15. června 2011

Nová choroba - VDPDS

Děkuji čtenářům, kteří nezávisle na sobě poslali tento výstižný text. Dávám ho do rubriky Srandičky, ale kurňa, občas to je k vzteku (:-))))

Nová choroba ???

Nedávno mi byla diagnostikována následující choroba - VPDSP:
Věkem Podmíněný Deficit Soustředění Pozornosti.  

Projevuje se například takto:
Rozhodnu se zalít zahradu.
Když jdu k hadici na zdi garáže, všimnu si, že i auto potřebuje opláchnout.
Jdu si pro klíč od auta, abych ho vyvezl na prostor před garáží.
Ovšem přitom uvidím na stolku v předsíni neotevřenou poštu.
Asi bude rozumné se podívat, jestli tam nejsou nějaké složenky k zaplacení.
Položím klíče od auta na stolek a začnu probírat poštu.
Přitom vidím řadu reklamních letáků   a jdu je hodit do odpadkového koše v  kuchyni.
Vidím, že je plný, takže letáky položím na kredenc a jdu vyhodit odpadky z  koše do kontejneru na ulici.
Přitom si uvědomím, že vedle kontejnerů je schránka na dopisy, takže by bylo  dobré hned dát do schránky i ten dopis, co jsem večer psal.
Jdu si tedy pro něj do pokoje.
Na stole u dopisu leží hrnek s kávou, kterou jsem před chvílí pil.
Vezmu ho do ruky a cítím, že káva už vychladla.
Nevadí, uvařím si nový hrnek kávy. Vezmu hrnek a jdu do kuchyně.
Cestou vidím, že kytka ve váze začíná uvadat.
Tak položím hrnek na parapet a chci vzít vázu a napustit do ní čerstvou  vodu.
Přitom uvidím na parapetu své brýle , které jsem hledal ráno.
Musím si je dát na svůj pracovní stůl, abych o nich věděl.
Ale nejdříve přece jen doleju vodu do vázy.
Položím brýle, vezmu vázu do ruky a vidím, že za vázou leží dálkové ovládání  od televize.
Proboha, zase ho budeme večer hledat.
Musím ovladač položit k televizi v obýváku.
No, ale to počká, napřed je přece nutno dolít vodu do vázy.
Jdu do kuchyně a napouštím vodu. Přitom mi vyšplouchne na kuchyňskou linku.
A trochu i na podlahu.
Jdu do koupelny pro hadr, abych to utřel.
Pak se vracím do předsíně a přemítám, co jsem chtěl udělat.
K večeru: zahrada není zalitá, auto není umyté (a nemůžu k němu najít  klíče), na okně je
hrnek se studenou kávou, kytky ve váze jsou už úplně  zvadlé, dopis není vhozený do schránky
(a taky ho nemůžu najít), ztratily se  mi brýle a televizi musíme ovládat ručně, ovladač je bůhví kde.

Divím se, že nic není hotovo, když jsem se celý den nezastavil a jsem docela  utahaný.

No nic, jdu zkontrolovat došlé maily.

Udělejte mi laskavost. Přepošlete to všem známým, protože si nemohu  vzpomenout, komu jsem
to poslal a komu ne.

            Jo, a nesmějte se, jestli tyhle stavy neznáte! Váš den se blíží!!

11 komentářů:

  1. JO, TO MÁM TAKY :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi to nějak povědomé...:o)

    OdpovědětVymazat
  3. Je to znepokojující, kolik pravdy v tom je...

    OdpovědětVymazat
  4. Příteli,to není nová choroba-už dávno se jí říká Hosip!.

    OdpovědětVymazat
  5. No tak, je na to lék myslím, ale není to lege artis a pouze pro zdravé. Má několik složek,které podrobně vyjmenuji :)
    Vstát aspoň v šest třicet, vysprchovat se, vzít krumpáč (stačí menší) a lopatu a nějakou dobu žít jen z peněz, které si tak vyděláte.
    Dávkování ať vám předepíše rodina )))
    r.m.

    OdpovědětVymazat
  6. Ludovo nazvane "motanica"

    To ta nuda vo vedomi,.....,to ten kokosky rozdiel medzi robotou a pracou.

    A dnes uz vobec "NEDivím se, že nic není hotovo, když jsem se celý den nezastavil a jsem docela utahaný." A ne-vim z ceho

    Poondate stereo

    "Ze sichty na sichtu pospichas na fichtlu, ke ksichtu na slichtu furt a furt." (tri sestry)

    Posledne stadium, ked sa zacnete hrat s vlacikmi (Holly, Cerveny trpaslik)

    Dobry oldschool IT-ckar vie, ze komp v zamestnani sluzi na ulahcenie prace, ktora by bez neho neexistovala!!! [TSNNAJTT....]


    Aaalebo,
    Nehulte tolko!! xixi

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi trefné a výstižné!!! :-D
    Bohužel přesně touhle chorobou taky trpím, večer bývám z toho neustálého pobíhání neuvěřitelně utahaná....

    OdpovědětVymazat
  8. to nemam ,je to pro lidi co maji problem s hemerojdama

    OdpovědětVymazat
  9. jo, jo :-) manžel tomu říká ženská nemoc :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že je to normální. Mám tak dny říkám jim blbec ha ha Důležité je, že se na to neumírá . . .

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle znám taky, plus když už vidím ty parapety, tak si říkám, že by se měla umýt i ta okna :)

    OdpovědětVymazat

Komentáře prosím pouze věcné, k tématu, informačně přínosné, nikoliv pouze urážky autorů článků.
Komentáře moderuji podle svých časových možností.