HAARPlike zařízení, která jsem našel na Google Earth.
    Zadejte do pole vyhledávání čísla za textem Loc.

    HAARP EXMOUTH, Australia
    Loc: -21.816246,114.165545
    -------------------------------------------------
    HAARP, Puertorico
    Loc: 18.097463,-65.512821
    -------------------------------------------------
    HAARP China
    Loc: 40.404534,93.636754
    -------------------------------------------------
    HAARP VOA Delano, USA
    Loc: 35.754053,-119.28189
    -------------------------------------------------
    HAARP WOODPECKER, Chernobyl, Russia
    Loc: 51.304836,30.066426
    -------------------------------------------------
    HAARP Jicarmaca,, Lima, Peru
    Loc: -11.951534,-76.874412
    -------------------------------------------------
    HAARP Cruzeiro Santa Bárbara, Sao Luis-MA, Brasil
    Loc: -2.594354,-44.210089
    -------------------------------------------------
    HAARP EISCAT, Tromsö, Norway
    Loc: 69.584007,19.211633
    -------------------------------------------------
    HAARP Gakona, Alaska, USA
    Loc: 62.39198,-145.147977
    -------------------------------------------------

    Jeden by nevěřil, jak pilně se na světě studuje polární záře :)

    Guess

    OdpovědětVymazat
  33. já o tomhle manipulačním bordelu vykládám skoro každému - samozřejmě nejprve vypadáš jako blázen,,, ale z mé zkušenosti můžu říct, že téměř 100% lidí, které jsem nahlodal, o tom všem začalo nějakým způsobem přemýšlet, nebo minimalne jako zajímavost předávat dál... min. toto můžeme udělat, aby se informace šířily... takže zdar a sílu :)

    OdpovědětVymazat
  34. http://www.youtube.com/watch?v=xJZZ5L_paiw&feature=player_embedded o manipulaci počasí , asi z archívu? ale dobrý video

    OdpovědětVymazat
  35. Zdravím keď som sa díval na google earth, konkrétne na čínu HAARP China
    Loc: 40.404534,93.636754
    povšimnul som si zvláštne komplexy alebo neviem čo presne v jeho okolí. Neviete o čo by mohlo ísť? To je ako zo sci-fi. Pozrite si to. Gordon

    OdpovědětVymazat
  36. Pro Anonymní 6. června 2011 19:53:

    Dobrý postřeh, udělám z toho článek a hodím to na Orgo-team.

    Guess

    OdpovědětVymazat
  37. Zdravím Geus na tieto stránky som sa dostal len nedávno. Chcem vyskúšať ocot, uvidím čo to spraví, kúpil som 4 litre. Gordon

    OdpovědětVymazat
  38. Gordon

    Myslíš ty obrazce, nebo linie, podobné liniím na planině Nazca?

    OdpovědětVymazat
  39. NIBIRU neviem čo to je v tej číne. Dal by si súradnice tých obrazcov na planine Nazca? Pozrel by som si ich cez google earth. Gordon

    OdpovědětVymazat
  40. Me by tedy zajimalo, jak presne se ten odpareny ocet dostane za "par minut" do vyssich vrstev atmosfery, kde by mel pusobit? Uplne zatim pominme vrstvy a proudeni ....

    OdpovědětVymazat
  41. Dnes 24.12.2013 jsem zkusil ocet, všude šedo, po nějaké době nad mojím místem bublina pronikající skrz šedé mraky až po modro, ale nedlouho potom následoval přelet celkem 10 letadel na letadla on line neidentifikovatelných, nade mnou běžně linky jen občas 1-2xdenně ty na on line byla, zřejmě díra v šedých mracích identifikována a snaha s tím něco dělat
    Ihned jsem vložil nerez misku do vstupního kanálu stavby pro klimatizaci, abych odstranil občasné potíže s
    průduškami a plícemi, na netu jsem dočetl, že ocet likviduje kromě toho sajrajtu v ovzduší také bakterie a viry,
    stejně jako koloidní stříbro, podezření co když na lidstvo někdo chystá něco jako "Španělskou chřipku" atp,
    lidstvo jde k sebezničení a co když to lidstvo v pudu sebezáchovy došlo k závěru, že řešením je snížit počet ze 7
    o několik miliard, ale tak, aby všechno neroztřískali umělým zemětřesením a jinými známými způsoby,
    když nám neřeknou proč nás musí zamordovat potom se zásobit octem ve velkém a zničit jim pokusy
    s přípravou genocidy, pozor lidstvo nemá s jedincem sebemenší soucit, když jde o život lidstva,
    Ale na nějaké blbce by ten ocet naráz mohl stačit, nebo chtějí prosadit světovou vládu, aby to ukočírovali,
    at to dají vědět, je to také cesta. UFO zatím vynechávám, vyloučeno to však není.
    Jeden z důkazů, že to bude brzo je eponenciální tisk peněz v USA a takových důkazů ve všech zemích
    světa je více než hodně.

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.